Kazim: ''Het gáát altijd over mij''

Kazim: ''Het gáát altijd over mij''

Feyenoord werd vrijdagmiddag wederom in verlegenheid gebracht door het gedrag van Colin Kazim-Richards. De spits zou een journalist bedreigd hebben met de woorden dat hij 'neer zou gaan'.

De media en voetballiefhebbers zijn Kazim, die al zo vaak in het nieuws kwam met opstootjes, meer dan zat. De Turk zelf reageert in gesprek met De Telegraaf verontwaardigd. "Ja, het gáát altijd over Kazim en het zal áltijd over mij blijven gaan."

Lees meer over
Anass Achahbar Michiel Kramer
Plaats reactie
666

ReneKasia74 +3

Kazim je hebt groot gelijk. Zou ook gek worden van die journalisten.

16-01-2016 20:20

Dries82 +371

Persoonlijkheidsstoornis bedoel ik.

16-01-2016 17:58

Dries82 +371

Volgens mij heeft die Kazim een naristische persoonlijksstoornis. Go see the docter!

16-01-2016 17:57

kiperiets +4

Ohh, dus dat janken dat het altijd aan andere ligt heeft Vilhena van hem .

16-01-2016 15:15

Armin +8918

Niet voor niets zijn zoveelste club

16-01-2016 12:02

Vinesh070 +205

En waar zijn nu alle Kazimkontkussers die hem zo voorbeeldig vinden??

16-01-2016 10:25

remonda +513

en weer achter hem aanlopen la lekker gaan joh

16-01-2016 08:39

Meent +6488

Het zijn altijd dezelfde soort jongens die zichzelf zo geweldig vinden en denken dat iedereen tegen hun is.
Als zulke huppelkutjes nou eens gewoon gaan presteren is er helemaal geen probleem.
En als ze dan eens een doelpunt maken gaan ze vervelende gebaartjes maken of als een of andere zwakzinnige gaan staan dansen.

Kansloos.

16-01-2016 08:25

Vinesh070 +205

Je hebt helemaal gelijk!

16-01-2016 10:25

Fey010-015 +0

Deel je mening

16-01-2016 10:38

DV-FR1908 +628

Tja guidetti en pelle hadden ook vervelende trekjes. Er is 1 verschil en dat is dat deze 2 wel presteerde. Pelle trapte ook bij Twente-uit tegen alles wat voor zijn voeten kwam.

16-01-2016 11:30

Armin +8918

Dat was winnaarsmentaliteit, van Pelle.. Niet goed maar wel altijd gedreven om te winnen :)

16-01-2016 12:02

DV-FR1908 +628

Ja maar als Pelle er geen 20 in had liggen dan zou die winnaarsmentaliteit ineens eng en intimiderend gedrag worden. Alles hangt en spant gewoon om presteren. Kiprich liep nog geen 500 meter in een wedstrijd maar was toch geliefd.

16-01-2016 13:01

Armin +8918

Ja daar heb je helemaal gelijk in, we teren op succes

16-01-2016 15:09

FeyenoordInGoes +222

COOOOLLIN NEEM JE ROTZOOI MEE, COOOOOOOOOOLIN NEEM JE ROT! ZOOI! MEE!

Fucking volwassen isdie vent joh lekker proffesioneel ook.

16-01-2016 07:45

echtwel +2203

Kazim niet lullen maar poetsen is het hier helaas voor jou

16-01-2016 04:41

echtwel +2203

Portemonnee vullen en gaan abe tnx adviseur

16-01-2016 04:39

echtwel +2203

Gaat altijd over mij? Ging het maar over jou dan was je er? Het gaat niet over jou! To be orrrr..............

16-01-2016 04:38

OEHAHELIA +0

Wat voor auto heeft ie?

16-01-2016 03:13

Mindstormer +0

bentley continental gt

16-01-2016 03:24

OEHAHELIA +0

Mooi ding man

16-01-2016 04:24

michielFR +0

een vieze proleet is het

16-01-2016 04:25

michielFR +0

tot op zekere hoogte maar Kazim gaat tever

16-01-2016 04:27

OEHAHELIA +0

Heb er geen problemen mee

16-01-2016 04:29

Vinesh070 +205

Kazim, flikker nu met spoed op naar Turkije en kom nooit meer terug. Neem desnoods een enkeltje naar Syrie ofzo.

16-01-2016 02:55

Btech +1338

In Turkije kotsten ze hem ook al uit.

16-01-2016 10:20

Meent +6488

Ach gut.
.

16-01-2016 02:47

DCN +0

Achahbar basis aub.

16-01-2016 01:45

WarwickUK +10

De media zoekt je, omdat ze weten dat er altijd wat gebeurt rondom Kazim Kazim. Oorzaak en gevolg beetje omgedraaid

16-01-2016 01:29

ChristianY10 +0

Kazim je bent een grote loser! Ondankbaar stuk vreten

16-01-2016 01:21

FeyenoordXL +0

Jammerlijke blijft wel dat de gehele journalistiek volgens inhoudloze normen te werk gaat. Er wordt op voetballers die zichzelf durven zijn bijna schematisch karaktermoord gepleegd. Of ze nu presteren of niet.

Zo'n jongen als Kazim heeft nog nooit wat verkeerds gedaan en toch wordt er sinds dag 1 al toegeschreven naar een climax waarin hij als een psychotische randdebiel zijn teamgenoten verkracht.

De fout ligt m.i. dan ook voor een deel bij de clubs. Je zou veel meer uit de kast moeten trekken om voor je spelers te staan. Blijkbaar is er meer interne bescherming nodig tegen die groter wordende 'journalistieke' hersenloze massa.

Het niveauloze journalistieke wereldje valt helaas niet meer te veranderen. Maar ik blijf hopen op het vermogen van de burger om zelf na te denken.

De feiten liegen er niet om. Als Kazim begeleiding nodig heeft (en dat was al duidelijk) dan is het een grof schandaal dat er een groep utopia kijkers dagelijks hun gal spuwen en zich daarmee mengen in de vicieuze cirkel die karaktermoord heet.

16-01-2016 00:49

WarwickUK +10

Ben gestopt met lezen bij "Zo'n jongen als Kazim heeft nog nooit wat verkeerd gedaan"

16-01-2016 01:30

FeyenoordXL +0

Hoe je het ook brengt Warwick. Feitelijk heeft Kazim net zoveel fout gedaan als een kees van wonderen. Het enige verschil is dat Kazim verre van politiek correct is. Maar goed de casus Kazim is een voorbeeld van het belabberde niveau waarin de huidige journalistieke garde verkeert. Om nog maar te zwijgen over het vermogen tot nadenken van het type mens dat die 'journalisten' maar al te graag napraten.

16-01-2016 01:48

ijdelehoop010 +0

Ik ben niet iemand die zich vaak genoodzaakt voelt te reageren op de meeste topics hier op FR12.

Echter begon die drang (en irritatie) vanavond steeds groter te worden na een avondje Fox Sports, die vrolijk misschien-iets-te-gewillig meedoen aan Kazim's (en in mindere mate ook Kramer's) karaktermoord! Helaas is schijnbaar iedere journalist; jong,oud, NL's, Duits of wat dan ook, diep van binnen toch (nog steeds) die smerige paparazzi in de bosjes en geilen ze stuk voor stuk op drama en het veroorzaken/verzinnen van spanning & sensatie, maar daarmee vaak ook achteloos en misschien onwetend mensen levens verwoesten!

It´s their way or the highway!

Bedankt voor de uitstekende verwoording van het "echte probleem"! Ben blij dat ik niet de enige ben die dit was opgevallen! Had het zelf ook niet beter kunnen zeggen...!

16-01-2016 01:36

FeyenoordXL +0

Graag gedaan Ijdelehoop. Goed om te lezen dat er nog lichrpuntjes zijn op de inhoudloze wegen van het journalistieke wegennet.

16-01-2016 01:52

ericfeduzzi +2

Ik had een zwak voor Kazim en zag toch een bepaalde meerwaarde tot begin 2015. Maar op een bepaald moment is een grens bereikt.

"Zo'n jongen als Kazim heeft nog nooit wat verkeerds gedaan..".

Teveel incidenten (opwachten tegenstanders in de spelerstunnel: Labyad, Cillessen, ...), schoppen tegen een krat bidonnen na een wissel: hiermee schoffeert (!) hij onze Van Bronckhorst want: hoe kan Gio hem er toch uithalen??, als wisselspeler ruzie zoeken met spelers van Roda JC (ondermeer Sankoh).

Verder he-le-maal niets presteren op het veld (die strijd/inzet die hij had heeft ie al een hele poos niet meer, sinds het lichten van de optie tot koop is het alleen maar bergafwaarts gegaan. Op het veld en erbuiten).

Wat betreft de laatste alinea: Feyenoord/de media/wij als supporters..... hadden wij die jongen (28 jaar inmiddels: 11 clubs in 10 seizoenen tijd) dan begeleiding moeten aanbieden? Zijn wij allen schuldig aan de door jou verweten "karaktermoord".

Ik respecteer je mening maar als je alles op een rij zet is het toch niet de schuld van de media? Volgens mij is Kazim zelf verantwoordelijk voor zijn gedrag. En als ie hup nodig heeft dan kan ie zelf aankloppen bij Feyenoord. Het is geen snotneus van 17.

16-01-2016 02:33

ijdelehoop010 +0

Ik ben het met je eens. Die passie, waar hij het toch van moest hebben, is sinds hij een wisselspeler is weg!

Zijn Ego is gekrenkt. Dat vind ik ook onprofessioneel. Maar al die incidenten die jij noemt komen in veelvoud voor in de voetballerij. Het is één en al emotie, zeker als je tegen je zelf moet gaan voetballen (wat hij nu voelt).

Geef toe dat interviews met hem in ieder geval wel boeiend zijn... En niet een standaard uit je hoofd geleerde mediatraining tekst.

Zal wel een cultuur iets zijn Ik vind t mooi!

16-01-2016 02:38

ericfeduzzi +2

Hij is heel "authentiek" en dat hebben personen als Kramer en Van Gaal ook. Het is nooit saai. Dit kun je inderdaad als een positief iets ervaren. Maar het kan ook tegen je gaan werken, zeker als je in het geval van Kazim wel de attitude en de woorden hebt maar in het veld gewoon tekort komt voor het niveau dat Feyenoord nastreeft.

Uiteindelijk kun je beter een saaie eikel als Luuk de Jong hebben staan dan een extravagante spierbundel die gewoon niet presteert.

Graziano had z'n uitbarstingen (Twente, ajax) en ik vond 'm op een goede manier wel boeiend. Bij Kazim wekt z'n gedrag irritatie op. Het is imo teveel blabla en uiterlijk vertoon. Hij heeft z'n emoties niet onder controle: laat hem zich 90 minuten met de wedstrijd tegenhouden i.p.v. met opstootjes, de scheidsrechter, het publiek, de media.........

Ga voetballen Kazim, ga extra trainen, doe iets maar stop met interviews en het bedreigen van een journalist bijvoorbeeld. Kom op man, je bent prof.

16-01-2016 02:45

ijdelehoop010 +0

Daar kan je inderdaad niet om heen. Presteer je op 't veld, dan wordt alles wat je zegt of doet met een korreltje zout genomen (zowel door media als door supporters).

Ergens wel logisch uiteraard. Maar ik vind Kazim als persoon niet "negatief" voor Feyenoord. Als Spits daarentegen... Misschien had hij er in de basis net zoveel als Kramer gemaakt dit seizoen?

We zullen het nooit weten. Vergeet niet dat het elftal waarin hij speelde vorig seizoen niet in de geschiedenisboeken zal gaan als elftal van 't jaar.

We hebben aan de ene kant een niet aanbiedende, hardwerkende spits met een redelijk neusje voor de goal en aan de andere kant een (te) hard werkende spits, zonder enig spitsgevoel.

Combineer je die 2; dan krijg je het niveau Pelle (of helaas Luuk de Jong)

16-01-2016 02:54

ericfeduzzi +2

Kazim en Kramer als spits in 1 persoon :-)

Dat zou wat zijn.

"We zullen het nooit weten. Vergeet niet dat het elftal waarin hij speelde vorig seizoen niet in de geschiedenisboeken zal gaan als elftal van 't jaar".

Geen woord van gelogen.

16-01-2016 02:56

FeyenoordXL +0

Beste Eric, ook respecteer ik jouw mening.

Ik zie alleen m.b.t. Kazim dat er sinds dag 1 al toegepraat wordt naar een donkerzwarte climax.

Toen was er nog geen sprake van een vete met cillessen/labyad of een krat bidons.

Mijn punt is dat je een speler niet zoekt omdat er dan vast wat gebeurt (zoals een warwick hierboven suggereert) Als Kazim de rode kaarten aan elkaar zou rijgen of de ene na de andere prachtige goal maakt dan kan de belangstelling bogen op een legitieme grondslag. Kazim deed zeker in die fase niets anders dan zijn best en toch was hij staatsvijand nr 1.

Bij Kazim en bij meerdere spelers die in de eredivisie werkzaam zijn geweest is er vanuit media kringen alles aan gedaan om een eerder vertrek te stimuleren.

Hij had relatief gezien een top 1e jaar gehad. Toen al was er sprake van een wekelijkse Kazim bash. Zoals ik net al zei is dit een voorbeeld van de journalistieke onkunde.

Daarnaast heeft Kazim feitelijk niks verkeerd gedaan en zie je rondom de incidenten met cillessen en labyad dat Kazim vanaf dag 1 al ten dode was opgeschreven. Labyad en Cillessen waren opeens helden en Kazim moest opkken van de Fox en fr 12 entourage.

ik ben daarin van mening dat een Gio of Wouters emotionele spelers die zichzelf durven te blijven tegen zichzelf moeten beschermen. De pseudo neutrale sociaal wenselijke non persoonlijkheden redden zichzelf toch wel.

Zonder types als Kazim, Ziyech, Pelle, Louis van Gaal of zelfs een Beugelsdijk zou het voetbal al zijn authenticiteit verliezen. (Ik hoop dat je inziet dat ik hier geen correlatie zie in de voetballende kwaliteiten)

16-01-2016 02:45

ericfeduzzi +2

Ongeacht of we het met elkaar eens zijn of worden waardeer ik dat je inhoudelijk, dus met argumenten op mijn post ingaat.

Inhoudelijk denken we er wel anders over, ook na het lezen van de laatste post, en dat mag. Ik ben het echter wel eens met de laatste alinea: ook ik noemde Van Gaal in een andere post als "authentiek" mens. Zoals een Kramer en Kazim dit ook zijn. Al zou ik -puur naar de voetbal-kwaliteiten kijkende - liever een saaie Luuk de Jong, Finnbogason of Kiprich hebben rondlopen in onze spits. Maar goed.

Op een bepaald moment merkte ik dat ik ook "Kazim-moe" ben geworden. Mss word ik onbewust gemanipuleerd door de media (Inside, VI, Rijnmond, AD) ik weet het niet..... Maar ik kan de sympathie niet meer opbrengen en het feit dat ik hem sinds -pak 'm beet- maart/april afgelopen jaar ook in inzet achteruit vind gaan helpt niet.

Kazim kan worden gezocht maar als ik 'm vanavond de Kuip weer zie verlaten in die rode bak... racend. Ja dan denk ik "laat maar gaan". Geef Anass de kans en verhuur Kazim.

Ik zeg niet dat ik "gelijk" heb, ik zeg dat ik het zo voel ;)

Verder: respect voor je reactie kameraad!

16-01-2016 02:55

antonsanting +112

Geachte heren,

Namens de vereniging "Converseren voor oprechte Heren" mag ik jullie met alle plezier uitnodigen voor de verenigings jaarlijkse bijeenkomst te Oeterloo (Drenthe).

Wij kijken met een tomeloze belangstelling uit naar jullie komst. "Zo", dient immers een conversatie te geschiedden. Namelijk oprecht en met respect!

Met hartelijk groet,

Gaattie Wellekkerjoh

16-01-2016 05:36

ericfeduzzi +2

Geachte heer Wellekkerjoh,

Met plezier deel ik u mede dat ik uw uitnodiging aanvaard en binnenkort afreis naar het altijd geile Oeterloo alwaar we onze nachtelijke conversaties voort zullen zetten onder het genot van een goed glas Bordeaux Blanc 1947.

Ik zal mijn VHS-banden met 3 seizoenen "Hoe Heurt Het Eigenlijk" vast inpakken zodat we ons eveneens een nuttige dagbesteding zullen permitteren.

Met hartelijke groet,

Hijs Fijn.

16-01-2016 15:50

WillemvanHanegem21 +1

hij komt even langs voor een gesprek dan mag hij in zijn eigen auto rijden. Dat denk ik tenminste !!

16-01-2016 00:43

IJzerman +0

Vreet energie dit, wegwezen

16-01-2016 00:25

Roadrunner +6

Waar hebben de spelers eigenlijk hun auto geparkeerd? Zie zulke auto's eigenlijk nooit staan

16-01-2016 00:08

FR-Fijnaart +113

Deze bentley staat doordeweeks regelmatig op de gewone parkeerplaats bij de kuip, gewoon buiten de hekken. Heb hem al een keer of 5 gezien, op verschillende plekken maar weet pas sinds vandaag dat ie van Kazim is na het zien van dit filmpje

16-01-2016 01:22

WillemvanHanegem21 +1

dan moet ie een boete krijgen !! dat kan natuurlijk niet

voor een gesprek of iets ophalen met je eigen auto begrijp ik nog wel maar niet naar de trainingen..

16-01-2016 02:32

Tomossie_18 +0

Bebebebebebentleyy

16-01-2016 00:00

Jan-Boskamp +4

Hahahaha .... wel leuk man dit filmpje ... lekker joeb!!!

15-01-2016 23:24

Jamcarter +3

Komt omdat je zovaak scoort Kazim! En je te goed bent voor de eredivisie! Ligt echt niet aan je gedrag hoor

15-01-2016 23:10

Jones9899 +10834

Joh wat vreemd dat het altijd over hem gaat zeg! Eerst slaags gaan met Labyad, dan tot 2x toe met Cillissn aan de stok (al is dat een ander verhaal), vervolgens na een wissel de zaak ala Pelle in puin trappen, vanaf de bank de hele wedstrijd een Roda speler (weet niet meer wie) plagen, met trainingskamp ongeïnteresseerd aan tafel zitten en nu als afsluiter deze actie. Een aardige waslijst lijkt mij zo en dan ueb ik het nog niet eens over zn praatjes de hele tijd gehad. Ik ben blij dat er spelers als hem zijn die zeggen wat ze denken ipv een voorbewerkt media toneelstukje opvoeren maar houd dan nog wel je verstand erbij en zeg niet letterlijk alles wat in je opkomt.

15-01-2016 23:08

ijdelehoop010 +0

Denk je oprecht dat Kazim de enige is? Voetballers zijn (vaak) niet geschoolde, lichtelijk narcistische, jonge kerels met heel veel druk en stress.

Ik vind dat Kazim wel degelijk een punt heeft. Waarom wordt juist dit weer zo uitvergroot?

Echter is het in de voetballerij wel zo: ben je goed, dan ben je ontastbaar! Wat dat betreft, ben ik wel blij met Achabar. Hoop op een hele goede invalbeurt van hem!

16-01-2016 01:52

JJW999 +402

Cillessen, Labyad en die Roda speler waren ook lekker aan het uitlokken, gedrag bij wissel valt niet goed te praten eveneens trainingskamp, wel wordt het vaak oneindig uitvergroot. Dit is natuurlijk ook niet goed te praten overigens en heeft Feyenoord ook goed gehandeld naar mijn mening.

16-01-2016 02:06

ijdelehoop010 +0

Ja dat heeft Feyenoord inderdaad! Want ook als club wil je de media niet tegen je hebben. Ze hadden ook geen andere keus overigens.

Het opnemen voor Kazim, wat ze eigenlijk wel het gehele seizoen (terecht) hebben gedaan, zou nu ook voor het imago verwoestend zijn.

Heb je zelf ooit gevoetbald? Gewisseld worden als spits, terwijl je het zelf ZOOO graag wilt laten zien, is onvoorstelbare klote.

Echter heeft Kazim een beetje de stempel gekregen van 'badboy' en wordt daarom steeds subjectief geanalyseerd. Nu ben ik geen journalist... Maar horen die lui op fox sports niet objectief te zijn?

Bidons omtrappen om even je frustratie kwijt te kunnen? Poeh poeh... Moord en brand!! Cillessen is echt een vervelend uitlokkend ventje. Waarom wordt er geen aandacht geschonken aan wat hij zei en deed in die confrontaties? Idem dito voor Labyad! Wat dacht je van Locadia, Tenate, Bazhoer?

Mijn punt is; Kazim's gedrag is politiek (media) incorrect, maar hooguit onhandig, temperamentvol en naïef te noemen. Hetgeen wat ze (de media) de hele tijd proberen te bereiken, is vandaag gelukt, namelijk: het isoleren van Kazim van de rest van de groep om hem zo compleet af te schrijven!

Voor zover ik weet en lees ligt die jongen goed in de groep. begrijp me niet verkeerd, als spits komt deze jongen gewoon te kort voor dit Feyenoord, maar hij is dan ook geen spits!

Zijn 'Schwung' en passie, ironisch hetgeen waarop hij wordt afgerekend, vind ik juist geweldig!

Ik geloof dat Kazim inmiddels in hart en nieren Feyenoorder is... Dat straalt hij ook uit... Meer dan een Vejinovic, Baco Arie & Nelom (nota bene kind van feyenoord).


Daarom snap ik al deze negatieve reacties hier ook totaal niet.

Maar goed; het is ook moeilijk objectief en niet gekleurd een een speler te beoordelen, als het geen waarvoor die is gehaald niet gedaan wordt.

Ik hoop stiekem dat Kramer er 4 maakt... Dan is meteen alles opgelost!

16-01-2016 02:30

Jones9899 +10834

Waarom ik over hem val is omdat Kazim niet leert en telkens in dezelfde stront trapt. Na het incident met Labyad liet hij ontvallen temperamentvol te zijn en niet over zich heen laat lopen. Daar kreeg hij een gesprek over dat dat niet hoort (als prof heb je een voorbeeldfunctie) maar vervolgens gaat hij nog 3x aan de stok. Die 2x met Cillissun liet hij zich uitlokken maar daar moet je als voetballer boven staan en met je voeten reageren, niet met je mond. Tegrn die Roda speler was belachelijk. Vanaf de bank con-ti-nu blijven roepen dat die niet kan voetballen terwijl je zelf notabene op de bank zit! Hoe zet je jezelf re kakken dan? Wat betreft die bidons gaat niet om het vergrijp zelf maar wáárom hij dat doet. Hij speelde als een natte krant, had 2 opgelegde kansen gemist, en dan ga je er bij een topclub uit. Heeft hij dsn zo weinig zelf kennis dat hij dat niet inziet? Qua temprament hou ik ook wel van maar hij gebruikt het zonder verstand waardoor hij de drijfzand om hem heen alleen maar dikker maakt. Met hem is het wachten op de bom want als je de pers de oorlog verklaart (wat hij gedaan heeft) dan is het klaar met jou en zullen ze je kapot maken zoals nu dan ook het geval is. Kazim heeft het aan zichzelf te danken. Had gedaan wat je bij de mediatraining leert (Dirk is hier koning in) en de media kan en zal je nergens op pakken.

16-01-2016 12:58

JJW999 +402

Volledig met je eens.

16-01-2016 15:28

Genius +7053

Wat verlang je na het zien van dat filmpje toch terug naar de tijd van Rinus Israël, Theo Laseroms en Willem van Hanegem... Die hadden zo'n figuur allang de 2de ring opgeschopt...

15-01-2016 23:07

FeyenoordXL +0

Nou genius je doet je naam eer aan.

Zulke types hadden die journalisten door tweeen gebroken. Het teambelang is heilig. En dit had nooit zo ontwikkeld als het sinds zijn komst niet continu was uitgemeten in de pers.

Het doelbewust en specifiek bekritiseren is gewoon fout en op geen enkele wijze inherent aan de topsport die voetbal moeten zijn.

Zulke dingen horen thuis bij utopia. Meer op het niveau van veel mensen hier.

16-01-2016 00:52

NoSurrender12 +197

Hahahahahahahahahaha. Die auto. En dan die snelheid. En die clown ernaast! Geweldig

15-01-2016 22:55

angelfr +3628

Kazim de Clown ?

15-01-2016 22:56

carlitosway +0

Wat een jongen zeg. Hij geeft feyenoord een heel slecht imago.

15-01-2016 22:53

FeyenoordXL +0

Hij geeft feyenoord een slecht imago? Volgens mij heeft er iemand een spiegel nodig.

16-01-2016 00:52

carlitosway +0

Dus jii bent het er niet mee eens en wilt zeggen dat IK dat doe???

16-01-2016 12:40

FeyenoordXL +0

Ik ben het er inderdaad niet mee eens. De mensen die vanaf dag 1 zonder nuance alle pijlen richten op 1 speler geven onze club een slecht inago. We onderschatten de kracht van het legioen. Pelle had nooit 'opeens' kunnen voetballen als het legioen niet uit wanhoop hem was blijven steunen.

De snelheid waarmee spelers afgeserveerd worden (soms zelfs al na een dag) oogt als voer voor de psychiatrische afdeling van de ggz.

16-01-2016 12:48

carlitosway +0

Zo hallo toe jan joris koekebakker bij ons kwam spelen was ik helemaal blij en heb hem blijven toejuichen. Totdat hij zei dst hij 24 doelpunten ging maken en vervolgens alles miste. Ik kan nu nog uren doorgaan. Maargoed dat er mensen die maar niet willen zie dat slecht slecht is. Dat soort mensen houden een soort witte waas over de club. Dus nee... jij bent het eerder die declub een rare naam laat kkrijgen. Het moet gezegd kunnen worden als er een slungel bij zit. Zo zijn wij rotterdammers

17-01-2016 13:02

tinusforlife +0

Zo asociaal hard rijdt ie toch niet weg

15-01-2016 22:53

Jones9899 +10834

Als je er stapvoets mag rijden is dit (schat rond 50km/h) best stevig. Inderdaad geen slippende banden werk als je dat bedoeld maar wel duidelijk een geïrriteerde rijstijl. Al gaan ze nu wel echt alles erbij halen rond hem als persoon.

15-01-2016 23:14

FeyenoordXL +0

Tinus, of het nu over zijn manier van lopen gaat/zijn kapsel/kleding/baard of tandpasta. Het zal nooit goed zijn. En als kazim weg is vinden die egels weer een ander.

16-01-2016 00:53

Feyenoord4ever80 +872

Bentley Continental GT Supersports. Hij heeft de club Opel thuisgelaten zo te zien...

15-01-2016 22:52

Rubennadal +6

Hij was er dinsdag ook al mee naar de training gekomen dacht dat dat niet mocht en dat je verplicht bent om in je Opel te komen?

15-01-2016 23:16

FR-Fijnaart +113

Pelle kreeg inderdaad gezeur paar seizoenen terug met zn Ferrari, maar die bentley staat best vaak op de parkeerplaats.

16-01-2016 01:24

feyenoord1980 +2744

Ik snap hem ook wel hoor.. Het gaat ook wel altijd over hem. Hij is niet goed genoeg, maar hij heeft eigenlijk nooit iets raars gedaan in ons shirt. Hij is in het veld bloedirritant. maar dat is het dan ook.

15-01-2016 22:46

FeyenoordXL +0

Precies dit. Geen enkel mens zou het langs zich laten gaan als je merkt dat je zelfs afgekraakt wordt als je niet speelt.

Tijdens zijn eerste wedstrijd op de bank zoomt fox bewust op Kazim in en benadrukken ze voor het gemak even dat ze hopen dat Kazim zich koest houdt. Dat is niets minder dan stemmingmakerij. Hij zat op de bank maar desondanks toch reden voor de journalisten om Kazim er bij te halen.

Grenzen zijn overal.. ook bij wie, wat voor kritiek levert.

16-01-2016 12:53

Zen +8

Hij heeft kinderen maar rijdt als een dwaas over een parkeerterrein. Imbeciel.

15-01-2016 22:45

angelfr +3628

Zag je hem achter het stuur zitten?

15-01-2016 22:46

feyenoord1980 +2744

man man man, jij rijd vast altijd precies 50 en 100. gezeur

15-01-2016 22:47

Zen +8

Tekenend voor deze malloot. En Frans, als hij dat onderwereld figuur dat naast hem liep laat rijden is hij jog gekker dan ik dacht. Die heeft hij zo weggeplukt bij de Pauluskerk.

15-01-2016 22:48

feyenoord1980 +2744

Dat is zijn vader volgens mij. Maar goed.

15-01-2016 22:49

Zen +8

Nou en...............

15-01-2016 22:50

oehAelia +0

Heilige maria zen?

15-01-2016 22:51

Raftel +6738

Wat loop je nou dom te zeiken weer? Hoe zie jij dan uit, kansloos figuur?

15-01-2016 23:01

Zen +8

Waarom kansloos ? Leg eens uit.

15-01-2016 23:59

oehAelia +0

Ik heb jou nog nooit positief gezien zen?

16-01-2016 00:15

Zen +8

Valt ook weinig positiefs te melden.

16-01-2016 00:21

NoSurrender12 +197

Ja tifes Zen, zeg is op dan, mafkees. Fr12 de gekste jonge boem!!! Hey angelfr, kom op zeg. Wie moet er anders rijen? Jij ben zeker zon linkse wegkijkert. "Vluchtelingen hebben niemand verkracht hoor, heb jij het gezien dan?".

16-01-2016 00:23

FeyenoordXL +0

Raftel, ik vrees dat ook meespeelt dat figuren zoals Zen in het echte leven 45 kleuren schijten voor types zoals Kazim.

Zen zou veel liever een team hebben met theo lucius/patrick paauwe/hofland en dat soort types. Oerhollandse oude vrijsters die het heel gezellig hebben in de kleedkamer maar keihard falen op het veld.

16-01-2016 12:57

NoSurrender12 +197

Naja...gaan we nu met ze alle op zen zeiken?? Zen en ik zijn maten joh waus. Niet te breken!! Zondag ff sappie doen bij varkie jaaahoooor

16-01-2016 14:10

Zen +8

Zo is dat, maar trek mij er niks van aan hoor. Ik zeg wat ik denk.

16-01-2016 14:50

Raftel +6738

Dat mag. En ik blijf zeggen dat jij je vaker wel dan niet gedraagt als een mongool. Dat mag ook.

Heb het trouwens vaak genoeg tegen je gezegd, dus echt verbazen kan het je niet.

16-01-2016 16:23

Zen +8

Nie alle mongolen over 1 kam scheten hè ????????????????????

16-01-2016 19:33

FeyenoordXL +0

Zen is de vertegenwoordiger van het halflege glas.
Zeiken en de kleur van zeik maken voor jou de dag rond.

16-01-2016 12:55

Zen +8

Ik vind inderdaad geel de mooiste kleur. Zou het dat zijn. Hahahahahahahha

16-01-2016 14:49

summer1969 +9257

Zen de zeikuil noemen ze hem wel

15-01-2016 23:09

angelfr +3628

na hevige emotie snap ik het wel en er lopen geen kinderen daar.

15-01-2016 23:15

Zen +8

Lopen heel vaak kinderen daar bij de fanshop om een shirtje te kopen.

16-01-2016 00:21

FR-Fijnaart +113

Of met pappa en mamma daar parkeren om naar Pathe oid te gaan

Haha "er lopen geen kinderen daar"

En al is het geen kind maar een vent van 34, maakt het niet minder debiel

16-01-2016 01:26

jasonf12 +0

En omdat iemand kinderen heeft moet die zich precies aan de snelheid houden ? Want een totale onzin, jij zit te zeiken om het zeiken

16-01-2016 01:32

MUTANT +272

Moet hij niet in zijn club auto rijden of!lapt hij die regels ook al aan zijn laars?

15-01-2016 22:38

VieiraFR +0

Niet zo zeiken. Laat je voeten spreken

15-01-2016 22:22

LarzFR12 +4808

Als hij nou nog kon voetballen..

15-01-2016 22:18

thomasbodje +0

Die man is wel heel cool. Lekker kapseltje, formuleert netjes en met een grote glimlach.

15-01-2016 22:18

onraad +5506

wel hele leuke auto ...

15-01-2016 22:06

Santie1908 +0

WHY ALWAYS ME!!!!!

15-01-2016 22:06

Zuiderleeuw +5

Dat is natuurlijk ook niet zo gek Kazim.

15-01-2016 22:04

-FR12-Joeri +0

Ja, heel vreemd inderdaad dat het nooit over Toornstra of Vermeer gaat...
Walgelijk, de mentaliteit van dit soort jongens; structureel wangedrag vertonen nooit de hand in eigen boezem steken.

15-01-2016 22:02

FeyenoordXL +0

Ja wat heeft hij feyenoord benadeelt he. Ongelofelijk. Ze zouden hem anger management moeten geven en tips om niet al die rode kaarten te pakken. Al die agressie en 0 inzet. Ik begrijp er ook niks van.

16-01-2016 12:59

Reinaldo16 +20903

Bizar dat er mensen zijn die hem verdedigen, die jongen rijdt in een rode grove bolide weg, verdiend ontzettend veel geld en raakt geïrriteerd omdat hij niet presteert en geen basis plaats heeft. Mensen werken hier toch als een paard met een minder salaris, maar blijven hem verdedigen. Ongelooflijk

15-01-2016 21:53

Clasie12 +2432

Ik geef toe, hij toont gewoon verkeerd gedrag. Maar die journalisten zijn ook wel extreem irritant dat ze hem blijven volgen, zo lok je het ook uit.

15-01-2016 21:34

wouter_feyenoord +1

Eens hij loopt al giriteerd weg en dan zulke vragen stellen maar keur zijn gedrag zeer zeker niet goed.

15-01-2016 21:40

Ot29 +5

Het gaat altijd over mij? Als het om voetbal gaat, gaat het nooit over Kazim. Klopt: hij kan niet voetballen. Oppleuren.

15-01-2016 21:30

Zuidbewonert +409839

Hmmmm... ik vind het prima dat hij die Gouka aanpakt. Maar, als ik em dan zo zie op dat parkeerterrein en als een idioot zie rijden op zo'n parkeerplaats, dan is het zelf bij mij snel over.

15-01-2016 21:30

FRChiquita +3

Hij heeft ook altijd wel wat. Laat zich uitdagen door Cillesen, gaat de kleedkamer in bij AZ, gedoe met de buissiness club, etc. Het is misschien niet slecht bedoeld, maar dan kun je ook verwachten dat er over geschreven wordt en moet je ook dan een vent zijn.

15-01-2016 21:28

Sjorszzz +2

Hij zoekt toch continu alle aandacht op, mafketel, Meneer bemoeit zich overal mee, maar als het hem niet uitkomt, is hij calimero, pleurt op. Ons motto is: Geen Woorden, Maar Daden! Geen egoshow van een speler zonder rendement.

15-01-2016 21:23

feyefrank +2083

In dit filmpje zoekt hij de aandacht zeker niet maar is het een journalist die hem irritant blijft achtervolgen. En dat hij tegen de rat van een gouka uit viel kan ik ook wel begrijpen.

15-01-2016 22:40

coolsingel2014 +1

Ik vind het allemaal maar gejank.
Deze man is niet het niveau wat wij nastreven nee...
Maar werkte zich wel kapot voor feyenoord en is zeker van waarde geweest!

Tijdens AS roma vonden jullie het een held en stonden ze te janken toen die eraf moest, en nou is het een mongool en moet die oppleuren.

Is trouwens vrij logisch dat die geïrriteerd reageerd als de media al een seizoen lang over je lullen

15-01-2016 21:15

FrNiels2012 +8

Precies dat ja.

15-01-2016 21:21

Sinister +13049

Wat een fenomeen, een rebound scoren tegen Roma en alles is vergeven. Dat hij 2 seizoenen waardeloos presteert laten we maar buiten beschouwing inderdaad. Nee, dat wonder doelpunt tegen Roma waardoor we een ronde verder kwamen (of nee wacht...) maakt het dat Kazim God is en boven alles en iedereen staat.

Hij moet zijn bek houden en op de bank plaatsnemen. Daar word hij momenteel voor betaalt. Waarom trapt de rest niet tegen bidons aan en zijn ze een stoorzender voor het elftal? Nee, Kazim eist min of meer een basisplaats met zijn gedrag. De laatste keer dat hij meer dan 10x speelde in een seizoen was hij 15/16 bij de A junioren. Hij zou Feyenoord godverdomme op de blote knieën moeten bedanken dat hij überhaupt zoveel vertrouwen heeft gekregen.

Respect kan je niet eisen of verlangen, dat moet je verdienen. Blijkbaar is dat bij onze boy from the ghetto niet helemaal goed doorgekomen

15-01-2016 21:25

coolsingel2014 +1

Wat ik zeg heeft niks met de goal tegen roma te maken...
Deed het buiten die goal trouwens ook gewoon goed, de verdediging had het moeilijk zat met hem.

15-01-2016 21:45

Sinister +13049

Ja, zo moeilijk hadden ze het met hem dat hij voor de rest onzichtbaar was en we niet doorkwamen tegen Roma. Je weet overigens ook dat hij daarnaast een wedstrijd of 50 heeft gespeeld en slechts een keer of 15 heeft gescoord? Dat we vorig jaar met hem als 1e spits een gigantisch slecht seizoen kende? Maar voor de rest is het een fenomeen hoor, raar dat de clubs niet voor hem in de rij staan. Maar zijn vedette gedrag is wel te verklaren als ik jou zo hoor praten over onze Engelse vriend.

15-01-2016 21:49

coolsingel2014 +1

Kerel ken jij wel lezen?
ik noem hem nergens een fenomeen of vedette... verre van zelfs.

Zeg alleen dat die van waarde is geweest en altijd vocht voor elke meter.
Hij hield ballen vast en verlengde ze makkelijk.

15-01-2016 22:52

TovenaarVanTatabanya +690

Je bent zo goed als je laatste wedstrijd....Ik zal nooit in mn leven medelijden hebben met een profvoetballer...

15-01-2016 21:54

oud_hagenees +3

Onbegrijoelijk dat mensen worden bejubeld om. 1 of 2 goeie wedstrijden. Kazim is een structurele faalhaas. Veel te kang is hem de hand boven het hoofd gehouden omdat men bang is voor zijn grote bek. Hij is een schande voor de club. Beledigd zijn eigen supporters. Nog nooit zo'n dwaas bij onze club gezien. Hoop hem nooit meer in het Feyenoordshirt te zien.

15-01-2016 22:35

coolsingel2014 +1

Beledigd zijn eigen supporters?
Licht eens even toe?

15-01-2016 22:53

feyenoordfan3 +7

Schietbewegingen naar de suppporters? Walgelijke gozer is het die idd God op zijn blote knietjes mag bedanken dat zo'n rukvoetballer in het heilige shirt mag lopen, ipv de verwende wannabee vedette uit te hangen...

15-01-2016 23:45

robinho93 +80

Gek he als je je zo gedraagt. Als je je gewoon normaal gedraagt kom je ook niet telkens in de media. Domme kerel

15-01-2016 21:15

feyenoord_Freak +14031

Ik zeg je eerlijk dit gun ik niemand en hoe kazim ook speelt we hebben wel meerdere spelers die niet goed konden voetballen, maar waarom kazim zo opblazen gaat nergens over ik weet dat i weg kan of gaan maar heb wel respect hij is wie hij is en wij zijn wie willen zijn iedereen is voor zich zelf dus ja laat die gast met rust man.

Ja hij moet. mag of. wil weg. Iedereen mee eens toch maar hij is nog wel een Feyenoorder.

15-01-2016 21:12

Sinister +13049

Hij is geen Feyenoorder, hij speelt voor Feyenoord. Dat is wat anders.

15-01-2016 21:15

feyenoord_Freak +14031

Jaaa ok! Is goed je hebt gelijk.
Ik snap iedereen hoor maar ja de pers kan er ook wat van snapje is toch er als je elke dag niks anders hoort en leest dat je niet kan voetballen of in de groep past of niet eens normaal tv kan kijken of over straat kan lopen omdat iedereen je wel uit wil spugen of kwijt wil. En je zat is ik weet dat hij veel over zich zelf een beetje uitgeroepen heeft maar goed
Laten we wel rekening dat we zelf mens zijn en het zelf ook niet leuk gevonden zouden hebbem als wij in zijn schoenen hadden gestaan. Voor ons zelf niet, voor ons partner niet , voor ons kids niet . Voor de rest ben ik eens dat hij weg moet of mag of wat dan ook .

15-01-2016 21:25

Vierkant +0

Ik snap wat je wilt zeggen maar dat gaat bij kazim nou juist niet op, omdat hij de media zelf steeds opzoekt. Hij doet er alles aan om in beeld te komen en doet dat vaak negatief. Bovendien spreekt hij geen nederlands, dus heeft hij geen enkele reden om zich op te winden over een column van gouka.

Volgens mij is het heel simpel: als je zelf tegen bidons aanschopt, schietgebaren maakt richting het legioen, praatgebaren maakt en boos wordt na een doelpunt, en nu een journalist zo bejegend dan hoeft niemand jou op te zoeken. Dan zoek jij hun op. Als je je gedraagt als Botteghin of Van beek zal geen enkele journalist slecht over je gedrag schrijven.

15-01-2016 21:32

feyenoord_Freak +14031

Jaaaa ok dat is waar ag ja tis niet anders

15-01-2016 23:46
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties