Kein Geloel: ''De beste aankoop die Van Geel kan doen, is een psycholoog''

Kein Geloel: ''De beste aankoop die Van Geel kan doen, is een psycholoog''

De ommekeer! Drie punten tegen Excelsior zijn binnen en Feyenoord mag, ondanks dat we vijf goals tekort kwamen, trots zijn op het vertoonde spel thuis tegen Trencin. Dat was althans de tendens bij spelers en trainer. Freek, Johan en Wesley kijken daar in een nieuwe Kein Geloel toch anders tegenaan.

Zij vragen zich hardop af of het niet hoog tijd wordt voor een mentaliteitsverandering. Op dat vlak hoopt Feyenoord de gedemotiveerde Amrabat en Boëtius nog te verkopen, terwijl ook aan Vilhena wordt getrokken.

Martin van Geel mag kortom aan de bak op de transfermarkt, maar als het aan Pi-Air ligt heeft hij binnenkort misschien een flink ruimere portemonnee. Een sjeik in de Kuip, waarmee we de gekochte titels aaneen rijgen, is dat dan de oplossing? Of is het behoud van de ziel als volksclub écht onbetaalbaar?

Lees meer over
De Kuip Sofyan Amrabat Tonny Vilhena
Plaats reactie
666

thebird +0

Tegen City zongen we toch met ze alle "koop er nog maar een" en "12 is niet te koop" ?

Ik zie een geldschieter niet als oplossing maarja een andere oplossing heb ik ook niet

22-08-2018 12:24

ouwekaas +5

Mario Been zat ook weer eens in dat afzeik van Ziggo sport programma met de Mos ,
De mos heeft zijn geld verdient met afkoopsommen , is overal weggestuurd !! en teert nog steeds op die ééne prijs bij K.V. Mechelen ! wat een LULHANNES is dat figuur geworden zeg .
Volgens die Been heeft Feyenoord de boot gemist na het kampioenschap
Nou volgens mij !!!heeft Feyenoord heeft de boot gemist !!!Toen die rancuneuze Been werd aan gesteld als trainer bij Feyenoord !!!
Eigenlijk best wel een zielig mannetje en een huilebalk geworden die BEEN !!!!! kom nergens meer aan de ,
bak ,en probeert op deze nu zijn boterham te verdienen Pfff
Dus nooit meer kijken naar ZIGGO SPORT !!
Het wordt echt tijd voor een serieus sportprogramma , waar het voetbal geanalyseerd door mensen met kennis en niet door losers !!!! En niet op de man en/of club gepeeld wordt gespeeld om te scoren !!!

22-08-2018 08:19

Jones9899 +11357

Uitroeptekens !!!!Jij weet ze te vinden !!!!!!!

22-08-2018 14:01

ouwekaas +5

Misschien voor jullie ! Freek , Johan en Wesley .

22-08-2018 07:58

Ronnie1964 +63

Ik wad een van de gelukkigen die thuis tegen Trenci in de Kuip was. Tot aan de 1-1 was het getoonde spel goed en agressief. Na de gelijkmaker vond ik het een stuk minder worden. Ik snap dan ook de lofzang over het vertoonde spel niet zo. Die gasten kunnen best voetballen dat hebben ze ook laten zien. Maar als je de klap van de gelijkmaker de overige 80 minuten niet meer te boven komt, is er volgens mij iets anders aan de hand. Als je het zo bedoeld. Snap ok die vraag om een psycholoog wel.

21-08-2018 23:31

Bushalte 67 +8605

Ik snap je punt maar laten we dan ook stoppen met ouwe hier en over de kwaliteit en van bepaalde spelers die gehaald worden. Over het algemeen is het natuurlijk gewoon wel zo dat je met een hoger budget een beter salaris kan bieden en beter spelers kunt kopen waardoor je meer kwaliteit in huis haalt. Accepteer dan ook dat je af en toe een misser hebt voor 4 a 5 miljoen want ook PSV en 020 hebben missers en dan ook voor bedragen tussen de 5 a 10 miljoen

21-08-2018 19:53

rudolfo +0

Zoals ik al een paar jaar geleden zei Van Geel maakt je club kapot,zie zijn vorige dienstbetrekkingen,,Totaal ongeschikt deze man als TD ,wat heeft deze man nu echt verdient voor Feyenoord ? Als inkoper een drama met iljoenen uitgeven aan spelers die of geblesseerd zijn of niet tegen de druk bestand zijn en als verkoper heeft hj zijn opleiding gehad bij de Lidl.Wat een drama deze man en dan die J de Jong ........ Als die op TV komt ga ik zappen ,schaam me ervoor voor zoveel onzinnige uitspraken. Deze gasten hebben ervoor gezorgd dat ik sinds het laatste kampioenschap gelaten ben geworden .winnen of verliezen heeft geen impact meer op mij,het zal wel. En ik denk dat ik niet de enigste ben , Zo Fucking jammer

21-08-2018 17:44

feyenoord1226 +10

verdiend*
enige*

En doe even wat aan je interpunctie.

21-08-2018 20:05

misterv +1387

Lulo, of heb ik het fout geschreven ? Je kan het toch lezen.

21-08-2018 21:29

1234567890 +175198

Louis van Gaal halen alle problemen voorbij

21-08-2018 17:30

TYREP +1

laat bosz nou heel snel komen,,

21-08-2018 13:26

FR-JJN +12873

En dan. Mooi voetbal spelen zonder prijzen en weer z'n best doen de club naar de donder te helpen.

21-08-2018 17:33

SCR +0

Liever het hele jaar meespelen dan blij moeten zijn met JC-schaal of de beker, waarin Ajax en PSV hun B-keus opstellen

21-08-2018 18:14

endanisalleswatjehoort +0

Je bent niet goed man. Liever het hele jaar meespelen dan een prijs pakken

21-08-2018 18:47

FR-JJN +12873

Ja lekker meespelen en dan niks hebben, keep on dreaming.

21-08-2018 19:20

ezechiel +2222

Alle troostprijzen hebben we nu wel n keer gewonnen...snap dat velen daar blij mee zijn maar win liever de titel dan weer n troostprijsje waar de spelers en publiek gemaakt blij om zijn

21-08-2018 23:27

FR-JJN +12873

Dat willen we allemaal. Maar als ik moet kiezen tussen niks of de beker en evt super cup, dan kies ik dat laatste. Mooi voetbal alleen, brengt je niks. En we spelen om prijzen en niet om niks

21-08-2018 23:47

bloed_zweet_tranen +1975

Wat een onzin weer. Ben het er zeker mee eens dat wanneer je niet beter ben in kwalitatief/tactisch opzicht, dat je dan moet werken als een paard. Wat nu ook niet gebeurd.

Maar zelfs in het kampioensjaar, met aanjager, Dirk Kuijt was het spel, als je bijvoorbeeld kijkt naar snelheid en positiespel, vaak niet goed. Dat is ook precies de reden waarom ik vind dat Gio moet vertrekken.

21-08-2018 13:11

ezechiel +2222

Helemaal met je eens ik kijk al uit naar t volgend seizoen met n nieuwe trainer aan t stuur

21-08-2018 23:29

Agraat +2

https://www.nrc.nl/nieuws/2018/08/17/hoe-feyenoord-wegzakte-het-jaar-na-de-titel-a1613429.

21-08-2018 12:12

Juicher +62303

Zit die link nog steeds onder je copy knop? Eindelijk de link van stop FC weg!

21-08-2018 15:31

Agraat +2

Het werd me gevraagd om overal hier te delen dus dan doe ik dat toch ff

21-08-2018 21:24

mauricebenard1950 +4

Hé ik had het al gemist die negatieve tijd ga lekker achter je club staan kom op.

21-08-2018 11:32

feyenoord1226 +10

negatieve tijd?

21-08-2018 11:44

Barrypapa +15949

-12.00 uur, je kent t wel

21-08-2018 12:00

bloed_zweet_tranen +1975

Realistische kritiek mag niet?

21-08-2018 13:12

FR-JJN +12873

Ja laten we lekker staande ovaties blijven geven na iedere blamage!

21-08-2018 17:54

FRtrue +20

Natuurlijk staat elke feyenoorder achter zijn club, knul.Daar gaat het niet om!!!!!
Echter hand in hand zingen keer op keer helpt nou ook weer niet echt. Blijf eens een wedstrijd of helft weg in eigen stadion.
Dan heb je pas ballen en laat je zien dat het je aan het hart gaat wat er met jouw club gebeurt momenteel!!!

21-08-2018 19:15

Suri +8985

Laat het veld nou eens zakken.... Vipboxen erbij tegenover de Maaszijde, Olympia tribune. En door het veld te laten zakken extra zitplek creëren... Extra vipinkomsten.... De rest van het stadion een opknapbeurt. Een loop promenade aan de buitenkant begane grond en 2e ring met horeca... En we hebben weer jaren plezier.....

21-08-2018 11:26

hasil +8

Ja, natte voeten. Daar zit natuurlijk niemand op te wachten.

21-08-2018 11:43

beppie172 +66045

Hoe zit dat dan met zichtlijnen? Kan je nog wel wat zien of zit je tegen hoofden van degene voor je te kijken?

21-08-2018 11:55

Suri +8985

Geen idee, maar bij Barcona heeft men het ook gedaan. Heb zelf daar wel eens gelijk achter het doel gezeten en prima zicht op het veld gehad. Maar hoe precies zullen ze moeten onderzoeken, ik ben supporter geen architect.

21-08-2018 14:08

Suri +8985

Er is maar een hoofdstad, Rotterdam. Ik vind nieuwbouw wel een optie maar deze moet dan wel betaalbaar zijn. Ze moeten niet kosten wat het kost voor nieuwbouw gaan waarmee er financiële problemen kunnen ontstaan. Doel moet zijn de kloof dichten naar 020 en Psv en misschien in europa. Maakt niet uit hoe dat gebeurd maar dat is wat nieuwbouw of renovatie van de Kuip moet opleveren!

21-08-2018 18:14

Aekje +285

Misschien is het verstandig om de beurs op te gaan, aandelen uitgeven, Daar bestaat de mogelijkheid om veel geld op te halen zonder de identiteit van de club kwijt te raken. Daarnaast denk ik dat er zeer veel supporters zullen zijn die een of meer aandelen willen kopen.

21-08-2018 11:20

hasil +8

Aandelen? Voor wat? Wij zijn toch geen beursgenoteerde onderneming als Ajax. Aandelen levert onvoldoende op. Is al eens geprobeerd en was zacht uitgedrukt geen doorslaand succes. Mogelijk gaat men ook nog aandelen uitgeven voor het nieuwe stadion waar aan ook supporters hun steentje kunnen bijdragen.

Als je de club echt wil helpen dan moet je dat doen omdat een nieuw stadion de komende jaren de ENIGE MOGELIJKHEID is om structureel je inkomsten aanzienlijk te vergroten en je dichter bij de top te brengen.

Doe je dat niet dan moet je voor eeuwig blijven dromen van niet bestaande oliebaronnen die in een Feyenoordpyjama slapen en een oliesjeik in een jurk met daaronder een Feyenoordslipje.

21-08-2018 12:11

henkie333 +1

De houdbaar heid datum van deze van geel is verlopen..er hangen donkere wolken boven een feyenoord.de glans is er vanaf.zeer domme aankopen zonder inzicht een jeugd die niet zo talent vol blijk te zijn waar we mee kunnen op internationale vlak.een scouting aparaat die niks binnen hrengt dat op voetballend vlak een aanwinst is voor de club,en ga zo maar door.het is een waarboel bij ons

21-08-2018 11:16

oeh-a-eliaa +311

Rotterdamse haven erachter met die miljoenen is je laatste kans.
Als het nieuwe champions league model er komt is het afgelopen als je concurrenten mee mogen doen
Het verschil zal ieder jaar groter worden tussen ons en de lampjes en 020.

21-08-2018 10:51

SVR +395

En jij denkt dat er daadwerkelijk grote jongens klaarstaan om eens lekker in die slangenkuil te stappen? Even wat statuten wijzigen en gaan met die banaan?

En jij denkt dat er in Amsterdam niet ook een paar welvarende jongens klaarstaan om in zo'n geldwedloop te stappen? *kuch* John de M *kuch*. Als die gast zich echt verveelt en zich met de neuzen gaat bemoeien dan zie ik het heel somber in, om eerlijk te zijn.

21-08-2018 11:00

FR_Swiss +667

De Rotterdamse haven erachter??? Welke havenbedrijven zijn Rotterdams?

21-08-2018 11:09

FR_Swiss +667

Of überhaupt nog Nederlands??

21-08-2018 11:09

hasil +8

De haven is in handen van vooral buitenlandse investeerders. De "havenbaronnen" bestaan al een eeuwigheid niet meer.

21-08-2018 11:24

FR_Swiss +667

Dat zeg ik.. en die buitenlandse bedrijven hebben totaal geen binding met de stad

21-08-2018 11:25

Kralingen-Crooswijk +800

Rotterdamse haven is allang niet Rotterdams meer. Zou het meer in de hoek zoeken met grote jongens die een link hebben met de stad, zoals Unilever, Vitol en Lyondell. Al snap ik dat die geen euro geven als de kans op verkeerd uitgeven groot is.

21-08-2018 12:04

FR_Swiss +667

En wat het sponsoren van Feyenoord voor deze bedrijven als voordeel hebben, bv Unilever?? Naamsbekendheid? Axe op het shirt??
Stop met dom namen noemen, en je zal begrijpen dat het werk van een Commercieel Directeur helemaal niet zo eenvoudig is.. deels met dank aan de supporters..

21-08-2018 13:36

Kralingen-Crooswijk +800

Wie heeft het over shirtsponsor? Je hebt tientallen vormen van sponsoren. Wijsneus.

21-08-2018 14:00

FR_Swiss +667

En ik welke vorm zou Unilever willen instappen bij Feyenoord, andere wijsneus??

21-08-2018 14:02

Bottleneck +3710

Die roep om zogenaamde havenbaronnen of havenbedrijven is al sinds de jaren negentig. Toen zouden ze niet willen omdat Jorien er zat. Zoiets gaat nooit gebeuren, als ze al nog bestaan. Ook hoor je wel eens dat mainport Rotterdamse haven erin zou moeten stappen maar dat kan niet, is gemeentelijk.

21-08-2018 13:29

FR_Swiss +667

Dank je...dat is DE bottleneck..

21-08-2018 13:30

Bottleneck +3710

Klopt als een Zwitsers uurwerkje helaas

21-08-2018 13:45

FR_Swiss +667

Die kloppen niet, maar tikken;-)

21-08-2018 13:46

Bottleneck +3710

Ohja koekoek :)

21-08-2018 13:55

FR_Swiss +667

Sierd, is it you???

21-08-2018 13:57

FRMONKOU +3

Is die spits Mance al gehaald? Prikt ze er op elk niveau wekelijks in.

21-08-2018 10:44

SVR +395

Hebben geen geld, alles verbrast aan erfenissen uit het verleden en toekomstige (negatieve) erfenissen (lees miljoenen in ontwikkeling FC, terwijl het nog niet eens zeker is of het doorgaat).

Dus 2 miljoen voor deze spits hebben we gewoon niet.

21-08-2018 10:46

FR_Swiss +667

Wat dacht jij van een trainingscomplex en nieuw Varkenoord?? Terugbetaling VVF?

Er is helemaal geen geld naar FC gegaan.. en de Goldman Sachs lening is van de Stadion NV, niet van Feyenoord..

21-08-2018 11:13

SVR +395

Hahaha die naïviteit, heerlijk. Feyenoord heeft afgelopen 10 jaar gemiddeld 1,5 miljoen per jaar uitgegeven aan de ontwikkeling van de diverse stadionplannen. Externe consultants, gekochte studies, second opinion, expertise.

En Feyenoord staat voor een kleine 6 miljoen in de boeken bij GS als FC niet doorgaat (de nu lopende ontwikkelingskosten, die deels voor rekening Feyenoord zijn. Formeel zit de lening inderdaad bij stadion NV en gaat over naar bv nieuw stadion FC, maar als het niet doorgaat (lees Feyenoord trekt de stekker eruit), dan is de verdeling van die gemaakte kosten ook al gemaakt).

En ik zeg toch: erfenissen uit het verleden: vvf, de jarenlang opgeschoven bouw van trainingscomplex en academy. En daar is blijkbaar nooit geld voor opzij gezet, dat wordt nu uit de CL-gelden gepakt. Niks geld uit sportief succes omzetten in nieuw sportief succes, maar oud puinzooi opruimen.

21-08-2018 11:19

FR_Swiss +667

WoW.. en mij naïef noemen???

21-08-2018 11:22

SVR +395

Haha, nou leg het maar eens uit wat er niet klopt aan bovenstaande.

21-08-2018 11:26

Mrunterwijst +10615

15 miljoen dus tot nu toe, had je wat leuke.spelers voor kunnen kopen

21-08-2018 12:20

FR_Swiss +667

Nee, nieuw varkenoord

21-08-2018 12:21

FR_Swiss +667

Opportunisme ten top!!!!!

21-08-2018 11:10

M_038 +0

Zouden ze geen gebruik maken van een mental coach? Die spelers zijn zo kwetsbaar altijd..

21-08-2018 10:35

hasil +8

Nog beter is dat deze jongens zelf naar een psycholoog gaan. Aan dom geleuter is best wat te doen....

21-08-2018 10:30

Tweebenig +6

Door sentiment word je geen kampioen!

21-08-2018 10:22

Sneekshit +10534

Ligt het aan mij of ben ik de enige die deze onzin altijd oversla?

21-08-2018 10:07

sven2111 +10

Ligt het aan mij of is dit al de 86e aflevering.
Het boeit me echt geen reet dat jij er niet naar kijkt, en als in alle vorige berichten van deze podcast mensen ook al zeggen “dat ze hier nooit naar luisteren” kan je net zo goed deze berichten overslaan.
Kijk er niet naar, klik er niet op en laat die jongens lekker hun ding doen.

21-08-2018 10:52

Zieniesterre +0

Dan hebben ze toch niks te zeiken?? Dan loopt het leden aantal van fr12 wel heel rap terug

21-08-2018 10:56

sven2111 +10

Zou misschien wel goed zijn. Met de verstandigen normaal over Feyenoord dicussieren.

21-08-2018 10:58

Zieniesterre +0

Een utopie maar ik stem voor!

21-08-2018 11:02

Sneekshit +10534

Jij hebt een kort lontje zeker Haha!

21-08-2018 11:36

sven2111 +10

Los van het feit dat ik zeker een kort lontje heb heeft dat hier natuurlijk niets mee te maken.
Ik etaleer hier enkel mijn mening, en dat doe ik zonder een vleugje woede, maar wel duidelijk.

21-08-2018 12:10

sven2111 +10

Fijn dat we dat weten

21-08-2018 14:44

Konijn +0

Willen we in de toekomt kampioen worden en CL spelen en dat wil toch iedere Feyenoorder,dan moeten we toch echt aan een vent met een theedoek op zijn kop denken....We hebben geen keus...en het ergste is dat we dan ook nooit van die neuzen winnen....

21-08-2018 10:05

Jamcarter +3

Geloof me beste wat er nu kan gebeuren is om bestuur en TD te vervangen

21-08-2018 11:06

Jamcarter +3

TS bedoel ik

21-08-2018 11:06

SVR +395

Wil helemaal geen CL spelen. Leuk voor de centjes, maar boksbal spelen voor de echt grote jongens in de voetbalwereld (met negatieve effecten op de eigen competitie) is werkelijk waar geen reet aan. En dan de polonaise lopen omdat je wonderbaarlijk nog een potje steelt tegen het nergens meer voor spelende Napoli. Nee dank je. Europa League is veel leuker, om tal van redenen.

21-08-2018 11:42

Feyenoord8384 +0

90% wilt dat vgeel oprot.
70 % bedankt gio voor bewezen diensten .
Maar beide blijven er maar zitten.
Wat een lammetjes zijn wij het legioen geworden :(

21-08-2018 10:01

WTSGD +18145

Wat dan? Moeten we weer het trainingsveld gaan bestormen? Dan hielp altijd zo goed... Deze problemen zijn zo structureel, daar kan je als supporter niets tegen doen.

21-08-2018 10:05

DennisM79 +0

90% wil dat Van Geel vertrekt? Ik geloof er echt helemaal niets van.

21-08-2018 10:42

Jamcarter +3

Waarom geloof je het niet?

21-08-2018 11:10

FrNiels2017 +157014

Omdat er behalve die paar schreeuwlelijken zoals jij hier ook gewoon verstandige mensen zijn, die wél (h)erkennen hoeveel die man voor ons betekend heeft

21-08-2018 11:40

Jamcarter +3

Die man heeft helemaal niks betekend en heeft meer kapot gemaakt dan goeds gedaan. Hij heeft minimale behaald wat hij kon behalen en zelfs geld verneukt. 90 % kans dat een ander TD het betef zou hebben gedaan dus hou je fucking mond met je "verstand hebben" want dat heb je bij lange na niet.

21-08-2018 11:44

FrNiels2017 +157014

Haha je maakt jezelf echt belachelijk met dat 'minimale'. Na die 10e plek werden we fucking 2e

21-08-2018 12:20

SVR +395

Nou. Het is een wonderdokter die de complete achterhoede van het Nederlands elftal aardig heeft weten te verkopen. Knap zeg, dat was niemand anders gelukt. 80 procent van de handelingen van van Geel had elke andere td ook voor elkaar gekregen (of denk je dat het specifiek de verdiensten van van Geel is dat ie Kuyt, El Ahmadi en van Persie weer heeft binnengelaten nadat ze met hun voetbalschoentjes voor de poort stonden?
Het aardig verkopen van 6 jeugdspelers die allemaal (neo)international zijn?

De beoordeling behoort plaats te vinden op die 20% acties die 'uniek' zijn voor van Geel, niet acties die de koffiejuffrouw ook voor elkaar had gekregen. En die signatuur van van Geel is vooral veel geld uitgeven aan spelers die later met verlies weggaan.

21-08-2018 11:46

FrNiels2017 +157014

2e, 3e, 2e, 4e, 3e, 1e, 4e. Daarvoor: 6e, 7e, 6e, 4e, 10e. Zeg het maar

21-08-2018 12:00

SVR +395

Voor een club die qua mogelijkheden en geld de derde plek heeft (en qua mogelijkheden dichter bij de top 2 zit, dan de 4-5-6 op ons zitten) toch gewoon een gebruikelijk rijtje?

Dat in die 5 jaar ervoor het schandalig was (zowel de mogelijkheden als de sportieve prestaties) zegt nog niet dat van Geel het briljant gedaan heeft. Geen TD die zoveel geld heeft mogen uitgeven als van Geel (zowel transfersommen als salaris). En dan een positief transfersaldo genereren door de verkoop van in totaal 7 jeugdspelers (tel ik Janmaat niet mee), is dat dan de verdienste van van Geel, of was dat anderen ook gelukt. In die slechte reeks is het zaad geplant van de noodzaak om terug te vallen op jeugd. Daar heeft van Geel de vruchten van kunnen plukken (zowel financieel als sportief), maar dat neemt niet weg dat er nog veel valt af te dingen op de uitgaven van van Geel zelf. En ook het bijvoorbeeld 4 seizoenen niet tijdig klaar hebben van de selectie (en daardoor 3x Europese voorrondes verkloten nu onder zijn bewind (en 1x met hakken over de sloot wel overleven Manuuuu). Of het aantal seizoenen dat je dus totaal niet meedoet om de titel en eindigt dichter bij de clubs met mindere mogelijkheden? 2x vierde is nog steeds matig, omdat wij meer mogelijkheden hebben dan de nummer 3.

21-08-2018 12:17

FrNiels2017 +157014

Haha hadden we die mogelijkheden in 2010 dan? Mafketel.

21-08-2018 12:19

SVR +395

Correctie: selectie was dit jaar wel op tijd compleet, maar veel blessures. Dat is wat anders. Dus 3x niet tijdig compleet.

21-08-2018 12:20

SVR +395

Nee, dat zeg ik toch? Van Geel had meer mogelijkheden dan zijn voorganger en plukte de vruchten van een redelijke selectie en een tiental goede jeugdspelers. Overigens was die selectie die 10de werd ook gewoon in waarde en salaris gewoon de derde van Nederland. Net of al die jongens als Vlaar, Wijnaldum en Fer veel minder verdienden dan jongens bij de niet top 3. Er waren 0 mogelijkheden om wat te doen aan de selectie, maar dat een 10de plek overeen kwam met de kwaliteit van de selectie is ook niet waar.

21-08-2018 12:26

FrNiels2017 +157014

Van Geel had meer mogelijkheden dan Bosz, Wotte of Baan? Man, man, man we waren nagenoeg failliet toen ie kwam. Die 2e plaats was een wereldprestatie.

21-08-2018 14:04

FrNiels2017 +157014

En ik doel op SVR, jouw reactie was voor de verandering redelijk genuanceerd

21-08-2018 14:12

DennisM79 +0

Precies Niels, ik ben van mening dat hij van hele grote waarde is voor Feyenoord.

In discussie gaan met mensen die het anders zien heeft ook werkelijk geen enkele zin. Je probeert elkaar te overtuigen van iets waar de ander een totaal andere mening over heeft. Niets of niemand brengt mij in elk geval van de gedachte af dat wij een uitstekende TD hebben.

Omdat ik merk dat je met de beste argumenten toch nooit iets zult veranderen aan wat een ander wil zien kies ik er maar voor om mijn FR12 account te verwijderen. De discussies hier leveren mij niets anders op dan onnodige ergernis.

21-08-2018 16:15

FrNiels2017 +157014

Neeeeee, dan heb ik weer een medestander minder

21-08-2018 17:25

DennisM79 +0

Ik raad je aan om hetzelfde te doen. Het is hier vechten tegen de bierkaai. Het levert niets op, mensen die negatief willen zijn vinden altijd een probleem en een reden om te klagen. Al zouden we dit jaar weer kampioen worden en zou de begroting verder groeien.

Het vervelende is alleen dat ik constant een foutmelding krijg als ik mijn account wil opheffen.

21-08-2018 18:49

Jamcarter +3

Kijk even zijn tranfersaldo en dan die van Az en Vitesse, daarna praten we verder

21-08-2018 23:14

FrNiels2017 +157014

Ik ben zo bang dat als wij ons allemaal terugtrekken, ze binnenkort weer een zooi meelopers zover krijgen om het Maasgebouw te bestormen. Er moet een redelijk geluid blijven bestaan.

22-08-2018 00:03

FrNiels2017 +157014

Jamcarter; in de laatste 10 jaar heeft Feyenoord voor 60 miljoen gekocht en voor 120 miljoen gekocht. Een groot deel van de recente aankopen speelt nog bij ons. En toen er weinig geld was hebben routiniers a la Elia, Kuijt, Pelle, El Ahmadi, ons sportief veel gebracht. Dáár draait het om.

22-08-2018 00:07

Jamcarter +3

“en de TD dan? die gaat ook niet vrijuit. hier een overzicht van het transferbeleid van Van Geel: Aankopen Van Geel (zonder transfervrije spelers en huurlingen): Vejinovic - 3,5 miljoen Botteghin - 2,5 miljoen Gustafson - 1,5 miljoen Tapia - 1,5 miljoen Kramer - 1,5 miljoen Toornstra - 3,5 miljoen Bilal - 3,5 miljoen Vermeer - 1 miljoen El Ahmadi - 700.000 Jorgensen - 3,5 miljoen Berghuis - 6,5 miljoen Haps - 6 miljoen St.juste - 4,8 miljoen Amrabat - 4 miljoen Larsson - 4 miljoen Boetius - 1,5 miljoen Sinisterra - 2 miljoen Pelle - 3 miljoen (definitief vastgelegd van Parma na huurperiode) 54,5 miljoen in totaal uitgegeven Verkocht: Vlaar - 3,8 miljoen El Ahmadi - 2,8 miljoen (aston Villa) Fer - 5,5 miljoen Wijnaldum- 5 miljoen Pelle - 11 miljoen BMI - 7,7 miljoen De Vrij - 7 miljoen Janmaat - 6 miljoen Clasie - 15 miljoen Boetius - 2 miljoen Manu - 1,2 miljoen Immers - 2,3 miljoen Castaignos - 1,5 miljoen Kongolo - 15 miljoen Karsdorp -14 miljoen Elia - 1,1 miljoen Woudenberg - 0,5 miljoen Hahn - 0,5 miljoen Alle uitgaande transfers onder Van Geel - in totaal 101,90 miljoen Uitgaande transfers uit eigen jeugdopleiding - 74,4 miljoen euro (stonden al onder contract voordat Van Geel kwam) Uitgaande transfers aankopen die er al waren voor Van Geel - 6,6 miljoen Uitgaande transfers door Van Geel gehaalde spelers - 19,8 miljoen Aankopen van Van Geel - 54,5 miljoen de balans die ik had gemaakt heb ik maar verwijderd voor de mensen die het huidige Feyenoord spelersmateriaal nog op een hoge transferwaarde schatten ”
Reactie van Japie_Krekel - lid van Voetbalzone

22-08-2018 00:19

Vianen_FR +71

Amrabat verkopen voor 2 miljoen maar wel een doorverkooppercentage afdwingen. Enige oplossing om er toch nog wat aan te verdienen.

21-08-2018 09:50

Feyenoord8384 +0

Ook zo onbegrijpelijk dat elke club zowat doorverkoop% afdwingt.
Maar dat vgeel dat al jaren contineu nalaat!
Ook daar hadden we zoveel winst in kunnen maken.

21-08-2018 09:56

WTSGD +18145

Doen wij ook gewoon hoor. Alleen hebben wij de pech dat een Karsdorp direct jaar geblesseerd raakt of de Vrij niet voor 40 mil naar Engeland vertrekt maar transfervrij naar Inter gaat.

21-08-2018 10:01

Feyenoord8384 +0

Kongolo,bmi ,pelle ,janmaat enz

21-08-2018 10:04

FrNiels2017 +157014

Allemaal mét doorverkooppercentage

21-08-2018 11:40

Vianen_FR +71

Welke clubs doen dat allemaal dan en bij welke spelers en met welke percentages? Ben wel benieuwd.

21-08-2018 10:01

Vianen_FR +71

Knap zeg van hun.

21-08-2018 10:06

Vianen_FR +71

Ook netjes. Om welke spelers heb je het en wat is het percentage?

21-08-2018 10:07

Feyenoord8384 +0

Goed he...jammer dat feyenoord daar ook in achter blijft.
Daarom vgeel out
Gio out

21-08-2018 10:24

Rodje +3

Heel goed dat je blijkbaar wel de informatie hebt maar dat je die niet deelt als erom gevraagd wordt. Mijn inschatting: je hebt geen idee, je roept maar wat om het roepen.

21-08-2018 10:30

Vianen_FR +71

Ja het onderbouwen laat een beetje te wensen over.

21-08-2018 10:47

FrNiels2017 +157014

Weer zo'n heerlijke flapdrol

21-08-2018 11:41

SVR +395

Haha dommie. We hebben Vrij en Martins Indi juist relatief laag verkocht, maar met doorverkoop percentage. Jammer dat de Vrij zoals al door anderen gezegd een transfervrije overstap maakte ipv 2 jaartjes verlengen en dan voor 20+ miljoen naar ander land.

21-08-2018 10:49

Nico01 +2

Die gasten moeten knokken kijk is naar die zieke kinderen die zondag in De Kuip zaten
die zijn helemaal gek van Feyenoord en dan lopen die gasten te zeiken die niet opgesteld
worden dan willen die mannetjes weg en staan ze in het elftal geven ze niet thuis.
Ik zeg maar een ding knokken,knokken en nog eens knokken.

21-08-2018 09:37

FR-Freggle +8

Gewoon de mentaliteit van de huidige generatie. Ze zijn gewend alles makkelijk te krijgen. alle muziek en films en series op zak met Netflix en Spotify, ze denken dat succes komt aanwaaien omdat ze veel succesvolle shit op Insta zien (maar niet het harde werken erachter). En door de globalisering kunnen ze overal aan de slag dus voelen geen druk om in Nederland te slagen. Ze eisen meteen succes hebben of willen weg, ze hebben geen geduld en willen er niet voor werken. Dat probleem is er overal bij de jeugd, dus ook in het voetbal. Daarbij wil ik niet alle jonge mensen over 1 kam scheren, er zijn natuurlijk altijd steeds mensen die er wel echt voor gaan. Maar er zit wel een waarheid in denk ik.

21-08-2018 09:54

FR-Freggle +8

Daarom heb je ook oude gasten in je selectie nodig die ze op hun plek zetten. Ik hoop daarom dat Van Persie in de kleedkamer een stuk harder is, want dat positieve gemekker is lachwekkend.

21-08-2018 09:56

FcTussenjaar +18

Het zou een goede actie zijn om met spandoeken alle gefaalde aankopen van Van geel te tonen in de Kuip.

Gewoon zo'n super lang lint met allemaal mislukte spelers die dankzij hem gekomen en gegaan zijn

21-08-2018 09:35

Snelterugnaardetop +36228

Als je t leesbaar wilt houden past t niet in de kuip...

21-08-2018 09:36

Jigsaw +10057

Mag geen kritiek op spandoeken hebben... Alles moet rozengeur en manenschijn lijken, voor de buitenwacht...

21-08-2018 09:48

FcTussenjaar +18

Gewoon in de trant van : " Alle toppers uit het transferbeleid, bedankt van Geel! "

21-08-2018 09:49

Snelterugnaardetop +36228

Tis gewoon noord korea ondrr martin.. en 90% van e supporters is er nog door gebrsinwasht ook..

21-08-2018 09:53

Jigsaw +10057

Jullie kunnen blijkbaar niet door 1 deur, als je kijkt naar jullie nick...

21-08-2018 09:57

Snelterugnaardetop +36228

Zijne is denk ik sarcastisch en de mijne is ijdele hoop..

21-08-2018 09:59

Roaldinho +1763

Lekker belangrijk. Doek komt toch niet binnen.
En bovendien, alsof ze daar wat van aantrekken. Terecht ook.

21-08-2018 10:08

Rodje +3

Ik vind het een beter idee als alle namaaksupporters zoals jij die alleen uit hun hol komen als er een keer verloren wordt van de tweede ring af gepleurd worden.

21-08-2018 10:31

Snelterugnaardetop +36228

Hebben we verloren van excelsior dan?

21-08-2018 10:36

FcTussenjaar +18

ha ha ha flikker op man wat weet jij nou

21-08-2018 10:39

Snelterugnaardetop +36228

Blijkbaar hebben we verloren van excelsior! Dit verklaard een hoop. Gaat zoals rodje zijn helemaal niet blind/verstandelijk gehandicapt. We zijn gewoon supporters van 2 verschillende clubs! Dit verklaart wel echt een hele hoop!

21-08-2018 10:46

Rodje +3

Probeer er ff Nederlands van te maken!

21-08-2018 11:05

Snelterugnaardetop +36228

Mijn grammatica is bagger.. ik weet t. Maar welk woord begreep je niet? Blind of verstandelijk gehandicapt?

21-08-2018 11:12

Rodje +3

Ik heb overigens geen enkele behoefte om inhoudelijk op idioten zoals jij te reageren. Ik ben hier alleen om jullie bullshit te corrigeren. Inhoudelijk reageer ik alleen op mensen die communicatie vaardigheden hebben. Lees: IQ.

21-08-2018 11:20

Snelterugnaardetop +36228

Oww jij bent een soort van gebeuls? Jij bepaalt de standaard. Moet ik nu op een trein omdat ik anders denk als jij? Of omdat ik een lager iq heb?

21-08-2018 11:23

Rodje +3

Ik herhaal: probeer er ff Nederlands van te maken!

21-08-2018 11:32

Snelterugnaardetop +36228

Wat is ff? Dan weet ik wat je van me vraagt..

21-08-2018 11:38

Vianen_FR +71

Heerlijke discussies haha!

21-08-2018 09:35

FcTussenjaar +18

Geen idee waarom maar deze podcast speelde bij mij op hele hoge snelheid af. ik heb hem geluisterd op 0.8x snelheid en toen pas klopte de begin- en eindtune en het tempo van spreken.

21-08-2018 09:35

vakw21908 +0

‘Die schuld aan aandeelhouders is toch bijna helemaal afgelost?!’ Lekker op de hoogte mannen!

21-08-2018 09:30

Snelterugnaardetop +36228

3 vsn de 33 milj is afgelost...

21-08-2018 09:32

vakw21908 +0

Haha bizar toch dat je dit dan roept

21-08-2018 09:33

Jan1966 +0

Kan zo het bestuur van Feyenoord in.

21-08-2018 09:42

FRelJardinero +0

Bosz is de beste aankoop

21-08-2018 09:30

ouwetje +652

Eigen jeugd heeft geld opgebracht

Guidetti was gehuurd

En pelle werd door Koeman gehaald

Wat van geel heeft gehaald niks op geleverd

21-08-2018 09:19

FRS-79 +1

Pelle werd door Koeman gehaald. En de kneuzen die toen werden gehaald werden door MVG gehaald? Werkt het zo?

21-08-2018 11:09

ouwetje +652

Hij heeft alleen maar kneusen gehaald
De waarheid is hard

21-08-2018 11:46

FRS-79 +1

Je mist mijn punt. Het is een gezamenlijke verantwoordelijkheid. Je kunt niet alleen de flops toeschrijven aan MvG en de successen aan een ander. Pelle is gewoon gekomen onder MvG dus ook het succes van MvG. Zo werkt dat in management.

21-08-2018 11:54

Dommeloempia1 +19881

Luister niet eens naar dat geloel

21-08-2018 09:19

Martifrfc +0

En die hele cholera RVC eruit tyfen!

21-08-2018 09:14

ballenjongen +7

Zetten we jou erin want je kan alles erg goed verwoorden.

21-08-2018 09:31

gwmd1 +4101

Van Geloel moet gewoon opzouten en zijn eigen conclusies trekken maar zelfs daarvoor is hij niet capabel.Dus de RvC (zijn vriendjes) zouden eigenlijk aan de bel moeten trekken en hem uit zijn functie moeten zetten!Maar dat gebeurt niet,
Bijna niks wat van Geloel aankoopt slaagt..of is een meerwaarde...of wordt met winst doorverkocht.
En het legioen slikt deze slecht prestaties en waardeloze toespraken van de verantwoordelijken.

21-08-2018 09:12

SupportYourLocals +5

De beste aankoop die van Geel kan dien is een nieuwe trainer

21-08-2018 09:11

WTSGD +18145

En een eigen ontslagbrief

21-08-2018 09:17

SupportYourLocals +5

En idd zn eigen contract afkopen

21-08-2018 09:38

abrikees +4

Pierre van Hooydonk die vind dat we voor kwaliteit moeten gaan, de man die Feyenoord adviseerde Kazim te halen.

21-08-2018 09:10

svha_rick +868

De man die ons de uefa cup bezorgde in 2002!

21-08-2018 09:40

Feyenoord8384 +0

Idd een legende die meer respect verdiend.
Maaja sommige mensen hier...

21-08-2018 09:58

abrikees +4

Hoe moeilijk is het nou om te zeggen als je gefaals hebt....ik stap op....ik heb de club niet verder kunnen brengen, en daar ben ik verantwoordelijk voor.

21-08-2018 09:09

ouwetje +652

Goede aankopen van van geel

))))))))))))))))))))) niks gevonden

Mis kopen om en de bij 70

21-08-2018 08:56

Aros +6892

Guidetti, Pellè, Haps, St. Juste, Jørgensen, Vermeer, Elia, Berghuis zijn toch prima aankopen

21-08-2018 09:00

abrikees +4

Haps en St Juste blijken wel HEEL erg blessure gevoelig, wat ons juist opbreekt (geen adequate vervangers...ok Malacia doet het goed)

21-08-2018 09:03

Martifrfc +0

Guidetti huur, Pelle op advies, Vermeer kut en Berghuis ook nog maar laten zien wat die nou echt kan want als het even niet loopt trekt hij de kar ook niet.

21-08-2018 09:16

superdave +21862

Dus als het goed is, zoals Pelle, dan is het geluk omdat het op advies is? Maar als het slecht is, zoals Kazim, dan is het wel slecht terwijl het ook op advies is? Dit is gewoon klagen om het klagen. En je mag echt wel kritiek hebben maar geef ook credits als die terecht zijn. Maar dat blijkt lastig te zijn. Inherent de discussie met Gio. We werden kampioen om Kuyt, niet om Gio. Jaar ervoor werden we 4e met Kuyt, maar dat komt wel door Gio. Ik vind dat kritiek geven zeker moet kunnen maar wat ik hier lees is gewoon zeiken om het zeiken zonder realistisch beeld.

21-08-2018 09:34

Martifrfc +0

Nou mot je even flink gaan uitkijken maat. Anders stuur ik de 24-uursploeg op je af en daar zitten een paar Joegoslaven tussen. En dat zijn niet de lekkerste kan ik je vertellen

21-08-2018 09:40

superdave +21862

Scherpe en inhoudelijke reactie.

21-08-2018 09:41

SVR +395

Van Geel stuurde Koeman de voorronde CL in met Fernandez en te Vrede. Na een paar zeperds in Europa kwam toch echt Koeman zelf met Pelle aanzetten, dat is echt geen briljante vondst van van Geel. En Guidetti is ook uiterst gelukkig dat ie alsnog voor ons kwam ballen, nadat Twente ons aanvankelijk te slim af was (maar zij werden weer genept door ManC).

Bij van Geel heb ik altijd het idee dat hij vooral staat te graaien in de bak spelers die min of meer voor Feyenoord voor het oprapen liggen (oftewel geen interesse van Ajax of PSV of interessant buitenland) en minder vanuit een duidelijke lijn. Bilal als eerste grote aankoop halen terwijl je al 4 buitenspelers had en je je topscorer en tevens belangrijkste speler en je complete verdediging hebt verkocht na een goed WK is natuurlijk achterlijk. Lag totaal niet de prioriteit. Kon gekke Fredje met 5 buitenspelers beginnen, geen scorende en meevoetballende spits, geen rechtsback en paar jeugdspelers in de verdediging naast opa Mathijsen en de immer geblesseerde Boulahrouz (ook zo'n topper, geen transfersom maar wel topsalaris). Dus dan maar Schaken verneuken op rechtsback (en daarna exit omdat ie daar wat van zei).

21-08-2018 09:44

dltnr +11

De aderverkalking heeft al toegeslagen zo te zien.

Maak niet uit, kan je niets aan doen.

21-08-2018 09:02

Salomon Kalou +4

Hoi hoi daar ben je weer.

21-08-2018 09:08

Joe69 +1

Ben je al naar de bloemist geweest puistje

21-08-2018 10:02

martien snellen +590

Wie zijn eigenlijk onze scouts?

21-08-2018 08:42

skin +14009

Een groep gepensioneerde vrijwilligers.

21-08-2018 08:49

Cluip +5854

Scouting is wegbezuinigd

21-08-2018 09:00

Martifrfc +0

Een groepje dronken knapen die via YouTube scout.

21-08-2018 09:16

SVR +395

Ingeruild voor een abo'tje Fox sport en van Geel werkt op zondagavond van 19.00-20.00 een uurtje over.

21-08-2018 09:17

Jigsaw +10057

Een paar gasten die elke zondag om 19:00 uur op NPO 1 kijken naar de samenvatting...

21-08-2018 09:55

gokufan +5478

Votbal piramide meedoen

21-08-2018 08:40

abrikees +4

Gudde heeft al eens sponsors buiten de deur gehouden.

21-08-2018 08:28

michiel2424 +29181

een psycholoog...

voor mensen die proefballonnen letterlijk nemen en voor supporters die meteen bij alles in de hoogste boom zitten?

Op zich wel een goed plan.

21-08-2018 08:27

Barrypapa +15949

Ga toch weg met je sjeik, achterlijke uitspraak van PiAir

Ons scoutingapparaat is al jaren een drama, maar dan ook echt een drama. Daarin zou eens een goede investering moeten worden gedaan. Maar ja, wanneer gaat dat zn vruchten afwerpen? Hebben wij als buitenstaander geen zicht op en is het alleen maar afwachten totdat . . .

Misschien Sinisterra? We gaan het zien

Onze opleiding word momenteel aan gewerkt, ons trainingscomplex is geüpgraded, dus er ontwikkelt zich wel iets. Maar de huidige resultaten, zeker na het kampioenschap, laten toch weer te wensen over. En of dat er intern iets mis is of dat de (social)media ons dat doet laten geloven laat ik in het midden.
Feit is dat we de laatste jaren prijzen aan het pakken zijn en ik hoop dat we hiermee een weg zijn ingeslagen die nog meer gaat brengen. Natuurlijk kan niet alles van de ene op de andere dag veranderen, maar wenselijk is zeker wel een constant draaiende ploeg met goed aanvallend voetbal. Dit laatste is mij té wisselvallig en absoluut geen constante factor, ondanks de prijzen....

21-08-2018 07:36

Korneev +5631

Wat een geloel. We praten nu allemaal over een sjeik alsof er vijf voor de deur staan te dringen en Feyenoord een keuze heeft. Pi-air heeft een popie jopie uitspraak gedaan en iedereen krijgt ineens hoop. We moeten 2 dingen doen en dat is kijken naar onze scouting, want als ik af en toe spelers zie ronddartelen bij clubs als Trenci, Fortuna, WII en ga zo maar door, dan heeft Feyenoord in verhouding toch een veel grotere portemonnee en is er echt wel iets te halen dat nog niet eerder bij Feyenoord . heeft gespeeld. Daarnaast moet men zich intensiever focussen op de jeugd, want daar is het te winnen. AZ en PSV hebben in dat opzicht grote stappen gemaakt. Dit betekent dat je doorselecteert en ook spelers van boven de 16 aatrekt, zodat je die gelijk kunt vastleggen.

21-08-2018 07:15

michiel2424 +29181

wat doet psv dan zoveel beter dan wij, qua jeugd?

21-08-2018 07:32

kenzo +0

Talenten bij buitenlandse clubs weghalen

21-08-2018 07:36

Mrunterwijst +10615

Jong team in de JL

21-08-2018 07:37

michiel2424 +29181

ja dat laatste is wel echt een ding dat wij missen ja

21-08-2018 07:43

Mrunterwijst +10615

Dat zag je bv goed aan Gustavo Hamer, die draaide een topseizoen in Dordrecht vorig jaar en is nu gewoon basisspeler bij Zwolle, dat.is toch net dat laatste stapje in de ontwikkeling waardoor Eredivisieclubs het met.je aandurven

21-08-2018 07:51

duitser +4317

Veel meer geld uit het stadion halen ondanks dat het een stuk kleiner is

21-08-2018 08:14

michiel2424 +29181

en welke rol heeft de jeugd daar precies in?

21-08-2018 08:15

duitser +4317

O qua jeugd haha, daar heb ik ff overheen gelezen

Welke jeugdspelers zijn er bij hun allemaal doorgebroken de laatste jaren dan?

21-08-2018 08:17

michiel2424 +29181

dat was zeg maar precies mijn vraag inderdaad.

21-08-2018 08:23

duitser +4317

haha

ik ga eerst nog maar wat koffie drinken

21-08-2018 08:29

michiel2424 +29181

dat doet het altijd goed. Het is nog vroeg ;)

21-08-2018 08:30

Mrunterwijst +10615

Brenet, Depay, Hendrix, Bergwijn, Locadia, Zoet.

Dat is toch best een aardig lijstje, al helemaal als.je ziet wat Depay, Locadia en Brenet opgeleverd hebben

21-08-2018 09:34

michiel2424 +29181

Niet gek, nee

Was zoet ook eigen jeugd?

21-08-2018 09:36

Mrunterwijst +10615

Voor zover ik weet wel, tussentijds een keer verhuurd aan RKC ofzo?

21-08-2018 09:38

duitser +4317

Clasie, de Vrij, BMI, Janmaat, Vilhena, Kongolo, Karsdorp

Toch ook geen slecht lijstje

21-08-2018 10:20

michiel2424 +29181

Wijnaldum, Fer

21-08-2018 10:51

duitser +4317

ook nog inderdaad

21-08-2018 10:59

Mrunterwijst +10615

Ook een prima lijst, maar er wordt.bij psv altijd gedaan alsof er helemaal geen jeugd doorbreekt

21-08-2018 11:19
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties