Baan: ''Het is ideaal om hem erbij te hebben''

Baan: ''Het is ideaal om hem erbij te hebben''

Feyenoord moet Dick Advocaat weer terughalen naar De Kuip. Dat is de mening van de oud-technisch directeur Rob Baan. De Kleine Generaal is met zijn ervaring de ideale man om samen met Giovanni van Bronckhorst de club te leiden. "Het is ideaal om hem erbij te hebben", zegt hij in FC Rijnmond.

Ook pleit Baan ervoor om Giovanni van Bronckhorst als trainer bij Feyenoord te houden. "Vanuit het belang van Feyenoord", is zijn toevoeging. Baan vindt dat voor Advocaat een 'Bert van Marwijk-rol' bij PSV is weggelegd. "Bij trainingen zijn ze regelmatig aanwezig. Dan kijkt hij toe. Dan kun je van alles met elkaar doornemen."

Volgens Rob Jacobs is Van Bronckhorst niet de schuldige van de huidige prestaties. ''Gio weet de spelers voldoende op te laden voor een belangrijke wedstrijd tegen PSV. Die spelers zelf zijn niet capabel om steeds weer zo'n partij op de mat te leggen.'' Jacobs is wel van mening dat 'Gio' na dit seizoen moet vertrekken. ''Dan gaat hij als een koning de deur uit met vier of vijf prijzen. Dan gaat hij echt als de grote man het stadion uit.''

Lees meer over
De Kuip Van Marwijk Advocaat
Plaats reactie
666

Houtman +4643

Plan met visie van Baan.
Iets wat van Geel NIET heeft

26-12-2018 12:44

hasil +8

Visie?

Volgens mij is dat iets wat minimaal op de middellange termijn gericht moet zijn. Liefst nog wat langer al is dat in de voetballerij heel moeilijk omdat de emotie om de resultaten vaak de boventoon voeren.

Als je dan als Baan met de 71-jarige Advocaat aan komt kakken dan getuigt dat niet van visie beter gezegd het getuigt van geen enkele visie.

Bovendien ontgaat het mij wat je denkt te bereiken om Advocaat naast GvB te zetten. Als je dat al zou doen dan weet je in ieder geval zeker dat de geloofwaardigheid en autoriteit van hoofdcoach GvB aangetast of zoals je wil nog verder aangetast zal worden.

Daarnaast vergelijkt Baan ten onrechte de situatie van v. Bommel met GvB. Van Bommel is een beginnend coach. Daar kan je een klankbord als van Marwijk naast zetten. Zoals je in het 1e jaar van GvB nog wel tijdelijk Advocaat als klankbord kon aanstellen. Dat was nog wel enigszins verdedigbaar.

Maar dat verhaal gaat natuurlijk nu niet meer op. Advocaat loopt als trainer op zijn laatste benen en heeft al twee keer eerder min of meer afscheid genomen. Dat is iemand waar je voor de wat langere termijn niets aan hebt.

Daarnaast mag je GvB in zijn 4e jaar onderhand wel een ervaren trainer noemen. En daar moet je hem ook op gaan beoordelen. En een GvB zal het natuurlijk nooit accepteren dat in de huidige situatie, na 4 jaar als hoofdcoach te hebben gewerkt, even een Advocaat of welke trainer dan ook naast hem geplaatst zal worden. En daar heeft hij dan nog gelijk in ook. Nee, de directie zal moeten kiezen. Of verder gaan met GvB als hoofdcoach of een nieuwe man aanstellen.

Baan was destijds een goede TD. Maar dit voorstel van hem is èèn van de slechtste ideeën die ik de laatste tijd gehoord en gelezen heb.. En dat zijn er best veel geweest. `

26-12-2018 13:25

Sbas +0

Dank je, ik deel je mening echt volledig!

26-12-2018 15:34

1234567890 +172712

Gio mag bliven maar de rest wat als TD op de bank hangt oprotten en ik bedoel niet de fysio en de verzorger niets mis mee

26-12-2018 11:46

mib2000 +9

Tuurlijk, want jij weet precies hoe zij allemaal funcrtioneren he?

Simpele ziel.

26-12-2018 12:46

1234567890 +172712

Als je naar de bank kijk zie je dat ze onderuit gezakt liggen geen emotie van af te zien .Maar dat zie jij niet want dan zit jij naar K3 te luisteren.





Stumpertje

26-12-2018 13:01

mib2000 +9

Geen emotie van af te zien... Is dat het criterium? Hoe was dat dan met Willem van Hanegem? Die was wel altijd druk bezig, altijd vol emotie zat hij op de bank?

Ongelofelijk dom.

26-12-2018 16:11

1234567890 +172712

Mib = meisje in badpak ga gauw naar je slaapkamertje lekker tuttebellen .En laat de mensen die met Feyenoord opgegroeid zijn hun ding doen



Weltrusten en als je bang ben in het donker mag jij een lampje aanhouden fijne kerst en gelukkig nieuw jaar

26-12-2018 16:21

mib2000 +9

Je hoeft het niet te bewijzen hoor. Maar vooral domme mensen kunnen hun eigen stelling niet onderbouwen met argumenten. Vooral domme mensen komen dan met zo'n reactie...

26-12-2018 17:31

1234567890 +172712

Praat het meisje weer over zich zelf

26-12-2018 20:05

ferdi30 +5228

Jee wat is de nieuwste app van fr12 irritant geworden zeg....

26-12-2018 11:15

1234567890 +172712

Verklaar je nader heb zelf nergens last van

26-12-2018 11:38

ricodetico +12968

Die irritante reacties staan er altijd al op...

26-12-2018 14:47

1234567890 +172712

Dat zijn 99% de snavels

26-12-2018 15:51

Kralingen-Crooswijk +800

Blij dar Robbie er niet meer zit dan

26-12-2018 07:50

Fey-crazy +0

Nou heb ik helemaal niets met Jacobs en baan maar het argument om ervaring en expertise in de vorm van advocaat toe te voegen kan nooit geen kwaad in mijn ogen,

En iedereen die nu roept dat Makaay en van gastel niets toevoegen waren waarschijnlijk net zo schreeuwerig toen ze juist wel toegevoegd werden.
Oud spelers was het antwoord volgens vele....
En ik denk ook zeker dat dat zo is maar de selectie is gewoon gewoon buiten de eerste 11( nog niet alles hoor) niet goed genoeg.

Gio is en blijft gewoon een gentlemen na de wedstrijd ookal vreet die zichzelf vaak genoeg op als het drama is, maar dan wel binnen de kleedkamer en niet voor heel de Nederlandse televisie want laten we eerlijk zijn....

Er zijn er al genoeg op tv en inet die het beter weten maar altijd achteraf en alle beelden 100 x bekeken

26-12-2018 06:29

joopkater +6328

Makaay heeft structureel gefaald met zijn eigen elftal onder zijn hoede (Jong Feyenoord) als specialistentrainer kan ik eigenlijk alleen maar positief over hem zijn. Jorgensen Guidetti en Pellé zijn allemaal beter geworden toen ze onder hem trainden.

Van Gastel was een beetje onze golden boy, echter wilde hij het risico niet nemen om hoofdtrainer te worden daar hij baanzekerheid wilde. Neemt niet weg dat hij niet zozeer een aanvulling is op Gio. Ze zijn beide onder dezelfde trainers assistent geweest, ze komen uit dezelfde generatie (ze overlapten toch een goede 8 jaar) en het zijn beide jongens uit de Feyenoord familie.

Ik zou zeggen dat diversiteit ver te zoeken is binnen de staf. Landzaat erbij was weer meer van hetzelfde, al scheen hij bij AZ wel de golden boy te zijn geweest. Een ervaren trainer was eigenlijk nodig naast Gio en JP, dan is Advocaat bij uitstek de beste die je kunt krijgen als ultieme motivator.

Na dit seizoen moet er gewoon doorgeselecteerd worden, ook binnen de technische staf.

26-12-2018 09:16

Willem10 +11981

Eens. Ik zou alleen echt geen enkele haalbare naam bedenken waaronder het beter wordt. Een buitenlander zou kunnen, maar dan wel met die opdracht dat hij een minimaal aantal jeugdspeler actief bij de hoofdmacht MOET betrekken. Dat moet onze filosofie zijn en een trainer moet de lijn die de club uitstippeld volgen. Jeugd zou de levensslagader van de club moeten zijn. Een goede verkoop kan niets tegen op.

26-12-2018 13:22

Criticus-010 +5

Helemaal mee eens, kan idd geen kwaad.

Zodra jij na een tijdsbestek van 4 jaar nog steeds jouw functie niet zelfstandig uit kunt voeren, is het heel normaal om er iemand naast te zetten met ervaring.

26-12-2018 10:24

appelstroop +262438

Gio out en een ervaren no nonsense rot erin! Iemand met wat meer slagvaardigheid en charisma zou goed zijn

26-12-2018 04:43

joopkater +6328

Noem er maar 1 die beschikbaar is. Ik kom eigenlijk alleen maar op van Marwijk en die is eigenlijk ook verbonden aan PSV.

26-12-2018 09:18

PeturP +1

Waarom zou dat een Nederlandse trainer moeten zijn? Er lopen zat trainers rond in Europa, je zal een profiel moeten opstellen, een trainer die past bij de speelstijl (of liever stijl die je zou willen spelen) en bewezen heeft een elftal te kunnen laten voetballen (zou een zegen zijn) en wat bereikt heeft.
En laat dat profiel vooral niet door van Geel opmaken, je kan geen trainer selecteren door naar de samenvattingen te kijken.

26-12-2018 10:58

joopkater +6328

Ja zo'n profiel is ook geen ene fuck waard:
1. Moet spelers beter maken.
2. Moet aantrekkelijk voetbal ambiëren.
3. Moet communicatief vaardig zijn.
4. Moet de engelse/nederlandse taal bovengemiddeld machtig zijn.
5. Moet ervaring hebben.

Dit kan zelfs Martin van Geel. Echter heb je ook te maken met:
6. Wil tegen een Nederlands loon werken.
7. Accepteert dat er een verwachtingspatroon is dat meerdere malen hoger is dan dat van de beschikbare middelen.

Voor Nederlanders heeft Feyenoord iets magisch. Maar wil je een buitenlandse trainer die ookmaar enigzins tactisch onderlegt is... dan ga je zwemmen.

26-12-2018 11:54

Reintjuh +5316

8 je word altijd voor rotte vis uitgemaakt op fr12

26-12-2018 15:29

Blanke +5

kerst is kut. en ik ben blut. morgen maar mn kontje verkopen. veel relevanter nieuws dit

26-12-2018 03:34

Juicher +62021

Lekker je blanke reet in de etalage zetten.

26-12-2018 09:52

fr09A +0

Advocaat erbij lijkt me prima, in ieder geval weer wat leven in de brouwerij!

26-12-2018 01:29

opbokken +16

Hahahaha heerlijk sta net aan zo'n statafel met zo'n net lang doek eroverheen met mijn meisje en mijn schoonouders, gaat op een gegeven moment die vader even een peukie doen buiten en zijn vrouw naar het toilet. Is mijn meisje snel onder dat doek gaan zitten en op een gegeven moment komt eerst die moeder weer terug en even later ook vader. Staan we daar weer te praten en vraagt die vader waar zijn dochter is. Ik zeg die werd gebeld door een collega dus die zijn even aan het bellen, niet wetende dat ze me eigenlijk stiekem een hele geile pijpbeurt aan het geven was vanonder het doek. Genieten. Ik wens al mijn kameraden ook zo'n fijne witte Kerst toe! Proost.

26-12-2018 01:00

feyenoordjob +920

Wanneer komt deel 2 uit?

26-12-2018 01:34

rikkie12 +9256

Jij wist niet dat ze je een pijpbeurt gaf???
Moet ze nog veel leren....

26-12-2018 11:43

opbokken +16

Je dochter? Mijn schoonpa heet ook Rikkie namelijk.

26-12-2018 12:48

Highvleet +1

Waarom krijgt deze kwakzalver een podium....een van de redenen waarom er nu nog steeds geen geld is....comedy capers dit.

26-12-2018 00:27

Highvleet +1

Een coach voelt instinctief aan wanneer hij moet vertrekken. Die kans voor open doel heeft Van Marwijk gemist, waardoor zijn toekomst wordt bepaald door technisch directeur Rob Baan, die verantwoordelijk is voor het aan- en verkoopbeleid. Baan mist het charisma om zijn beleid via de media uit te leggen en te verdedigen. Hij glipt het liefst via de achterdeur naar binnen, sluit zich de hele dag op in zijn kantoor, verstopt zich voor journalisten en sluipt via een zijdeur weer naar buiten. Baan begrijpt niet waaraan een grote club zoals Feyenoord behoefte heeft. En dat is zeker geen mediaschuwe, achterdochtige beleidsbepaler die de trainer laat opdraaien voor zijn aankopen, onder wie opmerkelijk veel miskopen.

26-12-2018 00:30

Highvleet +1

Aldus Derksen in vi …

26-12-2018 00:31

Hussie +0

Op het laatst heeft hij er ook een puinhoop van gemaakt. Na de UEFA cup winst kwam hij aanzetten met schreuder, peter vd berg en later de bijna gestopte Gerard de nooijer. De geschiedenis herhaalt zich wat dat betreft.

Baan was wel verantwoordelijk voor de laatste ‘onbekende’ spelers die aanwinsten bleken te zijn. Ono, emerton en kalou. Dan praat je ondertussen over ruim 15!! jaar geldeden. Kan je nagaan, 15 jaar aan rommel uit het buitenland gehaald.

Maar volgens Martin Middelmaat is de de scouting prima op orde bij feyenoord.....

26-12-2018 00:35

1234567890 +172712

Dus wat moet Derksen doen bij Feyenoord aan de slag samen met Gijp want deze 2 kunnen in 10 minuten de boel weer op de rails hebben.Met de bek

26-12-2018 12:21

hasil +8

Baan is destijds geslachtofferd om de GKL uit de wind te houden. De kritiek op de GKL was destijds groot vooral vanwege het feit dat de club, toen ook al, financieel mijlenver achterliep op Ajax terwijl kort daarvoor de UEFAcup was gewonnen. De reden waarom Baan gedwongen was matige spelers te kopen. Baan was het haasje, de GKL was even gered. Tijdelijk want uiteindelijk heeft hem de financiële misère ook opgebroken.

Grappig is dat de geschiedenis zich herhaalt met kritiek op MvG. Kortom het is van alle tijden.Net als Baan heeft ook MvG geen gelddrukmachine waar de vereiste flappen uit komen om structureel betere spelers te halen. Die Baan was destijds een kundige man die het goed gedaan heeft gezien de middelen die hij tot zijn beschikking had.

Maar er zijn altijd mensen die moeten sneuvelen in zo'n proces.
Ach , en die Derksen lult maar wat uit zijn nek. Het beleid van Baan was een afgeleide van de financiële mogelijkheden die de GKL hem gaf. En die waren in die periode ook al stukken minder dan bij de top 2. Maar Derksen heeft het nooit aangedurfd ook maar èèn kritisch woord over de GKL te schrijven. Baan was de zondebok. Maar het zat destijds wel anders.

26-12-2018 00:57

edward09 +5

Jij hebt er tenminste een heldere kijk op Hasil. (niet sarcastisch bedoelt)

26-12-2018 01:22

Hussie +0

V geel heeft inmiddels al meer dan 50 miljoen uitgegeven iets wat Baan niet kon dus dat excuus dat er geen geld te besteden was gaat niet op.

50 miljoen aan middelmaat.

26-12-2018 10:57

Sjeep +16050

Comedy capers?

26-12-2018 02:22

Miket +0

Jacobs: Hij weet spelers voldoende op te laden voor PSV...... nou Jacobs dat is 1 van de 2 tegenstanders waar dat automatisch gebeurd. Gio moet ze juist opladen voor Fortuna en ADO en dat kan hij dus niet.....

26-12-2018 00:18

Zen +8

Met andere woorden Gio kan het niet alleen, wat ik al eist, en waarom hij voor de club behouden moet worden is mij een compleet raadsel

26-12-2018 00:01

Rotterdamijsselmonde +1

Hoop oprecht dat MvG en GvB van het kerstdiner hebben genoten en dat zij zich daarbij geen zorgen hebben gemaakt om Feyenoord..........Sarcasme modus aan.

25-12-2018 23:39

Diongouda +36050

Wss weten hun ook wel dat ze aan een dood paard ant trekken zijn

25-12-2018 23:42

Rotterdamijsselmonde +1

Dat denk ik niet want anders hadden ze dat dode paard allang losgelaten. Nee, zij beiden voelen zich groter als de club Feyenoord zelf en dat spijt me voor beiden.

26-12-2018 01:37

jaap100 +295

van Gastel zakken vuller voegt niks meer toe

25-12-2018 22:58

Zen +8

Heeft hij nog nooit gedaan

26-12-2018 00:00

tussenjaar +6196

Van gastel en makaay zorgen voor de bitterballen

26-12-2018 02:00

deleted106 +19

V gastel bakt de mini frikandelletjes

26-12-2018 14:49

louisvanderploeg +12979

Ik denk zelf dat niet Gio weg moet, maar het word eerder tujd viir een nieuwe td die eens verder kijkt. Als Gio wel weg moet dan graag Dick als hoofdcoach. Al is het maar voor 1 jaar. Doorselecteren en daarna een totale buitenstaander als hoofdcoach aanstellen. Maar dan ook jean paul wegdoen. Die heeft volgens mij al jaren geen meerwaarde

25-12-2018 22:22

FrenkieT1981 +1362

Je zal volgend jaar maar advocaat hebben met de wolf en fraser als assistenten en dan het jaar erop fraser als hoofdtrainer. Eindelijk weer reëel, doordacht en mannen voetbal. Zou er wel een hard plassertje van kunnen krijgen..

25-12-2018 22:16

wilbert17 +23475

Nooit frasier
Club is al verneukt heb je niet de slechste trainer voor nodig om dat te bevestigen

25-12-2018 22:28

dennis-zuid +4235

Jaa eindelijk weer hersenloos mannenvoetbal. Beuken, houthakken en hard werken. Kunnen we gelijk Immers en Kazim terughalen

25-12-2018 22:38

Hussie +0

Whahah ja man lekker weer jaren naar antivoetbal kijken, wat een feest! Supporters bij ADO en vitesse waren blij dat hij weg was, omdat elke bal breed of terug werd gespeeld i.p.v. naar voren. Ook bij sparta is het voetbal om te maken en speelt hij met 5 verdedigers. Enige wat hij uit z’n mond krijgt is gebral over mentaliteit, maar voetbal krijgt hij er nooit in bij z’n ploegen.
De wolf is precies hetzelfde, wanneer je zegt dat Lex immers bij hem altijd als eerste zou worden opgesteld weet je genoeg.

Deze club draait al 25 jaar om hard werken, inzet en mentaliteit en het heeft maar liefst 3 landstitels opgeleverd, tel uit je winst!

25-12-2018 22:59

PindakaasFR +133

De wolf en fraser. Dan weetje gewoon dat het weer ogen uitkrabben gaat worden tijdens de wedstrijden van Feyenoord.

25-12-2018 23:08

feyenoordforever2110 +2

Dat heeft Rob Baan goed gezien, van Bommel dankt zijn succes mede aan Bert van Marwijk, ervaring is zo belangrijk bij een topclub en denk erom, ik heb dit al gezegd voordat het seizoen begon, niet om gelijk te krijgen, maar je zag dit al weer mijlenvel vantevoren aankomen, maar men is in het Maasgebouw zo kortzichtig, dom en visieloos, heel jammer.

25-12-2018 21:33

Riccardo_FR +16

Dit seizoen is klaar. Gebruik de winterstop om geld te genereren. Toornstra, Tapia, Vermeer en Botteghin zijn 3 spelers waar je een paar miljoen voor kan verkopen en waar je met Kokcu Bouchataoui, Geertruida en Delle/ten Hove gewoon spelers heb die best dat reserve plekje warm kunnen houden. Wat je ervoor krijgt is moeilijk in te schatten maar je bespaart wel 3.6 miljoen aan salaris per jaar.

25-12-2018 20:22

Verstappen +7587

Met Vermeer moet je ff wachten tot het einde van het seizoen. Delle en Ten Hove zijn beiden te matig om tweede keeper te zijn. Aan het eind van het seizoen zou je Vorm transfervrij over kunnen nemen.

26-12-2018 00:12

Heyplaat +1291

Wat een lul de behanger is de Baan toch ook. Eerst de club naar de afgrond geholpen en nu wil hij he weer doen. Gio is al een kloon van Advocaat maar zelfs nog iets minder behoudend. We hebben juist behoefte aan een aanvallend ingestelde coach.

25-12-2018 20:00

PeturP +1

Naar de afgrond? Hoe kom je daar nou bij. In 2003 was Rob Baan weg. Niet stemming gaan maken, schei daar nou eens mee uit man. Zeker voor een Heyplater.

25-12-2018 20:29

Heyplaat +1291

Ja ik zie dat ik me iderdaad heb vergist, dacht dat hij pas na de Uefa Cup was gekomen maar hij zat er juist tijdens kampoenschap van 1999 en Uefa cup zat.

26-12-2018 15:19

romeo +1

Laat eerst Martin Middelmaat maar vertrekken

25-12-2018 19:38

feyenoord_Freak +14029

Met Dick en Gio samen gaan we de oorlog echt niet mee winnen gaat nergens over

25-12-2018 19:32

PeturP +1

Tot de beste TD's van Nederland over de jaren heen hoort al langere tijd Ted van Leeuwen. Die heeft er een neus voor en contacten.

25-12-2018 19:31

Skylab +667

Kom nou eens met iets nieuws....steeds maar terug grijpen naar het verleden.

Ontsla die man en ga verder met een andere...maakt niet uit wie

25-12-2018 19:29

KOTER10 +0

Slimme man die Baan.

25-12-2018 19:26

Mensini +14559

Voor psv hoef je ze juist niet op te laden, maar juist tegen de kleine clubs!

25-12-2018 19:01

ernst H +4998

Mooie docu op Fox over Ono

25-12-2018 17:53

haan88 +2

Ik weet niet maar volgens mij is dhr Advocaat momenteel trainer bij Utrecht. Wat een onzinnig gezwam weer.

25-12-2018 17:40

FC Apendrecht.nl +29789

Heeft aan aflopend contract, is in de zomer weer beschikbaar

25-12-2018 18:15

viper +0

Even de kalkoen vullen

25-12-2018 17:20

vinniev +0

Dan zit hij straks net als Frank de Boer bij matige clubs als Atlanta Utd. Eerst een mooie aanbieding, dan vertrekken.

25-12-2018 16:38

FeyU +1

Je weet dat Atlanta kampioen is?

25-12-2018 18:49

wijzijnfeye +401

En tweewekelijks in een uitverkocht stadion zit met 71.000 mensen

25-12-2018 21:18

PeturP +1

Waarvan de helft zit te BBQ en tijdens de wedstrijd :-)

25-12-2018 22:20

wijzijnfeye +401

Geef ze eens ongelijk

25-12-2018 22:27

FC Apendrecht.nl +29789

Gaan we ook eens iets nieuws doen?
Ik bedoel, nieuwe spelers? nieuwe trainers?

Altijd dat eindeloze oud spelers en trainers terug halen. Logisch dat de club nooit vooruit komt

25-12-2018 16:19

onbekend +89252

Mee eens gotenks

26-12-2018 14:14

klompus88 +20272

Ik heb een gat in me hasses

25-12-2018 16:18

haan88 +2

Das niet zo mooi. En dat op 1e kerstdag!

25-12-2018 17:38

Mensini +14559

Beter dan andersom....

25-12-2018 19:03

klompus88 +20272

Rob Ban hahaha goeie

25-12-2018 16:17

Suri +8933

Kleinere tip selectie creëren en deze waar nodig jeugd inpassen en jeugd een echte kans geven

25-12-2018 16:11

PindakaasFR +133

Of gewoon de staf en van Geel eruit ipv dit pappen en nathouden.

25-12-2018 16:05

Dommeloempia1 +19757

Advocaat kan mvg toch wel vervangen????

25-12-2018 15:56

luzacovic +1

Denk niet dat Dickie daar oren naar heeft. Hij is ook al 71 inmiddels. Heb liever dat hij af en toe even op de training komt koekeloeren dan dat hij in de directie gaat zitten.

25-12-2018 16:07

beppie172 +65576

Een trainer maakt via training spelers en het spel beter. Gio is dus duidelijk geen trainer, maar een coach.

25-12-2018 15:53

tosothiw +2

Ik zeg doen! Geef m 10.000 per wedstrijd dan komt ie wel kijken hoor.

25-12-2018 15:52

1234567890 +172712

34 wedstrijden ×10.000 Daar kom Dick echt niet voor en met wat beker en evt Europeese wedstrijden 100.000 meer

25-12-2018 23:03

tosothiw +2

Tis maar een paar uur per week hè.

26-12-2018 07:06

FcTussenjaar +18

Gio had afgelopen zomer door de voordeur moeten vertrekken

25-12-2018 15:42

Baksteen +3676

Eens, alleen onze middelmaat TD van Geel had dat niet door.

25-12-2018 15:42

beppie172 +65576

Kreeg ie waarschijnlijk geen toestemming voor van de RvC. Maar Gio had zo slim moeten zijn om zelf te vertrekken. Dan had ie als een held vertrokken en had niemand het gehad over de tekortkomingen als trainer en tactisch.

25-12-2018 15:57

Baksteen +3676

Hij had inderdaad zelf kunnen vertrekken als Held..Maar waarschijnlijk gaan ze gewoon met hem door dadelijk.

25-12-2018 15:59

beppie172 +65576

Als dat gebeurt gaat de Kuip leger en leger worden. Minder seizoenskaarten en meer supporters die af en toe een kaart kopen. Sfeer zal nog verder wegzakken want van het voetbal raak je niet opgewonden maar eerder gefrustreerd. Er moet echt een frisse wind gaan waaien. Je hoeft m niet te ontslaan, gewoon niet verlengen.

25-12-2018 16:04

Kameradski +8

Zo is dat, maar die beker heeft de deur dichtgedaan. Ik heb hier met zovelen geroepen dat dit zou gebeuren, omdat je weet dat het voetbal onder deze technische staf waardeloos blijft, maar dan komt het prijzenkamp, want daar gaat het bij velen het om, nou niet bij mij. Ik wil goed voetbal zien, dan maar 3e met goed voetbal zonder bekertje.

25-12-2018 15:46

beppie172 +65576

Dat is ook het grote verschil met Wenger waar zovaak naar gerefereerd wordt. Die teams speelde leuk voetbal en kreeg je waar voor je geld.

25-12-2018 15:59

pedro2 +0

Wenger won weinig prijzen

25-12-2018 20:13

beppie172 +65576

3 kampioenschappen, alle seizoenen behalve zijn laatste Championship League, 7 FA cups en 7 Charity shields.

25-12-2018 21:50

Suri +8933

Nu worden we denk ik 3e met slecht voetbal en wie weet de beker Kameradski

25-12-2018 16:10

beppie172 +65576

En is dat dan waar voor je geld?

25-12-2018 16:17

Suri +8933

Nee, maar het is het huidige voetbal seizoen het maximale. Er zijn er twee die er met kop en schouder boven uit steken in de competitie dit jaar. We kunnen hoog of laag springen maar zo is het. Dus tijd om deze achterstand hoe dan is te gaan inlopen vanaf nu

25-12-2018 21:59

beppie172 +65576

Ze doen het achterlijk goed in de slechtste competitie ooit. Maar tegen wie laten wij de punten liggen die we achterliggen op Ajax? 10 punten verloren tegen De Graafschap, Fortuna, Willem 2 en ADO. Daar had je kunnen en moeten winnen en dat had je gewoon meegedaan. Heeft niks met kop en schouders te maken van de top 2. Gewoon met falen door ons, net als in Europa.

25-12-2018 22:16

Suri +8933

Oke maar normaal verliezen meerdere teams. Punten.... Toch

26-12-2018 17:01

beppie172 +65576

In deze competitie mag dat dus niet. En het grappige is: we doen dat ook niet tegen de subtoppers maar juist wel tegen de rechterrijtje ploegen.

26-12-2018 18:50

Baksteen +3676

Mourinho is vrij....

25-12-2018 15:37

Km010 +5179

Snap t idee niet. Dick heeft een baan nu. En wie weet volg jr ook.... frisse wind!

25-12-2018 15:34

beppie172 +65576

Dick is nog aan het nadenken. Hij was tussenpaus in Utreg dus als ie zegt dat ie niet doorgaat hebben ze daar vrede mee. Dan gaan ze voor vd Brom.

25-12-2018 16:00

FR-Freggle +8

Of de club stelt een trainer aan die zelf kan functioneren.

25-12-2018 15:25

tussenjaar +6196

Net zoals Been, Rutten, Gullit, Verbeek en de gebroeders Koeman. Nul prijzen!

25-12-2018 15:42

TactvolleTacticus +3792

Ach ik had Gio wel in die tijd van Been willen zien trainen. Ik vraag me af of we nog zouden bestaan.

25-12-2018 15:45

TactvolleTacticus +3792

Bij elke aankoop als klein kut kind schreeuwen dat je een andere wil.
Vervolgens verbaasd zijn als ie geen nieuwe krijgt.

Foei Gio, je hebt je ijsje op de grond gegooid en je krijgt geen nieuwe meer.

25-12-2018 15:47

TactvolleTacticus +3792

Ben jij familie van onze ouwe afbrekert?

25-12-2018 15:45

luzacovic +1

Hoewel we met Koeman geen prijzen hebben gewonnen heb ik hem toch nog steeds hoger zitten dan Gio. Koeman speelde ook met een selectie die een stuk matiger was omdat de financiën klote waren.

25-12-2018 16:08

tussenjaar +6196

Koeman had veel meer internationals en Pelle

25-12-2018 16:18

luzacovic +1

Dus jij vindt dat Gio een slechtere selectie heeft dan Koeman heeft gehad? Oprechte vraag =)

25-12-2018 16:42

tussenjaar +6196

Een verdediging met Janmaat-BMI-De Vrij en Kongolo en back up Mathijssen is beter dan de huidige

25-12-2018 17:47

luzacovic +1

Laat daar geen twijfel over bestaan

25-12-2018 19:08

luzacovic +1

Vleugelspelers van Koeman waren wel redelijk ruk. Vooral de linkerflank. Middenveld is een beetje om het even.

25-12-2018 19:12

Hussie +0

Rijnmond is echt een verschrikking. Mensen als Emile schelvis en rob jacobs mogen daar ongestoord iedere keer onzin verkopen, maar ja wat wil je als verslaggevers als dennis van Eersel en Sinclair Bisschop veredelde supporters zijn zonder enige kennis van zaken. De termen die bij feyenoord al 25jaar terugkomen zijn: strijd, beleving, mentaliteit, motivatie en hard werken. Wanneer komen zo nou eens tot de conclusie dat alles valt of staat met techniek en individuele klasse??

Feyenoord is de enige ‘topclub’ in Europa waar spelers als Huysegems, buijs, immers en zo kan ik er nog wel 15 opnoemen op handen worden gedragen. Ook spelers van varkenoord zijn in 95% van de gevallen qua techniek en inzicht minder dan bij ajaks terwijl dat juist de spelers zijn waar grote clubs in geïnteresseerd zijn en dan veel geld kunnen opleveren. Wat er van varkenoord komt is veelal pure middelmaat die het in het buitenland amper redden.

Het hele technische beleid moet op de schop alleen zitten er in de raad van commissarissen alleen maar schijndoden zonder enige vorm van visie. Alles bij feyenoord is al jaren gericht op de korte termijn waardoor je na een incidenteel succes wanneer alles meezit en samenvalt weer keihard in elkaar stort. Qua scouting, ontwikkeling van jonge spelers en transferwaarde van het eerste elftal ligt feyenoord lichtjaren achter op de concurrentie. maar ja wat maakt het hen uit, we hebben toch 2keer de beker gewonnen en zijn voor het eerst in 18jaar weereens kampioen geworden dus gaat toch prima zo?

Deze hele club is doordrenkt met middelmaat.

25-12-2018 15:17

Diongouda +36050

Geen letter gelogen hussie. Onze club is gegijzeld door mensen zonder voetbalverstand en iedereen zit t wegzakken,maar doet niks. Dit is geen stuurloos schip,maar ondertussen een zinkend schip

25-12-2018 18:53

Spiderpig +174244

Hadden we maar weer zo'n goed TD als Rob Baan

25-12-2018 15:07

Obiku-in-de-spits +16824

Feyenoord had 2 prima trainers met Verbeek en Rutten. Rutten zorgt voor prima verzorgd voetbal (met jeugd). Verbeek is meer een opbouw trainer maar dan had je wel een sloot jeugdspelers nu in het eerste gehad die daadwerkelijk waarde hadden gehad.

Met Gio hebben ze gekozen voor succes op de korte termijn met een sloot oud-spelers. Is prima geluk, maar dan moeten we nu niet zeuren dat het niet om aan te gluren is. Alleen Vilhena en Berghuis zouden bij de top2 in de selectie zitten en dan betwijfel ik zelfs of ze daar basis zouden staan. De rest zou daar niet eens op de bank zitten (misschien Bijlow voor Lamprou).
Hoe kunnen er hier dan zijn die het over een kampioenschap hebben? Dan ben je alle realiteit uit het oog verloren.

25-12-2018 14:56

feyenoordkorsou +0

Wat heeft Advocaat nou objectief bekeken bereikt als trainer? Hij zal dit jaar met Utrecht op plek 4 tot 6 eindigen denk ik.......

25-12-2018 14:48

TactvolleTacticus +3792

In Rusland, België en Zuid- Korea hebben ze hem hoog zitten iig.

25-12-2018 15:27

hasil +8

Dick is sterk in het wisselen van spelers......vraag maar aan Robben destijds bij Oranje

25-12-2018 15:40

FcTussenjaar +18

Kinderachtig dit

25-12-2018 15:42

1234567890 +172712

Ook Dick kan fouten maken

25-12-2018 23:04

FcTussenjaar +18

Plek 4 tot 6 met Utrecht is gewoon goed

25-12-2018 15:42

Joe69 +1

Het stagneert in de DIRECTIE en de RVC geen oude meuk erbij halen jong bloed erin

25-12-2018 14:48

wirie010 +1814

Dickie hou jij mijn handje ff vast

25-12-2018 14:40

Rdam75 +923

Feyenoord moet Gio als trainer behouden en Gio moet na het seizoen vertrekken. Wat wil Baan nou

25-12-2018 14:35

wirie010 +1814

Jacobs zegt vertrekken en baan zegt houden.

25-12-2018 14:39

CPP +3500

Baan zegt Gio te behouden. Jacobs vind dat Gio door de voordeur moet vertrekken. Zijn twee verschillende personen

25-12-2018 14:40

Rdam75 +923

Ik zat met mn linkeroog in mn rechter broekzak te kijken. Thx

25-12-2018 14:55

1234567890 +172712

Jacobs heb ik tegenwoordig niks meer mee ouwe zuurpruim

25-12-2018 23:06

FR_076 +0

Wat is dit nou voor dom gelul, zeker een vriendje van hem.

25-12-2018 14:28

JBH +1677

Buiten de prijzen iser niets wat erop wijst dat Gio een echt goeie trainer is. Voetbal, tactiek, charisma, mentaliteit op de groep, ik weet het allemaal niet. Maak Dickie maar eerste trainer

25-12-2018 14:24
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties