Dijkshoorn: ''Jan de Jong wil iedereen te vriend houden''

Dijkshoorn: ''Jan de Jong wil iedereen te vriend houden''

Jan de Jong was afgelopen zondagavond te gast in het voetbalpraatprogramma Studio Voetbal. De algemeen directeur sprak daar onder meer over Feyenoord City, de toekomst van de Rotterdamse club en maakte bekend bijna rond te zijn met een nieuwe trainer.

Nico Dijkshoorn is niet te spreken over zijn optreden. ''Jan de Jong wil iedereen te vriend houden. Hij begrijpt iedereen. Hij begrijpt zijn technisch manager, zijn spelers, zijn coach, hij begrijpt dat Dirk Kuijt nog even wil wachten, hij begrijpt dat Robin van Persie wil stoppen en hij begrijpt de sentimenten rond De Kuip. Juist deze houding is dodelijk voor een bestuurder.''

''Hij droomt van meer geld, van een groter stadion en van grotere spelers, maar tegelijkertijd vreest hij de leegloop in De Kuip, het vertrek van de hardcore Feyenoord-supporters, het ouderwetse clubgevoel,'' vervolgt de columnist in Voetbal International. ''Zondag sprak Jan de Jong zich weer niet duidelijk uit en deed hij alsof Feyenoord aan de kantlijn staat te wachten totdat er een beslissing wordt genomen.''

Dijkshoorn verwijt besluiteloosheid bij de algemeen directeur. ''Die houding is niet langer vol te houden. Jan de Jong moet een beslissing nemen en dan kan Feyenoord vooruit. Op de ene manier – als rijkere club in een onpersoonlijk stadion zonder verleden – of als het oude Feyenoord: af en toe iets winnen in een stadion vol weemoed en vreugde. Jan zal moeten laten zien op wat voor manier hij van voetbal houdt.''

De column van Dijkshoorn is hier volledig te lezen

Lees meer over
De Kuip Robin van Persie Jan de Jong
Plaats reactie
666

Knoppa010 +0

Geniale column weer van die Dijkshoorn.Ik zeik elke week als de VI op de mat pleurt altijd in me broek van het lachen om die gast

08-03-2019 17:48

marinier1982 +0

Bij de jeugd meegemaakt hoe de vriendjes cultuur werkt bij Feyenoord...en nog steeds hoorde ik gister ...
Dit is hetzelfde als in de top van Feyenoord...

Kots daar echt van...
Zo een omslag kan je een revolutie gaan noemen... maar wie o wie gaat ons stuurloze schip besturen ?

07-03-2019 19:25

opa57 +7

Gers, Nng eens € 13.2miljoen uit de CL om maar te zwijgen over de gestegen spelerswaarde. En Overmars pistdat geld niet nutteloos weg zoals Van Geel deed met de €26 miljoen die Feyenoord aandie ene ronde overhield

06-03-2019 18:13

Gers +12865

Weet je wat het is ...
Dat 020 madrid overklast, drukt je een beetje op de feiten en ik wil me niet te veel spiegelen en uit gaan van eigen kracht maar er is een groot gapend gat ontstaan en dat gaat niemand en niks zomaar oplossen en daar ben ik wel even ziek van ja.
En dan heb ik liever een feyenoord dat voor een eigen smoel gaat met genoeg eigen jeugd
En dat gebek vecht hier op fr12 zal me ook jeuken

06-03-2019 17:27

Gers +12865

Jan de jong slappe knieen,kleine cohonnes, plaat voor zn kop, paarde bril op, wel een goeie fohn... denk een Deison

06-03-2019 17:14

NicoJansen +3244

Absolute nobody.

06-03-2019 16:25

horus +319

vuilnisman mag deze zak ook mee?

06-03-2019 15:45

opa57 +7

Hasil één van de kenmerken van een gezwel, en dat is NIÉT persé een dodelijke ziekte, is het wegtrekken van alle energie uit het lichaam en dat is precies wat er met de club is gebeurd,: middelmatige selectie in onbalans, zonder noemenswaardige waarde, geen team in de JL, jeugdopleiding een zooitje en geen stuiver meer in kas. Wegwezen met die MvG!! Denk dat Gio daar een goede job zou doen. Heeft in elk geval een netwerk en naam in het buitenland.

06-03-2019 15:14

opa57 +7

Jan De Jong is volstrekt ongeschikt voor deze functie.
Op een rijtje: ex subsidieslurper zonder enige commerciële of professioneel sportieve achtergeond, nul affiniteit met voetbal in het algemeen en de club in het bijzonder, nul netwerk in de voetbalwereld, uitstraling van een nat vloeitje, kortom, een absolute 'NoNo' die aan de slippen van dat gezwel Martin van Geel hangt. Precies zoals Hoettmer voorheen deed en precies zoals overlever Van Geel het graag heeft.
Zsm lozen en Eenhoorn halen. Is alles wat De Jong niet is!! En dat die misschien 'niet aardig is'?? Met 'aardig' kan je een BVO of Onderneming niet besturen!!

06-03-2019 13:58

hasil +8

Als ik jou was zou ik mij geen zorgen maken over de uitstraling van de Jong maar je drukker maken om je eigen uitstraling met o.a. het gebruik van woorden als gezwel....hoe haal je het in je hoofd. En dan de Jong de maat nemen.

06-03-2019 14:12

PindakaasFR +133

Heb begrepen dat de Ligt en Frenkie de Jong, Bergwijn etc volgens deze man geen toptalenten zijn. Want échte toptalenten slaan de Jong teams over namelijk.


Hahahahah wat een gekkie deze man.

06-03-2019 12:26

Benniemagikjekauwgom +6

Meeste critici hier hebben zelf nog nooit iets gepresteerd in het leven. Jan de Jong komt op mij prima over. Wat zou hij dan anders moeten doen? Dom gelul allemaal.

06-03-2019 11:41

hasil +8

Zeggen dat ze in de Kuip blijven, een sjeik de hoofdsponsor wordt, dat wij volgend jaar kampioen worden, de beste van allemaal zijn etc.etc. Ja, dan pas doe je het goed hier.

06-03-2019 12:03

PindakaasFR +133

Misschien minder oerdomme uitspraken doen? We kunnen al een aardig lijstje maken.

06-03-2019 12:24

Benniemagikjekauwgom +6

Zo'n lijstje kun je van iedereen maken. Het is gewoon een hetze.

06-03-2019 14:38

samdjs +4201

Wat een onzin. het is nooit goed. Iedereen is kwaad dat hij niet naar supporters luistert, en nu wil hij iedereen te vriend houden....

Iemand begrijpen is heel wat anders dan diegene te vriend willen houden.
Dat je als bestuurder iedereen rondom de club begrijpt is een voorwaarde van een goede bestuurder. Als je maar wel je eigen plan durft te maken en durft uit te voeren.

06-03-2019 11:31

FR08pjotr +20419

Heeft Nico Dijkshoorn tegenwoordig ook al een mening over voetbal? Alsjeblieft zeg..

06-03-2019 11:26

hasil +8

Waarom niet?. Zijn ouders heeft hij ook al met de grond gelijk gemaakt. Wat een figuur.

06-03-2019 11:34

jayjay49 +7839

Ja, Jan de Jong maakte zich volledig belachelijk!! Een diep trieste vertoning. Zijn argumentatie om niet deel te nemen in de pyramide bewijst dat hij niets van het spel en de voetbal-organisatie begrijpt. Feyenoord zal afzinken naar derde rangs niveau, omdat ze teveel spelers op de bank hebben zitten, die geen elftal hebben waarin ze uitdagend kunnen voetballen en zichzelf ontwikkelen. Jan de Jong verdedigde de MEGA BLUNDER van Martin van Geel en dat heeft Feyenoord al millioenen gekost en zal in de toekomst nog tientalle millioenen kosten. De Dordrecht-constructie is geoemd te mislukken!! Nogmaals RVC ........ grijp in alsjeblieft!!
Stam begint aan een mission impossible in een verziekte opleidings-organisatie

06-03-2019 11:18

hasil +8

Doe toch niet zo zielig man!! wij hadden destijds de poen niet voor zo veel spelers. Of ben je dat vergeten? Niks geen blunder maar gezond verstand gebruiken. De club stond met de rug tegen de muur. Terecht dat Jan de Jong die keuze destijds verdedigd. En stop eens met dat verheelijken van die competitie. Die is niet zaligmakend want er kleven tal van beperkingen aan. En als de samenwerking met Excelsior behoorlijk succesvol was moet jij maar eens aangeven waarom dat met Dordrecht niet zou kunnen. Die talenten van ons, of wat er voor door moet gaan, kunnen daar spelen en zich ontwikkelen. En als ze het goed doen haal je ze gewoon terug. Zo simpel is het. Stop eens met van alles een drama te maken en te doen of de wereld vergaat. Alleen in Nederland heeft men deze uit sportief oogpunt belachelijke competitie. Maar in het buitenland ontwikkelen jeugdspelers zich ook zonder deze flutcompetitie.

06-03-2019 11:32

jayjay49 +7839

Ok, jouw mening. M.i. hadden we uit de verkoop van ontwikkeld talent, die extra selectie /competitive makkelijk betaald. Ajax doet dat met diverse spelers, terwijl onze jeugd verpieterd op de reserve Bank of India nutteloze competition van 10 wedstrijden per jaar!! Waarom nog naar Feyenoord gaan also je toch week dat je ontwikkeld g stagneert!!

06-03-2019 12:15

jayjay49 +7839

Sorry van de fouten! Dikke vingers op iPhone!!

06-03-2019 12:17

LLE +1

Beste Hasil, ben het hier niet met je eens. Als een club als AZ wel kan aansluiten, dan ga je mij niet vertellen dat Feyenoord ook niet met zijn jeugd zou kunnen aansluiten. Het is minder een geldkwestie en meer een kwestie van visie en het maken van de juiste keuzes.

Er is een keus gemaakt om zoveel mogelijk geld te pompen in het eerste elftal en er is een KEUS gemaakt om die miljoen in het eerste elftal te steken i.p.v. voor de jeugdopleiding en deelname aan de 1e divisie.
M.i. moet je altijd voor de jeugd kiezen en is de uitleg van Van Geel louter van defensieve aard te noemen.

07-03-2019 19:56

heejoh +0

Zou ons Calimero gedrag er voor zorgen dat we als club maar niet vooruit komen? De jeauden, de neuzen, 020...wanneer gaan we nou eens uit van onze eigen kracht, smoel en vergezichten. We moeten uit dat second city syndrom en met de borst vooruit! GODVERDOMME! En Jan de Jong moet weg! Nico Dijkshoorn heeft volledig gelijk...

06-03-2019 11:16

MarcoG +11309

Wat zeikt de Dijkshoorn nu? We staan toch ook aan de zijlijn op het moment. De Jong heeft beslissingen genomen wat hij wil hebben uit het nieuwe stadion (ja ja, we krijgen 25 miljoen waar iedere analist hem over aanviel dat hij dat zei) en moeten nu afwachten of dat inderdaad geleverd wordt. Hij heeft ook duidelijk aangegeven dat we anders in De Kuip blijven. Wat moet hij meer doen dan, zelf de stenen gaan metselen?

Er wordt zoveel gezeken door de analisten dat nergens op slaat puur om clicks te krijgen en dan gaan we hier nog roepen dat hij gelijk heeft ook.

06-03-2019 10:53

samdjs +4201

Er is inderdaad een groot deel wat alleen maar kritiek kan leveren.... Echt alles wat met Feyenoord wordt hier afgekraakt zonder argumentatie.
We zeiken allemaal dat de club niet vooruit gaat, maar daarnaast hebben we een groot aandeel in het stagneren van deze vooruitgang.

06-03-2019 11:35

martien snellen +590

Jaap Stam halen!!!!!@!!!@ Het is een grote kinderspeeltuin aan het worden bij ons.

06-03-2019 10:49

MarcoG +11309

Hoezo, is Stam een kind dan?

06-03-2019 10:53

ndroock1 +2443

" Feyenoord App over 200.000 downloads heen! " - Wat ben je dan debiel als je dat als een prestatie ziet en groots op de website zet. Is Feyenoord een App bedrijf? Of een voetbalclub?

06-03-2019 10:07

ndroock1 +2443

Die App heeft maar één doel : geld uit je zak kloppen.

06-03-2019 10:39

ndroock1 +2443

Eens vanuit die visie. Zakkenvullers zijn het.

06-03-2019 11:35

MarcoG +11309

Goed gedaan dus.

06-03-2019 10:50

blood-in-blood-out +0

Ben benieuwd wat de KNJB nu weer allemaal gaat verzinnen om 020 voor te trekken

06-03-2019 09:49

tussenjaar +6205

Dat zou wel terecht zijn natuurlijk

06-03-2019 11:12

pollie +19

zo zijn we hier allemaal nu voor die proleten club,gatver

06-03-2019 09:44

Bosh +1611

Hsllo allemaal...
Veel jaloers kinderachtig pubergeklaag hier zeg, gelukkig zitten er ook normale bij..

06-03-2019 09:38

samdjs +4201

eerlijk is eerlijk, ik was stikjaloers gisteren.....

06-03-2019 11:37

Bosh +1611

Jah, Ik ook...

06-03-2019 12:32

RonFeyy +12496

Deze man moet z.s.m. vertrekken wat mij betreft. Wat een poep kwam er zondag uit z’n mond zeg, tenenkrommend. En hij was toch zo trots dat de naam van de nieuwe trainer nog niet uitgelekt was. Zouden ze dat in het Maasgebouw ook al prijs zien?

06-03-2019 09:08

Benniemagikjekauwgom +6

Dijkshoorn is een lafaard die altijd makkelijke slachtoffers kiest, maar nooit Gijp of Derksen zal aanpakken.

06-03-2019 09:07

Tomheirman +1

relevant wel weer...

06-03-2019 10:36

gwmd1 +4085

Jan de Jong en Mvg moeten er gewoon uit.
Lijkt wel sesamstraat of zo.

06-03-2019 08:54

delangemuur +11773

Met Jan de Jong in de rol van Tommie!

06-03-2019 09:29

gwmd1 +4085

Echt een vriendjesaanstellingscultuur.

Dus een nieuwe periode van 10 jaar waarin geen structuele winst wordt geboekt.

En ik geloof echt dat we in potentie groter zijn dan jodakkes.

06-03-2019 09:45

FRlegend +17008

Echt een waardeloze bestuurder zonder idee en aardig wat kapsones.

06-03-2019 08:32

horus +319

met vriendjes aan het werk houden en iedereen als een debiel behandelen kom je nooit voorruit

06-03-2019 08:13

gwmd1 +4085

Toen ik de Jong voor het eerst zag en hoorde praten dacht ik meteen van de ene achterlijke (Gudde) naar de andere debiel ( de Jong).

06-03-2019 07:48

onbekend +89927

Haat of geen haat, we moeten een voorbeeld nemen aan het beleid dat ze voeren in 020. Daar werken mensen met voetbalverstand en mensen met zakelijk verstand gezamelijk aan 1 doel: ajax en de verbetering van die club. Waar het daar nooit goed genoeg is, zijn ze bij ons meer dan tevreden met een JCS. Het zijn allemaal vriendjes die elkaar het hand boven elkaars hoofd houden. Ze hebben geen stappenplan om de club structureel op een hoger plan te krijgen. Ze zijn alleen bezig met hun ego's en dus de korte termijn. Oude spelers terughalen zonder enige restwaarde. Een plan om het scoutingssysteem te verbeteren is er niet en ook niet om Jong Feyenoord in de jupiler league te krijgen. Het duurt tenslotte een paar jaar, dus doen we het maar niet. Dan ben je niet bezig met de club vooruit te helpen. Je loopt al achter, dan duurt het maar een paar jaar.

Klaar met dat euwige gezeik over mogelijkheden en begrotingen. Je kan alleen groeien met een duidelijke visie en structureel goed beleid over de jaren heen. Wanneer worden we als club nou eens echt wakker? Wanneer zien de mensen nou eens in dat er drastische veranderingen nodig zijn? Een trainer alleen is het probleem niet, op elk punt binnen de organisatie gaat het mis en een gedeelte van het Legioen lijkt het opgegeven te hebben. Ze hebben er maar vrede mee en er word niks meer ondernomen om onze trots te redden. De slapende reus... het is 1 grote vicieuze cirkel. De slapende reus ontwaakt langzaam uit zijn slaap om vervolgens nog dieper in coma te raken.

Ook wat betreft het nieuwe stadion. Hoelang duurt die soap nu al wel niet? Decennia lang. In heel de wereld worden nieuwe stadions gerealiseerd, maar zoals gewoonlijk moet alles weer zo moeilijk en moeizaam gaan bij ons. Fuck #ReddeKuip.... #RedFeyenoord

06-03-2019 01:44

PeturP +1

Er is maar 1 visie, hoe kan ik mijn vriendjes pleasen, hoe zorg ik dat ik op het pluche kan blijven kleven en bij wie moet ik er tot mijn ellebogen in.

06-03-2019 01:47

onbekend +89927

Dat is excact hoe het er aan toe gaat. Maar met de toekomst van de club is nauwelijk iemand bezig.

06-03-2019 01:48

frbart +241

Knap hoor van de neusje. En leuk een. Kwartfinale CL halen, maar ze hebben nog steeds HELEMAAL NIETS!

06-03-2019 01:57

onbekend +89927

Klopt, maar het is een erg goede prestatie dankzij het beleid wat er gevoerd word. Daarnaast zijn ze daar jaren mee bezig geweest en zijn ze nu 1 van de gezondste en rijkste clubs. Ze hebben dus wel degelijk iets. De prijzen volgen vanzelf wel de komende jaren. En dat steekt mij, want waarom is daar wel zoiets mogelijk en blijven wij maar terugvallen?

06-03-2019 02:04

hollister +0

Haha.. droeftoeter.. de frustratie spat er van af... we mogen ze danken op onze blote knieen... anders kunnen wij helemaal fluiten naar het Europees voetbal... maar dat snappen sukkeltjes als jij en velen hier niet eens.. te dom om te poepen

06-03-2019 02:24

marinier1982 +0

Je hebt gelijk hollister

06-03-2019 03:11

Jonathan--u +0

Feyenoord en Europees voetbal, ja dat is een lekkere combinatie gebleken de afgelopen tien jaar... uitgeschakeld worden door elk bedenkbaar g team in de voorrondes met soms een positieve uitschieter in de groepsfase

06-03-2019 07:09

gwmd1 +4085

Wij hebben verloren van Trencin en zij verslaan Bayern en Real...heb je hem!

06-03-2019 07:52

Persia +1859

Heel goed voor ned voetbal ! !

06-03-2019 09:19

gwmd1 +4085

Is ook maar mij gaat het om het contrast.

Wij reizen zonder voorbereiding dezelfde middag naar Trencin terwijl het 32 graden is op een voor ons ander soort kunstgras.Zo ziek zijn wij.

06-03-2019 09:25

ndroock1 +2443

Juist. Zo zie ik Gio. Als de lul die verloor van AS Trencin.

06-03-2019 10:04

Persia +1859

Goed voor ned voetbal en ook voor ons

06-03-2019 08:56

gwmd1 +4085

Nog niets...komt wel en WIJ kneusjes kijken wel toe.

06-03-2019 09:19

gwmd1 +4085

Denk ik ook het woorden neuzen met engelen vleugels...waar kan ik schuilen?

06-03-2019 09:26

NorthFR +0

Simele ziel, ze hebben veel meer dan dat win hebben

06-03-2019 09:38

delangemuur +11773

Helemaal mee eens!

06-03-2019 09:33

bullshitverwijderaar +0

Ach, een jaar geleden vochten ze elkaar daar de tent nog uit. Moet je Van der Sar zien na Rosenborg uit. En nu is het ineens wonderbeleid? Kijk toch eens verder dan je neus lang is.

06-03-2019 10:55

onbekend +89927

Verwijder jezelf

06-03-2019 11:00

bullshitverwijderaar +0

Heeft iemand een andere mening?

08-03-2019 09:58

LLE +1

Beste Onbekend, goed gesproken.

07-03-2019 19:57

Guipelle +1788

Stam nieuwe trainer Feyenoord!

06-03-2019 01:38

NoSurrender12 +197

JAAP STAM ONZE NIEUWE GKL JAJAJAJAJA

06-03-2019 01:38

gwmd1 +4085

De nieuwe grote kale leider :)

06-03-2019 08:55

JKTB +21206

Het is officieel :'(

https://www.telegraaf.nl/sport/3247432/stam-nieuwe-trainer-feyenoord?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_campaign=seeding-televoetbal

06-03-2019 01:33

Guipelle +1788

Diep respect voor de wedstrijd van 020. Wat een goed veldspel legden ze daar in Madrid op de mat!

06-03-2019 01:32

hollister +0

Juist... misschien ipv van die verdomde frustratie en afgunst maar eens kijken wat zij juist goed hebben gedaan de laatste jaren en daar van leren en kopieeren...

06-03-2019 02:25

feye_88 +3112

Zoveel zure reacties op een club die wel goed beleid voert. Volgens mij moeten we ons maar even focussen op het repareren van de gigantische achterstand die we hebben.

06-03-2019 01:29

JKTB +21206

Gaat niet gebeuren met deze leiding

06-03-2019 01:32

delangemuur +11773

Gaat ook niet gebeuren zolang het gros van de supporters in het verleden leeft en meer anti 020 is dan pro Feyenoord

06-03-2019 09:36

JKTB +21206

ook dat. Calimeroclub zijn we

06-03-2019 10:36

JKTB +21206

Feyenoord wordt het Monaco van Nederland. Wat een kutselectie hebben wij volgend jaar zeg

06-03-2019 01:28

Kosinger +0

Heeft Jan vrienden dan?

06-03-2019 01:27

johanderksengroloo +0

Hoe speelde noerie vandaag

06-03-2019 01:26

francis1970 +18

Doe even normaal!!

06-03-2019 01:27

NoSurrender12 +197

Gerapporteerd. Voor sneue hersenloze gasten geeen plaats hie

06-03-2019 01:28

Sleepie +11914

Moeilijke naam om goed te schrijven he? Evenals dat jouw hele leven vrij moeilijk is, met die cashew onder die fontanellen van je

06-03-2019 01:29

johanderksengroloo +0

ga huilen ajaxpijpertjes internethelden.

06-03-2019 01:31

Sleepie +11914

Grote mond, lekker anoniem. Lekker veilig. Jammer dat ik je in het echt niet even wat fatsoen kan bijleren

06-03-2019 01:33

johanderksengroloo +0

je ben welkom met je jodenneus. cafe de harlekijn peet van daele zie je wel verschijnen

06-03-2019 01:35

Sleepie +11914

Nu voor het echie graag: zie de pb graag tegemoet met je grote muil

06-03-2019 01:37

basisspeler +1775

Dat je Nouri hierbij gaat betrekken, dan ben je echt een enorm sukkeltje.

06-03-2019 01:37

j-d-tomasson11 +2082

De enige internetheld hier ben jij. Man man man wat moet je leven triest zijn als je zulke comments post.

06-03-2019 01:32

johanderksengroloo +0

je bent pas triest als je ajax gaat ophemelen heel de avond op een feyenoord site. kanekrstraalt naar facebook of twitter

06-03-2019 01:34

JKTB +21206

Maar wij hebben Dylan Vente!!!

06-03-2019 01:24

tonyrocks +184

Daar hebben wij met 6-2 van gewonnen!

06-03-2019 01:22

PeturP +1

10-3 voor ons dan? :-)

06-03-2019 01:22

delangemuur +11773

Ja dat was heel leuk, maar ondertussen staan we een straatlengte achter en gaan zij voor de dubbel...

06-03-2019 09:36

koenrdam1994 +5

Ajax is Feyenoord in alle opzichten voorbij

06-03-2019 01:21

RdamZuid5314 +1995

Dat laatste is natuurlijk onzin.....

06-03-2019 01:20

KeithMoon +5231

Dijkshoorn is een KONTENNEUKER

06-03-2019 01:20

PeturP +1

Wat een ontzettend domme reactie, ga pitten anders val je morgen weer in slaap in de klas!

06-03-2019 01:22

KeithMoon +5231

Jij bent er duidelijk ook een. .

06-03-2019 01:24

PeturP +1

Jamcarter 22:24 Van Geel bestrijdt het argument dat de talenten van topclubs op deze manier een tussenstap kunnen maken naar de hoofdmacht. Hij verwijst naar de Jong-selecties van 2013/2014. "Opleiden staat in het teken van rendement voor het eerste elftal toch? Hoeveel spelers breken er door? We zijn nu vier jaar later en kijk naar Jong Ajax. Van de dik twintig spelers is alleen Bazoer echt doorgebroken. Zou die er anders niet zijn gekomen? Kijk hier, PSV, 23 spelers. Jorrit Hendrix, Joshua Brenet. De rest is allemaal weg. Kijk dan naar de eigen talenten bij de eerste selectie. Meetpunt vorig seizoen: Ajax acht, Feyenoord acht en PSV vijf. Moet ik dan twee spelers inleveren voor deelname aan die competitie?", doelt Van Geel op de financiële gevolgen van Jong Feyenoord in de Jupiler League. "Onze prioriteit ligt bij een sterke eerste selectie en ik zie daarvoor geen meerwaarde in die piramide."

06-03-2019 01:18

PeturP +1

Dit is nou hoe het Maasgebouw tracht zijn eigen hachie te redden.
Blunders maken en vervolgens de excuustruus uithangen. De ligt, de Jong, maseroehupeldepup komen uit jong.
Bij pisvee idem, komt uit jong.
De Geel, outlul, donderstraal aub zsm op.

06-03-2019 01:21

Djim +8199

VAN GEEL OPROTTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


misschien kan hij naar Madrid?

06-03-2019 01:27

basisspeler +1775

Van Geel had bij ajax al lang ontslagen geworden na de blunder van de voetbal piramide en was deze blunder al lang hersteld geworden.

Ajax gooide Keizer eruit in de winterstop en Ten Hag kon gaan bouwen aan een nieuw elftal.
Hier laten ze Gio lekker zitten tot einde seizoen waar werkelijk niemand beter van wordt.

Zie hier twee voorbeelden van een topsport klimaat.
Dat is het grote verschil tussen ons en hunnie.

06-03-2019 01:30

FeyChris +6

Dat is ook het verschil. Tussen ajax en feyenoord bij ajax kunnen ze beleid voeren wat niet presteer gaat eruit bij ons als. Ze niet presteren mogen ze blijven zitten zolang de rvc er nog zitten de huidige mensen zal feyenoord nooit yopsportklimaat krijgen en met een algemeen directeur die zich als een clown gedraag en van Geel die altijd mag faalden ze kijken liever naar die 5 prijsjes die gewonnen zijn maar verder kijken ze ook niet er moet echt wat gaan gebeuren bij feyenoord maar het begin bij de rvc

06-03-2019 01:37

johanderksengroloo +0

FEYENOORD NIEUWS. FUCK AJAX

Het lijkt er sterk op dat Jaap Stam inderdaad de nieuwe trainer wordt van Feyenoord. Clubwatcher Martijn Krabbendam hoort geluiden dat het nieuws woensdag of donderdag al officieel naar buiten gebracht kan worden.


Martijn Krabbendam
@Mkrabby
Eventueel... Gaat snel nu, wat ik hoor, misschien morgen/vandaag al een bevestiging? Dat valt volgens insiders niet uit te sluiten

06-03-2019 01:16

FC Apendrecht.nl +29789

Krabbenkut heeft het nooit goed

06-03-2019 01:17

JKTB +21206

Jaap Penisstam

06-03-2019 01:19

frbadboybrody1 +0

Ben 47 jaar en als je wat ouder wordt krijg je wat minder haat. Aan de ene kant: ja, Ajax loopt weer verder uit qua mogelijkheden maar ben ook een trotse hollander vandaag. Buiten dat dit ook voor ons straks een voordeel kan zijn. Coëfficiëntie lijst. Ajax speelde geweldig. Niets meer dan lof.

06-03-2019 01:16

frbadboybrody1 +0

Uhh oke. Want?

06-03-2019 01:19

johanderksengroloo +0

trotse hollander bah

06-03-2019 01:19

frbadboybrody1 +0

Ja, volgens mij komt Ajax ook uit Nederland. Kan het mis hebben..

06-03-2019 01:22

johanderksengroloo +0

trots zijn op die pestkankerclub, verkeerde site

06-03-2019 01:24

frbadboybrody1 +0

Ook niet mijn favoriete club maar halen nou al jaren de broodnodige punten binnen die we straks nodig hebben willen wij weer Cl spelen

06-03-2019 01:26

wijzijnfeye +401

Niet van aantrekken. Je hebt volledig gelijk

06-03-2019 01:22

FC Apendrecht.nl +29789

Door het bereiken van de kwartfinale ontvangt Ajax een bonus van 10,5 miljoen euro, een bedrag dat bovenop de al verdiende 68 miljoen euro komt. De verdiensten van de Eredivisie-club zullen dit seizoen dan ook boven de 80 miljoen euro uitkomen.

06-03-2019 01:15

francis1970 +18

Een zak geld kan niet scoren. Talent en kwaliteit daar gaat het om

06-03-2019 01:17

Koetje123 +170

En dat hebben ze ook

06-03-2019 01:18

JKTB +21206

Haha idd. Dat hebben ze meer dan genoeg

06-03-2019 01:20

johanderksengroloo +0

cruijff citaat jij zit echt op de verkeerde site. gele ster op en optiefen

06-03-2019 01:26

francis1970 +18

Cruijff heeft Feyenoord kampioen gemaakt

06-03-2019 01:28

Sleepie +11914

Jij hebt hier niks te zeggen. Muil houden en zitten

06-03-2019 01:31

hollister +0

Met 400 miljoen kan je best een voetballertje kopen.... ze zouden heel Feyenoord kunnen opkopen en die in de KKD laten spelen... denk je werkelijk dat Ajax zich druk maakt om feyenoord? Daar staat volgend jaar wel weer een prima team hoor.. dat zeker langer mee doet om de prijzen dan wij

06-03-2019 02:29

hasil +8

Misschien heb ik het verkeerd gezien maar......heeft Real nou tegen Ajax of tegen FC Jan de Jong gespeeld?
Aan de reacties te lezen denk ik het laatste....

06-03-2019 01:14

jayjay49 +7839

Ja @hasil, ............. Ajax bewijst HOE het kan!! Complimenten!!. Zij beschikken over 20/25 spelers, die regelmatig spelen. Wij hebben er net 11/13, de rest heeft geen elftal of speelt nutteloze, niveauloze, ongemotiveerde trainingspartijtjes. En onze toekomst wordt alleen maar slechter door MvG blunders!! En Jan de Jonfg is slechts een marionet van MvG, die met zijn uitspraken bewijst 'gebakken lucht' te zijn. En diep trieste vertoning!!

06-03-2019 11:24

CW010 +1811

Maar ff serieus, doen jullie dit expres met die rare foto’s van jdj, of zijn er geen normale foto’s van hem??

06-03-2019 01:10

irakezefeyenoorder +0

Wij Zijn Feyenoord wij Zijn De Beste!!

06-03-2019 01:09

sk1969 +506

Al dat gezeur over geld, ajax laat zien dat het juist niet doorslaggevend hoeft te zijn. En Fey heeft het ook laten zien, zij het in dubbele zin, winnen van PSV en Ajax, verliezen van een trits die nog geen kwart van Fey begroting hebben

06-03-2019 01:09

Orgullo +7666

Precies dit dus.

06-03-2019 01:13

JKTB +21206

Op de lange termijn is het zeker doorslaggevend. Incidenteel kan een club met minder geld boven zich uitstijgen.

06-03-2019 01:21

Orgullo +7666

Ook daarom is een nieuw stadion nodig

06-03-2019 08:13

koenrdam1994 +5

Wij verkozen immers boven Ziyech

06-03-2019 01:09
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties