Pot over Advocaat: ''Ik denk dat het definitief is''

Pot over Advocaat: ''Ik denk dat het definitief is''

Cor Pot verwacht niet dat Dick Advocaat alsnog aan de slag gaat bij Feyenoord. de 71-jarige trainer heeft de Rotterdamse club vorige week laten weten niet aan de slag te gaan in De Kuip. Mede omdat hij momenteel niet goed in zijn vel zit.

''Ik denk dat het definitief is, terwijl ik ook weer lees dat er nog een opening is", reageert Pot verbaasd, die vindt dat Advocaat niet naar Feyenoord moet gaan. "Ik denk dat dit beter is voor Advocaat, omdat er te veel weerstand is van de supporters en de media. Feyenoord moet verder,'' vertelt Pot in gesprek met RTV Rijnmond.

Lees meer over
De Kuip Dick Advocaat
Plaats reactie
666

Nico01 +2

Kees van Wonderen lijkt me wel geschikt.

16-02-2019 19:24

hasil +8

Een hele berg supporters doorziet weer eens niet wat er gaande is. Die Driessen van de Telegraaf is helemaal niet bezig met Feyenoord. Die zijn, nadat ze een paar maanden even pas op de plaats hebben gemaakt vanwege het goede spel en resultaten,, weer begonnen om de poten onder de stoel van ten Hag verder weg te zagen.


En hoe doe je dat? Door de rol van Schreuder veel groter te maken dan hij is en te suggereren dat veel zijn verdienste is en hij de man is die goed met spelers kan communiceren. Dan ben je dus maar met èèn ding bezig en dat is de rol van ten Hag bagatelliseren.

En die arme Schreuder wordt misbruikt voor dat doel. De waarheid is dat hij te weinig persoonlijkheid bezit om zelfs bij een provincieclub als Twente het hoofd boven water te houden. Zal best een verdienstelijk assistent zijn maar daar lopen er legio van rond. Maar eindverantwoordelijkheid dragen is wel even andere koek. En zeker bij Feyenoord.

Alleen het idee al dat de club met deze man zou moeten gaan praten is bespottelijk. En de Telegraaf is met hele andere zaken bezig dan het welzijn van Feyenoord. Dat zou dat voor het eerst in haar geschiedenis zijn. Dit stukje lijkt over Feyenoord te gaan maar gaat in werkelijkheid over de positie van ten Hag.

15-02-2019 14:03

Kesi77 +13630

Van geel zal wel weer een miljoen neerleggen voor schreuder

15-02-2019 13:51

Mensini +14577

Pot tegen z'n Advocaat: ze moeten mij niet hebben maar m'n broer Pol...

15-02-2019 13:29

Debozebanaan +3843

Slutsky overkopen

15-02-2019 13:13

klompus88 +20272

Nog steeds geen nieuws?

15-02-2019 13:09

thieu +0

Haal een trainer die weet wat hij doet. Of hij de club kent of er een achtergrond heeft of niet is onbelangrijk. Happel dat ook niet.

15-02-2019 13:00

Danny 91 +61432

Zelfs Schreuder wordt genoemd hahahah.

15-02-2019 12:48

Bruce +332

Wat is er mis met Schreuder?

15-02-2019 13:05

Danny 91 +61432

Niks maar denk je nou dat die echt na ons komt. ter wel die bij 020 misschien hoofd trainer kan worden daar meer kunnen dan bij ons. Denk toch echt niet.

15-02-2019 13:15

hasil +8

Natuurlijk niet verwonderlijk dat een directie niet naar supporters luistert als je Schreuder gaat noemen .......alles heeft zijn grenzen.

15-02-2019 13:28

Dezwartetulp +76753

Wat is er goed aan Schreuder?

15-02-2019 13:51

wesley1988 +0

ik denk dat Feyenoord bij Peter hyballa uit gaat komen

15-02-2019 12:45

Mensini +14577

Hij heeft iig een link met Rotterdam...

15-02-2019 13:28

tvm +1824

Ga gewoon eens in gesprek met schreuder
Ook hij kent de club, heeft visie , en loopt niet met een wandelstok. Tevens zijn van wonderen en schreuder bevriend.
Dat kan ook nooit kwaad. V geel netjes bedanken voor bewezen diensten en nieuwe frisse wind erdoor

15-02-2019 12:45

michiel2424 +29052

"gewoon"

altijd weer mooi.

15-02-2019 12:48

wilbert17 +23476

Valentijntje komt nu ineens met Alfred Schreuder als eerste kandidaat

15-02-2019 12:44

hasil +8

De Telegraaf is er niet te beroerd voor ons met een in alle opzichten lichtgewicht als Schreuder op te zadelen. Waarom wordt die naam überhaupt genoemd? Op basis van wat zou hij een kandidaat zijn?

15-02-2019 13:34

wilbert17 +23476

Denk dat hij ten hag best helpt met het invullen van tactiek en spelwijze
Heeft bij feyenoord gevoetbald al vind ik dat niet zo boeiend

15-02-2019 13:43

marcel achterhof +82

Kom jij is met een naam?

15-02-2019 15:11

bleikjr +4

Die wordt gewoon trainer bij ons

Je bent wel een hele grote sukkel als je denkt dat Feyenoord met deze directie met een beter alternatief komt

15-02-2019 11:48

Pikhoft +10165

Wist niet dat Barbara Barends zo close was met Advocaat.

15-02-2019 11:46

sjaan93 +0

Wist ik ook niet, dacht dat ze op vrouwen viel ipv bejaarden

15-02-2019 11:49

Mauricio_Aros +33

Waar komen jullie toch vandaan?

- Uit de kut van tante Sjaan

15-02-2019 12:45

sjaan93 +0

Ben zelf meer fan van het nummer sjanus haal die vinger uit mijn anus

15-02-2019 13:33

Johnguidettiengrazianopelle +11

Steven berghuis kritisch op het gedrag in de kleedkamer van Feyenoord:”het is hier gewoon een grote kindertuin met veel idioten en dappere bassies die de boel uitdagen, vol met geflopte mensen en dat ben jij er 1 van, totaal geen afspiegeling van de echte feyenoord supporters. Er zitten er zelfs bij in een rolstoel die afspraken lopen te maken om te vechten, gelukkig kwam die niet anders was die met rolstoel en al de sloot in gegaan, het beste allemaal zielige knulletjes en een hele vette dikke snikkel er mee.” Aldus de rechtsbuiten van feyenoord tegen Tom Verhoeff van FeyenoordTV

15-02-2019 11:38

FMarkR +2

Dat is taal

15-02-2019 12:18

cocodepapegaai +0

Sjaan actiever!!

15-02-2019 11:35

sjaan93 +0

Excuus, zat nog aan het ontbijt. Maar ze kunnen de pot op met advocaat!!!

15-02-2019 11:44

hasil +8

Dick en het woord definitief bestaan niet als je naar zijn loopbaan kijkt. Tien jaar geleden zou hij al stoppen. Het feit dat je momenteel geen enkel gerucht hoort, meestal lekt er wel wat uit, duidt er op dat Dick het waarschijnlijk uiteindelijk toch wel gaat worden. En anders moet je terugvallen op trainers van het niveau Steijn, Fraser en het is onwaarschijnlijk dat de club daar mee in zee wil gaan. Evenals een van Wonderen, een man die nog nooit een club getraind heeft. Daar gaat men zich natuurlijk niet aan branden. En gelijk heeft men. Van wat er in Nederland nog aan trainers beschikbaar is blijft Dick nog de beste keus.

Net als met al zijn voorgangers heeft MvG altijd uitstekende werkafspraken gemaakt wat betreft de mogelijkheid van het al dan niet aankopen van spelers. En dat heeft nooit tot fricties geleid tussen TD en trainer. Al dat bij voorbaat gejank over wel of geen eigen jeugd in relatie met Advocaat is een non-discussie. Als de afspraak is dat er geen ruimte is om spelers van buiten te halen dan is dat geen enkel punt.
Bovendien heeft hij in zijn interim periode al goed samengewerkt met MvG en prees hij de professionaliteit van de organisatie en het werkklimaat. Mede dankzij de autoriteit die Advocaat nog altijd is, stond het elftal weer snel op de rails.

15-02-2019 11:33

serge82 +1

Is Alfred Schreuder niks voor ons?
Staat er namelijk op als een tactisch brein.

15-02-2019 11:32

Kuiptrots +4895

Wormuth aub. Coach met visie en heel goed met jeugd. Assistenten : Kuyt + van Wonderen.

15-02-2019 11:29

maradonna +1

Misschien wil gio wel blijven joh
Dan kan hij doorgaan met kapitaal vernietiging
Spelers die gehuurd zijn of stoppen lekker laten spelen
Júrgensen ayoub köcku lekker op de bank houden
Het zelvertrouwen van júrgensen neemt steeds sneller af door prutser v bronckhorst
Ik ben blij dat ie oppleurd alleen jammer dat die grindtegel mag blijven zitten

15-02-2019 11:22

DirkyKuyt +119

Denk dat je beter opgenomen kan worden in t ziekenhuis.

15-02-2019 11:23

maradonna +1

Je snap het niet hé jammer hoor

15-02-2019 18:54

michiel2424 +29052

Alcohol én drugs voor de lunch vallen vaak niet zo lekker.

Dat is op zich niet erg, maar dan kun je beter geen serieus bedoelde stukken typen, ergens.

15-02-2019 11:54

maradonna +1

Nee dat klopt dat heb ik in rome gezien

15-02-2019 18:53

maradonna +1

Zo en nu neem ik ff een snuif

15-02-2019 19:11

KeithMoon +5235

WIE DAN WEL????????????????

15-02-2019 11:19

SVR +395

Heerlijk hoe Feyenoord weer totaal niet in control is. Gio die voor de geplande gesprekken al zegt te stoppen, de zogenaamde droomkandidaat die alweer afhaakt obv media en supportsoproer. Natuurlijk is Advocaat prima voor 1 of 2 jaar, mits je heel duidelijk voor ogen hebt wat je daarna gaat doen. Hopen dat Kuyt over een jaartje er klaar voor is lijkt me vrij dom. Gio heeft ook eerst 6-7 jaar als assistent bij diverse trainers rondgekeken.

Meest logische is natuurlijk jaartje Advocaat trainer met Kees van Wonderen als kroonprins jaar als assistent mee laten lopen met Dick. Dan omdraaien: Kees hoofdcoach en Advocaat nog een jaar als meesterassistent bij de club houden (ook voor ontwikkeling Kuyt).

Volgend seizoen wordt sowieso een kutjaar, gezien de complete verbouwing van je selectie deze zomer, dus dan kan je beter zo'n ouwe rot de klappen op laten vangen en zorgen dat de resultaten schappelijk blijven, ipv een jong talent of een middenmoottrainer die eerst moet bewijzen dat die hogerop aankan halen.


Maar dit is vast te simpel voor mastermind van Geel. Die haalt gewoon straks weer de ontslagen Rutte in de zomer.

15-02-2019 10:53

FRlegend +17016

Als je weifelachtig bent dan krijg je dit inderdaad. Feyenoord samengevat. Niet in controle, geen idee, niet doortastend, gewoon kut met peren.

15-02-2019 10:59

martien snellen +590

Die zijn vrij,geen afkoopsom,en Duitse mentaliteit hard en vechtlust.

15-02-2019 10:20

martien snellen +590

aub geen Schreuder. Neem buitenlander.Herlig of Veh.

15-02-2019 10:19

gebruiker +0

Ik weet het zeker als ik m’n insider mag geloven

15-02-2019 10:16

rood-wit +3761

En zo hebben we iedere dag wat te schrijven....

15-02-2019 09:50

Agraat +2

Feyenoord moet ook verder maar Feyenoord heeft, zoals zo vaak, zijn huiswerk niet gedaan waardoor ze geen alternatieven hebben. Feyenoord is dus afhankelijk van Advocaat.

Tekenend voor het schrijnend gebrek aan visie en ambitie bij Feyenoord.

15-02-2019 09:36

mellie +7538

Dat is wel egt zo hoor. Martin heeft ons gered aan faillisement door de gokken op de jeugd en geen spelers te kopen. Maar nu is het tijd om te gaan. En bedanken we martin van harte

15-02-2019 10:18

flying_dutchman +213578

Alfred Schreuder:

Een van de andere complimenten die Hoffenheim regelmatig krijgt, is de tactische variatie van de ploeg. “Er is niet één formatie goed en één formatie slecht. In het tegenwoordige voetbal moet je durven veranderen. In Nederland willen we per se vasthouden aan de Hollandse school, 4-3-3. Terwijl 3-5-2 zeker niet per definitie verdedigender is dan 4-3-3. Het gaat om de uitvoering. Het gaat om de bezetting op het middenveld, zoals Jordi Cruijff recentelijk in zijn column terecht schreef. Dat je spelers weten hoe ze het systeem moeten uitvoeren. Normaliter heb je daarvoor maanden of jaren de tijd. Maar als je, zoals in Nederland vaak, vijftien of zestien spelers moet vervangen per seizoen, kun je amper iets opbouwen.”

Dat durven veranderen is een les die het Nederlandse voetbal kan leren van het Duitse, vindt Schreuder. “Aad de Mos zei laatst dat we in Nederland de goede dingen uit het buitenland moeten overnemen. Ben ik het helemaal mee eens. Erik ten Hag speelt in Nederland ook anders dan 4-3-3, maar hij is met zijn ervaring bij Bayern misschien wel een van de beste trainers op dit moment. Louis van Gaal heeft ooit tijdens mijn cursus Coaches Betaald Voetbal uitgelegd waarom hij in Brazilië 5-3-2 zou gaan spelen. Hij wist toen al dat Arjen Robben, Robin van Persie en Wesley Sneijder top zouden zijn. Hij wist wat zijn elftal kon, maar ook vooral niet kon. Dat is de kracht van een topcoach. Van Gaal was zo extreem goed voorbereid op het WK, dat het onbegrijpelijk is dat er zo veel kritiek op zijn speelwijze was. Dat uurtje op de cursus van Van Gaal, was echt enorm leerzaam.”

De (tactische) lessen bij Van Gaal, Stevens en uiteraard Nagelsmann hebben Schreuder de laatste jaren enorm veel bijgebracht. Meer dan hij ooit had kunnen denken toen hij bij FC Twente moest vertrekken. Of hij ooit nog hoofdcoach wordt? “Het zou zomaar kunnen. Ik heb geen carrièreplanning, je weet niet hoe het loopt in de voetballerij. In elk geval blijf ik voorlopig bij Hoffenheim en misschien blijf ik daarna wel assistent bij Nagelsmann. De klik is goed. Het hangt er van af wat er op mijn pad komt. Maar voorlopig heb ik het enorm naar mijn zin in Hoffenheim.” Het dorpje met nog geen vierduizend inwoners, waar je nog gewoon op de fiets naar het stadion kan.

http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/269456/Schreuder-succesvol-in-de-schaduw-van-Nagelsmann-Een-absolute-topcoach

Kijk, zo iemand als Schreuder kun je wel gebruiken bij Feyenoord. Tactische variatie, wat een vooruitgang zou dat zijn. En trouwens ook heel positief over Van Gaal.

15-02-2019 09:21

Agraat +2

Ajax heeft 1 miljoen voor Schreuder geweigerd van, ik meen, Leipzig.
Waarom zouden ze hem dan wel naar Feyenoord laten gaan?

Sowieso, als je een miljoen weigert voor een assistent trainer ben je heel wat van plan met diegene. Het zal mij niet verbazen als ze bij Ajax hem zien als opvolger van Ten Hag, die hoogstwaarschijnlijk met zijn laatste seizoen bij Ajax bezig is.

15-02-2019 09:40

flying_dutchman +213578

Klopt, zei ik ook al hieronder. Kan me niet voorstellen dat Ajax hem naar Feyenoord laat gaan. Maar toch iemand om in het oog te houden voor de toekomst.

Persoonlijk zie ik Van Gaal nu het liefst komen.

15-02-2019 09:48

SEYVEN +14009

Iedereen ziet Van Gaal het liefst komen, maar streep zijn naam aub door. 0% kans dat hij naar Rotterdam verkast.

15-02-2019 09:50

Agraat +2

Feyenoord heeft het ook nooit geprobeerd. Van Gaal heeft zelf bevestigd niet benaderd te zijn.
Een grote denkfout van Feyenoord.
Het eerste wat je doet is van Gaal benaderen, al is de kans dat hij weigert zo groot. Daarna kan je kijken naar andere opties zoals Advocaat

15-02-2019 10:14

Bosh +1611

Als Schreuder zelf zou willen kan Ajax hem niet tegenhouden .

15-02-2019 10:19

Jamcarter +3

Hahahahaha Agraat vertel meer! Hoe vind je dst hij het doet bij Ajax? Zou hij een goede opvolger zijn? Jouw mening telt!

15-02-2019 09:52

michiel2424 +29052

Agraat heeft ook het artikel op voetbalzone gelezen, waarin Arno Vermeulen letterlijk dát zegt.

Of Agraat IS Arno Vermeulen, maar dat denk ik dan weer niet.

15-02-2019 11:17

flying_dutchman +213578

Ik denk het ook.

15-02-2019 09:12

tonymontanasgp +21

Martin gaat het gewoon zelf doen, voor 1 jaar

15-02-2019 09:02

Krimpenaar +0

Lees de naam van Albert Schreuder.

Onverwachtse naam, maar zou denk ik een goede optie zijn.
Helaas wijzen ze in Amsterdam een afkoopsom af van 1 miljoen, dus dat wordt hem ook niet.

15-02-2019 08:48

blood-in-blood-out +0

LEER EERST EENS ZIJN NAAM SCHRIJVEN, AAP.

15-02-2019 09:05

Krimpenaar +0

Zitten je vingers aan de CAPS LOCK vastgeplakt of heb je - 30 voor je brillenglazen?

15-02-2019 10:03

blood-in-blood-out +0

Nee, Krampenaar, k ben bang dat je het anders niet begrijpt,

15-02-2019 10:06

Krimpenaar +0

krAmpenaar. Je humor is ongeëvenaard.

Daar moet je het theater mee in. Zal je vast volle zalen mee trekken

15-02-2019 10:09

Krimpenaar +0

je kunt je beter bezig houden met de inhoud in plaats van te pijpzeiken over een foute voornaam, bloed-in-bloed-uit

15-02-2019 10:11

Nordberg +4817

Albert wordt hem niet maar Alfred zou prima passen! https://www.telegraaf.nl/sport/3158235/opvallend-dat-naam-schreuder-niet-bij-feyenoord-valt

15-02-2019 09:06

flying_dutchman +213578

Was ook assistent van Nagelsmann in Duitsland en werd veelal geprezen. Het succes van Nagelsmann werd voor een groot gedeelte aan Alfred Schreuder toegewezen.

Maar Ajax zal een directe overstap naar Feyenoord denk ik niet toestaan, ondanks zijn Feyenoord-verleden.

15-02-2019 09:14

Krimpenaar +0

helmaal met je laatste zin eens ( en de rest ook... ;-) )

15-02-2019 10:05

paulw +0

Schreuder lijkt mij een prima assistent trainer. Als hoofdtrainer zou Ik hem nu niet nemen. Theoretisch en tactisch zal hij het goed weten, maar er komt wel wat meer kijken bij hoofdtrainer zijn, zeker bij een grote club als Feyenoord. Zijn enige klus tot nu toe als hoofdtrainer was geen succes.

15-02-2019 10:35

Krimpenaar +0

Waarom wordt in hemelsnaam een spartaan gevraagd naar een positie bij Feyenoord?

Laat Pottie zich bezig houden met de vrouwtjes van 50+ (het enige waar hij wel succes bij schijnt te hebben) en zijn eigen KK cluppie.

Die man is zo 'over the hill'. vermoed dat hij behoorlijk schuift om zijn onzin te mogen vertellen. Wat een kwal van een vent.

15-02-2019 08:46

dexter1908 +9612

Dexter1908 over Advocaat: ‘ik hoop dat het definitief is’

15-02-2019 08:36

vHanegem +2

Graag Ted van Leeuwen voor van Geel!. Ted heeft namelijk wel(!) een netwerk

15-02-2019 08:30

vHanegem +2

Cor.......je moet niet denken!

15-02-2019 08:29

mellie +7538

Fr12 hou is op met die dick pic's te plaatsen.

15-02-2019 08:28

popcornmaat +0

Hahahaha lekker melletje!

15-02-2019 09:16

haagschefeyenoorder +0

Zou Erwin Koeman ook op het lijstje staan van van Geel?

15-02-2019 08:01

klompus88 +20272

Dat denk ik wel helaas

15-02-2019 07:47

FRfan13 +1851

Hoop het wel,zie van Geel op ze knietjes zitten voor Advocaat.smeken of die toch wil komen.

15-02-2019 07:44

Reinbo +17591

Het is allemaal weer geweldig gemanaged door onze directie.

15-02-2019 07:17

Kesi77 +13630

Pcies dit. Wat een wanbeleid man. Weet toch eens waar je voor staat en kies daar dan ook voor. Van geel moet weg

15-02-2019 07:23

dltnr +11

Het is allemaal weer prima geregeld door het hersenloze deel van het "legioen"

Eerst onze beste trainer sinds tientallen jaren in zijn rug aanvallen en vervolgens
de best mogelijke vervanger bij voorbaat al helemaal afbranden.

Hersenloze mongolen zoals jullie slopen onze club, niet onze directie.

15-02-2019 07:34

FrTimHuizen +355

Dltnr... je hebt er weinig verstand van lieverd. Je kan misschien beter je mond houden

15-02-2019 07:56

Reinbo +17591

Ben het wel eens met Dintr. Er wordt heel veel gebruld door het legioen, maar zo slecht hebben Gio en van Geel het helemaal niet gedaan. De CL boot met de miljoenen zijn we al sinds 2001 misgelopen, dus dat we achterstand hebben op pisvee en Ajax was ook voor hun tijd al zo. Dat gaat niemand snel veranderen en niemand gaat de tijd gkrijgen van de klagers hier.

15-02-2019 08:20

Antiabou +0

Van geel had na het kampioenschap veel beter moeten doorselecteren met de miljoenen uit de CL en niet met het bord op schoot gaan scouten en hopen

15-02-2019 08:54

Reinbo +17591

Dat is waar, maar veel aankopen werden op dat moment wel toegejuichd. Dat het er niet altijd uitkomt is vervelend.

15-02-2019 10:03

javier88 +0

Hij zit in ieder geval wel op dezelfde lijn als Martin van Geel. Ze hebben allebei schijt aan de jeugdopleiding. Misschien kan de 71-jarige wispelturige tussenpaus, Kramer verleiden om wederom in zijn kielzog mee te komen ?? Als Van Geel, Dick Advocaat, als beste optie ziet, dan had hij Gio gewoon moeten verlengen !! En twee verse assistenten met een geheel ander karakter naast Gio moeten zetten. Landzaat was ook al een enorme mispeer van Van Geel. De verkeerde verlaat de club.

15-02-2019 09:02

mikerdamzuid19912 +6

De enige hersenloze mongool hier ben jij

15-02-2019 10:43

dltnr +11

Hup, naar de ballenbak jij.

Eencellige.

15-02-2019 13:19

mikerdamzuid19912 +6

Heeeeeeeee daar hebben we me grote vriend weer alles goed knulletje

15-02-2019 14:34

FrTimHuizen +355

En waarom is iedereen met een andere mening eigenlijk altijd meteen hersenloos ?

15-02-2019 11:09

dltnr +11

Constatering van feiten beste Tim.

De waarheid is soms hard.

15-02-2019 13:18

FrTimHuizen +355

Qua prijzen beste trainer in jaren indd. Voor de rest bakt ie er weinig van als coach dat kan je niet ontkennen beste jongen

15-02-2019 19:22

mikerdamzuid19912 +6

Van geel pak je koffer en pleur aub op

15-02-2019 06:50

dltnr +11

Spring van de Euromast, stuk vuil.

15-02-2019 07:35

mikerdamzuid19912 +6

Nou nou niet zo raar doen

15-02-2019 07:40

datenewoordFEYENOORD +12799

Na Dick advocaat gaat van geel voor Dick Advocaat. En mocht die niet kunnen gaat hij voor Dick Advocaat. #doedevangeel

15-02-2019 02:57

Feyenoah +425

toch grappig dat Courtois soms naar Feyenoord kijkt, zal hem pijn aan de ogen doen

15-02-2019 01:41

JonaFR1908 +644

Heeft wel genoten van die 6-2 denk ik ;p

15-02-2019 01:54

bobiku95 +2

Hij heeft Mario als trainer gehad. Dan leer je dat

15-02-2019 03:08

bleikjr +4

Feyenoord moet verder zonder het kwaadaardige gezwel Nartin van geel

15-02-2019 01:01

Reinbo +17591

Enwie moeten ze dan in zijn plaats halen?

15-02-2019 07:18

Kesi77 +13630

Huiberts van az

15-02-2019 07:24

PindakaasFR +133

Tijd om een Bulgaar in te huren.

15-02-2019 07:58

Rotterdamijsselmonde +1

FR12 is gewoon een marionet van Martin van Geel, niks meer en niks minder.

15-02-2019 00:57

Burgerking +2240

Jeugd aanvallend voetbal techniek .... Wim Jonk?

15-02-2019 00:48

nlx78 +1758

Die had je evt. kunnen halen voor de jeugdopleiding maar dat hoeft niet meer nu Brard terug is. Als hoofdcoach lijkt het mij niets.

15-02-2019 01:01

duitser +4317

Kan je net zo goed pluk vd petteflet noemen

15-02-2019 07:34

Burgerking +2240

Als Pluk druk naar voren wil zetten zeg ik, doen. Laat ze ook maar een tijdje met die kraanwagen van Pluk naar uitwedstrijden gaan ipv die nieuwe luxebus. Weten ze weer waar Feyenoord vandaan komt.

18-02-2019 23:28

joepie +22

Gewoon weer Gullit en Petrovic

15-02-2019 00:47

TactvolleTacticus +3792

Haha Gullit had met een betere assistent meer eruit gehaald. Petrovic aanstellen was een fout.

15-02-2019 00:56

Baksteen +3678

Bring Maurice!

15-02-2019 00:47
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties