Tonny Vilhena slaat terug: ''Ik ben geen geldwolf''

Tonny Vilhena slaat terug: ''Ik ben geen geldwolf''

Tonny Vilhena gaat deze zomer op zoek naar een nieuwe club. De middenvelder van Feyenoord kreeg vandaag te horen dat hij definitief mag vertrekken uit De Kuip. Deze week leek het er nog even op dat hij alsnog bij Feyenoord zou blijven.

''Iedereen kent mijn thuissituatie, dus langer bij de club was voor mij een serieuze optie, ook al doordat Feyenoord mijn club is en blijft'', zegt Vilhena tegenover Voetbal International. ''Ik hoor en lees ook dat ik word neergezet als een geldwolf, maar wie de salarissen bij Feyenoord kent, weet dat ik niet ben. Ik hoef geen miljoenen te verdienen, maar moet ik dan wel minder krijgen dan andere jongens?''

Rancune jegens Feyenoord heeft hij zeker niet. ''Ik gun de club het beste en zal trainer Giovanni van Bronckhorst missen. Hem ben ik dankbaar voor het vertrouwen wat hij mij heeft gegeven. Ik kan met iedereen goed opschieten, behalve misschien met één persoon.'' Daarmee doelt Vilhena op td Martin van Geel, die het talent in een officieel persbericht aanviel door te stellen dat Vilhena onrealistische wensen had.

Plaats reactie
666

goldenguidetti +2

Tonnen Trindollar Vielgeldja

25-05-2016 21:00

opa57 +7

SamuelvDam, Vilhena verdient geen € 800.000 bij Feijenoord. Dat was wat hij bij Inter kon verdienen en wat die achterbakse Van Geel hem zegt als "uiterste inspanning" te hebben aangeboden. Volgens die Brabantse aastor wilde Vilhena " onrealistisch veel voor Feijenoord en Erwdivisie behrippen". En daar geloof ik geen moer van. Ik denk dat Van Geel op zijn pik getrapt was omdat de Vilhena's niet meer met hem wilden praten omdat ze hem, terecht, niet vertrouwden en daarom verder communiceerden met Gio. En dat daarom die vieze gluiperd Van Geel in een keer de stekker eruit trok. Het kan niet zo zijn dat binnen 1 dag een "goede hoop op een nieuw 3jarig contract" verandert in "we gaan niet verrder want Vilhena eist het onmogelijke". Ik zeg wederom: SCHOP DIE VAN GEEL NAAR HET UWV, VOOR HIJ DE CLUB HELEMAAL TE GRONDE RICHT!!!

22-05-2016 15:46

HansM +0

Deze zomer kunnen we gelukkig nog naar de volleybalmeisjes kijken ipv die anti voetballen geldwolven. Dat zijn ze namelijk allemaal, misschien op Dirk na.

Nu al In in al die strakke broekjes.

22-05-2016 14:33

eMJay +0

Hahaha dirk is het meest gek op geld van iedereen man.

24-05-2016 09:00

SamuelvDam +22

Om even een betere blik op Vilhena te krijgen...


Een Jan Arie v/d Heide verdient iets meer als 1 miljoen per jaar. Vilhena verdiende 800.000 per jaar. Een vaste basis speler die minder verdient als een bank/tribune speler klinkt al raar. Dus als een basis speler zijn contract WIL verlengen en zegt " ik hoef het salaris niet van een Kuyt of een Elia maar ik wil wel boven het gemiddelde zitten van een basis speler en onze TD kraamt het uit als of ik 10 miljoen per jaar wilt verdienen, dan zegt dat toch meer over meneer van Geel dan Tonny toch???

22-05-2016 09:17

Peter1956 +0

Eindelijk van dat gezeur af lekker weg wezen

22-05-2016 06:56

ouwekaas +5

Nee hoor !!!j e bent geen geldwolf .

22-05-2016 05:40

opa57 +7

En al die pubers die hier Vilhena afbranden vinden het zeker WEL normaal als collega's die minder werk verrichten ruimschoots meer betaald krijgen?? Laat je toch nakijken!!

22-05-2016 00:15

Patience +1

Voor wat Vilhena gepresteerd heeft afgelopen jaren, is hij prima betaald.

25-05-2016 23:36

Skeptic +13622

Volgens mij als je mensen van buitenaf aanneemt moet je ze wel wat te bieden hebben. Zo werkt het in het zakenleven ook gewoon, dus ja, ik vind het niet heel raar. Helemaal aangezien Vilhena slechts een wedstrijd of 10 echt goed was.

Horen we niks meer van joh. Ciao.

30-05-2016 12:44

FR12_079 +180

Vilhena doet het niet voor het geld toch?

21-05-2016 19:19

FR_jens +9

Geen enkel aangeboden contract is goed genoeg voor hem, maar nee, hij is niet uit op geld hoor...
Doei!

21-05-2016 18:51

Rdam75 +923

Misschien wordt eigen jeugd wel heel erg overschat door de gemiddelde supporter... De (potentieel) echt goede jeugdspelers worden op hun 16e weggekaapt. Alles wat op 21 jaar overblijft, is redelijk eredivisieniveau. Dat is de realiteit.

21-05-2016 17:56

sunsfield +3

De eigen jeugd wordt het kind van de rekening. 'Door eigen jeugd grotendeels te passeren, heeft Feyenoord wel de nodige en duurbetaalde ervaring in huis gehaald. Deze trendbreuk, nieuwe spelers halen in plaats van jeugd te ontwikkelen, is een flinke investering gebleken die niet anders dan tot een vlijmscherpe doelstelling kan leiden: kampioen worden.'
Read more at http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/449815/trendbreuk-bedreigt-feyenoord-jeugd-moet-wel-tot-scherpe-doelstelling-leiden-.html#zVpVCyFft2rDwkpb.99

21-05-2016 16:41

opa57 +7

Feyenoordfan3,ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden!! Begalve dan dat ik het doodzonde vind dat Vilhena verdwijnt. Was na Vermeer dot seizoen gewoon een van je betere spelers met veel potentieel voor de toekomst. Maar ja, als die grinttegel liever meer salaris betaalt aan door hemzelf gehaalde, falende bankzitters dan is het logisch dat die jongen niet bijtekent.

21-05-2016 16:38

R0b3r1 +0

Mooi dat dit verhaal in ieder geval eens klaar is. De uitkomst is zonde, ik denk dat Vilhena zeker van meerwaarde zou kunnen zijn voor Feyenoord en Feyenoord voor Vilhena.

Hoewel het altijd gissen blijft neig ik toch 'de kant' van Feyenoord te kiezen, toen de onderhandelingen 1,5 jaar geleden begonnen vond Vilhena dat hij te weinig vertrouwen kreeg van Rutte en niet genoeg waardering van Van Geel qua financien.

Nu anderhalf jaar later heeft Gio Vilhena alsmaar vertrouwen gegeven en zelfs met een aflopend contract nog opgesteld, dus van een gebrek aan vertrouwen is geen sprake meer. Daarnaast lijkt mij van waardering wel sprake als een club je 1,5 jaar probeert te verlengen, met diverse aanbiedingen die financieel ongetwijfeld flink zijn toegenomen.

Dat hij nu dan alsnog weg gaat lijkt mij dan ook alleen nog een kwestie van geld en niet van gevoel, vertrouwen of zaken in die richting. Zijn onenigheid met van Geel had hij opzij kunnen leggen, want die heeft niets meer te zeggen na het zetten van de handtekening. Bovendien is Van geel niet Feyenoord en dat weet Vilhena ook heel goed.

Zonde van deze uitkomst, maar het verhaal van Vilhena doet mij geloven dat Feyenoord al van te voren kansloos was voor het verlengen van zijn contract.

21-05-2016 13:37

Skyline23 +3

Mooie dubbepolst, maar helemaal eens!

22-05-2016 00:42

henkietenkie +5901

Tot er door Feyenoord en Vilhena bedragen worden genoemd wil ik hier niks meer over horen. Als we tijd die vergaan is aan Vilhena onderhandelingen allemaal terug konden krijgen..

21-05-2016 13:06

Sim +1

Bedankt Tonny!

21-05-2016 12:55

Zsv +10

Moet blij zijn met wat die verdiend. Zijn in nederland zoveel mensen die het met veel minder moeten doen

21-05-2016 12:46

Guipelle +1791

Allemaal gissen wat hier gebeurd. Wij weten het niet hoe de onderhandelingen zijn gegaan. Zou stom zijn van Feyenoord om zo'n speler gratis de deur uit te laten lopen. Mogelijk had een tussentijdse salarisverhoging gewerkt met clausule / contractverlenging. Nu wil het kamp van Tony deze schade inhalen en dat wil MvG niet betalen. JAMMER JAMMER!

21-05-2016 12:33

lsimon +1248

Dat hij salarissen van 8 a 9 ton in het buitenland (in Milaan bijv.) heeft geweigerd zegt genoeg.

21-05-2016 12:56

Goofy1973 +3081

probleem is dat er blijkbaar (als vilhena gelijk heeft) personen zijn bij feyenoord die meer verdienen, maar minder betekend hebben voor de club. Als jij je hele leven bij een club hebt gespeeld, basisspeler bent, en neo international, en je krijgt vervolgens een aanbod dat minder is dan een paar aankopen die niet presteren en geen international zijn, dan zou dat bij jou ook zeer doen denk.

21-05-2016 16:03

feyenoordfan3 +7

Kijk, of Vilhena weggaat of niet maakt niet zoveel uit. Belangrijker is dat die smerige achterbakse pokdalige rothond uit de Kuip verdwijnt.

21-05-2016 12:11

Kaasiejj +1831

Alles in 1 bericht nou Vilhena dikke doei. Je ken van mij helemaal de tyfus genieten als feyenoord 0 krijgt van/voor jou.

21-05-2016 11:48

Bottleneck +3710

Geen enkele TD wil dat een speler gratis de deur uitloopt, ook Van Geel niet, pure kapitaalvernietiging.
Geloof best dat de gewenste salarisverhoging van kamp- Vilhena buitenproportioneel zijn en boven het salarisbudhet gaan, anders laat Feyenoord een speler écht niet gratis weggaan.

21-05-2016 11:44

willemfeyenoordermelo +1

Je lult uit je nek Vilhena. Straatje schoon poetsen. Veel plezier met bankzitten bij een middenmoter in Verweggistan.

21-05-2016 11:44

Davidus +188

Blablabla, mooi verhaal maar lekker wegwezen. Tot niet meer ziens!

21-05-2016 11:31

vinFr +1143

Vilhena is een Feyenoorder, hij heeft altijd gestreden voor de club. Ik snap best dat hij nu op een leeftijd is gekomen dat hij stappen wilt maken en dus ook op financieel gebied

21-05-2016 11:27

Giotazz +1057

Kom op zeg hij is 21 verdiend meer dan de gemiddelde leeftijd genoten en heeft de kans om in Feyenoord 1 te spelen. Is geld alles ?

21-05-2016 11:45

feyenoordfan3 +7

Is geld alles? Die gozer speelt al jaren voor amper 3 ton, terwijl een hoop middelmaat tussen de 6 ton en 1 miljoen verdiend. Maar jij zal vast met smart wachten op de rotzooi die die puistenbek al jaren aantrekt en vast denken dat we kampioen worden..

21-05-2016 12:09

Giotazz +1057

Denk er net zo over als jij hoor

21-05-2016 12:17

feyenoordfan3 +7

Dan zijn we het daarover eens..;)

21-05-2016 12:25

NmeLineZ +10552

NEE JE PAPA IS EEN GELDWOLF

21-05-2016 10:51

ElPanzeFr +21450

De zaken liggen wat genuanceerder, tuurlijk is Vilhena een geldwolf, hij wilde al voor dit seizoen een onredelijk hoog salaris, maar aan de andere kant is Feyenoord en Van Geel specifiek heel slecht met hem omgegaan

21-05-2016 10:34

Giotazz +1057

Hoezo slecht met Tony omgegaan ? Heeft een half jaar mogen spelen. Dat is netjes bij iederE andere club had ie op de tribune gezeten. En dan nog de club een worst voorhouden tot op het laatst. Ik denk dat er alles aangedaan is maar eens houdt het op.

21-05-2016 10:41

ElPanzeFr +21450

Daar heb je gelijk in. Is gewoon sleuren aan een dood paard geweest. Maar Feyenoord had dit conflict nooit zo hoog mogen laten oplopen, en het is niet netjes om dan zonder Vilhena in te lichten in de media te zeggen dat de deal van tafel is

21-05-2016 10:46

Giotazz +1057

Geweldige 2e seizoens helft..... En die andere 2,5 jaar waar je hem niet zag of hoorde? Hij heeft de kans gekregen van Feyenoord om te spelen. Dat alleen al zou een reden moeten zijn om te verlengen. Nee wachten tot het laatste moment en hopen op meer. Getuigd niet van enige logica. 13 jaar gespeeld bij de club en het onderste uit de kan halen. Wees dan een vent en teken bij en ga dan naar een andere club dat is win/win.

21-05-2016 11:39

antrax +0

Van Geel is geen geldwolf wil je zeggen?
Lees dit nog maar is na.

Vitesse heeft deze zomer serieuze pogingen gedaan om technisch directeur Martin van Geel weg te halen bij Feyenoord.

Dat meldde Voetbal International gisteravond. De Arnhemmers deden de technisch directeur een voorstel waarbij hij beduidend meer zou gaan verdienen dan zijn huidige salaris in Rotterdam. Van Geel stapte met de aanbieding - naar verluidt zo'n zeven ton - naar de raad van commissarissen van de Rotterdammers om een salarisverbetering eruit te halen.

En daarin slaagde Van Geel. 'Ik wil er ook nu helemaal niets over kwijt', zei Van Geel gisteren nadat de naam Vitesse was gevallen. 'Clubs hebben bij mij aangeklopt, maar ik heb het naar mijn zin bij Feyenoord.'

Vitesse deed na het afzeggen van Van Geel wel een succesvolle poging om Mo Allach los te weken bij de KNVB.

21-05-2016 12:40

Wimberto +2

Dat ben je wel Tonny..beetje ziek om je achter je moeder te verschuilen want dan zou je gewoon blijven..niet ? Je bent geen Feyenoorder als je transfervrij vertrekt en een keuze vanwege Van Geel betekent automatisch dat je de club Feyenoord van ondergeschikt belang acht. Je bent een geldwolf..een leugenaar en een nagemaakte..en joh..voor jou 10 anderen hoor..de garoetuh

21-05-2016 10:34

Hoogvlieter +2

Volgens mij staat er dat feyenoord niet met hem door wil.
Van de week nog wel met vilhena onderhandelen en nu zeggen dat het niet meer hoeft

21-05-2016 10:55

FR_076 +0

Dat ben je wel, leugenaar.. als feyenoord je zelf meer geeft teken je nog niet met je belachelijke eisen die zelf in Italie te gortig zijn, hopelijk krijg je nog een uitfluit wedstrijd.

21-05-2016 10:29

feyenoord_Freak +14053

Geldwolf in witte schaapskleren.

21-05-2016 10:14

hasil +8

Spelers zijn overal hetzelfde. Altijd is het de schuld van de club als die niet wil voldoen aan de salariseisen van een speler. Maar het probleem is niet het salaris maar Vilhena die niet weet wat hij nu zelf eigenlijk wil. Als je hier blijft dan geef je het sportieve de voorkeur en niet het financiële. Kies je voor het geld dan moet je naar het buitenland gaan. Feyenoord heeft een salarishuis waarbij je voor een Vilhena geen grote uitzondering kan maken. Er moeten immers straks nog meer spelers een salaris krijgen. Vilhena kan beter naar zijn voorgangers kijken die ook zaten te klagen over het salaris. Leerdam vond zichzelf ook ondergewaardeerd en is bij Vitesse op een zijspoor beland. Boëtius hetzelfde verhaal. Die zit nu voor een hoger salaris bij Basel op de bank. Dan mag je elders meer verdienen maar ik kan mij niet voorstellen dat je daar als speler echt blij van wordt. Als je met goede clubs uit Spanje en Italië praat en je komt er als Vilhena niet uit dan gaat het je dus louter om het geld en niet om het sportieve. MvG bevindt zich dus in goed gezelschap als hij niet zijn oren laat hangen naar de Vilhenaclan.

21-05-2016 10:05

NicoJansen +3289

Vilhena held
Van geel loser

21-05-2016 09:42

fr1000 +1

Nee, maar je vader wel!

21-05-2016 09:28

Maluka +0

Toy su russsss

21-05-2016 09:31

Doodles25 +1223

Het hele jaar roepen dat je weg gaat en dan sympathie proberen op te roepen door te zeggen dat je voor de hoofdprijs nog wel een jaartje zou willen blijven..... gewoon een club zoeken die wel aann je exorbitante eisen wil voldoen en genieten van de sfeer in het stadion. Op de bank of op de tribune, allebei heeft het wel iets.

21-05-2016 09:25

Jozef Borrelworst +0

Mensen zijn zo kortzichtig hier!

Je moet kijken naar wat redelijk is t.o.v. de rest van de selectie én het moment van die aanbieding!

1. Toen Tonny een van zijn eerste contractverlengingen kreeg aangeboden was hij bankzitter geweest onder Rutten en bankzitter onder Van Bronkhorst. In de jaren onder Koeman was hij welliswaar basisspeler, maar had een meevoetballende rol. Blonk weinig keren echt uit. Speelde vaak een 6. Afgewisselde met eens een 8 en eens een 5. Als bankzitter kreeg hij dus een contract aangeboden in de categorie "bankzitters" (salarisniveau Nelom 550.000).

2. Toen Gio uiteindelijk besloot hem definitief in de basis te zetten, werd hij beter dan in de tijd van Koeman. Door eindelijk eens echt te gaan presteren, werd dat beloond met een salarisaanbod van 700.000. Vilhena was het afgelopen half jaar een van de beteren, maar zit nog niet op het niveau van Clasie die wekelijks de club bij de hand nam.

3. Feyenoord wil Vilhena vervolgens niet gratis de deur uit laten wandelen en doet een aanbod van 800.000. Lijkt mij een heel reëel salaris voor een talent van slechts 21 jaar die een half jaar goed speelt.

4. Vilhena vindt zichzelf de dragende kracht achter Feyenoord en wil het salaris van in de categorie El Ahmadi ( circa 1,2 miljoen). Hij vergeet dat El Amadi veel meer ervaring heeft en dat in het normale bedrijfsleven ouderen werknemers met staat van dienst ook meer verdienen als jongeren die wellicht al sneller & beter zijn dan de ouderen.

5. Feyenoord doet nog 1 ultieme poging 3 jaar bijtekenen voor 900.000. Dat vindt Vilhena weer niet goed genoeg en Feyenoord staakt de onderhandelingen. De manier waarop Feyenoord dit vervolgens naar buiten brengt is kansloos, maargoed met een clown als persvoorlichter kan je niet andere verwachten.

Nu kunnen mensen wel roepen: "ja had het geld van Tapia aan Vilhena gegeven", dat zou betekenen dat Vilhena 1,2 miljoen verdiend.. Wat denk je dat de rest van de selectie bij de eerst komende onderhandelingen gaat roepen? De hele salarishuishoudig wordt omver gegooid.

Mocht Vilhena nu een type Pelle zijn, een kapstok waar heel je elftal aan ophangt, kan je dat best verklaren naar de rest van de selectie, maar een postbode van 21 met een goed half jaar meer dan 900.000 geven is onverantwoord!

Kortom Martin van Geel heeft vooral in zijn openingsbod en communicatie fouten gemaakt, maar de eisen van Vilhena zijn gewoon te gortig! Amen

21-05-2016 09:22

fr1000 +1

Nice, dit moet gewoon een artikel zijn.

21-05-2016 09:29

sunsfield +3

hehe er is er toch nog een paar die het snappen


eigen jeugd word minder betaald dan de aan kopen en dat mag als deze aan kopen beter zijn dan je eigen jeugd maar is bv jan arie beter als kasdorp en vilena ? maar hij verdien wel veel meer en dit is ook de reden dat er heel veel jeugd spellers weg gaan . en dan nog maar tezwijgen hoe de club met zijn jeugd om gaat .

en gaan ze weg dan komt er een pers bericht naar buiten , en maken hem uit als geld wolf dit hebben ze ook bij wijnaldum fer , en meer spellers gedaan en het kranten lezenden schapen maken dan de spellers af ,

21-05-2016 09:30

Maluka +0

Ga bij het ad werken. Jij kan het goed verwoorden

21-05-2016 09:34

feyenoord_Freak +14053

Zooo eindelijk iemand die het goed verwoord De kogel is door de kerk.

21-05-2016 10:09

Michaelnh +645

Dat legt hij net uit in zijn stuk. Het huidige contract is nog van zijn periode als bankzitten/mee-voetballer.

21-05-2016 11:27

mooskoerenhout +0

Hele goede uitleg. Je creëert een hoop problemen als je aan die eisen zou voldoen.

Maar dat snappen de fanboys niet.

21-05-2016 11:31

tommj28 +577

Leuk verhaal, punt is alleen dat Feyenoord nooit 8 of 9 ton heeft geboden, ga maar meer uit van maximaal een ton of 5. Bij 8 of 9 ton had hij al lang getekend

21-05-2016 11:37

FR4everandalways +124414

Je hebt gewoon gelijk Tony. Achterlijke Van Geel wilt je minder geld geven terwijl je een van de beste spelers van dit Feyenoord bent. Dom dom dom. Gewoon lekker ergens heen gaan waar ze je wel waarderen. Van Geel rot op!

21-05-2016 09:19

Motoriszer +0

ffkes niet meer aan opas sjnaps zitten voordat je iets kalkt...

21-05-2016 09:37

FR_076 +0

Jij bent pas dom.

21-05-2016 10:30

rood-wit +3772

Sodemieter toch op Vilhena, nu slijmen, maar iedereen stiekem uitlachen, lul

21-05-2016 09:08

feyenoord_Freak +14053

Weet je hoeveel mensen er zijn in Nederland geen baan hebben hier en dolgraag zoveel geld wel willen verdienen 3 ton a 8 ton voor voetbal is dat voor een mooi begin.

21-05-2016 09:01

Maluka +0

Vergeet niet da vader Toy ook een salaris moet beuren he dus met 8 ton salaris neemt Toy geen genoegen.

21-05-2016 09:00

NickSCF +155

Nee geen wolf...maar een geit hahahaha

21-05-2016 08:52

gerrit66 +286

Als Vilhena op elk pers bericht zo blijft reageren heeft hij in her buitenland amper tijd om te voetballen denk ik .

21-05-2016 08:48

FeyenoordSunderlandLoyal +512

Dag Vilhena bedankt voor je inzet, ik heb vaak genoten van je talent en spel.
En wie ik moet geloven zou ik echt niet weten maar ik weet wel dat het voor jou als voetballer beter
was geweest als je nog minimaal 1 jaar in de Kuip had gespeeld.
Hopelijk kom je niet als zoveel andere "talenten" voor je ergens op de bank te zitten.
Al zullen er dan ondertussen wel genoeg centjes op je bank staan om er lekker warm bij te zitten...

21-05-2016 08:30

FR_jens +9

Drenthe kreeg een zeer mooi contract bij Real Madrid en Feyenoord 13 mlj euro.
Vilhena krijgt een dumpcontract bij een subtopper en Feyenoord niets.

21-05-2016 18:53

hoekvlag +0

You win some, you loose some! Brands heeft ook zijn krasjes met labayad en bakali. Overmars zal ook nog wel achter zijn oren krabben met Fosu mensah en Boilesen.

21-05-2016 08:16

Feyenoordd1 +0

Of je tonny nou graag bij Feyenoord ziet voetballen of niet, het is wel weer een voorbeeld van hoe Feyenoord met de jeugd omgaat. Elk jaar verkozen tot beste jeugdopleiding maar de talenten vertrekken alleen maar. Kan toch niet alleen aan tonny liggen lijkt me, gun hem daarom ook alleen maar het beste!

21-05-2016 08:14

RoedGoelliet +1

Ook bij de andere clubs vertrekken ze voor hun 18e naar het buitenland. Bij ajax hebben ze meer budget en kunnen ze de jongeren eerder al een hoger salaris geven, waardoor het interessanter is om te blijven.

Ik geloof die verhalen van jeugdspelers zoals Chong niet die zeggen dat er geen (goed) plan lag. Er is een hoop mis bij Feyenoord maar ik kan en wil niet geloven dat er voor de grootste talenten geen plan gemaakt wordt.

Wat zal United, in het geval van Chong, nou in het 'plan' hebben gezet wat beter is dan wat Feyenoord heeft gedaan. Mee trainen met het eerste mocht hij bij Feyenoord ook volgend jaar. Zal United hem speelminuten garanderen? Dat lijkt mij toch niet dat je dat met je zestienjarigen talenten doet. Daar is zeker de Engelse competitie te belangrijk voor. Of zal hij overstag zijn gegaan vanwege de belofte van eventueel wat speelminuten in de Leaguecup? Lijkt mij niet dat dat de trigger is.

Uiteindelijk zal het om geld gaan en het vooruitzicht mogelijk in de grootste competitie van de wereld te kunnen spelen. Niets mis mee, maar loop dan niet te piepen dat je vanwege een 'plan' bij Feyenoord vertrekt.

21-05-2016 08:26

wezthekid +8

het gaat niet allemaal om geld het gaat erom dat er een traject opgezet word maar bij feyenoord is dat nog uit het jaar 0.
je mag meetrainen met de a ploeg 2x per week dan kijken we wel verder.
Van geel is niet goed in het onderhandelen met jeugd spelers hij vind namelijk dat leeftijd bepaalt wat voor salaris je krijgt.
Ajax heeft geen leeftijd gebonden salaris en psv ook niet

21-05-2016 08:41

wezthekid +8

bij united hebben ze gewoon gezegd kijk naar rashford cbj fosu mensah lindgard etc
ze hebben gewoon gezegd dat hij daar een grote kans op maakt en dat ze bij de onder 18s nu bezig zijn met een nieuwe class of 92 en dat hij daar deel van uit maakt

21-05-2016 08:43

RoedGoelliet +1

Maar wat zal het traject bij united dan zijn? Wat kun je meer bieden op deze leeftijd dan 'een aantal keer per week meetrainen met het eerste'?

Feyenoord kan ook een elftal aan namen van jeugdspeler opnoemen die in het eerste zijn gekomen. Dat zal de reden niet kunnen zijn. Dat het afgelopen jaar weinig spelers zijn doorgebroken lijkt meer te maken te hebben met de visie van de trainer dan die van de club.

21-05-2016 09:16

Dekrommert +1403

Het enige plan dat Engelse clubs hebben is kopen, kopen, kopen.

21-05-2016 08:42

frakp +722

Nu doorzetten en afscheid nemen!!!

21-05-2016 08:06

RoedGoelliet +1

Als vorig jaar zijn thuissituatie reden was om bij Feyenoord te blijven en dit jaar de thuissituatie onveranderd is en Feyenoord hem bovendien een sterk verbeterd contract wilt geven, waarom tekent die jongen dan niet?

Hij lijkt niet alleen op een geldwolf, hij komt op mij over als iemand die zijn thuisituatie heeft misbruikt en bovendien niet zo belangrijk vindt als hij heeft doen voorkomen.

(Als hij straks voor 1,2 miljoen per jaar tekent bij psv heb ik niets gezegd.)

21-05-2016 08:05

SuperGuidetti1 +33

Thuis situatie onveranderd? Gast z'n moeder in ongeneeslijk ziek, dat was ze toen nog niet, misschien dat z'n moeder z'n carrière niet langer in de weg wilt zitten nu

21-05-2016 08:08

RoedGoelliet +1

Ze was vorig seizoen ook al ziek. Toen was de situatie ook al slecht en alleen een arts in Amerika zou nog iets voor haar hebben kunnen betekenen. Dit seizoen is gebleken dat dit helaas niet het geval is. In feite is zij uitbehandeld.

Als hij de thuissituatie zo belangrijk vindt dan lijkt het mij dat je die laatste maanden/jaren ook van dichtbij wilt meemaken en dan is je carrière misschien even wat minder belangrijk (niet dat een basisplaats bij een Nederlandse topclub op je 21ste slecht is voor je verdere verloop van je carrière).

21-05-2016 08:14

FR_076 +0

gast, je bent een fanboy, jouw mening is niet belangrijk.

21-05-2016 10:32

SuperGuidetti1 +33

Ha ha ha volwassen zeg jij

21-05-2016 10:33

SuperGuidetti1 +33

Geen waardering vanuit de club voor talenten,middelmaat boven jeugd. Zonde maar wens vilhena het beste.

21-05-2016 07:53

SuperGuidetti1 +33

Vilhena is zeker geen middelmaat.gewoon een hele nuttige speler voor dit Feyenoord

21-05-2016 08:00

hoekvlag +0

Nuttig is geen miljoen salaris waard!

21-05-2016 08:08

JM68 +0

Meer dan 8 ton per jaar voor een 21-jarige, noem het maar niks. Dit lijkt mij waardering genoeg.

21-05-2016 08:45

EindBaas010 +0

Ten eerste ik gun Tonny een mooie club in Europa waar hij zich verder kan doorontwikkelen. Of dat nu Southampton of een Italiaanse club is, zolang hij maar genoeg speeltijd krijgt gaat het goedkomen met hem.

Waar Feyenoord wel serieus over moet nadenken is de scheve verhouding van de salarissen tussen eigen jeugd en aankopen. Jongens als vd Heijden, Immers, Toornstra & Vejinovic krijgen een veelvoud qua salaris tov eigen jeugd zoals Vilhena, Nelom, Boeitus.

Als ze doorstromen vanuit de A is het logisch dat ze minder krijgen omdat ze zich nog niet bewezen hebben in de Eredivisie. Maar je gaat me toch niet vertellen dat iemand vd Heijden beter vind dan Kongolo? Dus ik hoop dat Feyenoord voor de toekomst een beter beloning van eigen spelers gaat invoeren om zo het goedkoop vertrekken van eigen jeugd tegen te gaan.

I hate to say it, maar wat dat betreft kunnen we echt nog wel iets leren van de die club uit damsko..

21-05-2016 07:52

feyenoord_Freak +14053

Damsko heeft money en wij niet toch volgens van geel niet dat is het verschil mati .

21-05-2016 09:08

Highvleet +1

Hij wil gewoon hetzelfde als kuijt en el ahmadi. Waarschijnlijk heeft Feyenoord een plafondsalaris voor gastjes van 21.....maar het blijft speculeren.....

21-05-2016 07:48

SuperGuidetti1 +33

Zonde dat v geel het salaris plafond voor aankopen hoger legt dan voor eigen talenten

21-05-2016 07:55

SuperGuidetti1 +33

1 lijn trekken. Als een talent daadwerkelijk beter is dan een aankoop dan mag het talent best meer verdienen

21-05-2016 09:08

DV-FR1908 +628

ja dan noem je er ook 3. Kongolo is beter dan vd Heijden, Van Beek( ondanks minder seizoen) is beter dan Botteghin, Vilhena is beter dan Immers, Toornstra en vejinovic. Achahbar is beter dan Kramer. En ik vind persoonlijk dat Boetius een fitnessschema had moeten krijgen, Ook hem vind ik beter dan Elia en Bilal.

21-05-2016 09:43

SuperGuidetti1 +33

Achter die 3 horen vilhena en Kongolo de Groot verdieners te zijn

21-05-2016 10:09

Arom +0

Als blijven altijd een optie is geweest vanwege zijn thuissituatie, waarom zegt hij dan al anderhalf jaar "nee" tegen elk aanbod.Ook als dat volgens de club op de grens van het haalbare ligt. Misschien niet chique om dit bericht op de website te moeten lezen, maar "Het is een keer genoeg, Tonny..."

21-05-2016 07:44

Dekrommert +1403

Iedereen doet hier alsof Van Geel zelf dit bericht op de site heeft geplaatst. Volgens mij is dit een beslissing vanuit meerdere mensen.

21-05-2016 07:32
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties