Vermoedelijke opstelling: Malacia, Toornstra en Boëtius

Vermoedelijke opstelling: Malacia, Toornstra en Boëtius

Robin van Persie start niet in de basis in de topper tegen PSV. Tijdens de persconferentie van vrijdagmiddag leek Giovanni van Bronckhorst hier ook al voorzichtig naar te hinten, omdat de aanvaller niet aan alle trainingen heeft kunnen deelnemen deze week.

Dit meldt het Algemeen Dagblad. Jens Toornstra keer vermoedelijk weer terug in de basis bij Feyenoord. Verder kiest Giovanni van Bronckhorst voor Tyrell Malacia. Ridgeciano Haps keert terug van een blessure en begint op de bank.

Vermoedelijke opstelling Feyenoord
Jones; Nieuwkoop, Van Beek, Van der Heijden, Malacia; El Ahmadi, Toornstra, Vilhena; Berghuis, Jørgensen, Boëtius.

Vermoedelijke opstelling PSV
Zoet, Arias, Schwaab, Isimat, Brenet, Van Ginkel, Ramselaar, Hendrix, Mauro, De Jong, Bergwijn.

Lees meer over
Steven Berghuis Sven van Beek Bart Nieuwkoop Jens Toornstra
Plaats reactie
666

sjaan +88

Berghuis heeft wel degelijk een lekker lijf????

25-02-2018 20:00

FRRMS +26121

Die foto v berghuis hierboven Haha
Niet bepaald lichaam van een topsporter

25-02-2018 12:12

Barthez +940

Vakkie DD, lets go!

25-02-2018 11:36

Feyenoordvelp +2

Vandaag Kokcu en Hansson in de basis

Jones

Nieuwkoop Bottegin vd Heijden Malacia

Amrabat Vilhena

Kokcu

Berghuis Jorgensen Hansson

25-02-2018 10:41

feyenoord_Freak +14029

Man man man Wat mis ik Elia zeg komen we weer op pappen met een Boëtuis matige speler .

25-02-2018 10:11

beppie172 +65576

Heb je gelezen? Die speelt NIET.

25-02-2018 13:06

feyenoord_Freak +14029

Jaaa daar was eerder andere speculatie over dus daar had ik dus op gereageerd vandaar

25-02-2018 15:41

Frdordt078 +0

word 0-5 rust

25-02-2018 09:55

Wiepiezonderconnie +921

Aangezien jullie allemaal zo negatief zijn, quotering is 3 erop verdriedubbel je hele inboedel mannen

25-02-2018 09:27

klick44 +18096

Pfff kansloos

25-02-2018 08:15

nummer10 +52

Boetius........pfff

25-02-2018 03:03

Cluske +6485

Toch denk ik dat je met amrabat op het middenveld en Toornstra als valse links buiten beter af bent, maar boetius bewijs morgen ons ongelijk.

25-02-2018 00:12

jesperhegeman +0

Hallo kameraden,

Ik wil kaarten kopen voor Feyenoord-PSV, ik zou graag willen weten waarom op feyenoord ticket exchange, er geen stoelnummers zijn op de vakken W en Z en waarom deze kaarten goedkoper zijn dan de andere vakken?

24-02-2018 22:54

Vaz_Al_Ghul +0

Omdat je daar niet op de stoelen zit maar staat. En geen dak boven je hesses. En in de andere vakken krijg je in de rust een broodje kroket sinds deze winterstop.

24-02-2018 23:56

TactvolleTacticus +3792

Wie vindt dat een rechtspoot op Brenet gezet moet worden? Voor een speler als Berghuis wordt het moeilijk buitenom te gaan bij Brenet. Terwijl ik daar toch echt kansen zie liggen.

24-02-2018 22:42

gabelerus12 +163

Heb echt het gevoel dat het weleens een pijnlijke nederlaag gaat worden als je kijkt naar hoe ze spelen afgelopen tijd

24-02-2018 21:12

Renatooo +7092

Je hebt nog 2 wisselspeler-plekken beschikbaar, maar gok dat er niemand bijgeroepen wordt (was vorige week ook niet zo, al zat je toen met UYL). Hopelijk Haps (herstellende) en vPersie (conditie) zo min mogelijk speeltijd. Zeg het elke week, maar als je een keer Hansson kan brengen is het nu, LB of CAM. Zie hem dan graag als wissel komen en hoop een echte felle en fitte speler te zien die zich in een half uur kan bewijzen. Als je iemand mee wil nemen kun je Touré meenemen, al is dat de enige onderbezette positie nu. Deze kun je wel oplossen door te schuiven (Boëtius LB/RB, Toornstra LB/RB, Hansson LB).

24-02-2018 20:35

haatneuzen +302

Waarom niet 5-3-2
Jones
Nieuwkoop beek botteghin heijden malacia
Vilhena amhadi
Toornstra
Jorgensen berghuis/persie

24-02-2018 19:40

Bardidos +638

Omdat gio 4-3-3 heilig vind

25-02-2018 09:26

Barabalala +0

Elia was toch wel een verademing in vergelijking met Boetius/Bilal op links.

24-02-2018 16:11

sjaan +88

Leuk trio hansson, Larsson, jurgensen

24-02-2018 15:52

sjaan +88

Hup jens, wat is er mis met botthegin?

24-02-2018 15:48

feyenoordkorsou +0

Dat wordt weer houthakken.

24-02-2018 15:13

Riccardo_FR +16

Boetuis kan heel goed voetballen maar is mentaal niet bestand voor een topclub. Hij speelde 4 potjes goed begin van het seizoen en er kwamen al intervieuws dat hij zo volwassen is geworden maar ik zie er niks van terug. Dit is zo'n jongen die je 5 jaar bij Groningen moet spelen en dan kijken of die rond zijn 27ste a 28 ste mentaal en qua niveau nog 3 a 4 jaar bij Feyenoord mee kan. Het talent heeft die maar mentaal is die even veerkrachtige als een meisje van 4 volgens mij.

24-02-2018 14:58

FR_076 +0

Belachelijk, Boetius speelt zo slecht en krijgt een speciale behandeling van zijn voormalige jeugdtrainer...niet lullen dat we niets anders hebben, dan verzin je maar wat.

24-02-2018 14:53

HARAMBE +0

Rkc waalwijk word nog niet bang van boetius... waarom hebben ze die vent ooit teruggenomen joh

24-02-2018 14:10

Z41108 +248

Onze scputing is belachelijk kortzichtig

24-02-2018 14:23

fr-michel +0

Volgens mij stond hij op het lijstje van Gio om Elia te vervangen. Had misschien gehoopt dat Boetius weer naar het niveau zou groeien van zn eerste jaar. Geen idee waarom ze dit dachten, maar waarschijnlijk mede door de lage vraagprijs vonden ze het de gok waard

24-02-2018 14:32

Criticus-010 +5

Omdat het de makkelijk weg is voor een luie TD.

24-02-2018 14:53

ArieG +28

Ik geloof nooit dat Feyenoord alles zal geven tegen psv. Die zitten met hun gedachten al bij de bekerfinale.

24-02-2018 13:55

WouterD1908 +27

Eerst de halve mag ik hopen want 2 seizoenen terug ging Willem ii in de beker nou niet echt soepeltjes

24-02-2018 14:17

JustInDelft +1745

Speelde we uit en geen halve finale

24-02-2018 15:56

WouterD1908 +27

Die speelden we thuis, wonnen in verlenging door Kuyt pingel. En ik zeg nergens dat dat een halve finale was

24-02-2018 16:19

frcabral +862

Mauro? Dat is toch die kleine zwarte jongen die het land uit moest?

24-02-2018 13:52

ArieG +28

Nee, je bedoelt zwarte piet ?

24-02-2018 13:54

Southsider +2400

Dat was Mauro inderdaad

24-02-2018 14:03

jonaathn +14701

laten we jeanpaul supporten!

24-02-2018 13:51

ArieG +28

Dat zal hij zeker nodig hebben.

24-02-2018 13:52

jordi1995 +0

Ik zie het echt weer gebeuren dat ze morgen PSV van de mat af spelen en dan woensdag verliezen van Willem II

24-02-2018 13:17

JorniFR12 +143

Huilie huilie dat onze wereldster Hansson op de bank zit.

24-02-2018 13:00

Arjanito +3

Huilie huilie dat faalhazen eeuwig mogen blijven doorkloten en jeugdspelers na 1 mindere wedstrijd verbannen worden.

Kijk eens naar 020 man.. gewoon ballen tonen en talenten erin pleuren.

24-02-2018 13:05

JorniFR12 +143

Hansson is niet zon talent. Een keer leuke wedstrijd tegen de lammen en de blinden, en jullie kunnen de Hansson bril niet meer afzetten.

24-02-2018 13:11

skin +13954

Ja maar even heel eerlijk... Die hebben meer talenten die daar ook klaar voor zijn.

Zo heel goed is die A1 lichting van ons nou ook weer niet he. Nu de weerstand toeneemt (kampioenspoule in de competitie, zwaardere ploegen in Europa), hebben ze daar al de grootst mogelijke moeite mee. Is niet om ze af te zeiken hoor, er zit zeker talent. Maar als je dat constateert, zijn ze dan wel echt klaar om in Feyenoord 1 te spelen?

24-02-2018 13:12

JorniFR12 +143

Iedereen vind dat ze individueel allema heel goed zijn, maar als team laten ze het niet zien.

Ik denk persoonlijk dat; Zwarts, Vente , Touré, Köckü, Burger, El Bouchatoui, Geertruida, (Malacia) en Bijlow wel gaan doorbreken bij Feyenoord.

24-02-2018 13:16

skin +13954

Ik denk dat je die spelers idd sowieso wel bij de selectie kan halen. Een paar zitten er al natuurlijk. De meesten zullen alleen geen basisplaats krijgen. Maar dat hoeft niet erg te zijn. Heb liever Bouchatoui op de bank straks dan Veijonovic bijvoorbeeld.

24-02-2018 13:27

Arjanito +3

Ik zeg toch ook nergens dat de gehele A1 erin moet? Maar als je 10 eeuwig loopt te kloten en de enigen 10 die je verder hebt een talent is.. en hem doodleuk geen kans geeft. Tsja...

24-02-2018 13:23

skin +13954

Ja dat is ook wel weer zo. Bepaalde spelers die niet presteren blijven erg lang staan.

24-02-2018 13:30

JorniFR12 +143

Dat zegt dus veel over Hansson...

24-02-2018 13:56

skin +13954

Weet ik niet. Malacia kreeg ook maar de kans uit pure nood.

24-02-2018 14:07

vangobbel +6957

Kunnen we ons tenminste weer (vooral....) KAPOT ergeren aan Boetius

24-02-2018 12:49

huppiehuppiehuppie +1

wie wil je dr dan inzetten?

24-02-2018 17:11

huppiehuppiehuppie +1

Ik zou persoonlijk geen talenten voor de leeuwen gooien tegen psv, dan tegen pec of Heerenveen thuis maar niet in een topper, Malacia deed het goed maar dat is niet voor iedereen weggelegd

25-02-2018 11:39

ringostar +8

Maak niet uit denk dat PSV wint omdat zei nu kampioen willen worden en wij lang niet zo goed zijn dan vorig jaar

24-02-2018 12:46

haan88 +2

Ik vraag me af als er van de zomer versterkingen gehaald gaan worden, waar de voorkeur naar uit gaat. Kijk bijvoorbeeld naar dit middenveld en aanval, het is maar op 1 plek anders dan het team wat kampioen werd. Er van uit gaande dat Toornstra vaker een basisplaats had dan Kuyt.

24-02-2018 12:34

Gijpero +166

#FreeHansson

24-02-2018 12:30

Arjanito +3

1000% mee eens

24-02-2018 12:32

Arjanito +3

Zou Gio uberhaupt weten dat je ook 442 kan spelen?

24-02-2018 12:25

huppiehuppiehuppie +1

442? wat is dat?

24-02-2018 17:12

Arjanito +3

Een lekker standje voor onder de douche..

24-02-2018 17:47

ndroock1 +2443

Boëtius? Ach, het seizoen is toch al verpuind. - Wat ik veel erger vind is dat ik vrees dat die bosaap volgend jaar weer bij de selectie zit.

24-02-2018 12:16

VakBspringtniet +23

Wie anders daar dan?

24-02-2018 12:19

VakBspringtniet +23

Kans is groot dat ie invalt bij falen jpb

24-02-2018 12:24

TactvolleTacticus +3792

Uberpensch Toorstra gok ik zo...

24-02-2018 12:21

dmnq1992 +3170

Hoop dat Toornstra zich extra wil bewijzen nu RVP zijn plekkie af en toe inneemt ! Miss motiveert het hem wel ! Hoop iniedergeval dat we met 2-0 winnen

24-02-2018 12:15

johndahl83 +4401

Toornstra heft altijd motivatie

24-02-2018 12:54

hasil +8

Slap dat er niet met RvP wordt gestart. Sparen....voor tegen een armzalig clubje als Willem 2. Feyenoord onwaardig.

24-02-2018 12:14

dmnq1992 +3170

Denk dat hij niet speelt omdat hij al wat ouder is en lang uit de roulatie lag. Hij heeft nu minuten gemaakt maar psv komt te vroeg. Zoals je hier boven leest heeft hij niet alles meegetraind en liever geen risico dattie er wel bij is af en toe. Dit is toch een verloren jaar. Rustig klaarstomen voor volgend jaar !

24-02-2018 12:17

Rik010 +664

Ik geloof niet dat Hansson slechter is dan Boetius in deze vorm

24-02-2018 12:09

Arjanito +3

Onmogelijk.. Hansson en alle andere jeugdspelers hebben geen toekomst zolang Gio trainer is.

24-02-2018 12:26

Rik010 +664

Nee dat klopt, maar als hij ze net als Malacia nou eens een keer de kans gaf, maar daar is die gewoon te laf voor.

24-02-2018 17:12

Arjanito +3

Malacia was uit pure nood..maar daarna wel een veer in de eigen reet steken onze Gio.

24-02-2018 17:46

Rik010 +664

hij had er ook vilhena of diks neer kunnen zetten

25-02-2018 08:47

hakuna +2065

Wat zeiken we niu allemaal over Toornstra. nee het is geen oigstrelende speler. ja hij geeft zijn pass wel eens verkerrd af. gelukkig maakt hij met zijn instelling veel.goed. Dat boetius soeelt kan natuurlijk niet..ze5 daar een jeugd soeler neer. alkes.beter dan clown boetius.

24-02-2018 12:04

Sasss +54162

Ik moest 4x lezen om het te begrijpen, maar als ik denk dat ik weet, wat je probeert te zeggen dan ben ik het met je eens

24-02-2018 12:09

TactvolleTacticus +3792

Ik moest ff hardop lachen.

24-02-2018 22:45

Motoriszer +0

wat een armoede opstelling.... man man...

24-02-2018 12:00

ferdi30 +5228

Het wordt ieder jaar erger hoor wen er maar vast aan

24-02-2018 13:06

rijnvogels1 +1602

Mensen niet zeuren die trainer van ons heeft nog steeds vertrouwen in die Toornstra Boetius en die waardeloze aanvoerder van dit team

24-02-2018 11:51

gwmd1 +4083

Als ik naar dat piselftal kijk dan is het toch ongelofelijk dat je met zo'n slechte verdediging en idem dito middenveld zo hoog staat?Brenet Swlaab Ramselaar en Hendrickx schei toch uit man.Wat een zwak elftal en dat maakt kans op het kampioenschap met angsthazen voetbal?Zou een nog grotere nivellering zijn voor de eredivisie wat al niveautje Andoora is.

Wat hebben we het laten liggen.

24-02-2018 11:44

Asstomouth +5

Als het een zwak elftal was, stonden ze in deze fase van de competitie niet bovenaan. Er zitten wel zwakke spelers tussen, maar ook tegen Heerenveen hebben ze met 10 man de mentaliteit getoond om toch nog voor de 3-2 te gaan. Het is geen toeval dat ze de meeste wedstrijden in de laatste minuten beslissen. Hendrix gaat het ver schoppen trouwens.

24-02-2018 11:48

gwmd1 +4083

Jorrit Hendrickx hebben we het over hè.Meen je dat dat je denkt dat hij het ver gaat schoppen?Zelfs de eigen supporters denken daar anders over.Een heel beperkte speler pisvee is zijn top.

24-02-2018 11:56

Asstomouth +5

Hij doet wat je van een verdedigende middenvelder mag verwachten. Loopt niet uit positie, pakt ballen af, is sterk in de lucht en speelt de bal naar juiste kleur. Simpel, maar effectief. Door zijn arbeid kunnen V. Ginkel en Ramselaar (voorheen Pereiro) naar hartenlust aanvallen.

Niet voor niks speelt PSV met de punt naar achteren, dat kan alleen als je verdedigende middenvelder betrouwbaar is. Wij spelen met twee controleurs, omdat ze het in hun eentje niet aankunnen.

Ik snap dat hij niet geliefd is in Nederland, aangezien we hier alleen kijken naar wat een speler met de bal kan.

24-02-2018 12:11

gwmd1 +4083

Nou je zult zien morgen dat hij veel ballen verliest en daarom geen basisplaats had bij die pissers dit seizoen.

24-02-2018 12:27

Arjanito +3

Hendricks is de KEA of Vilhena van PSV. Balletjes veroveren.. bikkelen zi af en toe.. leuk en aardig.

Maar ook hij kan van geen meter voetballen..

24-02-2018 12:29

gwmd1 +4083

Precies net zo waardeloos als het hele elftal.Behalve Lozano Bergwijn en van Ginkel de rest is brandhout.

24-02-2018 12:33

gwmd1 +4083

En daarbij een heel zwak elftal als je ze onder druk zet piept en kraakt alles.Staan ze met 1-0 voor verdedigen ze met man en macht.Gewoon een angstig team dat niet voor niets de voorronden van de EL niet heeft overleefd.Wat was de tegenstander Ostlund of zo?Hahahaha schei toch uit.Ze hebben gewoon geluk dat de eredivisie geen teams heeft die kwalitatief pressie kunnen spelen.En o o wat zijn ze allemaal tegen pisvee.Wat worden ze weer benadeeld...huilie jullie elftal net zo als hun supportertjes.

Afslachten en weer naar huis het liefst met 10-0.

24-02-2018 12:02

Riccardo_FR +16

Jorrit Hendrix die balt na psv gewoon de rest van ze carriere bij een rechter rij club in de premier leage. Gewoon een goede speler zeker voor dat voetbal.

24-02-2018 14:51

gwmd1 +4083

Te hoog gegrepen

24-02-2018 15:26

you_never_walk_alone +8594

Alleen berghuis, malacia en van der heijden hebben hun vorm de rest loopt er maar coor spek en bonen bij . Ben benieuwd morgen, we moeten echt winnen

24-02-2018 11:29

Dommeloempia1 +19757

Jpb speelt morgen met sjaal en muts.

24-02-2018 11:18

Lamlul +3

En snowboots zoals gewoonlijk.

24-02-2018 11:44

Motoriszer +0

en een pamper

24-02-2018 12:00

vangobbel +6957

Is al beter dan de afgelopen weken.

Toen speelde JPB met Skischoenen aan

24-02-2018 12:48

Brink010 +0

Waar blijft toure? Waar blijft hansson? Kocku? Beter voor toekomst dan boetius en toornstra

24-02-2018 11:11

Swa68 +1

Zowiezo Hansson voor Boetius sjees wat erger ik me aan die gast

24-02-2018 11:19

JS-FR1 +17012

Hansson vind ik niet echt super goed ofzo. Toure die kan er echt wat van.

24-02-2018 11:27

Motoriszer +0

hansson...wie?

24-02-2018 12:01

scts +3

Toure is net deze maand 17 geworden man.

24-02-2018 11:22

Criticus-010 +5

Hoevaak moet JPB in één helft tijd balverlies lijden al voor dat rund eindelijk in de gaten krijgt dat hij er geen kut van kan en nooit meer opgesteld dient te worden?

24-02-2018 11:08

datenewoordFEYENOORD +12793

Wanneer mag oogappeltje Vilhena eens banken? Speelt al weken slecht

24-02-2018 10:50

appelstroop +262438

Van mij mogen Amrabat en Tapia het voor de rest van het seizoen gaan overnemen van Karim en Tonny als controleurs op het middenveld. Als straf en omdat eerstgenoemden gruwelijke talenten zijn mijns inziens.

24-02-2018 10:39

SuperGuidetti1 +33

Ja even 2 van je belangrijkste spelers wisselen op belangrijke posities voor 2 die nog nooit samen gespeeld hebben

24-02-2018 10:44

appelstroop +262438

El Ahmadi is inderdaad een twijfelgeval, maar die moet op scherp worden gezet vind ik en die kan er dan de volgende pot (BEKER!) weer in. Met Vilhena ben ik wel helemaal klaar. Tapia en Amrabat moeten het stokje over gaan nemen volgend seizoen dus laat ze maar vast wennen. Ik denk dat ze dat wel aan kunnen. Tapia sowieso.

24-02-2018 10:51

SuperGuidetti1 +33

Tapia zou t zeker kunnen om vanaf volgend seizoen Karim of Tonny te vervangen, Amrabat heb ik mijn twijfels over

24-02-2018 10:53

NovemberRain +0

Volgend seizoen is ie weg toch? Na een goed WK kan die verkocht worden. Hier wordt ie toch niet op waarde geschat.

24-02-2018 10:55

scts +3

Tapia beter vinden dan Amrabat, echt waar...

24-02-2018 11:08

SuperGuidetti1 +33

Ja, echt waar

24-02-2018 11:10

scts +3

Op basis waarvan in vredesnaam? De vele domme overtredingen? Het vele balverlies? Het gebrek aan overzicht? Tapia is echt het evenbeeld van een gebrek aan voetbalgogme.

24-02-2018 11:11

SuperGuidetti1 +33

Tapia kan juist goed voetballen. Is vlak voor de verdedigers echt een beest. Kan aanvallend zeker wat toevoegen en verdedigend ook heel sterk. Vraag maar aan Messi Neymar en Suarez bijvoorbeeld

24-02-2018 11:16

scts +3

Nou die kwaliteiten weet hij in de Eredivisie dan verdomd goed verborgen te houden. Dat tegenover Amrabat die zo ongeveer als enige overeind bleef in de CL. Samen met Haps en St Juste.

24-02-2018 11:20

appelstroop +262438

Je hebt gelijk wanneer het gaat om Tapia als centrale verdediger. Maar Tapia als controleur op het middenveld, daarin zie ik een potentiële topper voor middenmoot premier league of iets hoger. Die jongen speelt bij Peru tegen de allerbeste echt geweldig. Dat kan 'ie hier ook als je hem op die positie de kans geeft, weet ik zeker!

24-02-2018 11:24

scts +3

Tapia is veel te dom en onbesuisd op het veld om een echte topper te worden.

24-02-2018 11:25

Moesti-010 +3118

Misschien omdat hij daar nooit de kans krijgt, hè @scts

24-02-2018 11:45

scts +3

Op het veld niet? Waar speelt hij dan? Op de parkeerplaats?

24-02-2018 14:23

NovemberRain +0

In ieder geval niet op zijn favoriete positie op het middenveld, dat is jammer. Mensen vergeten ook nog weleens dat hij nog relatief jong is. Als je dan als middenvelder in de verdediging terecht komt, kan het zijn dat je soms een verkeerde keuze maakt.

Amrabat en Tapia hebben allebei gewoon veel potentie, en het is eigenlijk zonde dat zij op de bank blijven ten faveure van een El Ahmadi die gewoon op z’n retour is.

24-02-2018 14:29

SuperGuidetti1 +33

Moesti bedoeld op zijn favorite postitie scts op het middenveld

24-02-2018 14:58

rikarendsen1908 +0

Hoe kun je nou klaar zijn met Vilhena? Dat is samen met berghuis een van de enige spelers die nog een beetje goed mee draaien. Vilhena is een speler die voor een grootte zak met doekoes kan verkopen enzo

24-02-2018 12:02

scts +3

Vilhena belangrijk? Mwah. Ik hoop echt enorm dat Ayoub zijn plek over neemt volgend seizoen. Eindelijk weer eens een fatsoenlijke spelmaker op het middenveld en geen loop- of postbodevoetbal.

24-02-2018 11:07

FRS-79 +1

Gaat ook gebeuren. Vilhena gaat sowieso weg en Ayoub is duidelijk als zijn vervanger gehaald. Amrabat wordt de vervanger van El Ahmadi.

24-02-2018 11:33

Lamlul +3

Ik zie Vilhena niet vertrekken. Die jongen wil naar de top van Europa. Die hebben helaas nog nooit van Tonny gehoord.

24-02-2018 11:58

appelstroop +262438

Jones
Nieuwkoop - Botje - vd Heijden - Malacia
Amrabat - Tapia
Hansson (waarom niet?)
Berghuis- Jorgensen - Cheick Touré (waarom niet?)

24-02-2018 10:37

datenewoordFEYENOORD +12793

Je zou het kunnen proberen idd;
Touré kan nooit slechter zijn dan Jpb
Hansson roep ik al een tijdje

Veel voetbal in het elftal op deze manier.

24-02-2018 10:53

datenewoordFEYENOORD +12793

Wel kea voor Amrabat

24-02-2018 10:53

NovemberRain +0

Hansson slaat echt nergens op. Gevalletje El Hankouri.

24-02-2018 10:56

FRS-79 +1

Toure is net een paar dagen 17... voetbaltechnisch kan ie misschien mee, maar qua body nog niets in te brengen.

24-02-2018 11:34

Johan110 +0

FRS-79. Niet echt een sterk argument daar JPB na een lichte aanraking met de pink al richting het (kunst)gras gaat.

24-02-2018 13:40

Johan110 +0

Ik zou Toornstra op de plek van Amrabat zetten voor meer voetballend vermogen. Voor het overige uitstekend !!

24-02-2018 13:38

Ratfield +3566

Kijk eens... 'Goed gevoel Bilal' is alweer uit de picture ... Sterk verwoord vorige week Gio

24-02-2018 10:35

Ratfield +3566

(en ja, ik weet dat ie voor deze week geschorst is)

24-02-2018 10:36

Feyenoordvelp +2

Jones

Nieuwkoop Bottegin vd Heijden Malacia

Amrabat Vilhena

kokcu

Berghuis Jorgensen Hansson

24-02-2018 10:33

Feyenoordvelp +2

Bank.

Diks , van beek, haps, tapia, kea, Wehrmann, Toornstra, Toure , Vente , van Persie

24-02-2018 10:37

Feyenoordvelp +2

En Bijlow ten hove en Boetius

24-02-2018 10:38

Johan110 +0

Waarom speelt Botteghin niet ipv Van Beek ??
Weer El Ahmadi en Boetius.........pfffff........wat een armoede.

24-02-2018 10:27

FRS-79 +1

Omdat je tegen een counterend PSV gaat spelen. Botteghin en snelheid/omschakeling zijn helaas geen gelukkige combi.

24-02-2018 11:36

Johan110 +0

Volgens mij zal Botteghin vooral met Luuk de Jong te maken krijgen. Is ook niet de snelste. Daarnaast wint Botteghin ieder kopduel en zorgt voor rust achterin. Van Beek zal 7 van de 10 kopduels verliezen. Zie hem vaak verkeerd timen. Zelfs tegen kleinere spelers.

24-02-2018 13:33
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties