Borst: ''Ik begrijp die onervaren Zweed trouwens wel''

Borst: ''Ik begrijp die onervaren Zweed trouwens wel''

Feyenoord won zondag voor eigen publiek met 3-0 van Heracles Almelo, maar er was niet alleen goed nieuws voor de Rotterdammers; middenvelder Simon Gustafson dreigt te worden geschorst na een duel met Mark-Jan Fledderus en mocht na afloop niet voor de camera’s verschijnen.

“Dat de Zweed na Feyenoord-Heracles van de chef perszaken & propaganda niet langs de verslaggevers mocht, is natuurlijk het ultieme bewijs dat hij iets heeft uitgevreten”, schrijft Hugo Borst in zijn column in het Algemeen Dagblad. “De tv-beelden spreken ook voor zich”, doelt de journalist op de situatie waarbij de Heracles-aanvoerder naar de grond ging.

“Ik begrijp die onervaren Zweed trouwens wel hoor. Mark-Jan Fledderus is de geniepigste zuiger van allemaal”, vindt Borst. “De indruk is ook gewekt dat je je bij Feyenoord ongestraft kunt misdragen: de trainer treedt toch niet op of wat hij zegt maakt geen indruk. En je wordt toch wel vrijgepleit door Feyenoords huisjurist Joris van Benthem, die aan het eind van dit kampioensjaar meer punten heeft verdiend dan Marko Vejinovic doelpunten heeft gemaakt.”

Plaats reactie
666

paultjebosvelt8 +3

Mensen even off topic. Ik wil met mijn zoontje van 4 naar groningen-Feyenoord. Hoe kan ik zonder cc van Groningen toch aan 2 kaartjes komen. iemand tips?

07-12-2015 15:11

SterkerDoorStrijd27 +998

Als hij een schorsing krijgt dan moet het maximaal 2 wedstrijden zijn. Want zo erg was het nou ook niet

07-12-2015 15:00

ReneKasia74 +3

Ik vond het ook meevallen. Ok, niet slim maar díe 'Fledderres' stelde zich enorm aan.

07-12-2015 18:52

jack-ass-010 +3

Fledderus kan dan wel geniepig zijn. Je ziet hem niets doen op tv beelden.
Gustafson heeft zich laten proviseren en dat hebben we duidelijk gezien met zijn elleboogje en word daarvoor ook meer dan terecht voor geschorst.

Dat worden gewoon 4 wedstrijden.

Hoeveel waarschuwingen moeten de spelers nog krijgen. Word er wel moe van hoeveel tikjes er worden uitgedeeld door onze Feyenoorders.

07-12-2015 14:49

Bokito77 +2

Ik zag toch echt dat hij Simon beet hield

07-12-2015 15:23

Bastos +0

Bokito je hebt helemaal gelijk spelers moeten niet zo ouwehoeren als ze verloren hebben er lopen 5/6scheidsrechters wat lullen ze nou

07-12-2015 15:43

MennoYNWA +1

Klein knietje die flederus hem wilt geven, ongeacht hij hard raakt of niet. Allebei precies dezelfde intentie.

07-12-2015 18:09

Patience +1

Er schijnen toch beelden te zijn dat die teringlijer van een fladderis Gustafsson een knietje geeft.

07-12-2015 20:15

smerik1985 +4743

Wordt hij geschorst mist hij Groningen en misschien willem 2. Wordt hij niet geschorst gaan die lui uit 020 aan het einde van de rit janken dat we lucky kampioen zijn geworden met behulp van de knvb.

07-12-2015 14:31

blije-bakkes +2663

dat laatste doen ze toch wel

07-12-2015 14:46

deleted106 +19

Het begint al er al bij dat we geen kampioen worden.

07-12-2015 16:14

NickFR +0

Fledderus is inderdaad een geniepig ventje. Als je naar adem moet happen ga je juist toch niet zo zitten blèren?

07-12-2015 14:09

The_Boss +80

Twee/drie wedstrijden waarvan 1 voorwaardelijk is genoeg. Het is ellenboogstoot, maar ook een reactie om zich los te maken van (irritante) tegenstander die hem vasthoudt.

07-12-2015 13:59

VakkieW2 +0

2 wedstrijdjes banken is genoeg! Hij is er ongeschonde vanaf gekomen en het was niet een overtreding waaraan je lang blessure leed aan overhoud

07-12-2015 13:57

smerik1985 +4743

Dat is een klap in het gezicht ook niet, het zal mij benieuwen.

07-12-2015 14:26

FeyenoordVld +1547

Zou Fledderus nog op de intensive care liggen? Wat een ongelooflijke aansteller is dat. Zo'n ervaren speler, nog aanvoerder ook. Wat liet hij zich kennen zeg.

07-12-2015 13:56

Feyenoord_Jurre +1

Gustafson gaat niet onder een schorsing uitkomen ben ik bang.

07-12-2015 13:49

FR4Ever +2

Het was een overtreding. Maar om die achterlijke reactie van Fledderus had ik hem niet vervolgd. Wat een deus.

07-12-2015 13:49

JDJ +17907

Even opgelet. Borst zegt het zelf en iedereen binnen het voetbalwereldje weet het:

"Mark-Jan Fledderus is de geniepigste zuiger van allemaal".

Die tik was verdiend. Dat hij geen adem meer kon halen was toeval, tenslotte werd hij geraakt in zijn buik/ maag. Je moet je tegenwoordig alles maar laten welgevallen als aanvaller zijnde.

En waar ik ook van baal dat de bekende feyenoord supporters nu zeggen dat er nu wel een schorsing moet volgen. Belachelijk!

07-12-2015 13:49

feyenoord1226 +10

Je moet zeker alles laten welgevallen, ja...

07-12-2015 13:50

JDJ +17907

Heb net de volgende vraag gesteld aan Derksen over Fledderus:

Als aanvaller ben je tegenwoordig aangeschoten wild. Hugo Borst zei het al: "Mark-Jan Fledderus is de geniepigste zuiger van allemaal". Zou er geen onderzoek moeten komen van de openbaar aanklager naar de activiteiten van Fledderus.

Wellicht leuk als jullie deze vraag ook insturen? :-))))

07-12-2015 14:27

feyenoord1226 +10

Ik zou de vraag korter maken. Dus alleen: ' Zou er geen onderzoek moeten komen naar het vreselijke gedrag van Fledderus?'. Anders is de vraag namelijk te lang en behandelen ze hem niet.

07-12-2015 14:44

king-swerts +505

Hahaha kom op dat was duidelijk sarcastisch over mark-jan

07-12-2015 13:55

king-swerts +505

Of ben jij nu ook sarcastisch?

Mindfuck

07-12-2015 13:56

Feyenoordridderkerk +1187

De media bepalen tegenwoordig of iemand geschorst moet worden of niet blijkbaar. Schoenmaker blijf bij je leest dacht ikd at een regel was,maar tegenwoordig niet.

07-12-2015 13:44

Ratfield +3566

Waarom wordt er overal gedaan alsof de trip naar Zeist al vast ligt? De media blaast alles op maar ik geloof dat het allemaal wel overwaait. Gewoon het betere elleboogwerk bij een corner ... Nie netjes maar ook geen volkerenmoord...

Al dat gejank. Het is een mannensport!

07-12-2015 13:27

BullDog +0

Keppel-minded Nederland moet Feyenoord wel zien als een heel serieus titel kandidaat.
Ze doen er alles aan om of een speler een schorsing aan te praten, of de trainer onderuit te halen, of om Feyenoord een depressie proberen aan te praten.
En FR12 geeft ze nog een podium ook.

07-12-2015 13:27

Feyenoordridderkerk +1187

Ik zeg dit minimaal 1 x per week en blijf het ook gewoon doen. Waarom krijgen mensen die niets om Feyenoord geven of n band hebben met onze telkens een podium op deze Feyenoord-site?

07-12-2015 13:06

medtown +5946

Dat noemen ze persvrijheid.

07-12-2015 13:44

Feyenoordridderkerk +1187

Dat begrijp ik ook wel medtown, maar soms denk ik..... waarommensen als Borst of een Aad de Mos? Misschien ben ik gewoon n zeikers trouwens, want als Borst elke week zegt dat hij toch liefde heeft voor Feyenoord dan zal ik anders praten :)

07-12-2015 13:46

medtown +5946

Tja, deze site is toch ook meer een doorgeefluik van alle Feyenoord berichten dan een persorgaan zelf.

Vind Aad de Mos en Borst ook niet zo geschikt, maarja.

07-12-2015 14:36

Feyenoordridderkerk +1187

ik zal het accepteren :)

07-12-2015 14:40

doohnibor +108

Geniepigste zuiger van allemaal die Fledderus zegt Borst. Mooi dat het in de media nu een keer genoemd word. Dat zeg ik ook al de hele tijd. Blij dat hij lag te spartelen en te happen naar lucht. Misschien nog een paar keer doen en hij houdt er misschien een keer mee op?

07-12-2015 13:00

Feyenoordridderkerk +1187

Dat is al lang en breed bekend hoor, maar blijkbaar wordt dit door ethisch Nederland wel geaccepteerd of men weet totaal niet wat er gebeurt op een veld. Al honderden keren gezegd, maar ik doe het nogmaals, dat zijn jongens die de hele wedstrijd tegen enkels en achillespezen schoppen. Nooit hoor je er iets over en dat hoeft ook neit wat mij betreft,maar ga dan ook niet huilen als je n keer zelf moet incasseren, daar gaat het om. En dan baal ik dat half niet begrijpend nederland toch telkens valt over een ellebogie of klappie. Er gebeuren vaak veel ergere dingen in een veld en niemand hoor je daar over.

07-12-2015 13:08

ElmarFR +0

Tegen Groningen El Ahmadi, Vilhena en Toornstra. Misschien dat er dan een corner aankomt. Jens was een van onze beste spelers vorig jaar, hoop echt dat hij dat niveau ooit weer haalt.

07-12-2015 12:46

Slopel +713

Ja ik baal ook echt dat Toornstra zijn niveau van vorig jaar niet meer haalt.
Was toen een van de betere, en iedereen (waaronder ik) riep ook.. Ziyech? F&ck off !
Wij hebben Jens!
Nu is het janken, en had ik liever Ziyech xD

07-12-2015 12:53

FR_jens +9

Ach, zo'n dingen gebeuren zo vaak op het veld. Meestal stelt de 'ontvanger' zich niet zo aan en pakt hem tijdens de wedstrijd eens terug, dat was in dit geval niet zo.
Kaarten aannaaien was de bedoeling van Heracles, niet gelukt, maar onrechtstreeks dus wel. Wat kunnen wij er van zeggen met een Bilal in de selectie, toch?

07-12-2015 12:43

13eer +3825

Pseudo alternatieveling die enkel maar politiek correcte meningen heeft.

07-12-2015 12:39

Paolo +0

Dit vind ik geen politiek correcte mening, integendeel zelfs. 'De trainer treedt niet op', 'Van Benthem heeft meer punten verdiend dan Vejinovic gescoord'.

07-12-2015 12:55

Paolo +0

Bovendien spreek je jezelf tegen: een alternatieveling heeft zelden een politiek correcte mening, dit kenmerkt juist iemand die dertien-in-een-dozijn is.

07-12-2015 12:57

feyenoord1226 +10

Een alternatieveling heeft vaak kritiek op bepaalde dingen, maar komt niet met oplossingen of eigen meningen.

07-12-2015 13:52

ernst H +4998

Het is natuurlijk niet handig wat hij deed, en hij zal zijn schorsing wel krijgen.
Maar zoals ik gisteren al zei, en nu wordt ik gelukkig gesteund door Hugo , die Vledder is gewoon een grote comédienne.

En die jongen die er uitgestuurd werd, is al voor de 6e keer uit veld gestuurd.

Heracles speelt altijd op het randje, anders moet je maar even beelden terug kijken van Heracles-Vitesse.

Men heeft het ook niet over de keren dat Kramer werd vastgehouden.

Maar goed Gustafson had niet zo moeten reageren, maar ik begrijp t wel.

Vroeger gebeurden dit soort dingen regelmatig, ik bedoel je moet ook niet over je heen laten lopen.

07-12-2015 12:29

deleted106 +19

Helemaal omdat je weet dat flederus een zuigertje is moet je dit soort dingen niet doen als speler. Gewoon dom laten provoceren, zal wel 3 westrijden worden.

07-12-2015 12:58

baronjup +0

Ik kan het hem niet kwalijk nemen. Je weet nooit wat die enge Fledderus heeft uitgespookt, want DAT zie je niet op tv. Hij is nog jong en heeft nog veel te leren. Evenals Kramer. Alhoewel hij zich beeldig gedroeg toen die Weghorst dreigend tegenover hem stond.
Gustafson wordt geschorst. Daar kan geen advocaat wat aan doen. Hij kan verklaren dat hij jeuk aan zijn elleboog had en gek werd van de jeuk.

07-12-2015 12:23

FR-Brabant +11051

Ik zal het nog een keer zeggen: Fledderus kreeg geen adem meer zei hij.

Ik heb echter niet gezien dat hij gereanimeerd werd, en op het moment dat Bas Nijhuis erbij kwam wuifde hij naar de kant dat er geen verzorging bij mocht komen.

Die feiten zeggen mij genoeg: complete bullshit!

07-12-2015 12:21

baronjup +0

Precies! In Goede tijden acteren ze nog beter.

07-12-2015 12:24

Fr_Arie +0

Terechte en oliedomme rode kaart. 3 wedstrijden schorsing accepteren want het is meer dan terecht. Geprovoceer beantwoord je op een andere manier dan zo.

07-12-2015 12:12

ernst H +4998

Ben jij dominee of zo?

07-12-2015 12:24

Fr_Arie +0

Ik vind dat er best veel mag, maar dit slaat volledig nergens op. Uit het niks een elleboog in de maag zorgt er alleen maar voor dat je je team dupeert. Staan overal camara's dus voor een schorsing achteraf hoef je bijna niet eens meer te vrezen en als de scheids het ziet sta je gewoon met 10 man. Dit vind ik persoonlijk gewoon niet op een voetbalveld horen maar dat is mijn mening. Gewoon een ontzettend domme actie. Als hij eraf was gegaan hadden we met 10 man verder gemoeten en had je hier niet gewonnen. Kramer deed het gister een stuk beter die deed niks dat bestraft kon worden.

07-12-2015 12:43

ernst H +4998

Ja op zich heb je wel gelijk, maar ik hoor nou helemaal niemand, maar dan ook werkelijk helemaal niemand over het feit dat
Bij iedere corner of diepe bal ze de spelers van Feyenoord zowat omver trokken en Kramer bijna zijn shirt over het hoofd trekken.

Bovendien is die Fledderus n comédienne 1e klas, die gozer die eruit werd gestuurd, heeft al 6 rode kaarten gehad.

Die trainer vna hen geeft ze gewoon de opdracht,

Je moet voor de gein, maar eens de beelden bekijken van Heracles Vitesse.

Gustafson had het niet moeten doen, maar zo hard was t nou ook weer niet...
,

07-12-2015 12:56

deleted106 +19

Probleem met Kramer is dat als iemand vasthoud hij precies hetzelfde doet. Hierdoor wordt het beoordeeld als beide spelers houden vast. Daarnaast heeft kramen wapperende armpjes waardoor hij veel tegen krijgt.

07-12-2015 13:00

ernst H +4998

Ja maar dan moet de scheidsrechter fluiten.

Ze zijn gewoon als de dood voor hem....

Hij moet nu inderdaad gaan oppassen, want ze gaan nu op hem letten.

Maar ik blijf erbij dat Heracles op het randje speelt, dat zei di. Stegeman zelf trouwens ook.

07-12-2015 13:08

Frankster +20952

Waarschijnlijk heeft die Fledderus hem de hele tijd verbaal lopen bewerken.

07-12-2015 12:08

FRlegend +16955

Ik vind wel dat Feyenoord aan moet kaarten dat het niet de bedoeling is dat we zoveel uitvreten in het veld dat we de tweede seizoenshelft alle twijfelgevallen in ons nadeel uit zullen vallen door deze voorgeschiedenis. Feyenoord moet ook meer uit de duels gaan voetballen en gaan tikken. Je moet niet elke pot op duels de wedstrijd willen winnen.

07-12-2015 12:08

skin +13957

Eens. Dat gaat je opbreken op den duur.

07-12-2015 12:11

GhostFR +0

Heeft Gustafson toen hij in Zweden speelde niet bij een psycholoog gelopen vanwege zijn gedrag? Hoop niet dat dit een gevalletje Fernandez gaat worden...

07-12-2015 12:03

baronjup +0

Van Persie stond ook bekend om zijn gedrag.

07-12-2015 12:25

Kether +18274

Moet gewoon beter zijn agressie leren beheersen. Maar beter iemand met agressie dan iemand die altijd flegmatisch is.

07-12-2015 12:27

baronjup +0

Dat ben ik helemaal met je eens. Lief en leuk is ook niet alles. Je ziet het. We wonnen de wedstrijd.

07-12-2015 12:36

IvanN +0

Simon was fout dit te doen. Fledderus heeft zijn opleiding in Duitsland gehad waarschijnlijk, wat een naaier, alsof hij door een schot hagel getroffen werd.

07-12-2015 12:02

eddie010 +837

Die laatste zin :') helaas de keiharde waarheid. Misschien na de winterstop Fer op die positie

07-12-2015 11:54

GioooFR +384

Alsof marko erin staat voor doelpunten maken. Clasie maakte e ook maar 1 per seizoen op die positie

07-12-2015 12:00

IvanN +0

Daar was Marko nou net voor gehaald, om tussen 6 en 10 doelpunten te maken.

07-12-2015 12:03

GioooFR +384

Nee wanr hij scoorde alleen maar uit strafschoppen en vrije trappen bij vitesse , kan je dus niet verwachten

07-12-2015 12:07

GioooFR +384

Gio zet hem toch op 6, dus weet die ook wel dat marko niet gaat scoren

07-12-2015 12:07

Vince78 +11538

Precies. Hij speelde gisteren inderdaad belabberd. Maar hij word ook wel heel erg onder een vergrootglas gelegd.

Volgens mij ligt het probleem ook bij de rest. Als er afgesproken is druk te zetten, maar niet iedereen werkt daaraan mee. Dan komt hij op die positie te zwemmen.

En dat is iets dat het hele elftal zich aan moet rekenen. Rutten deed niet alles goed, maar hij zorgde er wel voor (net als Koemen) dat er heel nadrukkelijk gezamenlijk druk werd gezet, of even getemporiseerd. Nu lijkt regelmatig iedereen dat voor zichzelf te beslissen. En dan is het meteen 1 grote gatenkaas.

07-12-2015 12:04

eddie010 +837

Zo had ik het nog niet bekeken

07-12-2015 16:27

Feyenoordd1 +0

Clasie maakte er idd maar 1 per seizoen maar hij stond verdedigend wel ijzersterk en verdeelde het spel veel beter

07-12-2015 17:08

FR-Brabant +11051

Dat denk ik niet, Hasselbaink wordt trainer bij QPR - dus ik gok dat Fer daar nu veel gaat spelen...

07-12-2015 12:22

mrbee91 +2

Het was natuurlijk een rode kaart. Er is geen excuus voor de elleboog, maar opa Fledderes doet kwam over alsof dat stootje al zijn 10 ribben had gebroken

07-12-2015 11:54

Jamcarter +3

Die man deed alsof hij vergiftigd was..

07-12-2015 11:58

krabal +0

Wat is die Borst toch een kwal, wat zien de mensen toch in die omhoog gevallen lul de behanger.

07-12-2015 11:54

JJW999 +402

Misschien wordt het dan eens tijd voor Schuurman, Gio?

07-12-2015 11:49

Harryrotterdammert +8

Helemaal mee eens!

07-12-2015 11:50

feyenoordsupporter +1

Van mij mag het ook maar ik denk dat Immers eerst weer aan de beurt is

07-12-2015 11:58

FRJari +4401

Net het stuk in de telegraaf gelezen van Valentijn Driessen over Fey - Heracles. In die man zit zoveel frustratie over Feyenoord, echt niet normaal

07-12-2015 11:47

Harryrotterdammert +8

Hij ziet er ook altijd zo depressief uit.

07-12-2015 11:48

Lirky +124

Snap niet waarom je dat wc papier leest.

07-12-2015 11:57

FRJari +4401

Lag toevallig in de kantine op mn werk, was even benieuwd :-)

07-12-2015 15:11

IvanN +0

De telegraaf zal alles in het werk stellen om zijn favoriet kampioen te maken, dus in dit geval paginagroot een concurrent in een kwaad daglicht zetten.

07-12-2015 11:57

mart80 +1339

je kan mij niet wijs maken dat hij dit zomaar deed misschien werd ie wel geknepen of zoiets

07-12-2015 11:45

kiperiets +4

Heracles was naar de Kuip gekomen om met name met hard spel Feyenoord te overklassen.
Was goed om te zien dat we het kaas niet van het brood laten eten en als het om fysiek gaat we ons mannetje tegenwoordig ook wel staan.
Ik vind wel dat dat tot uiting moet komen in duels zoals Kramer liet zien en niet met zo'n oerdomme actie zoals Gusafson had.
Ik weet niet hoe dat er in Zweden aan toegaat maar in Nederland staan er altijd 12 camera's langs het veld Simon.
Hij kan vast een ticket kopen om vroeg kerst te gaan vieren bij zijn familie in Zweden, die zien we niet terug voor half januari.

07-12-2015 11:44

FRthistlefield +1

Heracles kwam juist naar De Kuip om met goed voetbal Feyenoord kapot te spelen.

07-12-2015 11:47

Scollo010 +3815

Vandaar dat ze continu aan het schoppen waren, met de overtreding op Kuijt als het beste voorbeeld. Pure frustratie.

07-12-2015 11:55

FRthistlefield +1

Nee hoor ligt aan de zwakke verdediging van Heracles is verdedigend opzicht. Verder was Heracles gewoon veel beter aan de bal dan Feyenoord.

07-12-2015 11:58

Scollo010 +3815

Wellicht een paar momenten in de eerste helft, maar buiten een grote fout van onze vriend Jan-Arie waaruit een 1 op 1 situatie uit ontstond, zijn ze in de tweede helft niet gevaarlijk geweest.

07-12-2015 12:21

FRthistlefield +1

Hahaha Heracles kan 3 x vrij inschieten en 1 keer vrij inkoppen.

07-12-2015 12:23

Scollo010 +3815

Heb maar een vrije schietkans gezien. Op goal schieten betekent nog niet dat het een goed uitgespeelde kans was. De kopbal was inderdaad een mooie aanval van ze.

07-12-2015 12:25

FRthistlefield +1

Tananne schoot na een knappe combinatie net over en Bel Hassani kan ook nog vrij inschieten rand 16 maar was een rollertje in de handen van Vermeer.

Heracles heeft 4 grote kansen gehad om te scoren tweede helft.

07-12-2015 12:28

kiperiets +4

Vooral voorin hebben ze idd. spelers lopen die puur op techniek spelen thistlefield en vooral die Belhasi, Bruns en Tanane hebben onze verdediging een druk middagje bezorgt.

Maar achterin lopen natuurlijk een stel blinde paarden die gistermiddag heel de wedstrijd aan Kramer hebben lopen hangen, trekken en sjorren.
Wat Scollo al aangaf was het absolute dieptepunt wel de doodschop vanachter die Dirk kreeg na fluitsignaal van die dwaas Ramon Zomer, hetgeen m.i. al direct rood was.
Ik vond dat duidelijk te zien was dat ondanks het harde spel achterin bij Heracles zij het fysiek ook niet konden winnen en daardoor de frustraties de overhand kregen bij hun.

07-12-2015 16:21

SupportYourLocals +5

Het moment van gustafson is mij volledig ontgaan, dus dan snap ik dat van de scheids ook wel. Maar het lijkt er weer op dat ze het allemaal niet kunnen hebben dat feyenoord maar blijft winnen en zich lekker naar de coolsingel schiet. Genieten.

07-12-2015 11:40

glenn1988 +0

Zouden ze niet gewoon tegen Simon hebben gezegd, pak hem ff stiekem met een elleboogie, word je geschorst.

heb jij ff je rust die je nodig heb, laten wij vilhena spelen kan die voor mooi bedrag weg?

Dat schoot er gelijk door me hoofd.

07-12-2015 11:37

jetfrey +119

Vilhena speelt duidelijk voor eigen belang, weet dus niet of we er vrolijk van gaan worden dat hij de komende weken in de basis komt te staan.

07-12-2015 11:40

Wietse +23979

Voor eigen belang? Volgens mij gewoon voor het teambelang hoor. Heb Vilhena in de afgelopen drie jaar nog nooit zo goed zien spelen. Maar ja, als je bij Feyenoord als groot talent een minder seizoen hebt, heb je in dat seizoen gelijk geen vertrouwen meer.

07-12-2015 11:44

Skeptic +13541

Jij kan echt niet objectief naar Vilhena kijken, lachwekkend.

07-12-2015 11:49

toro70 +0

Een leuke bal op kuyt.voor de rest ondermaats...en misschien inderdaad zijn beste wedstrijd.

07-12-2015 12:02

Wietse +23979

Je moet jezelf niet beperken tot het kijken van samenvattingen.

07-12-2015 13:39

toro70 +0

Of je moet realistisch kijken. En tijd om die vilhena posters van je slaapkamertje te verbranden. Als je dit meent over vilhena heb je echt geen kijk op voetbal. Belachelijk gewoon.

07-12-2015 15:44

Wietse +23979

Ja ik ben fan van Vilhena. Ik hoop dat het mag van je.

07-12-2015 16:09

toro70 +0

Ja tuurlijk. maar verafgoding gaat wat ver

07-12-2015 17:05

Wietse +23979

Ik vond het een wereld van verschil toen Vejinovic gewisseld werd voor Vilhena. Zowel verdedigend, combinerend als aanvallend was Vilhena veel nadrukkelijker aanwezig. Dit beperkt zich niet tot die ene assist die hij had gegeven.

07-12-2015 17:27

toro70 +0

Ik zeg ook niet dat marco goed speelt.maar vilhena is soms een kip zonder kop.zonde hoor want ik had ook gehoopt dat hij zou vlammen en uiteindelijk voor veel geld naar madrid ofzo zou gaan. Maar helaas.

07-12-2015 17:40

RSS +5

Ja..ja dat is het helemaal!

07-12-2015 11:40

deleted106 +19

Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff. Dan zou ik maar is naar de dokter gaan om jezelf na te laten kijken.

07-12-2015 11:43

RSS +5

Meen je dit nou? Zie je zelfs in mijn comment het sarcasme niet?
Denk dat je nu zelf maar even langs de dokter moet.

07-12-2015 11:45

deleted106 +19

Ik had het tegen de originele poster natuurlijk he.

07-12-2015 12:38

RSS +5

Excuses in dat geval.
Ik kreeg een bericht dat je op mijn reactie reageerde, vandaar.

07-12-2015 16:44

deleted106 +19

Ja dit systeem is af en toe wel in de war :)

07-12-2015 16:51

FeyenoordVld +1547

Ik begrijp het ook. Fledderus, Weghorst en Te Wierik zijn drie valse nichten. Je ziet het al aan die koppen. Hele enge mannetjes.

07-12-2015 11:36

JJW999 +402

Vergeet zomer niet, wat een mongool is dat man

07-12-2015 11:47

FeyenoordVld +1547

Inderdaad! Vier valse nichten dan. ;)

07-12-2015 11:57

deleted106 +19

T is ook gewoon een rode kaart, en was vol in beeld. En aub mensen kom nou niet met hij deed het niet express. Gelukkig hebben we een brede selectie die deze man 4 wedstrijden kan vervangen.

07-12-2015 11:33

DuKromme +0

Ja, nee, hij zijn schouder schoot per ongeluk uit de kom waardoor zijn elleboog plots in de ribbenkast van Fledderus werd geplaatst.

07-12-2015 11:45

toro70 +0

Dit gebeurt 3x bij elke corner. Niks bijzonders ofzo. Jammer dat fox enzo elke overtreding van feyenoord onder de microscoop leggen

07-12-2015 11:51

deleted106 +19

Jezus wat zijn sommige hier subjectief zeg. Tuurlijk mag je met je armen iemand wegduwen tijdens een corner. Maar een elleboog tussen de ribben mag helaas niet.
Kom op zeg zet die rood witte bril is af.

07-12-2015 12:35

toro70 +0

Zelf nooit gevoetbald zeker.niet zo blijven huilen hoor.

07-12-2015 15:41

deleted106 +19

Vergelijk je nu serieus amateurvoetbal met full prof voetbal? Pffff man man man.

07-12-2015 16:12

toro70 +0

Niet dus. Dat verklaart veel.misschien is ballet iets voor je?

07-12-2015 17:15

deleted106 +19

Wel dus, alleen maak jij die hele domme vergelijking waarmee voor mij de discussie al meteeen beslecht is.
Wellicht toch je VMBO maar moeten afmaken dan had je het misschien begrepen.

07-12-2015 17:17

toro70 +0

Intelligente opmerking hoor...maar van voetbal snap je geen reet.

07-12-2015 17:22

deleted106 +19

Snap gelukkig wel nog dat als je een elleboog geeft met 30 camera's op je gericht dat je kans hebt dat het gezien wordt. Schijnbaar ben jij daar nog te dom voor.
En wat is dan het verschil, waar ik het dus eerder over had ? Juist de camera's.
En dan zeggen dat ik voetbal niet snap. Scheer je weg man simpele ziel.

07-12-2015 17:32

toro70 +0

Die camera's staan natuurlijk alleen maar in de kuip.dom figuur je zou zo'n grote muil in de kuip moeten hebben ipv achter je toetsenbordje...held

07-12-2015 17:43

deleted106 +19

Jezus ik dacht dat je alleen deed alsof.
Snap nou gvd is wat ik zeg. Op amateur niveau heb je geen camera's dus daar kan je dit soort fratsen makkelijk uithalen.
Je begint zelf met bashen pik. Dus niet zo janken wat dat betreft met je keyboardheldje je doet het zelf net zo erg namelijk.

07-12-2015 17:49

toro70 +0

Ik? Ik zeg dat t bij feyenoord onder een microscoop ligt.jij komt gelijk met gelul over een rood witte bril. Maar let eens wat beter op bij corners voortaan en je ziet dit constant.niks bijzonders dus.

07-12-2015 17:54

deleted106 +19

Sorry hoor maar dit soort dingen kunnen toch niet door de beugel, je doet net alsof dit iets is wat je elke keer ziet. Daarom zeg ik dit zie je alleen bij amateurs, bij de profs kan je dit niet doen hangen teveel camera's.

07-12-2015 17:57

toro70 +0

En toch gebeurt er nog veel meer dan dit elleboogje. Tis maar net wat ze laten zien en uitvergroten.

07-12-2015 18:02

deleted106 +19

Zeker maar niet alles is zichtbaar, je kan het beter gewoon niet doen. Een arm uitsteken, prima maar een elleboog in de zij moet je gewoon niet willen doen. Dan loop je het risico dat het gezien wordt, helemaal als je zon jankerd van een Flederus tegen je over hebt.
Dan zou je van te voren moeten weten, niet doen.

07-12-2015 18:07

toro70 +0

Is zeg ook niet dat t slim is.maar het is niks bijzonders op een voetbalveld.

07-12-2015 18:11

Frknaapie +0

Hugo ga jij is met calvin verdonk praten....

07-12-2015 11:32

Bokito77 +2

Gadverdamme gadver de gadver
FEYENOORD doet het een keertje GOED
EN GELIJK GAAN ALS DIE SMERIGE NEPPE NEUSPEUTERAARS AFGEVEN OP ALLES WAT MAAR FEYENOORD IS
en Hugo als Rotterdamer had ik wel meer van je verwacht maar kennelijk heb je nog een Sparta shirt in je reet zitten gadver de gadver wat een enge lui allemaal zeg

Gio je bent goed bezig hoor en aan de spelers. Kom op jongens zo doorgaan en deel die peren dit keer maar nog stiekemer uit dat verdienen die smerige kut clubs met al die jankerds

07-12-2015 11:31

deleted106 +19

Elleboog stoot uitdelen is gewoon een rode kaart hoor apie! Daar mag je voor de volle 100% onze zweedse vriend verantwoordelijk voor houden.

07-12-2015 11:35

Bokito77 +2

Zag jij niet dat hij werd vast gehouden voordat hij dat elleboogje gaf ik wel
Dus elleboog is terecht Het mag niet dat weet ik ook maar komop he tis toch geen breiclubje

07-12-2015 15:15

deleted106 +19

Jongens nieuwe regel van Bokito voor het Nederlandse voetbal en deze luid.

Als je wordt vastgehouden mag je iemand een elleboog verkopen. Nou dat wordt leuk de aankomende tijd.

Maar ff serioesoe....

07-12-2015 16:09

Bokito77 +2

Tja ik weet niet van jouw maar ik
Als ik zelf voetbal en vastgehouden word in een actie. Dan probeer ik m ook af te schudde. Of het nou met een elleboog. Kopstoot op zijn tenen staan is alles is geoorloofd in een wedstrijd zolang de scheids het niet ziet. Is het ok ^_^

07-12-2015 19:12

deleted106 +19

Hehe ja, alleen heb je naast die scheids nog 50 camera's hangen :P

07-12-2015 19:59

Jaimy150 +0

Je capslock staat aan

07-12-2015 11:43

FeyFey +0

Hij ging overdreven naar de grond, maar het was gewoon een stom tikje. Kramer daarentegen deed niks verkeerds in de ogen van de KNVB, want Bazoer kwam er tegen ons ook mee weg.

07-12-2015 11:31

Rotterdammert +6027

Gelukkig is Gustafson nou juist dé speler die we kunnen missen met een schorsing als je kijkt naar onze selectie. Met Vilhena en zelfs Toornstra en Immers moet je de komende potjes ook gewoon kunnen winnen.

07-12-2015 11:30

Rotterdammert +6027

We kunnen ook overdrijven hé, ben ook geen fan van hun handelingssnelheid en wat lompe techniek maar ook zij hebben al meermaals laten zien gewoon van waarde te kúnnen zijn.

07-12-2015 11:36

Scollo010 +3815

Gustafson heeft laten zien dat Immers en Toornstra handelingssnelheid en vernuft missen.

07-12-2015 11:48

skin +13957

Was een tikje van niks. Waarschijnlijk niet eens expres. Die vent gaat echt naar de grond alsof hij een kogel in zijn buik kreeg. Donder lekker op met die vent. Als dit al een zaak wordt kan idd van Benthem weer aan de bak.

07-12-2015 11:29

duitser +4317

Leg mij eens uit hoe zijn elleboog "niet expres" in de ribben van Flederus terecht komt?

07-12-2015 11:32

deleted106 +19

Hahahaha lekker objectief man, niet express ook nog haha, echt sommige die zien dingen echt teveel door een rood witte bril.

07-12-2015 11:32

Frknaapie +0

Ik hoor eigenlijk niemand over die elleboog van heracles

07-12-2015 11:28

feyercracker +0

Men heeft het er maar druk mee.
De media heeft het er druk mee.

Je kan zien dat we dit jaar echt een rol weer spelen om het kampioenschap.

Voetballend is het af en toe dramatisch, maar de punten worden toch gepakt.

07-12-2015 11:27

DeMaleis +0

Doet SP.ER.MA het eindelijk weer goed en ligt 'ie nog steeds te janken? Pfffff....

Maar hij heeft wel gelijk. Dom van Gustafson, schorsing zou in principe terecht zijn. Maar het aanstellen van Fledderus en het gedrag van andere Heraclieden verdienen ook een beoordeling dan naar mijn mening.

07-12-2015 11:26

Scollo010 +3815

Hugo Borst, jij weet niet wat er intern tegen de spelers wordt gezegd. Je kan niet weten of van Bronckhorst een indruk maakt of niet.

07-12-2015 11:25

N-schutfr +1499

Stom stukje van Hugo ja.....hij roept zomaar wat net wat je zegt hij weet nooit hoe er intern er aan toe gaat.
Tuurlijk maakt van Bronckhorst ( gehele staf) indruk anders hadden we ook nooit zulke resultaten gehad

07-12-2015 11:28

stephanB +0

Hahahahaa dit is wel een heel terecht column. De opsomming naar vejinovic vind ik nog mooier. Alle feiten op een rijtje

07-12-2015 11:22

Lederhose +2

Heb het nu inmiddels 110x gezien.. Mooi dat Fledderus het voor elkaar krijgt als een blik tegen de grond te gaan.. Theater eerste klas.. En die zomer had er al 2x af gemoeten..

07-12-2015 11:22

Lederhose +2

Wegroest is geen commentaar waard..

07-12-2015 11:22

KSFR1908 +9692

Weghorst, Gustafson, Zomer... Kan me niet voorstellen dat de aanklager zo druk wil zijn voor kerst.

07-12-2015 11:21
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties