Spreekkoren richting Van Geel: ''Het is de hoogste tijd''

Spreekkoren richting Van Geel: ''Het is de hoogste tijd''

De frustratie is groot bij Feyenoord na de uitschakeling tegen Ajax in de TOTO KNVB Beker. De Rotterdammers zijn in februari al klaar met het seizoen en dat levert veel kritiek op. Ook technisch directeur Martin van Geel moest het gisteren ontgelden in De Kuip.

''Alles wat nog resteert voor Van Bronckhorst is Feyenoord op plek drie in de eredivisie houden. Daarna is het aan de directie en vooral de raad van commissarissen om te besluiten welke koers de club na de zomer moet varen,'' schrijft Feyenoord-watcher Mikos Gouka in het Algemeen Dagblad.

'''Martin rot op' en 'Van Geel het is de hoogste tijd' klonk het in de Kuip uit de kelen van het Legioen. Als een aanbeveling voor Toon van Bodegom, de president-commissaris die morgen officieel begint bij Feyenoord, om technisch directeur Van Geel eind juni niet meer terug te laten keren.''

[readmore=49973]

Lees meer over
De Kuip martin van geel Giovanni van Bronckhorst
Plaats reactie
666

FR08pjotr +20381

Iedereen die hier niet achter staat heeft niet het beste voort met de club.

11-03-2019 14:39

petjeAF +43

Is het echt waar dat van Geel 7ton verdient?

02-03-2019 12:00

feyebaas +3

Ja, was tijdje geleden zo’n artikel dat hij zelfs meer verdient dan overmars (wat al fucked up is, gezien prestaties individueel).

02-03-2019 22:02

doedie +0

Laat het waar wezen dat die nieuwe president van Bodegom wel de koers uit kan zetten en MVG de bons geeft.
Kan JdeJ gelijk ook zijn congè pakken.

01-03-2019 16:20

timadi +187

Ik vind het wel te makkelijk om alleen v. Geel de schuld te geven. Noem mij eens 1 speler die onder v. Bronckhorst beter is geworden. Ik zeg steeds =,dat ik v. Bronckhorst in hetzelfde rijtje zet als Cocu en Fr. de Boer. Heel goed gepresteerd bij hun club, maar het voetbal wat het elftal speelde was niet om aan te gluren.

01-03-2019 11:14

thom01012 +14673

Alleen van geel de schuld geven is ook heel makkelijk. Daarom geven we ook van Bronckhorst, assistenten en de selectie de schuld. Probleem van bronckhorst wordt al opgelost, dus tijd voor de spreekkoren richting van Geel toch?

01-03-2019 12:36

feyebaas +3

Daarom krijgt iedereen die te maken heeft met het beleid de schuld. En wie is er verantwoordelijk voor? Precies mvg...

02-03-2019 22:03

horus +319

zondag witte zakdoekjes voor v geel en alles eromheen

01-03-2019 09:53

janboer +0

Heb nieuws voor jullie. Van Geel blijft gewoon.

01-03-2019 07:42

feyebaas +3

Oké giofan.

02-03-2019 22:03

Siep_de_Poortugaler +991

En dan is er nog de vraag wie moet er weg van de scouting en wie moet er bij?

28-02-2019 23:17

Siep_de_Poortugaler +991

2e vraag is.. wie zou het als TD beter doen...
- Eekhoorn? (en wil hij ook?)
- Mathijsen?
- ?
- ?

28-02-2019 23:17

feyebaas +3

Ted van Leeuwen.

01-03-2019 01:39

Olafs +4691

Wel iemand met een groot netwerk maar wel hypocriet volgens mij hoor. Maar ik werk niet met hem samen, dus ik ga af op basis van indrukken en achtergrondverhalen.....

02-03-2019 21:59

feyebaas +3

Wat is er hypocriet aan? Het punt is dat je toch een nieuwe richting op wilt gaan en iemand zoekt die niet alleen goed met jeugdbeleid kan opzetten maar ook een netwerk heeft dat verder rijkt dan studio voetbal?

Ik vind dat de meesten zeggen met “wie moet er dan komen” nergens op slaan want je weet dat dit niet werkt, dus er moet gewoon iemand anders komen.

02-03-2019 22:01

feyenoordfan22 +0

niemand.. over 2 jaar is de volgende de zondebok.. als mensen dat nu nog niet zien?!

01-03-2019 07:32

Siep_de_Poortugaler +991

Als het wel goed gaat, dan zal er vast geen zondebok zijn.. Dus lijkt me een beetje kort door de bocht.

De vraag is ook, wie zou het beter doen, dus alleen als er een beter alternatief is vind ik dat we een nieuwe TD moeten nemen..


Heb trouwens Ted van Leeuwen gegoogled, en bij Twente is Van Halst TD, en Ted van Leeuwen de technisch manager, dus vraag me af of hij wel een TD is...

01-03-2019 14:25

feyebaas +3

Ehh dan heb je niet goed gegoogled. Hij was technisch manager en directeur totdat hij kort weg ging naar een andere club. Toen kwam Jan en...Tja

02-03-2019 22:05

Siep_de_Poortugaler +991

Ok, ja ken hem verder niet.. heeft hij bij Twente goed ingekocht en verkocht?

03-03-2019 01:05

feyebaas +3

In die tijd betreft het huren van spelers had ie voor Twente een redelijk goede team weten samen te stellen. Nu ook voor JL-begrippen.

In die tijd van Vitesse heeft ie degelijk goede spelers weten binnen te halen. Bekendste was Bony.

03-03-2019 01:48

FRjoris1908 +323

bij groningen en psv in het uitvak werd het ook al vrij massaal gezongen overigens

28-02-2019 23:03

Steven_Seagal +27818

https://www.fr12.nl/nieuws/49633-feyenoord-bevestigt-vertrek-martin-van-geel.html

28-02-2019 22:49

feyenoordfan22 +0

grappig joh.. had bijna geklikt

01-03-2019 07:32

Ariehaan +19

Kunnen die gasten die toen vejinovic hebben bedrejgd niet ff langs bij martin?

28-02-2019 22:49

bobiku95 +2

Hopelijk zitten die gasten al in een inrichting

01-03-2019 01:10

06Marquito +2249

Het is toch eigenlijk heel simpel ,je hebt als club doelstellingen die heb je niet gehaald ,daar is iemand verantwoordelijk voor trainer of TD of beiden,alleen bij Feyenoord werkt het blijkbaar anders.

28-02-2019 20:39

feyenoordforever2110 +2

Het is te makkelijk om alleen van Geel de schuld te geven, denk dat onze scouting ook rijp is voor een opknapbeurt. De rug rechten, volle bak geven, derde worden en snel duidelijkheid geven mbt nieuwe tech.staf, laat het niet gebeuren dat we laat dit proces ingaan, volgend seizoen wordt vroeg gestart en europees speel je ook al vroeg, dus haast geboden. Zo vroeg mogelijk een zo compleet mogelijk elftal hebben staan, goede voorbereiding draaien.

28-02-2019 20:39

feyebaas +3

Het is ook heel simpel. Hij heeft geen enkel doel gehaald. Dan bedanken en ontslaan en op naar de andere TD met zijn kwaliteiten.

28-02-2019 20:48

Ariehaan +19

Ja tedje van leeuwen daar ga je

28-02-2019 21:18

bobiku95 +2

Is Tedje van Leeuwen ook goed als hij geld uit mag geven?

01-03-2019 01:11

eefb014 +5417

feyenoordforever2110 19:39 Het is te makkelijk om alleen van Geel de schuld te geven, denk dat onze scouting ook rijp is voor een opknapbeurt

en wie is verantwoordelijk voor de scouting?

28-02-2019 22:02

Siep_de_Poortugaler +991

We moeten spelers die doelpunten maken inkopen, voor linksbuiten en middenveld. En snelle verdedigers, zodat we ver van de goal kunnen spelen.

Heb geen namen, want volg alleen Feyenoord... Nog voetbalkenners hier met haalbare opties?

28-02-2019 20:28

FR_Zweppie +232

Persoonlijk zal ik eerst een paar goede verdedigers halen. De enige met een beetje kwaliteit is Haps maar daar hebben we weinig aan

28-02-2019 20:40

Ariehaan +19

Zitten er niet wat jeugdigen aan te komen? Beter hou je zoveel mogelijk geld op zak wordt toch weer een tussenjaar. En via de knjb regelen dat blom ajax- Feyenoord fluit en zakje geld meeegeven is je seizoen geslaagd

28-02-2019 21:23

Ariehaan +19

Met welk geld dan trouwens mvg heb alles verbrast.

28-02-2019 22:05

Siep_de_Poortugaler +991

Neem aan dat Vilhena verkocht wordt..

Ik zou het mooi vinden als je van dat geld 2 jonge gasten kunt kopen met potentie.

Mischien daarnaast nog een gokje met de 2 beste uit de keukenkampioendivisie

Kocku daarnaast zich laten ontwikkelken. En burger, Geertruida en azarkan speeltijd geven op momenten dat het kan.

28-02-2019 23:01

bobiku95 +2

Ik denk dat je met Berghuis, Jorgensen en Larsson een prima aanval hebt. Larsson komt er wel, die begint toch echt steeds beter te voetballen. Die misser was kut en hij is niet altijd goed, maar dat was Elia ook niet. Elke buitenspeler is grillig, Larsson heeft kwaliteit. Overigens wil Elia graag terug. Ik weet niet of ik dat zo'n goed idee vindt, gezien zijn leeftijd, maar het kan. Voor het middenveld zou ik Clasie definitief vastleggen. Velen zijn het daar niet mee eens, maar gisteren vond ik hem oprecht goed en ik verwacht dat hij dat niveau weer structureel kan gaan halen. Als opvolger van Vilhena zou ik Markus Henriksen halen. Contract loopt af bij Hull City. Was bij AZ aanvoerder, +10 goals in een seizoen in een box to box rol. Djuricic zit op de bank bij Sassuolo. Die past gewoon niet in Italië, maar kan ontegenzeggelijk goed voetballen. Zou ik een geschikte 10 vinden. Verdedigend vind ik het lastig. Hopelijk ontwikkelt St. Juste of Geertruida zich voor een centrale positie. Martina vind ik geen toegevoegde waarde. Botteghin en Van der Heijden, ik vind ze niet zo slecht en ze hebben hun waarde gehad, maar doorselecteren mag nu wel. Wellicht nog aardige back ups. Voor rechtsback, ik heb laatst toevallig een goede uit Polen gezien: Robert Gumny, van Lech Poznan. Bloedsnel, veel talent en nog maar 20 jaar oud. Kan niet zeggen dat ik hem vaak heb gezien, maar wát ik heb gezien beviel me. Haps gewoon linksback zal ook al schelen, zowel verdedigend als aanvallend. Voor centraal achterin heb ik verder geen flauw idee

01-03-2019 01:30

Siep_de_Poortugaler +991

Vind het een goed verhaal. Vraag me af of Djuricic financieel haalbaar.

Maar denk dat zo een RB die potentie heeft en snel is, dat we op zulke gasten moeten gokken. Beter 2 van zulke spelers dan 7 miljoen voor een Larsson.

En een transfervrije scorende box-to-box middenvelder kunnen we ook goed gebruiken. Want we moeten meer scorende middenvelders hebben.

01-03-2019 12:28

Feyenoord-Rotterdam-1 +1

Dat dit al zo lang door ettert is triest, mvg oprotte

28-02-2019 19:08

FRJimZ1 +530

Larsson kan wel vaker niet scoren. Net als vele bij Feyenoord! Alleen V.Persie heeft scorend vermogen en die mis je eind van het seizoen dus ben benieuwd. Jorgensen probeert het en mag hopen dat die er weer wat inleg! De rest komt toch echt flink te kort!

28-02-2019 18:59

TYREP +1

larson moet gewoon die goal maken,dan hadden we in de finale gestaan klaar,en dan zeikt er niemand.

28-02-2019 18:54

jahroon +0

Ja. Als-Dan... Helaas telt dat niet. Als Feyenoord niet 92% van al zijn bekerwedstrijden thuis had geloot dan hadden we vast wat minder knvb bekers gewonnen

28-02-2019 19:59

RVVC +0

Larson en scoren? Dat is een goede grap. Die mistte in de 6-2 wedstrijd gewoon drie 100% kansen. Kansen missen, daar blinkt hij in uit. De blanke Slory.

28-02-2019 20:24

TYREP +1

wij hebben een elftal wat veel beter kan,met een betere trainer die wel aanvallend denkt
die uitgaat van actie voetbal en niet uitgaat van reactie voetbal.
spelers wel op de juiste plaats laat spelen en voor de juiste spelers kiest.
daar kan van Geel weinig aan doen,hij verkloot wel de ontwikkeling van de jeugd.

28-02-2019 18:51

RVVC +0

Dus jij vind echt dat wij goede centrumverdedigers hebben? Van Beek, Botteghjn, V/d Heijden, Martina??

Als je dit soort spelers goed vind dan zijn we gewoon het Barcelona van NL.

28-02-2019 20:26

Last_but_not_Least +5

Nieuwe bezems vegen nou eenmaal schoner. Een frisse wind door dat Maasgebouw. Als Feyenoord zich wil ontwikkelen tot een topclub (in ieder geval in Nederland) wordt het nu echt de hoogste tijd dat er eens nieuwe mensen aan de touwtjes gaan trekken.

28-02-2019 18:49

Jigsaw +9997

Van Geel doet zn werk goed als ie geen cent te makken heeft... Heeft ie geld in zn handen, raakt ie in paniek en weet ie nie wat ie moet doen...
Het ergste is dat ie alleen maar komt met (oud-)eredivisievoetballers... Geen oog voor talent uit t buitenland wat egt iets toevoegd...

28-02-2019 18:30

remonda +513

wie nu ?? eenhoorn/huiberts gaan nver nooit komen vrees ik

28-02-2019 18:23

ericcfeyrot12 +0

Vermeer
Janmaat
Botteghin
St Juste
Haps
Clasie(/Fer/De Guzman)
Ayoub
Toornstra
Berghuis
Jorgensen
Elia

Hou hier maar voorzichtig rekening mee kameraden

28-02-2019 17:54

Last_but_not_Least +5

Hier teken ik voor, Eric!

28-02-2019 18:50

gwmd1 +4083

Het valt wel op dat bijna iedereen hier de afgelopen drie jaar nooit commentaar heeft geleverd op het funtioneren van Mvg.En nu zien ze in wat deze man ons feitelijk heeft gekost.Misschien wel honderden miljoenen als je alles doorberekend.

28-02-2019 17:32

CW010 +1807

Hij liet lekker el ahmadi, (onze middenveld motor) gratis vertrekken, onze 1e keeper Jones mocht gratis weg, elia, die waanzinnig speelde in het kampioensjaar vroeg hij máár 1 miljoen voor, we lijken wel een liefdadigheids instelling...

28-02-2019 17:47

gwmd1 +4083

Die man is een schande voor Feyenoord.
Toen Gudde vertrok dacht ik wat een slimme bijdehandje om het schip te verlaten voordat het zinkt.

28-02-2019 18:00

wjeel +1618

Ik heb nog een horloge liggen die ik wil verkopen en waarvan ik vind dat hij 2k waard is..... toch krijg ik het er niet voor. 500 is het hoogste bod dat ik gekregen heb. Gelukkig kost dat ding me niets dus kan ik hem houden. Maar speler dan niet wegdoen kan je nog een jaar aan salaris kosten.

28-02-2019 20:34

CW010 +1807

Het waren alle 3 basiskrachten heh, het is niet dat ze weg moesten ofzo, jouw beredenering klopt wel, in het geval van wisselspelers, maar bijvoorbeeld elia had van mij mogen blijven of we hadden er een flink bedrag voor moeten krijgen, nu hebben we maar 1 miljoen voor hem ontvangen en we hebben iets van 6 miljoen betaald voor Larsson die gewoon een stuk minder is dan elia

01-03-2019 05:47

gwmd1 +4083

Mvg rot op

28-02-2019 17:20

remco112 +16288

De druk moet echt veel en veel groter worden op van Geel. Het is een tumor en die moet keihard weggesneden worden!

28-02-2019 17:19

feyebaas +3

Een tumor met een zachte g en breed wordt gedragen

01-03-2019 01:42

Lenpa +4622

Elke thuis wedstrijd vanaf nu spreekkoren richting van geel! Het moet nu gewoon klaar zijn met die man, desnoods spandoeken erbij. Hij heeft alle ruimte gehad met een leuk budget en dat heeft hij dramatisch gedaan.

28-02-2019 16:38

Larsfeyenoord18 +10571

Toon van Bodegom onze nieuwe hoop

28-02-2019 16:29

1908rac +128

"Ik snap dat de supporters teleurgesteld zijn over het seizoen en ook over de wedstrijd tegen Ajax, maar het is te makkelijk om daar één persoon op aan te spreken", reageert de 29-jarige middenvelder in gesprek met NUsport. "Het is wat kort door de bocht, maar ik begrijp ook wel weer hoe dat werkt in het voetbal.", aldus Jens.

Jens, deze man is de persoon die al 8 jaar lang aan de touwtjes trekt. Hij is voor dus verantwoordelijk voor een falend Feyenoord-beleid. Het kost minstens 5 jaar voor we deze teringzooi opgeruimd hebben.

28-02-2019 16:09

feyebaas +3

Wellicht langer. Denk echt dat hij er een grote bende van heeft gemaakt. Op elke kader.

28-02-2019 20:56

KeithMoon +5217

Die man plukt 6 ton per jaar uit de knip van Feyenoord dus die gaat nooit weg.

28-02-2019 16:03

piet_kruiver +3

Waar heb je dat gevonden, 7 ton voor Van Geel ?

28-02-2019 17:33

piet_kruiver +3

Een paar jaar geleden, toen Van Geel schermde met een aanbieding van Vitesse, werd zijn salaris verhoogd naar 450.000. Erg veel natuurlijk, maar 7 ton zal het nog niet zijn en wordt het hopelijk ook nooit.

28-02-2019 17:40

Ariehaan +19

7 ton voor scouten met t bord op schoot... Zou ik voor tekenen.

28-02-2019 21:41

piet_kruiver +3

Volgens VI heb je gelijk, ivanisevic. In december 2013 schreef dat blad: "Zo onthulde VI maandag nog dat begin dit seizoen een poging is gedaan om Feyenoords technisch directeur Martin van Geel naar Arnhem te lokken met een jaarsalaris van zeven ton. Een vergeefse poging, dat wel. Maar de ambitie is veelzeggend." https://www.vi.nl/nieuws/vi-opinie-is-vitesse-een-blijvertje-in-top-van-de-eredivisie
Schandalig natuurlijk, als het waar is!

28-02-2019 23:13

ndroock1 +2443

Krankzinnig overbetaald voor wat hij concreet doet. Hij is in feite niet meer dan een Hoofd Personeelszaken, maar dan bij een voetbalbedrijf. De verantwoordelijkheid ligt bij Loekie en de Commissarissen.

28-02-2019 16:30

NoSurrender12 +196

1 ding is ook zeker: als van Geel weggaat, mag hij geen nieuwe trainer aanstellen!!!!

28-02-2019 15:44

FR-JJN +12865

Daarom beter vandaag dan morgen nog. Ook met oog op hns is het imo nodig om flink te snijden in de organisatie.

28-02-2019 15:57

Cluip +5834

Nou kun je veel zeggen van vGeel maar heeft echtwel altijd goede trainers aangesteld.
Misschien dat Fred Rutten een miss-match leek maar onder hem speelden we wel het beste positiespel in jaren en overwinterde in europa (als groepswinnaar).

28-02-2019 20:27

FR-JJN +12865

Voor mijn gevoel meer toevalstreffers

28-02-2019 23:17

PindakaasFR +133

Jagen op Martin.

28-02-2019 15:18

RVVC +0

Volgend jaar RVP weg en wie weet wie er nog meer weggaat. Die zaakwaarnemers vinden wel een leuk clubje. Geef ze eens ongelijk. Lekker een jaartje onder Dickie Advocaat voetballen? Pleur toch op.

Dus volgend jaar wellicht Dickie Advocaat en nog meer kutaankopen uit de Eredivisie. Die gifbeker is echt nog lang niet leeg.

28-02-2019 15:00

feye_88 +3112

Tja, er straalt ook geen enkele ambitie uit Feyenoord nu. Van Geel klampt zich vast aan het kampioenschap in een jaar dat PSV in een overgangsjaar zat en Ajax een iets te roekeloze trainer had. Die tactiek werkt niet meer, want PSV en Ajax hebben de aanval ingezet. Die durven te investeren, die werken aan een gedegen constructie en een topsportklimaat.
Bij ons is het pappen en nathouden. Het is oké als we verliezen van promovendi, het is oké als we halverwege het seizoen kansloos zijn voor de titel. We accepteren alles maar, want we zijn financieel niet zo groot als Ajax en PSV.
Zorg dan dat je godverdomme groter wordt. Zorg dat sponsors meer geld inleggen, dat je betere deals sluit, dat er aansprekende namen komen en dat er herkenbaar voetbal gespeeld wordt.
Als je niet investeert in scouting, MOET je een goede jeugdopleiding hebben. Maar die is nu ook versloft en we hebben een trainer die niet kan inschatten wie er een talent is en wie niet.
Ondertussen halen we spelers die het allemaal net niet zijn en hebben we een restwaarde op de spelers van 0,0.
Als je 15 miljoen kan pakken voor een spits van 27 moet je dat doen. Dan haal je daar twee talenten van 5 miljoen (of 1 van 10) voor terug en verkoop je die voor 20 miljoen per stuk. Maar die haal je niet uit de eredivisie.
Ik kan wel eindeloos door blijven gaan. Amateurs.

28-02-2019 14:44

Capessa +1317

2e zin is echt klinklare onzin. Dat weet je zelf ook.

28-02-2019 14:50

gwmd1 +4083

Ik zei na de titel in 2017 haal een spits!
En toen stonden we voor lul om de titel te verdedigen en om iets te laten zien in de CL.

Pisvee werd door het beleid van Mvg terug in het zadel.geholpen.

28-02-2019 17:46

ron1872 +8152

Heel bizar inderdaad, we hebben toen 8 nieuwe spelers gehaald, behalve een goede spits, want toen waren de centen er al door MVG doorheen gejaagd. Een goede spits heb je gewoon echt nodig en daarin is MVG toen echt nalatig in geweest.

28-02-2019 18:11

gwmd1 +4083

Als hij een spits van 15 s 20 miljoen had gehaald en voor de rest jeugd in had gepast hadden we nu 150 miljoen op het veld staan.Ik heb het een half jaar geroepen en ben weggehoond.Een spits maakt goals en laat de rest beter renderen.

28-02-2019 20:33

Ariehaan +19

Waren destijds wel. Veel mensen die de aankopen van martin v geel goed vonden. Zet mij maar neer als td ik ben goed met geld,hoog opgeleid en zit zonder werk. ik heb oog voor talent, zag al voor iedereen t zag dat frenkie de jong de toekomst is en larsson niks is voor fr. sowieso veel spelers van heerenveen zijn uiteindelijk middelmaat of kunnen maar 1x per maand echt flammen. Zon speler met zon lozer-hoofd moet je ook iberhaupt niet willen je wilt iets positiefs uitstralen als club. Net als die berghuis met zen muizenkop, uiteindelijk ook geen fan van (ook 7 miljoen verbrand naja wel aandeel titel gehad). Ik zou voorlopig niets halen (er is ook geen geld) en een leuke trainer neerzetten ala klopp met als grootste doel leuk voetbal spelen en plezier uitstralen.

28-02-2019 21:55

Strijkijzert +827

Als een aanbeveling voor Toon van Bodegom, de president-commissaris die morgen officieel begint bij Feyenoord, om technisch directeur Van Geel eind juni niet meer terug te laten keren


Eind juni? Laat m nu opflikkeren voordat ie Fraser of toch nog Advocaat aan kan stellen

28-02-2019 14:37

bleikjr +4

Die neemt toch nooit zo een beslissing in zijn eerste maanden in die functie. Daarbij had hij wss nooit die functie gekregen als hij niet een vriendje van was geweest

28-02-2019 15:43

TactvolleTacticus +3792

Ja maar kan Gio nou alvast optyfen?
Dat gelul met vertrekken via de voordeur heb ik nu ook wel gehad. Hij had 1 thuiswedstrijd om zijn team op voor te bereiden.

28-02-2019 14:32

deleted106 +19

Jaaaaaa Martin von Grind OUT. Dit was het enige zinnige spreekkoor wat ik heb gehoord.

28-02-2019 14:26

Guipelle +1788

Wie niet rijk is moet slim zijn. En dat zijn we nou ook net niet!

28-02-2019 14:19

Hussie +0

Feyenoord is compleet verrot. Wanneer feyenoord geen geld heeft komen ze met een verhaal dat ze alles op de jeugd zetten, wanneer er geld is kopen ze alleen maar middelmaat en laten ze de jeugd links liggen om vervolgens weer van de daken te schreeuwen dat ze weer vol voor de jeugd gaan wanneer al het geld op is. Het remsporen beleid is een lachertje.

Zo’n Dylan vente werd door feyenoord gezien als toekomstige spits en vervolgens laten ze hem 2jaar lang wegrotten in de o23 en staat hij al 2 jaar stil in z’n ontwikkeling. Gek he, dat zo’n jongen stilstaat wanneer hij 1keer in de drie weken mag opdraven tegen Helmond sport 2 en rkc 2. Joël piroe van psv komt van feyenoord maar Ging weg omdat ze hem niet gelijk van de c1 naar de b2 wilden zetten, omdat feyenoord vente daar al had lopen. Ondertussen speelt die piroe al een heel seizoen in de keukenkampioen divisie en ontwikkeld zich goed terwijl vente een jaar ouder is en al 2 jaar geen enkele progressie maakt. Zo zijn er nog wel talloze voorbeelden te noemen. Talenten van ajaks en psv die a junior zijn spelen allemaal op een hoger niveau terwijl die van feyenoord nog lekker in de jeugd blijven aanmodderen of op maandagmiddag tegen RKC 2 moeten spelen. Burger wordt de volgende Schuurman, ook die jongen ontwikkeld zich niet en speelt dramatisch.
Er zijn genoeg gasten zoals Dervisoglu en Schouten die voor heel weinig te halen zijn en die zich zouden kunnen doorontwikkelen naar het eerste elftal, maar feyenoord komt nooit op dat soort namen. Die halen liever boetius terug of een noeste werker als Amrabat. Tapia werd 3 jaar geleden gehaald als opvolger van vilhena, vervolgens kwam ayoub, maar vilhena speelt hier nog steeds. Het niet doorselecteren van jongens als vd Heijden, botteghin, V beek en Toornstra. Een voorhoede samenstellen zonder snelheid en zo kan ik nog wel ff doorgaan.

Het hele beleid van feyenoord is een grote grap. Dat gaat echt jaaaaaaren duren voordat we deze achterstand hebben ingelopen. Nu maar hopen dat over een jaartje of 10-15 alles weer op z’n plaats valt en we wonder boven wonder weer naar de coolsingel kunnen gaan.

28-02-2019 14:15

Hexx +237

Martin bedankt voor alles en het gaat je goed .

28-02-2019 14:14

PindakaasFR +133

Heerlijk. Martin opdonderen.

28-02-2019 14:09

greatminds +454

van geel weg, annet mag blijven

28-02-2019 14:04

Leodepeo +0

Ook ik ben van mening dat van geel best wel eens verder mag scouten..... Maar we hebben best een redelijke selectie,en misschien horen we ook wel op de derde plaats thuis qua begroting, maar vooral het gebrek aan voetbal, ideeën, tactiek, spel etc etc is de technische staf aan te rekenen, en valt er meer uit deze selectie te halen dan wat er nu gebeurt.

28-02-2019 14:00

FRMike1991 +1

Veel meer naar mijn mening...

Maar van Geel zal ons niet verder helpen, dat wisten we al toen we net gezond waren. Hij stond altijd bekend met weinig middelen iets te kunnen en verder verkoop was hij redelijk goed in.

Maar gratis troep spelers zijn niet meer nodig en qua verkoop faalt hij nu ook.

28-02-2019 14:04

Goofy1973 +3078

We hebben helemaal geen beste selectie....selectie is totaal niet in balans kwa kwaliteiten, en de waarde van de selectie is gekelderd ipv gestegen. Dan doe je het simpelweg niet goed als td.

28-02-2019 14:09

BBMarco +497

Kijk hier ben ik het helemaal mee eens.

28-02-2019 14:13

wilbert17 +23475

Beker finale lekker in Eindhoven doen

28-02-2019 13:59

FeyChris +6

Van geel is en blijft de ondergang van Feyenoord

28-02-2019 13:58

paultjebosvelt8 +3

Poll graag fr12!!

28-02-2019 13:56

charisteas999 +0

Ik ben zwaar gefrustreerd.

Wat een kutclub zijn wij geworden. Kutaankoop beleid, bestuur is waardeloos. We juichen als kleuters wanneer we incidenteel een keer 6-2 winnen van Ajax. Om vervolgens in de wedstrijd waar het er echt om gaan (en die ons seizoen zou moeten redden terwijl het een flutprijs is die hele klotebeker totaal af te gaan tegen een oppermachtig Ajax.

Ik schaam mij ook nog voor de supporters in het stadion die met elkaar op de vuist gaan van frustratie en trieste liederen gaan zingen over nouri, apengeluiden bij onana terwijl we zelf een zwarte keeper op goal hebben enz enz.

We zijn gewoon een subtopper. Kampioenschap was een gelukje. Komende 15 jaar weer subtop

28-02-2019 13:41

FRS-79 +1

Het kampioenschap WAS ook gewoon een gelukje. Helaas heeft dat velen zand in de ogen gestrooid alsof het kampioenschap jaarlijks weer de nieuwe norm kon zijn. Maar feit is dat er nog steeds geen geld is, dat we nog steeds afhankelijk zijn van eigen jeugd om wat geld te verdienen en dat dat altijd kinder zal zijn en blijven dan wat Ajax voor eigen jeugd vangt. Een nieuw jeugdcomplex of stadion gaat daar niets aan veranderen. Een druppel op een gloeiende plaat. Ik zie een andere TD en / of trainer daar niet zo snel iets aan veranderen.

28-02-2019 13:54

haatneuzen +302

Ik zat gisteren ook in het stadion en me ook kapot geschaamd van wat er gebeurde het leek wel oorlog met je eigen mede supporters.
Normaal hoef ik mijn maten niet in de gaten te houden , gisteravond deden we dat wel. Puur omdat we bang waren dat er iets ging gebeuren. Op een gegeven moment waren supporters naar elkaar aan het zingen: joden lopen altijd weg. Jammer dat dit allemaal moet gebeuren en binnenkort dus vak X en meen ook S helemaal leeg zijn.
Feyenoord krijgt nu weer verschillende boetes !
En dan zeiken op van geel, terwijl het niet aan van geel ligt maar de spelers op het veld. Het enige wat van geel doet is spelers aantrekken, verlengen en verkopen.
De rest is aan van Bronckhorst en zijn team

28-02-2019 13:56

PindakaasFR +133

Hoi neusje. Niet subtiel genoeg man.

28-02-2019 14:10

deleted106 +19

Zit wel een kern van waarheid in man. Helaas.

28-02-2019 14:28

TactvolleTacticus +3792

Maar daar hebben we geen vuile jeauden voor nodig.

28-02-2019 14:33

TactvolleTacticus +3792

Ga eens terug naar Israël jij.

28-02-2019 14:33

Marki1974 +0

De schuld van van geel zijn er wel een aantal

Te veel bankspelers gekocht van behoorlijke salarissen voor die spelers denk aan sinistera, van Beek(Waarom verlengen?), Amrabat, Ajoub, Vente, etc

Waarom geen eerste divisie voor het 2e zo dom!

Geen goede scouting in het buitenland

28-02-2019 13:41

RotterdamFNSouth +208

vente komt uit d en van beek komen uit de eigen opleiding dus ken je feiten voor je dom lult neemt niet weg dat van geel moet oprotten

28-02-2019 13:53

hasil +8

Vente gekocht? eigen jeugd
Ayoub gekocht? Transfervrij
Van Beek verlengd? Terecht uit economisch oogpunt. Voor andere clubs een waardevolle speler en kan je nog een leuke transfersom opbrengen die de kosten van de verlenging overstijgen..
Waarom geen 1e divisie? Simpel, wij hadden destijds het geld niet om de benodigde extra spelers te contracteren.

28-02-2019 14:22

FR_076 +0

Hoe dom kan je zijn, een transfersom voor van Beek. Die gast is de enige in de selectie met een blooper reel.

28-02-2019 15:52

ronnieb +788

We hebben de derde begroting. Is een derde plaats dan niet de normale positie? We hebben dit sezoen PSV twee keer verslagen en een keer gelijk. Ajax thuis met 6-2 weggeblazen; Hoezo is het dan de schuld van Van Geel? Had de technische staf er niet voor moeten zorgen dat we veel langer zouden blijven meedoen? Je kunt dit toch onmogelijk in de schoenen van Van Geel schuiven?

28-02-2019 13:35

bertjansen +2

Ja alles is perfect in Rotterdam...

28-02-2019 13:36

hattrickguidetti +189

We hebben een o zo goede selectie.... staat ook zoveel kapitaal op het veld.... gelukkig zoveel goede aankopen laatste jaren...

28-02-2019 13:39

ronnieb +788

Wat lul je nou?! We hebben 5 prijzen in 4 jaar gehaald. Sommige hier tellen de JC schaal nog geeneens meer mee maar in Amsterdam hebben ze hem al een jaar of 5 niet meer gepakt. Lul lekker die snor na joh. Als je naar de feiten kijkt heeft Van Geel het gewoon uitstekend gedaan. Punt.

28-02-2019 13:42

wilbert17 +23475

Die snor roept al weken dat iedereen bij feyenoord kotst op van geel
Maar dat terzijde

28-02-2019 13:57

xsplinterx +5

5 prijzen, maar geen lange termijnvisie. Dat domme kortzichtige gelul over die prijzen altijd. Het gaat erom dat je als club groeit. En dat doen we niet. Een kampioenschap behaald door mazzel, 2 bekers behaald omdat je alles thuis hebt geloot en 2 JC schalen die je onterecht hebt gewonnen doen niets af aan het wanbeleid.

28-02-2019 14:11

deleted106 +19

Lekker dom en kortzichtig alleen maar naar de prijzen kijken.

28-02-2019 14:29

gwmd1 +4083

Je moet de jeugd wen podium geven om te groeien en dat hebben ze niet.

28-02-2019 17:52

JBH +1677

Je kunt 3e worden en je kunt 3e worden...

28-02-2019 13:43

Dirk Zeeland +365

Droom maar lekker verder, gaat prima zo

28-02-2019 13:50

hastikke3 +0

3e begroting dus 3e worden is prima wat is dat voor instelkibg joh, je had allaang door moeten pakken en je begroting was vele malen meer geweest,

28-02-2019 15:57

hastikke3 +0

Az en twente hebben niet zulke grote fanbase en stadion enzo dus je wilt ons vergelijken met twente en az? Hallo feyenoord heeft een veel meer potentie om echt blijvend mee te doen. Maar dan wel met de juiste beleid

28-02-2019 17:31

hollister +0

Mee te blijven doen?????? Man we doen al 20 jaar niet meer mee... dat ene kampioenschap in de laatste 23 jaar is voldoende voor jou om te denken dat Feyenoord er nog steeds bij hoort... laatste 22 jaar is het 1x twente Az en feyenoord... alle overige is het Ajax of PSV... wij horen dus gewoon bij die AZ en Twente... niets meer en minder... helaas maar waar

28-02-2019 20:20

hastikke3 +0

Dat is nou juist wat ik zeg het kan wel, deze club heeft alles om dat wel te kunnen behalve het beleid, en dat ziet iedereen. En ook de club zelf wil die kant op datbspreken ze ook uit en daarvoor komt er ook een nieuw stadion en alles. Om nou te gaan zeggen wij horen in het rijtje az en twente is belachelijk kijk de geschiedenis van onze club, ooit waren we zelfs de beste van europa.

28-02-2019 21:30

hollister +0

Geschiedenis? man we hebben het dan over meer dan 40 jaar geleden... kan je nu toch niet meer een beroep doen... weet jij dat in de jaren 50 en 60 er ongeveer 14 verschillende kampioenen zijn geweest... jaren 60 en 70 Ajax en feyenoord.. daarna nog een tijdje Ajax in de jaren 90... de rest zoals gezegd alleen PSV en Ajax... door de 2e stad van Nederland , de strijd tussen Amsterdam en Rotterdam is het nog beladen, maar qua niveau echt al bijna 30 jaar niet meer.. en die 30 worden er eerder 40 dan dat we weer aanhaken, daar helpt een Feyenoord City ook niet hoor.

01-03-2019 00:38

romeo +1

De VvF weer macht geven en Huiberts en Eenhoorn halen

28-02-2019 13:15

ronnieb +788

Huiberts? Die heeft voor Eur 50 mil verkocht en vervolgens die spits van ADO gehaald... Lekker bezig. Eenhoorn heeft al aangegeven dat ie niet wil en trouwens wat voor netwerk heeft Eeenhoorn dan?

28-02-2019 13:37

hasil +8

Supporters willen maar niet snappen dat spelers voor AZ halen vele malen makkelijker is. Als je hier met Johnson van ADO aan komt kakken of een malloot als die Fred Friday dan wordt je weggehoond. En bij AZ kom je er mee weg...

28-02-2019 13:43

whasjoewahn +16561

Kazim, Kramer...

28-02-2019 17:19

ronnieb +788

De VVF zijn zakenlui, hebben verstand van Geld niet van voetbal en die wil jij de macht geven. Trouwens de VVF staan 100% achter het beleid van Van Geel.

28-02-2019 13:43
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties