Van Hanegem: ''Feyenoord deed maar wat''

Van Hanegem: ''Feyenoord deed maar wat''

Willem van Hanegem heeft het laatste half uur van Go Ahead Eagles - Feyenoord niet meer gezien. De clublegende ergerde zich mateloos aan het spel van de Rotterdammers. ''Het kan dat er één of twee spelers niet in goeden doen zijn, maar nu waren ze dat allemaal''', schrijft De Kromme in zijn column vandaag.

''Plus de invallers. En wat mij betreft ook de trainer, die in zijn praatje achteraf de situatie met de moeder van Vilhena aanhaalde om aan te geven dat het zo'n moeilijke week is geweest. Ik vind dat iets dat je er niet bij mag halen, want als je wél had gewonnen, had je dan gezegd: ze hebben karakter getoond voor Tonny?'', vraagt Van Hanegem zich af in het Algemeen Dagblad.

''Gisteren deden ze maar wat. En ze hebben geen leider in het veld die optreedt. Typerend vind ik hoe Jan-Arie van der Heijden de 1-0 inleidt. Hij heeft de bal, heeft hem al vrijgemaakt en kan 'm zo vooruit wegspelen. Gevaar geweken. Maar nee, hij wil toch nog even een blok zetten tegenover die gozer van Go Ahead en verspeelt alsnog de bal. Waarom is dat? Wil meneer even showen dat hij bij Feyenoord speelt? Speel potverdimme gewoon die bal en klaar.''

Plaats reactie
666

cup1970 +3

ZO , ZE STAAN WEER MET ALLE BEENTJES OP DE GROND, COOLSINGEL IS NOG HEEEEEEEEEEEEEEEL VER WEG, POSITIE SPEL TRAINEN EN VCLASSIE HUREN IN DE WINTERSTOP
DAN HAAL JE DE C0OLSINGEL

08-11-2016 10:22

Feyenoordridderkerk +1187

Laten we niet vergeten dat er twee man, die wekelijks hier verguisd worden niet meededen. Twee man die vele kilometers lopen wekelijks en die allerlei nuttige dingen doen als de situatie er om vraagt. Dan zie je dat twee schakels dus van enorm belang zijn. Als dan n keeper uit valt, dat kan, maar als dan een Jens, die ook een kilometervreter is wegvalt en een Elia niet meedoet en n Berghuis die al langer uit vorm is mee doet en n Bilal niet speelt zoals normaal dan kom je tot erg veelspelers. Dirkie die duidelijk n offday had en ook n Eric en Jan Arie die anders speelden dan de laatste weken. Tja, het leek ongeïnspireerd, maar sportmannen zullen altijd alles geven met goede bedoelingen, zeker bij ons, met die achterban. T is kut , klote en jammer, maar t zijn de feiten. We staan weer met beide benen op de grond. Dat we echter met Terence weer n speler hebben die is uitgevallen geeft wel ons lot aan. Maar dan moeten dus mensen opstaan die willen laten zien echte Feyenoord 1-spelers te zijn, benieuwd of ze dat gaan laten zien. We zijn nog niet verloren, we staan bovenaan nog steeds dus hebben alles in eigen hand, maar t gaat zwaar worden. Echter had t ook zwaar geworden als we de laatste 3 duels wel hadden gewonnen. Feyenoord wordt nooit gemakkelijk kampioen,d at gaat altijd met horten en stoten, erg moeizaam dus. Ik blijf vertrouwen houden in die jollies!

08-11-2016 00:48

feyenoordforever2110 +2

Het was een grote slappe ongeinspireerde boel, je kan echt een gat slaan, maar nee, je laat de punten achter in Deventer, kan er nog steeds niet over uit, dat je zo verschrikkelijk slap een wedstrijd ingaat, laat zien dat je een echte prof bent en het waardig bent om voor ons te mogen spelen. Inzet en passie en de absolute wil om te winnen is de basis van alles, je moet weten dat elke tegenstander, sowieso in de eredivisie, 110 procent geeft, daar mag nimmer, never, nooit een slap feyenoord tegenover staan, want zo goed zijn we nu ook weer niet.

07-11-2016 21:23

Martin-1711 +97

Helemaal mee eens kromme. Ga jij die club maar weer eens trainen.

07-11-2016 20:47

Kire +4

Pfffff. Iedereen heeft gezien dat het gisteren niet ging. Snap niet waarom hij dat op maandag in een column nog eens moet vertellen. Hij heeft altijd maar heel weinig positiefs te melden over de club waar hij zelf jarenlang voor speelde!

07-11-2016 19:36

eefb014 +5428

er valt ook weinig positiefs te vertellen meestal.

07-11-2016 20:10

rokertje1 +15

Presies dit dus.

07-11-2016 21:25

edward09 +5

Juist. Simpel spelen. Is blijkbaar een kunst voor sommigen. Goed, ik zei het voor de wedstrijd al: als we eerlijke scheidsrechter hebben komt het wel goed. Want dan was het 1-1 en had er meer kunnen volgen. Hij wist natuurlijk dat ajax had gelijkgespeeld dus dacht hij: affluiten. Ja het was bagger slecht, maar dat hoort erbij. Hoe vaak speelt ajax niet waardeloos en winnen ze toch? Enfin, de gifbeker staat blijkbaar weer op de (Feyenoord) tafel. Zie ook Kongolo.

07-11-2016 16:20

Visboer +0

Willem heeft denk wel een punt als hij zegt dat er geen echte leider in het veld loopt. Kuyt heeft natuurlijk wel het aanzien en respect (gehad). Niet in het minst in de kleedkamer, maar bewerkt het wat Feyenoord nodig heeft?

Ik lees over Jörgenson dat er niet echt een hype ontstaat rond zijn persoontje, zoals dat bij Guidetti en Pelle gebeurde. Misschien heeft hij dan een andere persoonlijkheid, een ander karakter, maar ik vraag mij toch af wat er zou gebeuren als hij zich als een echt aanvalsleider zou ontpoppen.

Iets meer charisma, oets meer persoonlijkheid tonen.
Onder vuur leggen en aanvuring geven.
Ik zie heel veel krachtsvertoon, maar weinig machtsvertoon. Waar is die bravoure? Echt heloof in eigen kunnen en de wil om dat ten koste van alles te laten zien.

Ja er staat geboeg vechtlust in het veld (gisteren niet) maar ik mis de bravoure, de uitstraling van 'bij ons valt niets te halen'.

07-11-2016 15:12

edward09 +5

Heel goed! Wij zijn Feyenoord..maar ach, ze waren vast moe...

07-11-2016 16:22

Liser +19864

Willem heeft gewoon gelijk hier

07-11-2016 14:18

JFK +4841

Willem heeft gewoon gelijk. Als het even tegenzit, speel dan simpel voetbal, maar haal geen gekke dingen uit, nergens voor nodig! Ben er helemaal ziek van, we hadden nota bene een uitgelezen kans om de concurrentie op 5 en 7 punten te zetten, man man man, om gek van te worden!

07-11-2016 13:34

FR_076 +0

komt spuit elf ook met zijn ghostwriter.

07-11-2016 13:29

louisvanderploeg +12989

Willem moet gewoon zijnmuil houden. Ouwe gefrustreerde rukeend.

07-11-2016 13:26

feyenoordpownage +1388

Doe eens normaal, Willem heeft gewoon zo als vaak gelijk.

07-11-2016 17:17

louisvanderploeg +12989

Dat mag je vinden, maar waarom horen we Willem niet als Feyenoord heeft gewonnen. En ook in zijn tijd, toen Feyenoord echt grote prijzen pakte, verloren ze wel eens een wedstrijd. En ik kan het weten, want toen kwam ik al de Kuip.

07-11-2016 19:41

feyenoordpownage +1388

Misschien schrijft hij wel wat eens positief maar staat het dan niet op fr12, dat kan ook.

07-11-2016 20:42

louisvanderploeg +12989

Dan moet Fr12 gewoon alles plaatsen wat Willem zegt. Dan zou je gelijk kunnen hebben.

07-11-2016 23:20

Dezwartetulp +76753

Het is onzin om te zeggen dat vd heijden "op basis van 1 fout de pispaal is". Het gaat namelijk niet om die "ene fout", de man mist gewoon de basiskwaliteiten voor feyenoor 1. Je kon dus al vanaf dat ie er in kwam op je klompen aanvoelen dat ie slippertjes ziu gaan maken, die je punten zouden gaan kosten. Inmiddels is dat nu al een paar keer gebeurd. En ik ben bang dat het vaker zal gebeuren als ie mag blijven staan. Centrum Heijden-botteghin is gewoon te kwetsbaar en we hebben met Kongolo een centrale verdediger van internationaal niveau, zet die daar dan neer. Ps: dit heeft niks te maken met op de man (heijden) spelen, maar met de wens om eindelijk weer eens die schaal te pakken!

07-11-2016 12:45

eefb014 +5428

volledig mee eens. het centrum lijkt zo goed omdat onze backs en twee bikkellaars op het middenveld zoveel dichtlopen en goed maken. en die vier zitten er nu al doorheen.

07-11-2016 20:14

bawz0mark01 +0

Kunnen we dan ook eerlijk zijn als we verdedigers afrekenen op goals ( dus ook kansen die zij gestopt hebben) en aanvallers net zo hard ( kansen die erin moesten) want nu vind ik het zo sneu voor baco dat hij nu alles over zich heenkriigt

07-11-2016 12:26

Rood-Wit1908 +2620

Basisniveau van velen is gewoon niet super hoog. Als zo'n jan arie vertrouwen heeft en de wedstrijd goed loopt gaat het allemaal prima maar zo niet dan valt het niveau zo vreselijk ver terug. Zelfde geldt voor Tapia en Vejinovic, Bilal, Toornstra, Berghuis.
Van Vejinovic en Tapia kan je naar mijn mening ook niet verlangen dat ze na maanden van wedstrijden op maandag ineens de sterren van de hemel spelen, blakend van vertrouwen.
Conclusie: het kan wel dit seizoen maar dan moeten ze het vertrouwen terugkrijgen en met El Ahmadi en Vilhena erbij niet meer terugvallen naar het basisniveau van velen en dus is het heel broos allemaal

07-11-2016 12:23

marcel achterhof +82

Ja ja jan scharie vd heiden, en maar kuyt verrot schelden

07-11-2016 12:13

Burton93 +3

indd bij de E-tjes leer je al niet te pielen achterin, maar simpel spelen, moet deze jongen nu echt nog zoveel leren?

07-11-2016 11:58

Maxx75 +0

Volgende keer Karsdorp als vervanger van El amadi. Box to box middenvelder

07-11-2016 11:55

Thomas1999FR +0

Ligt het aan mij of hoor je Willem van hanegem alleen als het slecht gaat? en dan meestal ook negatief.

07-11-2016 11:54

marcel achterhof +82

Ligt aan jou ja

07-11-2016 12:14

MarcoG +11309

Dat ligt aan jouw, je hoort hem ook als het goed gaat. Echter meestal nog steeds negatief.

07-11-2016 13:52

MarcoG +11309

jou natuurlijk (hoofd schuddend naar het woord jouw zitten staren).

07-11-2016 13:52

BrunoBastos +0

Willem heeft gelijk. Ook Gio scoorde een ruime onvoldoende gisteren door 2 keer foutief te wisselen en na afloop, zoals Willem aangeeft, iets anders erbij haalt om het weg te praten. Jammer, want ook dat hoort niet.

Bilal in zo'n wedstrijd laten staan, dat begint ook lachwekkend te worden. Maakte zichzelf ook min of meer belachelijk.

Overigens vind ik het jammer dat Vejinovic niets heeft laten zien. Gun het die jongen toch wel!

07-11-2016 11:51

Burton93 +3

ik gun het hem ook, maar wel ergens anders en niet bij feyenoord. die heeft nog 2 jaar een subtopper nodig, lekker ruilen met mokotjo..

07-11-2016 12:00

FR_076 +0

mokutjoch met zijn kuipvrees?

07-11-2016 13:33

abrikees +4

Mat en slap, doe je niks aan. Jammer dat er nou ook nog allemaal ernstige blessures bijkomen, DAT kan je er nu NIET bij hebben.

Maar begon natuurlijk allemaal al in Odessa, door een domme rode kaart moet je bijna een uur met 10 man spelen, dat vreet energie, en kost je punten.

07-11-2016 11:28

eefb014 +5428

is al veel eerder begonnen. heracles willem2 nec waren al slechte wedstrijden.

07-11-2016 20:17

mrbee91 +2

Gio is nog steeds gewoon beetje een lichtgewicht. Soms gewoon te 'lief'. Denk je dat Bosz en Cocu hetzelfde zou reageren? Nee want ze zijn bij een club waar je kampioen moet worden.

07-11-2016 11:18

Benniemagikjekauwgom +6

Feyenoord is een werkelftal en meer ook niet. Als er niet wordt gewerkt, zoals gisteren, kun je van iedereen verliezen. Lijkt me raadzaam om in de winterstop Clasie te huren, dan kunnen we langer meedoen. Kampioenschap blijft voorlopig een illusie.

07-11-2016 11:07

ScherpenzeelUnited +0

De kromme heeft.het aan het juiste eind.Wat een fout van Baco net.nu je denkt de man kan meer dan we denken, dit weer.De ongelovelijke uitgleider van vorig zeisoen zit nog nog steeds in mijn geheugen, het spel van gisteren had met die tijd veel overeenkomsten, het was niet om aan te gluren ze.haalde het niveaunog niet van ern top klasser.De invallers schuren nergens tegen aan, komen dik en dik te.kort,.

07-11-2016 11:07

Komopzeg +0

Daar gaan we weer???? DE BESTE STUURLUI STAAN AAN WAL en dat moeten we vooral zo houden!!

07-11-2016 11:02

xsplinterx +5

Als je in 3 wedstrijden 7 punten verspeelt mogen de stuurlui die aan wal staan best hun bek open trekken.

07-11-2016 11:21

fanfeye +71

Heel verstandig zoals van Bronkhorst reageert. Na deze lastige week nu even puur de focus op het teamverband en niet blind achter alle critici aanlopen. De lessen uit deze wedstrijden worden de komende dagen echt wel geleerd. Vergeet ook even niet dat de lijst van afwezige sleutelspelers (Vermeer, Jones, van Beek, El Ahmadi, Vilhena) erg lang en nu ook weer Kongolo eruit ligt. Nu even 2 weken rust en daarna weer vlammen tegen pec. We liggen nog steeds 2 punten voor, met nr 2 en 3 die nog tegen elkaar moeten. We hebben een ongekende start gehad, nu dit dipje ff te boven komen, komt goed!

07-11-2016 10:54

ricodetico +12980

Complimenten als je verloren hebt geef je aan G-voetballers...

07-11-2016 10:59

TimvanKempen +3

En zo is het! Tegen pec vlammen!

07-11-2016 14:10

eefb014 +5428

we zijn geen speeltuin, ook tijdens de gewonnen wedstrijden was er genoeg aan te merken, maar ook toen bleef elk commentaar uit.

07-11-2016 20:19

ricodetico +12980

Deed de ploeg maar wat. Ongelooflijk slecht was het gisteren als je uit kan lopen op de eerste 5 ploegen die onder je staan. Tuurlijk speelt de zware wedstrijd van afgelopen donderdag en de uitvaart van vrijdag mee in de koppen van de spelers. Dan nog moet je voetballend de nummer laatst kunnen verslaan...

07-11-2016 10:53

MarcoG +11309

Gudde had trouwens de spelersbus weg moeten sturen en tegen spelers en staf moeten zeggen dat ze zelf er maar voor moesten zorgen Om thuis te komen. Niet winnen van GAE als je weer dat je uit kan lopen dan ben je die bus niet waardig.

07-11-2016 10:47

Brahma +5257

Ja goed idee laat de algemeen directeur na elke verloren wedstrijd een straf bepalen voor de technische staf en de spelers!
Soms kun je beter niets zeggen, daar is niemand bij gebaad.

07-11-2016 12:54

MarcoG +11309

Niet na iedere wedstrijd, wel na een wanprestatie.

En ik ben er bij gebaat om dit te zeggen dus je laatste statement gaat niet op ;)

07-11-2016 13:37

MarcoG +11309

We zijn inderdaad weer op het punt waar we altijd zijn na wen wedstrijd of 10. We beginnen aardig maar kunnen het slechts 10 wedstrijden opbrengen. Eind van seizoen gewoon weer derde of vierde.

07-11-2016 10:40

Toddemij +911

Het commentaar van Gio na afloop van de wedstrijd: "Ik heb het hele team complimenten gemaakt...."Allemachtig heb je niet met je vuist op de tafel geslagen in de rust en het hele elftal op zijn flikker gegeven? Wanneer wordt Gio eens een vent als ze als een slappe vaatdoek spelen? En dat tegen de hekkesluiter die nog niets heeft gepresteerd. En wat viel bijv. Tapia door de mand. Stuur alsjeblieft terug naar twente.

07-11-2016 10:31

FRthistlefield +1

Eindelijk krijgen mensen hier door dat Feyenoord helemaal niet zo goed voetbalt.

07-11-2016 10:17

Mrunterwijst +10611

En nog zijn er een heleboel mensen die vinden dat we niet mogen klagen omdat we eerste zijn. Nou, op deze manier vechten we weer gewoon om plek 3 en 4 aan het eind van het seizoen.

07-11-2016 10:29

FRthistlefield +1

Zolang je werkvoetballers op sleutelposities neerzet zoals Kuyt en Toornstra en Bilal, dan zal je nooit ver komen.

Ook het koppel El Ahmadi-Vilhena is te vlak om zelf het spel te maken.

Gio had alle tijd om van de zomer er positiespel in te slijpen met jongens die makkelijk de bal rond laten gaan. Maar blijft weer vasthouden aan zogenaamde zekerheidjes die het vooral op fysiek doen.

07-11-2016 10:39

Mrunterwijst +10611

Om moedeloos van te worden inderdaad.

07-11-2016 10:52

vlo +6952

Je bent één van de weinige die het door heeft....niet alleen na deze pot zeg ik dat Gio het niet in zich heeft.
Dat roep ik al 1,,5 jaar !
Tactisch zeer slecht onderlegd, dat zie je aan alles wat hij doet en dat hoor je aan alles wat hij ( niet ) zegt.
Gisteren is je zwakste schakel

07-11-2016 10:55

vlo +6952

gisteren is Gio natuurlijk.

07-11-2016 10:56

FRthistlefield +1

Het voetbal onder Gio was het best toen Vejinovic nog een beetje vertrouwen had in combinatie met Gustafson op 10. Volgens mij begon dat vanaf Zwolle thuis beker tot en met Heracles thuis in de competitie. Hierna raakte Gio in paniek toen er werd verloren van PSV en AZ.

07-11-2016 11:12

feyenoord_Freak +14031

Gio is een zacht gekookt eitje heeft totaal geen leiders mentaliteit ik geef je een voorbeeld bij 020 gisteren speelde ze ook niet naar behoren
Peterbos schold ze de hoofd vol die kon zelfs haast de camera man nog een pak Rammel geven uit boosheid het straalde ervanaf, natuurlijk als hij dat ook had gedaan was het niet goed gekeurd.

Maar goed kom op man niet te min zijn wij net zo benadeeld en dan krijg je dat soft gepraat van een trainer bij ons waar is je autoriteit gebleven dit doet veel veel pijn ben nog steeds woest, kan mij geen ruk schelen met aks we over 2 weken thuis spelen is meestal wel ons voordeel grote muil , nee maar ik wil uitwedstrijden winnen zoals bij Utrecht, en AZ straks .

07-11-2016 10:09

LaChouffeke +2

Met die boosheid van Bosz hebben ze ook niet gewonnen. Een donderspeech van De Boer voorkwam ook niet dat Ajax wanprestaties leverde tegen de Graafschap en Zwolle in de bekerfinale. Onder Koeman die ook uit zijn slof kon schieten werd met 6-0 verloren bij Groningen, thuis tegen Ado, uit bij RKC. Schelden helpt ook niet bij zo'n wanprestatie. Wel ben ik het met je eens dat een compliment totaal ongepast was. Dat is een klap in het gezicht van de supporters.

07-11-2016 10:18

Mrunterwijst +10611

Ajax is 4x op rij kampioen geworden, dus dat het niet helpt slaat nergens op.

07-11-2016 10:29

Reinaldo16 +20903

Eens met verhaal over gio, van der Heijden wilde het gewoon voetballend oplossen( is een middenvelder) dus die neem ik dat niet kwalijk. Daar moet gewoon en tweede bottegin staan

07-11-2016 10:02

Rob12 +1344

Mogge Willem..lekker geslapen jongen? Zo lekker balletje slaan weer? Fijne dag nog..

07-11-2016 09:50

Vido56 +2425

gewoon tegen pec winnen en doorgaan, een eeuwige trouwe supporter!!!!

07-11-2016 09:42

rood-wit +3761

Oh, daar is van Hanegem ook weer op het juiste moment....

07-11-2016 09:33

svw +3

Wil je zeggen dat hij geen gelijk heeft dan?

07-11-2016 09:50

Vince78 +11596

hij heeft gewoon elke maandag een column. Dus ja, zoals elke week, op het juiste moment.

Gewoon weg met die bal. En niemand eens 1 speler die wel in vorm was? Willem heeft gewoon gelijk, ze waren allemaal niet in hun beste doen.

En dan hoef je niet over die uitvaart te beginnen. Zelfs als dat wel de reden zou zijn. Dat puzzelstukje kan de journalist zelf wel leggen. Als club moet je je niet tot excuses verlagen en zeker niet tot dergelijke excuses.

07-11-2016 10:13

Mensini +14568

Ze speelden idd als en kip zonder kop...!

07-11-2016 09:22

Bosh +1611

Zo dus Willem Is ook alleen fan als het goed gaat. Lekker onvolwassen hoor, pffff. Velen kunnen nog een hoop leren wat betreft omgaan met teleurstelling. En dat je moeder doodgaat Is niet leuk maar als het goed gaat maken we dat allemaal mee dus moet je ook weer niet overdrijven.

07-11-2016 09:19

joejoe1979 +8030

En daar is open deuren willem weer. Respect voor de voetballer en mens van hanegem maar zit steeds meer in het rijtje swart en vd kerkhovens.

07-11-2016 09:18

Fakkelteit +10

Vind je nog mild Willem. Wanvertoning gister middag.

07-11-2016 09:11

remco71 +21

Weet je wat mij an gio opvalt, als we winnen staat hij langs de lijn te juichen en te coachen maar l h niet loopt blijft hij in de dug out zitten en kijkt sip zo van het lukt niet jammer. Terwijl je volgens mij juist dan je team moet coachen. In ieder geval ze naar voren schreeuwen of de huid vol schelden zoals Koeman dat deed of na een halfuur al wisselen bijvoorbeeld gister deed gio helemaal niets. O ja toch schelden op de scheids dat ze nog een minuut extra tijd tegoed hadden. Pfff of je dan wel nog zou scoren . En dan na afloop je team nog een compliment geven ook. Dat sloeg werkelijk alles . Laat alsjeblieft Koeman terugkomen.

07-11-2016 09:10

SinjiOno +12

Wat een huilebalken hier zeg je bent 23 wedstrijden ongeslagen.

Het Elftal heeft een zware week achter de rug nou bij niemand liep het kan gebeuren.

Wij misten vier bepalende spelers als je Toornstrs eerste helft meetelt.

Het middenveld van gister behoort tot de top vier van het slechtste middenveld in de competitie.

Tel daar Bilal ik kom geen man voorbij en heb geen voorzet op en Jan- Arie door sommige hier verafgood kost je nu al 5 tot 7 punten en je bent klaar.

07-11-2016 09:07

Feyenoord-12-1908 +0

Tegen Zwolle winnen en weer verder .... klaar

07-11-2016 09:11

Bati +39531

Duidelijk.is dat je Kea en Vilhena gewoon niet kan missen, Tapia en Veijnovic zijn gewoon een klasse minder zeg

07-11-2016 09:01

waakvlam89 +1

Helemaal gelijk. Al eerder aangehaald. Die onzin met " Jan Scharie". Pestpleur op en verdedig ipv die onzin

07-11-2016 08:56

Feyenoord-12-1908 +0

Pffff we hadden 5 punten los kunnen staan. Winnen tegen Zwolle en weer verder !!

Wij kriijgen nog: Zwolle Utrecht Sparta Az Vitesse

Profiteren kunnen we toch nog we wel weer als we alles winnen! : Willem-Psv Heerenveen-020 020-psv

07-11-2016 08:52

Differentkoek +1877

Vind het kut om te zeggen, maar Gio kan je na gisteren niet meer serieus nemen.

"Ik heb ze gezegd dat ik trots op ze ben, en ben niet boos op het team".

Hier kan ik echt niet bij gewoon, hoe... kan je dit zeggen als trainer zijnde, dan heb je toch geen enkel autoritair gezag over het team.

Gio is een vriend van de spelers en geen leider.

07-11-2016 08:51

misterj +4542

Ben ik helemaal met je eens. Allemaal leuk en aardig zo'n ideale schoonzoon type, maar daar win je de oorlog niet mee. Hij is gewoon te soft. Volgens mij staat hij naast de spelers, niet erboven zoals dat hoort.

07-11-2016 09:00

Differentkoek +1877

Ja precies dit, kijk ik kan best begrijpen dat je meeleeft met het team.
Maar werk is werk voor onze jongens, en daarin zal je altijd moeten presteren.
Gio had er gewoon voor moeten zorgen dat ze deze wedstrijd met 0-7 wonnen 'voor tonny', ipv met hun koppies bij Tonny te zitten hoe zielig ze het wel niet vinden voor hem.

07-11-2016 09:05

Edje1908 +739

Ik had wel eens willen zien hoe koeman had gereageerd. die was witheet geworden.

07-11-2016 09:07

Differentkoek +1877

Dan had je dit niet verloren, die had ze zo erg op de sodemieter gegeven in de rust ..

07-11-2016 09:11

Timo- +9

Ha ha ha met Koeman verloor je ook gewoon uit bij RKC hoor

07-11-2016 09:32

LaChouffeke +2

Hij had in dit geval helemaal niets moeten zeggen vind ik. Schelden hoeft niet, want het zijn volwassen mensen die zelf ook wel weten dat ze een wanprestatie geleverd hebben. Een compliment maken is ook volkomen ongepast natuurlijk. Soms moet je ze maar even alleen laten met hun gedachten. Geloof me, die jongens schamen zich ook dood. Kan je ze wel gaan afbranden na afloop, maar daar schiet je niets mee op.

Maar ik had ook veel moeie met het compliment. Dan begrijp je niets van de emoties van de supporters. Dit zet alleen maar kwaad bloed.

07-11-2016 10:13

Differentkoek +1877

Jaa na een dag stoom afblazen, kan ik me volkomen vinden in je antwoordt haha!

07-11-2016 18:31

RyanFr +818

Weet je wat ik wel grappig vind mensem zitten dan tapia en vejinovic uit te schelden dat ze niks kunnen
.( Overigens terecht) en dan een berichtje later gaan ze nog zitten te vertellen dat vilhena ook maar beter op de bank kan gaan zitten. Maar als dat gebeurt wie krijg je dan weer in de basis. Juist. Dus denk ff na voordat je iets typt

07-11-2016 08:48

pinda123 +320

Ben het helemaal eens vooral dat over Gio,lachwekkend dat hij ook in het interview zei dat hij het team een compliment had gegeven.

07-11-2016 08:48

FR-28O8 +1

Ben het helemaal met hem eens. Ik heb wel tot de 94ste minuut hekelen, maar wilde de televisie in de 65 Ste minuut het liefst gewoon uit doen. MaarJa, dan blijf je toch trouw kijken

Normaal gesproken staat nu fox aan, met de herhalingen van samenvattingen van t weekend.. maar de televisie blijft hier mooi uit.. wat een zure ochtend.

07-11-2016 08:43

Vatos Locos +0

Tv uit doen? Het liefst wilde ik m'n vuist door de tv stompen!

07-11-2016 09:04

FR-28O8 +1

Ja, en uit het raAm gooien. Die gedachte kwam ook nog in me op

07-11-2016 09:33

michielFR +0

Ik had hetzelfde als Willem. Heb de laatste 30 minuten niet eens meer gekeken.
Godzijdank is er een interland weekend. Ik ben de komende twee weken even helemaal klaar met Feyenoord.

Tot over twee weken dan staan we er weer! In de tussentijd mag Feyenoord lekker door de stront zakken.

07-11-2016 08:40

RoedGoelliet +1

Helemaal met Willem eens. Vooral het gebrek aan leiderschap viel mij op.

07-11-2016 08:33
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties