Debuterende Elia: ''Ik voel me honderd procent fit''

Debuterende Elia: ''Ik voel me honderd procent fit''

Eljero Elia maakte zondag zijn debuut voor Feyenoord, als invaller in de uitwedstrijd tegen PSV. Veel plaats voor vreugde was er achteraf alleen niet bij de aanvaller. Dat had alles te maken met het resultaat dat Feyenoord boekte. De ploeg verloor met 3-1 van de regerend kampioen. ‘We hebben bij 2-1 kansen gehad op de gelijkmaker, maar die niet benut’, vertelde de aanvaller.

Hoewel het resultaat teleurstellend is, kunnen er volgens Elia nog niet te veel conclusies verbonden worden aan het resultaat. ‘We staan nog altijd een punt voor op PSV. Bovendien kun je eigenlijk pas na een wedstrijd of tien zien waar je staat als ploeg.’

Met zijn invalbeurt maakte Elia zijn eerste minuten voor Feyenoord, nadat hij eerder al twee keer in actie kwam met de beloften. ‘Ik voel me honderd procent fit’, vertelde de buitenspeler. ‘Natuurlijk had ik vandaag graag in de basis willen spelen, maar de trainer beslist en heeft ook duidelijk zijn keuze uitgelegd.’

Extra domper voor Elia was dat hij de veroorzaker was van de strafschop waaruit PSV 3-1 kon maken. ‘Het was geen overtreding, maar daar ga ik nu niet over zeuren. De ene keer krijg je een keer een strafschop mee, de andere keer heb je hem tegen. Nu hadden wij een keer pech.’

Plaats reactie
666

Noop +161

Moet wel zeggen dat ik schrok van zijn reactie op de scheidsrechter na die ONTERECHTE penalty,
wat ging hij uit ze panty zeg!!

31-08-2015 11:38

WerkaandeWinkel +0

Waarom blijft van Bronckhorst spelen met Kazim? Gewoon Kramer in de Spits, Kuyt op 10, Elia en Bilal op de flanken. Middenveld met El Ahmadi, Vejinovic, voorstopper van der heijden, en bottegin, van beek en karsdorp achterin.

Ik mis momenteel de visie. Het Lijkt nergens op! Word wakker Gio, en speel om te winnen, niet met angst!

31-08-2015 02:10

jardinero +0

En jij mist visie? Slechts 2 middenvelders, en een verdediging zonder linksback... We verliezen 1 wedstrijd en het is een drama als we weer 3 keer winnen zijn we weer de beste...

31-08-2015 05:06

ReneKasia74 +3

Ik vind dit een goeie opstelling. Kuyt moet niet op de flanken. Heb je (bijna) niks aan hem.

31-08-2015 11:49

Zuiderleeuw +5

Het wordt tijd dat jij meer tijd krijgt Elia.

31-08-2015 02:05

kuyt15-16kampioen +1254

Die penalty was wel schandalig gegeven zeg.

30-08-2015 23:29

wkoopman +83

Was die tegen Utrecht en cambuur ook, maar dat Kuipers nog voor zichzelf opkomt is wel dramatisch. Wees een kerel en zeg dat je fout zat, van mij mag hij ook een weekje vrij!

31-08-2015 00:16

FC Apendrecht.nl +29789

Gio gaf laatst al aan dat elia klaar is voor 90 minuten beetje laf om hem niet op te stellen

30-08-2015 21:55

dannnnny +2471

Vilhena erin

30-08-2015 21:38

ramon1908 +0

Het enige wat ze deden was elia door de lucht aan spelen terwijl hij hem in zn voeten moet hebben

30-08-2015 21:37

Rverhoef-19 +0

Elia door de lucht aanspelen is net zo onbezonnen als hazard of messi door de lucht aanspelen

31-08-2015 01:21

joepie +22

Als je bank zo goed is, geef die jongens dan ook eens een redelijke kans.

Elia --> Kuyt
Kramer --> Kazim
Vilhena --> Immers
Toornstra --> Vejinovic

30-08-2015 20:58

IJzerman +0

Toornstra je bent gek

30-08-2015 21:04

ernst H +4998

Hoezo Toornstra was vorig jaar de beste speler.

30-08-2015 22:11

jardinero +0

De beste speler vorig jaar?? Ehm drie wedstrijden misschien

31-08-2015 05:08

ernst H +4998

Nee.Kazim en Immera daar win je mee...

Die scoren aan dw.lopende band..

31-08-2015 13:12

jardinero +0

Het ging nu toch over toornstra...?

31-08-2015 14:03

ernst H +4998

Ja Immers.staat op zijn plek, dus dan lijkt het me niet vreemd om die 2.met.elkaar te vergelijken.

31-08-2015 14:11

jardinero +0

Hoe heeft toornstra het op 10 gedaan?

31-08-2015 14:19

ernst H +4998

Hoeveel.wedstrijden heeft hij sw kans gehad, t.o.v. Immers.

Zelfde als Vilhena, die heeft ook nooit veel kanaen gekregen op 10.

Achabar zit op dw tribune

En Immers speelt alles en Kazim ook

Gewoon een gotspe.

31-08-2015 15:16

icecube +1

Dan liever

-------------------vermeer-------------
-----------van Beek-----vd heijden------
Karsdorp---------------------------kongolo
--------------------veijnovic--------------------
-----------kuijt--------------------Vilhena-----
-bilal-----------------kramer---------------Elia-

Ik denk dat dit momenteel nog de sterkste opstelling is

30-08-2015 21:26

joepie +22

Ik zou hem toejuichen

30-08-2015 21:48

Rverhoef-19 +0

Denk je nou echt dat dat gebeurt over twee weken gewoon dirkie linksbuiten kazim spits inmers tien

31-08-2015 01:23

icecube +1

Misschien wel maar ik zeg alleen dat ik denk dat dat momenteel onze sterkste opstelling zou zijn

31-08-2015 06:38

aw_vakj +5667

Kuijt voor Bilal, el ahmadi erachter, karsdorp heeft veel diepgang, kuijt dichter bij kramer.

30-08-2015 21:52

FRstan1908 +0

Eens alleen vejinovic en vilhena naast elkaar controlerend

30-08-2015 22:16

Niets_is_sterker +4559

Jij snapt het. En anders punt naar voren met Kuyt op 10. En Vejinovic en Vilhena daarachter

30-08-2015 22:47

ericfeduzzi +2

Ziet er goed uit.

31-08-2015 01:13

joepie +22

Hoort een 100% fitte Elia niet gewoon in de basis? Waarom zet je in godsnaam Dirk Kuyt daar neer, als die daar al weken niet functioneert?

30-08-2015 20:54

Boskamppp +0

Immers zo snel mogelijk nog lozen, voegt echt geen tyfuz toe op dit middenveld. wat een verschil met psv, propper, maher en guardado worden ingespeeld en draaien elke keer in 1 beweging open naar voren.

30-08-2015 20:35

WillemvanHanegem21 +1

wat een verschil als je guardado met el ahmadi vergelijkt.. Guardado heeft drive naar voren en el ahmadi vertraagd alles..

30-08-2015 20:39

Meent +6488

En degene waarvan wordt verwacht het spel te verplaatsen levert ook bijna elke bal in.
Vejinovic.

30-08-2015 20:45

Beentjes +8

Toen immers eruit ging speelde ze opeens stukken beter toen kuyt naar 10 ging

30-08-2015 21:39

caesar +0

Jongens verliezen hoort erbij, Willem 2 winnen we met gemak

30-08-2015 20:34

JS-FR1 +17060

Met gemak wil ik niet zeggen maar dit zijn wel de wedstrijden die je moet winnen om voor het kampioenschap te gaan

30-08-2015 20:36

caesar +0

Eensch. Maar niet verliezen is onmogelijk. Ajax heeft op hun laurieren gespeeld en heeft tot nu toe zwakke tegenstanders gehad. Die doen de naam Lucky Ajax eer aan.

PSV staat nog steeds met 1 punt achter ons, gewoon winnen dan blijven ze altijd achter ons.

30-08-2015 20:42

eno4 +4860

Als we thuis winnen van PSV gaat het om de resterende 32 wedstrijden het beter doen is er niks aan de hand hoor.

30-08-2015 20:43

spiritouderkerk +0

Ik zou dit seizoen geen wedstrijd weten waarvan ik een makkelijke overwinning verwacht.

30-08-2015 21:22

WillemvanHanegem21 +1

immers vond ik goed met guidetti en met pelle redelijk.. Sinds rutten een schande !!

30-08-2015 20:34

Fr_88 +15831

Immers kwam na Guidetti. Toen was het bakkal. Fijn dat je een mening hebt maar zorg dat ie klopt

30-08-2015 20:43

WillemvanHanegem21 +1

in iedere geval eerste 2 jaar van immers vond ik redelijk.. ok?

30-08-2015 20:55

ernst H +4998

Immers heeft gewoon geprofiteerd van.Pelle.
Alle aandacht ging naar hem toe

Nu baky hij er niets van.

30-08-2015 22:14

PindakaasFR +133

Het is eigenlijk te zot voor woorden als je er over nadenkt. Iedere back heeft een makkelijke middag tegen Kuyt.

Letterlijk geen actie en geen snelheid. Pijnlijk om te zien.

30-08-2015 20:34

joepie +22

Balletje terug, tikkie breedt....

30-08-2015 20:59

spiritouderkerk +0

Tja, hij kan zijn man niet voorbij...
Kuyt is gewoon geen linksbuiten.
Geef hem een kans op het middenveld en anders linksback.

30-08-2015 21:23

frvakdd +0

Vandaag wel ja. Zeker nadat Arias geel had gehad.

30-08-2015 21:40

xmoombahx +32012

Morgen bij voetbal inside even allemaal stemmen op vermeer:) hebben we nog iets leuks

30-08-2015 20:33

RoedGoelliet +1

Als hij genomineerd wordt. Waarschijnlijk kan je straks al stemmen.
El Ghazi zal wel genomineerd zijn, dus we moeten er in ieder geval voor zorgen dat hij niet wint. :)

30-08-2015 21:03

JS-FR1 +17060

De wedstrijd is nog vers en we hebben verloren maar kom op jongens! Waarom alles en iedereen de schuld geven en je eigen spelers naar beneden halen. Het is nog maar het begin van het seizoen en zoals Kuyt en iedereen al zei. We gaan echt wel beter voetballen. Verliezen kan gebeuren en de volgende wedstrijden tegen de kleintjes moeten gewoon gewonnen worden. 020 zal echt nog wel enkele wedstrijden verliezen. Nu gewoon iedere wedstrijd winnen en wachten tot 020 punten morst.

30-08-2015 20:33

Bottleneck +3710

020 interesseert me geen moet, "gewoon wedstrijden winnen" is al een uitdaging op zich. De penalty's en 9 punten uit 3 wedstrijden hebben een hoop verbloemd, namelijk het gebrek aan voetbal en positiespel. Veel, heel veel werk aan de winkel.

30-08-2015 20:38

Clasie12 +2432

Van wat ik nu van bilal heb gezien is het net manu 2.0

30-08-2015 20:31

Asstomouth +5

Die jongen kan geen man passeren. Hij kan nooit aarden bij een club als Feyenoord, omdat hij alleen in de counter zijnn kwaliteit kwijt kan (snelheid+diepgang).

30-08-2015 20:32

Bottleneck +3710

En - vooral in thuiswedstrijden met veel spelen op helft van tegenstander - maak meer gebruik van Achahbar, die jongen kan toveren met de bal in de kleine ruimte en is een van de weinigen die op doel durft te schieten en het kan (met Kramer)

30-08-2015 20:31

Arjanito +3

Let op.. het kampioenschap gaat straks tussen de jonge elftalletjes van Ajax en PSV..

Wij hebben inmiddels een zogenaamde ervaren "vechtmachine" gebaseerd op werkvoetbal (iets waar we al decennia lang niets mee winnen maar goed).. echt zo triest dat we nooit iets van het verleden leren.

En dan te bedenken dat we hele goede voetballers hebben/hadden rondlopen.. Achahbar, Schuurman.. veel positieve dingen over Gustaffson gehoord. Vilhena die verneukt is als verdedigende middenvelder. Karsdorp die een hele goede 10 was en nu als rechtsachter loopt te kloten.

Nee, er is iets structureel mis met onze club en het sportieve beleid. Dat Van Beek plaats moet maken centraal voor een onverantwoorde dure speler die 3 klasse minder is is weer typisch een voorbeeld van de onkunde bij onze club. Dat terwijl we backs nodig hadden, zucht.

Bij elke andere "topclub" zouden spelers van het niveau Immers en Kazim van de hand gedaan zijn... bij ons gaan talenten als Sleegers, Boetius, Manu al dan niet geforceerd weg. 0,0 begeleiding, ze worden niet beter gemaakt. En bewezen middelmaat zonder potentie krijgt bij ons een contractverlenging (Kazim) cq ophoging (Immers). Bizar.

30-08-2015 20:30

Asstomouth +5

Ben het met je eens. Het werkt bij mij zelfs verlammend. Je voelt het falen aankomen en kan je er niet eens echt boos meer om maken. Vilhena en Boetius naar de klote, Kongolo en Van Beek de volgende. En we blijven zitten met spelers zonder restwaarde die niets, maar dan ook niets, van creativiteit in zich hebben.

30-08-2015 20:31

eno4 +4860

Weet je wat het verschil is dit seizoen? Ik zie ons winnen van de 'kleintjes' door onze ervaring, maar tegen de toppers op voetbaltechnisch gebied niet. Laten we nou vaker tegen de kleintjes spelen dat tegen de toppers.

Iedereen die zo dramatisch doet, ik snap het wel maar het helpt niet....

30-08-2015 20:33

Asstomouth +5

Kleintjes bestaan niet meer. Met dit veldspel ga je ook niet bij Zwolle, Vitesse, AZ, Willem II etc de volle buit pakken.

30-08-2015 20:35

Arjanito +3

Onzin, met vechtvoetbal trek je ALTIJD aan het langste eind.. waarom? Omdat je aan het einde van het seizoen geen krachten meer over hebt. En ja dan ga je ook tegen de kleintjes punten verspelen.

En die elftallen die wel (of meer) de nadruk op voetbal leggen houden gewoon meer krachten over over.. logisch toch?

Of heb je de afgelopen 25 jaar lopen slapen?

30-08-2015 20:36

eno4 +4860

Het is niet alleen vechtvoetbal. Uit tegen PSV is nu nog geen goede graadmeter, was het wel na 15 wedstrijden geweest. Ja, het voetbal moet beter. Maar mensen hier willen met Gustaffson, Vilhena, Bilal, Sleegers en nog meer jeugd in de basis starten. Dat is niet realistisch, je hebt ervaring nodig. Nu nog even de juiste afstemming vinden en we doen gewoon mee hoor...

30-08-2015 20:42

Arjanito +3

Het gaat niet om "eigen jeugd" maar om "voetballers"..

Dit elftal mist voetballers!!

30-08-2015 20:43

eno4 +4860

En die voetballers komen er wel in. Dit is het juiste moment om Immers ernaast te zetten en Kuyt op 10. Elia linksbuiten en dan heb je de helft al binnen. Kun je nog puzzelen met Kazim/Kramer, Of Karsdorp/van Beek. Maar iedereen wilt het al direct, dat gaat gewoon niet. Wisselen doe je op het juiste moment en gedoseerd.

30-08-2015 20:46

Bottleneck +3710

Volgens mij tweede seizoen onder Koeman speelden we het beste voetbal en lieten we alle topploegen de hoeken van het veld zien, puur op techniek en positiespel, maar verneukten we het tegen mindere tegenstanders waar we niet door de muur kwamen.
Om kampioen te worden heb je de ideale mix nodig van inzet (of noem het vechtvowtbal) en techniek. Het frustrerende nu tegen psv is dat je zelfs op gretigheid afgetroefd bent...

30-08-2015 20:44

WillemvanHanegem21 +1

rechter flank


toornstra of bilal ?

30-08-2015 20:30

angelfr +3628

Bilal gaat hem niet worden .

30-08-2015 20:28

eno4 +4860

Heel dreigend, weinig rendement. Lijkt wel alsof hij niet terug kan schakelen naar een lagere versnelling en secuur kan afwerken/voortzetten.

30-08-2015 20:29

FR_Hongarije +850

Heeft zich wel een beetje ontwikkeld maar als dit zijn eindstation is hebben we een probleem.

30-08-2015 21:44

Nordberg +4817

Sorr jongens ,aar Kuyt op de flanken kan ex niet meer. Ik zou het een paar wedstrijden op 10 proberen met hem en anders gewoon op de bank

30-08-2015 20:27

eno4 +4860

10 zou mooi zijn, kan Immers eruit. Niet dat ik Kuyt een 10 vind, maar beter dan Immers of Toornstra momenteel.

30-08-2015 20:29

Nordberg +4817

Zou ik ook proberen Ernst

30-08-2015 20:31

Sjorszzz +2

Kazim en Lex volgende keer op de bank starten? Lex weet nog steeds niet dat een goal nog geen 2,5 meter hoog is en Kazim kan hinderen, maaar scoringsrendement is veels te laag, 7 wedstrijden, 1 goaltje? Dat is een spits onwaardige moyenne. Gio, aun begin met Elia en Mickiel.

30-08-2015 20:27

joepie +22

Met Vejinovic hebben we er ook een echte scorende middenvelder bij hé. Goed gezien v.Geel!

30-08-2015 20:26

Goofy1973 +3078

Matige aankopen allemaal en zeker niet (veel) beter dan onze jeugdspelers die we wegsturen. Helaas komen veel mensen hier daar nu pas achter.

30-08-2015 20:27

Renzo +1078

Vejinovic kan best wel doelpunten maken. Maar dan moet je hem niet in de punt naar achter laten spelen.

31-08-2015 00:45

fr_s0uthall4 +0

Dat kuyt en immers en kazim mogen per direct weg echt geen waarde in de team owja kuyt mag gio opvolgen:)hij blijft

30-08-2015 20:26

Youri-- +44

Laat em maar starten over 2 weken

30-08-2015 20:24

PindakaasFR +133

Elia----------------Kramer-------------------------Bilal
-----------------------Kuyt-------------------------------
--------El Ahmadi------------Vejinovic-------------------
Kongolo-----Botteghin-----van Beek---------Karsdorp
------------------------Vermeer-------------------------------


100% dat je met deze opstelling niet zo was afgegaan als een gieter. Dat we met 2 rechtspoten achterin spelen boeit me echt geen kut trouwens.

30-08-2015 20:23

duitser +4317

bottegin was slecht en bilal ook man

30-08-2015 20:24

Goofy1973 +3078

Bilal had tenminste het lef acties te maken en was (wederom) betrokken bij het doelpunt. Is zo'n beetje de enige die gevaar sticht voor het doel van de tegenstander.

30-08-2015 20:26

Bottleneck +3710

Precies, een buitenspeler hoeft niet iedere keer te slagen in z'n acties, een moment per wedstrijd os genoeg. Een van de weinigen die vandaag diepgang vertoonde. Niet dat ik hem goed vond spelen, maar forceerde tenminste iets.

30-08-2015 20:28

duitser +4317

Diepgang? Acties?

Nee man. Ik heb hem bijna geen enkele keer die brenet zien opzoeken terwijl daar echt heel veel kansen voor waren. acties heb ik ook weinig van hem gezien. diepgang zat er al bijna helemaal niet in bij hem, terwijl hij dat met zijn snelheid veel meer zou moeten doen; diepgaan zonder bal. heeft in balbezit echt weinig goeds gedaan. net als vejinovic trouwens.

30-08-2015 20:39

Bottleneck +3710

Één moment per wedstrijd ja waarin hij slaagde, zei ik toch. Net als dat ik hem verder niet goed vond spelen. Maar hij forceerde tenminste nog iets, in tegenstelling tot vele anderen.

30-08-2015 20:58

PindakaasFR +133

dan Arie maar naast Sven.

Bilal mag het dan wel lastig hebben, is op 1 goal na bij al onze goals betrokken geweest

30-08-2015 20:27

duitser +4317

dat dan weer wel ja

30-08-2015 20:41

Goofy1973 +3078

Leg jij t ff uit aan Gio? Zou kuyt trouwens ook vervangen door Vilhena of Schuurman. Kuyt haalt niet meer t benodigde niveau, ook niet als 10, waar hij vandaag ook regelmatig terecht kwam als zwervende linksbuiten.

30-08-2015 20:25

Plaiz +764

Heijden ipv botteghin

Bilal nog even voordeel van de twijfel maar de rest had zeker zo vandaag al moeten staan!

Gio heeft gegokt en verloren

30-08-2015 20:26

Jans6275 +63

als je gaat gokken verlies je ook meestal!

30-08-2015 20:29

Michel-Hurricane-Feyenoord +1

ik zou Achahbar achter Kramer zetten

30-08-2015 20:27

Jans6275 +63

Mooie opstelling zo had ik het vandaag vanaf het begin willen zien!

30-08-2015 20:28

Nordberg +4817

Prima alleen Toornstra voor Kuyt op ik doen, wat iwas hij weer matig vandaag

30-08-2015 20:28

joepie +22

Volgende wedstrijd:

_________________VermeeR________________

v BeeK___BotteghiN_____v d HeijdeN___KongolO

___________VejinoviC____VilhenA____________

_______________ToornstrA_________________

BasacikoglU________KrameR_____________EliA

30-08-2015 20:23

Goofy1973 +3078

Opzouten met Van Beek als rb, inhet centrum en vd heijden of botteghin banken. Karsdorp op rb.

30-08-2015 20:24

Nordberg +4817

Kuyt ernaast zou al een uitkomst zijn idd

30-08-2015 20:26

FR-1993 +5667

Feyenoord heeft tegen Utrecht, Cambuur, Vitesse en PSV niet langer dan tien minuten goed voetbal op de mat gelegd. En dan te bedenken dat we volgens vele analisten zo'n goede en brede selectie hebben. Dan ligt het dus aan de trainer.

30-08-2015 20:20

Goofy1973 +3078

Ik heb uberhaupt geen goed voetbal gezien. Hooguit enkele voetballende momenten zoals je die van feyenoord mag verwachten gedurende een groot deel van de wedstrijd.

Dit seizoen wordt een groot drama, Gio haalt de kerst niet, en eind van het seizoen staan wij met lege handen en een selectie vol met onverkoopbare aangekochte middelmaat.

30-08-2015 20:23

FR-1993 +5667

Zo somber wil ik niet denken. Want er is zat materiaal aanwezig, maar het wordt niet goed gebruikt. Als je met Elia op de flank speelt vanaf het begin, ga je zonder twijfel al meer kansen krijgen dan met Kuyt op de flank. Dan speel je met Elia en Bilal met twee snelle vleugels. Die moeten dan er langs rennen en balletje voorgeven op het hoofdje van Kramer. Zo simpel is het. EN NIET MET KUYT-KAZIM-BILAL !!! En dan zet je gewoon Schuurman, Achahbar, Gustafon op 10, iemand die daar iets toevoegt ipv Immers. Als dat nou gewoon gebeurt dan is jouw doemscenario niet nodig.

30-08-2015 20:27

PindakaasFR +133

Kuyt heeft volgens mij meer invloed in het team dan Gio. Slechte zaak.

Krijg je als je een vedette binnen haalt, hoe slecht hij ook gaat spelen, Gio durft hem niet op de bank te zetten.


Prima vent hoor die Kuyt, maar op #10 en anders bankie. Is niet om aan te zien momenteel.

30-08-2015 20:20

Goofy1973 +3078

Op de tribune met die gozer, voegt helemaal niets toe. Had liever Manu, achachbar of Sleegers op zijn positie gezien.

30-08-2015 20:22

PindakaasFR +133

Wil het eerst even op 10 zien

30-08-2015 20:24

stannieboy10 +0

Je kan hem afkraken maar je hebt t niet door want die gozer wil zelfs keepen voor feyenoord en je hebt niks door maar ik denk nog steeds dat die t laaste zetje kan geven maar k vond hem nie goed spelen maar ik vind dat je hem erin moet houden

30-08-2015 20:29

Timo- +9

Gebruik interpunctie.

30-08-2015 20:33

angelfr +3628

Mensen vonden kazim goed vandaag.

Wat is zijn positie en hoeveel kansen heeft hij gehad.

Banken met die gozer en niet bang voor hem zijn.

30-08-2015 20:19

PindakaasFR +133

Haalde wel een 6je voor zijn doen. Vermeer een 7.5 en derest een 4

30-08-2015 20:20

WillemvanHanegem21 +1

echt he... heeft geen kans gekregen anders had ie hem vast wel gemist..

30-08-2015 20:20

angelfr +3628

Als wat als ik vragen mag? Hoge bal opvangen?

Vele zeggen het dus zal ik het wel verkeerd zien.

30-08-2015 20:22

duitser +4317

kazim speelde gewoon goed.

30-08-2015 20:26

Feyedaantje +147

Immers toch eindelijk exit? Kazim was wel aardig qua vasthouden, maar verloor teveel duels en heeft zich nooit in kanspositie gewerkt.
Waar je mee geeindigd bent de opstelling, mee starten volgende keer tegen Willem II. Dat is de ideale opstelling van zo'n beetje heel Fr12 dacht ik

30-08-2015 20:18

eno4 +4860

In principe zijn er 2 wedstrijden die je per seizoen 'mag' verliezen; PSV en Ajax-uit. Komt bij dat het even duurt voordat een elftal staat, dat is een redelijk natuurlijk proces. Van Beek of Karsdorp rechtsback bijvoorbeeld. Positie voor Kuyt en juist inschatten van Elia. Het wegen van Bilal. Geef het een paar wedstrijden mensen, deze nederlaag is jammer maar geen reden tot paniek. Geen man overboord.

30-08-2015 20:16

ElPanzeFr +21342

Zo denk ik er ook over. Is nog geen man overboord.

30-08-2015 20:19

Goofy1973 +3078

Tuurlijk mag je deze verliezen, is helemaal het probleem niet....het gaat om de manier waarop en het feit dat er onder Gio totaal geen verbetering waar te nemen valt. Eind vorig seizoen was dat zo, al konje hem dat op dat moment niet kwalijk nemen, sinds begin voorbereiding is dit echter niet beter geworden. Je kunt je dus afvragen of Gio de capaiteiten heeft om onze club te coachen.

30-08-2015 20:21

eno4 +4860

Het is een natuurlijk proces. Als je Kazim direct eruit flikkert heb je hem tegen en dat werkt door in de selectie. Kramer inpassen doe je dus wanneer Kazim een steek of 3 laat vallen. Daar is het even op wachten. Ik ben blij dat Gio niet zo opportunistisch is, het komt vanzelf wel. Rust is belangrijk en rustig maar zeker wisselingen doorvoeren.

30-08-2015 20:26

PindakaasFR +133

Het veldspel was onder Fredje 5 keer beter. Denk daar maar eens over na

30-08-2015 20:16

Orangina +0

Heb je helemaal gelijk in. Aan de andere kant hadden we toen al tig punten verloren.

30-08-2015 20:17

WillemvanHanegem21 +1

en gio heeft betere spelers..

30-08-2015 20:17

Asstomouth +5

En die had een veel mindere selectie. Weliswaar was de laatste serie wedstrijden zeer dramatisch en had hij veel eerder duidelijkheid moeten scheppen over zijn toekomst, maar ik keek wel graag naar Feyenoord. Rutten is onterecht zo weggehoond door een deel van de supporters.

30-08-2015 20:18

Feyedaantje +147

Veldspel goed en 4 punten, minder veldspel en 9 punten? Als Kramer en Elia ook geheel fit qua ritme, kan het veldspel ook verbeteren.

30-08-2015 20:19

Goofy1973 +3078

5 keer??? Onder Gio valt er totaal geen lijn te ontdekken in het spel, anders dan lange halen naar voren. Zelfs de eerste 3 wedstrijden onder Rutten toen hij met een niet complete selectie moest starten waren beter dan deze 4 wedstrijden.

Gio en MvG hebben een verkeerde keuze gemaakt met het laten vertrekken van talenten en het doen van (teveel) aankopen. Men had 1 a 2 directe versterkingen moeten halen, en de rest moeten opvangen met eigen talenten. Vejinovic is tot nu de enige versterking die echt nodig was, rest was overbodig en geen versterking tov wat er al rondliep.

30-08-2015 20:19

MalukuFeyenoord80 +0

------------------------------------Vermeer-------------------------------------

Karsdorp-------------van Beek---------Botteghin------------Kongolo

------------------El Ahmadi------------------Vejinovic----------------------

----------------------------------Achahbar-------------------------------------

Bilal-------------------------------Kuyt----------------------------------Elia

Ik zou deze opstelling wel willen zien.
Vooral omdat je met iemand als Achahbar veel meer voetbal in je elftal krijgt. Hij is iemand met techniek en voetbalinzicht. Helemaal met deze 2 snelle buitenspelers heb je iemand nodig die hun kan wegsturen met een pass vanuit het middenveld. Achahbar is ook iemand die zich continu aanbied. En vanuit het middenveld kunnen El Ahmadi en Vejinovic hem aanspelen en hij kan het spel dan verder verdelen naar de voorhoede.

En ik zou Kuyt in de spits laten spelen. Want Als Kuyt aan de zijkant of op nummer 10 staat dan bemoeit hij zich met teveel andere dingen en gaat hij lopen op plekken waar hij op dat moment helemaal niet hoeft te zijn. Als hij in de spits staat dan hoeft hij zich maar om 1 ding druk te maken en dat is scoren. En een combinatie van Kuyt als een balvaste speler met Achahbar er omheen met zijn techniek en voor zo'n kleine speler is hij ook echt balvast. dan heb je veel meer dreiging in de voorhoede.
En Achahar kan de combinatie ook aangaan met Elia en Bilal. Kijk zijn doelpunt vorig jaar met die combinatie met Boetius.

30-08-2015 20:13

Kaampper +0

dan zou ik toch echt Vilhena op de plek van Achabar zetten.

30-08-2015 20:20

MalukuFeyenoord80 +0

Zou ook een optie kunnen zijn.
Zolang die haagse ooievaar er maar uitgaat.

30-08-2015 20:22

Kaampper +0

Ja man wat een verschrikking, zit daar nou al 3 jaar met verbazing naar te kijke

30-08-2015 21:29

Nordberg +4817

Geen Kuyt aub

30-08-2015 20:30

MalukuFeyenoord80 +0

Ik denk dat voor Kuyt de spits positie de enige mogelijkheid is om van waarde te zijn in dit elftal.

Want aan de zijkant of nummer 10 dan word het niks want dan gaat hij weer overal en nergens lopen zonder dat hij zelf weet wat hij doet.

In de spits hoeft hij zich alleen maar te concentreren op het maken van doelpunten en niet met andere dingen.

30-08-2015 20:33

Rotsie +2

Weer geen speler van de week ;)

30-08-2015 20:11

PindakaasFR +133

En Gio moet echt kappen met de punt naar achter spelen hoor. We worden compleet overlopen.

En sowieso... El Ahmadi naast immers als aanvallende middenvelder? Even fcking serieus man...

Waar zijn we mee bezig man?

30-08-2015 20:11

WillemvanHanegem21 +1

toornstra kan ook op rechts.. misschien heeft bilal wel genoeg kansen gekregen.. hmm ik twijfel daar nog over.

30-08-2015 20:11

fey13 +0

Vanaf willem II thuis gewoon elke week basis starten

30-08-2015 20:09

the-crow +4068

100% fit dat was niet te zien. Je kwam geen kip voorbij had lekker gewoon in Duitsland gebleven

30-08-2015 20:09

Bati +39536

De tering wat ben jij kk dom zeg

30-08-2015 20:13

the-crow +4068

En jij dan kenker mongool.

31-08-2015 02:59

Feyedaantje +147

Kwam al 2 man voorbij in 1 actie. Maar goed, andere wedstrijd gekeken zeker

30-08-2015 20:17

the-crow +4068

Wow 2 man voorbij in 20 minuten tijd chapeau.

31-08-2015 03:02

stannieboy10 +0

Elia is juist de speler die feyenoord verder werkt en dan zeg je dat die geen kip kan ik weet niet uit welke tijd jij komt.... Oertijd waar voetbal nog nie bestond zou me niets verbazen;)

30-08-2015 20:21

the-crow +4068

Haha ben van 1983. Maar ik ben niet onder de indruk van elia. Kost een vermogen aan salaris en 0% rendement.

31-08-2015 03:07

eno4 +4860

Ik ben er niet voor om spelers af te branden, maar Immers op 10 kan echt niet meer. Elia is fit en moet starten, enige positie die overblijft voor Kuyt is op 10 zolang Bilal blijft spelen. Hoe dan ook, Immers kan niet meer. Echt niet.

30-08-2015 20:07

MalukuFeyenoord80 +0

Maar Immers verdient het wel om afgebrand te worden. Op deze manier vraagt hij er gewoon om.
Maar ik denk dat het ergste is dat talenten zoals Vilhena op de bank moet zitten omdat die haagse gek speelt. En iemand als achahbar al helemaal niet bij de wedstrijdselectie zit omdat dit soort spelers in de basis staan.

30-08-2015 20:18

eno4 +4860

Dat ophemelen van Vilhena snap ik niet zo goed. Als hij zo goed was als iedereen beweert, was hij onomstreden geweest. Maar dat is hij niet, en logisch want hij heeft ook hele periodes niets laten zien. Immers ook niet, don't get me wrong. Maar Vilhena heeft tijd nodig, en als hij blijft gaat hij die krijgen ook. Immers max een jaartje hier en nu moet Vilhena laten zien dat er geen vervanger nodig is.

30-08-2015 20:21

freddy82 +0

Ik ben er wel om spelers af te branden...
Van Bronchorst is zogenaamd een fan van data en statistieken..
Hoe is het dan in hemelsnaam mogelijk dat hij A: Immers in de basis zet en B: Immers niet in de rust wisselt?? Want als we puur naar de statistieken kijken is Immers in geen enkele wedstrijd tegen een club uit de top 5 beslissend geweest, hooguit in negatieve zin door keer op keer de meest simpele kansen om zeep te helpen. Als hij daarnaast nog redelijk kon voetballen zou ik er minder droevig om zijn maar wat ik vanfaag zag sloeg alles..de meest simpele ballen verkeerd aannemen...het spel ophouden..verkeerde passes op de verkeerde momenten. Kortom: een herhaling van al zijn eerdere wedstrijden tegen psv, ajax, twente en niet te vergeten zijn gemiste kansen in de voorronde champions league. Kan geen toeval meer zijn.

Kazim eruit?? Was de enige die balvast was en de bal in de ploeg hield. Je hoeft geen 25 goals te maken om kampioen te worden, je moet een creatieve ploeg hebben met veel scorende spelers.

30-08-2015 20:19

eno4 +4860

Het was een drama, is een drama en je mag zelf invullen wat de toekomst brengt. Speel je voor plek 3-4 dan is Immers prima. Wil je verder, en dat willen we, dan moet je sfascheid van hem nemen. Zo snel mogelijk, want alternatieven heb je.

30-08-2015 20:23

PindakaasFR +133

Had je Elia eerder op die Arias gezet dan was hij er 100% met rood af gegaan

30-08-2015 20:07

FR-1993 +5667

Zat precies hetzelfde te denken. Paar keer op snelheid er langs vliegen, shirtje vasthouden en het is raak. Maar nee, Dirkie mag daar als een slak omheen kruipen...

30-08-2015 20:08

angelfr +3628

Eens .

Serieus een falen dat hij op de bank moet zitten.

30-08-2015 20:08

eno4 +4860

Geen falen. Is een proces van de juiste opstelling vinden. Is een natuurlijk proces dat gewoon even duurt. Als niet iedereen ineens in paniek raakt.

30-08-2015 20:14

dave010 +1

Zei het al gelijk toen die geel kreeg, snap niet dat gio dat niet ziet...

30-08-2015 20:10

Rotsie +2

Ik snap ook ECHT niet waarom Gio niet eerder wisselt. Gewoon direct na de rust Kramer en Elia er in....Vilehna evt voor Immers maar dan wat later brengen

30-08-2015 20:15

mrbee91 +2

Zo zie je maar dat het 'rustig inbrengen' van nieuwe spelers ook een soort fabeltje is. Kwam gretig over, dus keuze lijkt mij snel gemaakt voor Willem 2.

30-08-2015 20:05

PindakaasFR +133

Ik vond het serieus echt pijnlijk om te zien die keren dat Kuyt er op links met snelheid langs wilde. Dat kan gewoon echt niet.

Komt Gio met van die pauper argumenten dat hij bij Liverpool en Fener altijd op de flanken speelde.


Jaa dus who gives a fuck? Totaal andere speelstijl en situatie (leeftijd). Heel Nederland ziet dat het niet werkt. 0% dreiging en 0 voorzetten en 0 schoten op doel.


Neem lekker iemand anders in de maling.

30-08-2015 20:04

Brambino +20519

Ach het grote probleem is dat Gio niet durft. Kan me niet voorstellen dat ie zoveel stront in z'n ogen heeft dat ie dat niet ziet. Kuijt, de redder in nood, aanvoerder en cultheld, wordt niet even op de bank gezet.

Voor mij is het klaar met Kuijt, enkel nog voor de 10 positie, maar anders gewoon op de bank.

30-08-2015 20:08

PindakaasFR +133

Ik denk dat het op de nummer 10 positie wel kan werken hoor. Kan hij daar zn fysiek en loopvermogen gebruiken.

Op de flank is het klaaar

30-08-2015 20:09

Brambino +20519

Hopen maar dat Gio dat ook gaat inzien. Een 10 met techniek en een goede pass in de benen, die kunnen we ook wel gebruiken. 2 problemen ineens opgelost

30-08-2015 20:39

MalukuFeyenoord80 +0

Ja vooral die ene actie dat hij werd aangespeeld en over de bal stapte met het idee dat hij dan ff een sprintje zou trekken om die linksback te omspelen.

Dat was echt lachwekkend.

Kan echt niet meer.

30-08-2015 20:20

ESmook +3

Ben blij dat hij alles op alles wil zetten om te presteren en te winnen. In ieder geval komt hij zo op mij over.

30-08-2015 20:02

Blakest +0

Elia is wel gebrand om te presteren volgens mij. Je ziet het aan hem.

30-08-2015 20:01

PindakaasFR +133

Alleen kan Elia met niemand voorin de snelle combinatie aangaan.

Maar blijkbaar mag je alleen volgens het boekje na 60 minuten pas wisselen

30-08-2015 20:01

Feynoordvenlo +0

Elia mist simpelweg kwaliteit om feyenoord beter te maken!

30-08-2015 20:01

caesar +0

Blijf lekker bij je lokale VVV a.u.b.

30-08-2015 20:02

Feynoordvenlo +0

Nee. Ik heb niks met vvv. Feynoord zit in me bloed!

Ik vind elia niks toevoegen aan dit feyenoord. Waarom niet achabar op de flank? Of kazim op de flank?

30-08-2015 20:04

prono +2216

Elia voegt niets toe? Dat is je conclusie na 20 minuten uit bij psv?

30-08-2015 20:06

Feynoordvenlo +0

Ik heb hem bij ado ook zien voetballen! Tis niks

30-08-2015 20:08

dave010 +1

Haha kazim op de flank ipv elia??

30-08-2015 20:13

caesar +0

Die penalty was onterecht natuurlijk. Dit is gewoon de KNJB die ons wil afstraffen voor de vorige (onterechte) penalties

30-08-2015 20:00

Rem0 +2

Nou ik denk eerder dat er meer Psv'ers naar dat kleine supermarktje van die Kuipers gaan. Dit is puur persoonlijk

30-08-2015 20:03

El-Fenomeno +9

Met Elia in de basis op links had Arias in de 55e minuut met rood het veld verlaten.

30-08-2015 20:00

KonaldRoeman +3

Elia baalde echt van de verliespartij. Bij FOX zag je het gif nog in hem waarbij hij ook zei ''ze moeten ook nog bij ons thuis komen''. Helaas is Gio een laffe onervaren coach die Elia te laat inbrengt.

30-08-2015 20:00

caesar +0

Als Van Bronckhorst de 13de weer met deze zelfde opstelling op de proppen komt mag hij van mij al vertrekken.

30-08-2015 20:01

p1491 +0

Dan ben je echt kansloos als je zo denkt...

30-08-2015 20:03

KonaldRoeman +3

Ik geef hem groot gelijk. Zou waanzin zijn als je straks weer met dezelfde opstelling komt. Dat zie ik echter niet gebeuren want dan kan Gio echt zichzelf beter weggooien.

30-08-2015 20:06
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties