'Fenerbahce meldt zich officieel voor Elia'

'Fenerbahce meldt zich officieel voor Elia'

Fenerbahçe heeft zich inmiddels ook officieel gemeld voor linkerspits Eljero Elia. Feyenoord kreeg eerder al een telefoontje van Basaksehir om te onderhandelen over een transfer, maar nu komt de club van oud-Feyenoorder Robin van Persie ook in het rijtje met concreet geïnteresseerden.

Dat meldt De Telegraaf vandaag. Basaksehir ligt echter voorop in de onderhandelingen. ''Alleen als Fenerbahçe binnen 48 uur terugkomt met een concreet bod, dat kan concurreren met de aanbieding van Basaksehir, maakt de club kans'', schrijft de krant vandaag.

Plaats reactie
666

Jurk +7082

Elia gaat wat van onze kinderbijslag terughalen... en vooral daar blijven.. past daar wel goed thuis met die mafklapper van een Erdogan...

30-05-2017 06:32

Feyenoordridderkerk +1187

Nou, mijn gevoel zegt me dat Fener al maanden bezig is met hem en dat dat straks ook zn club gaat worden. Die betalen absurde bedragen voor namen. Elia gaat voor t geld en ik neem t hem neit eens kwalijk trouwens, voor 5 miljoen per jaar zou je wel erg dom zijn dat niet te doen.

30-05-2017 00:36

Peter1956 +0

Ik hoop dat lekker in turkije blijft nooit meer terug naar ons cluppie arrgogant ventje

29-05-2017 18:53

cup1970 +3

weg er mee , met die blaas kaak

29-05-2017 18:44

Blowco_w1 +0

Dat ze nog Nederlanders willen daar haha

29-05-2017 17:34

sandervdtol +0

Elia naar Fener, Van Persie wellicht naar Feyenoord? Ik volg RVP niet zoveel, maar volgens mij speelt hij alleen als spits nu. Ik denk dat hij niet meer als buitenspeler zal willen spelen, dus wellicht 4-4-2 spelen? Of in de huidige opstelling Jörgensen postuleren op de Nr. 10 positie, en RVP als spits? Zou kunnen, maar daardoor zal Toornstra weer buitenspeler worden, en ik vind hem zoveel beter op de Nr. 10 positie. Wordt een interessante zomer, in ieder geval.

29-05-2017 17:05

Scheveningert +1603

Feyenoord gaat haar systeem niet aanpassen voor 1 speler, dus RvP wordt bankzitter of hij komt niet. Geloof nooit dat Gio nu toornstra kan slachtofferen om RvP of Jorgensen op 10 te zetten. Ik denk niet dat van persie komt.

29-05-2017 17:45

Homerus +1279

Toornstra offeren voor RvP zou echt een blunder van jewelste zijn. Het belang van Toornstra voor dit Feyenoord is niet te onderschatten.

29-05-2017 18:20

Frans538 +649

Nou daar heb je de ruil, elia tegen v persie

29-05-2017 16:08

FRS-79 +1

Of Elia tegen Lens

29-05-2017 16:29

Scheveningert +1603

Lens is eigendom van Sunderland dus dat kan niet

29-05-2017 16:31

FRS-79 +1

Ah ok. Dacht dat Fener hem had overgenomen.

29-05-2017 16:31

kazan +1458

nou telegraf.als elia naar fener wil gaat hij daar heen en hoeven jullie het echt niet spannend te maken in dat blaadje van jullie want dat is het niet.

29-05-2017 15:35

BertvdBiesebos +0

Net wat al eerder gememoreerd is, laat die turken maar tegen mekaar opbieden. Wat betreft Lens en van Persie: als ze zo graag naar Feyenoord willen, laten ze dan net zo doen als Steven Berghuis. Die heeft flink ingeleverd om voor Feyenoord te mogen voetballen. Dat zijn spelers naar mn hart. Als je zo graag wilt, moet je ook een offer brengen. Steven, je bent een man naar mn hart. ????

29-05-2017 15:23

FR_Domingo +14873

Ja en dat vervolgens 338 keer melden dat hij zoveel heeft ingeleverd

29-05-2017 15:44

Dezwartetulp +76753

Dat was omdat ALLE aandacht naar Kuyt ging. Toen dacht Steven "wacht eens even, is iedereen vergeten dat ik net als Dirk bewust voor dit avontuur bij feyenoord heb gekozen en fors heb ingeleverd?? Beetje waardering daarvoor mag wel!"

29-05-2017 16:00

Alleslang +0

Hebben wij, lees feyenoord, alleen maarprofijt van. Goede spelers zien ons als stap terug, om vervolgens twee stappen vooruit te zetten. Ook jeugdspelers zien dat geld niet de doorslag moet geven

29-05-2017 18:52

FeyenoordVdam +5817

Fener is natuurlijk wel op letterlijk alle vlakken een mooiere club dan Basaksehir

29-05-2017 15:15

Kire +4

Laat ze maar lekker tegen elkaar opbieden die Turkse clubs. Als je hem zo graag wil, dan zal je ook flink in de buidel moeten tasten! Genoeg geld daar!

29-05-2017 15:12

skander9 +0

Wat ik vorige week al aangaf Lens is op details bijna Feyenoorder.

29-05-2017 14:11

zwartehyena +6

hoe weet je dat :o

29-05-2017 14:30

skander9 +0

Maat van me werkt op redactie van vi. Spreekt Krab regelmatig. Besiktas is ook zeer concreet, maar kans is 80% dat het rondkomt letterlijk geciteerd

29-05-2017 15:21

FR_Domingo +14873

Hmm Krabby die 80% zeker is oftewel hij weet niks meer dan WIJ

29-05-2017 15:45

ferdi30 +5232

Pieter Zwart zeker?? Ik geloof dat soort dingen gewoon niet

29-05-2017 15:49

skander9 +0

Dan niet jongens wacht het rustig af zou ik zeggen

29-05-2017 15:50

FR_Domingo +14873

Maar Lens voor 80% zeker en hoe zit het dan met RvP?

29-05-2017 15:54

skander9 +0

Durf ik niet te zeggen. Verder niks over gehoord

29-05-2017 16:34

FR_Domingo +14873

Lens vraagt salaris van 3,3?!!! Denk niet dat het rond komt dan

30-05-2017 12:40

skander9 +0

TT jongens.. Moet je niet te nauw nemen. Al klopt de berichtgeving van Besiktas wel wat ik eerder heb aangegeven

30-05-2017 15:01

Scheveningert +1603

en wanneer wordt dat definitief dan

29-05-2017 16:31

skander9 +0

Fener speelt op 4 juni laatste competitie wedstrijd. Laatste details kunnen daarna afgerond worden.

29-05-2017 16:38

sandervdtol +0

Sorry hoor, maar volgens mij lul jij maar wat. Ben je vergeten dat Lens eigendom is van Sunderland, tot de zomer van 2019? Volgens vele websites is zijn transferwaarde zo'n 12 miljoen euros. Denk je echt dat Feyenoord bereid is om hem voor dat bedrag te kopen? Denk je echt dat Lens, met een PSV verleden, fors zal gaan inleveren om bij Feyenoord te komen spelen? Ik geloof er helemaal niks van, Lens komt niet naar Feyenoord. Het is veel aanzienlijker dat Berghuis definitief blijft en dat wellicht Van Persie terugkeert.

29-05-2017 17:17

oud_hagenees +3

Lens, die psv'r die met Mathijssen ging matten, naar ons?. Geloof er niks van. Is ook een enge gozer met kapsones.

29-05-2017 18:56

CoenFEY +0

Oke zie hier weer de discussie Lens/RvP voorbij komen. Wat ik er van denk?

Ik denk dat Lens een absolute topper voor ons kan zijn mits wij zijn salaris kunnen betalen. Door zijn agressie in zijn spel kan die echt wat toevoegen en dat is wat er soms ontbreekt bij Feyenoord.

Ik denk dat RvP voor Feyenoord op dit moment niet een goede aankoop zal zijn. Ondanks dat hij vroeger een topspeler is geweest. De verhouding tussen zijn kwaliteit en te betalen salaris staat niet in verhouding voor Feyenoord. Ik zie hier veel voorbij komen dat hij wat extra's mee brengt, maar aangezien we al een paar oudere spelers hebben zie ik liever een veelbelovend talent komen.

Verder zou Berghuis ook een topper voor ons zijn. Vooral zijn mentaliteit is iets waar je u tegen kan zeggen

29-05-2017 14:03

BBMarco +497

Ik ben het met je eens, behalve je uitleg over rvp.
We hebben in de spits een topper lopen dus rvp staat geen basis of jorgenson zou je op de bank moeten zetten.

Zijn beide geen optie

29-05-2017 14:10

CoenFEY +0

Ja precies. RvP is bovendien erg blessuregevoelig dat er ook nog eens boven op komt. Op nr 10 zie ik ook liever Toornstra die meer meters kan belopen

29-05-2017 14:14

Vedetterut +249

Ik denk dat de kwaliteit/salaris verhouding bij Robin en Jeremain hetzelfde zal zijn.

Persoonlijk denk ik alleen niet dat Lens zijn riante salaris in dit stadium van zijn carriere wil opgeven. Hij kan elders nog genoeg verdienen.

29-05-2017 14:13

.:Feyenoord1908!:. +3610

Dat betekent dus dat Elia hoe dan ook over twee dagen weg is.

29-05-2017 14:01

Kire +4

Transferperiode gaat pas 9 juni open. Dus dit is voorbereidend werk. Periode sluit op 31 augustus. Twaalf weken van geruchten, mogelijke opties, van horen zeggen en de echte
transfers.

29-05-2017 17:34

onverzettelijk +145

Inderdaad gewoon een deal maken hun Elia en wij Robin van Persie en Lens. Fenerbache heeft dan ook veel minder salaris last als ze naar Feyenoord komen.

Robin van Persie en Lens zullen uiteraard bij ons veel salaris in gaan leveren maar dan krijgen ze wel een prachtige afsluiter van hun carrière.

29-05-2017 13:52

Jigsaw +10046

Lens speelt voor Fener, maar is eigendom van Sunderland (volgens mijn)...

29-05-2017 13:53

Scheveningert +1603

Ja hij is eigendom van Sunderland

29-05-2017 16:32

onverzettelijk +145

Oké in dat geval moeten we zaken doen met fenerbache en sunderland

29-05-2017 16:42

paultjebosvelt8 +3

Heb nog liever Lens erbij dan rvp. Die gast is echt nog goed. Snel, goeie actie en harde werker.

29-05-2017 13:48

Roffa010west +0

Ga dan geld rapen in een land waar niet de kleinzoon van Hitler de baas aan het spelen is...... wat een kutland is dat aan het worden door die dictator..

29-05-2017 13:28

echtwel +2203

Prima land voor vakantie en zakken vullen

29-05-2017 13:35

Massaman +30

#TT David Accam is in fenomenale vorm en dat is ook de Feyenoord-scouts opgevallen. De 25-jarige linksbuiten van Chicago Fire vertrok in het seizoen 14/15 voor 2 miljoen naar Amerika maar lijkt daar toch spijt van te hebben en wil voor het sportieve terugkeren naar Europa. Nu Feyenoord de Champions League heeft gehaald lijkt dat een serieuze optie. De Ghanese international scoorde in 5 achtereenvolgende wedstrijden voor Chicago Fire en heeft een contract dat in december afloopt.

29-05-2017 13:26

kenzo +0

Hij is 26 hè :)

29-05-2017 13:28

Massaman +30

Oeps dacht ik

29-05-2017 13:29

feyenoordjob +920

heeft goed seizoen gedraaid bij helsingborg, maar voor de rest niet echt bewijs dat die enigszins goed is.

29-05-2017 13:40

Jigsaw +10046

Zo hey! 5 goals in 5 wedstrijden!! Halen...

















Not....

29-05-2017 13:50

Scheveningert +1603

niveautje ook hoor de mls

29-05-2017 16:33

DES12 +0

Elia ruilen tegen Lens

29-05-2017 13:23

norman +3947

Lens is niet van Fenerbace..

29-05-2017 13:23

charlaykc +9510

RvP goede stand in ;)

29-05-2017 12:56

uitshirt +49

Idd hij is niet zo fit als kuijt

29-05-2017 13:21

Roodwitteziel +6079

Een uitshirt is niet zo mooi als een thuisshirt

29-05-2017 13:59

uitshirt +49

Maar in de kleur van je hard.....

29-05-2017 15:36

uitshirt +49

*hart...tot in je ziel.

29-05-2017 15:37

stanleymessi +448

Zie het salaris probleem niet zo omtrent lens en van persie,

Volgens mij hadden we dit seizoen elia en kuyt waren ook groot verdieners

hun salaris valt dus weg en kan je investeren in lens en van persie

29-05-2017 12:55

Steef +1033

Precies, volgens mij verdiende ze allebei om en nabij de 1,5 miljoen.. dus dat kunnen we dan ook wel kwijt aan RVP en lens..

29-05-2017 12:58

Hastikke2 +0

Jens, tonny, karim, brad, bilal, rick hebben allemaal contract verlengt en daar zal ongetwijfelt verbetering inzitten

29-05-2017 13:02

Hastikke2 +0

Het liefst zie ik ook deze geruchten het liefst uit de wereld verdwijnen, ze verdienen nou allebei rond de 3mill als ik stukjes zou geloven, Rvp en lens zie ik niet als een dirk die zoveel inleveren om een oude club op zadel te helpen, sterker nog lens heeft helemaal niks met feyenoord

29-05-2017 13:08

FeyenoordVdam +5817

Misschien is Lens daartoe wel bereid om zijn carrière een boost te geven. De man is 29 sn zou een soortgelijke weg kunnen afleggen als Elia. Twee seizoenen om de prijzen spelen en daarna nog een klapper maken

29-05-2017 13:11

Skeptic +13570

Kuijt verdiende niet zo veel, tussen de 4 en 6 ton als ik het goed heb.

29-05-2017 13:22

Vedetterut +249

Verschil is alleen dat Van Persie 5 miljoen verdient en Lens 3 miljoen. De salarissen van Elia en Kuijt komen daar niet bij in de buurt.

29-05-2017 14:15

Mellevloed +0

Feyenoord bereikt akkoord met lens
Geweldig, maar is toch rechtsbuiten?

29-05-2017 12:54

Riccardo_FR +16

Een linksbuiten die ook spits kan maar speelde bij Nec dacht ik ook vaak rechtsbuiten.

29-05-2017 13:02

Tjr14 +410

Speelde hij bij NEC?

29-05-2017 13:12

Riccardo_FR +16

Ja heel lang geleden. En er zijn een paar bronnen die een overeenkomst met Feyenoord melden maar het is allerminst duidelijk of hij zelf een akkoord met Feyenoord bereiken.

Dit zijn overigens Turkse media die het melden en Nederlandse die het overnemen dus ja hoe serieus moet je dit nemen.

29-05-2017 13:26

FR_Domingo +14873

Wat is de bron?!

29-05-2017 13:06

Capo +0

L.Inkerduim

29-05-2017 13:16

Santino +4

Kan overal in de voorhoede.

29-05-2017 13:07

norman +3947

Speelde dit hele seizoen rechtsbuiten ja. Sow speelde linksbuiten. Dus niet echt een type Elia geweest vorig seizoen.

29-05-2017 13:24

Toddemij +911

Lekker tegen elkaar opbieden die turken.

29-05-2017 12:52

Philip010 +0

Zoveel mogelijk pakken wat je ervoor krijgen kunt

29-05-2017 12:49

feyenoordertjezuyd +0

Van Persie voor Elia, niet slecht.

Denk dat je met Van Persie alleen al ongeveer het scorend vermogen van Elia en Kuijt bij elkaar hebt.

29-05-2017 12:47

shabalala +79

dat zal je dan nog vies tegenvallen

29-05-2017 12:52

Toddemij +911

En dat denk ik ook afgezien nog zijn blessuregevoeligheid.

29-05-2017 12:53

feyenoordertjezuyd +0

nee Elia heeft veel gespeeld haha

Jongens, meningen kunnen verschillen maar laten we het eens erover zijn dat een fitte van Persie al het grootste deel opvangt van een stoppende Kuijt en vertrekkende Elia

31-05-2017 17:01

Sam_ +0

Hij zit nu in Griekenland

29-05-2017 12:42

Sam_ +0

Staat op zn instaverhaal

29-05-2017 12:48

SupportYourLocals +5

Mooi! Als hij toch per se weg wil lekker de prijs opdrijven. En uiteindelijk kan ie toch beter dan fener gaan.

29-05-2017 12:40

jostie +7603

Ze kunnen geen onredelijk bedrag vragen gezien zijn voorwaarde in het contract

29-05-2017 12:52

SupportYourLocals +5

Nee maar die clubs kunnen wel tegen elkaar opbieden om te bepalen wie hem mag hebben

29-05-2017 13:01

FeyenoordVdam +5817

Vangen wij toch amper wat van

29-05-2017 13:12

SupportYourLocals +5

Hoeveel dan? Weet jij de details?

29-05-2017 13:57

FeyenoordVdam +5817

Ik dacht dat het wel duidelijk was dat een overgroot deel van de transfersom naar Werder Bremen gaat en naar Elia zelf. Dit omdat Elia zichzelf heeft vrijgekocht en Werder hiermee akkoord zou gaan.

Ik verwacht ook niet dat we meer dan 5 miljoen gaan krijgen, dus blijft er vrij weinig over

29-05-2017 14:46

SupportYourLocals +5

5 miljoen is prima. Alle centen voor elia zijn winst.

29-05-2017 14:50

FeyenoordVdam +5817

Nouja, ik verwacht dus dat we vijf miljoen krijgen, minus het deel van Werder en minus het deel van Elia. Hoeveel er dan overblijft weet ik niet, maar veel zal het vast niet zijn.

29-05-2017 15:15

SupportYourLocals +5

Misschien een miljoentje voor ons? Dat is al winst aangezien hij gratis kwam.

29-05-2017 17:44

FeyenoordVdam +5817

Ja alles is winst natuurlijk!

30-05-2017 08:16

Wim23 +640

Lekker tegen elkaar op laten bieden en zo de prijs flink opdrijven!

29-05-2017 12:36

julian0180 +5174

Toch wel grappig dat er zo ontzettend veel Feyenoorders of oud-Feyenoorders bij Fenerbahce belanden..
Van Hooijdonk kwam terug, Kuyt kwam terug, dus nu moet RvP terug

29-05-2017 12:28

Lvinus +2378

Acht de kans 50% dat Nico toch weg gaat deze zomer, dan mag RvP al helemaal komen. Ook al is tie niet helemaal fit rost tie er hier nog 20 in hoor.. met verdedigers als Breuer. We zijn een beetje te negatief geworden over hem de afgelopen 2 jaar, omdat Blind hem niet selecteerde en daardoor heel NL RvP al afschreef. Slaat nergens op, gewoon nog altijd een wereldspits.

29-05-2017 12:09

PindakaasFR +133

Dick Advocaat heeft heel het seizoen met van Persie gewerkt en haalt hem ook niet bij Oranje.

Zegt genoeg toch? Bankzitter bij de Spurs krijgt voorrang.

29-05-2017 12:13

Lvinus +2378

Bij Oranje halen of geschikt zijn voor Feyenoord blijft alsnog iets heel anders. Bij Oranje hebben we naast RvP idd ook nog Jansen (die veel jonger en fitter is, en indien in vorm gewoon heel goed) en Dost (die in de vorm van zn leven is met 34 goals) voor één positie. Dus ik snap wel dat Advocaat RvP dan niet meer bij Oranje haalt. Maar dat zegt niets over dat wij hem dan maar niet moeten halen. Hier in de Eredivisie schiet er echt 20+ in

29-05-2017 12:21

Bati +39531

Zeker weten tegen de Breuers van Nederland.

v Persie zal voor ons een topper zijn, met zijn techniek en geweldige trap, zie het al helemaal zitten :)

29-05-2017 12:26

PindakaasFR +133

We moeten tegen onder andere Luxemburg he.. als dan een bankzitter/tribuneklant van Tottenham voorrang krijgt boven jou dan is het gewoon klaar. Dan kun je voorheen nog zo goed geweest zijn, dan is het klaar.

Dick heeft een jaar met die gozer gewerkt

29-05-2017 12:28

Lvinus +2378

Klaar voor het Nederlands elftal misschien ja, omdat er meer spitsen zijn. Maar dat betekent toch niet klaar voor Feyenoord? Hier kan hij nog makkelijk mee, plus de ervaring die hij meebrengt is ook van waarde.

29-05-2017 12:30

PindakaasFR +133

Dat je Dost voor je hebt oke.. maar tribune klant Vincent met 1 goed seizoen AZ? Met al je CL ervaring?

Nogmaals, hoop dat ik mis zit en van Persie er 20 maakt maar zoals wel duidelijk is heb ik zwaar mijn twijfels. Ook omdat je Nicolai echt niet uit de spits moet halen.

29-05-2017 12:34

FR_Domingo +14873

Okee lijkt me handiger om dan toch vol voor Janssen of Dost te gaan!! Of wacht.....

29-05-2017 12:59

Jamcarter +3

Jij snapt het, Van Persie legt er met zijn kwaliteiten er gewoon 20 in.
Ook in de CL heb je veel aan hem.
Voetballend is Van Persie 5 x beter dan Kuyt dus dan weet je wat hij je op kan gaan leveren met zijn kwaliteiten. Van Persie op 10 een goede linksback halen En kongolo naar centrum schuiven. Een goede vervanger voor Botteghin halen die beetje snel is zodat je van je doel af kan gaan spelen en Larsson van Heerenveen binnen halen voor Elia en je wordt volgend jaar gewoon weer kampioen.

Op de Bank heb je dan spelers als Amrabat Toornstra Botteghin Vd Heijden Nieuwkoop.

Alleen aanval is moet je in de breedte ook gaan versterken want met Kramer en Bilal ben je nergens..

29-05-2017 12:16

Lvinus +2378

Eens! Naast zijn voetballende kwaliteiten ook zeker niet zijn ervaring vergeten, die we echt nodig gaan hebben komend seizoen. Topscorer aller tijden van Oranje, WK finale, ontzettend veel CL wedstrijden gespeeld, noem maar op. Met alleen onze broekies redden we het echt niet, hoe goed ze ook zijn. Zeker nu Dirk niet meer in het elftal is om ze er doorheen te helpen, zoals tie met Vilhena bijvoorbeeld gedaan heeft dit jaar.

29-05-2017 12:27

kenzo +0

Jason Denayer wellicht en anders Sven van Beek?

29-05-2017 12:38

SupportYourLocals +5

Ik acht de kans miniem

29-05-2017 12:42

FACTANONVERBA +44

Op voetbal010.nl staat dat Lens een akkoord heeft bereikt met Sunderland Fc over Lens.

29-05-2017 12:00

FACTANONVERBA +44

Eigenlijk melden meerdere media het bericht.
Waarheidsgehalte?

29-05-2017 12:03

tomaat +0

Kijk even naar die website en je weet genoeg.

29-05-2017 12:04

FACTANONVERBA +44

Drimble, voetbalprimeur, soccernews.

29-05-2017 12:06

scts +3

Ja niks betrouwbaars dus. Is allemaal gebaseerd op 1 tweet van een vage Turkse journalist

29-05-2017 12:10

Roodwitteziel +6079

Als Feyenoord gewoon bij Excelsior had gewonnen was RvP wel een goede aankoop geweest want dan was Kuijt niet zo verheerlijkt.

29-05-2017 11:58

Bati +39531

Goed punt!!!

Hoe vaak Kuyt hier afgemaakt werd

29-05-2017 12:07

Blanke +5

Mooi voor die gozert. Kan ie nog ff z'n pensioen goed aanvullen. Jammer alleen dat t turkije is, waardeloos land

29-05-2017 11:58

Toktok +2225

Helemaal.mee eens zit meestal op de bank ook was dit bij ned elftal. Moeve met hem en Lens er bij passen totaal.niet bij feyenoord

29-05-2017 11:52

Bal-Bal +5064

wat probeer je te vertellen jongen?

29-05-2017 11:53

Prawish +0

Ben je nog dronken stop met drinken zoek speodig hulp want je niemand snap jou wat je nu zegt

29-05-2017 11:55

Lvinus +2378

Simpele ziel

29-05-2017 11:57

scts +3

Wat zeg je?

29-05-2017 12:11

SupportYourLocals +5

Hij zegt toktoktok

29-05-2017 12:44

Prawish +0

Van heel komt wel met een verassing let maar op hij zal niet zomaar iemand kopen want dan is het over en uit met hem

29-05-2017 11:51

BlankeVla +7857

Wie is van Heel en wie gaat hij cremeren?

29-05-2017 12:12

Incognito +0

Puck van Heel?

29-05-2017 12:35

PindakaasFR +133

De Kuyt en van Persie vergelijking slaat nergens op. Kuyt was altijd fit. Kun je van RvP niet zeggen.

29-05-2017 11:48

Dezwartetulp +76753

Nee die vergelijking gaat inderdaad niet op. Van Persie is namelijk een 10x betere voetballer dan Kuyt

29-05-2017 11:54

PindakaasFR +133

Heb je lekker veel aan als hij met blessures sukkelt

29-05-2017 11:54

Dezwartetulp +76753

Dit seizoen 35 wedstrijden meegedaan bij Fenerbahçe, best prima

29-05-2017 11:59

PindakaasFR +133

Heb jij bij kuyt ooit het gevoel gehad dat hij een blessure kan krijgen? Ik niet. Heb dat bij van persie wel.

Maar je kan hem halen ofcourse.

29-05-2017 12:02

Dezwartetulp +76753

Dus je zou Robben ook niet willen? ;)

29-05-2017 12:03

PindakaasFR +133

Robben laat het op CL niveau zien. van Persie 9 goals en 3 assists in een competitie met een redelijke top 4-5 en daarna niveau NAC.

29-05-2017 12:05

Bati +39531

Mensen doen net of die 10 wedstrijden gespeeld heeft haha

29-05-2017 12:03

Ronaldinho +6722

Heeft de afgelopen twee seizoenen gewoon 55 duels gespeeld voor Fener waarin hij 25 keer wist te scoren.

Jij lult gewoon met iedereen mee, statistieken spreken namelijk voor zich.

29-05-2017 12:01

PindakaasFR +133

Nee iedereen lult mee met de van Persie hype. Iedere andere speler met zo'n huidig salaris en zulke huidige statistieken in een matige competitie zouden NOOIT op de radar staan.

9 goals en 3 assist het laatste seizoen. Als spits.

29-05-2017 12:04

Ronaldinho +6722

Wel vreemd, je had het net over zijn fitheid en nu heb je het opeens over zijn rendement.

29-05-2017 12:19

PindakaasFR +133

http://www.transfermarkt.nl/robin-van-persie/verletzungen/spieler/4380

Het valt idd mee. Zou er alsnog niet aan beginnen, tenzij hij 90% van zijn salaris wil inleveren.

29-05-2017 12:23

Ronaldinho +6722

Denk dat hij in dezelfde schaal terecht komt als Kuyt.

Maar je kunt toch niet ontkennen dat Van Persie een avsolute aanwinst is kwalitatief gezien? Hij schiet er in de Eredivisie met gemak 20 in.

29-05-2017 13:00

PindakaasFR +133

Op basis van zijn verleden is het natuurlijk wereldtop. Maar ik vind de cijfers van zijn vorige seizoen erg karig voor een spits in een redelijk zwakke competitie.

Tevens vraag ik me af waar je hem wilt neerzetten. Zeker nu Toornstra waarschijnlijk grootverdiener is geworden.

29-05-2017 13:02

scts +3

Kijk anders eens naar de hele cv van Van Persie. In zijn hele carrière heeft hij geloof ik maar in drie seizoenen meer dan 20 basisplaatsen gehad in de competitie door blessureleed. Dat is gewoon erg weinig. Het aftakelrisico is bij Van Persie erg groot door zijn geschiedenis met blessures

29-05-2017 12:13

PindakaasFR +133

Mensen reageren op emotie. Waar wil je hem zetten? Heeft al 10 jaar niet meer op 10 gespeeld met uitzondering van het WK. Of wil je je goalmachine uit de spits halen?

vragen vragen..

29-05-2017 12:15

scts +3

Ja ik snap het plan met Van Persie ook niet helemaal. Lens snap ik wel, die kan in de Eredivisie een sterspeler zijn op de flanken. Jørgensen moet je niet uit de spits willen halen en of Van Persie gaat renderen op 10 betwijfel ik.

29-05-2017 12:19

PindakaasFR +133

Hetzelfde wat met Kuyt gebeurde gaat met van Persie ook gebeuren. Gaat heel de tijd naast Nicolai lopen waardoor je met een 2 persoonsmiddenveld komt te staan. Leuk voor Real Madrid maar ik zie liever een echte 10 die in positie blijft.

29-05-2017 12:24

Prawish +0

Sws moet je ervarende spelers hebben voor de cl je kan niet met een speler van utrecht alleen de cl in gaan

Je hebt ervarende spelers nodig en ja lens en van persie zijn goeie

29-05-2017 11:42

MaikelFR12 +1000

Hoop niet dat je ervan uit gaat dat we ook maar enigszins ver komen in de CL

29-05-2017 11:44

Dezwartetulp +76753

Calimero met lage ambitie...

29-05-2017 11:45

Santino +4

Gewoon realistisch hoor. Gewoon mikken op de derde plaats en alles beter is mooi meegenomen.

29-05-2017 11:46

Dezwartetulp +76753

Waarom doen we dan al die moeite om kampioen te worden??

29-05-2017 11:48

Santino +4

Vooral om veel geld binnen te halen, waardoor we structueel meedoen om het kampioenschap, en dan proberen om kleine stapjes in Europa te maken, zodat je eventueel een Europa League zou kunnen winnen. De CL is gewoon een heel groot niveau verschil. Je moet natuurlijk wel elke wedstrijd 100% geven, want je weet misschien wordt je met wat geluk zelfs 2de.

29-05-2017 11:50

Dezwartetulp +76753

Denk dat je met dit ingespeelde team plus een paar ervaren toppers best een potje kan breken in de CL

29-05-2017 11:52

Bal-Bal +5064

soqieso winnen we thuis geregels van de E L winnaar. zie sevilla en nu ManU

29-05-2017 11:55

Roodwitteziel +6079

Dat denk ik ook

29-05-2017 11:59

Santino +4

Hangt ook heel erg van de loting af.

29-05-2017 12:00

Santino +4

Ja, maar uit in Manchester krijg je 4-0 ros, en ook tegen een middematig maar fysiek sterk team als Fenerbache konden we geen potten breken..

29-05-2017 12:00

MaikelFR12 +1000

Calimero; wat een prachtig woord is het toch. Wonderbaarlijk dat ik zo genoemd wordt though.

Anyway om mezelf te beargumenteren:

De CL gaan we niet winnen, kom op zeg. Dus we moeten zuinig zijn op de financiële grote meevaller die wij (Feyenoord) hebben gegeneerd hebben. Nu ben ik persoonlijk een grote voorstander van de transfergeruchten die op dit moment bezig zijn. Ik ontvang Robin van Persie, Jeremain Lens en Amrabat met open armen, ik geloof/hoop dat zij Feyenoord ook weer aan diverse prijzen kunnen brengen met de selectie die op dit moment al bij Feyenoord speelt.

Ik zeg dat we volgend jaar ook weer voor het kampioenschap moeten gaan, maar je moet realistisch blijven en kijken naar waar Feyenoord op dit moment staat "Een zwaluw, maakt nog geen zomer".

Namelijk stel dat de transfers slecht uitvallen, dan wil je niet dat je zoals 2010 weer zo groot financiëel gat in valt dat Feyenoord weer hele slechte jaren tegemoet komen.

Calimero, het woord wat je overal voor kan gebruiken zonder enige uitleg te geven.

29-05-2017 12:20

Dezwartetulp +76753

En toch weet iedereen zonder uitleg wat er mee bedoeld wordt ;)

CL gaan we niet winnen nee, maar vooraf al helemaal opgeven is weer het andere uiterste.

Een kwartfinale CL zou een mooie boost voor de internationale uitstraling zijn.

29-05-2017 12:34

Santino +4

Maar dat je de CL moet opgeven heeft hij nooit gezegd, dat maak jij er nu zelf van, tulp. Het is gewoon realistisch om te denken dat je niet doorgaat in de CL.

29-05-2017 12:36

MaikelFR12 +1000

Dan zeg je nu precies hetzelfde wat ik insinueer.

29-05-2017 12:36

Prawish +0

Als je met gasten van utrecht speelt niet nee

29-05-2017 11:46

Vince78 +11595

Ruildeal met Van Persie.

29-05-2017 11:41

Homerus +1279

Traditioneel is Feyenoord een club die goed uit een dal kan komen en de weg naar de top af kan leggen. MvG is niet de eerste die dat gedaan heeft in de historie. Maar dan komt het...traditioneel is Feyenoord ook de ploeg die niet in staat is goed te investeren als ze eenmaal aan de top staan. Geld wordt dan vaak besteed aan spelers die over hun top heen zijn, zie het begin van alle ellende toen met Peter Bosz die allerlei over-de-toppers haalde en ze veel te veel geld betaalde. Ik hoop echt dat MvG dat nu gaat doorbreken, maar als de geruchten die ik lees kloppen trapt hij in dezelfde val....

29-05-2017 11:41

Dezwartetulp +76753

Dat had je vooraf ook kunnen zeggen over Kuyt, Elia en misschien zelfs El Ahmadi en dat pakte toch aardig uit. Dat het 1x is fout gegaan toen met Bosz betekent niet dat het altijd fout moet gaan. Zonder ervaring win je niks

29-05-2017 11:44

Santino +4

Wie dan? Wie is niet goed van de namen die hij wilt halen?

29-05-2017 11:46

Homerus +1279

We verschillen dan toch van mening. KEA en Elia waren niet jong toen ze kwamen, maar een leeftijd van rond de 30 is nog heel redelijk voor een voetballer. Kuyt was echt wel oud toen hij kwam maar hij maakte veel goed met zijn inzet en, toen hij echt minder werd, het accepteren van het feit dat hij geen basisspeler meer was. Daarnaast is Kuyt altijd multifunctioneel geweest. Ook is Kuyt een echte Feyenoorder. RvP is dat niet en nooit geweest. Zijn drive om bij Feyenoord te spelen is hoogstens dat dat het hoogste is dat hij in NL nog kan bereiken. PSV en Jakkes zijn echt niet in hem geïnteresseerd hoor. Ik zou liever investeren in een jonge voetballer met veel potentieel: zal een hogere aanschafprijs hebben, maar minder kosten qua salaris.

29-05-2017 18:18

De_FRij +0

Ruilen met lens

29-05-2017 11:37

MaikelFR12 +1000

Lens is van Sunderland.

29-05-2017 11:39

BlankeVla +7857

Daarom, super goede deal toch?

29-05-2017 12:13

Geitekaas +43199

Te wisselvallig Elia....soms onnavolgbaar....dan weer onzichtbaar....doorselecteren Martin!

29-05-2017 11:29

Dezwartetulp +76753

Volgens mij selecteert Elia zelf al door ;)

29-05-2017 11:32

Ambtenaar +0

Doorselecteren idd... en dan wil het overgrote deel hier opeens Lens hebben die net zo wisselvallig is, een topsalaris wil, begin komend seizoen ook al in de dertig is en daarnaast een heel eng mannetje is.

29-05-2017 11:32

Vince78 +11595

Helemaal mee eens. Die gasten zijn juist zo onnavolgbaar omdat ze alles op gevoel doen en als het dan mislukt (en het mislukt vele malen vaker dan het lukt) ziet het er meteen onbeholpen uit.

Maar het zijn juist die creatieve ingevingen die een wedstrijd kunnen doen kantelen. En als zo'n atie eenmaal lukt stijgt ook het zelfvertrouwen. En lukken er opeens meer.

29-05-2017 11:43

kenzo +0

Ntep van Wolfsburg? Afgelopen winter voor 5 mil opgehaald bij Stade Rennes. Speelde daar maar een matig half, maar die man kan zeker voetballen hoor.

29-05-2017 12:49

Prawish +0

Klopt soms merk je niet eens dat elia mee deei

29-05-2017 11:43

Tjr14 +410

Tyrell malacia gwn bij de selectie halen heb je een back achter kongolo en als hij vertrekt een nieuwe back halen anders niet

29-05-2017 11:29

Dezwartetulp +76753

Kongolo is geen back

29-05-2017 11:32

Santino +4

Kongolo gewoon centraal volgend seizoen.

29-05-2017 11:37

Tjr14 +410

Je gaat jan Arie toch niet zomaar op de bank gooien na zn goed seizoen

29-05-2017 11:44

Santino +4

Kongolo is toch veel beter man.. De beste 11 spelen. Dan heb je tenminste ook snelheid centraal. Arie op de bank is gewoon een luxe.

29-05-2017 11:45

Tjr14 +410

Ja dat wel maar wie gaat r dan linksback spelen iedereen roept om hals maar die is ook niet het niveau van Feyenoord hoor

29-05-2017 11:52

Santino +4

Aan van Geel dan om een uitstekende linsback te halen. Ik zou in iedergeval niet Kongolo nog een seizoen op de linksback zien.

29-05-2017 12:01

Dezwartetulp +76753

Inderdaad, zsm verkopen nu ie nog niet door de mand is gevallen :)

29-05-2017 11:46

Tjr14 +410

Waarom zeggen mensen hier dat Willems gehaald moet worden die gaat echt niet komen hoor en niks voor Feyenoord

29-05-2017 11:20

Wasknijper +36

Laten we niet hopen dat die imbeciel komt zeg. Past inderdaad totaal niet bij ons met z'n grote bek.

29-05-2017 11:22

dreetje13 +4

is idd de laatste die in me op komt

29-05-2017 11:29

FR_Swiss +667

En ik geniet op VI alweer van die neusjes.. Feyenoord haalt 0 uit 6 in de CL en Ze hebben al praatjes met wie de neusjes in de poule komen.. haha

29-05-2017 11:13

Bati +39531

Die kans is natuurlijk ook enorm groot, dat wij een tering zware poule krijgen.

Maar ja de neusjes moeten ook maar eens de voorrondes doorkomen, blijkt lastig genoeg zie Rostov

29-05-2017 11:21

Raftel +6738

Zet er dan geld op. Veel geld. Heel veel geld. Kijken of je gelijk krijgt.

Je zette er zeker ook geld op dat we gene kampioen zouden worden :' )

29-05-2017 12:13

Raftel +6738

Maak er even een screenshotje van en gooi het op dump. Kan ik lachen als je je centjes kwijt bent.

29-05-2017 12:22

Raftel +6738

Ja hoor, maar aangezien je denkt dat Feyenoord alle 6 wedstrijden gaat verliezen, kan ik je nu al vertellen dat jij in ieder geval niet aan het lachen zal zijn.

Mooi, ik hou je eraan. Nu niet terug krabbelen he!

29-05-2017 13:06

Raftel +6738

Wat jij wil. Ik zal deze thread sowieso onthouden. Kijken of je echt achter je woorden staat en veel geld op Feyenoord gaat zetten ongeacht de loting, of dat je alleen maar veel praatjes hebt. Ik denk het laatste :' )

30-05-2017 11:15

NickFEY +3

Toto verloren op Fenerbahçe kwam thuis had oorloog geen patatje

29-05-2017 11:12

rp0318 +581

Lines droppen wowowow

29-05-2017 12:05

Criticus +21921

Verttekken permanent: Vejinovic, Tapia, Woudenberg, Nelom, Gustafson.
Verhuur: Hahn, Hanson, Hankouri
Contracteren: RvP, Lens, Willems of Haps, Amrabat
Huren: Clasie en/of Ginkel
Optioneel nog een buitenspeler kopen

29-05-2017 11:12

FR_Swiss +667

Permanent vertrekken??

29-05-2017 11:13

wouter_feyenoord +1

Nee lees nou goed verttekken dat is natuurlijk logischer

29-05-2017 11:16

Criticus +21921

Moet zijn vertrekken idd

29-05-2017 11:17

WarwickUK +10

Tapia liever verhuren dan al laten vertrekken.
Haps lekker daar laten, die heeft absoluut niet het niveau wat je zou moeten willen.

Van Ginkel zal vast wel een transfer gaan maken, om eens vast bij een club te mogen blijven spelen, i.p.v. continu verhuurd te worden. Is te goed voor de Eredivisie bovendien.

Clasie kun je inderdaad eens een lijntje naar uitgooien, ik zie hem ook nog wel salaris inleveren als hij bij ons minuten zou kunnen maken. Zit je wel met een overschot aan verdedigende middenvelders trouwens..

29-05-2017 11:18

Vince78 +11595

Helemaal eens met je betoog, behalve Haps. Die jongen heeft toch al een paar keer hele mooie dingen laten zien.

Zijn probleem is echter dat hij ook een paar keer door de ondergrens heen gezakt is op momenten dat het hele elftal zwak presteerde (nimmer zakte hij als enige speler door die ondergrens). Maar die jongen kan het elftal niet dragen - kun je ook niet verlangen op die positie. Daarom denk ik dat als hij in een beter elftal speelt, hij niet in die situatie hoeft te komen.

29-05-2017 11:53

FRThijsos +0

Willems halen? euhh

29-05-2017 11:21

Wasknijper +36

RVP/ Haps / Amrabat?? Wat een middelmaat-brut zeg. Kun je net zo goed die spelers behouden die van jou 'permanent' weg mogen.

En dan ook nog Criticus heten, pfffffffff

29-05-2017 11:24

WarwickUK +10

Robin van Persie middelmaat noemen hahaha

29-05-2017 11:33

Criticus +21921

@ wasknijper, heb je ook een onderbouwing?

29-05-2017 11:44

Wasknijper +36

Uuuh tv beelden. Die man bakt er niks meer van.

Advocaat heeft het hele seizoen met hem gewerkt en nu hij bondscoach is word hij ook nu niet opgeroepen.

Zegt toch genoeg man. Misschien leuk voor Excelsior.

29-05-2017 12:22

Criticus +21921

Ik denk dat heel PSV bagger was. Propper. ..De Jong. ...Guardado....ze waren allemaal minder. Willems is nog altijd pas 23 he ;-)

29-05-2017 12:34

Baschris010 +1027

Willems??!! Hoe diep kun je zinken. Jij kan je naam beter naar Cynicus veranderen

29-05-2017 11:32

Criticus +21921

Heb je ook een onderbouwing?

29-05-2017 11:44

Raftel +6738

Is zijn spel van de afgelopen 2 seizoenen niet genoeg onderbouwing?

Zelfs de PSV-fans vinden het prima als hij vertrekt. Was in het "eerste" kampioensjaaret PSV (2014-2015) erg sterk en maakte een fantastische ontwikkeling door, maar speelt al een lange tijd als een krant.

Nee, doe maar niet.

29-05-2017 12:16

Criticus +21921

Ik denk dat heel PSV bagger was. Propper. ..De Jong. ...Guardado....ze waren allemaal minder. Willems is nog altijd pas 23 he ;-)...

29-05-2017 12:34

Baschris010 +1027

Wat Rachel zegt. Zijn persoonlijkheid is 1 ding, al reden om hem nooit bij Feyenoord te willen. Maar hij presteert al 2 jaar niks meer

29-05-2017 14:14

fr-peter. +483

GK: Jones (Hahn)

RB: Karsdorp (Nieuwkoop)
RCB: Botteghin (van Beek)
LCB: Kongolo (vdHeijden)
LB: Haps (Malacia)

RCM: el Ahmadi (Amrabat)
LCM: Vilhena (Tapia)
CAM: Toornstra (Schuurman)

LB: Musonda Jr (Hansson)
SP: Jorgensen (van Persie)
RB: Berghuis (Bilal)

Verkopen: Vermeer, Dammers, Nelom, Woudenberg, Vejinovic, Kramer

Verhuren: Gustafson

Halen: Haps, Amrabat, Berghuis, van Persie (transfervrij?), Musonda (huur)

29-05-2017 11:06

Dezwartetulp +76753

Tuurlijk, van Persie komt hier op de bank zitten....

29-05-2017 11:07

fr-peter. +483

Zal met het drukke programma genoeg aan spelen toekomen. Is ook op meerdere posities inzetbaar.

29-05-2017 11:08

Dezwartetulp +76753

Onder die voorwaarden komt ie niet he

29-05-2017 11:09

Vince78 +11595

Zowel Van Persie als Jorgensen kunnen heel goed achter de spitspositie spelen. Toornstra op de vleugel. En alle 3 de mogelijkheid geven om een beetje te rouleren.

29-05-2017 11:56

WarwickUK +10

Lekker tegen elkaar opbieden, misschien dat we dan toch nog iets zien van een transfersom. Als ik Elia was, zou ik lekker naar Basaksehir gaan trouwens. Club van Erdogan, dus dan word je in ieder geval de komende 3 jaar minimaal twee keer kampioen.

29-05-2017 10:59

Baschris010 +1027

Waarom niet ruilen voor Persie?

29-05-2017 11:33

Swan +949

Hoop persoonlijk op dit:

------------------------------------------------- Jorgensen ------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------- van Persie-------------------------------------------------
--- Lens --------------------------------------------------------------------------------------- Berghuis -
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------ Vilhena ------------------------------------- El Ahmadi -------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-- (Aankoop) ----------------------------------------------------------------------------- Nieuwkoop --
------------------------------------- Kongolo ------------ Botteghin --------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------- Jones -----------------------------------------------------

Bank: Vermeer - Nelom - vd Heijden - van Beek - Amrabat - Tapia - Schuurman - Toornstra - Bilal - Kramer.

Karsdorp en Elia verkopen, net als Vejinovic en Hahn.

Evt. Kongolo linksback en vd Heijden centrum mocht het budget het niet toelaten haha.

29-05-2017 10:53

Dezwartetulp +76753

Toornstra moet natuurlijk in eerste instantie wijken voor de grootheid Van Persie, lijkt me logisch. Pas als dat niet zou lopen komt Jens weer in beeld voor de basis wat mij betreft.


Karsdorp er altijd bijhouden!

29-05-2017 10:59

Dezwartetulp +76753

Ja prima gedaan, maar RVP is van een andere orde. Beste dat Rotterdam ooit heeft voortgebracht (qua voetbal).

29-05-2017 11:02

Swan +949

Jens heeft het geweldig gedaan, maar ben van mening dat als je écht wil groeien als club er wel meer nodig zal zijn. Vandaar RvP wat mij betreft.

29-05-2017 11:11

Dezwartetulp +76753

Van Persie op zn top was beter dan Moulijn op zn top

29-05-2017 11:22

Wasknijper +36

Rvp is niet goed genoeg voor ons. Laat 'm maar lekker in dat apeland blijven.

29-05-2017 11:28

Dezwartetulp +76753

Hahaha dank voor de humor!

29-05-2017 11:30

Dezwartetulp +76753

Coentje was een geweldenaar, begrijp me niet verkeerd. Maar denk dat van Persie veelzijdiger is. Als je diens top 10 goals bekijkt, weet je niet wat je ziet. Van de zweefduik tot de volley, tot de ballen in de kruising met links.

29-05-2017 11:35

Wasknijper +36

Hoelang is dat geleden? 5 jaar? Of nog langer?

29-05-2017 12:20

Bati +39531

Toornstra is nog altijd een paar klasse minder dan v Persie man, in uitwedstrijden zijn he Toornstra niet eens

29-05-2017 11:23

Bati +39531

zie je Toornstra niet eens

29-05-2017 11:23

Swan +949

Dan speelt z'n broer Rens idd

29-05-2017 11:27

Vince78 +11595

Toornstra deed het ook heel goed op de vleugel positie. Jorgensons en RvP voorin qua posities wat laten rouleren. Toornstra die af en toe inschuift.

Volgens mij kan dat mooie acties opleveren.

29-05-2017 12:00

Santino +4

Eerder welke drugs gebruik jij Elmo..? Karsdorp verkopen vind ik zo raar nog niet, aangezien Nieuwkoop niet heel veel minder is, en als je 15 miljoen kan krijgen moet je dat meteen doen.. En Toornstra wordt vreselijk overschat door 1 goed seizoen.. Zo speciaal is het allemaal niet hoor. doe dan maar liever RvP.

29-05-2017 11:39

feyenielz +0

Karsdorp en Woudenberg zou ik behouden, Kramer en Nelom proberen te slijten. Verder heb ik wat betreft Hahn en Vermeer een lichte voorkeur voor Hahn, aangezien je anders twee 30+ keepers hebt.

In de rest kan ik me aardig vinden, al hoop ik wel dat Vente en Hansson serieus bij het eerste worden betrokken.

29-05-2017 11:04

Swan +949

Karsdorp het best behouden idd. Alleen wordt het qua budget denk ik lastig om RvP, Lens, Berghuis, Amrabat te halen, vandaar :)

29-05-2017 11:12

Vince78 +11595

31 (Vermeer), dat is de perfecte leeftijd voor een keeper. Veel ervaring, kracht van zn leven.

29-05-2017 12:02

feyenielz +0

Klopt, maar je zal dan Vermeer of Jones op de bank moeten hebben. Aangezien Vermeer veel verdient, lijkt mij het zonde om zo'n dure tweede keeper in je selectie te hebben.

29-05-2017 12:36

IJzerenKees +129646

LENS EN V PERSIE GEGETEN BIJ DE BEREN MET V GEEL

29-05-2017 10:46

DexFlex +2910

Die zullen morgen wel buikgriep hebben dan

29-05-2017 10:47

echtwel +2203

Van Geel heeft toch geen hekel aan die twee?

29-05-2017 10:48

scts +3

Hahaha ja die lui hebben inderdaad ook geen geld voor een fatsoenlijk en discreet restaurant

29-05-2017 10:51

Dezwartetulp +76753

Van Geel tracteerde denk ik :)

29-05-2017 10:52

skin +13986

Met de tractor?

29-05-2017 11:04

Dezwartetulp +76753

Nee, anders had ik wel tractorde gezegd :)

29-05-2017 11:06

skin +13986

Ah, mijn fout.

29-05-2017 11:14

Snowvlokje +0

Lekker tijdstip om te eten.....

29-05-2017 11:01
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties