Van Beek: ''Ik hoop dat ik centraal mag blijven staan''

Van Beek: ''Ik hoop dat ik centraal mag blijven staan''

Giovanni van Bronckhorst trainde vandaag met een defensie bestaande uit Terence Kongolo, Jan-Arie van der Heijden, Eric Botteghin en Sven van Beek. Door de liesblessure van Rick Karsdorp, die vandaag wel op het trainingsveld verscheen, gaat Van Beek zondag tegen PSV mogelijk als rechtsback spelen.

''Maar ik hoop dat ik gewoon centraal mag blijven staan'', geeft de jonge verdediger eerlijk toe tegenover Feyenoord TV. ''Ik heb gewoon een voorkeur en met mijn kwaliteiten kan ik beter uit de voeten als centrale verdediger. Daar sta ik dus liever. Maar, zoals ik ook al heb gezegd tegen de trainer, speel ik gewoon rechtsback als ik daar nodig ben'', aldus Van Beek, die wél als rechtsback debuteerde in Feyenoord één.

De Rotterdammers gaven de afgelopen twee wedstrijden niets weg. Van Beek moest wel eventjes wennen aan zijn nieuwe kameraad in het centrum: Jan-Arie van der Heijden. ''Tuurlijk. Ik heb altijd centraal gestaan met Terence en Jan-Arie is een iets andere voetballer. Maar het gaat goed'', zegt de jeugdinternational, die concurrentie heeft van Eric Botteghin. ''Hij is hartstikke goed. Dit seizoen is de concurrentie erger dan de voorgaande jaren. Maar dat houdt de groep scherp.''

Lees meer over
Sven van Beek Eric Botteghin Rick Karsdorp
Plaats reactie
666

zilverstad +0

Het zou te gek voor woorden zijn Wel de beste Feyenoorder. Oja Immers afgelopen zondag ook het aanzien niet waard Eruit!,!!!

28-08-2015 12:10

frbeeloo +1

Na het vertrek van clasie is van beek toch wel mijn nieuwe favoriete feyenoorder met kongolo. Ik zou t zeer zonde vinden als hij naar de back moet. Ook een beetje oneerlijk, want van beek is de beste cv vd eredivisie en zou zelfs in oranje moeten staan. Dus hij heeft zn plekje meer dan wie dan ook verdiend!! Sven for president!

28-08-2015 10:12

rood-wit +3761

Soms moet je in dienst van de ploeg spelen en als rechtsback daar bij hoort dan moet je je als prof gedragen en het gewoon doen en daar is van Beek niks te groot voor....

28-08-2015 09:23

kevinmulFR010 +18071

Dat zegt ie toch

28-08-2015 10:02

Slopel +713

Tis dat het moet, maar Beekie moet gewoon lekker centraal blijven.
Probeer nog een RB te halen.

28-08-2015 09:18

Feyenoord777 +0

Kongolo- botteghin- van beek-jan arie
Kongolo doet het echt goed op links back, misschien niet zijn beste positie, maar daar is die wel het meest succesvol

28-08-2015 07:02

Burton93 +3

Erger...ik weet dat je soms aan jezelf moet denken maar ik heb liever dat je aan het team denkt...en de prestaties vooropmzet ipv je eigen positie...het is natuurlijk jammer , maar dit is zoveel beter voor het team

28-08-2015 07:01

edward09 +5

PSV gaat dus nul punten halen in de CL. De Neuzen hadden weer bergen geluk. Het houdt maar niet op!

28-08-2015 02:09

luc86 +3610

Dit soort grapjes brengt spelers aan het twijfelen. En als je 1 speler niet wil laten twijfelen is het van Beek wel. Belachelijk signaal geef je af op deze manier.

En wat heeft Gio met de verdediging? Daar durft ie mee op los te wisselen en de aanval die voor geen meter loopt en die moeite hebben om 1 of 2 aardige combinaties per wedstrijd! op te zetten laat ie al wedstrijden min of meer ongewijzigd op de sleutelposities.

Het is gewoon wachten tot het fout gaat met Gio.

28-08-2015 02:03

kuipkanjer +0

Karsdorp---van beek-----botteghin---- kongolo
Dat is toch de beste verdediging

28-08-2015 01:55

kuipkanjer +0

Beekie jij sloopt ze aan alle kanten. Niet zeuren, spelen waar je nodig ben ;)

28-08-2015 01:38

DROS +0

Afgelopen seizoen onze beste speler. Hoort daar ook! Verdediging met Karsdorp - Van Beek - Botteghin - Kongolo is gewoon prima. Alleen maar mooi dat er meer concurrentie is gekomen, en Van der Heijden kan eventueel zelfs doorschuiven naar een positie op het middenveld, aangezien El Ahmadi, Toornstra en Immers daar nou ook niet echt de pannen van het dak spelen.

28-08-2015 00:28

Fatoslocos +311

zag m een aantal keer nee schudden tijdens de training vandaag. was duidelijk ergens niet tevreden over.

27-08-2015 23:36

Rotterdam_zuid +0

Van beek is een echte Feyenoorder die komt er wel

27-08-2015 23:28

NovemberRain +0

Echt de nieuwe BMI deze jongen. Cultheld, nooit de beste in de jeugd maar wel een uitblinker in het eerste, altijd vol gas gaan, geen gezeik én een topgozer. Mooie vent, heel goede voetballer.

Dat terwijl al zijn talentvollere generatiegenoten haperen. Boëtius, Manu, Vilhena, Achahbar, Ebecilio, Aké, ze hebben allemaal moeite. Deze jongen heeft al in de jeugd geleerd dat hij altijd 100% moet geven omdat hij het anders simpelweg niet redt en dat heeft zich uitbetaald. Zelfde zag je overigens ook bij Clasie. De jongens waar men twijfels over heeft komen vaak bovendrijven.

27-08-2015 23:13

Bulldog010 +6753

zelfde geldt voor Janmaat

27-08-2015 23:25

vanpersie-fan +1028

Dat hoop ik ook. Je beste CV zet je toch niet op rechtsback.

27-08-2015 23:08

fr1000 +1

Er is geen betere rb. Al ben ik erg benieuwd wie als cv zal spelen als Karsdorp weer fit is

28-08-2015 00:33

kuipkanjer +0

Vd Heijden gaat naar de bank dan denk ik

28-08-2015 01:46

frrojo12 +0

hoop ik ook...dat is je van harte gegund

27-08-2015 23:02

DannyFr1908fr +0

Van beek lekker centraal houden kongolo links buiten. Is denk de beste optie

27-08-2015 23:01

FTIDJ +2075

Linksbuiten is wel erg optimistisch haha

27-08-2015 23:02

DannyFr1908fr +0

Links back haha

27-08-2015 23:03

Thomas-FR +229

Hoewel er misschien 'talentvollere' spelers uit de eigen jeugd bij het eerste zitten, maakt Sven het het meeste waar en vertegenwoordigt hij denk ik de meeste waarde op dit moment. Ik zie hem echt over een paar jaar bij de Dortmunds en Atletico's van deze wereld spelen. Gewoon mijn favoriete speler! :)

27-08-2015 22:57

Joozie08 +0

Indd. jongen ik hoop ook dat je centraal mag blijven staan, met als partner Botteghin en ala rechtsback v.d. Heijden

27-08-2015 22:54

frbeeloo +1

Gewoon karsdorp weer rechtsback na psv... Je gaat toch gewn linkspoot rechtsback zetten?

27-08-2015 23:05

Qore +160

Een linkspoot rechtsback en een rechtspoot lcv. Als je gewoon helemaal niets van voetbal begrijpt hou je opstellingen dan voor je aub.

28-08-2015 06:01

frbeeloo +1

Idd. Een rechtspoot lcv kan nog maar een back is wel heel vreemd.

28-08-2015 10:02

Joozie08 +0

Hahahah, wat is dat voor theorie dan man, dat werd in de jeugd vergelt bij de amateurs, bij de grooste clubs staan ze zowel voorin als achterin met een linkspot op rechts en andersom, ff kijken naar Real en Barca alleen al, dus als je geen verstand hebt van voetbal mondje dicht aub en zeker als je nooit hoog hebt gevoetbalt ssshhtt

28-08-2015 10:33

TommyFR1908 +0

Botteghin vandaag zien trainen. Erg positief over. Wat een bikkelharde verdediger is dat zeg!

27-08-2015 22:53

dEADER20 +2650

Ik hoop het ook

27-08-2015 22:41

ante1908 +2

wrm staat er een "old *msterd*m" advertentie op deze pagina??

27-08-2015 22:39

Gerwinfeyenoord +0

Omdat je zojuist online een kilo kaas hebt gekocht

27-08-2015 22:53

sv-Donk +0

die krijg je in beeld als je ook stiekem op 020 pagina's kijkt

27-08-2015 23:34

ante1908 +2

haha nee dat is t m nou juist! en ik eet die kaas niet uit principe.. ;-)

28-08-2015 05:32

FC Apendrecht.nl +29789

Van beek botteghin van der heijden kongolo

Toornstra vejinovic
Kuyt

Bilal kramer elia

27-08-2015 22:18

FR-1993 +5667

Geen El Ahmadi? Voor de rest ben ik het volledig met je eens.

27-08-2015 22:24

Kaampper +0

Als je het er 'voor de rest ' volledig mee eens bent, wie zou je dan weghalen voor el ahmadi?

28-08-2015 01:34

FR-1993 +5667

Toornstra eruit voor El Ahmadi. Vind Karim sterk spelen. Jens schrijf ik niet helemaal af, maar hij moet zijn kansen gaan grijpen in invalbeurten.

28-08-2015 02:08

luc86 +3610

Tja het maakt ook niet meer uit wie je op 10 zet. Alles is een verbetering, zelfs Kuyt die daar nog nooit gespeeld heeft zal het beter doen. Ik denk dat er betere opties zijn, maar dat terzijde. Ook vind ik dat Toornstra tov Immers of Kazim nog niet echt genoeg tijd heeft gehad.

Hetzelfde geldt voor de spitsenpositie.

28-08-2015 02:08

Puma1908 +0

Jan-Arie wordt veelal gezien als zwakke schakel, maar ik zie dat toch anders. Heeft heel erg veel rust en voetbal in z'n spel. Wat mij betreft speel je in wedstrijden dat je de betere bent met Jan-Arie en bv. zondag met Botteghin.

27-08-2015 22:16

wicho +0

Goed wat je zegt. Alleen zijn lange ballen komen vaak niet aan.

27-08-2015 22:35

Puma1908 +0

Karsdorp op rechts kan ook uitgroeien tot een van de beste backs in Nederland. Zijn deive naar voren is vergelijkbaar met die van Janmaat. Echter vind ik Karsdorp misschien al wel completer, heeft een betere basistechniek en wat meer overzicht. In mijn ogen ontbreekt alleen de hype en die gaat zeker nog komen als Gio hem blijft opstellen.

27-08-2015 22:14

Thomas-FR +229

Alleen is ie af en toe iets te baldadig ofzo, ballen die hij te ver voor zich uitspeelt, hij loopt zichzelf wel eens voorbij. Maar met coaching van Kuyt op rechtsbuiten die ook nog eens zn plekje over kan nemen als Karsdorp opkomt, heeft hij zeker de potentie van Janmaat. Ben het met je eens!

27-08-2015 22:54

frbeeloo +1

Mwah karsdorp heeft meer techniek maar janmaat was goed hoor. Die was bij veel goals betrokken bij ons (aanvallend) maar ze zijn wel vergelijkbaar ja.

27-08-2015 23:07

Orangina +0

Hij heeft nog geen jaar ervaring en is nu al zo ver. Als hij beter leert doseren, positioneel beter wordt en zijn verdedigende werk weet te verbeteren is ie in no time verder dan Janmaat. Die is in 2 laatste dingen nl nog steeds niet goed. Karsdorp heeft betere techniek, een betere voorzet en is nog sneller.

27-08-2015 23:18

frbeeloo +1

Ja janmaat was natuurlijk wel ouder en karsdorp kan hem wel voorbij groeien.

27-08-2015 23:26

Milo +0

Feyenoord is goed in het opleiden van zijn spelers. Maar helaas is Feyenoord ook goed in het verkrachten van zijn eigen spelers. Door ze niet op hun beste plek te laten spelen. Kongolo linker centrale verdediger moet linksback spelen. Van Beek, rechter centrale verdediger moet rechtsback spelen. Karsdorp, middenvelder, moet rechtback spelen.

27-08-2015 22:06

FR-JJN +12867

Boetius links ipv rechts, vilhena cvm ipv am, toornstra rechtsbuiten ipv op tien. Kazim in het veld ipv ernaast...wat raar toch eigenlijk dat we nooit wat winnen

27-08-2015 22:08

frbeeloo +1

Haha vooral die van kazim is treffend...

27-08-2015 23:09

FR-JJN +12867

Sorry...was te flauw.

27-08-2015 23:18

FR4Ever +2

Dat hoop ik ook. Gewoon Karsdorp RB.

27-08-2015 22:05

FRhoi +1

Het lijkt wel alsof ik naar andere wedstrijden loop te kijken, maar als ik de reacties op fr12 soms zo lees dan lijkt het net alsof Karsdorp de kwaliteiten van een dani alves heeft. Ik vind Karsdorp geen goede goede trap en loopvermogen, maar keer op keer aan zijn tackles/slidings zie je gewoon dat het geen verdediger is.

Dan zie ik liever van beek daar en dan maar wat voorzetjes minder van die kant( al heeft van beek een prina crosspass in zn poten).

27-08-2015 22:03

KonaldRoeman +3

Jan Arie is de zwakste centrale verdediger. Van Beek is verruit de sterkste CV van allemaal en die moet gekoesterd worden. Verkracht hem nou niet op rechtback!. Bij nood zoals aankomende zondag is dat te begrijpen maar meer ook niet. Het is al erg genoeg dat ze Kongolo hebben gedegradeerd tot linksback.

27-08-2015 22:02

DennisM79 +0

Waarom is linksback spelen een degradatie?! Op linksachter maakt Kongolo een prima indruk en heeft hij een grotere kans om in het Nederlands elftal te komen. Botteghin is naar mijn mening op het moment de beste centrale verdediger. Van Beek is in potentie misschien beter maar is nog niet zo ver. Je kijkt toch naar de sterkst mogelijke opstelling?

28-08-2015 00:45

KonaldRoeman +3

Wat dat betreft verschillen wij dus echt 180 graden. Bottehgin is never nooit beter dan van Beek. Nu niet, nooit niet. Van Beek heeft alles wat Botteghin heeft in het kwadraat. Bottehgin is zo sloom als de pest en kan nauwelijks opbouwen. Tis een ouderwetse slopert maar meer ook niet.

28-08-2015 01:17

Feyedaantje +147

V. Beek en Botteghin centraal kan natuurlijk ook.

27-08-2015 21:59

Marco1968 +0

van beek bothegin arie kongolo

geen nelom aub

geen sentimenten

27-08-2015 21:57

18Xavi99 +6

Nu twee keer AZ gezien en die Haps (linksback) moeten Feyenoord qua ontwikkeling eens in de gaten gaan houden. Vond het deze 2 wedstrijden wel een interessante speler om in de gaten te houden.

27-08-2015 21:56

amarellovai +3275

Mooie spitsengoal gezien. Maakt Kazim alleen in z'n dromen.

27-08-2015 21:59

18Xavi99 +6

Mooie spitsengoal Muhren maar verder in alle eerlijkheid niet interessant voor Feyenoord. Kazim is geen spits. Dat beweerd meneer zelf wel, maar behalve de technische staf van Feyenoord ziet iedereen dat hij dat niet is.

27-08-2015 22:04

amarellovai +3275

Zijn wij nou zo slim of zij nou zo dom..

27-08-2015 22:07

18Xavi99 +6

Houdt het maar op het tweede...

27-08-2015 22:11

amarellovai +3275

Zoals 90 % van ons legioen, zie poll omtrent Kazim

27-08-2015 22:41

Jan-Boskamp +4

extreem veel drive idd en verdedigend best sterk :)

27-08-2015 21:59

18Xavi99 +6

Ja inderdaad precies zoals jij zegt. En niet van die ondoordachte inspeel passes net als Nelom.

27-08-2015 22:05

virean +0

we hebben nu de selectiebreedte dus we kunnen rustig aandoen met karsdorp.

beekie ff 1 wedstrijdje rechts en dan weer centraal schitteren

27-08-2015 21:55

Mauricio_Aros +33

De Vrij en Vlaar stonden ook samen (twee rechtspoten) centraal.

Dan zouden Van Beek en Botteghin dat ook kunnen

27-08-2015 21:48

ReneKasia74 +3

Is Botteghin niet links?

27-08-2015 21:55

amarellovai +3275

Rechts, maar kan met z'n linker ook wel wat. Beekie en Bottie centraal, geen discussie over.

27-08-2015 22:01

ReneKasia74 +3

Oké. Maar prima verdediger

28-08-2015 06:51

feyenoordforever80 +0

Van Beek is beter dan van der Heiden naar mijn mening niet zo n moeilijke keuze volgens mij

27-08-2015 21:47

whasjoewahn +16562

Kapitaalvernietiging

27-08-2015 21:46

FR-Zeelandio +4323

Vermeer

Van beek- botteghin - kongolo

El ahmadi

Vejinovic - vilhena

Kuyt

Bilal - kramer - elia



Back probleem opgelost.
Overschot centrale verdedigers
Creativiteit terug

27-08-2015 21:41

scf-noya +0

Vermeer

Van Beek Botteghin Kongolo

Karsdorp El Ahmadi Vejinovic Vilhena

Bilal Kuyt Elia

27-08-2015 21:45

Incognito +0

Tegen PSV misschien te risicovol, tegen een kleinere club zou ik het graag eens zo zien.

27-08-2015 21:45

evgen +0

Mooi mooi maar better Van Det Hijden dan voor El Ahmadi en El Ahmadi voor vilhena want VDH kan ook goed ballen man

27-08-2015 21:46

ReneKasia74 +3

Ik vind VDH ook een beste hoor. Van Beek is mijn favoriet maar kan ook op rechts

27-08-2015 21:57

evgen +0

Jammer voor zijn ontwikkeling better volledige back dan half back half van beek maar we zien wel mss is die zelfs better als RB net als kongolo die wil ook centraal maar dies LB better en die berijkt er oranje mee zelf

27-08-2015 21:59

ReneKasia74 +3

Zo is het. Ik denk wel dat hij het red als rechtsback. Hij heeft wel snelheid en techniek

28-08-2015 06:50

Huisman +24887

Vind het nog steeds vreemd dat hij niet is geselecteerd voor de aanstaande interlands

27-08-2015 21:37

KonaldRoeman +3

Belachelijk inderdaad. Blind heeft het nu al verpest voor mij. Niet serieus te nemen die gozer.

27-08-2015 22:04

Huisman +24887

Nog voor dat hij bondscoach werd nam ik hem al niet meer serieus. Vraag me weleens af hoe t zou zijn geweest als Koeman bondscoach was geworden.

27-08-2015 22:25

Shone +10

Wat zou die Haps van Az moeten kosten?

27-08-2015 21:33

NoSurrender12 +197

Nee toch...wil je die echt halen?

27-08-2015 21:33

RikFr +748

grapje toch> ?

27-08-2015 21:35

Shone +10

Zou het? Die speelde uit ook al n goeie pot..

27-08-2015 21:39

willem48 +2

Ja hallo als we iedereen moeten gaan halen die af en toe 2 wedstrijdjes goed speelt

27-08-2015 21:50

Raftel +6738

Haps.....

Is dit een grap? Hou op hoor.

27-08-2015 21:52

ElPanzeFr +21324

Denk dat Gio t nog niet aandurft om Karsdorp tegen PSV weer op te stellen

27-08-2015 21:32

Mrunterwijst +10611

Vooral dat laatste wat hij aangeeft is belangrijk. Dit in tegenstelling tot de mensen die klagen over deze aankopen.

27-08-2015 21:31

Sas010FR +1

Tegn psv verwacht ik deze opstelling

---------------------Vermeer
Van Beek-Botteghin- vd Heijden-Kongolo

-------------Vejinovic---El Ahmadi
----------------------Immers
Kuyt-----------------Kaizm-------------Bilal


bank
Hahn
Nelom
Karsdorp
Vilhena
Toornstra
Kramer
Elia

27-08-2015 21:27

Sas010FR +1

alsjeblieft :)

27-08-2015 21:28

FR-JJN +12867

K vrees t ook

27-08-2015 21:58

Sas010FR +1

Hoezo vrees je het?

Elia na 75 min
Kramer na 60
Vilhena na 70 min


Evt anders Karsdorp of Nelom

27-08-2015 22:24

FR-JJN +12867

Dat is 60 minuten te lang met kazim. En 70 te lang met immers.

27-08-2015 22:28

Sas010FR +1

Kazim en immers ga je nodig hebben...

28-08-2015 07:34

FR-JJN +12867

Op de bank jah

28-08-2015 07:42

joepie +22

Ook het einde als CV is voor hem nabij. Botteghin zal gewoon basisspeler worden.

27-08-2015 21:27

Sas010FR +1

Botteghin kan ook op de plek van Jan-Arie

27-08-2015 21:31

luldebehanger +1

Nooit vbeek ra hij is juist pro als cv

27-08-2015 21:26

arjenelhadidy +0

Mee eens naar zolang karsdorp is gebleseert is het je beste oplossing

27-08-2015 21:28

SupportYourLocals +5

Kongolo Beek Botteghin Karsdorp

Zo moet het staan.

27-08-2015 21:24

Mrunterwijst +10611

Helemaal mee eens. Vd Heijden is niet 'killer' genoeg als CV.

27-08-2015 21:30

amarellovai +3275

Maar je vindt hem wel een goede aankoop ?

27-08-2015 21:47

SupportYourLocals +5

Goede back up ja

27-08-2015 23:47

amarellovai +3275

Back up, ok. Maar ik blijf het een bak geld vinden. Zijn we ineens rijk ofzo ? Zag onlangs ne Mendes Rodigues naar PAOK verkassen. Jongen van 24. Zo kan ik er nog wel 10 opnoemen. We hebben gewoon een waardeloze scouting.

28-08-2015 00:05

SupportYourLocals +5

Een bak geld? Vd heijden was gratis vriend.

28-08-2015 01:22

amarellovai +3275

Tekengeld en een absurd salaris, maat.

28-08-2015 03:28

Mrunterwijst +10611

Elke speler kost salaris.

28-08-2015 07:44

amarellovai +3275

Waarheid als een koe. Voor niets gaat de zon op.

28-08-2015 09:40

SupportYourLocals +5

Hoeveel tekengeld heeft hij gekregen dan?

28-08-2015 10:23

angelfr +3628

Dit seizoen alles voor het team en de titel en dan is het beste op rechts.

27-08-2015 21:23

Edje1908 +739

Zo denk ik er ook over!!

27-08-2015 21:27

arjenelhadidy +0

Tuurlijk zal hij alles voorover hebben maar hij is absoluut niet slechter als bothegin en is gewoon heel sterk. En karsdorp is op de back positie beter als van beek met zijn aanvallende vermogen. Maat zolang hij gebleseert is prima vervanging. Maar lekker in het centrum spelen met van beek en bothegin

27-08-2015 21:31

FR-Zeelandio +4323

Geblesseerd* zie het nu al een aantal x voorbij komen bij je haha

27-08-2015 21:37

arjenelhadidy +0

Hahaha zo je hebt gelijk hahaha waar gaat het heen met de wereld als je je t9 niet eens meer kan vertrouwen haha

27-08-2015 22:06

reborn +1

Van beek moet ook. C, het is totale waanzin om je beste cv en rb niet op te stellen.

27-08-2015 21:20

Santino +4

Botteghin is onze beste verdediger dus die moet spelen.

27-08-2015 21:23

NoSurrender12 +197

Van beek is onze beste verdediger. Daarna bottegin.

27-08-2015 21:34

Santino +4

Nee botteghin is beter, van beek is sneller en heeft een betere passing maar puur verdedigend is botteghin de beste.

27-08-2015 21:45

reborn +1

Over het algemeen vind ik Van Beek de beste cv en Karsdorp de beste rb in onze selectie. Na Van Beek is Botteghin onze beste cv in mijn optiek, maar ik betwijfel of Gio met twee rechtspoten wil spelen.

27-08-2015 21:51

ChristianY10 +0

hoop het ook, samen met botteghin. immers en kazim bankie en daar kramer en toornstra. basis moet beter

27-08-2015 21:20

Reinbo +17591

Ik gun je die plek ook. Maar laten we dit jaar vooral elke week voor het beste team gaan. Je bent ook beter dan Bottighin

27-08-2015 21:19

Richard87 +5

Hopen dat Immers ook centraal blijft staan, centraal op de tribune.

27-08-2015 21:18

Steven35901 +0

Links of rechts mag van mij ook hoor, geen enkel probleem

27-08-2015 21:20

NoSurrender12 +197

Vakkie O voor lexie

27-08-2015 21:35

Steven35901 +0

Gwn vak x joh

27-08-2015 22:32
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties