Van Hanegem: ''Dat komt niet heel professioneel over''

Van Hanegem: ''Dat komt niet heel professioneel over''

Willem van Hanegem is van mening dat Feyenoord aankomend seizoen niet weer kan aankomen met Jan-Arie van der Heijden. Volgens de oer-Feyenoorder moet er deze zomer defensieve versterking komen naar De Kuip.

Van Hanegem ziet genoeg talent rondlopen in Nederland. ''Alleen is mijn club, twee maanden nadat Martin van Geel heeft aangekondigd te vertrekken, nog altijd op zoek naar een nieuwe technisch directeur. En Van Geel zelf zit nog vrolijk achter zijn bureau. Nee, dat komt niet heel professioneel over. Integendeel,'' schrijft Van Hanegem in zijn column in het Algemeen Dagblad.

''Er is geen geld, dus zal de club creatief op zoek moeten naar nieuwe spelers. Leroy Fer is transfervrij. Feyenoord is dol op het terughalen van oud-spelers, maar in dit geval zou ik het wel begrijpen. Zeker omdat hij pas 29 jaar is. Mensen hebben het ook over Adam Maher. Daar zou ik dan weer niet aan beginnen. Ballen ophalen en ermee gaan lopen, daar heeft Feyenoord geen behoefte aan.''

''Terughalen van spelers is natuurlijk lang niet altijd een succes. Jean-Paul Boëtius werd geen hit in zijn tweede periode in de Kuip. Maar ik vraag me af of dat aan hem lag. In de Bundesliga speelde hij de laatste weken zó overtuigend en goed, dat ik speciaal voor FSV Mainz ging zitten. Ja, in deze vorm is voor Boëtius zelfs een terugkeer bij Oranje geen gekke gedachte.''

Lees meer over
De Kuip martin van geel Willem van Hanegem
Plaats reactie
666

funcgiggratl +0

http://SpFling.com - geweldige datingsite voor volwassenen met het slimme zoeksysteem van de volgende generatie om een partner te vinden!

26-05-2019 15:57

reisickco +0

http://SpFling.com - geweldige datingsite voor volwassenen met het zoeksysteem van de volgende generatie om een partner te vinden!

25-05-2019 21:39

imnoca +0

Ga naar http://SpFling.com - geweldige datingsite voor volwassenen met het zoeksysteem van de volgende generatie om een partner te vinden!

25-05-2019 16:26

tomchesttar +0

http://SpFling.com - perfecte datingsite voor volwassenen met een slim zoeksysteem om een sekspartner te vinden!

25-05-2019 14:05

emtaturt +0

Ga naar http://SpFling.com - perfecte datingsite voor volwassenen met het nieuwste slimme zoeksysteem om een partner te vinden

23-05-2019 20:10

lulemen +0

http://Badoo.red - een geweldige datingsite voor volwassenen met een slim zoeksysteem om een sekspartner te vinden!

23-05-2019 16:33

rabgaca +0

http://SpFling.com - een geweldige datingsite voor volwassenen met een slim zoeksysteem om een sekspartner te vinden!

22-05-2019 14:39

cigofe +0

http://SpFling.com - perfecte datingsite voor volwassenen met een slim zoeksysteem om een sekspartner te vinden!

22-05-2019 08:50

RPI +46347

Jammer dat een man zoals Willem eigenlijk herhaald wat iedere simpele supporter al langer ziet. Zou fantastisch zijn als ie iets zou kunnen bijdragen i.p.v. dingen te vertellen die we allemaal wel zien.

21-05-2019 19:49

inteza +0

Ga naar http://SpFling.com - een geweldige datingsite voor volwassenen met een slim zoeksysteem om een sekspartner te vinden!

21-05-2019 10:27

FrenkieT1981 +1362

Fer is gewoon haalbaar wanneer je een deel van de transferinkomsten van Vilhena reserveert en als verkapt salaris in de vorm van tekengeld bied. Ik denk dat het meer aan Jaap Stam ligt om Leroy te overtuigen als dat gesprek er echt van komt. Fer is bij zijn laatste 3 clubs gedegradeerd. Die wil echt het gevoel hebben dat er een kans is op een prijs. En al dat gerommel in het maasgebouw werkt daar niet aan mee.

20-05-2019 20:55

joepie +22

Goh vd Heijden kan niet meer, scherp gezien Willem.

En Boetius in Ora..... Whahajjajaaha

20-05-2019 20:04

FR_Swiss +667

Haha.. die Willem.. boetius is ineens een ster

20-05-2019 19:49

Boogieboog +0

Als niemand td wil worden kunnen ze er ook niks aan doen dat ze er nog geen hebben.

20-05-2019 18:35

gwmd1 +4101

Al 2 jaar eens over Jan Scharie dat kan niet meer.

En dat we de jeugd niet beter maken ligt blijkbaar ook deels aan de club.
Malacia Boetius en Vilhena zijn daar mooie voorbeelden van.

20-05-2019 15:03

Verstappen +7826

Als Fer haalbaar is, moet je hem natuurlijk direct contracteren. Dat is hij echter niet, want hij verdient op dit moment het dubbele van ons salarisplafond en kon in de winter nog meer gaan verdienen.

20-05-2019 14:36

Sleepie +11987

Ik hoor Willem niet over Clasie.

20-05-2019 14:18

keepertje +547

Boetius is gewoon geslachtofferd.

20-05-2019 14:09

tfey +1067

100% waar!!!

20-05-2019 15:46

willykment +2145

Jammer dat Willem meegaat in de stroming die middelmaat bij Feyenoord wil zien. Zo komen we niet vooruit.

20-05-2019 13:42

klompus88 +20272

Eens met Willem

20-05-2019 12:55

Dezwartetulp +77020

Haha en dan zijn er nog mensen die Willem een officiële functie willen geven

20-05-2019 12:49

ArieG +28

Je denkt toch niet dat Willem hier zal instappen op zijn ouwe dag ? Die zit hier en daar lekker relaxed voetbalzaken te analyseren, wordt daar nog voor betaald ook. Bij Feyenoord komt hij in een stress situatie terecht waar hij echt niet op zit te wachten.

20-05-2019 13:06

Dezwartetulp +77020

Mijn punt was meer dat we ook niet op de ouderwetse ideeen van Willem zitten te wachten in een officiële functie.

20-05-2019 13:09

ArieG +28

Aha, juist.

20-05-2019 13:11

gwmd1 +4101

Dus WvH is zo iets als een oude seniele man met waanideeën of zo?
Ik luister graag naar oude wereld toppers en zeker naar onze enige levende icoon!Moet je ook eens doen,dat hij zijn eigen ideeën minder goed in de praktijk kan uitvoeren is een ander verhaal.

20-05-2019 15:06

SGR-FR +855

Lekker interessant of het een clubicoon is ja of nee. Op een directiepositie wil je iemand hebben zitten met een visie een het juiste beeld van voetbal wat tegenwoordig bij voetbal hoort. Willem is van de oude stempel. Pracht man en geen slecht woord, maar hij hoort niet op zo'n positie.

20-05-2019 16:20

gwmd1 +4101

Ben ik met je eens maar nadenken over wat hij zegt is vaak leerzaam...

20-05-2019 16:31

bullshitverwijderaar +0

Ik kunt er inderdaad van leren hoe je het allemaal tegenwoordig niet moet doen.

20-05-2019 19:02

Juicher +62303

Over hoe het 30 jaar geleden ging ja. Willem is een beetje blijven hangen in het verleden. Is passé.

20-05-2019 19:56

gwmd1 +4101

Lachwekkend als je denkt dat je bij werk of sport de wijsheid en ervaring van een wereldkampioen als Willem,een echte leider in het veld achteloos weg kan wuiven.

21-05-2019 06:23

gwmd1 +4101

Het is niet eens een issue of Wvh op een plek in de directie zit te wachten.Wat een hoop jong grut zit hier onzin te verkopen.Willem was is en blijft een grootheid waar veel spelers van ons een puntje aan kunnen zuigen.Op zijn slechts was Willem beter als menig speler bij Feyenoord op zijn best...

21-05-2019 06:35

bullshitverwijderaar +0

Willems coachingskills passen niet meer in deze tijd.

21-05-2019 09:04

gwmd1 +4101

Kan best zijn maar die oude gasten wisten wel wat bikkelen was,zij hadden een betere mentaliteit.Want in deze tijd moeten we elke keer het wiel opnieuw uitvinden of zo.Willem vindt nog erger dan ons hoe we er nu voor staan,daar moet je door heen prikken.

21-05-2019 09:29

bullshitverwijderaar +0

Heb je een betere mentaliteit als je topsport combineert met roken? Twijfel. Het was een andere tijd en dat matcht niet. Willem is achterhaald, te negatief, de realiteit kwijt, legt jongens die subtop Nederland zijn langs de meetlat van de besten van Europa en is dan vervolgens cynisch dat ze die niet halen. Je kunt onze spelers niet verwijten dat ze niet meer talent hebben dan ze hebben.

21-05-2019 09:44

gwmd1 +4101

Jij bent toch wel zo slim om ergens door heen te prikken of niet...

Een andere tijd klopt.
Vroeger rookte Cruijff ook wel eens een peuk klopt ook.

Maar vroeger verdienden die gasten niet veel.Tegenwoordig zijn mindere spelers in een paar jaar miljonair,zitten vol tattootjes hebben snel een grote smoel,voelen zich snel achtergesteld en denken alles te weten.Dit jaar bij ons was daar een mooi voorbeeld van.Spelertjes halen niet zoveel uit zichzelf en investeren te weinig in zichzelf.

Maar ik vind dat WvH heel vaak de waarheid verteld maar de jongeren tegenwoordig zijn eigenweis nemen niks aan en geven meteen hun verongelijkte mening.

Een man als WvH zou normaal gezien op zijn leeftijd zichzelf omdraaien en aanlopen,zich niet meer drukmakend.Maar deze situatie doet hem pijn en daarom geeft hij zijn mening en terecht.Dat wij als supporters hem zo wegzetten zegt veel over de onbeschoftheid van het Feyenoord publiek...zijn eigen icoon niet eens waarderen en als een oude zak wegzetten...Ik niet.Ik heb geleerd de mening van ouderen te overdenken,die hebben alles al meegemaakt,die zeggen dat niet voor niets.

21-05-2019 10:40

bullshitverwijderaar +0

Ik snap het. Maar als hij zo betrokken en intelligent is, zou moeten zijn dat hij zijn betrokkenheid beter kan ventileren dan via azijnpisstukjes in de krant. Dat was vroeger al zo. Als Willem niet meer cynisch op je zat te zeiken, zag hij het niet in je zitten. Tegenwoordig werkt dat gewoon niet meer zo.

21-05-2019 10:58

gwmd1 +4101

Zit zeker wat in misschien nadat van Geel weg is hij intern ook anders benaderd wordt,laten we het hopen,het is tijd dat alle 'grote Feyenoorders' de handen ineen gaan slaan en hun krachten en kennis gaan bundelen.Het doet iedereen zeer en het verwachtingspatroon is laag nu.Ideaal om een begin te maken om Feyenoord terug te brengen waar het hoort.Om te beginnen na een paar jaar structueel pisvee achter ons te laten en de focus op onszelf te houden.Eerst de jeugdafdeling resetten en daar de vruchten van gaan plukken.

21-05-2019 13:57

doedie +0

En we zitten wel te wachten op de visie van het huidige bestuur in deze moderne tijd ?

20-05-2019 19:11

CROOSWIJKER +14736

Jammer dat Willem nooit de ballen heeft gehad om te doen wat Cruijff bij Ajax heeft gedaan.

20-05-2019 12:37

lsimon +1248

Toen Cruyff nog leefde was het altijd een enorme chaos binnen 020 directie... Dus niet zo onnozel praten.

20-05-2019 12:47

alsje +8697

En terecht, bezem erdoor, iets neerzetten... Dan is het niet in een vingerknip allemaal goed, maar het betaald zich op langere termijn wel uit... Zou bij ons ook een keer goed zijn, maar waarschijnlijk wil men alleen maar vechters zien ipv ook een beetje voetballers.

20-05-2019 14:50

Dezwartetulp +77020

Heb ik ook weleens gedacht, maar als ie dit soort dingen zegt, als je liever een Fer dan een Maher hebt, dan ben ik dolblij dat ie daar te lui voor is geweest

20-05-2019 12:52

CROOSWIJKER +14736

Volgens Willem zou Mokotjo de Europese top halen en cabral vond die ook zo goed ik zou niet weten waar die gasten nu spelen.

20-05-2019 13:03

Pikhoft +10165

Cabral bij Levski Sofia, en Mokotjo bij Brentford.

20-05-2019 13:06

Hussie +0

Ja en boetius en vilhena zouden volgens hem basisspelers zijn b8j het Nederlands elftal op WK 2014. Hij heeft zoveel onzin geroepen. Over clasie uiteraard nooit een kritisch woord terwijl hij al een jaar lang dramatisch speelt.

20-05-2019 14:01

gwmd1 +4101

Cabral was zeker talentvol,maar heb je gezien met wie hij omging vroeger?

Ik snap het wel.

20-05-2019 15:09

gwmd1 +4101

Maher is een moeilijk ventje overtuigd van zichzelf.We maken schoon schip en dan is Maher een twijfelgeval...

20-05-2019 15:08

tonymontanasgp +21

Nieuw technisch hart: Van Benthem, Kuyt, Everse

20-05-2019 12:37

tonymontanasgp +21

van Benthum voor het juridische, kuyt/everse voor voetbalknowhow

20-05-2019 12:37

janev +4

Volgens mij wordt het Dirk Kuyt, Stanley Brard, Sjaak Troost en (anoniem als geslaagde zakenmensen) Rob Slotboom en Pim Blokland.

20-05-2019 12:47

Dezwartetulp +77020

Dit is een grap toch he? Zeg dat het een grap is ajb.....

20-05-2019 12:52

Pikhoft +10165

Zeg me dat het niet zo is, zeg me dat het niet zo is. Zeg me, dat het niet waar is.

20-05-2019 13:06

whasjoewahn +16566

Jan Everse.... kan niet anders

20-05-2019 13:43

bullshitverwijderaar +0

Een grap heeft vaak de intentie om leuk te zijn. Dat zie ik totaal niet. Zelfs geen beginnetje.

20-05-2019 19:03

hoekieuitzoekie +21675

Jij snapt blijkbaar niet wat een technisch hart doet, als je Joris van Benthem noemt.
Een technisch hart bestaat uit een groep mensen die de selectie op kwaliteit kan beoordelen, kan bepalen of jeugd wel/niet goed genoeg is, die advies inwint bij de scouting over eventuele aankopen. Ze gaan er niet over of een contractje leuk in elkaar zit of dat er iemand naar de tuchtcommissie moet.

Je technisch manager, hoofd jeugdopleidingen, hoofd scouting zijn je technisch hart. Met daarbij wanneer nodig je coach en de coach van O-19/Jong Feyenoord. En eventueel een financiele raadgever.

20-05-2019 13:16

wilbert17 +23477

Kan Willem niet lekker een tijdje op vakantie gaan lijkt op een plaat die blijft hangen.

20-05-2019 12:12

lsimon +1248

Vertelt alleen wel veel vaker de waarheid dan iedereen die voor Feyenoord werkt.

20-05-2019 12:32

gwmd1 +4101

Isimon zo is het wel.

20-05-2019 15:11

Gijp51 +0

Week in week uit,en maar zeuren en zeiken stop er mee. Wijsneus....

20-05-2019 12:07

lsimon +1248

Ja wat erg he, een columnist die de waarheid vertelt...

20-05-2019 12:33

ArieG +28

......en dat met Gijp als nickname ?

20-05-2019 13:09

Djeekop +1268

Willem heeft een golf balletje ingeslikt

20-05-2019 11:59

doedie +0

Sorry Willem, maar over Boetius ben ik het niet met je eens.

Die jongen heeft twee keer een kans gehad bij ons en twee keer heeft hij het verkloot.

Deze willen we nu juist niet hebben!

20-05-2019 11:56

Tonymctony +1324

Mee eens met jou, maar dat zegt Willem ook helemaal niet he

20-05-2019 12:33

CPP +3520

Hij zegt toch niet over dat ze hem moeten terug halen. Geeft aan dat terughalen niet altijd een succes is, maar dat dat bij Boetius wellicht niet alleen aan de speler heeft gelegen.

20-05-2019 12:37

BoereJong +3560

Feyenoord en professionaliteit, je maakt het mee

20-05-2019 11:41

whasjoewahn +16566

JPB Oranje materiaal....

Willem is weer eens aan het raaskallen

20-05-2019 11:32

hasil +8

Hopelijk snapt iedereen het sarcasme van Willem als hij het over het terug halen van Fer heeft. Zou inderdaad echt bespottelijk zijn.

Lachen moet ik over JPB. Ik denk dat zeker 90% hier hem al afgeserveerd heeft toen bekend was dat hij terug kwam. De laatste 10% werd overtuigd door zijn matige spel en zijn onprofessionele houding. En overdrijven is ok een kunst Willem. Ik zie en zag hem regelmatig op tv. Vaak haalde hij het eind van de wedstrijd niet of speelde onopvallend. En iedereen speelt af en toe natuurlijk ook wel eens een aardige wedstrijd. JPB is gewoon geen Oranjemateriaal.

Maher is van een creatieve, scorende speler afgezakt naar een ballenbrenger/ballenophaler. Maar Willem had er wel bij moeten zeggen dat voor zijn vriend Clasie hetzelfde geldt. Die komt ook alleen maar balletjes ophalen of geeft risicoloze ballen breed. Maar het geeft ook het dilemma van de club aan. Spelers die perfekt spelen krijg je gewoon niet. Wel spelers met een klein vlekje er aan zoals Maher en waarvan je mag hopen dat Jaap Stam dat weg kan poetsen.

En dat de vacature MvG nog altijd niet is ingevuld is natuurlijk een grote aanfluiting. Dat mag Jan de Jong èn de RvC zich aanrekenen. Daar is maar èèn woord voor op zijn plaats en dat is ONKUNDE.

20-05-2019 11:30

gwmd1 +4101

Regeren is vooruitzien dus had het na het kampioenschap moeten gebeuren.Als Kuyt en Elia en KEA vertrekken dan weet je het wel.

20-05-2019 15:45

gwmd1 +4101

Doorselecteren.

Nieuwe TD en nieuwe trainer,weg op het hoogtepunt.

Andere spelers,er had als eerste een spits gehaald moeten worden dan stond je met Kramer niet voor lul in de CL en in de eredivisie waar we pisvee in het zadel hebben geholpen...bijvoorbeeld allemaal.

20-05-2019 18:54

bullshitverwijderaar +0

Je blijft dezelfde bullshit verkondigen. Na het kampioenschap vertrokken 15 spelers. 15.

20-05-2019 19:07

gwmd1 +4101

Oh je bent een verbeteraar?Ik lees helaas al vele jaren de onzin die hasil loopt te verspreiden waar jij geen weet van hebt,en dat was niet op fr12 weet je dat ook weer.Je ken allemaal wel mooi lullen maar in de praktijk gaat het vaak anders.

21-05-2019 06:27

gwmd1 +4101

Na al die mutaties had Mvg niet het verstandelijk vermogen om in te zien dat we met een spits moesten beginnen ipv op RvP te gokken?Beleid en visie daar blijft Feyenoord maar mee worstelen,daarom zitten we steeds verder in de problemen.

21-05-2019 06:30

gwmd1 +4101

Voor een keer eens met hasilleke.

Alleen wat betreft de onkunde.

20-05-2019 15:14

gwmd1 +4101

En moet ie dan uit Nederland komen?Zo lekker kort door de bocht en ze zeggen allemaal nee de angsthazen.

Feyenoord moet via Kuyt of RvP een TD zien te strikken.

20-05-2019 15:47

gwmd1 +4101

Ik gaf je net een antwoordt daar ligt de grondslag van de ellende waar we nu in zitten.En haal die TD niet meer uit Nederland klaar hier.Geen kwaliteit en geen lef.Haal maar een Duitser en al zouden Kuyt of RvP kunnen helpen om onze club te promoten dan helpt dat,het zijn grootheden in het buitenland.

20-05-2019 18:57

CW010 +1813

En toch las ik laatst ergens dat maher het afgelopen seizoen de meeste ballen heeft veroverd, zo iemand transfervrij halen is helemaal niet raar

20-05-2019 10:46

bar +3896

Janmaat, Hoedt en Dalmau halen.

20-05-2019 10:42

kevinmulFR010 +18073

Is Feyenoord organisatie ook niet

20-05-2019 10:23

FRlegend +17082

Boetius terugkeer prima. Nog geld aan verdiend.

20-05-2019 10:07

greatminds +454

De verdediging vervangen heeft prioriteit

20-05-2019 10:05

maradonna +1

Ook boetius door v bronckhorst verziekt maar wij geven martin gewoon de schuld

20-05-2019 09:59

FRRMS +26143

instelling van dat ventje hier zat niet goed

20-05-2019 10:00

maradonna +1

Gekomen door het wisselbeleid van gio

20-05-2019 10:03

remco112 +16288

Nee, in dit geval is Boetius er zelf verantwoordelijk voor. Die gooide er echt met de pet naar!

20-05-2019 10:51

FRRMS +26143

? Alles door het wisselbeleid van Gio.

Die geweldige wissels waren ook zoveel beter dan de basis
De enige die verschil maakt is kokcu maar ook niet altijd omdat hij jong is.

De selectie is gewoon te dun geweest.
Volgend jaar zijn alle jonge spelers een jaartje verder kijken hoe we het dan doen.

20-05-2019 10:55

maradonna +1

Clasie 1 goal 0 assists vastleggen voor 5 jaar

20-05-2019 10:58

maradonna +1

Feit blijft dat er meer aan de hand was dan wij weten denk ik

20-05-2019 11:05

maradonna +1

Larsson doet het veel beter whaaaaaaaa

20-05-2019 10:59

Reinaldo16 +20952

Fer mag komen, fysieke jongen op middenveld naast kokcu, daarnaast inderdaad meer een box to box zonder bal, maher is veel meer met bal

20-05-2019 09:57

FR-JJN +12873

Boetius gaat ons nog veel meer spijt opleveren vrees ik... Maar goed, volgens de specialisten hier vast niet eh

20-05-2019 09:55

FRRMS +26143

Toen Boetius kwam was hij afgetraind een stuk aangekomen en had hij focus
Toen hij hier was kan ik me niet voorstellen dat hij ook maar 1 dag in het krachthonk heeft gezeten

Nu heeft hij geen afleiding meer etc. gaat het opeens goed hoe zou dat toch kunnen.

20-05-2019 09:59

FR-JJN +12873

dat jij je het niet voor kan stellen, zegt toch niks?

ik kan wel wat oorzaken bedenken....stukje clubcultuur...bij ons heerst de cultuur van een gezellige zondagamateur club

20-05-2019 12:12

FRRMS +26143

Hoe hij binnenkwam en hoe hij na een jaar vertrok zit echt verschil in

Leg daar zn presteren naast dan weet je dat hij hier niet serieus was.

In Duitsland en bij bijv basel wordt er veel serieuzer getraind

20-05-2019 13:31

FR-JJN +12873

Klopt. Maar is het dan de oorzaak bij de speler zelf of wellicht een andere oorzaak binnen de club?

Heb altijd het idee dat het allemaal veel te vrijblijvend en gezellig is bij feyenoord

20-05-2019 13:48

FR-JJN +12873

en hoe heeft ie zich onmogelijk gemaakt volgens jou? een domme rode kaart??

hij speelt gewoon erg goed, en zou nog steeds een toegevoegde waarde zijn voor ons, die bovendien geen ene cent had hoeven kosten, behoudens salaris...

20-05-2019 12:14

FR-JJN +12873

Hij heeft zeker dingen gedaan die absoluut niet door de beugel kunnen. Ik maak daar overigens geen onderscheid in of het wel of geen vedette is... Voor iedereen dezelfde regels mbt dit soort zaken. Echter ben ik wel heel benieuwd wat de oorzaak is. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat boetius zomaar de omwillende rotzak uit gaat hangen.
Ik zou als club heel goed kijken wat de oorzaken zijn voor dit soort gedrag en toch proberen dit soort kinderen wat beter te gaan begeleiden in de stap van jeugd naar 1.

Ik blijf het doodzonde vinden want ik zie deze jongen het heel ver gaan schoppen

20-05-2019 13:46

WillemvanHanegem21 +1

Fer is toch niks joh.

Haal dan maar Bazoer.

20-05-2019 09:46

FR-JJN +12873

Allebei niet aub.

20-05-2019 09:54

Willem10 +11982

JPB is gewoon veel te gemakkelijk weggedaan. Speelt echt sterk en er wordt al over behoorlijke Duitse transfers gesproken. ( Hertha ?) die jongen kan echt wel ballen en als er problemen zijn met zijn gedrag dan lis je dat intern met hem op. Oké, die rode kaart was olie dom, maar ik heb wel ergere dingen gezien. Was altijd een prima joch en volgens mij nog steeds. Erg zonde als je ziet hoe hij nu wekelijks uitblinkt.

20-05-2019 09:44

FRRMS +26143

Heeft te maken met de omgeving.
Nu kan hij niet lopen kloten en is er veel minder afleiding.

Hij kwam afgetraind en aangekomen binnen. En vertrok weer even dun als voor hij de eerste keer vertrok

20-05-2019 09:56

Armin +8974

Hier kan die lekker chillen met zijn matties als Vilhena en Bilal. Daar wordt je beter van.

20-05-2019 10:01

FRRMS +26143

Ja dat is precies waar het fout is gegaan ook

20-05-2019 10:53

Armin +8974

Lees dat boek van Kuyt, die zei dat toen hij kwam ze met ze allen lagen te rolle bollen in de kleedkamer.

20-05-2019 11:51

FRRMS +26143

Daar hoef ik dat boek niet voor te lezen.
Is algemeen bekend we hebben nu goede faciliteiten wordt tijd dat er alles uit wordt geperst

20-05-2019 13:29

beanFR +102

Gewoon inzetten op eigen jeugd.. tussenjaartje en dan dan jaar er op weer knallen....niet weer al die oude feyenoorders terughalen aub.. clasie, boeties... brrrrrrrrrr

20-05-2019 09:32

toetenstein +6

Willem onze nieuwe TD

20-05-2019 09:15

martien snellen +590

Bony??????????????

20-05-2019 09:12

ArieG +28

Bony M, by the rivers of Rotterdam.....

20-05-2019 09:54

FRRMS +26143

Want meneer speelde voor de grap in de zandbak?

Verdiend in engeland een salaris waar wij niet aan kunnen tippen
Daarbij is hij 30 en misschien wel ouder wie zal t zeggen

20-05-2019 09:58

pace96 +5485

Larsson - Jorgensen - Berghuis

Kokcu
Fer - Maher

Haps - van Drongelen - Botteghin - Janmaat

Vermeer

20-05-2019 09:07

Tootski +944

Doel is volgend seizoen derde te worden. Dan hoef je niet veel te halen maar kan je beter dure spelers lozen en verder met eigen kweek.

Belangrijkste is dat er een leider gehaald wordt, die het team op sleeptouw kan nemen.

En voor de rest centjes op zak houden. Plaats 1 en 2 liggen toch niet in het verschiet met deze oude en dure selectie.

20-05-2019 08:57

ArieG +28

Inderdaad, 3e worden lijkt me niet al te moeilijk, zelfs met de huidige selectie zonder vP en Clasie.

20-05-2019 09:57

Tafkab +2549

We moeten Verrips van Mechelen halen. Boomlange 24-jarige keeper. Goed seizoen achter de rug. Samen met de keeperstrainer die nu daar weg is.

20-05-2019 08:24

Fan-On-Tour +2012

en vermeer en bijlow, een van die twee moet weg?

20-05-2019 09:01

Tafkab +2549

Vermeer weg

20-05-2019 09:25

beanFR +102

Waarom? op andere posities hebben we veel meer behoefte aan versterking

20-05-2019 09:30

Tafkab +2549

Niet goed genoeg, Te vaak rare fouten en bij iedere hoge bal is het billen knijpen. En idd, onze verdediging mag ook op de schop.

20-05-2019 12:38

kdekorte +0

In de column heeft van Hanegem het over Sam Kersten. Blinkt die zo uit bij FC Den Bosch? Iemand die dit weet/kijkt?

20-05-2019 08:22

bar +3896

Fer is veel te vaak geblesseerd. Zonde van het geld.

20-05-2019 08:18

beppie172 +66099

Willem wil Maher alleen niet, omdat ie nog steeds hoopt dat z'n vriendje Clasie in de Kuip terugkeert.

20-05-2019 07:56

Fasteddie +0

Zolang Willem zijn lievelingetje blijft doodzwijgen ipv bekritiseren neem ik Willem niet serieus. NEXT

20-05-2019 07:55
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties