Te Kloese duidelijk over Hancko: ''Ik denk dat dit meer iets voor de toekomst is''

Te Kloese duidelijk over Hancko: ''Ik denk dat dit meer iets voor de toekomst is''

Feyenoord wil het liefst geen spelers verkopen tijdens de wintertransferwindow. David Hancko wordt nadrukkelijk in verband gebracht met Juventus FC, maar algemeen directeur Dennis te Kloese staat niet te springen om het vertrek van de Slowaak midden in het seizoen. De kans dat de Rotterdammers gaan meewerken is dan ook minimaal.

''Dat er belangstelling voor Hancko was in de afgelopen zomer, en nu ook, dat vind ik heel begrijpelijk,” reageert algemeen directeur Dennis te Kloese in gesprek met RTV Rijnmond. ''Het is namelijk een fantastische speler. Maar dat betekent niet dat hij nú een transfer wil maken. Of dat wij willen dat hij een transfer maakt. Ik denk dat dit meer iets voor de toekomst is.''

Te Kloese is überhaupt geen fan van het doen van zaken tijdens de wintertransferwindow. Zowel uitgaand als inkomend is het geen ideaal moment om te handelen. ''Een winterse transferperiode is wel anders dan de zomerse. Dan is het vaak voor een speler ook beter om te transfereren. Dan kan de familie ook mee transfereren, is er tijd om aan te passen, want die wordt vaak toch al niet eens meer gegeven.''

Volwassen spelersgroep

De ambitie van Hancko is bekend. De verdediger wil een stap maken naar een topcompetitie. Te Kloese is niet bang dat hij opnieuw teleurgesteld raakt. ''We hebben een volwassen spelersgroep. Mocht er interesse komen, dan kunnen zij daar heel goed mee omgaan. Het zorgt altijd voor wat onrust, maar dat is eigenlijk ook wel mooi. Dat er veel over spelers gesproken wordt en er interesse is, betekent dat we de goede kant op gaan. Ik denk dat wij hebben laten zien dat als er iemand weggaat, we die op een goede en verantwoorde manier kunnen vervangen.''

Plaats reactie
666

abba1917 +6

In de zomer pas verkopen en dan voor Zuid Europese prijzengeld en laat de gegadigden maar tegen elkaar op bieden ,,, de tijd van uitverkoop kan nu wel eens afgesloten worden.

29-12-2024 22:17

Doodles25 +1182

Te Klorse over gerichte aankopen....ik denk dat dat iets voor de toekomst is

23-12-2024 09:29

Sarpedon +320

Als je hem nu verkoopt moet je ook incalculeren dat je kans op het bereiken van de volgende ronde CL en de het behalen van de 2e plek in de competitie en daarmee plaatsing voor de CL volgend seizoen gewoon een stuk kleiner worden. Dat kan je tientallen miljoenen kosten. Oftewel, alleen verkopen in de zomer. En dan niet voor een schijntje van 30 miljoen. Hancko kan zowel in het centrum als linksback moeiteloos bij elke topclub mee, zonder aanpassingsproblemen. Dat is zeker 50 miljoen waard.

22-12-2024 13:02

Feijenoorder95 +22237

Boodschappen doen bij de Aldi is voor zwervers.

20-12-2024 14:17

zdpln +1679

Klopt het Hancko een transfer verzoek heeft ingediend voor midden in het seizoen, waar nog belangrijke Champions League punten te pakken zijn?

20-12-2024 12:22

Piwi +211

Bada bing bada beng donkloesoe heeft gesproken

20-12-2024 11:54

hk1952 +5

Afblijven,als er 1 hard nodig is ,is het Hancko wel.

20-12-2024 10:58

mataglap +7574

Die Italianen leven nog in het verleden. Spelers voor een prikkie halen bij dat domme Feyenoord en dan nog in termijnen betalen ook.

20-12-2024 07:47

Stanleyinoranje +230

Echt de HOOFDPRIJS!!! Anders niet ! Klaar!!! Dat gelul!!!! Atlético maakt z’n kop gek en biedt 15 miljoen?!?!? Ect ect .. 40 miljoen en anders DOEI!!!!

20-12-2024 01:48

rem277 +32

Werk je daar?

20-12-2024 08:11

-Feyenoord1908- +6057

Ja dit was de interne mail aan Dennis

20-12-2024 09:44

BrinovanSerpie +87

Er staan echt wel heel veel leestekens in.

20-12-2024 11:03

ObiWanKenobiku +1354

Bestaat dat nog of is dat naar de tweede Maasvlakte gegaan?

20-12-2024 17:49

henkietenkie +5793

Lekker Don Kloesoe, alvast een beetje pokeren richting Juventus. Je komt met een giga bod of je komt helemaal niet

19-12-2024 23:18

Spspkn +3220

Hoe kunnen wij ooit van dit ajax thuis hebben verloren

19-12-2024 22:46

Djeekop +1240

Omdat dat voor hun de wedstrijd van het jaar is. Voor ons was het gewoon een middenmotor en waren totaal niet gefocust

19-12-2024 22:57

sjaarloos52h +21532

* middenmoter…. in de middenmoot.

20-12-2024 00:15

johanj34 +3952

Inderdaad, doodziek word je van deze taalverkrachting de laatste tijd op social media...

20-12-2024 00:19

ObiWanKenobiku +1354

Inderdaad. Iedereen weet toch dat het middenmotert moet zijn

20-12-2024 17:52

jepe1949 +6683

Oh…
Ik dacht van middenmotor.

20-12-2024 18:50

beppie172 +64742

Net zoals ze verloren tegen Salzburg.
Vooraf denken dat je de favoriet bent, en dat een overwinning door krachtsverschil vanzelf wel zal ontstaan en dan een dreun krijgen door een fout van je keeper en verdediging en die niet meer te boven komen.

19-12-2024 23:06

Rumble +6643

Omdat we zelf niet constant goed spelen kunnen

20-12-2024 00:46

Stanleyinoranje +230

Tjaaaaa ongelofelijk

20-12-2024 01:49

arthurschopenhauer +23003

Iets met Wellenreuhter...

20-12-2024 08:24

progress +2308

Ja dat kan je zeer zeker wel zeggen

20-12-2024 09:37

switzer +10917

Te Kloesoe. Held.

19-12-2024 22:11

Mr-T +1981

Ik denk dat wij hebben laten zien dat als er iemand weggaat, we die op een goede en verantwoorde manier kunnen vervangen.''

In het geval van vervanger wieffer is dat niet gelukt. Bij een vertrek van timber komende zomer verwacht ik toch wel een nieuwe 6

19-12-2024 21:41

beppie172 +64742

Hwang is een middenvelder van de categorie Wieffer. Kwam alleen veel te laat.

19-12-2024 23:07

Mr-T +1981

Klopt maar geen echte 6 en meer een 8

20-12-2024 08:19

DLM ExcelsiorP +10

Dit gaat gewoon om geld mannen, zodra er voldoende pegels op tafel komen is hij niet te houden. Gelukkig zitten we nu in een positie dat het om CL bedragen gaat. We worden weer voor vol aangezien 😎

19-12-2024 21:16

mellie +7509

Gelukkig hebben we don kloesoe

19-12-2024 21:14

Kuytblessure +10397

Pogba transfervrij

19-12-2024 21:10

progress +2308

Ja van hanegem ook

20-12-2024 09:38

Champman079 +3514

Wie betaald bepaald

19-12-2024 20:21

wesley85 +1711

Maar wie verkoopt, bepaald de juiste prijs..

19-12-2024 20:36

ObiWanKenobiku +1354

*Betalen. Gaat lopen zitten te betalen

20-12-2024 17:55

RoodWitMaastricht +9923

Nu nog 2 maal een t en het is helemaal goed……..

19-12-2024 20:58

beppie172 +64742

Ik drink liever koffie

19-12-2024 23:09

boekie +122

Je zit nog volop in de race voor inde competitie . CL en de beker. Alles bij elkaar houden graag!

19-12-2024 20:04

Rotterdammert010 +1086

Sowieso, boekie dicht.

19-12-2024 21:28

henk_bijkerk +58

Blijven tot einde seizoen , een huur transfer tot einde seizoen??? Belachelijk, kunnen we geen goede vervanger voor halen.

19-12-2024 19:50

Peter.P39 +1836

'S winters inkomend vind ik wel oké.
Half seizoen de tijd om te wennen en mee te draaien en er volgend seizoen gelijk te staan.

Maar zo denken clubs uit het buitenland natuurlijk ook.

19-12-2024 19:37

Feyenoord4ever1908 +54376

Hancko niet laten gaan tijdens de winterstop

19-12-2024 19:20

Skeptic +13425

Elk jaar hetzelfde liedje over hoe we moeten vrezen voor vertrek van spelers in de winterstop en er gebeurt echt nooit wat. Dit jaar zal niet anders zijn.

19-12-2024 19:16

rubenvtoor1998 +6

Overal waar jij gaat😂

19-12-2024 19:08

Brandonnfk +11640

bizar als je de komende 2 potjes wint hoe we dan ervoor zullen staan

19-12-2024 19:06

Vido56 +2409

Let maar op Gonzales wordt(is) een hele goede voetballer, je zult je gaan verbazen.

19-12-2024 18:47

beppie172 +64742

Zijn laatste wedstrijden tegen RKC en MVV geven aanleiding om aan die voorspelling flink te twijfelen.

19-12-2024 23:11

Feyenoorderlicht +443

Alleen 50m+ voor wintertransfers, anders niet eens gan praten

19-12-2024 18:08

beppie172 +64742

Als ze 8m bieden voor Ivanusec moet je inderdaad niet praten, maar meteen de deal rondmaken.

19-12-2024 23:12

Geert-Jan.v +2569

Ze moeten de wintertransfers Afschaffen en alleen voor of na seizoen spelers halen of verkopen voor iedereen het beste en zo kort mogelijk

19-12-2024 17:55

hulst24 +4097

Voor zeerouki maken we dan een uitzondering

19-12-2024 18:10

beppie172 +64742

Voor of na seizoen.... is dat niet dezelfde periode?

19-12-2024 23:13

Toddemij +868

Je moet ook denken aan de strijd in de CL en competitie, waar we sowieso voor plek 2 moeten gaan. Doorgaan in de CL betekent weer miljoenen erbij. Reken je dus niet rijk als je een paar miljoen meer krijgt in de winter voor Hancko dan komende zomer. Dus Hancko gewoon in de zomer latenngaan. Dit zijn spelers die het verschil maken.

19-12-2024 17:53

crashtestdummy +21779

Enthousiast gaan doen over een vertrek van Hancko zou dan ook oliedom en prijsverlagend werken.

Pffff ... Hancko zijn we kwijt hoor.

19-12-2024 17:23

mikey1908 +128

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1245254/tweede-tussenstand-vp-talent-award-ajax-psv-en-feyenoord-op-virtueel-podium.html?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR2I3Rwzun3wSmjtwEo0VI50gLkJ-TPoOnVm6-ojmDEJp8Jy7BHEnKvxIhM_aem_ODRuwR0H9X3LGlk2zUkzeQ effe stemmen op milambo we laten een neus toch niet winnen

19-12-2024 17:21

Keesouwerkerk +3047

Een goed verhaal van te Kloese! Natuurlijk zal hij gaan praten als er een bod komt dat niet genegeerd kan worden, natuurlijk gunt hij David een mooie transfer, maar het tijdstip is niet ideaal. Reken er maar op dat er komende zomer bepalende spelers gaan vertrekken, voor een mooie prijs, dat dan wel natuurlijk!
En wij mogen erop rekenen dat Feyenoord goede vervangers gaat halen. En dat spelers die nu al bij Feyenoord rondlopen gaan opschuiven in de hiërarchie en dan gaan doorgroeien.
De sportieve toekomst van Feyenoord ziet er gezond uit!

19-12-2024 17:20

badeend +7651

Mooi verhaal van Dennis, maar natuurlijk gelul. Als hij echt wilt dat spelers tijd hebben om te wennen etc ga je niet steeds wachten tot de laatste 2 weken of zelfs dag. Vorig jaar in de winterstop precies hetzelfde gezeik wachten tot de laatste dagen en dan balen dat een transfer niet lukt.
We hebben hier een lijfspreuk voor Dennis, die gaat als volgt: geen woorden maar daden! Had je afgelopen zomer transferperiode moeten waar maken.

19-12-2024 17:01

Wisselspeler +7696

Stopeens met dat domme commentaar. Begrijp nu eens dat niet alle spelers naar Feyenoord (EV) willen komen en dat wij de transfersommen en salarissen van PSV en Ajax niet kunnen betalen. Wel alle boetes elke Europese wedstrijd.
Dan is het een soort van spelers halen met je hand op de rug, terwijl je 10 M moet lenen voor salarissen. Dan moet je wachten tot de laatste dagen als spelers dan alsnog de keuze maken en ja dan komen ze laat binnen. Het is niet anders maar er staat wel een geweldig elftal dat wellicht een CL voorronde overleeft en misschien nog mee kan doen om de titel.

19-12-2024 17:59

Kuytblessure +10397

Denk je echt dat de boetes een significante impact hebben op de boeken?

19-12-2024 19:42

badeend +7651

Dus je verkoopt wieffer etc en verhuurd er een zooi maar dan heb je geen centjes en moet je wachten tot het einde? En dat goldt zeker niet vorig jaar winterstop, want ze wilden de zuid Amerikaan graag hebben maar konden het op het laatst niet rond krijgen ivm interland verplichtingen van die jongen.

19-12-2024 21:49

PietZ1 +807

Klopt niet wisselspeler. In 020 betalen ze niet meer de salarissen van eerst. En hopelijk worden wij minimaal tweede, dan is er grote kans dat we het gaatje in begroting dichten.

19-12-2024 22:10

beppie172 +64742

Het is geen dom commentaar. Afgelopen transferperiodes gingen telkens deals last minute niet door vanwege te late actie.

Daarnaast heeft het ook met keuzes te maken. Gokken op huurspelers uit de PL ipv Hwang (die al tijden op de scoutingslijst stond) al in juli halen als kwalitatieve versterking van het middenveld als vervanger van Wieffer is echt een keuze.

19-12-2024 23:21

dierenhulp +87849

Duidelijk!

19-12-2024 16:56

Babsbil +130

Voor de juiste prijs is altijd alles bespreekbaar helaas

19-12-2024 16:52

N2daB +8425

Zelfs uw avatar?

19-12-2024 17:03

sparky +365

Beter vertrekt hij deze winter transfer dan kunnen we de jackpot vragen, want Juve ziet dit als een speler die gelijk het verschil kan maken. Dank voor je dienst Hancko!

19-12-2024 16:32

Thewizzard +10867

Hahahaha ga ergens anders je onzin lopen verkondigen.

19-12-2024 16:36

painterman +112

Jij bent niet helemaal lekker in je hoofd !

19-12-2024 16:45

Lebowski +5829

Voor ons is het halen van de tweede plek (of meer?) het allerbelangrijkst. Daar komen extra miljoenen mee binnen, zonder Hancko wordt dat lastig.

19-12-2024 16:57

jassie010 +167

Hij is in de zomer toch niet ineens minder waard dan joh.... ..Je gaat je eigen team toch niet verzwakken.En zeker niet tegen een ander UCL team.....Of de prijs moet dusdanig gek hoog zijn.Maar dan heb je het over 80M prijzen ofzo

19-12-2024 17:33

NoPeIsDope +290

Nee, tegen een team uit de toto divisie... die kunnen dat betalen... pffff

19-12-2024 17:48

JM28 +1347

Hancko is de enige constante factor achterin. De rest is of geblesseerd of presteert wisselvallig. Komende zomer moet je hem een transfer gunnen, als je hem nu in de winter laat gaan kost dat punten en daarmee (cl) geld

19-12-2024 16:18

Toddemij +868

Idd, verdediging is er niet op vooruit gegaan, heeft meer aandacht nodig.

19-12-2024 17:54

BennieOpstekers +2476

Too Kloese too call

19-12-2024 16:11

Fworldcup1970 +11205

Journalisten blijven het vuurtje opstoken. Alle goede spelers moeten zsm verkocht. Dan hebben ze daarna weer iets om over te janken. Dat het zo achteruitgaat, het niveau.

19-12-2024 15:55

Lebowski +5829

Dat is een poreuze cirkel!

19-12-2024 16:58

Fworldcup1970 +11205

Totaal poreus, niet te fiksen.

19-12-2024 18:43

AfstandsSchot +9246

Oef. Zo'n uitspraak lucht toch wel op.

19-12-2024 15:15

fr_1993 +78075

Kernvraag: Gaan wij zonder Hancko de Champions League behalen voor seizoen 25/26?

19-12-2024 15:13

fr_1993 +78075

Bent u Jomanda?

19-12-2024 17:11

FrietVanPiet +1197

Ja met een frietje in haar muts

19-12-2024 23:58

fr_1993 +78075

Weet je wat muts in het Duits betekent?

20-12-2024 01:21

fr_1993 +78075

Het antwoord is dus nee, want je leest alleen de handleiding.

20-12-2024 12:48

Grover +5188

Waarom het risico nemen?

19-12-2024 16:12

fr_1993 +78075

Jezus, waren de slappe lullen in de aanbieding?

Zullen we geen wedstrijden meer spelen? Want er kan iets gebeuren.

19-12-2024 17:10

keescf +26184

Hancko in de winter verkopen zonder serieuze vervanger is de 2e plaats inleveren.

19-12-2024 15:01

WSNBM +2116

Bijzonder om te lezen dat Gonzalez alweer na 1 wedstrijd wordt afgeschreven. Heeft totaal geen wedstrijdritme na nog geen handvol korte invalbeurten en we speelden op een waardeloos veld. Geef het de tijd.

19-12-2024 14:35

rcadamiec +847

Remember Senesi inderdaad. Maar goed, ik las hier ook al maanden onzinnige prietpraat over dat Gimenez niet kan voetballen. Die mensen zijn gelukkig ook weer even stil. Zelf nooit gevoetbald denk ik dan maar. Of elke week top in hun eigen ogen.

19-12-2024 14:40

keescf +26184

Je hebt geen wedstrijdritme nodig om een bal niet blind in te leveren. Daarnaast wordt hij helemaal niet afgeschreven, maar hij wordt beoordeeld op zijn prestatie tegen MVV en dat was gewoon slecht.
Het blijft heel moeilijk voor figuren met een roze Feyenoordbril op om kritiek te lezen op Feyenoordspelers.

19-12-2024 15:00

WSNBM +2116

How how, er mag zeker kritiek gelevrd worden op eigen spelers. Maar hij wordt door velen wel degelijk afschreven, of hoe interpreteer jij "Gonzalez gaat hem sowieso niet worden"?

Als je hem afrekent op die ene bal die die inlevert, kan ik er nog wel een stuk of 6 opnoemen. Ons hele team was veel te nonchalant en zelfs een tikkeltje arrogant afgelopen woensdag. Dachten het allemaal wel op halve kracht te kunnen.

19-12-2024 15:13

FeyUU +2242

Zelf nooit gevoetbald? Gebrek aan wedstrijdritme zorgt ook voor een beperktere spanningsboog. Het paste erg bij het moment van de wedstrijd om scherpte te verliezen. Geen excuus, wel een verklaring.

19-12-2024 15:26

keescf +26184

''Zelf nooit gevoetbald? ''
Zeker wel, zelfs bij NEC, dus ik weet hoe kut het is om op kunstgras te voetballen.

19-12-2024 15:40

Robertin68 +62

1 fout ja, maar is verder gewoon een goede speler

19-12-2024 16:06

Grover +5188

Heeft één slechte bal gegeven waar hij iets te veel risico in legt. Om daar de hele carrière van een speler op af te schrijven gaat wat ver.

19-12-2024 16:16

haassie +1145

De onderhandelingen zijn geopend…voor de zomer. Beter. Die gozer nu laten gaan is jezelf qua vervanging in de nesten werken. Die italianen gaan echt niet te veel betalen.

19-12-2024 14:32

rensrotterdam +3971

Een geweldige speler die Hancko en hoort zeker bij de beste spelers die Feyenoord de laatste decennia heeft gehad. Helaas zal hij vertrekken maar dat is hem gegund want hij heeft altijd alles gegeven. Een vervanger halen zal niet makkelijk zijn maar wie weet. Voor Ten Kloese is het ook moeilijk maar daar is hij voor aangenomen, heb vaak kritiek gehad op hem maar is ook makkelijk aan de zijkant te oordelen.

19-12-2024 14:31

Twan.V52 +7704

Hancko held

19-12-2024 14:25

Lebowski +5829

Heel goed! Poot stijfhouden en in de zomer clubs tegen elkaar op laten bieden.

19-12-2024 14:24

Reinaldo16 +20528

Hancko is onvervangbaar, dat is wel gebleken na 2,5 heerlijke jaren

19-12-2024 14:11

Harold +7340

Winterstop is wel een heel goed moment om Zerrouki te verkopen

19-12-2024 14:09

jepe1949 +6683

Die zou ik maar aanhouden nu hij het wat beter doet.
Zo slecht doet hij het op moment ook weer niet.
Eventueel komend seizoen een jaartje naar een zandbakclub verhuren.

19-12-2024 14:13

Obq +9614

Denk wel dat zijn marktwaarde na de wedstrijd teven MVV is toegenomen met 2,50 euro

19-12-2024 14:23

Marlin +1015

En Beelen er dan gratis bij !!!

19-12-2024 15:04

Marlin +1015

En Beelen er dan gratis bij !!

19-12-2024 15:04

SupporterPaul +750

Beter idee om jou te verkopen

19-12-2024 15:53
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties