Transfermarkt gesloten: Feyenoord hield zich rustig

Transfermarkt gesloten: Feyenoord hield zich rustig

De winterse transferwindow is in Nederland officieel gesloten. Feyenoord hield zich rustig op de transfermarkt. De club verhuurde doelman Warner Hahn aan Excelsior, Faris Hammouti aan Almere City FC en Bert Koomen aan FC Den Bosch. Verder is het vooral positief dat de spelersgroep intact is gebleven en Giovanni van Bronckhorst de volgende wedstrijd weer de beschikking heeft over Karim El Ahmadi.

Overzicht contracten Feyenoord
2017

Dirk Kuyt
Brad Jones
Pär Hansson
Steven Berghuis (huur)

2018
Eljero Elia
Miquel Nelom
Jan-Arie van der Heijden
Jens Toornstra
Tonny Vilhena
Michiel Kramer
Terence Kongolo
Bilal Basaçikoglu
Wessel Dammers
Emil Hansson
Karim El Ahmadi
Mo El Hankouri

2019
Eric Botteghin
Sven van Beek
Simon Gustafson
Gustavo Hamer
Marko Vejinovic
Warner Hahn
Lucas Woudenberg

2020
Kenneth Vermeer
Rick Karsdorp
Bart Nieuwkoop
Renato Tapia
Jari Schuurman
Calvin Verdonk

2021
Justin Bijlow
Nicolai Jørgensen

Lees meer over
Kenneth Vermeer Wessel Dammers Steven Berghuis Sven van Beek Bart Nieuwkoop Eric Botteghin Jens Toornstra Calvin Verdonk Justin Bijlow Dirk Kuyt Rick Karsdorp Renato Tapia Michiel Kramer Warner Hahn Jari Schuurman
Plaats reactie
666

frdavid1995 +45

Zou volgend jaar rashica niet een mooie aankoop zijn, vind het een leuke speler met een goede actie en heeft nog maar 1 jaar contract dus hoeft weinig te kosten

01-02-2017 22:40

Spaceklees +235

Vejinovic zsm verkopen deze zomer

01-02-2017 22:37

Bolpuntcom +11240

El Hankouri.. heel snel bijtekenen

01-02-2017 22:34

Psychopompos +0

Je had de gok kunnen nemen met Assaidi....

01-02-2017 19:04

Bolpuntcom +11240

Nee hoor. Bij Twente zit die wel goed. Hij zal binnenkort wel geblesseerd worden. En dan heb je niks meer aan hem. Enige goede actie die hij maakt, zal bij deze blijven.

02-02-2017 01:54

Psychopompos +0

We zullen het zien...

02-02-2017 11:51

Wasknijper +28

Tapia 2020??

Pfffffff daar gaat je salarisbegroting...
Ongelofelijk.

01-02-2017 18:34

Spaceklees +235

Gelijk verkopen vd zomer!

01-02-2017 22:38

Wasknijper +28

Ik vrees dat er geld bij moet.

02-02-2017 01:06

D2_Icon +3

Jorgensen tot 2021, lekkaaaaaaaah. Vilhena verkopen voor 15 miljoen, Ayoub en Larsson terughalen van dat geld.

01-02-2017 18:00

tussenjaar +6143

Beide middelmaat

01-02-2017 23:16

D2_Icon +3

Hahahha Ayoub is 10x beter dan Vejinovic en Tapia bij elkaar.

02-02-2017 12:57

Bolpuntcom +11240

Hij zal wel weggaan voor 8 miljoen.. al hoop ik het niet natuurlijk

02-02-2017 01:54

ArieG +28

Er is veel werk aan de winkel voor van Geel. Toornstra en KEA zullen ongetwijfeld bijtekenen, maar de rest ?

01-02-2017 15:55

realmarciano +757

Valt op dat Watford zich steeds meer roert op de Transfermarkt.. ik denk dat berghuis daar volgend seizoen weer niet gaat spelen.. Fey kan em dus waarschijnlijk overnemen

01-02-2017 15:31

ArieG +28

Dat is de Roda van Engeland. Van Geel moet er alles aan doen om hem hier te houden, een goede vervanger kost een veelvoud van Berghuis.

01-02-2017 16:03

k-eenkhoorn +0

alleen nu met enkele spelers verlengen
anders straks een leeg loop

01-02-2017 15:23

Grote_Kont +1365

Kongolo, Vilhena, Elia, Toornstra, El Ahmadi verlengen. Kuyt twijfelgeval; blijkt toch vaak beslissend maar ik zou Kuyt alleen als valse spits opstellen en zeker niet op 10. Nelom twijfelgeval: Lijkt toch verdomd vaak per ongeluk in de weg van tegenstanders te lopen en doet het blijkbaar toch beter dan Woudenberg.
Karsdorp ben je volgend jaar waarschijnlijk kwijt maar Nieuwkoop of Van Beek kan die positie overnemen.
Haal Hansson van Heerenveen als buitenspeler, een goede linksback en een nummer 10 die er direct staat.

01-02-2017 14:43

FR-Arnhem +49492

Het zegt ook wel wat dat zelfs de jongens die nauwelijks spelen niet hebben gezeurd om een vertrek. Hopelijk trekken ze de lijn door!

01-02-2017 14:39

FRthistlefield +1

Verwacht op korte termijn veel vuurwerk van Mo El Hankouri en Emil Hansson. Zij kloppen nadrukkelijk aan de deur. Speelden beiden ook erg sterk maandag met Jong Feyenoord.

01-02-2017 14:17

Grote_Kont +1365

Wat voor speler is Emil Hansson? Ben benieuwd. En speelde Hamer en zo ja, speelde hij goed. Die Hamer heb ik als 16 jarig jochie wel eens gezien en toen was het echt een heerlijke voetballer, alleen een beetje licht....

01-02-2017 14:35

FRthistlefield +1

Emil Hansson is de rechtsbenige Berghuis. Goede techniek, overzicht en trap. Dribbelt ook vrij makkelijk. Begint steeds volwassener te spelen.

Hamer heeft alles om te slagen behalve zijn fysiek. Daar moet nog aan gewerkt worden.

01-02-2017 14:48

ArieG +28

Hansson heeft hierna dus nog een 1jarig contract. Het is een uitstekende vleugelspits cq middenvelder, die moeten we zien te houden.

01-02-2017 16:06

Grote_Kont +1365

Ok, bedankt voor de info mannen.

01-02-2017 17:15

TATABANJA +2

Neem die larsonn van heerenveen . trek er 5 kilo en 4 jaar vanaf en dat is hannson !

01-02-2017 17:47

feyenoorder1 +1

Enigste wat ik niet snap is dat feyenoord niet rond gaat kijken bij die zuid amerikaanse toernooi onder de 20.
Loopt zoveel talent rond.

01-02-2017 13:42

standyourground1908 +775

Vanwege de kosten...een beetje talent gaat zo boven de 10 miljoen.

01-02-2017 15:32

ArieG +28

Neres was al 15 miljoen, alleen 020 hapte, de top was kennelijk niet geinteresseerd. Argentijnen en Brazilianen zijn onhaalbaar, ook met het oog op de beperkte middelen van Feyenoord en de onwil om veel in nieuwe spelers te investeren. Feyenoord ging de laatste jaren niet boven de 3,5 a 4 miljoen, voor de goede orde.

01-02-2017 16:02

feyenoordjob +920

Ja, ik vind dat veelzeggen hoor. De nieuwe neymar, maar geen enkele andere club wil hem hebben voor een 'zacht' prijsje omdat sao paolo in financiele nood zit.

Maarja we zullen zien hoe goed die is

01-02-2017 17:39

ArieG +28

Als die niet zo goed is als men ons wil doen geloven dan versterkt dat nog het idee dat spelers uit dit soort landen gewoon niet meer voor onze club zijn weggelegd. Want echte grote talenten zijn nog vele malen duurder. Ik zeg maar zo, een talent zoals b.v. Neymar gaat toch niet voor 020 spelen, dan heb je geen hoge dunk van jezelf. Ook Feyenoord komt voor dit soort spelers niet aan de bak, die gaan allemaal naar Spanje.

01-02-2017 19:28

harryhijger +1

Salaris voor mensen van buiten de EU is hoog. Dat kan/wil Feyenoord niet betalen. Hoeft ook niet, zolang je mensen ziet voetballen als Jörgensen, Dolberg, Larson, etc.

Er loopt nog genoeg talent rond, wat goedkoper is op te pikken met een prima rendement.

Je moet alleen hopen dat Engelse clubs interesse in je spelers krijgt. Die betalen topprijzen, zelf op een lager niveau. Indien je 2 transfers hebt met een een bedragje rond de 8 of 9 miljoen dan kun je al prima vooruit. Haal je de Champiognleague (dus kampioen) dan gaan de transferbedragen omhoog. Het worden heel belangrijke maanden. Voor het geld, voor het succes en voor het stadion.

01-02-2017 16:34

you_never_walk_alone +8563

Echt mooi dat jorgenson tot 2021 vastligt .... die gaat nog geld opbrengen

01-02-2017 13:23

Liser +19817

Zeker, topscorer van Nederland en international van Denemarken

01-02-2017 14:11

Bas_010 +0

Waar speelt die gast dan?

01-02-2017 18:58

you_never_walk_alone +8563

Oezbekistan united

01-02-2017 20:31

Bas_010 +0

Ah dacht ik al. Zegt me niks

01-02-2017 21:34

you_never_walk_alone +8563

Vrij normaal als clown

01-02-2017 21:49

Bas_010 +0

Vind ik ook.

01-02-2017 22:32

ante1908 +2

D8 dat die hansson weg zou gaan?!

01-02-2017 12:52

WarwickUK +10

Wilde hij zelf. misschien geen interesse?

01-02-2017 13:39

ante1908 +2

Ja zou zomaar kunnen, hij is hier wel een beetje overbodig. Jammer voor m

01-02-2017 13:55

Luck1989 +978

Nog een half jaartje bij Feyenoor en waarschijnlijk(hopelijk) een kampioenschap. Kan daarna transfervrij vertreken. Zo erg zal hij het dus niet vinden om bij Feyenoord te blijven.

01-02-2017 17:44

Arge +1

Als het nog maar rustig is na dit seizoen daar in R.dam.Ben bang van niet,want met deze spelers ga je het niet redden.En als dit echt gaat gebeuren,dat ze geen prijs winnen.Dan wordt deze club 15 jaar terug geworpen.Want kijk om je heen het gat met Ajax en PSV is nu alweer groter geworden,met de aankopen die deze twee clubs in deze wintertransferperiode binnen gehaald hebben.Maar ja vorig seizoen de beker gewonnen,en daar kan Feyenoord weer jaren mee vooruit.Maar ben daarom erg benieuwd hoe het bestuur begint te piepen als er weer geen prijs wordt gewonnen.

01-02-2017 12:32

Raging-Ollie +0

Gat is 5 punten tot dusver, in ons voordeel.

01-02-2017 13:08

MaikelFR12 +1000

Wat lul je nou allemaal man.

01-02-2017 13:10

Sleepie +11863

Vilhena en Kongolo zullen beiden wel verlengen samen, als je in de Kuip CL mag gaan spelen.
Dirk zelf laten beslissen of hij nog een jaar door wilt, maar wel accepteren dat hij niet meer de garantie op een basisplek heeft.

Brad Jones is een lastig verhaal. Met Vermeer kun je namelijk nog langer mee, maar ik ben persoonlijk meer gecharmeerd van Jones. Mijn voorkeur zou uitgaan naar Jones verlengen met het oog op Europese duels en bekerwedstrijden. Hem en Vermeer laten afwisselen.

Berghuis definitief overnemen van Watford. Geen onmogelijke missie lijkt mij.
Tot slot zullen El Ahmadi, Toornstra, Elia, Vd Heijden en Bilal ook wel verlengen tot minimaal 2020. Ik weet niet hoeveel ruimte Feyenoord nog heeft voor 1 echte versterking, maar die zal je toch voor linksbuiten moeten halen denk ik.

01-02-2017 12:09

oba-martins +0

Elia is al weken een van de beste mannen aan de kant van Feyenoord. Je kan beter zijn contract proberen te verlengen dan geld uitgeven voor een nieuwe. Ik zou een linksback kopen en dan Kongolo centraal neerzetten.

01-02-2017 12:33

klaretaal +0

we hebben een goede linksback NELOM

01-02-2017 13:21

Sleepie +11863

Elia ben ik vergeten te noemen ja, maar achter Elia is de spoeling dun. Linksback heb je Kongolo en Nelom. Het blok Vd Heijden- Botteghin niet veranderen, dat is nu zo stabiel.

01-02-2017 16:09

willemX010 +101

Zou vilhena in zijn voor een verlenging van een jaar?

01-02-2017 11:40

FR_Niels_Z4 +1

Als we CL spelen, mag ik hopen dat ie nog een jaar blijft. Dus dan moet hij wel zn contract verlengen

01-02-2017 12:01

Feyenoord013 +74

Elia, vilhena, toornstra, bilal, kongolo en el ahmadi proberen te verlengen! Anders afscheid nemen van de heren met restwaarde

01-02-2017 11:22

Puma1908 +0

Prima. Hopen dat iedereen heel blijft. Alleen Toornstra of Berghuis is een goede wisselspeler, verder hebbje weinig op de bank dat iets kan forceren. Bij een langdurige blessure van een van de basisspelers zijn we echter simpelweg fucked. Als Jorgensen iets gebeurt, kunnen we fluiten naar het kampioenschap.

01-02-2017 10:59

TATABANJA +2

Die laatste zin vind ik een beetje overdreven ... Snap wel wat je bedoelt maar denk dat we zelfs met kramer of kuyt in de spits genoeg punten moeten kunnen verzamelen .

01-02-2017 11:02

WarwickUK +10

Nee, hij heeft gelijk. Zonder Jørgensen kun je inpakken. Geldt ook voor het eventuele missen van El Ahmadi of Vilhena. Spoeling is erg dun en bij het wegvallen van een van deze jongens word je per keer zo'n 20% minder. Feyenoord moet alles mee hebben en 100% zijn willen we een reële kans houden op de titel, zoveel hebben we al wel kunnen vaststellen

01-02-2017 11:09

Kire +4

Jorgensen is wel een heel bepalende speler hoor! Net zoals El Ahmadi op het middenveld. Als deze spits wegvalt dan is er wel een probleem hoor. Kramer haalt
bij lange na dit niveau niet.

01-02-2017 11:48

WarwickUK +10

Dat zeg ik toch..

01-02-2017 11:49

you_never_walk_alone +8563

So what ... zonder ziyech of shone worden de neuzen ook geen kampioen

01-02-2017 13:26

WarwickUK +10

Geen idee waarom je hun er bij haalt.

01-02-2017 13:29

you_never_walk_alone +8563

Even naar bovenscrollen staat reactie dat wanneer jorgenson bij ons wegvalt we inneens veel zwakker zijn .... tuurlijk is dat maar is ook zo bij elke andere ploeg vandaar

01-02-2017 13:33

you_never_walk_alone +8563

Was een reactie op puma08

01-02-2017 13:36

Luck1989 +978

Dat is toch bij alle clubs? Of staan daar de vervangers zo op de deur te bonken dat ze eigenlijk in de basis moeten? Iedere nederlandse club wordt zwakker als ze een basisspeler missen zo simpel ligt het nu eenmaal.

01-02-2017 17:46

FR-JJN +12855

Waarom zou je gaan versterken als je zo'n kampioenswaardige bank hebt he.

01-02-2017 10:59

TATABANJA +2

Je moet al 1 basis speler gaan laten banken als karim terug is .. En met spelers als Bilal kramer vermeer en Tapia/nieuwkoop heb je gewoon aardige invallers !

01-02-2017 11:03

FR-JJN +12855

We gaan het zien....

01-02-2017 14:23

Dezwartetulp +76351

Shit, vd Heijden nog tot 2018...

01-02-2017 10:47

WarwickUK +10

Ja wat vervelend, zo'n verdediger met voetballendr kwaliteiten die bovendien medeverantwoordelijk is voor het feit dat we samen met PSV het laagst aantal tegengoals hebben gekregen in de competitie

01-02-2017 11:10

Dezwartetulp +76351

Dat is ONDANKS vd heijden ;)

01-02-2017 11:30

WarwickUK +10

Je lult maar , ik vind het prima en we weten wel beter ;)

01-02-2017 11:32

Dezwartetulp +76351

Haha, jij ziet toch ook wel dat het een hele beperkte trage spelert is??? Daar komen we niet verder mee hoor, in onze jacht op Europese hegemonie ;) Heel snel doorselecteren zulke mankebeentjes!

01-02-2017 11:42

Patrick1980 +393

Je bent niet goed wijs. Jan Arie is dit seizoen gewoon een hele goede speler

01-02-2017 12:10

Dezwartetulp +76351

Leeft nu ff boven zn stand in een goed draaiend elftal, maar gaat nog veel fouten maken, let maar op

01-02-2017 12:14

Patrick1980 +393

Iedereen zal nog wel is een fout maken. Voorlopig prima speler dus wees blij dat het lekker aan het draaien is.
Hij doet echt gewoon heel erg goed. Of zie jij dat volledig anders ?

01-02-2017 12:23

FeijenoordBL +1

Je bent zelf niet goed wijs

01-02-2017 13:18

Dezwartetulp +76351

Ja dat zie ik echt heel anders. Ik weet niet of je de tijd er voor hebt, maar als je onze tegengoals terugkijkt, zie je dat heijden daar heel vaak in negatieve zin bij betrokken is. Niet altijd met directe fouten, maar dan wel met slecht positiespel of slap ingrijpen bij de (voor)assist

01-02-2017 13:23

Nordberg +4795

nu volgens mij is Marc Netto de winnaar van deze transferwindow, de anders zo krenterige directeur smijt ineens met bakken geld, moeten we toch maar een andere naam voor Netto gaan verzinnen lijkt me hahaha

01-02-2017 10:33

Tekkelopdebal +0

Volgens mij moeten we eerst maar eens kijken wat die gast kan. Als ajax punten verspeelt in februari omdat ze geen goal maken, nu er nog een buitenspeler verkocht is, zijn wij de winnaar van de transferwindow! Die braziliaan sluit pas einde deze maand aan. Spoeling wordt heel dun daar voorin.

01-02-2017 10:44

Nordberg +4795

is wel een toppertje hoor, 15 miljoen schijnt een prikkie te zijn

01-02-2017 10:47

Pim_08 +534

Jammer dat wij dat soort dingen nooit doen. Onze scouting houdt zich vooral bezig met de eredivisie. Op Gustafson en jorgenson na

01-02-2017 10:48

skin +13880

Haha! Nou de laatste keer dat zij een buitenspeler voor zo'n bedrag haalden werd het een erg dikke flop. Letterlijk dik trouwens xD

01-02-2017 10:49

TalkOfSBeek +3957

Niemand kent die speler. Na 7 wedstrijden kennen de scouts hem ook nog niet.

01-02-2017 10:54

Nordberg +4795

haha dacht je dat Marc Netto zomaar 15 miljoen neertikt ??? en dan nog, ze hebben bakken met geld daaro

01-02-2017 10:56

TalkOfSBeek +3957

Als iemand nog niets gepresteerd heeft is het een grote gok ja. Hopelijk flopt hij.

01-02-2017 11:00

skin +13880

Vast niet zomaar. Maar zij hebben veel spelers verloren he in de winter. En dan op de laatste dag toch nog ff met geld smijten om een talentje binnen te halen? Klinkt als paniekvoetbal als je het mij vraagt. Zij hadden gewoon een bezettingsprobleem hoor als ze die jongen niet hadden gehaald. Dat hebben ze op het middenveld overigens nog steeds als je het mij vraagt. Er wordt over ons wel gezegd dat we een magere bezetting hebben maar als bij hen de basis wegvalt hebben ze een nog veel groter probleem. Klaassen en Schone kunnen ze echt niet opvangen nu.

01-02-2017 11:05

TalkOfSBeek +3957

Klopt skin.

Natuurlijk is hij wel goed gescout maar dat is geen garantie tot succes.

01-02-2017 11:10

Nordberg +4795

dat zegt ook niemand, maart kijk naar Ziyech dat is een aankoop die wel garantie gaf tot succes en dat is gebleken ook zeg

01-02-2017 11:39

skin +13880

Klopt. Bij die club hebben ze dan ook helaas heel veel geld. Die hebben 4 jaar op rij als enige NLe club CL gehaald en hele dikke transferbedragen gekregen voor spelers die ze met jeugd hebben vervangen.

Wij hebben nog een hele lange weg te gaan voordat we over dat soort bedragen gaan beschikken. Helaas.

01-02-2017 11:48

TalkOfSBeek +3957

Maakt niet uit. We komen dr wel.

01-02-2017 11:51

Nordberg +4795

mee eens, maar totaal niet jaloers hoor op die neuzen, gewoon trots op onze club!!!!

01-02-2017 11:52

skin +13880

Hier sluit ik me bij aan :)

01-02-2017 12:06

Tekkelopdebal +0

Van welk geld? Wij hebben elia en berghuis rondlopen voor dat geld, zo goed als zij zijn moet die braziliaan eerst nog maar eens worden.

01-02-2017 10:55

Pim_08 +534

Jongens ik heb het niet eens over die grote bedragen. Bedoel meer dat we wel eens meer spelers uit het buitenland kunnen scouten.

01-02-2017 11:00

Tekkelopdebal +0

Zolang we die spelers met nederlandse achtergrond kunnen halen heb ik dat veel liever. Bij een braziliaan biiv weet je nooit hoe iemand kan aarden in nederland/het nederlandse voetbal. Het brengt altijd extra risico's met zich mee terwijl de investering groter is

01-02-2017 11:13

Pim_08 +534

Nou feyenoord haalt dan de uitblinkers van de eredivisie. Die zijn ook niet per se goedkoop he. Zo vraagt Heerenveen voor larsson de hoofdprijs. En deze speler zou voor elke ploeg in de top 3 een toevoeging zijn.

01-02-2017 11:41

Tekkelopdebal +0

Nee ik heb het ook niet over goedkoop. Dat gaat je toch bijna nooit goedkoop lukken. Maar met een larsson heb je wel een bepaalde zekerheid qua presteren op nederlandse velden.
Een talent uit het buitenland is ook altijd duur. En betaal je iets minder aan transfergeld, dan ben je dat geld wel kwijt aan salaris, transferrechten of (louche) makelaars.

01-02-2017 11:45

skin +13880

In vergelijking met hun zullen wij het van buitenkansjes moeten hebben. Geef Gustafson wat meer kansen, grote kans dat die zich ontwikkeld tot een grote speler. Tapia misschien ook nog wel. Jorgenson was met 3,5 miljoen natuurlijk ook een koopje. Elia volgens mij nagenoeg gratis.

01-02-2017 14:21

you_never_walk_alone +8563

Is ook niet echt des neuzen hoor , als ze 5 punten voor stonden hadden ze hem nooit gehaald maar de billen beginnen bij elkaar te gaan daar bij 020

01-02-2017 13:30

Zen +8

De echte toppers zijn al lang gescout door City, Chelsea en United. Maak je niet ongerust. Een echte topper is Gabriel Jesus, speelt nu al bij City, 19 jaar. Dat zijn de echte toppers.

01-02-2017 10:59

TATABANJA +2

Precies ... pure paniek aankoop van Overmars..

01-02-2017 11:05

Nordberg +4795

Mark Netto bedoel je hahaha

01-02-2017 11:11

feyenoordjob +920

Exact, heb is namelijk voor topclubs verreweg een zacht prijsje en dat vinden ze het al niet waard

01-02-2017 17:44

Bas_010 +0

Waarom had niemand anders dan interesse ?

01-02-2017 21:36

willemX010 +101

Niet vergeten dat Ajax zo'n 26 miljoen heeft binnengehaald aan transfers deze transferperiode

01-02-2017 11:42

Nordberg +4795

en dan vergeet je de 30 miljoen van molik deze zomer, wat een eindbaas is die Marc Netto toch zeg gruwelijke bedragen man

01-02-2017 11:45

Vido56 +2421

wat een wijsneuzen hier zeg; hebben wij als suporters echt geen inbreng in.

01-02-2017 10:29

ComeonFR +7

Iig Jones, Toornstra, Vilhena, Kongolo, Bilal, Dammers, Hansson, el Ahmadi en el Hankouri als de bliksems verlengen. Kuyt eventueel nog n jaar voor op de bank. En ik dacht dat Rashaan Fernandes ook aflopend contract had?

01-02-2017 10:23

Genius +7000

Wat moet je in hemelsnaam met Dammers? Met alle respect

01-02-2017 10:43

ComeonFR +7

Prima back up vind ik! Knoester, van Beek en Dammers achter de hand. Botteghin en Kongolo centraal achterin. Vd Heijden eventueel achter de hand maar denk dat hij niet nogmaals bank wil zitten eigenlijk vandaar. Als ie dat wel zou accepteren kan Dammers indd weg.

01-02-2017 11:01

Zen +8

Van Beek, Dammers, ik ben gestopt met lezen.

01-02-2017 11:03

ComeonFR +7

Van Beek echt hele goede verdediger hoor. Begon donders sterk ook maar had zn dipje zoals elke jeugdspeler. Daarna geblesseerd. Dammers werd tegen United nog zo bewierrookt en nu weer afgekraakt? Waar beoordeel je dan op?

01-02-2017 11:06

Sleepie +11863

Hou op met je Danmers hoor.

01-02-2017 11:55

SchiedamseRotterdammer +0

Heel goed datie jorgensen zo lang heb

01-02-2017 10:23

rcvt98 +7

RJC heeft Anelka aangetrokken als adviseur, mooi!

01-02-2017 10:21

Drievliet +46

Ik lees net dat Everton en Spurs achter Kocku zitten. Hopelijk kunnen ze hem laten bijtekenen. Doet het goed!

01-02-2017 10:21

Drievliet +46

Nee Ozankan ;)

01-02-2017 11:26

vinniev +0

Over de oudere gasten maak ik me niet zo druk (Elia, Toornstra, El Ahmadi, Van der Heijden). Die tekenen wel bij als je hen een fatsoenlijk contract voorlegt. Die hebben hun ambities om Barcelona te halen al aan de kant geschoven. Ik zou vooral werk maken van Vilhena en Kongolo. En Berghuis proberen te contracteren.

01-02-2017 10:19

LarsFR1908 +5604

2017
Dirk Kuyt - 1 jaar proberen te verlengen als 2de spits.
Brad Jones - 1 jaar verlengen
Pär Hansson - laten gaan
Steven Berghuis (huur) - in de zomer proberen te kopen

2018
Eljero Elia - 1 jaar verlengen
Miquel Nelom - 1 of 2 jaar verlengen
Jan-Arie van der Heijden - 1 jaar verlengen
Jens Toornstra - 1 of 2 jaar verlengen
Tonny Vilhena - 1 of 2 jaar verlengen
Michiel Kramer - verkopen in de zomer
Terence Kongolo - 1 of 2 jaar verlengen
Bilal Basaçikoglu - 1 of 2 jaar verlengen
Wessel Dammers - 2 jaar verlengen en verhuren in de zomer
Emil Hansson - 2 jaar verlengen en verhuren in de zomer
Karim El Ahmadi - 1 of 2 jaar verlengen
Mo El Hankouri - 2 jaar verlengen en verhuren

Wordt een drukke periode voor van Geel

01-02-2017 10:16

haatneuzen +302

Ben het gedeeltelijk met je eens, waarom zou je het contract met nelom willen verlengen?

01-02-2017 10:23

LarsFR1908 +5604

Natuurlijk het liefst zolang mogelijk verlengen maar weet niet of het gaat werken, vooral jonge spelers verlengen niet langer dan 2 jaar

01-02-2017 10:30

PleurOp +0

Nelom en Bilal verlengen zit je nu al aan de drank?

01-02-2017 10:25

LarsFR1908 +5604

Een speler als Nelom die zonder te zeiken op de bank wil zitten en gewoon naar behoren invalt moet je er gewoon bijhouden, hetzelfde geldt voor Bilal

01-02-2017 10:28

PleurOp +0

Ja als je zelf weet hoe slecht je ben zeik je niet.. Maar zulke spelers maken je niet beter daar gaat het om.

01-02-2017 11:04

LarsFR1908 +5604

straks verlengt Kongolo niet en zit je zonder linksback.
Je kan moeilijk allemaal spelers van dezelfde kwaliteit in je team hebben, en zo slecht is nelom nou ook weer niet, als hij invalt dan staat hij er ook.

01-02-2017 11:06

PleurOp +0

Haps kopen van az en Nelom is slecht snap niet dat je het niet ziet.

01-02-2017 11:08

LarsFR1908 +5604

En je denkt dat Haps wekelijks op de bank wil gaan zitten?

01-02-2017 11:18

PleurOp +0

Kongolo gaat weg daar kan je veel voor vangen dus Haps voor de basis.

01-02-2017 11:22

LarsFR1908 +5604

En wie wil je dan op de bank hebben of alleen haps voor op de linksback positie

01-02-2017 11:23

PleurOp +0

Woudenberg.

01-02-2017 11:34

LarsFR1908 +5604

Woudenberg moet je lekker weer verhuren, die heeft zich ook nog niet kunnen bewijzen, en als hij beter had geweest dan nelom had hij echt wel gespeeld.

01-02-2017 11:39

PleurOp +0

Hankouri is ook beter als Bilal maar die speel ook niet. En wie denk je dat er beter kan worden woudenberg of Nelom?

01-02-2017 11:55

LarsFR1908 +5604

Op langer termijn hoop ik ook dat Woudenberg beter is dan Nelom.
Wel onzin dat Hankouri beter is dan Bilal, Hankouri heeft 1 invalbeurt gehad tegen excelsior, Bilal heeft tegen nec ook weer laten zien gewoon goed te kunnen voetballen

01-02-2017 11:59

PleurOp +0

Bilal laat het te weinig zien aan Hankouri zie je dat hij meer kwaliteit heeft. Gio heb gewoon geen lef en moet die jongen meer minuten gaan geven.

01-02-2017 12:57

LarsFR1908 +5604

Je ziet aan 20 minuten invalbeurt tegen Excelsior dat hij meer kwaliteit heeft.
De cijfers van Bilal zijn gewoon naar behoren

01-02-2017 13:06

PleurOp +0

Nee ik heb hem vaker zien spelen ik heb het niet over 20 minuten. Bilal is gewoon een kluns en heb tijd genoeg gehad leuk voor een club als sparta maar niet voor ons.

01-02-2017 13:13

LarsFR1908 +5604

haha laat maar gaan

01-02-2017 13:38

TATABANJA +2

Zet even die blinde haat opzij man ... Nelom is gewoon top 3 in de eredivisie als je het over linksbacks hebt .

01-02-2017 11:07

PleurOp +0

Haat? Nelom top 3 haha jij ben nog te dom om los te lopen.

01-02-2017 11:10

TATABANJA +2

haha heerlijk , stoer ventje denkt iets te weten over het IQ van andere personen hier . Jammer dat je niet normaal kan reageren ;)

01-02-2017 11:17

PleurOp +0

Het is niet normaal als je Nelom top 3 vindt dat zeg genoeg over jou..en ik ben geen ventje ;)

01-02-2017 11:20

LarsFR1908 +5604

Nelom is gewoon een degelijke speler voor ons.
Als pisvee of 020 moet wisselen wordt het niveau ook minder en dat is niet alleen bij hun maar ook bij diverse Europese topclubs

01-02-2017 11:20

oba-martins +0

Pff wel veel spelers tot 2018 zeg, hopelijk gaat Martin daar nu vol mee aan de slag.. anders vrees ik een leegloop na dit seizoen.

01-02-2017 10:03

hattrickguidetti +189

Waarom een leegloop?? Als je CL haalt dit seizoen krijg je heus geen leegloop

01-02-2017 11:38

oba-martins +0

Dat is een pluspunt, maar veel spelers hebben bij feyenoord het doel om kampioen te worden. Mocht dit lukken is er wss heel veel interesse in onze spelers. De spelers hebben hun doel gehaald en kunnen met de clubs die interesse hebben ook CL of EL gaan spelen. Dus dan valt het CL pluspunt weg, en zullen ze toch voor een mooie club in het buitenland kiezen en het daarbij horende geld.

01-02-2017 12:31

NielsvakS +0

Tapia tot 2020 heerlijk !

01-02-2017 10:03

Zen +8

Verdonk............nog erger.......

01-02-2017 11:02

FR-negenenzestig +3136

In 020 (lees in de Arena) zijn ze er heilig van overtuigd dat ze Feyenoord gaan inhalen. Het is daar niet de vraag hoe, maar wanneer. Uit zeer betrouwbare bron!

Come on Feyenoord!!!

01-02-2017 09:55

nxdv1908 +0

Goed verhaal, lekker kort... doen we helemaal niks mee.

01-02-2017 10:03

skin +13880

Tja, had niet anders verwacht van de ajmshtjerdjammers. Voorlopig staan wij 5 punten los en hebben we de volle buit gepakt in een maand waarin we traditioneel veel punten laten liggen. Er komen nog zat lastige wedstrijden, maar dat geld ook voor hun.

01-02-2017 10:06

standyourground1908 +775

Zeer betrouwbare bron? Die neuzen zijn sowieso niet te vertrouwen....misschien eigen overtuiging? Angst? Wat wil je met dit bericht bereiken?

01-02-2017 10:07

HansVaak +0

Een betrouwbare bron is voor ons waardeloos als je die niet noemt.

01-02-2017 10:31

Alleslang +0

Inhoudelijk erg sterk verhaal

01-02-2017 10:58

FR-negenenzestig +3136

Wat wordt ik moe van dit soort leeghoofd reacties zeg.

01-02-2017 11:30

Alleslang +0

Je bent kampioen open deuren intrappen ofniet? Tuurlijk geloven ze dat in dat arrogante 020. Misschien moet je solliciteren bij fox of ziggo als analist, daar zijn ze bijna allemaal kampioen open deuren intrappen

01-02-2017 11:38

FR-negenenzestig +3136

Die reactie van jou is pas een open deur man. Get a life.

01-02-2017 11:58

Alleslang +0

Waarom precies? Ben nogal traag van begrip

01-02-2017 17:31

Sleepie +11863

En toen? Wat gebeurde er toen? Komt er nog een clu?

01-02-2017 11:58

Alleslang +0

Kijk uit, straks zegt ie nog dat je geen leven hebt

01-02-2017 17:30

Bas_010 +0

Toch lekker hoor. Jørgensen tot 2021

01-02-2017 09:52

Weef +9068

Gelukkig hebben Toornstra en KEA de intentie uitgesproken om te blijven. Ik ben vooral benieuwd of het gaat lukken om Elia, Vilhena en/of Kongolo te verleiden tot een verlenging. Misschien een jaartje om CL te spelen?

01-02-2017 09:50

maarten85 +112

kalou een goed contract aanbieden voor volgend seizoen elia jorgensen kalou dromen mag.

01-02-2017 09:48

Weef +9068

Oh joh, die loopt deze zomer uit z'n contract inderdaad. Zou leuk zijn.

01-02-2017 09:54

maarten85 +112

Lopen wel meer interessante spelers uit hun contract ook die piazon bijvoorbeeld!
Om dat soort spelers te overtuigen om te komen moet je wel CL spelen

01-02-2017 10:00

Alleslang +0

Zijn leuke spelers idd maar berghuis heeft mijn voorkeur

01-02-2017 10:58

TalkOfSBeek +3957

Wat een rust straalt feyenoord uit in vergelijking met een aantal jaren terug.

#topsportklimaat.

01-02-2017 09:45

Roodwitteziel +6041

Weet je wat me opvalt? Spelers met nog 1 jaar contract presteren het best.

01-02-2017 09:33

FeyenoordXL +0

Ik zou de prestaties van Jorgenson en Bottegin wel wat anders inschatten

01-02-2017 09:39

Bas_010 +0

Wie is Jorgenson eigenlijk?

01-02-2017 09:53

FeyenoordXL +0

Nou lieve mensen, met z'n allen even om Bas lachen.

01-02-2017 16:52

FeyenoordXL +0

En frtds kan er ook wat van. Wat een komieken op fr12.

01-02-2017 16:53

FeyenoordXL +0

Ja man, deze site kan wel wat humor gebruiken. Goede aanwinst laurel en hardy.

01-02-2017 17:09

Weef +9068

Goh, ik lees hier nog wel eens een andere mening over Bassie, Nelom en Kramer...

01-02-2017 09:47

Vince78 +11194

basis 11 minimaal 2 jaar vastleggen. is het niet voor de selectie van volgend jaar, danwel voor de verkoop....

01-02-2017 09:31

Bulldog010 +6712

Op dammers en Kramer (tenzij hij als pinchitter wil blijven) alle spelers die tot 2018 vastliggen met 2 of 3 jar verlengen

01-02-2017 09:30

shabalala +79

Ik hoop dat berghuis definitief word overgenomen. denk een miljoen of 5?

01-02-2017 09:28

TalkOfSBeek +3957

Maximaal, is niet geschikt voor engeland.

Berghuis is ook geen speler die feyenoord 20 mil op zal leveren.

01-02-2017 09:46

FeyFey +0

Heel erg veel contracten zullen moeten worden verlengd

01-02-2017 09:13

RoedGoelliet +1

Valt wel mee toch? Spelers die onder 2017 staan mogen weg. Onder 2018 staan maximaal 5 spelers die behouden moeten worden. De rest heeft niet het niveau.

01-02-2017 09:18

FeyFey +0

Elia, Scharie, Toornstra, Vilhena, Kongolo, El Ahmadi, Hansson en Hankouri mogen gewoon verlengd worden hoor.
Van 2017 zou ik Berghuis proberen aan te trekken en Jones ook gewoon lekker houden

01-02-2017 09:41

RoedGoelliet +1

Jones niet noodzakelijk. Berghuis zou leuk zijn.
Jan Arie is in 2018 dertig, die moet het nu al niet van zijn snelheid hebben. Dat moet geen tweede Mathijsen worden.

Die twee jonkies hebben nog niet overtuigd. Daar krijgen ze nog anderhalf seizoen voor, lukt dat niet dan moeten ze vertrekken.

01-02-2017 16:00

oud_hagenees +3

Komende zomer werk aan de winkel voor van Geel

01-02-2017 09:05

RoedGoelliet +1

Met een titel op zak is het makkelijk onderhandelen.:)

01-02-2017 09:11

ruudger +8396

Feyenoord hield zich rustig???? Ze hebben niks gedaan!!!

01-02-2017 09:00

oud_hagenees +3

Rustig, dus!!

01-02-2017 09:06

TalkOfSBeek +3957

Koomen en die andere verdediger verhuurt. Hahn verhuurt.

Ja rustig

Nee ze hebben dus wel wat gedaan

01-02-2017 09:48

FeyenoordXL +0

Hahaha typische fr12 reactie

01-02-2017 09:40

feyenoord_Freak +14018

Sowieso karim zijn contract verlengen

01-02-2017 08:43

Mrunterwijst +10588

Ik blijf het opvallend vinden dat Feyenoord merendeel kortlopende contracten heeft. Dat was ook het geval met oa De Vrij, Indi, Clasie, Wijnaldum, Fer etc. Dit scheelt je zo veel aan transfergeld...

01-02-2017 08:42

NmeLineZ +10388

Een van de redenen waarom wij weinig restwaarde hebben. Mvg.....

01-02-2017 09:10

Rashaan_is_aan +3

Haha hoe kan je dat verbazen? In de tijd van Fer en de Vrij was er absoluut geen geld voor langlopende contracten maat

01-02-2017 09:20

Mrunterwijst +10588

Vooral het feit dat dit nu ( op Jorgensen na) nog steeds zo is...

01-02-2017 09:33

Rashaan_is_aan +3

Het klopt niet wat je zegt, toen Tapia, Marko en zelfs Jan-Arie kwamen kregen ze contracten van 3 tot 4,5 jaar. Een aantal moeten opnieuw opengebroken worden omdat we al meer dan een jaar verder zijn ondertussen.

01-02-2017 09:41

Mrunterwijst +10588

Daar heb je gelijk in, maar als TD zijnde moet je toch zorgen dat groeibriljantjes als Kongolo, Vilhena en Karsdorp ten alle tijde vast liggen voor langere tijd.

01-02-2017 09:57

Rashaan_is_aan +3

Karsdorp lag al vast

Terence hebben ze ellenlang proberen te verlengen, uiteindelijk kregen ze hem zover 1 seizoen bij te tekenen. Maar ze zijn laaaahaaaaang bezig geweest met hem.

Tja Vilhena, als je een beetje de soap hebt gevolgd vorig jaar dan weet je hoe dat zit.


Dus nogmaals, je zit er een beetje naast :)

01-02-2017 10:09

MMM +172

Daar heb je twee partijen voor nodig hé.

01-02-2017 10:10

Mrunterwijst +10588

Die hele soap wordt toch intern gecreëerd? Daar hebben ze zelf toch mede schuld aan. Die slappe smoesjes gaan er bij mij niet in.

Toch apart dat onze 'concurrenten' wel het merendeel van de jonge basisspelers tot 2020/2021 vast kan leggen.

01-02-2017 10:55

scts +3

Die hebben veel meer geld. Veel ingewikkelder dan dat is het niet. Omzet van 100 of van 62 miljoen per jaar scheelt nogal.

01-02-2017 11:02

scts +3

Ook hebben die lui natuurlijk veel vaker CL gespeeld dan wij de afgelopen +/- 5 jaar.

01-02-2017 11:03

scts +3

Rashaan eens. Vilhena en Kongolo hebben niet voor niets hun zaakwaarnemers ontslagen. Viel niet te werken met die lui.

01-02-2017 11:03

Rashaan_is_aan +3

@ scts, ja die geweldige Stellar group, Boetius zat er ook bij. Eerste wat ze deden was het trio naar een wedstrijd van Man City was het dacht ik, vliegen voor een VIP behandeling.

Gelukkig zijn Tonny en Terence gebleven, Boetius mag dankzij die geweldige management het bij Genk gaan proberen..

01-02-2017 11:48

Mrunterwijst +10588

Belachelijke praktijken,daar moeten ze harder tegen optreden. Maar geld regeert...

01-02-2017 12:45

scts +3

Feyenoord heeft ook heel lang niet om de prijzen gespeeld en weinig geld gehad. Dan wordt het een lastig verhaal. Spelers moeten ook willen bijtekenen, contractonderhandelingen zijn geen eenrichtingsverkeer.

01-02-2017 09:25

TATABANJA +2

Deze mannetjes spelen teveel OSM en FIFA die denken dat het alemaal zo makkelijk werkt.

01-02-2017 11:11

FeyenoordXL +0

En je ziet ook niet dat Jorgensonn een bewijs is dat de kentering is ingezet.. glas halfvol/half leeg...

01-02-2017 09:41

Tomasson +47

Heerlijk om dat jaartal boven Nicolai te zien staan...... Verder mag Van Geel aan de slag de komende tijd.

01-02-2017 08:39

RoedGoelliet +1

Volgend jaar nog zo'n seizoen en dan cashen. Wordt dan de mega jackpot.

01-02-2017 08:55

Feyenoord_Jurre +1

Kongolo gaat waarschijnlijk wel weg. Hij wordt verkeerd gebruikt, en wordt nu dus zelfs gepasseerd.
Die jongen heeft zo veel in zijn mars, vooral centraal.

01-02-2017 08:39

FRrick +693

Gepasseerd of rust?

01-02-2017 09:17

shabalala +79

mag hopen dat het rust is. kongolo is wel vele malen beter. maar Nelom vond ik niet verkeerd spelen tegen nec

01-02-2017 09:30

FRrick +693

Tuurlijk rust. Denk ff na.

01-02-2017 09:32

Copr +1697

Op zich kon ik de keuze wel begrijpen.
Nelom doet het"aanvallend" beter dan Kongolo die weer een betere verdediger is.

Als je dan tegen NEC speelt op de helft vd tegenstander kan Nelom nuttiger zijn.

01-02-2017 13:00

Baschris010 +1027

Een heel lijstje die verlengt mag worden straks na dit seizoen!

01-02-2017 08:32

Baschris010 +1027

Komt bij dat het denk ik van cruciaal belang is dat je niet voor je kampioen geworden bent bezig moet gaan met die contractverlengingen. Als er een weigert krijg je mogelijk interne onrust / ordeverstoring. Bovendien wanneer je kampioen geworden bent tekenen ze graag bij want dan gaan we CL spelen maar dit is orde voor een later stadium en een ander

01-02-2017 08:54

NorthFR +0

Ik vind het niet mooi op te zeggen maar daar in 020 hebben ze het financieel en op het gebied van transfers/transferbeleid wel donders goed voor elkaar

01-02-2017 08:27

DVD +0

Hopen dat dat nieuwe spelertje van ze flopt.

01-02-2017 08:31

NorthFR +0

Pff of niet dan. Heb het even bekeken maar denk dat het wel een talent is. Maar je weet maar nooit met zuid amerikanen die naar Europa verkassen. 12 miljoen kopen, 1 miljoen verkopen over 2 jaar.

01-02-2017 08:33

RoedGoelliet +1

Op basis waarvan is dit een talent wat 15 miljoen waard is? Dat handjevol wedstrijden die hij bij de senioren heeft gespeeld of wat filmpjes die op YouTube staan? Geef mij een uurtje en ik maak van Kramer de nieuwe Roy Mackaay.

Als dit de nieuwe Neymar is zou hij dan naar ajax gaan? Waarschijnlijk is de reden dat hij zo duur is dezelfde reden dat ajax zijn spelers voor te veel geld kan verkopen: historie.

De jongen is een Braziliaans talent dus moet hij wel goed zijn. Het is die redenering die hem zo duur maakt.

Of die jongen is echt zo goed en 'we are fucked'.

01-02-2017 09:10

FeyFey +0

Ze betaalden ook heeel veel voor Luque, Somck, Cvitanich, Sulejmani

01-02-2017 09:14

NorthFR +0

Ze hebben het geld.. en verkopen gudelj, die pool en el ghazi voor miljoenen.. daar moeten wij naar toe en de 1e stap is CL halen

01-02-2017 12:57

Baschris010 +1027

Heb 1000x liever onze speelstijl dan hun geld

01-02-2017 08:32

NorthFR +0

Daar heb ik het ook niet over. Heb liever onze speelstijl met de geld combinatie en mogelijkheden

01-02-2017 08:34

Baschris010 +1027

Dat is onze club niet en zij wil. Waarom hun benijden om wat zij hebben?

01-02-2017 08:52

ricodetico +12918

Ik geloof best dat ze met Neres een goede speler gekocht hebben, maar of ze er met het vertrek van El Ghazi, Dijks, Gudelj, Bazoer en Krul sterker op zijn geworden valt nog te bezien.
Ik krijg steeds meer vertrouwen in een goede afloop.

01-02-2017 08:54

Diongouda +36025

Het beste ingespeelde team word kampioen. Niet de beste(gekochte) spelers

01-02-2017 09:02

Baschris010 +1027

Jullie hebben beide gelijk. Ik concludeer onrust bij hun, aangezien ze de nood voelen van alles te doen en de hoeveelheid spelers die ontevreden via de achterdeur vertrokken. En zie dan ons team, stabiel en kalm, onbewogen. Waar ook nog es onze bankspelers minder minuten krijgen dat die van hun. En niemand die zei ik kan niet banken ik wil weg. Wij verdienen het op alle vlakken. Kunst elke wedstrijd vanaf nu te laten zien dat die schaal op de coolsingel de enige optie is. Gaat geen uur voorbij waar ik er niet van droom. Ja, ik heb kampioenskoorts to the max

01-02-2017 09:07

Diongouda +36025

Ik hou die koorts nog een beetje weg. Wacht eerst zondag ff af en daarna groningen en den haag. Denk dat t daarna echt gaat leven namelijk. Je merk nu bij velen nog voorzichtigheid. Wat logisch is. Hoop dat t gat snel iets groter word dat je wat meer marge heb.maar elke week word wel je kans groter met winst,dus maar gewoon zelf blijven winnen he!!;)

01-02-2017 09:13

Baschris010 +1027

Ik kijk niet eens zozeer naar het gat. Ik kijk naar het spel. Ook naar die van 020. Kijk bijna elke wedstrijd van hun zodat ik weet wat voor vlees de concurrent/rivaal in de 'kuip' heeft. We krijgen een serie lastige wedstrijden maar we treffen allemaal dezelfde teams. Ik zie ons daar weer een stap boven ons uit stijgen. Maargoed, stapje voor stapje, speelronde voor speelronde, en indd blijven winnen. Vooral koel blijven

01-02-2017 09:16
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties