Feyenoord is ook volgend seizoen actief met een groen-wit tenue. Dit meldt 1908.nl. De kleurencombinatie valt in de smaak en het Britse kledingmerk vervult daarmee opnieuw een wens van de supporters. De Rotterdamse kleuren in het uitshirt zijn in het verleden commercieel altijd een groot succes gebleken.
Castore heeft dit seizoen ook gekozen voor de kleuren groen-wit, maar niet iedereen was enthousiast hierover. In het shirt was te veel wit verwerkt, en volgend seizoen komt hier verandering in. Het ontwerp is gebaseerd op het shirt waarin Robin van Persie, Dirk Kuyt en Thomas Buffel schitterden tijdens het seizoen 2003-2004.
Het uitshirt van 2003-2004 werd door Het Legioen onlangs nog uitgeroepen tot het mooiste uit de clubgeschiedenis. Feyenoord bracht in 2022 niet voor niets het shirt in retrostijl wederom terug op de markt. Of Castore, net als dit seizoen, ook een derde en vierde tenue op de markt gaat brengen is op dit moment niet duidelijk.
Feyenoord verandert aankomend seizoen van shirtsponsor. MediaMarkt prijkt op de borst van de Rotterdammers. Daarnaast loopt het contract met Prijsvrij Vakanties nog voor een jaar door, waardoor tijdens de nationale wedstrijden gespeeld gaat worden met een rugsponsor. KayneK Visuals maakte op basis van beschikbare informatie het onderstaande conceptontwerp om de supporters een indicatie te geven van wat ze kunnen verwachten.
Lees het artikel op de mobiele website