'Zoektocht naar vervanger voor Bijlow in volle gang: Olij wordt genoemd'

'Zoektocht naar vervanger voor Bijlow in volle gang: Olij wordt genoemd'

Feyenoord is achter de schermen druk bezig met het vinden van een vervanger voor Justin Bijlow. De Rotterdammers brengen momenteel een aantal opties in kaart. Voetbal International noemt daarbij de naam van Nick Olij. De 29-jarige doelman staat onder contract bij Sparta Rotterdam en heeft een verbintenis tot medio 2026.

Bijlow staat op het punt om de overstap te maken naar Southampton. Feyenoord en de Engelsen hebben vandaag onderhandeld over een transfersom en verwachten spoedig witte rook. Insider laten weten dat er vanavond of vrijdag een definitief akkoord wordt verwacht. Algemeen directeur Dennis te Kloese wil, gezien de situatie van Bijlow, meewerken aan een transfer, maar daar moet wel een marktconforme prijs tegenover staan.

Feyenoord is bereid om mee te denken met de club uit de Premier League. De mogelijkheid dat Bijlow de rest van het seizoen op huurbasis uitkomt voor Southampton behoort tot de opties. Er moet dan echter wel een verplichte koopoptie worden opgenomen in de overeenkomst. Als Bijlow vertrekt, beschikt trainer Brian Priske momenteel alleen nog over Timon Wellenreuther en Mikky van Sas. De stadionclub gaat dus de transfermarkt op voor versterking.

Plaats reactie
666

ramsteijn +5017

Unerstall lijkt mij de beste keeper voor Feyenoord.

24-08-2024 15:50

slopertje1908 +4077

Laat Nick er maar bijkomen prima keeper

24-08-2024 15:08

rob57 +3049

Waarom niet? Dat het een Spartaan is waar Ajax een samenwerkingsverband mee heeft zou geen probleem moeten zijn. Eddy Pieters Graafland kwam ook ooit van Ajax.

23-08-2024 17:19

josm +12985

Pasveer kopen dan maar

23-08-2024 18:20

schippertje +3361

Alsof olij zich laat verleiden van 1e keeper bij sparta naar 2e keeper op zuid🙈

23-08-2024 16:35

kokkinovskiy1908 +17

Okoye lijkt mij een goede optie

23-08-2024 13:04

Senna-010 +29

Blijft gewoon jammer dat Justin de nodige blessures heeft gehad. Indien fit gewoon absoluut de beste Nederlandse keeper! Zonde dat zijn lichaam hem een aantal keer in de steek heeft gelaten en daar bovenop een paar keer pech heeft gehad.

Wellenreuter leuk, maar over een heel seizoen moet ik het echt nog maar zien hoor. Heb het idee dat hij het goed doet als invaller, dat hij dan een paar wedstrijden kan pieken. Maar nu als definitieve eerste keus valt hij mij nog wel wat tegen. Hoewel hij tegen PSV natuurlijk wel een klasse pot keepte.

23-08-2024 09:25

ibmebudh +3358

Ehhh, veroorzaakt een pingel en komt goed weet dat hij geen rood pakt… leuk dat ie dan een penalty stopt, maar zo ver had het nooit mogen komen. En klasse pot is schromelijk overdreven.

23-08-2024 15:14

WSNBM +2154

Ik blijf het vreemd vinden dat Unnerstall nog nooit in beeld is geweest bij ons...

23-08-2024 08:13

ramsteijn +5017

Dat is ook mijn voorkeur

23-08-2024 11:12

rockn_roll +8281

Omdat het voetballend niet heel bijzonder is bij die jongen. Anders had PSV m ook wel gehouden he

23-08-2024 15:18

Proboscis +265

Rob van Dijk maar weer uit de mottenballen halen?

23-08-2024 07:59

ZeeuwseFeyenoorder +4562

Ron van Dijk. Dat is toch die keeper die ovenwanten droeg?

23-08-2024 08:38

hulst24 +4317

Het bericht is waarschijnlijk de wereld in geholpen om olij van zijn stuk te brengen zodat santi er zondag een paar in kan prikken.

23-08-2024 05:22

hulst24 +4317

Olij wil ook alleen als 1e doelman

23-08-2024 05:16

beppie172 +66558

Ik denk dat ie een verdubbeling van zijn salaris, dagelijks trainen met topspelers en meemaken CL echt wel interessant vindt, als ie daarbij ook de garantie krijgt een serieuze kans te krijgen eerste keeper te worden en in ieder geval de beker te keepen.

23-08-2024 07:43

Doellat +5459

Bespottelijk om met die 2 de CL in te willen gaan.
Straks loopt iedereen weer te janken om een betrouwbare topkeeper. Kijk de laatste 3 wedstrijden en je ziet een keeper die teveel fouten maakt en de druk van 1e keeper niet aan kan.
Justin op 2e plan gezet door een tweederangs trainertje en daarom verkopen is oliedom.

23-08-2024 03:28

steekpaas +1574

Wat lul je nou domme teef

23-08-2024 07:14

Angelo.F +48

Hij heeft gewoon gelijk dom teefje

23-08-2024 08:42

malle pietje +1475

Alsof justin nooit fouten maakt, meer geblesseerd helaas dan welke keeper ook. Tis heel jammer maar we moeten door

23-08-2024 07:51

ramsteijn +5017

Tweederangs trainertje is wel de grootste onzin. Jou kan ik al niet meer serieus nemen.

23-08-2024 11:15

ibmebudh +3358

Eens, maar ook met de rest van Doellat’s verhaal.

23-08-2024 15:15

Alvorens +7279

Er s geen betere en de opties voor Bijlow dat Bijlow degradatie voetbal en Championship zult gaan spelen.
Bijlow was al onder Slot al definitief gepasseerd.

23-08-2024 02:13

ibmebudh +3358

Onzin, Slot zette hem er juist in zodat hij terug was van blessure, overduidelijk eerste keus onder hem en zijn staf.
En die hebben hem langer meegemaakt dan Priske, vandaar mijn stellige overtuiging dat Bijlow, als hij blijft, ook onder Priske uiteindelijk weer eerste doelman zou worden.

23-08-2024 15:17

Alvorens +7279

Na, Jij mist de helft van de details dat naar buiten waren gekomen. Bijlow mocht mee met oranje voor de verkoop maar was al bij Slot al gepasseerd en bij Koeman.

23-08-2024 20:13

ibmebudh +3358

Dat ie door Koeman niet opgesteld zou worden zo vlak na zijn blessure had ik vooraf al gezegd. Dat ie mee mocht voor de verkoop slaat nergens op, wat is het belang van de KNVB of Koeman daarin?
Ik geloof best dat ie door Slot in die laatste wedstrijden is opgesteld om zijn kansen op het EK te vergroten. Dat ie door Slot ook niet meer als eerste doelman gezien werd (en dus in de etalage gezet moest worden) heb ik idd gemist, waar stond/staat dat?

24-08-2024 00:58

14mei17 +3568

Olij is in tegenstelling tot Bijlow wél beter dan Wellenrether, dan heb je eeer hetzelfde (luxe) probleem dat hij tegen zijn zin op de bank belandt

23-08-2024 02:12

alexnultien +6112

Hahah beter? Olij is veel te onrustig en heeft niets klem

23-08-2024 06:43

JozefKiprich +2775

Bijlow is in oktober weer geblesseerd.

Alle respect voor held Justin, maar dit lijkt me voor iedereen prima zo. Lekker knallen in de PL!

23-08-2024 01:37

ongelooflijk +2628

Jammer bijlow is de beste keeper van Nederland en hoort gewoon bij Feyenoord op doel te staan!!

23-08-2024 00:51

Feyenoord024 +414

Ja leuk maar je hebt er geen kut aan als ie weer is geblesseerd uitvalt

23-08-2024 06:45

ElPanzeFr +21974

Vind Olij niet goed genoeg om serieuze concurrent van Wellenreuther te zijn. Liever een andere optie

23-08-2024 00:15

haasteren99 +78

Justin is gewooon een klasse beter dan Simon. Echt een stuk beter en home grown.
Maar goed als we Simon nu op het paard gehesen hebben lijkt Olij me een prima tweede keep. Wat mij betreft zijn ze even goed

22-08-2024 23:46

FeyenoordFan1111 +276

Bedoel je niet nick?

22-08-2024 23:54

J H.N +147

Bedoel je niet timon !!!

23-08-2024 00:10

Alvorens +7279

Hater 😛 Wellenreuther is beter met al jouw kampioenschappen.😛😜😜

23-08-2024 02:04

Traunerworden +13785

Jeetje wat een van geelbeleid zeg

22-08-2024 23:33

kamrad +1698

Olij, olee

22-08-2024 23:09

JeroenW1 +49

Lijkt me sterk dat Olij 2de keeper wil worden

22-08-2024 23:01

EIJK1969 +4284

Ja zou goeie zet zijn. Maar zijn Bylow en Olij niet ongeveer even goed. En Olij is echte concurrent van Wellenreuther. Heeft mogelijk bij Sparta er nog niet alles uitgehaald. Helemaal begrijpen doe ik het ook niet. Maar info is vaak betrekkelijk. Olij gaat echt niet op de de bank zitten.

22-08-2024 23:21

julian010fr +3686

of nopper net als 020, hahahahahaha

22-08-2024 22:27

ReturnoftheMac +28455

Dan ben je echt de weg kwijt als club

22-08-2024 22:40

MaartenTT +20258

Vorig seizoen schreeuwde het merendeel hier (let op, ik zeg niet 'iedereen') dat Wellenreuther onze eerste keeper moest worden en dat Feyenoord Justin een mooie transfer moet gunnen. Niet in de laatste plaats ingegeven door zijn blessuregevoeligheid....

Nu is Wellenreuther eerste keus en gunt Feyenoord Justin een mooie transfer.
Wat schetst mijn verbazing: er wordt hier vooral over gejammerd.

Hoewel, verbazing....
Sommigen hier kunnen niets anders dan huilen.

22-08-2024 22:25

ibmebudh +3358

Denk dat het er inderdaad mee te maken heeft dat zeikers de boventoon voeren: vorig jaar was een deel aan t zeiken dat Bijlow steeds eerste keus bleek ondanks dat Wellenreuther het goed deed, nu zeikt een ander deel dat we Bijlow moeten behouden. Zoals vaker lijkt een schreeuwende minderheid het beeld te bepalen.

Overigens was en is Bijlow mijn nummer één, en vind ik het enorm zonde als hij weg zou gaan.

22-08-2024 22:44

MaartenTT +20258

Kijk, zo kun je het ook zeggen.

22-08-2024 23:19

EIJK1969 +4284

Ja en dan zou je met Olij een vervanger halen die tegen het niveau van Bylow aanzit en gewoon wil keepen. Zie dit niet doorgaan. Olij moet gewoon lekker naar pak hm beet de nr 8-10 in Engeland gaan. Prima keeper!

22-08-2024 23:23

Shinji0n0 +2063

Ik had het niet beter kunnen verwoorden. MaartenTT.

23-08-2024 00:20

frhenkeb +1208

Bijlow is en blijft onze nummer 1

22-08-2024 22:00

frhenkeb +1208

*Mijn nummer 1

22-08-2024 22:00

Alvorens +7279

Alleen de jouwe 🤣🤣🤣

23-08-2024 02:14

Kieboom +40466

Ze kunnen hem beter gelijk verkopen
Want Bijlow gaat daar door het ijs zakken
En dan komt ie volgend seizoen weer op de loonlijst

22-08-2024 21:53

louisvanderploeg +13023

lezen, verplichte koopoptie.

22-08-2024 22:20

Kieboom +40466

Ja vindt VI dat, of Feyenoord .
Maar bij een verplichte koopoptie, denk ik verkoop hem dan gelijk.
Snap het verschil niet

22-08-2024 22:25

Zhebas +893

Je verlegt de financiële verplichting van het aankoopbedrag, waardoor de kosten niet dit jaar in de boeken staan.

22-08-2024 22:29

louisvanderploeg +13023

Dat snap ik ook nooit

23-08-2024 10:24

ibmebudh +3358

Waarom zou hij door het ijs zakken? Bij ons, onder de vorige staf, consequent eerste keeper geweest.
En ik denk dat naarmate Priske meer van hem ziet, uiteindelijk ook onder deze staf.

22-08-2024 22:46

Kieboom +40466

Heb je hem het laatste jaar niet zien keepen.
Iedere bal gaat erin

22-08-2024 22:53

Koos1908 +537

Jij hebt hem niet zien keepen denk ik. Hij keepte de laatste jaren juist erg sterk.

22-08-2024 23:27

Kieboom +40466

Nl elftal had nog nooit zoveel doelpunten tegen.
Ik snap het wel, Bijlow kind van de club etc.
Alleen we zijn een BvO en dan moet je gewoon kijken naar wat is het beste voor de club en je beste spelers opstellen .
Aan sentimenten alleen heb je niet zoveel.
Het voetbalwereldje is een harde wereld.
Maar de tijd van cultclub-figuren is voorbij.
Leuk hoor dat Obiku aan het hek gaat hangen, maar hij kon er gewoon niet zoveel van.
Weet je cultfiguren prima, maar ze moeten wel kunnen voetballen en presteren.
We zijn geen café elftal

23-08-2024 10:38

ibmebudh +3358

Tegendoelpunten zijn niet alleen te wijten aan een keeper. Maar eens, zijn laatste jaar jaar was niet zijn beste, met name door gebrek aan ritme denk ik. Maar, mits fit en in vorm, beter dan Wellenreuther (en Noppert en Olij en Pasveer). Of hij ook beter is dan die andere twee in de oranje selectie weet ik niet, die zie ik te weinig.

23-08-2024 15:07

Kieboom +40466

Wellenreuter is wel beter, de achterhoede ziet er ook veel solider uit
Ik heb Bijlow nooit een topkeeper gevonden..
Weet ook niet wie dat verzonnen heeft.

Wss komt het doordat hij spectaculair uitkomt.
1 op 1 is hij wel de beste en in het meevoetballen.
Maar puur keeperswerk zijn er nogal wat verbeter punten

23-08-2024 15:21

ibmebudh +3358

Let’s agree to disagree. Ik vind de achterhoede juist veel comfortabeler en rustiger ogen als Bijlow keept, ze leken hem meer te vertrouwen, met name inderdaad aan de bal.
Het enige waar ik Wellenreuther iets beter in vind is reacties op de lijn. Dat weegt voor mij niet op tegen meevoetballen, 1-op-1, hoge ballen.
Overigens kijk ik ook naar het oordeel van Slot en zijn staf die beide heren gedurende lange periodes als basisspeler meegemaakt hebben: Bijlow stond erin als hij fit was, ook op momenten dat Wellenreuther een lange periode goed stond te keepen. Dat zie je niet vaak, meeste trainers laten de “invaller” staan, zeker als het relatief dicht bij elkaar zit. Dat vind ik namelijk wel: Wellenreuther is een geweldige tweede keeper.

23-08-2024 15:24

Kieboom +40466

Dat is dan ook 1 van de weinige dingen die ik niet begreep van Slot .
Wellenreuter is beter op hoge ballen, voorzetten, op de lijn .
Hij heeft ook aanwijsbaar punten gepakt.
Kan me niet zo direct herinneren dat Bijlow onpassseerbaar was,.
Bijlow kan de druk niet aan, daarom heeft hij altijd van die rare momenten

23-08-2024 15:37

ibmebudh +3358

Ik weet nog dat ik aan het begin van twee (of drie) seizoenen geleden tegen mijn broer zei dat ik met de vorm die Bijlow toen had voor het eerst in mijn Feyenoord fan-bestaan het gevoel had dat er geen bal in kon tegen ons. Heerlijk rustig zitten was dat.
Maar het is inderdaad al even geleden dat Bijlow een langere periode gekeept heeft en belangrijk heeft kunnen zijn: hij kwam dan terug en voor ie weer helemaal in vorm was, raakte ie weer geblesseerd.
Grappig dat je nu net twee dingen zegt die de afgelopen wedstrijden juist op Wellenreuther slaan: hele gekke, en zelfs domme dingen gedaan (tweede geel (gelukkig niet gegeven) & penalty tegen PSV en goal tegen Willem II), waardoor het lijkt dat juist hij de druk van een fitte Bijlow op de bank niet aan kan. En meerdere momenten in afgelopen wedstrijden waarbij hij er bij hoge balen juist niet goed uit zag, met als dieptepunt dus die goal tegen Willem II.

Vwb het oordeel van Slot&staf: zoals gezegd vertrouw ik daar meer op dan op de (vaak gekleurde) mening van fr12’ers.

Anyway, denk niet dat we het eens gaan worden, maar dat hoeft gelukkig ook niet. Dank voor de discussie.

23-08-2024 15:50

Kieboom +40466

Wellenreuter maakte idd een fout tegen WII.
En tegen PSV was hij ook minder .

Maar Bijlow gleed uit tegen Fortuna vorig jaar, schoot een keer tegen zijn eigen paal.in 020 bal door zijn armen laten glippen.
Maar goed we komen er niet uit .
Ik ben blij met Wellenreuter

23-08-2024 16:02

bibber +768

Man waar zijn we mee bezig je gaat je 1ste keeper toch nie verkopen. Kijk wat deze jongen een punten heeft gepakt, echt. Je oren laten hangen naar zo’n niets zeggende trainer die nog helemaal niets heeft gepresteerd.

22-08-2024 21:49

Boris_FR12 +2157

Hoorde jij bij de 20% die hier stemde voor Bijlow op doel?

22-08-2024 22:23

ibmebudh +3358

De 20% met verstand dus….

22-08-2024 22:45

Boris_FR12 +2157

Dat zal, gaat mij vooral om dat iedereen nu doet alsof ze altijd pro bijlow waren. Terwijl een paar weken geleden riep iedereen op welleleuter

22-08-2024 23:33

Alvorens +7279

🤣🤣🤣

23-08-2024 02:16

Alvorens +7279

Van hersenloos

23-08-2024 02:16

Plandman +2029

Absoluut en altijd geen enkele twijfel Justin is onze keeper.

23-08-2024 07:31

ibmebudh +3358

Denk dat dat te halen heeft met het “schreeuwende minderheid”-fenomeen: als er iets te klagen of zeilen valt, gaat een groepje dat vaak en hard roepen.
Vorig jaar de (kleine groep) zeikers op Bijlow, nu de (kleine groep) klagers dat Bijlow weg zou gaan.

23-08-2024 15:21

Bjorn1980 +6134

Wat zijn sommige supporters toch wispelturig. De ene week is het een keeper waar we niet op kunnen bouwen en is de mening dat hij door zijn blessures zich in die jaren totaal niet heeft ontwikkeld en beter is geworden. En nu hij weg lijkt te gaan is het onze onbetwiste geweldenaar die echt de punten voor ons pakt. Wat een een totale onzin.

22-08-2024 21:44

maakmegek +326

Bijlow weg , trainer waar ben je mee bezig om hem op de bank te zetten. Bedankt Priske je zit hier niet zo lang.

22-08-2024 21:36

ReturnoftheMac +28455

Pleur op ajacied

22-08-2024 22:42

JozefKiprich +2775

Bijlow is in oktober weer geblesseerd. Alle respect voor held Justin, maar dit lijkt me voor iedereen prima zo.

23-08-2024 01:37

Campiones +715

Ava timon verhuur Bijlow terug Ava Olij geen 2de keeper

22-08-2024 21:17

Santiagotto1961 +5262

Pleur op met je huren. Verkopen en Boter bij de vis. Die Engelsen hebben geld genoeg.

22-08-2024 21:11

FR1908010Rotterdam010 +71

Olij heeft al eens aan gegeven geen 2de doelman willen zijn😅

22-08-2024 21:10

Wollahmark +15743

Geef van Sas de kans om tweede keeper te worden en te blijven. Als Olij komt is Van Sas terecht ook weg!

22-08-2024 21:09

Freekslangens +5570

Zijn zus schijnt wat de hebben met Mario Folie maar ze wil zijn achternaam niet als ze gaan trouwen

22-08-2024 21:02

marcfr12 +2999

Is dat de broer van Alu?

22-08-2024 21:07

Wesza010 +12141

Hahahahahaha

22-08-2024 21:11

14mei17 +3568

Wellenreuther herstelt zich weer. We hebben vorig seizoen een jaar lang kunnen zien hoe goed hij is en dat hij de voorkeur verdient boven brekebeen Bijlow.

22-08-2024 21:00

fozzies +3046

Respect moet je hebben, 14 mei, je hebt het wel over Justin

22-08-2024 21:09

Alvorens +7279

Dat Bijlow de records verbroken hebt niet geblesseerd te zijn.

23-08-2024 02:18

Wesza010 +12141

Kansloze reactie

22-08-2024 21:11

jonaathn +14828

Ik vind Bijlow voor 5 miljoen verhuren zonder verkoop optie nog niet eens zo’n gek idee. Heb je hem volgend jaar terug en verkoop je Timon! Zeker als hij een jaar fit is gebleven!

22-08-2024 20:59

Wesza010 +12141

Die wil dan niet meer terug

22-08-2024 21:11

Tim.v33 +521

Bijlow is 20x beter als die mafkees sie nu keept.
Hij gaat ons punten kosten.
Wacht maar af

22-08-2024 20:54

Gerrit.M32 +1046

Volledig eens. Vind Bijlow ook echt beter.

22-08-2024 20:59

trybe4udie +1351

Mafkees zeg je maar tegen je vader als je zakgeld krijgt.

22-08-2024 20:59

wesley85 +1782

Mafkees slaat dan helemaal nergens op, beetje respect he! Dat hij punten kan kosten zou kunnen, ik vind Bijlow ook beter, maar Wellenreuther is ook genoeg van waarde geweest!

22-08-2024 21:00

tatonka_tatonka +1024

Hij heeft al punten gekost. Maar dat worden er veel meer.

23-08-2024 00:56

Alvorens +7279

Je bent gek met je patatschaal

23-08-2024 02:19

Edwin Willems +1158

Je maakt wel meteen veel salaris vrij voor een goede aankoop.

22-08-2024 20:53

Wesza010 +12141

We houden het plafond

22-08-2024 21:12

Tim.v33 +521

Please zet bijlow onder de lat aankomende wedstrijd en behoud hem voor Feyenoord.
Dit is een grote fout

22-08-2024 20:52

SGR-FR +867

Thanks voor je glazen bol advies Tim, nu weer je mand in

22-08-2024 20:54

Wesza010 +12141

Dat is die toch niet meer geloofwaardig pik

In Priske we trust

22-08-2024 21:12

R2-D2 +10367

Courtois gewoon

22-08-2024 20:52

sanny +1035

ik zit ff lekker voetbal te kijken joh.

22-08-2024 20:51

ferdi30 +5338

Er is niet eens een voetbal op tv

22-08-2024 20:57

Jeli +1402

Southampton is niet de club die Bijlow in gedachte heeft die interessant genoeg is om Feyenoord te verlaten, lijkt me. Ik kan me eerlijk gezegd dus niet voorstellen dat dit doorgaat. En anders is Bijlow wel erg wanhopig.

22-08-2024 20:49

MDR010 +1670

Nee een jaar banken dat doet je goed. Makkelijke keuze bank Feyenoord of basis PL

22-08-2024 20:52

Sneekshit +10575

Southampton is een prima clubje hoor. Mooi voor Bijlow.

22-08-2024 21:22

AfstandsSchot +9734

Bij een matige PL-club kun je als keeper des te beter laten zien wat je in huis hebt. Wat daarna komt is koffiedik kijken.

22-08-2024 21:31

Branco73 +1306

Ja bv een neus ging in de PL ook eerst naar Fulham voordat die grote meneer werd bij United.

22-08-2024 22:13

ReturnoftheMac +28455

Was meer een oor als je het mij vraagt

22-08-2024 22:45

GentlemanGio +1850

Is er een boekhouding voordeel aan verhuren of iets dergelijks? Of is het echt dat de spelers zo slecht in de markt liggen dat er nauwelijks op geboden wordt?

22-08-2024 20:48

Zhebas +893

Ik kopieer even mijn eigen post van hierboven.

Je verlegt de financiële verplichting van het aankoopbedrag, waardoor de kosten niet dit jaar in de boeken staan.

22-08-2024 22:32

GentlemanGio +1850

Dank!
Maar in het geval van Feyenoord zijn het nu inkomsten. Wat is het voordeel van uitgestelde inkomsten? En daarbij: een verplichte koopoptie biedt nog een garantie. Maar wat is het voordeel van uitgestelde inkomsten die ook noet gegarandeerd zijn?

22-08-2024 22:35

Zhebas +893

Lastig te bepalen zo van de zijlijn

1. Doordat je weet dat een speler straks verkast ontstaat mogelijk nu al ruimte in je salarishuis.
2. Afhankelijk van de huurdeal wordt meestal een huursom en bijdrage aan het salaris betaald.

En op je laatste punt zou ik zeggen:

3. Je kunt een alternatieve positie op huurbasis versterken (loonkosten vallen weg, en ergens anders geef je dat weer uit). En dat hebben we volgens mij met die knakker van brighton en Bueno gedaan (vs. Lopez/bijlow/pederson)

Maar dar laatste is speculeren

22-08-2024 22:38

FR84FR12 +879

Dit is een oude 020 truc!
Interesse tonen in een speler kort voordat je tegen hem moet spelen...

22-08-2024 20:48

crashtestdummy +22235

Een truc of een vrachtwagen?

22-08-2024 21:02

FR84FR12 +879

Truc inderdaad

22-08-2024 21:09

teauvenoir +78422

Niet weer verhuren, tyfushomo’s

22-08-2024 20:44

Jeroen.S71 +1066

Wat wil Feyenoord voor Bijlow hebben eigenlijk?

22-08-2024 20:43

Jrob +2652

Slaat eigenlijk nergens op bijlow weg ...en dan moet je toch een waardige vervanger halen ...kost toch ook weer transfersom ....lood om oud ijzer 🤔

22-08-2024 20:41

Feyenoord4Ever +3272

Nee wanr Bijlow gaat veel meer verdienen en het is hem gegund. Hij kan over 10 jaar weer terug keren

22-08-2024 20:49

Jrob +2652

Over 10 jr ...brekebeen...🤦

22-08-2024 21:35

lion63 +14132

Vraag me af of Olij voor wat extra salaris op het bankie wil gaan zitten als je nu verzekerd bent van een basisplaats.

22-08-2024 20:41

Feyenoord4Ever +3272

Sparta of Feyenoord? Keuze lijkt me logisch tohh ch

22-08-2024 20:50

dickievoormekaar +5713

Het is zeker 2 wat ...

22-08-2024 21:00

Arendus +623

Denk dat Feyenoord dan een transfervrije keeper gaat halen, bijvoorbeeld Patrick Carlgren. Veel jaren in Denemarken als eerste gk gespeeld en kan prima stand in zijn bij ons.

22-08-2024 20:40

Wisselkeeper +33

Olij prima 2e keeper

22-08-2024 20:39
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties