Kramer bijna in zandbak: ''Achteraf gezien is dit mooier''

Kramer bijna in zandbak: ''Achteraf gezien is dit mooier''

Het had niet veel gescheeld of Michiel Kramer had nu niet voor Feyenoord gespeeld, maar voor het Arabische Baniyas. Begin dit seizoen ketste de transfer af en ging hij vervolgens van ADO Den Haag naar Feyenoord. Kramer blikt terug: "Achteraf gezien is dit misschien wel mooier. Het is niet te voorspellen wat er gaat gebeuren, blijkt maar weer," zegt de spits tegenover RTV Rijnmond. "Voor hetzelfde geld zat ik nu in 40 graden in de Emiraten en nu sta ik hier. Misschien komt dat ooit nog, maar zo is het goed."

Met Feyenoord lijkt Kramer zich de komende week te gaan verzekeren van Europees voetbal. Via de competitie óf via de beker. Het zou zelfs zaterdag al een feit kunnen zijn als er wordt gewonnen van FC Groningen en de concurrenten punten laten liggen. "We willen dat het liefst zo snel mogelijk. Als dat zaterdag al kan, graag. Maar dan moeten wij wel eerst zelf zien te winnen. Dan pas kunnen we naar andere ploegen kijken."

"Ik heb Europees voetbal nog niet meegemaakt, maar ik zou het heel bijzonder vinden. Daar kijk ik naar uit, maar het is nu nog ver weg," aldus Kramer vrijdag tegenover de regionale omroep.

Lees meer over
Michiel Kramer kramer
Plaats reactie
666

feyenoord_Freak +14031

Zou typisch iets voor kramer zijn struisvogel techniek hij steekt toch meer kop in het zand dan dat hij veel scoor. Dan kwam die zandbak daar hem veel beter uit ja, hier kan hij dat niet maar probeert het toch .

16-04-2016 06:54

VakPP +5

Toen Kramer kwam was het een fantastische aankoop. Oke het is een luie spits, maar wie zou er anders in de spits moeten? Een goede spits kost gemiddeld zeker zn 5/6 miljoen

16-04-2016 00:09

FRCeesje +2896

Oh ja sorry ik ben nieuw hier????

15-04-2016 22:24

FRCeesje +2896

Al scoort hij (bijna) alleen in de 16 metergebied en in uitwedstrijden

15-04-2016 22:23

FRCeesje +2896

Beetje deprimerend he, als hij scoort is hij een held maar toch mag hij naar de zandbak haha

15-04-2016 22:22

fr34023 +0

Een held na die intikkertjes hahaha dan geef ik liever de credits aan degenen die de aanval creeren en de bal klaar leggen.

16-04-2016 18:23

FR-Saudi +2

Lekker denigrerend, "de zandbak". En dat terwijl ze het daar beter voor elkaar hebben dan in Nederland.

Kramer mag na het seizoen alsnog gaan hoor.

15-04-2016 21:58

oud_hagenees +3

Hoezo goed voor elkaar. Als vrouw achter het stuur; 20 zweepslagen. Record aantal onthoofdingen. Is gwwoon wen islamitische dictatuur

16-04-2016 16:58

FR-Saudi +2

In de Emiraten heb je geen onthoofdingen en rijden vrouwen auto. Kramer zou daarheen gaan.

16-04-2016 20:53

Gert010 +0

Zandlopertje

15-04-2016 21:39

CowboyJos +0

Ja Michiel volgend seizoen alsnog naar de zandbak


We hebben een andere spits nodig.

15-04-2016 20:27

Markvdh +0

Misschien reken ik verkeerd hoor, maar als Feyenoord morgen wint en Utrecht verliest, kan Utrecht ook nog op 58 punten komen. Alleen hun doelsaldo is iets minder. Dus de derde plek is nog geen zekerheid bij winst van ons en puntenverlies bij Utrecht

15-04-2016 19:02

WillemvanHanegem21 +1

Het veldspel van Kramer wordt elke week beter', zegt Van Bronckhorst.

----------

okayyyyyy O_o

15-04-2016 18:26

JKMG +19

Hij heeft de lat ook niet erg hoog gelegd voor zichzelf.

Mijn veldspel wordt ook elke week beter, maar ik sta ook niet in de spits bij Feyenoord.

15-04-2016 18:40

FR4Ever +2

Misschien? Wat is dat voor daar woord? Natuurlijk is dit mooier!

15-04-2016 16:32

skin +13957

Zandbak kan over twee jaar ook nog.

15-04-2016 15:45

shabalala +79

"Voor hetzelfde geld zat ik nu in 40 graden in de Emiraten en nu sta ik hier. Misschien komt dat ooit nog, maar zo is het goed."

daar had hij toch meer kunnen verdienen en niet voor hetzelfde geld:P

15-04-2016 15:41

AceFR +0

Ja idd hij had daar veel meer kunnen verdienen. Maar ondanks dat geld vindt die het toch mooier om bij Feyenoord te voetballen. Gelukkig zijn die er nog. Al zal die hier ook geen slecht salaris hebben hoor.

15-04-2016 16:18

feyenoordkorsou +0

Het is spreekwoordelijk

15-04-2016 16:23

AceFR +0

In dit geval niet, in dit geval bedoelde hij het gewoon letterlijk. Als er geen problemen waren met het contract dan had die nu daar gespeeld en was Feyenoord te laat geweest. Want hij had anders dat contract al getekend. Omdat ook hij dacht dat Feyenoord niet meer zou komen.

15-04-2016 16:24

oud_hagenees +3

Goed opgelet.

15-04-2016 19:24

SuperGans +221

Spelen ze straks weer Europees... Is de 1e wedstrijd zonder publiek...

15-04-2016 15:35

FR_Swiss +667

Met dank aan...

15-04-2016 17:51

Weekwel +1

Nou zeg het is?

15-04-2016 20:56

Tomasson +47

Schiet (of kop) ons naar de bekerwinst Michiel!

15-04-2016 15:30

bjornvandutch +5

Het is nog ver weg zegtie dan!!! brrrr!!! ja snap wel wattie denkt.. volgend jaar een word er een andere spits aangekocht natuurlijk! whahahaha

15-04-2016 15:30

Sinister +13031

Had hem liever niet gehad. Is scorend zwak en je moet er heel je spel op aanpassen want anders heb je helemaal niks aan hem. Hopelijk gaan we nog een keer voor een voetballende spits die meer kan dan alleen maar lang zijn.

15-04-2016 15:27

FRS-79 +1

We moesten ons hele spel ook aanpassen aan Pelle. Zijn we toch niet bepaald slechter van geworden destijds...

15-04-2016 16:09

fr34023 +0

Ga je nu serieus Kramer en Pelle met elkaar vergelijken? Kramer mag Pelle zijn veters nog niet eens strikken. Dat aanpassen viel trouwens ook reuze mee. Nu moet je die bal verplicht over de zijkanten panklaar 3 meter voor het goal leggen anders heb je niks aan die lange dweil.

15-04-2016 17:44

FR_Swiss +667

Dat mag kramer wel, als hij het maar netjes vraagt..

15-04-2016 17:52

FRS-79 +1

Eh nee, misschien moet je wat beter leren lezen. Ik heb het over de speelwijze, niet over Pelle vs Kramer.

16-04-2016 17:36

fr34023 +0

Je zei toen ging het ook goed dus wel een soort van vergelijking. Nu moet je juist het spel aanpassen aan kramer bij Pelle was dat veel minder, bovendien past pelle zich zelf wel aan welke speelwijze je ook toepast.

16-04-2016 18:20

Sinister +13031

Pelle scoorde er 25+, Kramer 13. Daarbij kon Pelle ook nog wat met een voetbal en Kramer niet. Maar inderdaad, laten we nu altijd maar een spits halen van 2 meter onder het mom van 'met Pelle ging het ook'.

Je zou moeten solliciteren bij Feyenoord! Je past wel in de huidige denkwijze

15-04-2016 18:18

FRDenBoschFR +1236

is de derde plaats directe plaatsing groepsfase ?
En wat gebeurt er als we de beker winnen én 3e worden ? Wordt deze plaats dan doorgeschoven ?

15-04-2016 15:20

Tomasson +47

Nee, volgens mij nog 2 voorrondes. Beker wel directe plaatsing groepsfase. Bekerwinst dan schuift dit door naar plek 4 en spelen 5, 6, 7 en 8 playoffs.

15-04-2016 15:29

JDN1987 +22799

En hoe zijn boschenaren met Feyenoord begaan? iemand van me werk komt ieder ochtend helemaal vanuit den bosch naar de rotterdamse haven en die zegt dat den bosch zeer ajax mindet is zoals tilburg en breda.

15-04-2016 16:06

eefb014 +5418

breda en ajax gaan niet echt samen..
derde plaats is voorronde. als feyenoord derde wordt en beker wint, gaat nr 4 naar de voorronde. en spelen 5 t/m 8 playof. als feyenoord derde wordt en utrecht vierde en wint de beker. feyenoord voorronde utrecht direct en 5 t/m 8 playoff

15-04-2016 16:27

marcel achterhof +82

Nou nac niet hoor geloof me ha ha ha ha

15-04-2016 16:49

JDN1987 +22799

Die haten ons dus automatisch leg ik een link

15-04-2016 17:36

mooskoerenhout +0

Veel Brabantste steden zijn 020 minded.

15-04-2016 20:26

marcel achterhof +82

Den bosch en breda valt wel mee man

16-04-2016 04:27

mooskoerenhout +0

Helmond en Oss anders wel. Zijn ook maar kleine steden, maar veel 020.

16-04-2016 19:28

marcel achterhof +82

In Den bosch zitten gewoon feyenoord supporters moosie

16-04-2016 19:37

mooskoerenhout +0

Ja klopt aardig veel ook.

16-04-2016 19:48

Weekwel +1

Is heel erg verdeeld daar!

15-04-2016 20:58

FRDenBoschFR +1236

er zijn zeer veel Bosschenaren die Feyenoord zijn. voor mijn gevoel meer als dat er 020 aanhangers zijn.

En die meneer bij jou uit de haven praat denk ik in zijn eigen straatje.....
Tilburg zit ook veel Feyenoord. Breda wat minder geloof ik....;)

18-04-2016 15:59

Weekwel +1

In tilburg juist veel scumm toch?!

19-04-2016 11:30

flatsh +1711

Hoezo "achteraf" verdomme.

15-04-2016 15:16

feyenoordkorsou +0

Ik wil heel graag een keer Gustafson in de spits zien in plaats van Kramer. Maar ja supercoach Gio blijkbaar niet.

15-04-2016 15:08

Bati +39410

Heeft die daar ooit eens gespeeld

15-04-2016 15:14

flatsh +1711

Dus Gio krijgt nu een sarcastische opmerking omdat hij gustafson niet in de spits zet..

15-04-2016 15:17

feyenoordkorsou +0

En omdat hij een slechte coach is die ons 7 keer op rij heeft layen verliezen door zelf het middenveld uit balans te halen. Sinds Kuyt (door Advocaat) nadrukkelijker op het middenveld aanwezig is (niet vanuit een verkapte rechtsbuiten positie) hebben we weer een middenveld spelen we iets beter en winnen we wedstrijden.

15-04-2016 15:24

BBMarco +497

En hoe weet jij dat dik kuijt heeft verplaatst..... je dikke duim natuurlijk, net als die dikke plaat.

15-04-2016 15:36

flatsh +1711

vind het altijd wel mooi als mensen een mening of een aanname als feit mee nemen in een discussie, je kraakt gio af omdat denkt dat het door het middenveld komt en omdat gustafson in de spits moet. en je neemt maar aan dat advocaat degene is die kuyt daar heeft neergezet... Dacht dat wij nooit van de arrogantie waren haha

15-04-2016 16:43

Weekwel +1

Wat een stakker ben jij korsou hahahahah! Ga lekker zo naar bedje!

15-04-2016 21:01

ricodetico +12968

Aldus supercoach feyenoordkorsou....

15-04-2016 15:24

Chamo +1885

Ban strèt si.

15-04-2016 15:37

ElPanzeFr +21217

Heb het gezegd en zal dat blijven doen, maar Kramer is geen spits die je eigenhandig kampioen kan maken. PSV met de Jong en Ajax straks met Haller zullen dat wel hebben

15-04-2016 15:04

skin +13957

Haller is overhyped.

15-04-2016 15:11

RobbinFR +830

Haller is poep.
Joden hebben al een goede spits

15-04-2016 15:12

skin +13957

Ze kunnen beter voortbouwen met die Pool inderdaad. Die begint nou net een beetje op stoom te raken.

15-04-2016 15:28

eefb014 +5418

ind boymans nog beter dan haler. als je iemand wil halen van utrecht is het ramselaar. echt en type die je elftal beter maakt.

15-04-2016 16:32

fr34023 +0

Kramer en europees hahaha dan ga je pas echt zien dat deze jongen gewoon te kort komt voor Feyenoord. Als ze in de eredivisie gewoon 90 minuten bij hun man kunnen blijven is er niks aan de hand deze jongen scoort alleen door heel veel ruimte en perfecte aanvoer moet je nagaan hoe makkelijk het hem word gemaakt.

Duels kan je makkelijk winnen van hem, zeer trage handelingssnelheid en 0.0 techniek of creativiteit. Op lange termijn gaat dit compleet fout volgend seizoen dus gewoon een fatsoenlijke eerste spits halen.

15-04-2016 14:55

anti-trommels +5

Ik denk dat hij er spijt van heeft.

15-04-2016 14:47

SuperGuidetti1 +33

Denk het niet hoor

15-04-2016 15:17

anti-trommels +5

Ik denk van wel, maar hij vindt het ook wel weer geweldig om bij Feyenoord te spelen.

15-04-2016 15:18

SirFR +522

hij gaat gewoon schitteren in de finale, weet het zeker.

15-04-2016 14:43

SirFR +522

Beker op de eerste plaats natuurlijk, directe plaatsing poules....

15-04-2016 14:43

gabelerus12 +163

Knap dat hij Kramer op zn 26ste zich nog zo ontwikkeld

15-04-2016 14:35

feyenoord1980 +2744

Knap? alle profs ontwikkelen tot hun 28, 29ste

15-04-2016 14:43

Renzo +1078

Vardy is 29

15-04-2016 14:52

gabelerus12 +163

Maar dat doen ze vooral in hun beginjaren, maar hij ontwikkelt zich op relatief late leeftijd heel snel

15-04-2016 14:55

Jimmy +0

Waar is die ontwikkeling dan? Volgens mij heeft hij nog steeds het niveau wat hij bij ADO had en dat is eigenlijk net niet goed genoeg voor Feyenoord

15-04-2016 21:06

dEADER20 +2645

Ik denk niet voor hetzelfde geld Kramer

15-04-2016 14:31

CROOSWIJKER +14702

Net dat filmpje van guidetti gezien, als ik dan kijk wat er nu in de spits loopt....

15-04-2016 14:29

Mike_FR +0

3e worden is twee voorrondes spelen, dat is absoluut geennprijs. Je seizoen begint al eind juli en je moet altijd tegen gare oostblokclubs. Beker is rechtstreeks groepsfase, dan kan je pas echt spreken over Europees voetbal.

15-04-2016 14:19

Ronskk +22281

als je beker wint stroom je direct in groupsfase...

15-04-2016 14:23

Mike_FR +0

Dat zeg ik toch ook?

15-04-2016 14:24

NikFR +24

Ja hij toch ook?

15-04-2016 14:29

skin +13957

Beker is direct groepsfase. Ik denk ik leg het maar even uit. Wellicht ten overvloede... Wellicht.

15-04-2016 14:30

duitser +4317

en als we 3e worden?

15-04-2016 14:32

Lirky +124

Mja dat is dus niet van belang als je de bekert wint.

15-04-2016 14:34

MennoYNWA +1

Nee want als je de beker wint zit je gelijk in de groepsfase :D

15-04-2016 14:50

skin +13957

Ohja joh? T is nie waar?!

15-04-2016 14:53

eefb014 +5418

kan iemand mij uitleggen hoe het zit. als je de beker wint ben je dan echt rechtstreeks geplaatst voor de finale van de eufa cup? of moet je dan .........................

15-04-2016 16:35

Lirky +124

Nee, eerst nog play-offs geloof ik.

15-04-2016 17:20

eefb014 +5418

neem aan de playoff van de jupiler leauge.

15-04-2016 17:26

Mike_FR +0

Godverdomme wat flauw X-D

15-04-2016 16:08

TheEmpreror +0

Maar wat als we geen derde worden en wél de beker pakken?

15-04-2016 20:48

TheEmpreror +0

Of de beker pakken en derde worden? Krijg je dan twee tickets? Aan wie zullen we die geven? Sparta?

15-04-2016 20:49

Asstomouth +5

Ik vind het altijd jammer als spelers niet de ambitie hebben om in een groot voetballand te spelen, maar in de zandbak. Zeker als ze nog niet de 30 hebben aangetikt en helemaal als Feyenoord dan in zee gaat met zo'n speler.

Ben ervan overtuigd dat Feyenoord beter zou renderen met spelers die wel hogerop willen.

15-04-2016 14:18

El-Fenomeno +9

Ik zou het niet erg vinden om in pak hem beet China, Australie of Mexico te voetballen.

15-04-2016 14:20

bouman +310

Kramer wilde naar Feyenoord maar Feyenoord wilde hem niet.
Toen kon hij daar naar toe en dat heeft hij gedaan totdat het afgeblazen werd en toen hapte Feyenoord pas

15-04-2016 14:20

skin +13957

Als het er niet naar uitziet dat je droomclub voor je komt maak je de keuze voor het geld. Ik snap dat wel, zou ik zelf ook zeker doen.

15-04-2016 14:43

bouman +310

Dat was het punt.
Feyenoord kwam niet omdat het merendeel twijfelde.
En toen bleek dat we niks beter konden halen en zijn transfer afketste hebben ze het alsnog gedaan

15-04-2016 14:57

skin +13957

Jup. Eigenlijk heel raar hoe dat is gelopen.

15-04-2016 15:01

Sen1908 +20889

Dit is gewoon niet misschien wel mooier kramer.. Dit is je ultieme droom

15-04-2016 14:18

El-Fenomeno +9

Lijkt me niet zo moeilijk Gio, thuis heeft die veel minder ruimte dan in uitwedstrijden.

15-04-2016 14:14

bobiku95 +2

Ik snap je punt, maar vind je dat Kramer een spits is die ruimte nodig heeft? Hij is het best in de 16. Ik denk dat het puur toeval is. Zou wel eens statistieken willen zien van zijn totale minuten in uitwedstrijden, vergeleken met thuiswedstrijden

15-04-2016 14:38

Truusxx +702

Misschien wel mooier???

15-04-2016 14:14

bobiku95 +2

Verkeerd geciteerd. In het interview zegt hij: "achteraf gezien is dat eigenlijk alleen maar mooier."

15-04-2016 14:46
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties