'Gustafson-mania' bij Feyenoord: ''Hij laat het nu zien''

'Gustafson-mania' bij Feyenoord: ''Hij laat het nu zien''

Het is Gustafson-mania bij Feyenoord. De schaduwspits speelde afgelopen zondag een geweldig duel namens de Rotterdammers tegen sc Heerenveen. Mede dankzij zijn goal en drie assist won Feyenoord met 2-5. Gustafson gaat vergelijkingen echter uit de weg.

"Nee, ik ben niet zoals John Guidetti,'' zegt hij zelf in het Algemeen Dagblad. Sam Larsson (sc Heerenveen en Jong Zweden) noemde hem al een speler die altijd in is voor een geintje. "Nee, dat heb ik nog niet gezien,'' zegt Michiel Kramer. "Maar dat geeft toch niet? Ik ben zelf ook niet zo'n lolbroek. Bovendien zoek je als nieuwe speler bij een club eerst rustig naar jouw plek in de selectie", zo vertelt Kramer over de stille.

Ondanks zijn geweldige prestatie afgelopen zondag waren er ook twijfels bij diverse scouts. 'Gustafson? Een slimme, intelligente speler. Maar ook eentje met een gebruiksaanwijzing. In Zweden zocht hij nog een psychiater op om zijn opvliegende karakter te beteugelen. "Ik raak soms gefrustreerd, ja,'' zei hij na zijn entree in de Kuip daarover. "Omdat ik graag wil winnen. Maar ik kan me prima beheersen, hoor.'''

Bij zijn komst werd er voor Gustafson al meteen duidelijk wat zijn rol zou worden. "De mensen van de club zeiden direct tegen mij dat ze mij rustig wilden brengen,'' zegt Gustafson. Na het verwijzen van Lex Immers en Jens Toornstra naar de bank kon Giovanni van Bronckhorst de Zweed laten debuteren. "We houden het gewoon goed in de gaten,'' zei Van Bronkchorst over de fysieke belasting.

"Hij laat het nu zien, misschien maakt dat hem wat losser. Zo niet, ook goed. Toch?", aldus Kramer. "Op de trainingen had iedereen al gezien wat hij in huis heeft,'' vult Dirk Kuyt de spits aan. "Een paar weken geleden vond de trainer de tijd aangebroken om hem te brengen. En hij overtuigde meteen. Tegen Heerenveen was zijn optreden de kers op de taart. Maar de mensen gaan nog heel veel van Simon genieten.''

Lees meer over
Jens Toornstra Dirk Kuyt Michiel Kramer Lex Immers
Plaats reactie
666

vlo +6956

Heb je goed gezien roro , hij denkt in ieder geval vooruit, er zit veel meer diepgang in het spel van Feyenoord Sinds Gustafson er in staat

21-10-2015 10:31

Fr-roro1986 +0

En dan hoor je mensen weer zeggen 1 goede wedstrijd bla bla bla ,maar het kan aan mij liggen maar sinds hij speelt vanaf tegen Zwolle (beker) zijn wij feyenoord veel beter gaan spelen ,dus weet niet of sommige mensen strond in hun ogen hebben of dat ze daadwerkelijk nooit iets positiefs te melden hebben

21-10-2015 00:11

Chavez92 +0

Sinkgraven speelde ooit ook goed bij onze grote vrienden uit Amsterdam, maar daarna bakte hij er niks meer van

21-10-2015 08:41

mruigrok +2950

Vooral de eerste helft tegen de Graafschap liep het geweldig met Gustafson in de ploeg!!!
Positief zijn mag, maar overdrijven is gevaarlijk en ik ben het er helemaal mee eens dat de mensen weer veel te snel roepen dat we er een wereldvoetballer bij hebben. Ik hoop het net zo hard als iedere Feyenoordfan, maar vind de conclusies te snel getrokken.

21-10-2015 09:30

Wessel0180 +2538

.Doet het nu goed en dus hopen dat hij dit kan vasthouden! Niet te vroeg juichen..

20-10-2015 23:47

whasjoewahn +16562

2 geweldige assists. Die derde was natuurlijk een schandalig genomen corner op kniehoogte, maar daar hoor je niemand over...

20-10-2015 23:21

pinda123 +320

Word beter dan guidetti zal minder scoren maar super veel assists geven en heeft gelukkig een normaal karakter en dat is een vereis t e voor een wereldspeler

20-10-2015 23:24

kippigekees +0

Heeft Cristiano ronaldo een normaal karakter dan

21-10-2015 00:28

daanos +8799

Er is niemand zo gedreven als Ronaldo. Komt over als een galbak maar verder valt ie best mee. Hij is alleen wat alles betreft heel erg perfectionistisch, ook zn uiterlijk helaas

21-10-2015 02:29

Richard87 +5

Dat was ingestudeerd ;)

21-10-2015 05:59

sven_feyenoorder +0

geweldige speler. Heel belangrijk voor Feyenoord. wat een talent.

20-10-2015 22:28

Joozie08 +0

De wedstrijden die hij tot op heden heeft gespeeld voor ons, vond ik hem zeer grettig en erg goed spelen

20-10-2015 21:33

Ouweseun +353

Ze zouden Kazim eens naar een psychiater moeten sturen..

20-10-2015 20:05

ernst H +4998

Dat kan je zo.'n man niet aandoen

20-10-2015 20:44

MeneerMandje +3682

Made my day xD

21-10-2015 11:24

valencc_elia +0

De beste mann met hem spelen we beter dan met die hageneese ijskonijn

20-10-2015 19:49

hagenees +10

*dat haagse ijskonijn

20-10-2015 22:01

FR12partymarty +0

Hagenese mag ook.

21-10-2015 08:59

FR_076 +0

een psycholoog zal je bedoelen..waarschijnlijk weet je het verschil niet eens.

20-10-2015 19:43

HugoFR1908 +144

Het niveau is zoals altijd weer ver te zoeken... Best wel triest eigenlijk.

20-10-2015 19:47

feyenielz +0

Hopen dat hij dit vasthoudt. Wat mij betreft mogen ze sowieso wel de Zweedse competitie goed in de gaten houden. Komen steeds leuke en betaalbare spelers uit naar boven!

20-10-2015 19:05

WillemvanHanegem21 +1

gio heeft nog nooit jan arie> botteghin gewisseld. Ik ga er vanuit dat hij botteghin-vanbeek in het centrum van de verdediging niet ziet zitten.

telkens RB eruit voor botteghin.. Van beek > RB

---

Als hij jan arie niet opstelt dan begint ie zo > nelom-kongolo-vanbeek- karsdorp..

20-10-2015 17:41

Potato +0

Beetje moe van deze onzin. 1 goede wedstrijd en iedereen is lovend. Zodra die slecht speelt schreeuwt iedereen weer om Vilhena.

20-10-2015 17:39

The_Boss +87

Nee gewoon nee... Gustafson laat het al een aantal wedstrijden zien en Vilhena heeft nooit meer dan 3 goede wedstrijden gespeeld, bovendien verlengd hij niet dus laat hem maar gaan. Schuurman nu naar voren schuiven

20-10-2015 17:57

nxdv1908 +0

Maar vilhena is ook gewoon goed.
Jammer van al dat contract gezeik

20-10-2015 18:04

Ter_Aar +1

Heb meteen zn shirt gekocht.

20-10-2015 18:58

Jimmy +0

Enige zwakke schakel v/d Heide, snel Bottegin erin en hou de Coolsingel maar vast vrij!!

20-10-2015 17:25

Reintjuh +5317

Kijk alle Vilhena fans deze jongen heeft WEL een toekomst.

20-10-2015 16:50

Brahma +5257

Dat is het verschil volgend jaar weet je nog hoe hij deze wedstrijd het verschil maakte.
Van Vilhena kan ik bijna niets opnoemen.

20-10-2015 19:25

Melchizedek +0

Jawel, zijn debuut als 16 jarig pikkie tegen Twente, hij speelde als een baas. Verder zijn invalbeurt tegen Utreg dit seizoen. En er zullen er wel meer zijn.

20-10-2015 19:43

Brahma +5257

Hij speelde 2 jaar onder Koeman.
En daarvan kan ik niets op noemen dat zegt genoeg helaas.
Ik had het ook liever anders gezien.

20-10-2015 21:00

Wessel0180 +2538

Knap dat je daar over kan oordelen. Vilhena is ook zo begonnen... Kan je dus nog niets over zeggen.

20-10-2015 23:48

Brahma +5257

Ja weet je nog die wedstrijd van Vilhena !
Prachtig die 3 assists en een goal onvergetelijk!

20-10-2015 23:57

Wessel0180 +2538

Heeft gustafson meer gegeven nu ?

21-10-2015 06:48

JDJ +17950

Er is helemaal niets mis met je als je soms de hulp inroept van een professional om als persoon te groeien en jezelf te ontwikkelen. Beter dat dan je kop in het zand steken en de rest van de wereld overal de schuld van geven.

20-10-2015 16:46

Vince78 +11597

Hmmmmm deze teksten hebben die Neuzen natuurlijk ook gelezen.

Dus reken er nu maar op dat ze hem gaan proberen te frustreren (net zoals ze dat bij Kazim zouden proberen).

En eerlijk is eerlijk, ik zou dat bij tegenstanders ook doen als ik weet dat ze daar vatbaar voor zijn...

Dus Simon, bereid je erop voor en laat zien dat je daar boven staat. :)

20-10-2015 16:34

FRlegend +17009

Ach dan vlamt Ricky Karsdorp er toch overheen en peunt Dirkie er twee in. Dirk scoort altijd tegen 020 :D

20-10-2015 16:44

Capo +0

Laat hun zich lekker met randzaken bezig houden. Geen probleem

20-10-2015 16:50

kiperiets +4

Niet alleen die Gustafson is een verstandige jongen maar lees ook het commentaar van Kramer.

Dit in schril contrast met die malloot Kazim die weer had gezegd dat Gustafson meer agressie moet laten zien in het veld.
Waar bemoeit dat ouwe wijf zich mee, heeft die al niet genoeg problemen aan zijn eigen hoofd,....niet scoren b.v.?!

20-10-2015 16:15

ESmook +3

Niet zo negatief

20-10-2015 16:24

kiperiets +4

Ik ben zeker niet negatief Esmook.
Ik ben juist uitgesproken positief, zeker omdat Kramer is vrijgesproken en er dus geen sprake van is dat die malloot in de spits staat komende wedstrijden.

Ik constateer en ben realist en dat valt voor de Kazim-fanclub wel is verkeerd, maar dat ligt meer aan de Kazim-fanclub dan aan mij.

20-10-2015 16:29

Sergiofr12 +83

Kazim is gewoon een idioot eerste klas. Kan het niet anders verwoorden.

20-10-2015 16:32

kiperiets +4

Ik denk dat je er niet ver naast zit Sergio.
Sterker,...je hebt gelijk.

O ja, ook niet onbelangrijk,....voetballen kan die ook niet.

20-10-2015 16:37

switzer +10987

En jij noemt jezelf een realist. Nou, nog even oefenen dan hè.

20-10-2015 19:27

kiperiets +4

Ik vind het behoorlijk realistisch switzer als ik zeg dat hij ook niet kan voetballen.

De man komt nog geen flatgebouw voorbij met zijn fluwelen techniek.

21-10-2015 08:55

Nol +3139

Agressie in je spel of agressief zijn, ik neem aan dat je toch wel snapt dat hier een behoorlijk verschil in zit? Kazim zei niks verkeerds hierover.

20-10-2015 16:43

Brahma +5257

Precies Nol.
Zo is het ook.
Alles wat Kazim zegt wordt omgedraaid of negatief gezien.
Alle spelers lopen weg met Kazim dan is het toch een prima gozer voor op de bank.

20-10-2015 19:27

1908-2008 +2561

Kazim is een held, let maar op!

20-10-2015 19:58

kiperiets +4

Helemaal met je eens Brahma, ''een prima gozer voor op de bank''
Maar daar moet die dan tot het einde van zijn contract dan NIET meer van af komen.

En dat alle spelers met hem weglopen valt ook wel mee.
Het is eigenlijk altijd het vaste swag-boys groepje die hem adoreren.

21-10-2015 08:54

KonaldRoeman +3

Laten we aub niet gaan hypen. Dit verpest talenten alleen maar en zorgt voor afleiding. Laat hem dit een heel seizoen gaan volhouden dus focus erop!

20-10-2015 16:10

Toddemij +911

Zo is het, laat hem zich maar lekker zo ontwikkelen, hoeven geen 2e Depay met hoedjes en gekke dingen. Laat hem maar lekker zoals kuyt worden, niet lullen maar poetsen!

20-10-2015 16:12

FRlegend +17009

Ach met gasten als El Ahmadi, Kuyt en Kramer in het team houden ze hem wel met beide beentjes op de grond hoor.

20-10-2015 16:45

AkkieSpliff +0

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH LAAT HET MAAR 28 OKTOBER EN 8 NOVEMBER ZIJN

20-10-2015 16:09

Reintjuh +5317

Eerst AZ ja toch

20-10-2015 16:51

AkkieSpliff +0

Ik heb dr zin annnnnnnnnnnnnn

20-10-2015 18:30

marko38 +649

Doet me wat denken aan Shinji Ono. Intelligente voetballer! Man man man. Wat was dat een held!

20-10-2015 16:04

Toddemij +911

De Guzman had ook wel van die vlagen.

20-10-2015 16:12

marko38 +649

Die was ook goed ja!
Weet je wie ook? Smolov die was intelligenter dan de 10 waarmee hij speelde. Zo zonde dat hij ons niet meer gebracht heeft.

20-10-2015 16:17

HassanTurkuF3R +3

Eindelijk iemand die het ook ziet. Die Smolov wordt door t gros neergezet als een koekenbakker maar werd in mijn optiek volledig verkeerd gebruikt door Been. Die Smolov had alles in zich een nr 10 te zijn. Ono was natuurlijk helemaal een geweldenaar.

20-10-2015 16:39

Scollo010 +3815

Volgens mij doet Smolov het best goed in Rusland.

20-10-2015 17:12

Anson +0

Smolov was toendertijd gewoon een topper voor Feyenoord. Mario Been is gewoon een slechte coach.

20-10-2015 17:25

AadResultaat +817

Valt me op dat we allemaal wel aardig relaxte karakters in de selectie hebben. Lijkt me geen verkeerde ploeg om in te spelen

20-10-2015 15:55

bjornvandutch +5

Allemaal Immers ze schuld.!!! WHAAAHAAHAAAHAHAHAAHAAa

20-10-2015 15:51

Smellekens +0

Geen woorden maar daden, hoppakeej!

20-10-2015 15:43

caesarion7 +0

Ik mis immers...

20-10-2015 15:41

Anson +0

Hangt dat spandoek nog in de Kuip eigenlijk?

20-10-2015 17:26

jonaathn +14724

Niet teveel hypen, drie leuke wedstrijden en hij wordt overlopen door de media en supporters. Geef hem die rust.
Ik maak me zorgen over Vejinovic jongens, prima gespeeld tegen Heerenveen, maar als hij een tegenstander heeft die het hem moeilijk maakt kan hij werkelijk niets en brengt hij verdedigend niets met zich mee in het spel. Het lijkt erop (ook te kort-dag om zomaar te zeggen) dat hij net niet goed genoeg is om het snelle spel te spelen wat verlangt wordt op zijn positie, als het hem lastig gemaakt wordt dan. Wie denkt hier anders/hetzelfde over?

20-10-2015 15:30

barcanoord +0

Ik ben het met je eens. Zijn handelingsneldheid ligt te laag. Hierdoor loopt hij te veel met de bal, want je nooit moet doen als '6'. Het is wel jammer, want als hij de bal heeft en tijd om te handelen, doet hij vaak iets heel goeds met de bal.

20-10-2015 15:35

icecube +1

Hij moet ook niet als zes gaan spelen

20-10-2015 16:10

ESmook +3

Helaas kan ik niet anders dan met je instemmen. Hoop dat hij zijn draai nog moet vinden.

20-10-2015 15:51

Lederhose +2

Voetbal Inside gekeken??

20-10-2015 16:01

AngeloRotterdam +400

Hahaha ik dacht precies hetzelfde

20-10-2015 17:12

bowmanowns +5024

Zie veel mensen hier zeggen dat hij het alleen niet aankan voor de verdediging, maar ik weet niet zo goed of El Ahmadi dan iets fout doet, want volgens mij helpt hij wel veel mee met afjagen.

Volgens mij staat het alweer met de punt vooruit.

20-10-2015 16:04

KonaldRoeman +3

Helemaal mee eens. Zei net precies hetzelfde hierboven.

20-10-2015 16:10

JeTo28 +0

Denkk dat jullie teveel vi hebben gekeken.:) Rustig jongens vujinovic komt er wel die gast kan verschrikkelijk goed voetballen . Ja ook in kleine ruimtes en weinig tijd . Let maar eens op . Gr

20-10-2015 16:21

Vince78 +11597

Vejinovic was juist 1 van de besten tegen Heerenveen. Geweldige voorzetten, zelfs op momenten waarop de enige oplossing een tikkie terug mogelijk leek (en daar ben ik helemaal niet van, maar als het alternatief balverlies is, kun je soms niet anders) zet hij mensen vrij in de 16.

We moeten hem gewoon vaker in het spel betrekken. Alleen niet meer de corners van de rechterkant laten nemen. Dat doet Gustafson veel beter.

20-10-2015 16:39

jonaathn +14724

Als je goed leest, Vince, dan zie je dat ik, en de andere, zeggen dat hij tegen Heerenveen ook goed speelde. Maar op het moment dat hij onder druk staat, dat hij dan vaak bezwijkt.

20-10-2015 17:13

Lederhose +2

VI Papagaaien??

20-10-2015 19:35

jonaathn +14724

Ja VI papegaaien. Jij ook een papegaai van de mensen die zeggen dat ik VI napraat? Op het moment dat ik zeg dat Pietje linkshandig is en jij zegt dat Pietje linkshandig is ben je dan een papegaai? Je kan het toch gewoon met iemand eens zijn? Sterker nog, die mannen hadden gewoon gelijk. Papegaai.

20-10-2015 20:11

Vince78 +11597

Als je goed leest zeg ik ook dat we hem vaker in het spel moeten betrekken, dat sloeg uiteraard niet op de wedstrijd in Heerenveen...

Ik denk dus dat als we hem meer in het spel betrekken, zoals in Heerenveen, we zijn rendement kunnen verbeteren.

20-10-2015 20:51

jonaathn +14724

Had het niet tegen jou;p. Maar je hebt gelijk.

21-10-2015 01:23

unknownstyler +156

Zijn steekpasjes niet gezien? En Let ook eens op hoe hij speelt zonder bal.... ik vind het echt een goede speler waar Feyenoord echt nog wel veel plezier aan kan beleven

20-10-2015 18:13

Vince78 +11597

Bedankt. Iemand die zelf nog zijn ogen gebruikt.

Als straks het team vastigheid begint te krijgen (nu de basis voorlopig wel hetzelfde zal blijven, eindelijk) denk ik dat hij nog meer tot zijn recht komt.

20-10-2015 20:53

Zakaria1908 +0

HOPEN DAT HIJ DIT VAST HOUDT

20-10-2015 15:22

MKF +7841

" In Zweden zocht hij nog een psychiater op om zijn opvliegende karakter te beteugelen"

Bedoelt men hier niet een psycholoog? Of heeft hij medicijnen gehad voor zijn karakter? :")

20-10-2015 15:21

FrNiels2012 +8

Een psychiater geeft niet altijd medicijnen hoor. Heeft alleen wel de mogelijkheid indien dat nodig is, een psycholoog niet.

20-10-2015 15:22

MKF +7841

Klopt, maar een psycholoog is meer voor menselijk gedrag.

20-10-2015 15:24

FrNiels2012 +8

Waar is een psychiater dan voor?

20-10-2015 15:26

FeyU +1

Mentale stoornissen.

20-10-2015 15:56

FrNiels2012 +8

En dat is fundamenteel anders dan "menselijk gedrag"?

20-10-2015 16:00

FrNiels2012 +8

Volgens mij houden zowel psychiaters als psychologen zich bezig met de menselijk 'psyche' (vandaar de gelijkenis in naam). Dat psychiaters zich vaker bezig houden met stoornissen dan psychologen is evident, aangezien er veel meer psychologen dan psychiaters zijn en het nogal wat lastiger is om psychiater te worden, maar er zijn wel degelijk ook psychologen die zich met stoornissen bezig houden hoor.

20-10-2015 16:08

Oeoeoelie +0

Nergens voor nodig. We hebben altijd Joris nog!

20-10-2015 15:31

LaChouffeke +2

Ben wel bang dat hij na een paar maanden vermoeid gaat raken door zijn seizoen in Zweden. Wie staat er dan? Vilhena zal wel verkocht zijn in de winterstop, dan hebben we dus alleen Immers en Toornstra. Schuurman noem ik niet omdat de staf hem schijnbaar nog te licht vindt. De spoeling is dus wel heel erg dun.

20-10-2015 15:17

MKF +7841

Achahbar lijkt mij ook een prima "10".

20-10-2015 15:21

skin +13986

Vilhena moet je dan ook niet laten gaan. Sowieso heb je een goede stand-in nodig voor El Ahmadi en Vejinovic wil je mee BLIJVEN doen om de titel. En laten we hopen dat Toornstra z.s.m. zijn vorm herpakt. Immers had je eigenlijk vorig jaar al moeten verkopen. Schuurman zal overigens wel aanhaken op termijn denk ik.

20-10-2015 15:22

JulianFR9 +0

Ze zien Vilhena niet als 10, dus beter verkopen voor wat money

20-10-2015 15:30

skin +13986

Ik ook niet. Maar hij is wel verdomd handig om als invaller van El Ahmadi in te kunnen zetten. Dan heb je gewoon een speler staan die in veruit de meeste eredivisieduels de betere is boven zijn directe tegenstanders.

20-10-2015 15:34

WillemvanHanegem21 +1

valt toch mee.. hij heeft genoeg rust gekregen.. interland week had ie genoeg vrije dagen En winterstop komt eraan..

20-10-2015 15:26

skin +13986

winterstop duurt nog 2 maanden.

20-10-2015 15:29

Wietse +24042

Ik vind dat Vilhena ook na de winterstop de eerste keus behoord te zijn. Hierachter zal ik Karsdorp plaatsen, zodat Nieuwkoop zich kan ontwikkelen als rechtsback. Vervolgens zou het mooi zijn als Schuurman kansen krijgt als derde optie. Tot slot zou ik Immers verkopen en Toornstra later concurreren met Schuurman.

20-10-2015 15:32

scts +3

Vilhena wordt 100% verkocht in de winterstop.

20-10-2015 16:01

MarcosCuracao +52971

Lekker vroeg juichen en hypen, goed bezig.
1 wedstrijd perfect gespeeld en meteen een hoop media aandacht.
Laat hem nou eerst maar ff 15 a 20 wedstrijden goed spelen, daarna weten we pas echt wat we aan hem hebben.

20-10-2015 15:14

winash98 +0

Hopelijk blijven die maniertjes weg, want ik hoorde dat hij geloof ik heel wat gele kaarten had gespaard

20-10-2015 15:13

Tomasson +47

Immers en Vilhena kunnen in de winterstop op zoek naar een nieuwe club.

20-10-2015 15:12

Wietse +24042

Heb nog steeds liever Toornstra en Immers, maar Vilhena behouden gaat hem helaas niet meer worden.

20-10-2015 15:15

Tomasson +47

ik ben klaar met Vilhena en Immers kent zijn plek inmiddels

20-10-2015 15:16

Wietse +24042

Dat vermoeden had ik al. Ik laat het nu tussen Feyenoord en Vilhena. Zie wel wat er gebeurd. Ben al lang blij dat Immers of Toornstra niet meer op tien staat, maar dat we aan Gustafson een hele goede gaan hebben.

20-10-2015 15:17

Tomasson +47

Toornstra als stand-inn wie had dat gedacht toen hij werd aangetrokken. Blijf erbij dat Fred hem heeft verneukt aan de buitenkant. Die jongen speelt totaal zonder zelfvertrouwen.

20-10-2015 15:22

Wietse +24042

En dat gevoel heb ik nou ook precies bij Vilhena en gehad bij Boëtius. Al vond ik dat Toornstra het in het begin nog aardig deed als vleugelspits. Nu vind ik hem in zijn minuten vooral statisch, sloom en een trage handelingssnelheid hebben. Jammer, want ik had meer verwacht. Ik hoop dat het goed komt met hem, maar ik vrees het ergste.

20-10-2015 15:27

skin +13986

Ben benieuwd hoe hij het doet tegen de wat betere tegenstanders. Zeker nu alle aandacht op hem is gevestigd. Ik denk dat hij het nog een stuk moeilijker gaat krijgen omdat de weerstand vanaf nu alleen maar toe zal nemen.

20-10-2015 15:12

Tomasson +47

Dat gaan we zien over een week.....ik heb grenzeloos vertrouwen in hem, al zal hij best nog een mindere periode gaan krijgen.

20-10-2015 15:14

Wietse +24042

Hij heeft nog een beetje het probleem dat hij het niet 90 minuten vol houdt. Nu vielen de doelpunten snel, maar wat als het een keer niet gebeurd. Wordt hij dan weer beslissend?

20-10-2015 15:16

Rotterdam, +0

Aan zijn rust te zien in de wedstrijd tegen Heerenveen kan die dat zeker aan.

20-10-2015 15:16

skin +13986

Dat moet anders nog maar blijken. Ik vind dat de hype eigenlijk alweer vele malen te groot is. Eerst nog maar even afwachten of hij dit voldhoud.

20-10-2015 15:28

Rotterdam, +0

Me gusta la Feyenoord, Me gustafson
Me gusta la Feyenoord, Me gustafson

20-10-2015 15:07

TkZ +0

Best aankoop!Gaat eyenoord over een paar jaar best op verdienen!

20-10-2015 15:02

hiafan +168

Hij laat tot nu toe inderdaad zijn waarde zien maar om hem nu al helemaal de hemel in te prijzen na een paar wedstrijdjes gaat mij te ver... laat het eerst maar is over een langere periode zien... dan oordeel ik wel aan het einde van dit seizoen ( hopelijk op de coolsingel )

20-10-2015 15:01

ElmarFR +0

Kramer: 'Ik ben zelf ook niet zo'n lolbroek'. Hahaha!

20-10-2015 14:59

frbeeloo +1

Ik vond hem ook weergaloos spelen maar jammer dat de verwachtingen nu gelijk weer superhoog zijn! Maarja rustig ontwikkelen zit er bij feyenoord nou eenmaal niet bij. Ze schieten als raketten de lucht in en dan is het of neerstorten, of het echt maken zoals de vrij!

20-10-2015 14:59

DaanOpschoorFR +0

hij is zeker mijn held!

20-10-2015 14:55

Bati +39531

Dat gaat snel bij jou, veel helden zeker in je leven?

20-10-2015 15:00

Patrick1980 +397

Ook jij bent zijn held Bati

20-10-2015 15:19

Raftel +6738

Bati heeft Vilhena als held :' )

20-10-2015 15:34

Patrick1980 +397

Ik dacht Immers joh ?

20-10-2015 15:37

PindakaasFR +133

Nu de lijn doorzetten

20-10-2015 14:49

MalukuFeyenoord80 +0

Het is een verademing dat we na een paar jaar een echte nummer 10 hebben. Je ziet gelijk dat er zoveel meer voetbal in het elftal komt. En ik ben net als iedereen enthousiast. Maar realiseer wel dat die jongen nog jong is en hij eigenlijk amper rust heeft gehad. Dus die jongen gaat over een tijdje misschien een dipje krijgen en wat mindere wedstrijden spelen. Ik hoop alleen dat hij dat niet gelijk met de grond gelijk word gemaakt dus alles en iedereen. Want met deze jongen hebben we echt een talent in handen die we over een paar jaar voor vele miljoenen

20-10-2015 14:47

FR-1993 +5667

Hij speelde goed ja. Maar laten voordat we al ze broertjes en neefjes hier naartoe halen afwachten of hij dit een heel seizoen kan volhouden...

20-10-2015 14:46

frankprins +3

Het is alleen al prachtig dat we een 10 hebben die overzicht heeft en niet alleen blind de tweede ring in ramt.

20-10-2015 14:46

king-swerts +505

Dat is inderdaad wel lekker haha

20-10-2015 14:48

Frankster +20958

Maar er zullen mensen zijn die vinden dat hij niet genoeg werlt

20-10-2015 14:54

DavyFey +12

Het is gewoon prachtig dat we eindelijk een 10 hebben die een bal kan aannemen, dat betreft waren de eisen niet hoog natuurlijk ;) Erg blij met die gozer en ook al speelt hij minder is het nog altijd beter dan wat er rond liep!

20-10-2015 14:57

JZ12 +167

Me gusta los aviones, me gustafson
Me gusta viajar, me gustafson
Me gusta la mañana, me gustafson
Me gusta el viento,me gustafson
Me gusta soñar, me gustafson
Me gusta la mar, me gustafson.

(Manu Chao - Me gustas tu)

20-10-2015 14:43

Skeptic +13572

Hahahaha petje af.

20-10-2015 14:43

feyenoordjob +920

Maar fysiek kan hij dit seizoen toch niet volmaken of wel?

20-10-2015 14:40

WillemvanHanegem21 +1

als voetballer lijkt ie een beetje op Christian Eriksen,,,

20-10-2015 14:40

FrNiels2012 +8

Nou niet qua efficiëntie en rendement gelukkig.

20-10-2015 14:52

Dee-010 +3946

Als jullie is wisten hoe blij ik ben, dat ik niet meer naar Immers hoef te kijken. En dat met de aankomende topwedstrijden, waarbij je die gast altijd zo duidelijk hopeloos zag falen.

Verademing, echt!
Een echte '10', wereld van verschil in spel.

20-10-2015 14:39

Bati +39531

Dat probeer ik en velen met mij hier al jaren duidelijk te maken aan die Immers fans hier, dat de nummer 10 positie echt een cruciale positie is.

Misschien hebben die het nou uiteindelijk ook door zeg.

20-10-2015 14:44

FrNiels2012 +8

Immers is gewoon een matige voetballer die alleen redelijk meedraait als er een hele goede spits (lees: Pelle) voor 'm staat. Maar Immers en Gustafson vergelijken is niet helemaal eerlijk, zijn heel andere types. Immers is een schaduwspits, a la Tomasson en Buffel (maar dan kwalitatief minder natuurlijk). Gustafson is een spelmaker, zoals Ziyech, Djuricic, Vilhena en De Guzman. In dit team rendeert een spelmaker sowieso beter dan een schaduwspits, maar natuurlijk is Gustafson voetballend ook veel sterker dan Immers.

20-10-2015 14:56

Dee-010 +3946

@frniels2012 het is wel te vergelijken, ik snap wat je bedoelt hoor. Maar zodra een speler op de 10 positie wordt gezet, beoordeel ik de speler op de aspecten die horen bij de 10 positie. En daarin heeft immers altijd al zwaar tekort geschoten. Is gewoon geen Feyenoord niveau, alleen knap dat het zolang heeft geduurt, maar aan elke sprookje komt een eind.. Godzijdank.

20-10-2015 15:46

FrNiels2012 +8

Het is voor een spelmaker sowieso knap dat ie zo betrokken is in en rond de 16, met 3 assists en een hele knappe goal. Ziyech heeft dat ook. Petje af, en hopelijk gaan we veel plezier aan die jongen beleven.

20-10-2015 15:49

Dee-010 +3946

i agree mate

20-10-2015 15:54

EenSupporter +1

Ben het met je eens, ik heb hier heel veel reacties gehad omdat ik Immers niet goed genoeg vond voor deze plek. Deze mensen snappen dat het voetbal simpelweg niet..

Immers is een lekkere bank speler, en kan je overal gebruiken als het nodig is. Maar een 10 is hij echt niet. Dankzij Pelle leek het heel wat. Maar het is niets.

En een loper op de nummer 10 plek??? whahahaha dan ben je echt dom. Een nummer 10 moet technisch begaafd zijn, inzicht hebben, het spel kunnen verdelen en een doelpunt kunnen maken. Immers heeft nog nooit gescoord tegen de grote ploegen in alle jaren bij Feyenoord.

Als Gustafson door kan gaan met wat hij heeft laten zien tegen Heerenveen dan hebben we een hele grote speler in huis. Als deze jongen dit kan laten zien de komende wedstrijden tegen de neuzen en zo productief kan zijn dan kunnen we ook ineens een nieuwe volksheld hebben.

20-10-2015 15:16

Dee-010 +3946

@ bati, ja precies joh. Ongelofelijk eigenlijk dat mensen het zolang hebben volgehouden. Dus het beweren dat immers goed genoeg is.

20-10-2015 15:46

MrRdam +0

Haha 200% dit dus godzijdank dat die 'weg' is vind het alleen wel beetje zielig voor die stoel waar die steeds op gaat zitten thuglife

20-10-2015 14:54

ReneKasia74 +3

Moet het eerst maar 10-15 wedstrijden laten zie n. Ben niet negatief maar realistisch.

20-10-2015 14:38

Dee-010 +3946

Klopt wel, maar je kan wel meteen zien of een speler het spelletje snapt.

En dat doet hij op zijn positie, dat is wel eens anders geweest :)

20-10-2015 14:40

ReneKasia74 +3

Dat klopt ja. Veel meer inzicht en techniek dan Immers.

20-10-2015 14:42

Dee-010 +3946

Yups daarom maat.

20-10-2015 14:42

JFR-010 +3

Dat opvliegende heb ik gelukkig totaal nog niet bij hem gezien. Pakte hij veel rode kaarten en/of onnodige gele kaarten in Zweden?

20-10-2015 14:38

TheCreator +350

Ben vooral blij dat ik niet meer naar Immers hoef te kijken. Blij dat het nu Gustafson is, maar had net zo goed m'n oma kunnen zijn

20-10-2015 14:37

feyenoorder1 +1

lopen we allemaal niet te hard van stapel?

20-10-2015 14:35

Koploper +2

Dit dus!
Zo gaat het elke keer als iemand een goeie wedstrijd speelt.
Maar aan de andere kant ook logisch, als je 3 jaar lang Immers op 10 heb gezien en je ziet nu iemand als Gustafson, dan doet ie het al gauw goed.

20-10-2015 14:37

El-Fenomeno +9

Vind van niet. Eindelijk hebben we eens een voetballende nummer tien en je ziet wat voor verschil het is met Immers. Jongen heeft ook geen maniertjes en het team wordt alsmaar beter.

20-10-2015 14:37

ReneKasia74 +3

Dat is wel waar ja.

20-10-2015 14:41

feyenoorder1 +1

Mee eens, alles is beter dan immers.
Maar na 2/3 wedstrijden vind ik het nog te kort over te oordelen.

20-10-2015 14:41

ReneKasia74 +3

Ik dus ook. Eerst maar 10, 15 wedstrijden spelen.

20-10-2015 14:43

FrNiels2012 +8

Hij schijnt die maniertjes overigens wel gehad te hebben. Hopelijk blijven ze weg.

20-10-2015 15:02

MatedeorFR +13

Wel iets nu die zo'n geweldige wedstrijd heeft gespeeld, maar je ziet gewoon dat die een goede basistechniek heeft, sterk is en een goed loopvermogen heeft, dus voor Feyenoord in ieder geval een hele goede versterking.

20-10-2015 14:40
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties