Afgelopen | Feyenoord 2 - Heracles 2

Afgelopen | Feyenoord 2 - Heracles 2

Feyenoord 2 speelt maandagavond de tweede wedstrijd in de finalepoule van de Reservecompetitie. Op Varkenoord ontvangt het team van coach Patrick Lodewijks Heracles Almelo 2. Het duel, dat onder leiding staat van scheidsrechter Van Herk, begint om 18:30 uur en is vrij toegankelijk voor supporters.

Opstellingen
Feyenoord 2: Bijlow; Nieuwkoop, Bijl, Van der Heijden, Verdonk; Vejinovic, Tapia, Gustafson; Roeleveld, Achahbar, Schuurman.
Heracles Almelo 2: Fij, Hoogma, Gortemaker, Bosz, Hemmink, Heerkes, Van Ooijen, Garcia, Darri, Gosens, Gladon.

Wissels
Feyenoord 2: Smulder, Roffelsen, Miazek, Guezen.
Heracles 2: Brouwer, Erkilinc, De Kler, Wolf.

Liveblog

[live=77 items=10]

Lees meer over
Anass Achahbar Bart Nieuwkoop Calvin Verdonk Justin Bijlow Renato Tapia Jari Schuurman van der heijden Tapia
Plaats reactie
666

Toktok +2225

Hoorde van iemand die was wezen kijken.en wat hem toch weer opviel dat de doelpunten werden gemaakt door de goeie samenwerking met Gufstafson. Kom op Gio zet hem in het eerste.

15-03-2016 18:31

Vince78 +11630

Gezien de bezetting mocht dit ook niet verloren gaan. Toch eeuwig zonde dat we die spelers niet in een betere competitie aan het werk kunnen zetten.

14-03-2016 23:09

standyourground1908 +775

- het eerste elftal mist mentale weerbaarheid
- er is geen duidelijke spelopvatting en tactiek
- bij het tweede staat miljoenen aan salaris en transfersom op het veld zn waarde te verliezen
- jeugd krijgt geen kans meer
- het bestuur schoffeert zn eigen aanhang
- het lukt al jaren niet om een nieuw stafion te realiseren
- er moet van buitenaf een ervaren man gehaald worden..terwijl er voor die rol juist een specifieke assistent was aangesteld

Waar stopt dit?

14-03-2016 21:29

JS-FR1 +17063

Een nieuw stadion

14-03-2016 22:59

Feyenoordridderkerk +1187

M.a.w. met vertrouwen de toekomst tegemoet!

15-03-2016 05:30

SinjiOno +12

Hoe goed is Verdonk ????????????

14-03-2016 21:22

Otis82 +1146

Heel erg. Nieuwkoop vond ik echter beste speler vanavond.

14-03-2016 22:31

SinjiOno +12

Optie voor Nelom ???

14-03-2016 22:33

Otis82 +1146

Op termijn zeker. Nelom heeft momenteel weinig krediet bij veel supporters, maar ik vind hem over het algemeen goed, alleen niet consequent van kwaliteit. Woudenberg vind ik dan weer verder dan Verdonk. Genoeg keus op die positie iig!

14-03-2016 22:37

SinjiOno +12

Mooi onze eigen spelers zie ik het meer inzitten dan al die aankopen

14-03-2016 22:53

JS-FR1 +17063

Zal wel een goede jongen zijn!

14-03-2016 22:58

anti-trommels +5

Lekker bezig jongens! Volgend seizoen naar de JL.

14-03-2016 21:17

angelfr +3628

Dan zul je zo goed als een ander elftal hebben, want dan zullen de bankzitters van Feyenoord 1 niet mee doen.

14-03-2016 21:43

anti-trommels +5

Veel minder inderdaad.

14-03-2016 22:21

Jackyan +3695

Nog een miskoop van Van Geel. Die Zweed als 2e keeper. Op de reservebank zat Bijlow. En ook mu speelt Bijlow. Ik ben er tevreden mee, eigen jeugd eerst de kans geven. Maar waarom im godsnaam zo'n extra keeper halen. Die Zweed is zwaar overbodig.

14-03-2016 21:13

tommeehh +3

Hij is geblesseerd liefie!

14-03-2016 21:14

Wietse +24078

Volgens mij is die Zweed sowieso overbodig. Zal me niks verbazen wanneer hij geen minuut in Feyenoord 1 speelt.

14-03-2016 21:15

Chamo +1892

Vind t gwn logisch dat hij gehaald werd, ook al was/is de kans op speeltijd heel klein.

14-03-2016 21:18

Wietse +24078

Ik niet. Eerst Vermeer, daarna maar een Bijlow voor de leeuwen gooien. Dan weet je pas hij ver deze knul is. Lekker vertrouwen blijven uitstralen in eigen jeugd. Vooral nu het seizoen toch alleen nog om de bekerfinale draait.

14-03-2016 21:19

Chamo +1892

Kieper is toch anders dan een veldspeler, kijk die Drommel bv. Stel dat Vermeer geblesserd zou raken, verdedeging is al niet heel sterk.

14-03-2016 21:22

Jamcarter +3

Eigenlijk was dat echt een statement naar de jeugd toe van jongens jullie worden niet serieus genomen! Als je een 3e keeper hebt en vervolgens een andere 2e keeper aantrekt om je jeugskeeper alsnog 3e keeper te houden snap je er weinig van.
Weer 5 ton weg en geen vertrouwen in de jeugd.

Van Geel mag echt gewoon opflikkeren met zijn tyfuskop

15-03-2016 02:13

Marcjr-010 +361

Nog niet volledig hersteld...

14-03-2016 21:16

WillemvanHanegem21 +1

had ook nooit gehaald moeten worden

14-03-2016 21:18

Marcjr-010 +361

Dat ook hahaha, je moet is naar youtube gaan en opzoeken hansson nou wat een keeper zeg pfff kan niet eens een simpel balletje klemmen die gozer

14-03-2016 21:19

Frankster +20962

Is wel handig om iemand met ervaring te laten keepen. Wat als vermeer in de finale beker geblesseerd raakt? Dan Bijlow met full pressure er maar in?

14-03-2016 21:23

Marcjr-010 +361

Ik denk dan toch dat ik liever bijlow heb dan die hansson. Af en toe een wedstrijdje gekeken en een uitstekende keeper is die bijlow. Ookal is die onervaren en zal die natuurlijk zenuwachtig zijn eenmaal warming up gedaan en 10 mintjes gespeeld te hebben is die weer wat gewend

14-03-2016 22:11

Frankster +20962

Jaa maar keepen is een ervaringsvak .

14-03-2016 22:28

Marcjr-010 +361

Hoezo nou weer ervaringsvak?

14-03-2016 22:49

Frankster +20962

Waar zie jij 18 jarige keepers keepen? Rond de 30 ben je op je best als keeper. Uitzonderingen daargelaten (Courtois)

14-03-2016 23:13

Marcjr-010 +361

Ac Milan ;) nee maar je koopt een ervaren keeper die nog minder is als mulder omdat je 2de keeper warner hahn geblesseerd is, dan denk ik laat hem ervaring opdoen zo snel zal vermeer niet uitvallen je verspild nu bijna 2 miljoen aan keeper die geen ene bal kan vangen

14-03-2016 23:41

Frankster +20962

2 miljoen? Hij was transfervrij. Maar tuurlijk raakt Vermeer niet geblesseerd. Maar het kan wel en dat is het probleem.

14-03-2016 23:53

Bal-Bal +5064

Hij kan best een balletje vangen. Noet overdrijven door dat ene youtube filmpje met dat ene momentje. Ed de goey en dudek lieten ook wel eens een balletje los.

15-03-2016 09:35

Marcjr-010 +361

Nu vergelijk je ze met wereld keepers dudek en de goey. Hij heeft gwn moeite met ballen die je makkelijk kan klemmen en dat soort dingen

15-03-2016 10:54

Theedoek +17703

We zijn een topclub. Daar hoort een keeper met ervaring bij.

14-03-2016 22:45

Marcjr-010 +361

Krijgen we dit weer.... of met andere woorden geen jeugd door laten breken dus... wauw kijk is ffe naar bazoer van dat 020 door gebroken en word dalijk verkocht voor 10 miljoen.

14-03-2016 22:51

Frankster +20962

Vind ik ook!

14-03-2016 23:11

Feyenoord4ever80 +872

Je l*lt naar je verstand hebt...!

Die Zweedse keeper was transfervrij. Een ervaren kracht voor het geval er iets met Vermeer zou gebeuren. Keepers zijn ervaring spelers en toen Hahn geblesseerd raakte had je simpelweg een ervaren kracht nodig om jongelingen als Miazek en Bijlow niet voor de leeuwen te trappen.

Niet alles wat jij vind is waar en niet alles wat v Geel doet is automatisch waardeloos.

15-03-2016 06:44

Marcjr-010 +361

Toch zie ik liever een bijlow of een miazek. "Leeuwen"? Alsjeblieft zeg nederlandss competitie stelt niets voor. Kijk is naar die 16 jarige keeper bij Ac Milan dat is een competitie met allemaal leeuwen die gozer draait zo goed mee. En dan praat je hier over een keeper van 18 19 jaar oud in de Nederlandse competitie kom op zeg HAHAHA

15-03-2016 09:01

Toktok +2225

O Gio zet toch aub GUFSTAFSON IN HET EERSTE. Hij speelt zoals de spelers bij Barcalona. Van tik tik en goeie voorzet. Zo mooi en rustig.

14-03-2016 21:07

Jans-scf +2388

Whahaha wat een grap

14-03-2016 21:21

ESmook +3

Wat een team staat daar toch

14-03-2016 21:07

Rood-Wit1908 +2620

Met dit team had je nu trouwens al op 4/5-0 moeten staan. Gewoon minimaal 6 eredivisiewaardige spelers

14-03-2016 21:04

Rood-Wit1908 +2620

Hoe oud is jari schuurman eigenlijk?

14-03-2016 21:02

Frankster +20962

24 jaar oud

14-03-2016 21:05

Rood-Wit1908 +2620

Al gevonden, 19. Echt nog geen reden om zorgen te maken dat hij op zondag nooit speelt

14-03-2016 21:05

Frankster +20962

Moeten ze dan daadwerkelijk 24 worden voor ze mogen spelen?

14-03-2016 21:08

barcanoord +0

19 geloof ik.

14-03-2016 21:06

Wietse +24078

Het is wel zorgelijk. Spelers worden puur geselecteerd op leeftijd, ervaring en emotionele waarde. Niet op voetbalkwaliteiten. Bij ons hadden spelers als Bazoer en Hendrix bijvoorbeeld nog nooit de kans gehad, puur omdat ze te jong zijn. Zo nep.

14-03-2016 21:10

Rood-Wit1908 +2620

Misschien is hij nog gewoon niet goed genoeg. Als hij dat over een jaartje wel is ook prima

14-03-2016 21:11

Wietse +24078

Je weet het niet wanneer hij niet speelt. Wijnaldum, Vilhena en Boëtius konden wel meedraaien op erg jonge leeftijd. Puur uit noodzaak werden deze spelers opgesteld. Nu dat de noodzaak er niet is, is de lef ook meteen weg. Waarom zouden een Bazoer, Tete en Riedewald wel direct hun mannetje staan, terwijl Schuurman eerst moet rijpen?

14-03-2016 21:14

sirmike +1

toch mooi dat uit mn ooit ontstane periscope uitzending er nu mensen video's maken omtrent jong feyenoord!

14-03-2016 20:57

epos +868

Die mis ik wel hoor die uitzendingen;)

14-03-2016 21:01

MMM +174

2-0 Feyenoord!

14-03-2016 20:55

Feyedaantje +147

Schuurman.. wat moet je er mee als je kea, vilhena en toornstra hebt.. Dit kan gio alleen maar denken, zie geen andere optie.

14-03-2016 20:44

FRthistlefield +1

Hopelijk gaat Gio doorselecteren.

14-03-2016 20:47

Feyedaantje +147

Ja, zou mooi wezen. Volgend jaar een middenveld met Tapia-Vejiovic - Schuurman/Gustafsson zie ik echt wel zitten.

14-03-2016 20:58

FRthistlefield +1

Ik ook en af toe Hamer invallen en Karsdorp doorschuiven.

El Ahmadi en Toornstra verkopen bitte

14-03-2016 21:06

Feyedaantje +147

Precies. Vilhena gaat sws weg en toornstra, kea kunnen gaan. Toornstra kan nog wel 2-3 miljoen opleveren

14-03-2016 21:49

CROOSWIJKER +14721

Als schuurman bij 020 had gespeeld had f.De boer hem allang een kans gegeven.

14-03-2016 20:37

Wietse +24078

Dan speelden spelers als Manu, Boëtius en straks ook Achahbar er gewoon nog.

14-03-2016 20:39

Frankster +20962

Nouja Manu niet lijkt me.

14-03-2016 20:41

feyenoord1980 +2744

Achahbar is echt veel meer een 020 speler ben ik bang, die zou daar veel meer minuten maken

14-03-2016 20:46

Wietse +24078

Wij hebben allemaal spelers die het veel beter bij 020 zouden doen. Dat komt .. door.. alles.. Aankoopbeleid, systeem, trainingen, etc.

14-03-2016 20:51

DirkKuyt1999 +7

Achabar is ook een type Younes. Alleen vind ik Younes toch wel even wat beter. Dus denk dat Ajax niet echt veel.veelgebruikte van hem zou gaan maken. Heb gewoon het idee dat ie te kort komt. Niet voor niets gebruiken Giovanni, Fred en Ronald hem niet

14-03-2016 20:52

Wietse +24078

Hmm ik zou die vergelijking niet zo snel maken. Ik ken geen speler die ik kan vergelijken met Achahbar.. Is een hele andere soort spits dan ik gewend ben.

14-03-2016 20:55

fr34023 +0

Gevaarlijkste man van Ajax creert bijna elke goal van hun die Younnes. Heerlijke speler om naar te kijken eerlijk is eerlijk.

14-03-2016 21:00

Wietse +24078

Meer lopend vermogen en is sneller inderdaad. Denk ook dat hij de bal net wat harder kan plaatsen dan Achahbar. Achahbar is echter een kei in de combinatie.

14-03-2016 21:11

JoeyFR +7

Jari jonge, je bent te goed voor ons

14-03-2016 20:36

Degekstuh +5303

Vind het wel sneu dat achabar nooit geen kans krijgt in het eerste

14-03-2016 20:36

deleted106 +19

Nooit geen is dus altijd he.

14-03-2016 20:49

Frankster +20962

haha, min keer min is plus.

14-03-2016 20:53

Degekstuh +5303

Scherp snoek hahahah

14-03-2016 21:05

R.FR +3 moderator

Stopt te vroeg...

14-03-2016 20:32

broccolitaart +2

Foutje :') Goede:
https://vine.co/v/iw5tDtLEnwH

14-03-2016 20:35

kuipstoel +0

Nou t is echt een wereldgoal... aan de hand hiervan is t duidelijk dat hij in de basis hoort in Feyenoord1

14-03-2016 20:46

kuipstoel +0

Borat, dat blijft lachen. Net als sommige reacties hier

14-03-2016 21:11

Diongouda +36053

Tsjaaa schuurman jongen al maak je er nog 100. Dit word zo'n speler die straks toch een keer boos naar een andere club gaat en daar wel de kans krijgt. Feyenoord he

14-03-2016 20:30

GioooFR +384

Schuurman > vilhena

14-03-2016 20:25

skin +13986

Omdat hij het leuk doet bij de beloften? Echt een gemis dat die geen JL spelen hoor. Zou een veel betere test zijn.

14-03-2016 20:26

WillemvanHanegem21 +1

niet basis gelijk.. gewoon op de bank als backup #10 en dan kan je kijken of ie klaar is voor een basis plek..

14-03-2016 20:27

skin +13986

De Graafschap zou een goede wedstrijd zijn daarvoor.

14-03-2016 20:31

keenan +531

Klopt maar denk dat tapia op de bank zit

14-03-2016 20:34

GioooFR +384

Een blinde ziet nog wel dat schuurman veel meer kan , wat een talent

14-03-2016 21:34

richardfr12 +32

Jaaaaa schuurman hoor

14-03-2016 20:24

WillemvanHanegem21 +1

tapia redelijk gespeeld bij feyenoord 1 en dan zomaar op de tribune gepleurd. Heel apart he

14-03-2016 20:22

GioooFR +384

Boeien toch een verloren seizoen, zijn focus is op 16/17 als vilhena weg is

14-03-2016 20:25

WillemvanHanegem21 +1

dan had ik met tapia gespeeld ipv vilhena

14-03-2016 20:27

FR4Ever +2

Ja precies.

14-03-2016 20:46

Jezuss +0

Bijzondere aankoop die Tapia
Wegebben inmiddels wel het duurste 2e elftal van het westelijk halfrond
Maar geen geld om het met een fatsoenlijke competitie mee te laten doen
Bedankt heren maasgebouwbewoners

14-03-2016 20:19

Clasie12 +2432

Tja, ze moeten gewoon het 2e elftal puur met jeugd opvullen of spelers die op de bank zitten en wedstrijd ritme nodig hebben. En die halve aankopen moet je niet meer doen en gewoon 1-2 gerichte aankopen doen zoals een spits.

14-03-2016 20:21

Jezuss +0

WANBELEID 2.0

14-03-2016 20:31

fr16 +2954

GOAAAAAAL!

14-03-2016 20:16

LeonFR12 +54

Gaat Jari ooit nog spelen voor het eerste?

14-03-2016 20:16

Jamcarter +3

Tuurlijk niet! We hebben Toornstra Gustafson en Vilhena en als het echt niet gaat nog Kuyt die op 10 kan! Waarom zou je je grootste talent daar opstellen?

14-03-2016 20:18

Thierry20 +9993

Ik zet toch mijn twijfels bij de kwaliteiten van onze jeugdspelers.
ajax laat bijvoorbeeld Klaassen als jong broekie in het eerste meespelen. Nog geen 1.5 jaar later is hij meteen 1 van de betere middenvelders van de eredivisie.

Vind het vreemd waarom Schuurman nooit een kans krijgt...

14-03-2016 20:19

Jamcarter +3

Omdat er bij Ajax een idee achter zit! Bij ons zitten er idioten aan wal.

14-03-2016 20:22

GioooFR +384

Ajax koopt ook genoeg middenvelders

14-03-2016 20:26

deleted106 +19

Ja voor een drol en 3 knikkers als ze 16-17 zijn.

14-03-2016 20:29

Jes97 +86

Sinkgraven voor 7 miljoen

14-03-2016 20:56

ericfeduzzi +2

Bazoer is wel een slimme actie geweest van ze. Gaan ze miljoenen aan verdienen. Hufterig of niet: daar hebben ze een eigen vermogen van + 120 miljoen euro lol.

14-03-2016 20:50

WillemvanHanegem21 +1

gio geeft jeugd helemaal geen kans.

14-03-2016 20:21

ikke 44 +1042

Dit weekend denk ik bank. Kuyt speelt niet.

14-03-2016 20:22

Jamcarter +3

Tapia Gustafson en Vejinovic zullen op de bank plaats nemen.
Verdonk voor Kongolo.
En Aanval blijft met Achahbar en Bilal op de bank.
Geen mogelijkheid dat Schuurman een kans krijg, Gio durft dat niet.

14-03-2016 20:25

RuudFeyenoord +1518

Idd raar is dat. Een Koeman zou jeugd meer de kans geven dan Gio. Feyenoord heeft toch steeds de beste jeugdopleiding? En er lopen zeker wel weer wat talenten rond. Laat die jongens is ruiken aan het echte werk. Door bijvoorbeeld op de bank te zetten en als een pot binnen is laat ze lekker spelen of gooi ze is een keer in het diepen zoals toen met Boetius en Vilhena enz. Maarja. Geen plek voor talenten op de bank omdat wij miss de duurste bank hebben van de eredivisie........ Spelers zijn die gehaald voor de basis en eindige op de bank... Bizar

14-03-2016 20:29

FR-BERRY +861

Hoop het maar denk dat tapia ofzo dan dan naar de bank gaat.

14-03-2016 20:25

deleted106 +19

Nee want we laten liever geen jeugd doorstromen.

14-03-2016 20:28

Clasie12 +2432

Wie scoort?

14-03-2016 20:15

Feyenoord0182 +0

Schuurman scoorde

14-03-2016 20:17

Truusxx +702

Het word tijd dat Schuurman eens bij 1 op de bank mag zitten.

14-03-2016 20:14

Jezuss +0

Zaterdag gewoon in de basis tieven

14-03-2016 20:21

Orangina +0

Nee het niveau in de Eredivisie is hoog.

14-03-2016 20:52

Jezuss +0

Die koekenbakkers die er nu lopen zijn dat wel????
Een scoorde middenvelder , die hebben we niet

14-03-2016 20:59

Jezuss +0

Niet regelmatig maar af en toe
Maar hij heeft scorend vermogen en dat heeft geen van de middenvelders die er nu staan

15-03-2016 07:45

MrCharisteas +0

Heeft een grote club als Feyenoord nou exht geen budget om een stagair met een iPhone te laten periscopen? Op zijn minst dan... Er is toch wel genoeg belangstelling voor om de kosten eruit te krijgen lijkt me.

14-03-2016 20:12

MrCharisteas +0

Achabar eindelijk een keertje in de spits joh? Wat een wereldwonder

14-03-2016 20:08

Ter_Aar +1

Bij het tweede speelt ie bijna altijd?

14-03-2016 20:08

MrCharisteas +0

Ik dacht dat hij daar ook vaak op de flanken staat, of misschien was dat alleen toen Kramer bankie zat een paar weken geleden?

14-03-2016 20:09

fr34023 +0

daarvoor ook toen was het Kazim die zijn plekje inpikte. Speelt inderdaad pas net een paar wedstrijden in de spits.

14-03-2016 20:12

Ter_Aar +1

Dan heb ik niets gezegd

14-03-2016 20:21

bleikjr +4

6!!!!!!!!!!!!!!!! Miljoen aan aankopen in het tweede. Wanbeleid ten top

14-03-2016 20:04

bleikjr +4

Meer zelfs. Lachertje

14-03-2016 20:05

Digidre +19

Ff kijken hoor.... Als je een sterke bank wilt hebben in het 1e, dan komen daar ook miljoenen op, hoe je het wendt of keert. Je bent zo sterk als je bank is, zeggen ze toch?
Dat houdt dan ook weer in, dat deze jongens, als ze geen minuten gemaakt hebben in het 1e, speeltijd krijgen in het 2e. En zo krijg je daar ook miljoenen op het veld.

14-03-2016 20:08

Jezuss +0

De bank is duur maar sterk is weer wat anders

14-03-2016 20:22

Digidre +19

Ik denk dat 020 en 040 dat ook hebben. Als je van Rhijn en Fisher op de bank hebt kom je ook een eind in die richting.

14-03-2016 22:04

Jezuss +0

En wat dacht je van de bank in 070,030,04160,050 ,035,080 01847 en 076

14-03-2016 22:30

Digidre +19

Zeker, en wat je dan doet is de verhouding bank / veld berekenen. De percentages die je dan krijgt kunnen wel eens verrassend zijn.

15-03-2016 09:04

Jezuss +0

Zeker en vast

15-03-2016 09:58

Sven-FR12 +0

Hoezo stroomt Feyenoord 2 niet de tweede divisie in volgend seizoen?

14-03-2016 20:03

Ter_Aar +1

Kost geld. En Varkenoord moet gerenoveerd worden (staat al 10 jaar op de planning)

14-03-2016 20:09

Ter_Aar +1

Begrijp me niet verkeerd, ik zou het zelf ook graag zien. We gaan gewoon steeds meer achterlopen, in plaats van inlopen. We hebben het altijd van onze jeugd moeten hebben, als dan zelfs een grootschalige renovatie van hetgeen wat de club op de been houd al jaren moet duren dan laat je toch je eigen reddingsboei zinken? Plus het niveau van de jeugd wordt er ook alleen maar beter van als ze tegen jupilerleague clubs speelt. En het is voor de beloften net effe meer uitdaging dan tegen Heracles 2 op maandagavond, met alle respect.

14-03-2016 20:58

ComeonFR +7

Dat wil Feyenoord niet.

14-03-2016 20:09

tonymontanasgp +21

dat wil van geel niet

14-03-2016 20:30

ComeonFR +7

Feyenoord A1 op het toernooi 5-0(!) verloren van Atalanta

14-03-2016 20:03

gioynwa +0

Feyenoord - Heracles (0-1) FT 1 = 1,97

14-03-2016 19:57

fr16 +2954

Is feyenoord beter?

14-03-2016 19:53

Stadionsoap_nl +0

Gebeurt te weinig om daar iets zinnigs over te melden.

14-03-2016 19:57

fr16 +2954

Oh dat is dan niet best...

14-03-2016 19:58

Dikkestrontineentrechter +2579

Miljoentje of 9 op het middenveld

14-03-2016 19:52

Jamcarter +3

Met een salaris van 3 miljoen..

14-03-2016 19:54

Tomasson +47

het valt zowaar niet mee allemaal

14-03-2016 20:01

Jamcarter +3

Toptalent in de jeugd Jari Schuurman, teveel aankopen die speeltijd moeten krijgen ga jij lekker linksbuiten jongen! Goed voor je ontwikkeling he....
Op 10 hoef je voorlopig niet meer te rekenen want we hebben heel veel aankopen die speeltij moeten krijgen! Lekker 3 jaar verkloten en gratis de deur uitlopen want dat is ons beleid.

14-03-2016 19:52

Kaap +16

Erg he, "successen" van de laatste jaren kwam door de jeugd.

14-03-2016 19:57

Jamcarter +3

Vraag me af of Van Geel het goed vindt gaan of spijt heeft van zijn daden?

14-03-2016 20:02

Murlock +9833

Die krabt zich echt wel eens achter zijn oren.

14-03-2016 20:06

hoekvlag +0

Mag toch hopen dat hij zo nu en dan achter. Zijn oren krabt! Want wat Koeman heeft opgebouwd heeft van Geel samen met Rutten en Gio weer vakkundig afgebroken!

14-03-2016 20:07

Jezuss +0

Als je een talentvolle jeugdspeler bij Feijenoord ben moet je (als je de kans krijg) zo snel mogelijk weg en niet naar loze beloftes van meneer VanGeel luisteren

14-03-2016 20:28

skin +13986

20 minuten onderweg en er is nog niks gebeurt...

14-03-2016 19:51

FEY2016 +0

Misschien een idee om Feyenoord Reserves - Heracles Reserves in plaats van Feyenoord 2 - Heracles 2. Ziet er ontzettend vaag uit nu, lijkt alsof het 2-2 staat ofzo.

14-03-2016 19:37

Digidre +19

Daar trapte ik pas ook in

14-03-2016 19:38

Digidre +19

Ja is zo, maar het werd even in de gauwigheid gelezen...

14-03-2016 19:46

fr34023 +0

Of gewoon jong fey - jong heracales.

14-03-2016 19:42

The_Boss +87

Trapte er ook in

14-03-2016 19:46

robinho93 +80

ondertussen krijgt feyenoord a1 op hun kloten door atalanta a1

14-03-2016 19:37

Stadionsoap_nl +0

5-0 alweer. Goed voor m'n bets maar een drama uitslag zeg haha.

14-03-2016 19:38

robinho93 +80

toch nog iets positiefs aan een 5-0 achterstand..

14-03-2016 19:40

descout +0

Atalanta u19 mannen met baarden lijken wel bergsmo 1

14-03-2016 20:01

FR4Ever +2

Weten ze nu al dat het 2-2 wordt? Matchfixing boeeeh!

14-03-2016 19:36

ChristianY10 +0

Dat middenveld

14-03-2016 19:30

ESmook +3

Geen streams denk ik?

14-03-2016 19:30

Wietse +24078

Periscope iemand? :)

14-03-2016 19:29

sirmike +1

Het blijft geen feest wqhaha

14-03-2016 19:37

Wietse +24078

Aaaaahhhh toe nou..

14-03-2016 19:53

fr34023 +0

Kent iemand een stream?

14-03-2016 19:29

ernst H +4998

Santos kan l.buiten en spits

Gratis op te halen

14-03-2016 19:23

Ronaldinho +6722

Aardige speler om erbij te hebben voor de breedte. Eerlijk gezegd schat ik hem hoger in dan Michiel Kramer, vooral omdat Santos voetbaltechnisch gezien een veel groter aandeel heeft dan Kramer. Bovendien heeft hij ook bewezen over scorend vermogen te beschikken.

14-03-2016 19:31

El-Fenomeno +9

Te traag voor linksbuiten ernst.

14-03-2016 19:53

ernst H +4998

Is die zo traag?
Hij scoort wel mooie doelpunten.

Elia valt ook behoorlijk tegen

15-03-2016 18:44

El-Fenomeno +9

Hij was wel een buitenspeler maar hij oogt niet snel. Zal wel een prima spits voor ons zijn Ernst.

15-03-2016 19:04

ernst H +4998

In ieder geval voor erbij

16-03-2016 18:43

FRthistlefield +1

Het middenveld van 2 zie ik volgend seizoen graag in de basis bij 1.

14-03-2016 19:20

Wietse +24078

Ik zou alleen ipv Vejinovic hopen op behoud van Vilhena. Anders Schuurman of Karsdorp de kans geven :).

14-03-2016 19:23

FRthistlefield +1

Vilhena, El Ahmadi, Toornstra en Immers wegdoen/verkopen/geen energie meer insteken.

Hamer(echt een toptalent), Tapia, Vejinovic, Nieuwkoop/Karsdorp, Schuurman en Gustafson is afdoende.

14-03-2016 19:31

Wietse +24078

Om nou weer het hele middenveld om te gooien..

14-03-2016 19:34

FRthistlefield +1

Pas aankomend seizoen he...

14-03-2016 19:39

marcel achterhof +82

Dus weer spelen om de plaatsen 345 of lager

14-03-2016 19:33

FRthistlefield +1

Toornstra, El Ahmadi en Immers zullen nooit wat toevoegen. Tapia en Gustafson zijn nog jong en bij Vejinovic heb ik de hoop nog niet opgegeven.

14-03-2016 19:39

dardy +0

A1 3-0 achter tegen Atalanta....

14-03-2016 19:17

PindakaasFR +133

A1 is redelijk drama dit seizoen dus zo gek is het niet.

14-03-2016 19:19

descout +0

Vind wel meevallen hoor bij die a1 competitie alles ligt daar niet ver van mekaar af
Het zijn maar 8 teams verlies je kan je ineens onder staan win je kan je ineens op de eerste plek staan. wel een sterke mannen competitie dan een jongens b1 competitie.

14-03-2016 19:31

kuiiper +44

Meer staf dan wisselspelers op de bank...........

14-03-2016 19:08

Roytterdam +1853

Belachelijk dat we geen andere (echte) linksbuiten hebben dan Elia

14-03-2016 19:08

descout +0

Rashaan fernandes waar wachten ze op,scorend vermogend,skills

14-03-2016 19:15

RuudFeyenoord +1518

Denk dat Koeman meer durfde met de jeugd. Gio heeft nog niks echt laten doorstromen

14-03-2016 19:42
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties