Leroy Fer: ''Ja, Feyenoord is mijn nummer-één-club''

Leroy Fer: ''Ja, Feyenoord is mijn nummer-één-club''

Leroy Fer wordt gelinkt aan een terugkeer bij Feyenoord, maar zelf gaat hij niet mee in die flirt. Op korte termijn maakt de middenvelder van QPR zich geen illusies. ''Maar zeg nooit ’nooit’. Mijn grootste dromen moeten nog uitkomen. En dat gaat gebeuren ook, hoor'', aldus Fer in De Telegraaf.

Toch blijft Feyenoord zijn club. ''Ja, Feyenoord is mijn nummer-één-club, ondanks dat andere mensen het misschien raar vinden dat ik destijds naar Twente ben gegaan. Dat was een keuze in mijn leven, gebaseerd op hoe het toen bij Feyenoord én bij Twente was. Ik had ambities, dacht die daar beter te kunnen realiseren.''

''Ik heb destijds nog even getwijfeld, toen Ronald Koeman opeens kwam. Ik maakte hem vier duels mee, had de beslissing eigenlijk al genomen. Toch zei hij tegen mij: ’Blijf nou, blijf nou.’ Ik speelde ook goed in die maand. Natuurlijk twijfelde ik, Koeman is geen kleine jongen, hè. Als hij je vraagt te blijven...''

Zijn vrouw Xenia kan alles bevestigen. ''Op zijn iPad kijkt hij in bed soms YouTubefilmpjes uit de tijd dat hij er speelde. Als Dirk Kuyt er drie maakt, zoals pas, staat hij hier in Londen drie keer te juichen in de woonkamer.''

Lees meer over
Dirk Kuyt
Plaats reactie
666

Fr12_karan +0

Leuk hoor! Championship speler in de eredivisie

03-12-2015 17:32

antonsanting +112

Haha dit is echt een communicatie team wat erachter zit.
Pure imago building:
1 ding is dus zeker. Fer komt eraan.
Ferrader!!!!

03-12-2015 15:10

ElmarFR +0

Ik kan me niet voorstellen dat we minder zouden worden van hem. Als Vilhena gaat is hij op zijn minst een wapen om in te brengen en ik verwacht dat hij Vejinovic redelijk makkelijk eruit speelt. Die jongen heeft mij nog geen wedstrijd overtuigd, zondag stond hij ook weer lelijk te verdedigen. Lijdt ook veel balverlies in de aanval en er is nog geen vrije trap aangekomen of ingegaan geloof ik op die tegen Utrecht na.

03-12-2015 13:12

kiperiets +4

Mag ik een teiltje want er komt een chinees naar buiten.

03-12-2015 12:46

frvincent12 +0

Ik was vroeger voor ajax maar heb nu al 4 jaar seizoenskaart voor feyenoord vak x

03-12-2015 11:53

fr-leon-xl +0

Het is maar net hoe de wind waait, destijds was FC Twente zijn absolute nummer-ëén-club.... Hij had er zelfs een rechtzaak voor over om zijn droom te verwezelijken! Nu is Feyenoord weer zijn club, tenzij PSV ( jawel, heeft ook interesse...), slagvaardig handelt, want dat was altijd zijn èchte nummer 1 club. Hoewel... Al zijn vriendjes speelden bij Ajax.... Mocht die club bij hem aankloppen? Zijn aller-álller grootste droom? Fer heeft een omvangrijke nummer-één lijst.....

03-12-2015 08:54

oud_hagenees +3

Nemen we het Vermeer eigenlijk kwalijk dat hij van 020 naar ons kwam ? Ik ben er eigenlijk wel gelukkig mee.

02-12-2015 21:49

ErestorFR1908 +984

Vermeer is gewoon een Jeaud in een Feijenoord shirt. Van mij had hij dd niet hoeven komen nee.

02-12-2015 21:55

Joozie08 +0

Wat ben jij voor debiel man joh, Kenneth pakt punten voor ons

02-12-2015 23:07

ErestorFR1908 +984

Heeft niks met debieligheid te maken,dat jij deze opmerking richting mij maakt zegt meer over jou als over mij. Dit is mijn mening en als je het daar niet mee eens bent dan is jammer voor jou.

03-12-2015 19:08

Feysupporter +1

Get over it man . Die man staat wekelijks goed te keepen en punten te pakken voor FEYENOORD . Wees eens blij dat we eens een puntenpakker hebben en geen lulletje rozenwater als Mulder

02-12-2015 23:08

Van_Geel +18511

Vermeer en Hahn hebben beide een ajax-verleden, het hele rivaliteit gebeuren is meer een supportersding, voor deze mensen is het gewoon brood op de bank. Tuurlijk hebben zij een clubvoorkeur, maar als hun favoriete club ze niet meer wil dan kloppen ze gewoon bij de volgende aan.

03-12-2015 00:17

medtown +5947

Vermeer was bankspeler en werd basisspeler bij Feyenoord. Sportief en carrieretechnisch een prima keuze.

Fer was basisspeler bij Feyenoord en kon voor wat euro's meer bij Twente voetballen. Financieel een prima keuze. Slechte vergelijking.

03-12-2015 12:59

Feyenoordridderkerk +1187

Destijds was ik ook totaal niet blij, maar wij weten niet alles. Krijgen slechts een paar zinnen te horen en kunnen ons helemaal niet voorstellen in wat voor positie die jongens soms zitten en weten ook niet wat voor druk een club op ze legt. Daarbij is het hun baan en moet je soms van je gevoel uitgaan, ook al gaat dat tegen je principes en voorkeuren in.

Feyenoord had destijds bovendien een dikke45 miljoen euro schuld en kon elke stuiver gebruiken, mede ook omdat na deze verkoop en die van Wijnaldum opeens wel een partij opstond die de rest op haar conto nam. Al met al dus gewoon toch nwin win situatie. Sterker nog, nadat zij weg waren ging het ons direct beter af haha.

Maar nu is het heden en moeten we aan het clubbelang denken en als hij de schakel is die ons de kans op n titel nog groter kan maken, waarom niet dan? Ik ben zelf altijd iemand geweest die heel slecht tegen dit soort dingen kan, maar weet inmiddels wel at alles twee kanten heeft.

02-12-2015 21:35

kingclasie +0

Is gewoon nog een feyenoorder hoor. Zit hem niet kapot te maken. Hij had een moeilijke tijd bij feyenoord

02-12-2015 19:53

flatsh +1711

Moet je maar kijken of ze hem naar een eredivisie club laten gaan. die willen hem veel liever naar een engelse club laten gaan. en reken er maar op dat er interesse voor hem is. Eigenlijk is het ook wel leuk dat Manu de stap omlaag zet naar brighton en Fer de stap omlaaag hierheen zou moeten doen haha

02-12-2015 19:36

ML010 +6280

Het is door het toenmalige wanbeleid gekomen dat dit soort jongens een andere weg kozen om hun carrière een boost te geven. Als je denkt dat het deze jongens niets doet dan ben je wel erg kortzichtig.

02-12-2015 19:29

Rocket +1926

@lerra opkankeren

02-12-2015 19:21

Noop +161

empathie:
Het zich verplaatsen in de gevoelens van een ander.

Leroy Fer maakte toen een hele normale keuze, voor een jongen van zijn leeftijd...

02-12-2015 19:08

Nol +3177

Kots.......

02-12-2015 19:03

caesar +0

Beetje Fer gezocht van onze Ferrader. Heel erg Fer weg blijven, Lerra.

02-12-2015 18:55

NickFR +0

Fermoeiende woordgrappen. Verschil tussen een speler en een supporter, spelers moeten ook voor hun carrière kiezen. Wees blij dat dingen gelopen zijn zoals ze nu gelopen zijn. Het vertrek van Wijnaldum en Fer heeft meer opgeleverd dan je denkt.

02-12-2015 19:06

KJO +10

Wat zouden al die mensen die hier zo negatief zijn doen als ze een baan hebben een aanbod vd concurrent krijgen waar ze 2x zoveel kunnen verdienen.
Zullen ze toch niet op ingaan?

02-12-2015 18:35

Nol +3177

Wat een vergelijking zeg.. Als Fer het ook op de manier ziet zoals jij zegt dan klopt er toch geen reet van dat hij nu gaat lopen zeiken dat Feyenoord altijd in zijn hart zit?

02-12-2015 19:03

Zyzz +4

Leuk dat feyenoord je 'cluppie' is maar toen we je het hardst nodig hadden was je loyaaliteit nerens te vinden viezerik!

02-12-2015 18:32

LARSCF +1

Slap gelul, slapper als dit bestaat niet!

02-12-2015 17:46

joepie +22

Oh nu is Feyenoord weer zijn cluppie.

02-12-2015 17:26

kuipsfeer +0

Feyenoord was niet goed genoeg voor hem, Feyenoord had hem heel hard nodig, hij ging weg, weliswaar voor een mooi bedrag.
Lerra mag op de tribune van mij, niet op het veld.

02-12-2015 17:08

CruzAzul +0

Als hij nou zou terugkomen, is dat toch de ultieme revanche van de club op Fer? Hij ging weg toen Feyenoord verloren leek. Nu draaien we weer goed en is híj degene die er bij QPR verloren bij loopt. Als hij terugkomt moeten we, in plaats van hem uit te joelen, met een glimlach tegen hem zeggen: "Zie je nou wel, Leroy?"

02-12-2015 16:21

AndriesKnevel1908 +0

Mooi gesproken!

02-12-2015 17:49

Zagato +0

Top antwoord!

02-12-2015 18:25

NickFR +0

Eindelijk iemand die verder denkt dan zijn neus lang is, je bent van een uitstervend ras op deze site. Allemaal zitten ze hier met opgedroogde Kleenex en verscheurde Fer- postersnippers in hun prullenbakje hun opgekropte emoties hier te uiten. Bij een tijdelijke terugkeer van Fer geef je ook meteen een signaal naar jonge spelers; eerst volwassen worden bij Feyenoord en de Eredivisie ontgroeien in Rotterdam. Wijnaldum ging naar PSV, voor zijn carrière een veel betere keuze geweest. Laat Fer zich maar verontschuldigen door bij te dragen aan een schaal op de Coolsingel, dat vind ik veel belangrijker.

02-12-2015 19:19

kingclasie +0

Al vergeef ik wijnaldum niet, want je mag niet van feyenoord naar psv of 020 gaan. Andersom.ook niet eigenlijk.

02-12-2015 19:56

kingclasie +0

Heerlijk. En hij zal het ook zeker toegeven

02-12-2015 19:55

Meekijker +4335

Maar waarom nemen mensen t hem zo intens kwalijk dat hij zijn sportieve ambities boven Feyenoord stelde? Hij wilde gewoon carriere maken en geld verdienen voor de rest van zn leven. Twente was op dat moment beter. Bovendien heeft ie ons in die moeilijke tijden nog zo'n 5mln opgebracht. Ik zie t probleem niet zo eigenlijk.

02-12-2015 15:36

EPA001 +3

Ik eigenlijk ook niet. Dit soort zaken gebeuren in het betaalde voetbal waar de hoogte van de salarissen vaak heel veel, zo niet alles bepaalt. En die ruim 5 miljoen die hij opbracht hadden we toen keihard nodig.

Of hij terug moet komen weet ik niet. Maar als Vilhena (en wie weet Immers) vertrekken heb je wel aanvulling nodig. Dat kan met hem en een jeugdspeler?

02-12-2015 16:05

jkouwen +0

Laat die ferrader maar weg blijven nu hij op de bank zit zijn wij weer goed genoeg,laat hij Twente maar gaan helpen.wij geven de jeugd wel een kans of de jongens die nu op de tribune zitten!!!

02-12-2015 15:36

tommj28 +577

De campagne van Fer om ons weer in te palmen is al begonnen. Ik heb zo'n vermoeden dat hij gaat komen over een maand

02-12-2015 14:54

FR-VAK-R +0

Mensen die Fer terug willen waren zeker nog geen Feyenoorder in het laatse seizoen van Been. Die pijn en vernedering dat seizoen en dan nog als toetje een paar messen in je rug van eigen jeugd spelers die je onvoorwaardelijk gesteund hebt.
Nee Fer blijf jij maar lekker weg nu het weer beter gaat met Feyenoord.

02-12-2015 14:17

FR*dennis*FR +857

Wat een onzin. "Waren zeker nog geen Feyenoorder".. Je vergeet dat deze spelers ook maar mensen zijn. Net 20 jaar. Onwijze druk van de buitenwereld. Mensen maken fouten, om zolang een wrok te koesteren is niet bepaald gezond lijkt me. Natuurlijk was het klote dat ze de club verlieten op het moment dat de nood hoog is. Maar nogmaals, familie, vrienden, zaakwaarnemers, media... Die hebben allemaal gezorgd voor onzekerheid in die jonge hoofden.

02-12-2015 15:08

Copr +1701

Jij wilde zeker ook niet dat Giovanni van Bronclhorst terug kwam ?
Je stond te vloeken toe Kuyt afgelopen seizoen weer kwam trainen?

Feyenoord neemt zelf afscheid van spelers die ze denken niet meer nodig te hebben.
maar als het andersom een keer voorkomt is de wereld te klein?

02-12-2015 16:20

tosothiw +2

Je belicht de andere kan van de medaille.. netjes!

02-12-2015 20:54

henkietenkie +5901

Daaaaaaaaaaaaaag Leroy

02-12-2015 14:14

Lenoz +0

Kom maar hoor Leroy. QPR behandelt jou net zoals wij hebben gedaan, al denken ze in Rdam zoals de meeste A'dammers.

Zelfkritiek is voor weinigen weg gelegd..

Als je wel daar boven staat, big hug!

02-12-2015 13:55

TheCreator +350

Ach ja kom lekker teug man. Vergeven en vergeten. Al ga ik nooit snappen hoe je Rotterdam in wisselt voor die vuurwerkfabriek

02-12-2015 13:54

eefb014 +5464

Deze reactie zegt helaas veel over jou. Het is dus erger om voor carrière te kiezen dan semi lollig te zijn over de rug van anders man elende.

02-12-2015 21:21

TheCreator +350

KOM DAN geef je adres

02-12-2015 22:28

eefb014 +5464

Deze reactie zegt de rest.

03-12-2015 00:59

MeneerLarsson +10997

Ik snap niet dat mensen nog steeds wrok koesteren tegen Fer. Feyenoord was in Fer en Wijnaldums laatste seizoen een stuurloos schip ondersteund door een geweldig publiek. En laten we eerlijk wezen, aan het begin van dat prachtige eerste seizoen onder Koeman zag het er verdomde grimmig uit. Geen houvast, helemaal niks. Enkel hoop en vrees. En daar konden die twee niks mee. Dat ons cluppie uiteindelijk boven die twee eindigde was natuurlijk ontzettend grappig, maar niemand die daar een cent voor gaf. Fer ook niet.

En voetbal is altijd een "waan van de dag" achtig iets. Als morgen een Bundesliga club Fer bevrijdt van de Championship is hij dol gelukkig en als Feyenoord het is, dan vind hij het ook prima.

02-12-2015 13:14

Copr +1701

Daarnaast wilde Koeman uiteraard dat ze bleven maar financieel gezien was er in de directie niemand rouwig om dat ze verkocht worden. mede door dat geld is Feyenoord versneld "gezond" geworden.

02-12-2015 15:59

FR-1993 +5695

Had het ook liever anders gezien, maar we moeten niet overdrijven. Hij is naar Twente gegaan en niet naar 020, dan zou het anders zijn.

02-12-2015 12:50

Tet +555

Het waren gewoon andere tijden. Feyenoord was uitzichtloos en die gasten hebben beide 4-5 seizoenen er echt alles aan gedaan, maar op een gegeven moment hield het op voor ze. Vergeet niet dat ze beide 5 miljoen hebben opgebracht wat echt nodig was.

02-12-2015 12:35

Sasss +54163

Mee eens...

02-12-2015 12:37

Dreeke +2

van mij mag ie wegblijven.....

02-12-2015 12:33

Fuppa +1

Blijf jij ook weg dan :w

02-12-2015 14:09

Dreeke +2

ach, kun je het niet hebben dat iemand een andere mening heeft over vilhena??

Jij mag voor hem juichen en hem goed vinden....ik ben niet verplicht hetzelfde te doen !!

02-12-2015 16:06

Dreeke +2

ik bedoel uiteraard FERrader.....vilhena is in ander topic (my bad)

02-12-2015 16:08

LaChouffeke +2

Ik geloof Leroy wel. In tegenstelling tot Wijnaldum is Fer altijd eerlijk geweest over zijn vertrekwens. Die jongen werd tot op het persoonlijke vlak aangevallen maar bleef goed trainen en spelen. Wijnaldum ging op een veel smeriger manier weg. Die liet heel lang niet blijken dat hij eigenlijk weg wilde maar toen PSV kwam ging het ineens snel. Veel vuiler, oneerlijker en laffer dan Fer. Maar ja, Wijnaldum heeft zijn babyface en een zaakwaarnemer die zich liet ontvallen dat hij geld gedoneerd heeft aan de jeugdopleiding. Daarmee koop je je goodwill wel terug bij velen.

02-12-2015 12:28

Tet +555

Mwah, Wijnaldum heeft ook veel terug gedaan hoor. Die schonk een aardig geld bedrag aan de jeugdopleiding.

02-12-2015 12:34

Bal-Bal +5065

Was toch ook met castagnos. Die bleef ook zeggen ... als er een mooie club komt wil ik het proberen. Toen kwam inter. Dat avontuur mislukte en toen wilde Feyenoord hem niet meer terug helaas.

02-12-2015 12:34

Sasss +54163

Wijnaldum schonk idd een leuk geldbedrag, had het ook zelf kunnen houden. Ik ken hem persoonlijk en het is gewoon een rustige down to earth jongen. Ik zou van de buitenkant ook op alles en iedereen zeiken en ik ken ook niet alle ins & outs en in veel gevallen zullen spelers ook smerig weggaan, maar in dit geval zit je ernaast LaChouffeke :)

02-12-2015 12:40

Lenpa +4679

helemaal met je een la chouffeke! Op mij kwam het ook over alsof hij zijn schuldgevoel wou afbetalen. Wat mij enorm steekt is dat hij ten eerste altijd geroepen heeft dat feyenoord zijn club is en dat hij niet voor een andere club zou kunnen spelen, ten tweede is hij naar de club gegaan die ons het seizoen ervoor met 10-0 afdroogde!

02-12-2015 13:17

Sasss +54163

wat maakt die 10-0 nou uit, alsof je dat zou weerhouden daar te spelen. Wij waren zelf kut, en Pisvee beter...

02-12-2015 17:34

Lenpa +4679

Dat het dan helemaal vernederend is als je naar die club gaat, niet allee. Voor de supporters maar ook voor jezelf.. Maar jij bent nog steeds fan van hun en dat is jouw goed recht...

03-12-2015 14:12

bowmanowns +5034

toevallig van mij ook ;-)

02-12-2015 12:24

BartFeyenoord +0

En toch wou je zo graag weg

02-12-2015 12:09

Feyenoordridderkerk +1187

Nou Leroy, ik zeg, laat maar zien wat je nog kan al vraag ik me af wat de club van plan is eigenlijk. Het tekent i.i.g. de positie van zowel Lex als Jens. Die komen blijkbaar niet meer aan bod.

02-12-2015 12:07

Klaploper +1

Leroy is een Feyenoorder!!!!!

02-12-2015 12:02

eppo +72526

Mulder ook.

02-12-2015 17:37

Sjorszzz +2

Laten we Fer gewoon steunen als hij terugkomt? Ieder maakt weleens keuze's, maar in het voetbal is dat dan snel omgeslagen naar verraad. Onzin, hij is nu een stuk verder en zou voor mij een welkome speler zijn, mits Vilhena gaat. Eenmaal in het Feyenoordshirt horen we deze knul te steunen.

02-12-2015 11:59

FR-JJN +12873

Rot op huichelaar. En zo goed ben je ook weer niet. Werkpaarden hebben we genoeg.

02-12-2015 11:57

Bal-Bal +5065

Wat een haat tegen een gozer die je niet eens kent en die al helemaal niet weet wie jij dan bent. Grow up boy. Er zijn ergere dingen in de wereld.

02-12-2015 12:35

FR-JJN +12873

K haat m niet persoonlijk.

02-12-2015 13:15

Lenpa +4679

hij heeft een sierpaard

02-12-2015 13:18

FR-JJN +12873

Hij zoekt nog naar een stal geloof ik. Liefst ergens op de tiende verdieping toch?

02-12-2015 13:25

Fr23 +63

Top! Vilhena weg en Fer binnen. Kwaliteitsinjectie!

02-12-2015 11:40

superfrits +551

Ik vijf het wel een beetje eng, nu het hem uitkomt is Feyenoord zijn club maar toen het minder ging ging hij naar fucking Twente (hoewel hij daar nooit hoger is geëindigd dan Feyenoord). Waarom wil ie niet lekker terug naar Twente nu dan?

02-12-2015 11:36

superfrits +551

*ik vind het wel

02-12-2015 11:37

Joshh +0

Wees gewoon blij, die jongen is een Feyenoorder. De rest telt niet

02-12-2015 11:40

superfrits +551

Een enge Feyenoorder

02-12-2015 12:00

feyenoord_Freak +14053

Waarom zeuren we hem toch mischien wel optie tot koop zolang wij hem huren gun ik hem de kans om zich te bewijzen als het op niets uit uitloopt kan hij als nog opsjouten
Ookal heb ik me twijfels gun ik hem de kans.

02-12-2015 11:35

frDon +397

Fer is goeie voetballer/speler, en is als die komt de beste middenvelder in de Eredivisie. Steekballen, koppend sterk, box-to-box, scorend vermogen en verdedigend sterk.

Dus zet allemaal je jankemoties opzij, en wees realistisch dat hij gewoon een versterking zou zijn.

Hij heeft 5 miljoen opgeleverd met een 1-jarig contract.... prima.
Heeft bij Twente niets gewonnen, en is dus gestraft.

Lerra, Je bent welkom, ouwe rukker!

02-12-2015 11:27

maarten85 +112

Helemaal mee eens! En dan nog een echt goede rechtsbuiten

De mensen die tegen de komst van fer zijn moeten eens gaan bedenken dat als die jongen komt we gelijk het beste middenveld hebben.

Gustafson
El ahmadi --- Fer

We hebben echt een type fer nodig.

Ik weet dat het toen niet sjiek gegaan is met Twente maar hoe oud was die jongen hij kon daar bijna het dubbele verdienen kom op he moet ook een keer over zijn.
Vergeet niet dat zo'n jongen ook gek gemaakt word door zijn makelaar en eigen omgeving.

02-12-2015 11:43

Vince78 +11719

Feyenoord had het geld harder nodig. Dus ook vanuit de directie zal er druk geweest zijn voor een transfer. Dat weet ik zeker. En maar goed ook, want met dat geld en dat van Wijnaldum, is een scenario zoals nu bij Twente toen afgewend.

02-12-2015 11:47

Vince78 +11719

Kon het zelf niet beter verwoorden.

Ik ben echter bang dat QPR hem niet laat gaan. Grootste pre voor QPR is dat hij zich hier voor Oranje in de kijker kan spelen. En zo misschien weer opgeroepen wordt voor wat oefenwedstrijden.

02-12-2015 11:45

maarten85 +112

Heb je gelijk in de club zal hem ook zeker die kant opgestuurd hebben.

Zie het zelf ook niet zomaar gebeuren.
Ligt ook een beetje wat we de aankomende wedstrijden tegen Heracles , Groningen en NEC gaan doen.
Als we die allemaal winnen gaat er echt nog wel geïnvesteerd worden en zie ik de kans vele malen groter worden.

02-12-2015 12:09

JordyZ4 +0

Beste middenvelder in de Eredivisie? Overdrijven is ook een vak hoor. Wellicht is hij beter dan Vejinovic, maar komt nog niet in de buurt bij Guardado en Bazoer wat mij betreft.

02-12-2015 12:22

frDon +397

Guardado is eenzelfde type spelers, alleen fer heeft daarnaast nog dat hij Kopsterk is en meer scorend vermogen bezit.
Bazoer is NOG niet beter. Wel een enorm talent, maar nog niet zo fer als fer :o

02-12-2015 12:29

JordyZ4 +0

Hoe weet jij op welk niveau Fer zit? Ik omschreef Fer in zijn Eredivisie-tijd als een sterke maar ongecontroleerde middenvelder, zie die kans uit bij Luik. Dus eerst maar eens zien wat zijn niveau daadwerkelijk is.

02-12-2015 12:37

Vince78 +11719

Ik geef het niet graag toe, maar ik denk dat je de verhoudingen goed weergeeft.

Guardado leest het spelletje als geheel ook erg goed en verdeeld het spel daarmee ook verstandig.

02-12-2015 13:29

sjondewolf +0

Wat een gelul zeg

02-12-2015 11:24

HNS2018 +0

Nee hij is de nr 1 Feyenoord FERrader. Hij dacht na het seizoen waar we 0-10 verliezen onder Feyenoord slechtste coach aller tijden tegen psv dat Feyenoord helse jaren ging verwachten zoals nu met Twente dus koos hij ervoor om te vluchten i.p.v voor zijn club te vechten zoals andere dat wel deden.

02-12-2015 11:22

frDon +397

We hadden toen alleen maar middelmaat hoor in t team.
Wij waren toen het Twente van nu.

1 a 2 leuke spelers en de rest was poep.

02-12-2015 11:28

Toddemij +938

Wij kunnen beter een rechtsbuiten en een voetballende spits gebruiken.

02-12-2015 11:11

frDon +397

Fer moet je altijd halen als t kan.
Fysiek is er niemand zo sterk als hij dan in de competitie.

Een rechtsbuiten halen... dus Dirk op de Bank?

02-12-2015 11:15

frDon +397

Op zich wel Tariq...

02-12-2015 11:35

Toddemij +938

Dirk kan ook op middenveld en spits en je hebt direct een goede backup op rechtsbuitenpositie. ook kan je die Kazim lozen.

03-12-2015 11:43

norman +3985

Wit voetje halen Leroy?

02-12-2015 11:10

Toddemij +938

Lekker laten slapen en dromen, nooit meer aan beginnen, middenvelders genoeg!

02-12-2015 11:10

manmanman +0

ja 2 hagenezen die er weinig van kunnen en eentje die weg gaat. heb dan liever een middenvelder als fer erbij.

02-12-2015 14:24

ChristianY10 +0

Zij die ook toen ie snel naar Twente vertrok

02-12-2015 11:09

Jamcarter +3

Fer zsm mogelijk binnen halen en op plek van Vejinovic zetten.

02-12-2015 11:04

frDon +397

p.s. half jaar

02-12-2015 11:15

skin +14009

Half jaar. En tja, tough shit. Je bent profvoetballer bij een topclub met serieuze ambitites. Als je van de winter Vilhena en Immers verkoopt is het qua bezetting en financien overigens prima te verantwoorden. Houd je voor de bank Vejinovic, Toornstra en Schuurman op het middenveld. Nieuwkoop en Verdonk kunnen ook nog op het middenveld. Die drie laatsten kan je dan rustig klaarstomen en laten groeien in de luwte. Volgens mij doe je dan prima zaken en ga je er sportief op vooruit.

Ik snap dat dit qua emoties nogal wat teweeg brengt, toegegeven bij mijzelf ook. In eerste instantie was ik ook behoorlijk tegen zijn komst maar naarmate ik het idee een beetje heb laten wennen denk ik, doe maar! Als we alle wedstrijden tot de winterstop winnen doen we nog volop mee voor 2 prijzen en ik wil verdomme weer eens echt wat te vieren hebben!

02-12-2015 11:17

Jamcarter +3

Snap je neef

02-12-2015 11:33

JordyZ4 +0

Dus moet je hem maar laten staan als hij slecht speelt? Dit is geen 4e klasse amateur, hier moet je wekelijks presteren. Zo niet, bankie.

02-12-2015 12:24

skin +14009

Precies. Is met Toornstra ook gebeurt. Het is dan aan de speler in kwestie om zich terug te knokken.

02-12-2015 12:33
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties