''Bijlow weer op de bank? Dat is kapitaalverlies!''

''Bijlow weer op de bank? Dat is kapitaalverlies!''

Jaap Stam volgt Giovanni van Bronckhorst deze zomer op als trainer van Feyenoord. De komst van Stam zal ongetwijfeld voor enkele veranderingen binnen de selectie van Feyenoord zorgen. Het is onder andere de vraag wie Stam kiest als eerste doelman.

"Daar gaat Stam zich met de keeperstrainer over buigen", zegt Dennis van Eersel in FC Rijnmond. "Door Van Bronckhorst is er vorig jaar ingezet dat Bijlow de nieuwe eerste doelman is. Hij is geblesseerd geraakt maar is nu weer fit. Het lijkt logisch dat hij eerste doelman blijft, maar wat gebeurt er dan met Kenneth Vermeer? Heeft hij zin in weer een rol op het tweede plan?"

"Het zou raar zijn als Stam besluit om niet met Bijlow te gaan spelen", voegt Geert Den Ouden toe. "Feyenoord heeft een goede jeugdkeeper die ze de kans hebben gegeven. Hij heeft in mijn ogen absoluut niet gefaald. Wel een paar foutjes maar dat mag als keeper. En dan zou je hem weer op de bank zetten? Dat is nou kapitaalverlies."

Lees meer over
Kenneth Vermeer Giovanni van Bronckhorst Justin Bijlow
Plaats reactie
666

bridinar +0

http://SpFling.com - perfecte datingsite voor volwassenen met een slim zoeksysteem om een sekspartner te vinden!

01-06-2019 17:21

incupen +0

Ga naar http://SpFling.com - een geweldige datingsite voor volwassenen met een slim zoeksysteem om een sekspartner te vinden!

01-06-2019 08:18

xingpregac +0

Ga naar http://SpFling.com - perfecte datingsite voor volwassenen met het nieuwste slimme zoeksysteem om een partner te vinden

30-05-2019 04:31

stickidsvi +0

Ga naar http://SpFling.com - geweldige datingsite voor volwassenen met het zoeksysteem van de volgende generatie om een partner te vinden!

29-05-2019 21:20

enjourca +0

http://SpFling.com - perfecte datingsite voor volwassenen met het nieuwste slimme zoeksysteem om een partner te vinden

27-05-2019 08:41

xicbresless +0

Ga naar http://SpFling.com - een geweldige datingsite voor volwassenen met een slim zoeksysteem om een sekspartner te vinden!

27-05-2019 07:39

eabulmi +0

Ga naar http://SpFling.com - geweldige datingsite voor volwassenen met het zoeksysteem van de volgende generatie om een partner te vinden!

26-05-2019 22:38

funcgiggratl +0

http://SpFling.com - perfecte datingsite voor volwassenen met het nieuwste slimme zoeksysteem om een partner te vinden

26-05-2019 15:51

NicoJansen +3259

BIJLOW kapitaal ?

26-05-2019 12:26

FR-JJN +12869

Cijfers van afgelopen seizoen zijn nagenoeg gelijk. Dus vermeer graag terug naar z'n verdorven grafstad graag. Vizier op de toekomst

25-05-2019 22:54

henkie333 +1

Geert den ouden moet zich met z'n eigen Excelsior bemoeien.die gedegradeerd zijn.blunder bijlow moet gewoon zijn plaats dulden.vermeer blijft eerste doelman punt uit. Of moet uitgeleend gaan worden...

25-05-2019 21:54

fracdc +2403

Bijlow out!!!!!!!!!!!

25-05-2019 21:49

reisickco +0

Ga naar http://SpFling.com - perfecte datingsite voor volwassenen met het nieuwste slimme zoeksysteem om een partner te vinden

25-05-2019 21:33

imvivul +0

http://SpFling.com - geweldige datingsite voor volwassenen met het zoeksysteem van de volgende generatie om een partner te vinden!

25-05-2019 19:23

martien snellen +590

Janssen naar PSV? Dat xou ik gemiste kans noemen.Jorgenssen verkopen en Janssen halen.Plus Janmaat,Fer,en Hoedt dan komen we asrdig in de buurt.

25-05-2019 16:48

KruytAmersfoort +412

Halen we Luuk de Jong. Maar dan wel graag geen interviews geven. Die zeurt elke schoonmoeder onder de tafel.

26-05-2019 01:37

tim91 +1005

Zeker vermeer. Bijlow seizoentje naar NAC, verhuren. Robbin ruijter als 2e doelman halen, en gaan met die banaan.

25-05-2019 16:38

Olafs +4742

Bjjlow! Natuurlijk! Jongen van de club en een topper in spé!!

25-05-2019 16:32

henkie333 +1

We moeten ophouden met het gedoe kind van de club daar koop je uiteindelijk niks mee.de beste hoort te spelen.en dat is bijlow niet.

25-05-2019 21:59

Olafs +4742

Misschien niet, maar je kan niet ontkennen dat hij talent heeft wat hij staat niet voor niks onder de lat bij jong Oranje. Maar kind van de club zegt inderdaad niks want kwaliteit hoort altijd te gelden. Dat is topsport, maar Bijlow verkopen is wel zonde of niet? Beter wordt je ook door het op doen van ervaring.....

26-05-2019 10:10

Chitown-Rivera +15108

Ach die Geert den Ouden heb ik werkelijk nog nooit op een zinnige opmerking kunnen betrappen

25-05-2019 16:23

imnoca +0

http://SpFling.com - perfecte datingsite voor volwassenen met een slim zoeksysteem om een sekspartner te vinden!

25-05-2019 16:20

sudiste +0

Ga naar http://SpFling.com - perfecte datingsite voor volwassenen met een slim zoeksysteem om een sekspartner te vinden!

25-05-2019 15:29

j0eyv +948

Gewoon vermeer.. paar klasses beter

25-05-2019 15:23

Sjorszzz +2

Bijlow staat in het team omdat het een Feyenoordjongen is. Was hij bij wie ook speelde, stond hij niet op de radar. We willen toch serieus meedoen? Daarom heeft Vermeer mijn voorkeur, meer vertrouwen, ervaring en rustpunt . Als Feyenoorder zijn er weleens oogkleppen, maar ik kijk verder en vaar niet blind op alleen eigen jeugd. Ervaring op alle linies is essentieel.

25-05-2019 14:42

Chitown-Rivera +15108

10000000% mee eens

25-05-2019 16:22

ndroock1 +2443

100% is genoeg, maar ik begrijp je punt.

25-05-2019 17:07

Solida +37435

Vermeer heeft de ervaring die het team volgend seizoen nog keihard nodig zal hebben... Buiten het feit dat-ie gewoon de betere keeper is...

25-05-2019 14:40

HarryenGerard +2666

Natuurlijk kiest Jaap Stam voor Vermeer en het zou ons niets verbazen als hij vijf verdedigers voor zijn neus krijgt.

25-05-2019 14:28

tomchesttar +0

Ga naar http://SpFling.com - geweldige datingsite voor volwassenen met het slimme zoeksysteem van de volgende generatie om een partner te vinden!

25-05-2019 13:58

GeorgeMartin +2565

We hebben gewoon 2 middelmatige keepers .

25-05-2019 12:59

Nemis +817

Bijlow: verhuren aan een eredivisie club
Vermeer: eerste keeper
Delle: verlengen en tweede keeper maken

25-05-2019 12:31

FRVI +0

Goed plan! Bijlow bij een degradatie ploeg op gras, krijg ie ook lekker veel te doen :)

25-05-2019 13:53

banhitchde +0

Ga naar http://SpFling.com - geweldige datingsite voor volwassenen met het zoeksysteem van de volgende generatie om een partner te vinden!

25-05-2019 11:53

Tafkab +2549

Waarom mensen Vermeer zo adoreren is mij een compleet raadsel. Zo geweldig is hij niet. Niet dat Bijlow zo'n megatalent is maar Vermeer doet op zijn leeftijd nog steeds onverklaarbare dingen. Dat had er allang uit gemoeten. Vermeer mag wat mij betreft vertrekken en dan moet Feyenoord Verrips halen van KV Mechelen. 24-jarige boomlange keeper die samen met Bijlow moet uitmaken wie 1e keeper wordt. Daar worden ze allebei beter van.

25-05-2019 11:44

Wietse +24159

Als je meer geld wil verdienen aan spelers, zodat je geld beschikbaar hebt in de toekomst om direct versterkingen te doen, dan ben je verplicht om een goed jeugdtalent de voorkeur te geven boven een 30+'er.

25-05-2019 12:15

Korkiekarel18 +48188

Geld creëer je door sportief succes, niet door vast te klampen aan een speler omdat het toevallig eigen jeugd is, in de ijdele hoop dat hij ooit de stap gaat maken waardoor je er misschien wel een paar knaken extra voor krijgt.

25-05-2019 13:03

hakuna +2065

sportief succes is onzin. tenminste wat is de defenitie van succes? middenmoot eredivisie kan ook geld maken. zonder enig sportief succes of is nacompetitie een succes?

25-05-2019 13:32

Wietse +24159

De club die dit jaar kampioen is geworden heeft al behoorlijk wat jaren geen sportief succes geboekt. Tot hebben ze jaarlijks veel jeugdspelers voor vele miljoenen verkocht. Hierdoor kon ze directe versterkingen aantrekken, zoals Tadic en Neres

25-05-2019 15:47

Korkiekarel18 +48188

Geen sportief succes? Stonden 1.5 jaar geleden EL Finale.

25-05-2019 15:49

hakuna +2065

kijk ff naar az en groningen, heracles kunnen toch leuk spelers verkopen.

25-05-2019 15:52

ndroock1 +2443

Het risico om met Bijlow EL voorrondes te draaien is gewoon te groot. Bij Trencin hoorde hij het net 4 keer trillen. Een van de grootste sportieve trauma's ooit.

25-05-2019 17:33

CoMulder +16625

Vermeer laat Feyenoord beter voetballen. Voortzetting van Bijlow gewoon nog niet goed genoeg . En al heeft Vermeer een neus van hier tot Tokio, de beste moet keepen. k

25-05-2019 12:54

wilbert17 +23477

Bijlow verhuren aan Pec.

25-05-2019 11:22

FlegioenR +28

Net zoiets als Psv gedaan heeft met die keeper van vvv. Speelt eredivisie en kan ervaring op doen.
Maar bij ons mot ie spelen .."kind van de club"

25-05-2019 11:56

wilbert17 +23477

Van dat kind van de club gezeik krijg ik spontaan jeuk.

25-05-2019 12:16

FlegioenR +28

Dat snap ik , maar ja TOPSPORTKLIMAAT

25-05-2019 16:05

Chitown-Rivera +15108

Ja wat dat betreft zijn we net een amateurclubje.

25-05-2019 16:24

Michel-Hurricane-Feyenoord +1

Vermeer is zo veel beter , Bijlow 2e keeper dan mag hij in zijn handen knijpen

25-05-2019 11:20

gabelerus12 +163

Denk dat Bijlow zich nog wel herpakt maar ik denk dat het zeker geen vastbesloten zaak is dat Bijlow eerste keeper wordt. Vermeer heeft het uitstekend gedaan, zoals hij het vrijwel altijd uitstekend doet als hij er moet staan.

25-05-2019 11:20

skin +14003

Zo veel beter is Vermeer niet eens. Die laat ook gewoon af en toe een bal door waarvan je denkt 'die had je kunnen hebben'. Maarja we kunnen hem ook niet missen en als hij tweede keeper wordt gaat hij ongetwijfeld een transfer afdwingen. Best een lastige keuze dus.

25-05-2019 11:14

feyenoordq +2

Vermeer pakt ook ballen waarvan je zegt bij 9 van de 10 keepers is dat gewoon een goal. Heb Bijlow dat nig niet zien doen. Wat ik Bijlow wel zie doen is wat jij omschrijft dat je denkt die had hij kunnen hebben.

25-05-2019 12:38

skin +14003

Dat heeft Vermeer idd wel iets vaker dan Bijlow ja.

25-05-2019 13:22

TactvolleTacticus +3792

Kapitaalverlies? Dat Mulder niet meer onder de lat staat zeker ook?

Vejinovic, Larsson en Haps die vallen beter in die categorie.

25-05-2019 11:02

Kameradski +8

Gewoon 2e keeper, Vermeer is natuurlijk veel verder op dit moment, je hebt een solide basis verdediging nodig. Botthegin, malacia, en st juste met een goede rechtsback erbij.

25-05-2019 10:52

Feyenoordvelp +2

Als je voor de jeugd kiest zul je ook ervaring in je ploeg moeten hebben. Wat dat betreft lijkt een ervaren man die de verdediging aan kan sturen een logische optie. Al ben ik wel van mening dat je jeugd je kapitaal is. Maar een keuze voor vermeer zou op zich wel logisch zijn.

25-05-2019 10:51

Refge +670

Vertegenwoordigd niet zo heel veel kapitaal volgens mij

25-05-2019 10:50

echtwel +2211

Hot news! De Belgische aanvallende middenvelder Thomas Buffel heeft zijn voetbalcarrière beëindigd. De voormalig speler van Excelsior en Feyenoord stopt op 38-jarige leeftijd, na negentien jaar profvoetbal.

Buffel genoot onder andere zijn jeugdopleiding bij Feyenoord, maar hij kende tussen 2000 en 2002 zijn grote doorbraak bij Excelsior. Na twee seizoenen keerde Buffel terug in De Kuip, waar hij een aantal seizoenen een goede indruk maakte. De Belg speelde meer dan honderd wedstrijden voor Feyenoord en scoorde 36 keer.

Na zijn Rotterdamse passages speelde Buffel nog voor het Schotse Glasgow Rangers en de Belgische clubs Cercle Brugge, Racing Genk en Zulte Waregem. Ook voetbalde Buffel 35 keer voor de Belgische nationale ploeg. Hij scoorde zes treffers voor de Rode Duivels. In totaal werd Buffel twee keer landskampioen, won hij één beker en

25-05-2019 10:25

henkiebaard +0

Was een prima ventje stond vaak te billarten in cafe charlois, beter dan dat gespuis van tegenwoordig

25-05-2019 10:28

nilzz +0

2 Jaar geleden zijn lieve vrouw verloren en heel veel respect hoe hij er mee is omgegaan echt een top gozer

25-05-2019 11:24

Trummeke +239

Thomas Buffel, deze kerel verdiend heel veel respect. Ik vind het dan ook echt heel raar dat je dit hier niet voorbij ziet komen. Maar "Gertje Verbeek heeft zijn vrouw over kunnen halen om naar Australië te gaan" is wel nieuws...

25-05-2019 12:28

echtwel +2211

Da's dus precies wat ik er mee bedoelde!

25-05-2019 13:12

Zen +8

Probleem bij Bijlow is dat hij er niet zo heel veel van kan .

25-05-2019 10:23

zwiers1k +0

En waar is dat op gebaseerd?

25-05-2019 10:35

Criticus +21931

Op het feit dat ie het niet altijd laat zien. Overigens niks mis mee, keepen is een ervaringsvak. Bijlow komt er wel, is er nog niet.

25-05-2019 10:40

zwiers1k +0

Maar dan moet je hem wel laten spelen.

25-05-2019 11:38

Criticus +21931

Heeft nog tijd zat, keepers pieken als ze tegen de 30 aan zitten. Tenzij het echte talenten zijn.

25-05-2019 11:39

zwiers1k +0

Een echt talent?

25-05-2019 12:24

Criticus +21931

Ja, dat is Bijlow niet...

25-05-2019 12:26

GeorgeMartin +2565

Vermeer maakt met zijn ervaring ook veel blunders. Op langere termijn is het beter om bijlow er te hebben staan.. kan die nog een jaar groeien.. Vermeer verkopen als dat nog kan. Op korte termijn zou Vermeer beter kunnen keepen . Wat zou je doen als trainer?

25-05-2019 10:22

TactvolleTacticus +3792

Altijd Vermeer opstellen.
Dat we 3e geworden zijn is ook mede door Kenneth.

25-05-2019 11:04

kuurie69 +12981

Gewoon vermeer,is een veel betere keeper op dit moment

25-05-2019 10:05

zwiers1k +0

Als je zo denkt, hoef je Kokcu en al die andere talenten ook niet op te stellen.

25-05-2019 10:36

Criticus +21931

Want Vermeer speelt op dezelfde plek als Kokcu? Wat een domme opmerking! Hahahaha!!!

25-05-2019 10:40

zwiers1k +0

Nee, maar als Vermeer de voorkeur krijgt boven Bijlow, omdat Bijlow 'er nog niet is', dan hoeft Kokcu ook niet te spelen, want die 'is er ook nog niet'.

25-05-2019 11:39

Criticus +21931

Oooh we gaan generaliseren en niet per jeugd speler kijken? Whahahaha!!!! Weer een domme opmerking! Van Persie kwam ongeveer tegelijk met loovens, Sprockel en Boutahar. Waar zijn die andere drie??? Oooh, dus per geval bekijken en ff nadenken voor je praat..

25-05-2019 11:42

zwiers1k +0

Snap jij het hele idee wel?

25-05-2019 12:25

Criticus +21931

Ja, het idee is jeugd inpassen. Maar niet ten koste van alles, alle jeugd inpassen. Alleen als ze goed genoeg zijn, snap jij het ook?!

25-05-2019 12:27

Trummeke +239

Ik ben het toch echt met criticus eens. En ik ben verre van een criticus. Maar je kan het uiteraard, natuurlijk, ten alle tijden beter kritisch bekijken, dan gewoonweg dom gaan lullen....

25-05-2019 12:33

zwiers1k +0

Ja, ik snap het wel. Ik zou echt niet alle jeugd neerzetten, alleen de genen met een hoge potentie, zoals Bijlow en Kokcu.

25-05-2019 14:35

feyenoord_Freak +14036

IK DENK dat JAAP STAM gewoon op safe speelt en gewoon weer VOOR VERMEER kiest
Je kan moeilijk ergens pas komen als kersverse nieuwe trainen met een club die zich zelf de lat zo hoog legt voor max 2 eerste plaats dat je in je begin fase al gaat experimenteren met je keepers.
Ik zou JAAP STAM ook geen ongelijk geven hij is pas nieuwe plus we hebben een nieuwe TD ook hun hebben ook wat te bewijzen dat het beter gaat dit seizoen dan de afgelopen jaren.
Dan ga je natuurlijk ook spelen voor safe en dan kies je op goal voor de beste doelman met meer ervaring dan kom je ook gewoon uit bij VERMEER.
Wat BIJLOW betreft ik vind ik het eigenlijk zeer sneu voor hem dat Feyenoord niet in de keuken kampioen divisie speelden afgelopen jaren .
Daar had hij echt kunnen bewijzen dat hij op niveau ook zich zelf beter kon ontwikkelen meer en van zich zelve kon laten zien dan bij Feyenoord 2 alleen te spelen .
En aangezien ik niet denk dat Feyenoord dit komend seizoen nog niet in de keukenkampioen divisie gaat spelen zou ik juist BLIJLOW verhuren voor een jaar aan een keukenkampioen divisie club om daar meer ren een en vlieg uren te maken .

25-05-2019 10:04

guc75 +10990

Ik heb alleen de hoofdletters gelezen. Mooi verhaal man!

25-05-2019 10:21

Dezwartetulp +76865

Inderdaad

Ik denk...Jaap Stam....voor Vermeer....Jaap Stam....TD....Vermeer....Bijlow....Blijlow.

Had het zelf niet beter kunnen zeggen

25-05-2019 10:36

Trummeke +239

Hahahaha ik dacht het, jij zei het al.
Ik moet erbij zeggen dat u geniale meesterbrein goede gedachten heeft.

25-05-2019 12:38

kuurie69 +12981

Misschien kapitaalverlies, maar minder puntenverlies

25-05-2019 10:04

rood-wit +3769

Bijlow er in en iedere keer roepen, och hij heeft even tijd nodig, gelul, gewoon Vermeer er in.

25-05-2019 09:52

dennis-zuid +4237

“Wel een paar foutjes maar dat mag als keeper.” Vreemde opmerking, het is de laatste positie waar foutjes wel mogen

25-05-2019 09:02

romeo +1

Verhuur hem maar. Kan er geen klote van

25-05-2019 08:55

leukeditter +1076

onana?? die heeft een hoop kak das niet normaal en hoe vaak gaat die onder hoge ballen door, niet te tellen. en over zn spelhervattingen helemaal maar te zwijgen

25-05-2019 08:54

leukeditter +1076

wat een gelul zeg vermeer is 10 x beter pffff.. bijlow is een groot talent dus gewoon laten keepen, wat een geduld hier die fr mensen

25-05-2019 08:51

Climaxxx +0

Vermeer is gewoon beter. Klaar.

25-05-2019 08:51

alexnultien +6061

Bijlow is gewoon een Mulder 2.0

25-05-2019 08:47
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties