Coëfficiënten: Feyenoord goed voor Nederlands voetbal; AZ en Ajax niet

Coëfficiënten: Feyenoord goed voor Nederlands voetbal; AZ en Ajax niet

De derde speelronde op de Europese velden zit er weer op. Het is daarom tijd om de balans op te maken van de UEFA-coëfficiëntenranglijst. Feyenoord en PSV hebben een bijdrage namens Nederland kunnen leveren. AZ beleefde een pijnlijke avond in eigen huis tegen het Engelse Aston Villa. Ook Ajax wist niet te winnen, al was het op voorhand al duidelijk dat Brighton & Hove Albion FC een maatje te groot zou zijn.

Feyenoord heeft door de overwinning op SS Lazio 0,400 coëfficiëntenpunt verdiend. PSV heeft door het gelijke spel 0,200 coëfficiëntenpunt kunnen toevoegen aan het totaal van Nederland. Dit seizoen kunnen twee Nederlandse clubs een direct ticket voor de groepsfase van de Champions League verdienen. De nummer drie geeft recht op een ticket voor de voorrondes van het miljoenenbal. Nederland is momenteel in felle strijd gewikkeld met Frankrijk; de vijfde plek geeft recht op nog een extra ticket voor de Champions League.

Het is daarom zaak dat vooral PSV en Ajax van de Franse tegenstanders weten te winnen. Natuurlijk is het ook belangrijk dat Feyenoord en AZ zoveel mogelijk punten blijven binnenhalen. De Rotterdammers staan bovenaan in Groep E van de Champions League en zijn nog volop in de race voor Europese overwintering. De Franse ploegen blijven de laatste speelrondes maar winnen, waardoor de kans klein is dat Nederland boven Frankrijk gaat eindigen en een extra plekje in het miljoenenbal kan verdienen.

Punten
1. Engeland 93.178
2. Spanje 79.614
3. Italië 75.855
4. Duitsland 73.624
5. Nederland 57.100
6. Frankrijk 56.331
7. Portugal 49.816

Plaats reactie
666

DJ41 +28

Ik blijf het leuk vinden dat Feyenoord meer punten in de Champions League heeft dan Ajax in de competitie.

27-10-2023 14:42

K.T +1785

Liever dat de AZ's en Twente's het goed blijven doen in de Conference League, telt net zo hard mee voor onze 2 CL plekjes

27-10-2023 14:32

FRlegend +17147

We moeten naar een sterke top 5 toe wil je Europees de coëfficiëntenpolonaise doortrekken. AZ en Twente moeten ook Europees mee gaan doen om punten te blijven halen. Ajax is normaal een stabiele factor maar man wat zijn die ver afgegleden.

27-10-2023 13:01

Mensini +14667

Goed gedaan door die noorhollandse clubs, meer dan 2 NL clubs hoeven er ook niet in de CL!?

En iig zolang Slot blijft zal Feyenoord in die top 2 blijven...!

27-10-2023 12:28

syrius010 +1082

PSV heeft een aardige team en ze doen het leuk tegen de kleintjes, maar je kan echt niet beweren dat ze beter dan ons zijn. Johan Cruijff schaal waren we nog niet klaar voor, maar we gaan ze twee keer ontmantelen.

27-10-2023 10:58

FRANKIEBOY9 +310

Ja, Feyenoord is de club van de lange adem. Al denk ik dat PSV tweede gaat eindigen en het 2de ticket gaat pakken.

27-10-2023 11:26

syrius010 +1082

Dat mogen ze ook, want AZ is helemaal niks. AZ is net als die kleine hondjes die continue blaffen, maar eindstand niet kunnen opboksen tegen de Big Dogs.

27-10-2023 11:36

RoekelozeRon +307

Wat moeten we in hemelsnaam met 4 CL plekken? Az komt niet eens door een groep heen met twee veredelde amateur teams...

Focus daarom maar lekker op die 6e plek voor nu, dat geeft de Eredivisie jaarlijks een heerlijke geldinjectie met het nieuwe format.

27-10-2023 10:16

FrBubba +19586

3 rechtstreekse plekken maximaal

27-10-2023 10:38

LaurensFR +1754

Geld, en met geld wordt je hele competitie sterker. Wat weer meer punten en dus geld oplevert. Simpel

27-10-2023 13:14

Jaap123 +1240

Ff offtopic

Straks komt de Top2000 er aan.

Iedereen stemmen om Feyenoord, Feyenoord van Cock van der Palm de lijst in krijgen zou wel lachen zijn toch?

27-10-2023 10:07

Gebakkie +13697

Dat word de nummer 1 op de lijst.

27-10-2023 10:39

Bal-Bal +5066

Ja maar frankrijk is geen schande eronder te staan.als ze niet te veel uitlopen staan we aan het begin volgend seizoen weer even erboven. Portugal blijven we voor. 6e plek prima voor nu. Dan zou NL in de breedte wat beter moeten worden

27-10-2023 10:04

feyenoordfanboy +334

Hoewel ik het niet erg vind wat er bij ajax aan de hand is, hoop ik toch dat ze punt(en) pakken tegen pisvee zondag. Desnoods met dat betonvoetbal. Gelijkspelletje zou het beste zijn. Schieten ze allebei niets mee op.

27-10-2023 09:50

SteffieFR +6782

Hoezo is een gelijkspel het beste? psv moet verliezen. ajax is totaal irrelevant dit seizoen. Dat er dan nog steeds mensen zijn die liever willen dat zij punten verliezen, dan wat het beste is voor Feyenoord, vind ik behoorlijk treurig.

Maar ja, waarschijnlijk wint psv dat gemakkelijk.

27-10-2023 10:08

rood-wit +3790

ajax winnen kan ik niet uit mijn bek krijgen, gelijk is oké en dat vind ik al moeilijk om te zeggen

27-10-2023 10:15

Mexicano +6462

Dat is niet treurig maar dat is ziekelijk en ben je voor mij geen Feyenoorder .

27-10-2023 10:46

feyenoordfanboy +334

Stelletje sneue figuren. Wie zijn jullie om te bepalen of je een feyenoord bent. Rot lekker op.

27-10-2023 18:05

Kazouii +2

Toch heerlijk een keer zonder spanning zo’n pot kijken, alles is prima. Winst 020 komen we dichter bij PSV, gelijkspel lopen we ook in en blijft 020 onderaan bungelen en winst PSV nog een week langer naar die jankende gezichten van 020 kijken. Paar rode kaarten en wat blessures en feest is compleet. Ik heb er zin an.

27-10-2023 10:59

SteffieFR +6782

Volgend jaar zijn we ook op papier de beste Nederlandse ploeg.

Dan valt een heel zwak Europees seizoen weg voor Feyenoord en gaan we binnen de top 20 komen.

27-10-2023 09:49

FANtasticFR12 +2279

Nadat wij de CL winnen, hoor je hier toch niemand meer over?

27-10-2023 09:47

SuperLutsha +21953

Wel zaak dat niet alleen wij presteren in Europa anders gaan we die tweede CL plek zeker kwijt raken...

27-10-2023 09:45

AfstandsSchot +9735

We hebben nu het begin van de onvermijdelijke instorting van AZ gezien, verwacht ik. Ze hielden het lang en goed vol, maar na de grote leegverkoop was een topklassering nooit aan de orde. Twente sla ik aanzienlijk hoger aan. Die worden wel derde.

27-10-2023 09:45

GernotKokcu +4016

Ahahahaha weer punten voor de redactie; al was het op voorhand al duidelijk dat BHA een maatje te groot zou zijn

27-10-2023 09:42

Sjaak.v95 +1526

Zo mooi dat Feyenoord meer punten heeft in de Cl, dan 020 in de Eredivisie🤭

27-10-2023 09:34

fluub +8850

Voor het vertoonde spel van 020 zou je gewoon punten moeten kunnen afpakken. 0 schoten op doel! NUL! Hahaha, schandalig.

27-10-2023 09:32

janos +4689

Wat wil je ook met zo'n trainer uit Maduro(dam)

27-10-2023 09:41

Plandman +2029

AZ moet zich herpakken, PSV en Ajax derde worden kunnen ze lager instromen. Wij doen het wel gewoon in de UCL.

27-10-2023 09:30

Ui +915

Zesde is prima. Feyenoord komende jaren bij eerste twee eindigen met alle financiele inkomsten en opwaardering spelers en de kleinere clubs zoals AZ, Twente en Ajax veel punten sprokkelen voor NL in EL en ECL.

27-10-2023 09:16

Gerdekaleklets +11034

Ajax Europees voetbal? Dat is over een paar wedstrijdjes afgelopen hoor. En dat veel punten sprokkelen door de broden zal ook wel meevallen.

27-10-2023 09:40

Benijofar +2507

Vijfde blijven is prima, twee rechtstreekse plekken houden die de komende jaren voor de lampies en voor ons een bak geld binnen brengen, AZ op afstand houden en 020 definitief van je afschudden, wat een heerlijke gedachte.

27-10-2023 09:15

dennadai +123

Weet niet hoe het met jullie zit, maar ik volg echt alles van de ellende in 020. Als je dan ook die Brobbey hoort in zn interview, wat een helder lichtpunt is dat.

27-10-2023 09:14

ookhier010 +690

showtime , podcasts ellende kan mij niet goot genoeg zijn daaro

27-10-2023 09:19

AfstandsSchot +9735

Het zien van de uitslagen is voor mij totale voldoening. Dan hoef ik niemand met dat teringaccent aan te horen. Daar staan de haren me altijd recht van overeind. Van de uitslagen iets anders, zo mogelijk nog fierder.

27-10-2023 09:41

Arend Quist +643

Jankerig tering accent is dan wel weer leuk!

27-10-2023 10:13

Dennis.R +2154

Kale en Kokkie..smullen! 😄

27-10-2023 09:43

detrotsvanrotterdam +8732

De Belgen naderen met rasse schreden.

27-10-2023 09:11

fritsvandeoverburen +537

Zit iemand te slapen in het overnemen van decimaal/duizendtal tekens of krijgen we er echt maar 0,4 bij na een overwinning en hebben we er nu 57.100?
Want dan schiet t niet bepaald op zo.

27-10-2023 09:04

CR1908 +3035

Punten worden v.w.b. de landenlijst, gedeeld door het aantal deelnemers aan t begin van t seizoen. Dus NL had 5 Europese plekken: onze 2 punten/5=0,4

Voor Feyenoord als club wel gewoon 2 punten

27-10-2023 09:26

fritsvandeoverburen +537

Maar hebben we er dan 57 duizend of 57,100?

27-10-2023 10:11

fritsvandeoverburen +537

Dan staat dus mijn eerste punt ;)

27-10-2023 11:43

CR1908 +3035

Nee. Mocht ik jouw opmerking goed begrjjpen:
Als club zijnde haal je de volle punten. Dus 2 voor een overwinning. Maar die 2 punten worden voor het landen coëfficiënt gedeeld door het maximale aantal deelnemers uit een land.
Dus voor Nederland heeft Feyenoord met de overwinning op Lazio 2/5 deelnemers = 0,400 gehaald
Maar voor de club Feyenoord gewoon 2 punten en zijn we dus van 55,100 naar 57,100 gegaan.

Die ,100 zal veroorzaakt zijn door bijvoorbeeld een gelijkspel in de voorronde in voorgaande jaren. Naar mijn weten worden overwinningen/gelijke spelen uit de voorronde namelijk lager beoordeeld. Er zit in ieder geval een verrekenfactor ook op

27-10-2023 12:42

fritsvandeoverburen +537

Nee mijn punt was dat er nu staat in de lijst dat we 57100 (vijfenzeventigduizendenhonderd) punten hebben en niet 57 en 1 tiende.
De lijst is overgenomen met de . als decimaal scheidingsteken ipv een ,
Maar goed nu wordt t wel een heel lange discussie voor zo’n onbenullig iets. Toch bedankt voor het meedenken ;)

27-10-2023 17:19

CR1908 +3035

Haha geen discussie wat mij betreft. Probeerde verheldering te krijgen maar dan begrijp ik er ook geen drol meer van

27-10-2023 18:52

switzer +11010

0.400 inderdaad

27-10-2023 09:49

gwmd1 +4126

Als dat simpele pisclubje nu eens van Lens had gewonnen...

27-10-2023 08:59

paddy +2623

Making memories in 020 wahajajaj

27-10-2023 08:58

glennkwidama +4391

Geloof me; dit seizoen zal ze nog lang heugen...😁

27-10-2023 09:05

TheHideAway +43112

En niet alleen hun :D

27-10-2023 09:05

eldent +550

" Ook Ajax wist niet te winnen, al was het op voorhand al duidelijk dat Brighton & Hove Albion FC een maatje te groot zou zijn"

ahahhahahahaha. Het moet heerlijk zijn om FR12 berichten te typen nu.

27-10-2023 08:54

Gerdekaleklets +11034

Ze begonnen met "Laagvlieger" over Ajax. Dat moet echt genieten zijn om dat te typen en live te zetten.

27-10-2023 09:42

Belanda +2967

Zeg maar gerust neergestort

27-10-2023 11:21

avondrood +41481

Nieuwkoop zo een zwakke schakel, onbegrijpelijke aankoop. Dat gaat je straks de kop kosten in de CL.

27-10-2023 08:48

FrNiels2017 +157553

Ze hadden nog een homegrown speler nodig en Nieuwkoop deed het goed bij Union

27-10-2023 08:52

Mearte +8299

Achja als Slot hem nog wat verder vormt kan het zomaar de volgende topper zijn die we bij voorhand te licht vonden

27-10-2023 08:55

gwmd1 +4126

Desnoods met 3 verdedigers spelen en dan met 4 middenvelders, die hebben we genoeg. Tegen Lazio was onze rechtsback een zwakke schakel. Trauner moet er staan in de topwedstrijden, misschien in de winterstop een betere rechtsback halen.

27-10-2023 09:02

paddy +2623

Ik vind Nieuwkoop verdedigend een prima speler.
Hij is geen speler met fantastische acties. Maar ook afgelopen wedstrijd schakelt hij wel zijn mannetje uit. Niet elke pass komt aan maar dat geldt voor de andere spelers idem dito.
Een back is over het algemeen een beperktere voetballer, uitzonderingen zoals Hartman daargelaten maar die wordt straks dan ook verkocht voor heel veel centjes

27-10-2023 09:04

Limbow1 +3068

Prima, maar niet beter dan pedersen imo

27-10-2023 09:23

paddy +2623

Klopt maar die kon weg voor 7 € miljoen en dat is er niet betaald voor Nieuwkoop

27-10-2023 13:28

faajenoort +4809

Betere verdediger dan Pedersen of Kasanwirjo. Maar geen Geertruida natuurlijk. Er moet straks wel wat bij.

27-10-2023 09:15

fluub +8850

Pedersen moeten houden.

27-10-2023 09:30

Belanda +2967

Dat werd ook gezegd over Stengs en Timber

27-10-2023 11:21

Kritisch +22396

Zo zonde dat PSV tekort komt voor de CL, Ajax in verval is geraakt en AZ te gierig is om wat uit te geven aan kwaliteit in de selectie en een goede trainer.

Als je ooit de kans had gehad om Frankrijk van de 5e plek af te stoten was dat nu wel.
Feyenoord alleen kan de boel niet redden.

Het is te hopen dat psv nog 3e eindigt in de poule en op een lager niveau de nodige punten weet binnen te sprokkelen en dat zowel Ajax als AZ zich nog weten te herpakken.

Voor Feyenoord zou het een absolute zege zijn als Nederland die 5e plek vast houdt

27-10-2023 08:45

TerAar1908 +16004

Niet interessant, komende jaren is Feyenoord als kampioen direct geplaatst! De rest zoekt het maar uit...

27-10-2023 08:45

koentjaah +5906

Ook Ajax wist niet te winnen, al was het op voorhand al duidelijk dat Brighton & Hove Albion FC een maatje te groot zou zijn.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA

27-10-2023 08:43

NicFR08 +5950

Wat wij de afgelopen 2 jaar bij elkaar geharkt hebben word door die 2 clubs weer door de plee getrokken.

27-10-2023 08:35

MKF +7853

Klopt maar dat hadden zij in Amsterdam de jaren daarvoor hè

27-10-2023 08:45

Plandman +2029

Yep staan nu bijna gelijk. 020 nog 21e als club wij 25e maar dat veranderd snel.

27-10-2023 09:28

MKF +7853

Dat lijkt mij wel ja.

27-10-2023 10:55

NicFR08 +5950

We leven in het nu en niet in het toen.

27-10-2023 13:16

VineFeye +8682

Vandaag blijf ik vooral hangen bij de koffieautomaat om mijn niet gewaardeerde 020 collega's met een lach te ontvangen. 😂

27-10-2023 08:32

korsakov +94993

Goedemorgen

Allemaal weer aan het werk?

27-10-2023 08:27

Keienkop010 +71518

Goedemorgen, nee!.

27-10-2023 08:33

Waakvlam +25496

ik begrijp dat julie het waarderen als er wordt gemeld dat er een nieuw artikel is. Verhuizen mensen

27-10-2023 08:24

Harrypipo +9004

Hier waakt de waakvlam

27-10-2023 08:25

KosingerUSA +1251

Grappig om te zien dat Klaksvik meer punten heeft dan ajaks, okay het is conference league, maar toch. Die gasten hebben tenminste 1 wedstrijd gewonnen.

27-10-2023 08:24

[FR]Thomas +227603

Wil een trio met 2x mezelf en frtim

27-10-2023 08:24

LM +7767

Het is natuurlijk makkelijk om als Feyenoord nu Berghuis af te zeiken. Zijn keuze voor ajax is walgelijk geweest en ja bij gedoe is hij betrokken. Maar ik zie het met die gevallen rond trainers wel zo dat hij in bepaalde manier van spelen gelooft en kwaliteiten van spelers. Daarnaast een hekel heeft aan trainers die bij vriendjes van de media hun spelers afzeiken.

Hij was degene die zag wat Slot wel deed, aanvallend voetbal spelen en niet laf zijn en je eigen spelers afzeiken. Op zich mag ik dat wel en goed dat hij dit bij ajax nu veroorzaakt voor ons.

27-10-2023 08:23

frmo +4070

Berghuis is gewoon een Rotte appel in je groep op het moment dat het even niet lekker loopt.
Heb je dus helemaal niks aan zulke mensen, hij laat als een van de eerste zn koppie hangen bij tegenslag!!

27-10-2023 08:33

dEADER20 +2688

Wat is het verschil tussen plek 5 en 6?

27-10-2023 08:22

[FR]Thomas +227603

Dit geloof ik allemaal wel. Portugal gaat ons niet voorbij dus we hebben toch 2 CL tickets

Wat ik relevanter vind is onze plek ten opzichte van ajax op de 5 jarige Europese ranking. Het lijkt erop dat de UEFA hierop het WK voor clubteams gaat indelen. Kort door de bocht, als we na dit jaar boven ajax staan op basis van de 5 jaren ranking is de kans groot dat wij ipv ajax mogen.

We staan momenteel nog 8 punten achter, en zijn er dit seizoen al 7 ingelopen. Overwintering in de Champions League geeft je direct 5 punten.

Als ajax 4e wordt in de poule én wij overwinteren in de CL, is de kans 99% dat wij ze inhalen

https://kassiesa.net/uefa/data/method5/trank2024.html

27-10-2023 08:21

Waakvlam +25496

dat WK voor clubteams mogen ze in hun HOL steken. Stuur lekker de O21 zou ik zeggen

27-10-2023 08:22

[FR]Thomas +227603

Nieuwe opzet he, wordt een serieus toernooi

27-10-2023 08:22

Waakvlam +25496

Kan me gestolen worden, agenda is al veel te druk. Zit exht niemand op te wachten dit

27-10-2023 08:23

FrNiels2017 +157553

Wij zijn altijd de eerste Waakvlam

27-10-2023 08:26

rvp62 +1775

Weet je wel hoe hoog de premies zijn?
Die schijnen rond de 50 miljoen te zijn. Je neemt dan financieel afstand van PSV en je naamsbekendheid groeit enorm waardoor de sponsorpremies ook omhoog schieten. Je kan dan echt stappen zetten als club

27-10-2023 08:50

kkhahsdedhkdh +45159

Al besproken

27-10-2023 08:22

kkhahsdedhkdh +45159

Tevens mand

27-10-2023 08:22

[FR]Thomas +227603

Maakt mij dat uit?

27-10-2023 08:22

kkhahsdedhkdh +45159

Dat is niet aan mij om te bepalen dus moet je mij niet vragen

27-10-2023 08:23

FrNiels2017 +157553

Hij wil nog veel meer met je delen Tim

27-10-2023 08:27

rvp62 +1775

Het is op basis van dit seizoen en de voorgaande 3 seizoenen. Dus we staan al 1 punt boven Ajax

27-10-2023 08:46

Waakvlam +25496

Zondag op thuisvak bij Twente, iemand nog een ludieke actie die ik kan doen?

27-10-2023 08:19

Pelle25 +3799

duits praten anders pakken ze je

27-10-2023 08:20

Waakvlam +25496

habe ich jetz schon verstehen

27-10-2023 08:20

Pelle25 +3799

schweinhund

27-10-2023 08:20

EddyHaas +2489

Goaltune zingen als we scoren!

27-10-2023 08:21

Waakvlam +25496

dan krijg ik wss wel problemen met de Sturmabteilung daar

27-10-2023 08:21

EddyHaas +2489

Ok, dan vuurwerk gooien op t veld, als we niet lekker in ons spel zitten!

27-10-2023 08:22

Waakvlam +25496

Zucht dat wordt weer een cobra in mn reet verstoppen

27-10-2023 08:22

Pelle25 +3799

israel/hamas bericht

27-10-2023 08:19

kkhahsdedhkdh +45159

Berichten over oorlog israel/hamas consequent rapporteren. Optyfen naar nu.nl aub

27-10-2023 08:18

FCriticaster1908 +3775

Haha die Israëliërs lichten elke nacht opnieuw de nieuwe plaatsvervangend kopman van Hamas van z’n bed met een raket in z’n poeperd.

27-10-2023 08:16

Waakvlam +25496

ja super grappig die zieke oorlogsmisdaden
Haha allemaal even lachen!

27-10-2023 08:17

FrNiels2017 +157553

Hamas-topman aanvallen is een oorlogsmisdaad?

27-10-2023 08:28

JLAW +7064

Dat niet. Alleen neemt zo'n raket ook nog 20 kinderen mee in zn destruction..

27-10-2023 08:45

FCriticaster1908 +3775

Persoonlijk heb ik niks met terroristische organisaties en jihadistisch gedachtegoed

27-10-2023 09:22

Frisian +1447

Ga deze berichten ergens anders plaatsen en niet hier

27-10-2023 09:45

Gernot +51589

Zondag weer Santigol

27-10-2023 08:14

RoadToWembley +1475

B*rghuis grootste rat ooit

27-10-2023 08:12

Paulus98 +157615

Daar zijn sommige trainers niet blij mee.

27-10-2023 08:13

RoadToWembley +1475

Steijn goede gozer

27-10-2023 08:14

Paulus98 +157615

Aan hem heeft het niet gelegen, dat zag je gisteravond wel.

27-10-2023 08:14

Cees.R82 +9712

Dat wist iedereen al. Maar wat te denken van Bergwijn? Hij en Berghuis zijn de grootste desonanten. Nemen geen enkele verantwoordelijkheid laten constant hun ploeg in de steek en kunnen beticht worden van werkweigering. En dan is het journalje bezig ze omhoog te krikken.

Die kwal van ziggo die rondo presenteerd komt klaar iedere x dat hij Ajax zegt. Ipv verslag te doen van het gebeuren heeft hij het constant over de positie punten. Welke positie punten? En dan dat gelul over die Hako wat een geweldige spelers is dat die gast grossiert ook in fouten maar die worden niet benoemd.

En dan in de studio. Daar zit een seniele oude man ons ook nog wijs te maken hoe geweldig hij is.

Ik heb al vaker benoemd dat reporters en journalisten vroeger veel meer benoemde wat goed en ook wat fout gaat. Nu is alles gebaseerd op superlatieven hoe goed alles is. Az werd afgelopen zondag de hemel ingeprezen en Pavlidis was net zo goed als Santiago. Volslagen lachwekkend 020 had gisteren het lek ook boven en dan zie je na de wedstrijd de cijfers van de spelers. Zeggen en schrijven 2 6sen de rest onvoldoende als je tenminste een 5.5 een onvoldoende vind.

27-10-2023 08:37

LM +7767

Steijn huichelaar, net als Advocaat. Vriendjes van de media, lekker en dan je eigen spelers constant afvallen.

Diezelfde media vriendjes die roepen dat ajax excelsior kwaliteit is, riepen dat ook over ons onder advocaat. Berghuis ageerde daartegen en Slot bewijst het tegendeel.

27-10-2023 08:25

Frisian +1447

Ook grappig dat wij in de CL poule meer punten hebben dan 020 in de competitie

27-10-2023 08:12

MaartenTwijffels +10586

Ook grappig dat wij in ons eentje net zoveel punten in Europa hebben geharkt als psv, az en ajax bij elkaar. En dan in de CL ipv EL en perencup

27-10-2023 08:15

Mardifr +2863

🇲🇽🇲🇽🇲🇽🇲🇽🇲🇽🇲🇽🇲🇽🇲🇽🇲🇽🇲🇽🇲🇽🇲🇽🇲🇽
🇲🇽🟩🟩🟩⬜️⬜️⬜️⬜️⬜️🟥🟥🟥🇲🇽
🇲🇽🟩🟩🟩⬜️⬛️⬛️⬛️⬜️🟥🟥🟥🇲🇽
🇲🇽🟩🟩🟩⬜️⬛️⬜️⬜️⬜️🟥🟥🟥🇲🇽
🇲🇽🟩🟩🟩⬜️⬛️⬛️⬛️⬜️🟥🟥🟥🇲🇽
🇲🇽🟩🟩🟩⬜️⬜️⬜️⬛️⬜️🟥🟥🟥🇲🇽
🇲🇽🟩🟩🟩⬜️⬛️⬛️⬛️⬜️🟥🟥🟥🇲🇽
🇲🇽🟩🟩🟩⬜️⬜️⬜️⬜️⬜️🟥🟥🟥🇲🇽
🇲🇽🟩🟩🟩⬜️⬛️⬛️⬛️⬜️🟥🟥🟥🇲🇽
🇲🇽🟩🟩🟩⬜️⬛️⬜️⬛️⬜️🟥🟥🟥🇲🇽
🇲🇽🟩🟩🟩⬜️⬛️⬛️⬛️⬜️🟥🟥🟥🇲🇽
🇲🇽🟩🟩🟩⬜️⬛️⬜️⬛️⬜️🟥🟥🟥🇲🇽
🇲🇽🟩🟩🟩⬜️⬛️⬜️⬛️⬜️🟥🟥🟥🇲🇽
🇲🇽🟩🟩🟩⬜️⬜️⬜️⬜️⬜️🟥🟥🟥🇲🇽
🇲🇽🟩🟩🟩⬜️⬛️⬛️⬛️⬜️🟥🟥🟥🇲🇽
🇲🇽🟩🟩🟩⬜️⬛️⬜️⬛️⬜️🟥🟥🟥🇲🇽
🇲🇽🟩🟩🟩⬜️⬛️⬜️⬛️⬜️🟥🟥🟥🇲🇽
🇲🇽🟩🟩🟩⬜️⬛️⬜️⬛️⬜️🟥🟥🟥🇲🇽
🇲🇽🟩🟩🟩⬜️⬛️⬜️⬛️⬜️🟥🟥🟥🇲🇽
🇲🇽🟩🟩🟩⬜️⬜️⬜️⬜️⬜️🟥🟥🟥🇲🇽
🇲🇽🟩🟩🟩⬜️⬛️⬛️⬛️⬜️🟥🟥🟥🇲🇽
🇲🇽🟩🟩🟩⬜️⬜️⬛️⬜️⬜️🟥🟥🟥🇲🇽
🇲🇽🟩🟩🟩⬜️⬜️⬛️⬜️⬜️🟥🟥🟥🇲🇽
🇲🇽🟩🟩🟩⬜️⬜️⬛️⬜️⬜️🟥🟥🟥🇲🇽
🇲🇽🟩🟩🟩⬜️⬜️⬛️⬜️⬜️🟥🟥🟥🇲🇽
🇲🇽🟩🟩🟩⬜️⬜️⬜️⬜️⬜️🟥🟥🟥🇲🇽
🇲🇽🟩🟩🟩⬜️⬛️⬛️⬛️⬜️🟥🟥🟥🇲🇽
🇲🇽🟩🟩🟩⬜️⬜️⬛️⬜️⬜️🟥🟥🟥🇲🇽
🇲🇽🟩🟩🟩⬜️⬜️⬛️⬜️⬜️🟥🟥🟥🇲🇽
🇲🇽🟩🟩🟩⬜️⬜️⬛️⬜️⬜️🟥🟥🟥🇲🇽
🇲🇽🟩🟩🟩⬜️⬛️⬛️⬛️⬜️🟥🟥🟥🇲🇽
🇲🇽🟩🟩🟩⬜️⬜️⬜️⬜️⬜️🟥🟥🟥🇲🇽
🇲🇽🇲🇽🇲🇽🇲🇽🇲🇽🇲🇽🇲🇽🇲🇽🇲🇽🇲🇽🇲🇽🇲🇽🇲🇽

27-10-2023 08:12

FR-Brabant +11090

Heb je dit gekopieerd of echt een uur erop zitten tikken en programmeren?! 😂😂

27-10-2023 08:15

Mardifr +2863

Je moet wat tijdens je werk toch?

27-10-2023 08:16

AmersFRoort +978

Heren, ik ben even in de war. Ivanusec heeft nog maar een klein aantal optredens gehad in ons mooie shirt. Waren we nou positief over wat hij liet zien of niet? Kan me vooral nog een wedstrijd herinneren waarin niks lukte, maar hoe waren de andere wedstrijden?

27-10-2023 08:11

RoadToWembley +1475

Utrecht werelds

27-10-2023 08:13

kkhahsdedhkdh +45159

Celtic was niet zo goed maar de 2 ED-wedsteijden daarvoor wel, incl. 1 assist en 1 goal

27-10-2023 08:14

Waakvlam1989 +17692

Blijf jij lekker in de war

27-10-2023 08:15

AmersFRoort +978

Heb voor minder tanden uit iemands bek geslagen.

27-10-2023 08:15

FeyUU +2315

Met Street Fighter II zeker, binkie

27-10-2023 08:59

EddyHaas +2489

we waren en zijn heeel positief. Echt een klasbak. : snel, passeerbeweging en weet zichzelf vrij gemakkelijk vrij te spelen om actie naar de goal te maken.

27-10-2023 08:15

Gernot +51589

Laat hem eerst even een paar potjes spelen

27-10-2023 08:15

Mars +1526

Slaap lekker

27-10-2023 08:16

MaartenTwijffels +10586

Weinig ritme nog, maar speelt met zoveel gemak.

27-10-2023 08:19

Cees.R82 +9712

Celtic was niet goed de rest wel. Als je hem over woensdag gaat beoordelen spoor je niet. Hij komt terug van een blessure.

Ik heb de indruk dat jij een 020 stoker bent die wil proberen onrust te zaaien hier. Ga dat maar mooi op de 020 site doen. Hoe meer onrust daar hoe beter het is voor ons.

27-10-2023 08:42

Paulus98 +157615

1 Duitser (mislintat) maakt in 020 nog geen zomer.

27-10-2023 08:11

Cees.R82 +9712

En ook geen winnend team. Het kan niet slecht genoeg gaan daar. En dan al die oude bokken die daar de zaak recht moeten brijen zegt genoeg. Nu moet vh Schip het komen doen die is in Nl ontslagen bij Twente en Pec. Eniedereen maar roepen wat een geweldige trainer dat is met dikkop vd Vaart voorop. En wat blijkt die Grieken hebben niet eens deelgenomen aan het laatste wk.

Sorry dat ik zoveel over 020 post maar ik vind het gespartel aan een draad van een gevangen vis best wel geinig.

27-10-2023 08:55

Qwertykeyboar +4321

Ajax momenteel op een keurige 4de plek in de poule. Het staat hier een stuk florissanter voor dan in de Eredivisie

#despeld

27-10-2023 08:10

Paulus98 +157615

Zo, dat is een mooi plekkie.

27-10-2023 08:13

Mardifr +2863

Besef even dat Feyenoord na 3 wedstrijden meer punten heeft dan 020 in de competitie

27-10-2023 08:13

Cees.R82 +9712

Wie kan tellen wist dat al vato.

27-10-2023 08:56

Fey010_015 +96445

Moeten wij het weer doen hè voor t Nlds voetbal. Al jaren wordt er geleund op onze prestaties….

27-10-2023 08:08

Cees.R82 +9712

Nou nou al jaren. Overdrijven is ook een vak. Dit is het 3e jaar. 020 heeft er nogal wat meer. Wel alles in perspectief blijven zien svp

27-10-2023 08:58

Fey010_015 +96445

Lekker serieus Cees!

27-10-2023 09:12
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties