AD: Feyenoord neemt tijd na 'nee' Advocaat

AD: Feyenoord neemt tijd na 'nee' Advocaat

Feyenoord gaat niet alles op alles zetten om zo snel mogelijk een nieuwe trainer te presenteren. De Rotterdammers moeten na het afhaken van Dick Advocaat op zoek naar een nieuwe kandidaat om Giovanni van Bronckhorst op te volgen.

Feyenoord heeft geen haast met het vinden van een nieuwe trainer. ''Het is pas februari,'' vertelt algemeen directeur Jan de Jong in gesprek met het Algemeen Dagblad.

Willem van Hanegem spreekt deze week in zijn column opnieuw zijn voorkeur uit: ''Pak nu maar gewoon Henk ten Cate en Henk Fraser. Of Phillip Cocu. En ga na de zomer ook verder met een nieuwe technisch directeur.''

Lees meer over
Giovanni van Bronckhorst Jan de Jong Dick Advocaat Willem van Hanegem
Plaats reactie
666

FR_Joel +2833

Hou alsjeblieft op met fraser bij sparta zijn ze hem al helemaal zat

12-02-2019 12:48

martien snellen +590

Geen Moniz aub.Zou Duitser nemen Herlig,Veh of Slompka.

12-02-2019 10:01

Athon76 +0

Fraser, de Wolf en Ricardo Moniz lijkt mij een mooie combinatie.

Dat Moniz nooit genoemd wordt vind ik onbegrijpelijk.
Heeft met Trecin Feyenoord uitgeschakeld, maakt spelers bewezen beter, mooi en aanvallend voetbal, kan goed met jeugd overweg, redelijk netwerk, Rotterdammer.

12-02-2019 09:57

Snoek1974 +1827

Er zou een frisse wind door de club moeten waaien en misschien eens dat clu sentiment loslaten waardoor er meer keuzes komen en de structuur van de club eens veranderd want met maar 6 miljoen minder qua begroting moet je dichter bij PSV staan en gewoon zorgen voor een groter netwerk , optimalisatie jeugdopleiding en gaan voor beter positie spel .

Algemeen directeur : Robert Eenhoorn

Technisch manager : Wim Jonk

Hoofdscout : Hans Gilhaus

Trainers duo : Michael Laudrup & Kees van Wonderen en Laudrup zal ook een eigen assistent meenemen .

Extreme out of the box gedachte , gaat natuurlijk niet gebeuren want degene aan de top beschermen terecht hun eigen baantjes , maar dit zijn namen met een goede visie , internationaal netwerk en staan voor verzorgd voetbal en kunnen zorgen dat de sleeping giant eindelijk wakker wordt en die het geld van de verkopen goed zullen herinvesteren

12-02-2019 07:53

standyourground1908 +775

Ik ben een groot voorstander van Eenhoorn, maar jan de jong zit er relatief kort en in een dergelijke functie zit je meestal een jaar of 10. Je kunt hem, in zo’n korte tijd, nog niet afrekenen op prestaties.

Voor Van Geel is het wel tijd om te gaan. Een vervanger vinden is lastiger. Enig zakelijke vaardigheden en inzicht, uitstraling en netwerk lijken me de belangrijkste voorwaarden.

Een nieuwe td kan het doorlichten van de scouting als opdracht mee krijgen. Onze scouting staat er naar buiten toe niet goed op, maar er zijn vaker geluiden geweest dat spelers wel aangedragen worden, maar de td liever in zijn eigen netwerk vist...

Trainersduo...iemand van buiten de club graag. Anders blijven we weer jaren zeulen met sentiment

12-02-2019 10:36

Guipelle +1788

Geen Cocu aub.

12-02-2019 00:36

FR-JJN +12867

Heeft wacht even met het naar buiten brengen met hun wel doordachte plannen b, c en d......

11-02-2019 23:45

FR-JJN +12867

Feyenoord wacht even met het naar buiten brengen met hun wel doordachte plannen b, c en d....

11-02-2019 23:45

FR-JJN +12867

Feyenoord wacht even met het naar buiten brengen VAN hun wel doordachte plannen b, c en d....

best verdomde lastig zeg

11-02-2019 23:46

DoubleSpy +8275

Dat komt ervan als je een half kratje leegdrinkt en dan achter je toetsenbord gaat zitten.
Onthouden: altijd eerst die hele krat leeg! ;)

12-02-2019 12:07

FR-JJN +12867

hahaha niet eens een druppel op, erg eh X)

maar tnx voor de tip, misschien komt ie nog van pas in de toekomst

12-02-2019 12:10

hondje1 +334

Haal die Zidane nou!

11-02-2019 23:42

Toddemij +911

Waarom Cocu Willem? Die werd in Eindhoven weggestuurd om zijn defensieve en onattractieve voetbal. V Bommel was daarna een verademing voor dat publiek. Hier wordt geroepen om aanvallend en aantrekkelijker voetbal. Dan moet je dus geen Cocu gaan halen.

11-02-2019 22:36

jonaathn +14724

Zo zorgen ze ervoor dat er in ieder geval niet over speculeren in de media.

11-02-2019 22:32

ericcfeyrot12 +0

Jaap Stam? Lijkt me een betere optie dan Fraser of Steijn

11-02-2019 22:06

beppie172 +65704

Die gaat deze zomer richting Arena als ten Hag geen kampioen is geworden.

11-02-2019 22:07

beppie172 +65704

Maar zeker een prima kandidaat.

11-02-2019 22:07

Mactor +1

Advocaatje joe es aaaatje, we worden wereldkampioen!!!

11-02-2019 21:52

feyenoordforever2110 +2

Laten we aub stoppen met Cocu als trainer, zo'n verschrikkelijke laffe trainer, heeft bij PSV ook hele slechte periodes gehad en had maar wat moeite om zijn elftallen aan het voetballen te krijgen, dus aub geen Cocu.

11-02-2019 21:19

NicoJansen +3244

Willem van Hanegem heeft gelijk Henk & Henk en van geel out.
Kunnen we van geel ruilen tegen Robert Eenhoorn.

11-02-2019 20:33

beppie172 +65704

Ja, want Eenhoorn is een TD.....zucht

11-02-2019 20:40

NicoJansen +3244

Jan de jong foutje bedankt

11-02-2019 20:51

PeturP +1

Beppie, wees heel eerlijk. Vertel ons waar de kwaliteiten van van Geel de afgelopen jaren naar voren kwamen, kwaliteiten waarvan we allemaal zeggen, nou, inderdaad, dat had niemand anders in Nederland voor elkaar kunnen boksen. Hij is zeker zijn geld als best betaalde TD van Nederland dubbel en dwars waard!

Ik hoor het graag

11-02-2019 21:20

beppie172 +65704

MvG is in de eredivisie de TD met de meeste prijzen behaald onder zijn beleid. Zal ie toch wel wat goed doen.

En PeterP, wees heel eerlijk: denk jij echt dat Brands en Overmars minder inkomsten hadden dan MvG?

11-02-2019 21:34

PeturP +1

Overmars wel, staat in jaarverslag, Brands is weg, zie transferbalans van Brands, die heeft 10 tallen miljoenen verdient aan aan- en verkoop (niet eigen jeugd). van Geel helaas niet.

11-02-2019 21:45

beppie172 +65704

Salaris van Overmars misschien wel, maar bonussen zijn enorm bij Ajax.
Kwam volgende lijstje tegen van paar jaar terug. https://www.quotenet.nl/Lijstjes/Is-het-salaris-van-Maarten-Fontein-echt-zo-hoog-Hier-de-11-best-verdienende-voetbalbobo-s-van-Nederland

11-02-2019 21:52

tussenjaar +6205

Willem is knettergek

11-02-2019 20:58

henkvermaat +2

Wat doet Jan de Jonge eigenlijk elke maand een spreadsheetje bekijken?

11-02-2019 20:19

wilbert17 +23476

Ga nou gewoon eens kijken bij Antwerp Fc en verleid de trainer tot een contract

11-02-2019 20:16

lauwersfr +889

Die zal wel punten halen, maar die jagen ze hier naar enkele weken terug weg.
Is vooral verdedigen en duels.

Haal daar arslanagic maar weg (cv) en Luciano donofrio als td

11-02-2019 20:22

Jurk +7082

Henry......

11-02-2019 19:41

beppie172 +65704

...Charles Albert David
Hertog van Sussex

11-02-2019 20:26

Meekijker +4306

Hoe lang mag Van Geel nog aanblijven? Eeuwig kridiet omdat HIJ degene is die Feyenoord gezond heeft gemaakt? Nou, dat ligt wel ietwat genuanceerder. VvF, jeugd.. Bakken met geld gaan naar de kolere de laatste jaren. Jong Feyenoord speelt nog altijd in een nietszeggende competitie door een grove inschattingsfout, waardoor jeugd op dit moment tussen wal en schip valt. Daarom maar een zogenoemd samenwerkingsverband aangegaan met Dordrecht.. Het is wel een keer mooi geweest. Dalijk k komt ie echt nog aanzetten met het duo Fraser en De Wolf. Nou daarvan springen toch spontaan de tranen in je ogen?

11-02-2019 19:26

doellijntechnologie +9500

Henk ten Cate, Henk Fraser of Philip Cocu. Komop zeg. Gaat Willem alleen in Nederland op vakantie? Waarom moet het per see een Nederlander zijn. Kijk is over de grens, wat is er mis met een Duister, Spanjaard, Italiaan, Argentijn of Braziliaan. Alle vijf grotere voetballanden dan Nederland op dit moment.

Men wil een Nederlander voor ''dat mooie Nederlandse voetbal'', naar mijn mening is dat onzin Feyenoord kan dat voetbal gewoon niet spelen, onder Rutte lukte het eventjes, maar verder hebben we vooral vechtvoetbal gezien, daarmee hebben we ook prijzen gepakt. Ik ben trots op het voetbal van Feyenoord (als het lukt tenminste, 6-2), met zijn elven vechten voor de overwinning. Ik wil een trainer die dat erin brengt, vechtlust. Elke wedstrijd.

11-02-2019 19:06

PeturP +1

Keuze Advocaat is armoedig. Kom op, vernieuwend zijn, van Geel een schop onder zijn kont en bouwen naar Feyenoord 2.0. Anders loop ik achter een rollator voor we weer eens op de Coolsingel staan.
Tegen pisvee met Kramer in spits is echt armoedig.
Van van Geel mag je niks verwachten, die is alleen maar op zijn eigen pluche zetelbehoud uit. Zoals zovelen in de Kuip en Maasgebouw. Helaas.

11-02-2019 18:53

TheEmpreror +0

Dit spitsje misschien halen? https://www.transfermarkt.nl/albian-ajeti/profil/spieler/195906 leuke speler bij Basel!

11-02-2019 18:34

TheEmpreror +0

En deze: https://www.transfermarkt.nl/marvin-spielmann/profil/spieler/192653

Was al interesse voor. Typische Feyenoord-transfers. Haha

11-02-2019 18:35

Tedje +836

We hebben al eens een aanvaller van Basel overgenomem, was niet zo'n succes

11-02-2019 19:13

onweerwolf +715

Roger Schmidt!

11-02-2019 18:32

coenradio +0

Zijn er nog leuke jongetjes actief hier?

11-02-2019 18:03

JS-FR1 +17057

Mij rest de vraag; Waar eet jij jouw kip het liefst en hoe denk jij over een kip?

1. Gewoon thuis
2. Lekker warm bij KFC
3. Ik eet geen kip, wel een kuiken
4. Ik eet wel kip maar lust het niet
5. Ik lust wel kip maar eet het niet
6. Ik heb veel kip gegeten maar ik eet dat nu niet meer
7. Ik eet geen kip maar ik wil dat in de toekomst wel doen
8. Kip is geen kipfilet of chickenwing. Kip is kip

11-02-2019 18:09

Ro__078 +4511

Hoezo lust je geen kip?

11-02-2019 18:23

DV-FR1908 +628

Zit een klein beetje te dollen joh. Kip is heerlijk en bevat ook veel eiwitten die goed zijn voor de kast.

11-02-2019 18:25

pdevriesvanoyen +27

Geen Geert -Jan hr die alles weter wordt overall ontslagen !!!!

11-02-2019 16:50

Dezwartetulp +76753

Is er niet ergens een assistent trainer die lang met gasten als Guardiola of Klopp heeft gewerkt en hun methode tot in de puntjes kent. De cheap rip off zeg maar

11-02-2019 16:47

Dezwartetulp +76753

Precies de reden waarom ik van Gaal niet noemde :)

11-02-2019 19:21

royeboy +7970

Pepijn lijnders van nec eerder hahhaha

11-02-2019 18:41

Ponkie46 +10

En dan? Om de speelstijl van pep te hanteren heb je ook spelers met bepaalde kwaliteiten nodig.

11-02-2019 19:30

Dezwartetulp +76753

Denk dat je met Larsson, Berghuis, Kökcü, Clasie en nog 1 of 2 van dergelijke aankopen best aardig tikkietakkie kan spelen.

11-02-2019 21:05

Ponkie46 +10

Ik geloof best dat dit Feyenoord leuker voetbal kan laten zien dan dat het nu doet. Maar om de spelopvatting van guardiola uit te kunnen voeren moet je een je over voetbalintilligentie beschikken die bij ons alleen Robin van Persie heeft. Die jongens bij City krijgen zoveel taken mee. Elkaars taken overnemen en doorschuiven in bepaalde situaties, die je dus ook moet herkennen. Onze spelers hebben al de grootste moeite hun primaire taak uit te voeren. Spelers die voor dat type voetbal in aanmerking komen, spelen niet of iig niet lang in de eredivisie.

11-02-2019 21:55

Dezwartetulp +76753

True, maar ik heb het ook over tikkietakkie op eredivisie niveau he :) Bovendien is de tegenstand ook wel wat zwakker hier, dus is er meer tijd en ruimte om die taken uit te voeren.

12-02-2019 10:25

king65 +0

Geef Gert-Jan nog een kans. Hij is een stukje ouder en mogelijk wijzer geworden. Wordt er tenminste wel fysiek goed getraind.

11-02-2019 16:34

Tedje +836

Gert-Jan hoeft niet zo zeer wijzer te worden. Dat is niet de reden dat hij destijds wegging. Hij hekelde het gebrek aan topsportbeleid bij Feyenoord. Dat is nu nog niet anders.

11-02-2019 16:39

Spiderpig +174618

nee man , bijna overal mislukt

11-02-2019 16:53

De-Zuidhaven +9

Aub geen Fraser of De Wolf

11-02-2019 16:33

frfanatic1908 +7

Waarom niet? Ik denk dat de Wolf en Fraser een gouden combo is eigenlijk.

11-02-2019 17:13

ElPanzeFr +21324

Want als je de coach van Sparta en die van Spakenburg samenzet heb je opeens een goed coachingsduo?!

11-02-2019 18:37

De-Zuidhaven +9

Hahahaha grapje toch????

11-02-2019 19:20

damian7 +30

Hein Vanheazebrouck


Speelt aanvallend voetbal en heeft bewezen dat hij met minder materiaal kampioen kan worden.


Er is trouwens een Sirieus bron uit België die bevestigd dat hij op het lijstje staat

11-02-2019 16:30

Tedje +836

Heeft ook wel een voorkeur van mijn kant. Heb hem ine jaren bij Gent rond kampioenschap vaak gezien. Selectie was zo slecht nog niet toen qua materiaal met Sels op de goal, Asare als verdediging. Renato Nero en Kums middenveld en Delpoitre als spits. Was best aardige selectie. Is wel fan van 3-5-2. Geval met Vanhaezebrouck is wel dat hij overloopt van instructies / uitleg geven in zeer uitgebreide vorm en tactisch gedetailsitisch. Dat vraag wel enigsinds slimme spelers die dat kunnen knijssen en uitgevoerd krijgen.

11-02-2019 16:45

lauwersfr +889

In België nog niets over vernomen

11-02-2019 18:22

Tedje +836

De Belgische media is ook niet de bron zoals damian aangeeft, alles wat er in de Belgische media over te vinden Is verwijst naar Nederlandse media.

11-02-2019 18:33

damian7 +30

Dan gaat hij 5-2-3 spelen.

Elia-Janssen-Berghuis

Fer-Clasie

Haps-Martina-Botteghin-St.Juste-Janmaat

Bijlow


in balbezit komen Haps en Janmaat op en dan krijg je 3-4-3 .

11-02-2019 20:19

bart-goor72 +0

VAN GEEL OUTVAN GEEL OUTVAN GEEL OUTVAN GEEL OUTVAN GEEL OUTVAN GEEL OUTVAN GEEL OUTVAN GEEL OUTVAN GEEL OUTVAN GEEL OUTVAN GEEL OUTVAN GEEL OUTVAN GEEL OUTVAN GEEL OUTVAN GEEL OUTVAN GEEL OUTVAN GEEL OUTVAN GEEL OUTVAN GEEL OUTVAN GEEL OUTVAN GEEL OUTVAN GEEL OUTVAN GEEL OUTVAN GEEL OUTVAN GEEL OUTVAN GEEL OUTVAN GEEL OUTVAN GEEL OUTVAN GEEL OUTVAN GEEL OUTVAN GEEL OUTVAN GEEL OUTVAN GEEL OUT

11-02-2019 16:18

peter_ressel +41

ja dat weten we nu wel.... maar wie gaat hem eruit kicken.

11-02-2019 16:25

bart-goor72 +0

Jan de poppendokter

11-02-2019 16:29

Tedje +836

Wie is Outvan Geel?

11-02-2019 16:47

peter_ressel +41

dat weet niemand... en schijnt spoorloos te zijn

11-02-2019 16:55

bart-goor72 +0

Broer van Martin krentenbol

11-02-2019 17:06

feyenielsje +404

Er is inderdaad geen enkele reden om overhaaste beslissingen te nemen. Overigens hoop ik dat het niet bij alleen een nieuwe hoofdtrainer blijft en wordt er op meer posities naar verst bloed gezocht.

11-02-2019 16:17

Rotterdammer +11230

Wie weet komt er nog een prima trainer vrij

11-02-2019 15:47

horus +319

eerst van geel weg, zo'n beslissing moet je niet aan deze kruidenier overlaten!!

11-02-2019 15:38

paulw +0

Ja, hij heeft altijd slechte trainers benoemd

11-02-2019 19:41

Feyenoord22 +1

Fred rutten en moniz?

11-02-2019 15:34

dennis-zuid +4237

Rutten zou ik prima vinden

11-02-2019 15:44

olaf-pot +143

Geef die steyn nou een kans lijkt mij een prima trainer hij heeft idd geen ervaring bij een topclub maar had van Marwijk dat wel dan en daar komt bij dat steyn wel een coach is die talenten de kans geeft en hij zelf ook nog heel wat jaren mee kan en dus aan iets kan gaan bouwen.
Wat ze ook moeten vernieuwen is de TD en de scouting

11-02-2019 15:31

olaf-pot +143

Helemaal mee eens maar het is ook een trainer waar je even mee vooruit kan je kunt dan bouwen aan iets moois geef z on trainer ff de tijd ik heb vertrouwen in hem

11-02-2019 18:11

Kire +4

En een nieuwe TD.

11-02-2019 15:18

joepie +22

Is er geen vertrouwen meer in Van Gastel?

11-02-2019 15:07

Dirk Zeeland +365

Eeuwige assistent...

11-02-2019 16:38

Dezwartetulp +76753

Men vindt 'm te dik

11-02-2019 16:48

ousi-feyenoord +388

Als t maar geen Steijn wordt, oo wat word ik knettergek dan!!!!

11-02-2019 14:59

FRstan1908 +0

Zou Erwin Koeman ook wel een goede vinden!

11-02-2019 14:59

FR-Arnhem +49985

Ik vind Cocu van alle namen die genoemd worden eigenlijk de meest logische (buiten Louis maar die komt toch niet). Advocaat: te oud. Steijn: geen enkele ervaring bij topclub, wel goede trainer zo lijkt. Fräser: Feyenoorder, maar zou denk ik een Been-scenario worden. De rest van de geruchten zoals De Wolf, Ten Cate en Jol zijn niet serieus te nemen.

11-02-2019 14:44

FR-Arnhem +49985

Snap ik, maar je moet een trainer hebben die er gegarandeerd een paar jaar tegenaan kan. Daarnaast de voorwaarden van de club (Kennis Eredivisie, bewezen staat van dienst, etc.). Dan zijn er niet zoveel opties meer over.

11-02-2019 18:10

eddiebrommermuis +0

Neem een advocaatje met room.

11-02-2019 14:22

ndroock1 +2443

Willem, jammer dat je continu onzin loopt uit te kramen. Ga anders maar een potje janken. De tijd heeft je ingehaald joh.

11-02-2019 14:11

Agraat +2

Verklaar me gek maar nu ik er over nadenk zou die Slutsky van Vitesse misschien een prima trainer zijn voor Feyenoord.
Zet je Fraser als Feyenoord icoon en tevens ervaren trainer ernaast als assistent.

Slutsky heeft bij CSKA Moskou laten zien een prima trainer te zijn met o.a. 3 landstitels.
Tevens ervaring als bondscoach van Rusland en een EK of WK meegemaakt.

Slutsky + Fraser, ik zeg DOEN.

Nu bij Vitesse loopt het wat minder maar dat ligt meer aan het materiaal dan aan hem.

11-02-2019 14:11

wilbert17 +23476

Of Suske en Wiske

11-02-2019 14:19

Agraat +2

Alles beter dan van Bronckhorst

11-02-2019 14:25

Kesi77 +13630

Gerard Joling en Gordon. Hebben we tenminste wat te lachen. Al dat serieuze gedoe. Ze doen net of de nieuwe trainer de ballen erin moeten schieten. Maak het allemaal toch niet zo belangrijk wie er op de bank zit. Heb je een kuyt of Persie dan heb je geluk en anders niet.

11-02-2019 14:38

Agraat +2

Klopt wat je zegt, Kieft.
De spelers moeten het doen. Zonder Kuyt en van Persie had Feyenoord geen prijzen gewonnen.

Maar toch heb een trainer ook de nodige taken, anders kan je net zo goed geen trainer of iemand van de Jostiband voor de groep zetten

11-02-2019 15:01

Dezwartetulp +76753

Mwahh, denk dat Ten Hag toch wel de reden is dat ze weer geen kampioen worden hoor.

En ja, zonder Gio hadden wij die titel niet gepakt

11-02-2019 16:51

Agraat +2

Met alle respect maar in de titel zie ik totaal de hand van Gio niet terug.
Ik durf met zekerheid te zeggen dat Kuyt de spil was in het kampioenschap. Zonder Kuyt was Feyenoord geen kampioen geworden.

11-02-2019 18:53

Dezwartetulp +76753

Haha, oh jee, niet weer één die in de Kuyt hype (van Kuyt zelf) is getrapt. Zelf nadenken Agraat. Dan kom je al snel tot de conclusie dat het nooit aan Kuyt kan hebben gelegen. Gewoon Gio's titel, punt. Sterker nog, we zijn ondanks Kuyt kampioen geworden.

11-02-2019 19:21

Juicher +62183

Kuijt was zelfs wissel na de winterstop. Men vergeet iets te snel tegenwoordig. Al is zijn waarde in de kleedkamer niet te onderschatten.

11-02-2019 23:06

Agraat +2

Ik bedoel ook zijn aandeel buiten het veld. Binnen het veld was het vaak, afgezien van zijn leiderschap, dramatisch

12-02-2019 08:17

FR-Arnhem +49985

Ik snap wat je bedoelt maar een Rus met geen enkele met Nederland wordt een lastig verhaal. Daarnaast gaat Fräser niet als assisent van zijn opvolger werken.

11-02-2019 14:46

ladinsky +10

Dat moeten we toch maar niet doen denk ik

11-02-2019 16:25

JDJ +17950

Als ze Fraser willen kunnen ze net zo goed Gio houden. Fraser houdt de boel draaiende maar dat is het dan ook.

11-02-2019 14:06

ndroock1 +2443

Dan zullen we Gio inderdaad héél snel gaan missen. Fraser is nog niet rijp voor Feyenoord.

11-02-2019 14:10

BlankeVla +7857

''Pak nu maar gewoon Henk ten Cate en Henk Fraser. Of Phillip Cocu. En ga na de zomer ook verder met een nieuwe technisch directeur.''

Buiten het Philip Cocu verhaal, eens met Willem.

11-02-2019 14:04

tussenjaar +6205

Willem lult onzin man. Die gast moet echt naar een bejaardenhuis

11-02-2019 14:07

Lenpa +4656

Doe eens even niet zo respectloos..

11-02-2019 14:29

MaartenTT +19913

Vind hij stoer, veilig achter zijn toetsenbord.
Dit is helaas het 'fatsoen' van velen hier op FR-12.
Let maar op, hij gaat mij zo uitschelden...

11-02-2019 14:41

Campie +1

Royston fuc king Drenthe, als ze er dan niks van bakken schiet tie ze gewoon neer. Samen met Christian Gian zodat die niet meer hoeft te bedelen en Fred van Leer als fysio...

11-02-2019 14:03

dennis-zuid +4237

Jammer dat Van Hanegem nu ook al domme dingen begint te roepen

11-02-2019 14:01

wilbert17 +23476

Je bind v Geel wel ok?

11-02-2019 14:21

dennis-zuid +4237

Ik vind Fraser en Ten Cate niet oke

11-02-2019 15:05

Fakkelteit +10

Frank Demouge

11-02-2019 13:55

Dafinn +6

Kevin hofland? Als die ze papieren heeft gehaald. Laat zien dat je met minder materiaal tog spelers goed laat voetballen. Al is cocu tog me eerste keuze

11-02-2019 13:54

hasil +8

Kevin Hofland, de man die laf achter de rug om van Verbeek bij het bestuur ging klagen omdat hij vond dat er te hard getraind werd. En zo iemand wil jij voor de groep zetten?

11-02-2019 13:58

ladinsky +10

We weten niet of hij niet eerst naar Verbeek zelf is gestapt. Kan me zo voorstellen dat dit wel gebeurd is maar dat Verbeek, zijn stronteigenwijze karakter kennende, hier niks mee gedaan heeft.

Hard trainen is in principe niks mis mee maar duidelijk was dat de prestaties onder Verbeek ondanks een topselectie erg slecht waren. Dus misschien was het allemaal wel iets teveel van het goede.

En dan vind ik het juist sterk als de ervaren spelers opstaan en dit bespreekbaar maken.

11-02-2019 14:12

Dafinn +6

Dat was het verleden. Gaat nu om de trainer niet om de speler van toen. En daarbij gio en Roy makaay speelde toen der tijd ook nog bij feyenoord. ( zal niet geklaag hebben) maar is en zijn nu ook trainer van feyenoord met groot succes. Dus al die oude koeien uit de sloot halen schiet niet bepaald iets op he

11-02-2019 14:25

JDJ +17950

Niet die achterbakse Hofland nee. Eens met Hasil.

11-02-2019 14:04
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties