Kuyt: ''Ik ben een beetje geschrokken van de kritiek''

Kuyt: ''Ik ben een beetje geschrokken van de kritiek''

Feyenoord lijkt de wind de afgelopen weken mee te hebben. Of Feyenoord nou goed of, zoals wel vaker, juist heel slecht speelt, de ploeg staat vrijwel altijd aan de goede kant van de score. De kritiek op het veldspel laait echter op en dat zit aanvoerder Dirk Kuyt niet helemaal lekker.

''Ik ben zelfs een beetje geschrokken van de kritiek die het team af en toe krijgt'', reageert Kuyt in het Algemeen Dagblad. ''We moeten gewoon niet overdrijven. We zijn heel goed bezig. In Engeland en Turkije ging het vooral om winnen. Vergeet ook niet dat deze club vorig seizoen 27 punten achterstand had op kampioen PSV. Het gaat niet zo slecht met Feyenoord.''

De rechterspits wijst op de tweede plek in de eredivisie en de kwartfinaleplaats in de beker. Kuyt weet echter ook dat veel zal afhangen van het duel van zondagmiddag tegen NEC. ''Als je het mij vraagt, bepaalt NEC-uit de tendens van de rest van het seizoen. Winnen we, dan staan we tussen Ajax en PSV. Laten we toch een steek vallen, dan loop je in 2016 achter de feiten aan.''

Lees meer over
Dirk Kuyt
Plaats reactie
666

Hallojumbo +0

Moet winnen vandaag! Maar ik zie het niet gauw gebeuren

20-12-2015 15:06

onverzettelijk +145

RJJ en fer62 tuurlijk moeten er in alle linies een speler bij in de winterstop om maximaal voor het kampioenschap en de beker te gaan.En natuurlijk moet er een mentaliteits verandering plaats vinden bij sommige spelers.Maar als dat niet gebeurd om wat voor reden dan ook, dan moeten wij Feyenoorders niet elkaar en de spelers gaan afvallen mannen.De kracht van Feyenoord is 1 voor allen en allen voor 1.En dat is altijd zo geweest en moet altijd zo blijven.Wij zijn Feyenoord!

20-12-2015 13:28

zeuntje17 +0

Misschien moet kuyt zelf eerst wat simpeler gaan spelen. Inplaats van veel te korte balletjes die 9 van de 10 keer mistlukt. En andere inproblemen komen door hem.

20-12-2015 12:38

RicoFR36 +26655

Kuyt speelt juist simpel. Heerlijk om te zien. Soms geeft hij inderdaad ziekenhuisballen (te kort ingespeeld), maar over het algemeen zorgt hij er juist voor dat er simpel gespeeld wordt; balletjes terug op momenten dat het moet om de bal in de ploeg te houden, 1 x aanraken of juist meteen de diepte zoeken.

20-12-2015 12:46

kiperiets +4

Vraag mij af wie Dirk bedoelt met het leveren van kritiek.

Terwijl het leveren van kritiek iets totaal anders is dan zeikstokken en azijnzijken zoals hier regelmatig gedaan wordt zou het wel is zo kunnen zijn dat er hier hetzelfde, en dezelfde personen bedoeld worden door Dirk.
Er wordt veel kritiek geleverd op het spel van Feyenoord terwijl we 2e staan met maar 2 punten achterstand.
Misschien ligt het niveau in Nederland gewoon niet hoger.
Als ik 020 en PSV zie spelen lopen ook de tranen over m'n rug van ellende

20-12-2015 12:14

Tomasson +47

Eindelijk weer een stukje tekst met inhoud.

20-12-2015 12:17

Asjemenou +0

Hahahaha je krijgt zelfs complimenten voor je goede post.


''Vraag mij af wie Dirk bedoelt met het leveren van kritiek''

en dan

''Er wordt veel kritiek geleverd op het spel van Feyenoord terwijl we 2e staan met maar 2 punten achterstand''


en deze

''zoals hier regelmatig gedaan wordt zou het wel is zo kunnen zijn dat er hier hetzelfde, en dezelfde personen bedoeld worden door Dirk.''


Ben jij geboren op Mars ofzo?

20-12-2015 13:27

kiperiets +4

Blijkbaar jij die van planeet Aarde afkomt voelt zich in ieder geval aangesproken.
Weten we gelijk wie Dirk bedoelt met de azijnzeikers en de zeikstokken....jij als geboren zeikwijf dus !

21-12-2015 13:27

fer62 +2

( AC MILAN )JE HEBT HELEMAAL GELIJK LAAT DE REST MAAR LULLEN OP BASIS VAN HUN VELDSPEL IS HET GEWOON KLOTE WAT ZE LATEN ZIEN ,IK BENHET HELEMAAL METJE EENS HELAAS VOOR ONZE CLUB.HET ZO ALS HET IS EN NIET ANDERSALS HIER DOOR VGEEL NIET WAT AANGEDAAN WORD KUNNEN WE HET SCHUDDEN IN EUROPA STRAKS.

20-12-2015 08:45

eppo +71772

Zo Dan.
Goeiemorreguh.

20-12-2015 09:57

eppo +71772

Propje van maken en over je schouder ermee.

20-12-2015 10:58

fer62 +2

Of kunnen de oude vandagen het tempo niet bijhouden dan moetje maar weer snel vertrekken dit is ook niet om aan te zien zeg .

20-12-2015 08:39

fer62 +2

Als er kretiek gegeven word op het spel van onze club word dat niet gezien als positiefe verbetering ,maar domweg weer door een feijenoord bril bekeken.Kut schrikt van de kretiek ik schrik nog harder dan hij ik wil wedstrijden niet gewonnen zien worden met behulp van de schridsrechter.Dat schijn gedoe en de naam lucky leugenachtige ajax naam naar zo n club wil ik niet kijken en zal ook nooit gewaardeerd worden door het publiek.Het is zeer on rotterdams om geholpen te worden als of je invaliden bent sorry hoor ajax maar het is wel zo ,ik ben ewend het zelf te doen geen hulp nodig straf ze maar daar waar het oprecht nodig is .Dan leren ze mischien wat bewegelijk snel technis voetbal is ,maar daar heeft meneer kut moeite mee.

20-12-2015 08:37

Don_Miguel +44

Ben jij dyslectisch of heb je gewoon nooit opgelet op school?

20-12-2015 11:31

Jelrik +799

Ik snap werkelijk geen kut van je hele verhaal!

20-12-2015 12:21

fer62 +2

En weetje waar ik een beetje van schrik kutje dat jij zelf dat nog niet eens door hebt hoe slecht feijenoord voetbald gewoon niet te pruimen. Voor het zrlfde geld staje 3-0 achter tegen willempie 2 kom nou toch kut.Je houd de boel gewoon voor de gek je moetje familie in de maling nemen niet het hondstrouwe publiek de de club continue blijft steunen kloothannes.

20-12-2015 08:00

LFR7 +0

Ach man zuip je biertje op en je zak chips. Je bent een schande, dat jij uberhaupt nog "fan" bent

20-12-2015 12:25

fer62 +2

Wij willen 2x maal driekwartier tempo en technis voetbal zien en een bewegelijk elftal kut dit is gewoon iedere week klote wat jullie laten zien steeds op het laatste moment te gaan voetballen zie ado groningen en psv had gewoon niet nodig geweest.Ik geloof nu binnen de gelederen dat een derde plaats een hele gewone zaak is geworden bij feijenoord ze spreken nu al van een kampioensschap als het heel bijzonder is voor feijenoord moetje de media maar horen gewoon abnormaal.

20-12-2015 07:55

fer62 +2

Jullie komen je zlf tochwel tegen hhet continue onderschatten van de kleintjes betaald zich op den duur een keer uit daar zulje terzijner tijd wrl achterkomen meneer kut.Je kan vergelijken watje wil op het moment hebje het allergeluk van de wereld gehad.Jij moet niet vergeten dat geluk zogenaamd van ajax al tien tallen jaren waar men zo van spreekt is wel door manupilatief te zijn tegen de scheids en grensrechters.Dat heluk watje nu heb komt daar nu ook deels van daan ze laten je toch geen kampioen worden wel angstvallig billen knijpen .Ze weten gewoon dat kwalitatief gezien ajax en psv gewoon beter zijn .Dus ik maak mij zelf volstrekt geen ullisies dat jullie beter zijn ,deze stand hebben jullie te danken aan de schijdsrechter maar zeer zeker door jullie voetbal kwaliteiten dat is gewoon weg bagger.Het ergste is nog dat jullie het nog zelf geloven ook .Het veld spel van af de aftrap is niet om aan te zien ,laar staan de corners vrijetrappen waar totaal niets mee gedaan word tempo van feijenoord lijkt wel een oude mannen ploeg.Blinde piet plaats de ballen op aan wijzingen nog beter dan jullie die zich profvoetballers durven te noemen en dan het geld wat jullie er voor krijgen .Als jullie de beker mochten pakken wat ik ook niet geloofd komt feijenoord niet verder dan een ronde en is het weer afgelopen.middenvelders genoeg maar verdediggers en pitsen daar ontbreekt het aan bij feijenoord .Sorry dat ik zo negatief ben maar ook teleurgesteld ondanks de tweede plaats,er moet snel verbetering aangekocht worden anders zie ik het nog gebeuren dat we 4e eindigen

20-12-2015 07:48

Don_Miguel +44

Goedemorgen zeg. Ik moet zeggen dat ik het knap vind dat je zulke lange lappen tekst schrijft met zoveel fouten. Kennelijk is oefenen alleen niet genoeg.

Verder sla je plank inhoudelijk ook gigantisch mis. Het spel is soms niet best nee, maar de punten zijn belangrijker. Ik zou zo graag gewoon eens kampioen willen worden. Het kan me werkelijk niet schelen hoe.

20-12-2015 11:35

Lenpa +4658

Weet je waar ik een beetje van schrik Dirk? De eerste helft van afgelopen week en dat jullie met 10 man wel kunnen voetballen tegen Groningen.

20-12-2015 03:51

FR33 +30

KAN JE DAT NIET HOREN DAN!

20-12-2015 01:47

Azzie +0

We proberen de boel scherp te houden. Ook wij willen winnen Dirk

20-12-2015 00:34

Rick_Fr12 +0

Hopen op een goede en overtuigende overwinning, Feyenoord kennende laten ze af en toe steekjes vallen bij de kleinere clubs maar hopen dat dat morgen niet zo is!

19-12-2015 23:39

sretlow +67

Laat dan morgen ook die instelling zien. Erop!

19-12-2015 23:24

smerik1985 +4748

Dirk weet heus wel dat het beter kan en misschien wel moet. Maar hij neemt het zoals altijd op voor Feyenoord.

19-12-2015 23:07

Dreeke +2

Wat moet ie dan doen?? Het elftal afvallen als aanvoerder zijnde???

20-12-2015 01:50

smerik1985 +4748

Nee juist niet. Maar sommige hier schijnen niet te begrijpen dat kuyt juist niet beter weet. Toch triest om te lezen dat hij nu ineens opa dirk wordt genoemd etc.

20-12-2015 11:17

Dreeke +2

daarom vroeg ik het ook....:-)

20-12-2015 15:47

onverzettelijk +145

Misschien wordt het tijd voor een andere club voor je RJJ, want dan ken jij de sentimenten niet van de stad Rotterdam en de club Feyenoord.Was afgelopen donderdag bij Feyenoord-Willem2 ,was een vreselijk slechte wedstrijd maar als je dan toch doorbekekert en alle sentimenten komen los in de Kuip en je begrijpt dat niet dan ben je geen echte feyenoorder.En tuurlijk zie ik ook liever beter voetbal maar de andere facetten bij Feyenoord zijn gewoon wat Feyenoord maakt!

19-12-2015 22:34

RJJ +49

Je bevestigt precies wat ik bedoel. ' dan ben je geen echte.....'. Punt is dat ik al in de kuip kwam toen jij nog in je luiers zat. Ik heb 30 boeken over de geschiedenis van de club. Ik zat in 1988 met hooguit 3000 man in de kuip, en dan moet ik een andere club gaan zoeken???
Ik wil weer dat we een topclub worden die prijzen wint. Geloof mij. Kampioen worden voelt een stuk beter dan met hakken over de sloot van een degradatie kandidaat winnen in de beker.

19-12-2015 22:52

onverzettelijk +145

Het 'Feyenoord' gevoel heb je of heb je niet, Feyenoord heeft nooit geen ballet voetbal gespeelt.Mooi meegenomen als je prachtig technisch voetbal naast Strijd,Passie beleving en saamhorigheid hebt maar Feyenoorder ben je of niet.Feyenoord till we die.......onvoorwaardelijke trouw!

19-12-2015 21:54

RJJ +49

Ken je geschiedenis zou ik zeggen. Feyenoord is echt groot geworden in de jaren 50 met 'balletvoetbal'. Dat constante gelul over onvoorwaardelijke trouw is gekomen door het gebrek aan prijzen. Nu wordt dat tegenwoordig belangrijker gevonden dan prijzen winnen, maar in essentie van de topclub feyenoord hoort prijzen winnen er gewoon bij. Als iedereen alleen nog maar over onvoorwaardelijke trouw lult, wordt het vanzelfsprekend dat de kuip tegenwoordig bomvol zit, maar al 16 jaar op kampioenschap zit te wachten.

19-12-2015 22:27

gabelerus12 +163

Hoewel ik natuurlijk hoop dat ze morgen goed spelen, denk ik dat er morgen dramatisch gespeeld gaat worden en misschien zelfs verloren gaat worden.

19-12-2015 21:49

smerik1985 +4748

Zet je geld op nec zou ik zeggen

19-12-2015 23:01

Asjemenou +0

Pleur lekker dood

20-12-2015 13:41

uumer +385

Pfff wat een hoop gezeik hier.
Nu spelen we mee om de prijzen is het weer niet goed. Tis net wat dirk zegt gewoon winnen en hoe maak geen hol uit. Maar goed sommige mensen zien denk ik liever een rutten met mooi voetbal.
Ipv Hoe er nu gespeeld wordt.

19-12-2015 21:34

Kosm +0

dat we mee spelen om de prijzen is natuurlijk goed, maar we hebben al meerdere kansen gehad om in te lopen en we laten het gewoon liggen, omdat we vaak gewoon belabberd spelen, en dat zou je niet verwachten met het materiaal wat we nu hebben,we snakken naar een prijs en verwachten met deze spelers meer, de kritiek is terecht,en kuyt zou dat ook moeten inzien.

19-12-2015 21:52

roroki +0

Leuk dirk... Ik ben een beetje geschrokken van het feit dat je in zo'n belangrijke wedstrijd,met alle voordelen met rust 0-3 achter kan staan... Tegen Willem 2.
2 e plaats is zeker knap, zonder meer... Maar er zijn maar weinig spelers die hun niveau halen.

Schrik daar eens van!

19-12-2015 21:05

Digidre +19

Ik vind dat persoonlijk helemaal niet zo vreemd, omdat het in voetbal nu eenmaal zo gaat. Het is te makkelijk om te zeggen: "het mag niet gebeuren". Er spelen in voetbal veel factoren mee. Waarom laat Bayern ook punten liggen in de competitie? Idem Barcelona? Dit gebeurt nu eenmaal in voetbal.

Elk team laat in een seizoen punten liggen. In de laatste 20 jaar is het puntentotaal nooit hoger geweest dan 89 (van de maximale 102), en dat aantal van 89 is bizar hoog. Daarom was de prestatie van PSV van vorig jaar heel goed (88 pt). En dat verklaart een deel waarom onze achterstand zo groot was.

19-12-2015 21:48

FR4Ever +2

Ik schrik op mijn beurt weer van mensen als jij.

19-12-2015 21:49

Digidre +19

Doe voorzichtig. Maar je mag schrikken. Misschien iets minder vanuit emotie denken, maar ook de cijfers er bij halen.
Uiteindelijk willen we allemaal dat FEY super speelt, en super resultaten behaalt, maar we moeten wel realistisch zijn.

Noem mij een competitie waar een team elke wedstrijd 100% sterk speelt en alles wint.

19-12-2015 21:57

smerik1985 +4748

Rode Ster Belgrado ;-)

19-12-2015 23:04

Digidre +19

Ook die spelen af en toe gelijk.

19-12-2015 23:24

smerik1985 +4748

Ik moest er even voor googlen, zij zijn het best presterende team van europa. 22 gespeeld, 20 gewonnen, maar inderdaad ook twee keer gelijk! Wel indrukwekkend dat ze er nu al 19 op rij hebben gewonnen.

19-12-2015 23:27

Digidre +19

Het is wel grappig dat je het aanhaalt, want dit is precies wat ik bedoel. Als zelfs zij, met een team wat mijlenver boven de rest uitsteekt, 2 keer gelijk speelt, dan kun je de vraag stellen hoe dat kan.
Voetbal: voor een groot deel tussen de oren.

19-12-2015 23:44

Noop +161

Ik lees weer een hoop onrealistisch en negatief gelul hier.. Besef dat we net geld op de bank hebben, en je niet in één keer Barcelona bent... We staan tweede, en doen mee met de beker. Over een paar jaar mag je wel zeiken over beter veldspel, en inzet van onze miljonairs...
Je kan dit seizoen gewoon kampioen worden, gaaf toch?!

19-12-2015 20:50

LFR7 +0

Ja belachelijk die kritiek. Mogen van mij bij Ajax gaan bij

20-12-2015 12:26

carlitosway +0

Nie lullen maar scoren opa dirk. En niet zo gauw op je pik getrapt zijn. Spelen en laten zien wat jullie waard zijn en niet gaan lopen kutten tegen de underdogs

19-12-2015 20:42

frbeeloo +1

Hij scoort dus hij mag lullen wat hij wil!

19-12-2015 23:35

dave5 +0

Kuyt kan beter zijn voeten laten spreken. Hij kraamt nu een hoop onzin uit. Het is al weken niet om aan te gluren. Kan zo niet goed blijven gaan in de tweede seizoenshelft. Het voetbal van achteruit moet beter.

19-12-2015 20:29

Daniel83 +97

Tja Dirk misschien komt dat omdat supporters niet dom zijn! Tegen iedere matige ploeg uit het rechter rijtje hebben we extreem moeilijk.
Na de winterstop krijgen we deze ploegen nog UIT:
AZ, Ajax, Utrecht, Zwolle, Vitesse, Twente, Willem2 en Heracles.
Kortom Dirk het moet echt veel beter anders gaan we in die wedstrijden nog flink wat punten verspelen!

19-12-2015 20:14

WimJansen +0

Dirk is de laatste tien jaar niet anders gaan spelen. Dit is Dirk. En dit kan ie nog wel 3 a 4 jaar volhouden.
Leuker zou zijn als Dirk weer in de spits kon spelen. Met 2 goede buitenspelers en n goede achter m. Dan is Dirk op z'n best. Zoals nu kan misschien Schuurman erachter en Achahbar op rechts. En Dirk spits. Heb je toch meer voetbal. En daarachter Nieuwkoop en El Ahmadi.
En Kramer als pinchhitter.

19-12-2015 20:14

WimJansen +0

Omdat Vejinovic loopt aan te modderen. Je kan ook Karsdorp doorschuiven. Maar dat wil ie niet denk ik.Nieuwkoop is beter voor de toekomst als Vilhena.

19-12-2015 20:19

bloemie69 +0

Nou dan weet je wat je te wachten staat"WINNEN" .
Niks meer en niks minder. En klap er nu eens van begin af aan op. En niet als je pas achter staat

19-12-2015 20:06

The_Boss +87

Zelf ben ik een beetje geschrokken van het niveau dat Dirk haalt afgelopen weken. Scoort wel belangrijke penalty, maar was tegen Willem II een van de mindere op het veld.

Vind het nog steeds fantastisch dat hij terug is, maar denk dat hij niet nog jaren mee gaat.

19-12-2015 20:03

FRJE +0

Dirk heeft helemaal gelijk, maar op een gegeven moment is het geluk op en zal het een keer de andere kant op vallen waardoor we wedstijden gaan verliezen. Het veldspel moet beter!

19-12-2015 19:48

FR-Wallybal +6304

Als t spel beter wordt zijn we niet meer te houden!!!!!

19-12-2015 19:49

RJJ +49

Met dit voetbal kan je in nederland best een keertje per ongeluk kampioen worden, omdat de rest ook zo slecht is. Maar ik wil graag structureel weer mee doen en dat kan alleen met goed voetbal. Deze club heeft zichzelf wijs gemaakt dat de club groot is geworden door werkvoetbal, maar dat is pure feitelijke onzin. Dat is 40 jaar geleden erin geslopen en niet toevallig zijn we sindsdien afgehaakt als structurele kanshebbers voor de titel.
Van bronkhorst hoor ik ook alweer alleen maar over strijd lullen, terwijl die zelf met absolute top heeft gespeeld qua positiespel. Onbegrijpelijk vond ik dat, maar geeft aan hoe diepgeworteld het probleem in de club zit. Het applaus voor Lexie donderdag was ook zo voorbeeld. Hij wordt als held gezien door zijn werklust, maar het basis probleem is dat zo non voetballer nooit bij een topclub hoort te spelen.
Zolang deze mentaliteit het beleid bij de club blijft bepalen, worden we nooit structureel weer top.

19-12-2015 19:44

Dee-010 +3946

Ik ben er helemaal mee eens gast.

19-12-2015 19:46

feyenoordfan201 +0

Zondag is een moetje ik heb vertrouwen Come onnnn

19-12-2015 19:06

Sjorszzz +2

Ik ben niet echt ontevreden hoor, tot heden. Dirk onderuithalen ( fig) is te simpel, zijn inbreng is groter dan menigeen denkyt, zowel binnen als buuiten de lijnen. Hij is een enorme animator, de motors moeten draaien, hijzelf al 14 goals, nee, ik maak me niet druk, het kan altijd beter, maar we hebben nog een halve comp. plus morgen dan.

19-12-2015 19:06

marky010 +0

"Wij zijn een beetje geschrokken van het spel Dirk" (ondanks de goede resultaten)

19-12-2015 19:03

FR4Ever +2

Wie citeer je?

19-12-2015 21:51

FR_jens +9

Als je 90% van je wedstrijden wint, is dat zéker niet alleen geluk.

19-12-2015 19:02

Daaff +0

Het veldspel is toch ook gewoon gruwelijk slecht? Hoe kun je dan schrikken van de kritiek? Je weet dat die kritiek vanzelf gaat komen. En laten we wel wezen, het spel wordt er ook niet met de week beter op. Ik had toch meer verwacht zeker op voetballend gebied, en al helemaal met het huidige spelers materiaal.

19-12-2015 18:46

martijn81 +0

Liever kut voetbal en 3 punten dan Barcelona voetbal en met lege handen staan

19-12-2015 18:45

110ProcentAntiNeus +0

Nou.. met Barcelona voetbal sta je niet met lege handen na 90 minuten in de Eredivisie...

19-12-2015 21:55

Skeptic +13572

Vorig jaar 020 thuis wel.

20-12-2015 04:36

oud_hagenees +3

Niet schrikken, Dirk. Het voetbal is inderdaad meestal niet om aan te zien, maar de regenstanders spelen meestal nog beroerder. Wij klagen over Kramer, maar die mist geen kansen zoals die Zivkovic van willem 2. En wij hebben de kuip en 50000 exhte supporters? Dat maakt ook verschil. Tegen nec maar proberen meg hard werken 3 punten weg te slepen en na de winterstop wat meer voetbal te brengen. Zal niet meevallen, met Nelom erbij.. Was vorig seizoen al de zwakste schakel en wordt echt nooit beter. Willem 2 liet hem ook bewust vrij. Hij doet toch nooit iets zinnigs met een bal.

19-12-2015 18:37

WillemvanHanegem21 +1

Vergeet ook niet dat deze club vorig seizoen 27 punten achterstand had op kampioen PSV. Het gaat niet zo slecht met Feyenoord.''

-------------
ja hallo... ook genoeg aankopen gedaan hoor...

19-12-2015 18:18

WarwickUK +10

Dat zie je toch ook terug in de resultaten vergeleken met vorig jaar? wat is je punt?

19-12-2015 18:31

WillemvanHanegem21 +1

is gewoon een slap excuus.. 27 punten achterstand heeft helemaal niks met nu te maken.. Basis is toch heel anders met 5 nieuwe basis speler..

19-12-2015 18:42

switzer +10987

Ok, we staan 2 punten achter de koploper, we doen mee. Nu tevreden?

19-12-2015 19:05

JajaFeyenoord +1030

N.e.c is niet te onderschatten. Verdediging sterk en gevaarlijk op de counter en dode spel momenten. Faber doet het wel goed daar misschien wel is een goed moment om kazim de verdediging open te laten breken i.p.v kramer in de dubbele dekking de hele wedstrijd.

19-12-2015 18:13

FR33 +30

niet eens zo slecht idee!

19-12-2015 18:17

WarwickUK +10

Kramer is in ieder geval alleabehalve onmisbaar

19-12-2015 18:32

Tikiman +0

Zo is het Dirk! Met jou worden we kampioen! En mogelijk de dubbel! Eerst winnen van NEC, versterken vd winter, uit de dip komen, doorgroeien en het gaat zeker beter lopen, kampioen worden en weer versterken en met elkaar de CL in!!!

19-12-2015 18:09

FR33 +30

ja toch! positief blijven!

19-12-2015 18:17

FR33 +30

Kuyt, Gelijk heeft ie , iedereen zeikt altijd zo. heel Nederland zeikt altijd. wordt er zelf ook moe van

Tuurlijk moet het beter, voetballend lopend er jongens tussen die je eigenlijk niet meer wilt opstellen, maar qua stand op de ranglijst en vergelijkend met vorig seizoen doen ze het niet zo slecht als dat ieder beweerd.

Kuyt heeft jaren in het buitenland gespeeld en weet als geen ander hoe te vergelijken tussen slecht voetballen en punten halen of goed voetballen en geen punten halen. Tuurlijk wil hij goed voetballen en punten halen maar Feyenoord heeft gewoon spelers lopen die het niveau niet kunnen laten zien, logisch dat hij deze niet af wil vallen ook.

Ze komen net uit een enorme schuldenlast en kribbelen op naar boven, de toekomst is niet te voorspellen maar hij geeft alleen aan dat je lekker mee blijft doen als je NEC pakt zondag.

en die gozert hieronder, acmilan123, met zijn reactie? lekkere naam trouwens pff, daar kunnen we allen helemaal niks mee.
lezen kan ie al niet dus waar gaat zijn kritiek dan over joh.

19-12-2015 18:06

oud_hagenees +3

Als ze dat nu allemaal maar eens vanaf de aftrap door hebben en niet als een stelletje campingvoetballers aan de wedstrijd veginnen, dan rol je dat nec gewoon op. Zo'n bijzonder elftal is het niet. Alles uit de kast en dan vakantie.

19-12-2015 18:00

JajaFeyenoord +1030

Super Dirk! "No one likes us we don't care"

19-12-2015 17:58

acmilan123 +0

haha' alsof nec uit gaat uitmaken of we kampioen worden' hey gaat over heel het seizoen' en dat kunnen we dus niet' daarom worden we ook geen kampioen jammer genoeg' maar dat is wel gewoon de realiteit' ik zie ons niet winnen bij roda in de beker' op basis waarvan' het veldspel' ik heb me gisteren dood zitten ergen aan dit Feyenoord' en nog geluk hebben ook' als zivcovic in goede doen was geweest haf hij er gewoon 2 gemaakt' daar komen we dan nog heel goed mee weg' maar als het een betere spits is zoals Santos bij nec' dan is Feyenoord niks meer' dan verliezen we gewoon' Feyenoord zal pas over 10 jaar kampioen worden ' zeker niet eerder' misschien nog wel later' want de spelers hebben altijd een grote mond' maar als het moet gebeuren doen ze het niet' kuyt ook weer gisteren avond we gaan winnen van Nec' Geen Woorden' maar DADEN' Dit Feyenoord is gewoon ondzettend zwak' want als we er nog zo voor staan ' en we moeten tegen ajax uit dan pakken we nooit de punten' wat juist wel moet als je kampioen wilt worden' een goede ploeg die kampioen wilt worden die wint ook gewoon z,n uitwedstrijden met 0-2 0-3 of 0-4 ' maar dat kan dit Feyenoord gewoon niet' al die praatjes van de spelers daar erg ik me echt dood aan' zo van we worden eff makkelijk kampioen ' rot toch op man' DADEN' EN GEEN WOORDEN!!!!

19-12-2015 17:57

Patience +1

Geef jij nou eens 1 citaat van een speler die zegt "we worden ff kampioen". Dat kun jij niet , want die zijn er niet. Het is maar goed dat de spelers niet jouw mentaliteit hebben, want met zo'n negatieve instelling word je zeker geen kampioen.

19-12-2015 18:12

acmilan123 +0

Ik heb het onder anderen ook over elahmadi die zegt dat Kenneth Vermeer ons eff kampioen gaat maken' wanneer beseffen is de meeste spelers dat daar veel meer voor nodig is' als je alleen al ziet hoeveel geluk we hebben aan onze zijde ' dan weet ik zeker dat het vaak ook anders had kunnen aflopen' en al die praatjes over het kampioenschap daar wordt ik ook exht niet goed van' want de spelers moeten het op het veld laten zien' en niet uit de monde van de spelers' ze mogen eerst wel is beter gaan spelen' na gisteravond vrees ik voor puntenverlies morgen in Nijmegen' want die kansen zie zivcovic liet liggen' die laat die spits van Nec zeker ñiet liggen!

19-12-2015 18:39

Daaff +0

goed verhaal lekker kort, doen we niks mee

19-12-2015 18:47

Skeptic +13572

Kap eens met die zinloze aanhalingstekens pauper kind.

20-12-2015 04:38

patrick010 +3173

Kuyt schrikt van kritiek????
Beetje appart,Feyenoord speelt gewoon slecht.elke wedstrijd beginnen ze ondermaats met totaal geen inzet .moet eerst tegenzitten voordat ze het op kunnen brengen om strijd en inzet te leveren.daar worden we geen kampioen mee.
Met des wedstrijdinstelling krijg je het tegen NEC moeilijk zat morgen

19-12-2015 17:54

Brahma +5257

Is waar wat je zegt maar Kuijt heeft wel een punt.
Vorig seizoen hadden gesmeekt om te staan waar we nu staan.
We hebben de J0den uit de beker geknikkerd en zijn door naar de kwart finales.
We hebben een ploeg met 8 nieuwe spelers.
Het gaat om winnen en dat doen we hoe maakt mij geen reet uit en Kuijt ook niet.
Tuurlijk liever met mooi voetbal maar als dat er even niet inzit dan maar hoe we het nu doen.

19-12-2015 18:01

Zen +8

Tapia wil snel naar de Kuip


ROTTERDAM - 
Renato Tapia wil zo snel mogelijk naar Feyenoord. Het grote talent van FC Twente hoopt in de winterstop de overstap al te maken. Om zijn transfer te realiseren hebben de Rotterdammers een bod van ongeveer twee miljoen euro bij de club in Enschede neergelegd.
In De Kuip ligt bovendien een contract voor 4,5 jaar voor het 20-jarige talent uit Peru klaar. Opmerkelijk is dat de huidige leiding van FC Twente nog geen aanstalten maakt om te onderhandelen over een verkoop van Renato Tapia Cortijo, zoals hij voluit heet.
Het feit dat Feyenoord hem tot de zomer van 2020 wil contracteren geeft aan hoeveel toekomst de technische staf in hem ziet. Behalve technisch directeur Martin van Geel hebben de hele scouting en de trainers Giovanni van Bronckhorst, Jean-Paul van Gastel en Jan Wouters de Zuid-Amerikaanse alleskunner in de afgelopen periode kunnen beoordelen.
Iedereen is enthousiast over de speler, die op zijn achttiende jaar vanuit een jeugdacademie in zijn land naar FC Twente verhuisde. De speler zelf dacht enkele jaren terug dat hij bij een topclub in de eredivisie tekende, maar al snel zag hij dat het met Twente bergafwaarts ging. Zowel sportief als financieel. Bij zijn bezoeken aan De Kuip heeft Tapia inmiddels geconstateerd dat daar het tegenovergestelde aan de hand is. Feyenoord heeft zich ontwikkeld tot een serieuze titelkandidaat, waar hij met zijn Zuid-Amerikaanse mentaliteit goed

19-12-2015 17:50

Zen +8

Even een up date. Tapia wil zo snel mogelijk naar ons toe.

19-12-2015 17:51

PindakaasFR +133

Knee Injury 02/11/15 - 20/11/15
Thigh Muscle Strain 13/09/15 - 07/10/15
Knee Injury 28/04/15 - 11/08/15
Hamstring 13/08/15 - 18/11/14


Leuke en mooie voetballer. Zeker talent maar wel een ruwe diamant, heeft echt nog veel werk nodig.

Maar alleen al door het bovenstaande zou ik het niet doen.

19-12-2015 18:00

Asstomouth +5

Dit vind ik grappig. Kuyt gaf in interview met Stouten aan zelf heel kritisch te zijn op de ploeg en zijn eigen presteren, maar hij schrikt wel van de kritiek? Overigens is Kuyt weer geweldig bezig dit seizoen.

19-12-2015 17:46

Brahma +5257

Hij schrikt niet dat er kritiek is maar de mate van kritiek.
En daar heeft hij wel een punt.

19-12-2015 18:04

BertjeHetErwtje +6

ik vind kuyt heel realistisch, hij heeft gewoon het geloof in een goede afloop voor feyenoord. en dat is goed ook hij weet dat we alles kunnen winnen, lelijk maakt dan niet uit.. Vele hier zouden een voorbeeld aan hem kunnen nemen

19-12-2015 17:43

deleted106 +19

Ik schrik vaak van jouw naïviteit en mooi weer gespeel.

19-12-2015 17:35

lsimon +1248

Ja dat is Kuyt he. Doet hij al sinds hij geboren is ;)

19-12-2015 17:38

JoeyFR +7

Zoveel beter doen PSV en Ajax het ook niet. PSV speelde gelijk in competitie, wint met zoooooveel geluk alsnog die bekerwedstrijd. Ajax verliest tegen Utrecht en is al uit de beker...

En dan hoor ik dat wij geen kampioen worden? Wie dan wel? Wij maken toch evenveel kans als je dat zo ziet.

19-12-2015 17:35

Zen +8

Gelukkig hadden wij geen geluk tegen Wilem 2, dat scheelt.

19-12-2015 17:41

Frankster +20958

Tegen willem 2 in de tweede helft en verlenging de overwinning afgedwongen hoor.
Die gasten waren helemaal op omdat ze in de eerste helft een beetje hoog druk gingen zetten.

19-12-2015 17:44

JoeyFR +7

Ik zeg alleen dat wij niet meer geluk hadden dan PSV.....

19-12-2015 17:46
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties