#TT | Investeerders moeten Feyenoord helpen aan Gaich

#TT | Investeerders moeten Feyenoord helpen aan Gaich

Feyenoord hoopt zo snel mogelijk de selectie versterken met een nieuwe spits. Nicolai Jørgensen is geblesseerd en Dylan Vente is nog niet klaar voor het grote werk en moet eerst ervaring op doen. Rick van Wolfswinkel heeft een blessure opgelopen en staat daardoor niet meer in de belangstelling van de Rotterdammers.

De Argentijnse media schrijven de laatste dagen veelvuldig over Feyenoord en Adolfo Gaich. FOX Sports Argentina weet vandaag te melden dat San Lorenzo geld nodig heeft en miljoenen moet verdienen met de verkoop van enkele spelers, waaronder de 20-jarige spits Gaich.

Bedragen van tussen de acht en vijftien miljoen euro worden er genoemd. Journalist J.P Caballero schrijft dat Feyenoord met hulp van een investeerder een bod gaat doen op Gaich, die veel indruk heeft gemaakt bij Argentinië Onder 20.

Feyenoord is niet de enige club die hoopt op de handtekening van Gaich. De Spaanse club Real Betis wordt ook nadrukkelijk in verband gebracht met de spits. De clubs Everton, Benfica, Napoli en Lazio Roma worden ook aan Gaich gelinkt.

Lees meer over
NEC Dylan Vente
Plaats reactie
666

bonzai11 +187

Haal gewoon bony

15-08-2019 16:08

ringostar +8

Waarom nog al geen spits bestuur zonder goeie spits word het niks met ons dit jaar

14-08-2019 19:11

theo_de_tokkie +12969

Dolberg is beschikbaar, zou leuk kunnen zijn als koppel met Jorgenson.

14-08-2019 18:36

minddazzzler +0

Real Betis lijkt af te haken in strijd om Gaich, die gaan ws Iglesias presenteren als nieuwe aanwinst voor in de spits.
Bron: https://twitter.com/MarcusBr22/status/1161566902604435456

14-08-2019 16:47

Frankster +20957

28 miljoen wtf?

14-08-2019 23:02

algarve33 +87

Gewoon 2 miljoen investeren en je hebt een goeie spits voor de eredivisie en als back-up voor Jórgensen, zijn naam is Tim Matavz, hij scoorde afgelopen weekend tegen Willem2 uit, vorig seizoen 9 x in 18 wedstrijden en 2 x in 4 EL wedstrijden is fysiek en kopbal sterk en is 1,88 ideaal voor een spits, dus is nog maar de vraag of die Gaich beter is voor 8 miljoen, sorry zometeen komt Jórgensen weer terug en dan? met Matavz heb je gelijk een back-up voor Jórgensen in huis, lukt het dan nog niet met Jórgensen ja dan kan je in de winterstop gaan kijken en dan heb je waarschijnlijk nog meer geld voor te investeren in een hele goeie spits. dus halen die Matavz

14-08-2019 15:08

Michel-Hurricane-Feyenoord +1

Kom je met tim matavz aan zetten, kun je beter bony gratis op halen. die scoor meer

14-08-2019 16:08

FeyenoordVdam +5817

Nouja, gratis. Zal een behoorlijk salaris aanhangen.

14-08-2019 16:28

Michel-Hurricane-Feyenoord +1

bony betaal uit uit in goals

17-08-2019 11:05

algarve33 +87

Ja en kost 10 x zoveel aan salaris

15-08-2019 00:55

Michel-Hurricane-Feyenoord +1

ja dat geld hebben ze , zou hem zo betalen

17-08-2019 11:06

tdetank +11782

Lijkt mij een geweldige aankoop. Eens heel iets anders. Tijden van Julio Ricardo laten herleven!

14-08-2019 15:03

Zen +8

Was een goede spits maar speelde ook draken van wedstrijden . Liep hij maar wat te lummelen in de spits kreeg hij ook nog openlijk ruzie met van Vossen in het veld...... zat toch soms ern verkeerde kop op op onze “ tuinman “

14-08-2019 15:10

tdetank +11782

Dat is waar maar wat blijft zijn de mooie herinneringen aan de onvergetelijke Europese wedstrijden.

14-08-2019 16:01

Frankster +20957

Is hij nog steeds te duurste aankoop?

14-08-2019 16:36

ringostar +8

En nog steeds geen spits voor ons.......

14-08-2019 15:03

jonaathn +14724

Ik lees veel berichten dat die Gaich alleen maar een krachtpatser is en that’s it. Nou kom je daar bij Feyenoord heel ver mee, alleen vraag ik mij af of dat die vele miljoenen waard zijn? Lijkt erop dat zijn club hem kwijt wil omdat hij goed speelde op een eindtoernooi. Ala Royston Drenthe destijds.

14-08-2019 14:17

jonaathn +14724

8 miljoen zou je zelf moeten kunnen ophoesten

14-08-2019 14:14

Phreefr +13

https://youtu.be/n_j1clPqEvg

Leuke compilatie van Senesi en Gaich, mooi in elkaar gezet ook.

14-08-2019 13:05

Ruben---7 +0

Kan wel zingen die griet

14-08-2019 14:32

feyenoordgekke +0

Mario ballotelli is transfervrij haha

14-08-2019 12:08

Phreefr +13

Oprechte vraag, waarom schrijven mensen "haha" achter hun tekst? Is dat om grappig over te komen, of gewoon omdat je jezelf zo grappig vindt?

14-08-2019 13:12

Zen +8

Ik vrees het laatste

14-08-2019 13:46

Phreefr +13

Ja ik dus ook, Zen. Het komt in ieder geval op mij mega gênant over, alsof er buiten jezelf, niemand om je wilt lachen. Pijnlijk hoor

14-08-2019 13:54

jonaathn +14724

Eerst een oprechte vraag en daarna ‘pijnlijk hoor’. Wat pijnlijk is dat jij eerst pretendeert oprecht te zijn en dan vervolgens iets pijnlijk noemen zonder antwoord gekregen te hebben van degene die dat zei.

14-08-2019 14:16

jonaathn +14724

Ik denk omdat mensen dan iets grappig vinden. Niet per se hunzelf, meer hetgeen daarover ze schrijven.

14-08-2019 14:14

Zen +8

Maar hij schrijft het wel zelf op toch ? Dus staat hij erachter.

14-08-2019 15:12

jonaathn +14724

Dat beaam ik dus ook. Hij schrijft iets en die haha suggereert dat het een grappige gedachte is. Dat Balotelli naar Feyenoord komt, net zo goed dat ‘haha’ daar ook zal staan als sarcasme, want Balotelli komt natuurlijk nooit naar Feyenoord.

14-08-2019 15:57

FeyenoordVdam +5817

Om duidelijk te maken dat het geen serieuze opmerking is.

14-08-2019 16:29

jonaathn +14724

Precies, dankjewel Volendammer! Haha! Há (;

14-08-2019 18:15

FeyenoordVdam +5817

Veendammer :)

14-08-2019 18:40

Kuiptrots +4895

Dat is onzekerheid

14-08-2019 16:43

deheervanwolfswinkel +0

METEEN HALEN !!!!!!!

14-08-2019 11:54

Toddemij +911

Nou dat gaat em. niet worden dan als er zoveel belangstelling is.

14-08-2019 11:54

ringostar +8

En nog steeds geen spits pffffffff

14-08-2019 11:45

hasil +8

Hopelijk is men niet zo gek hier in te trappen. Het is een heel matige, trage voetballer.

14-08-2019 11:36

maaartijn +15741

Grappig. Ik vind hem ook log ogen inderdaad. Maar goed, zal wel aan mij liggen.

14-08-2019 11:36

fey_1 +0

Jij hebt hem vaker zien spelen?

14-08-2019 12:41

maaartijn +15741

Op basis van de beelden van Gaich ben ik niet zwaar onder de indruk. Hij is fysiek sterk en fanatiek. Maar ik geef toe: weinig beelden.

Op basis van de schaarse beelden van Barreal daarentegen: daar spat de klasse vanaf. Maar is ook meer mijn smaak speler.

https://www.fr12.nl/nieuws/51250-alvaro-martin-barreal-op-de-radar-van-feyenoord.html

14-08-2019 14:14

SGR-FR +848

Alleen Barreal is een buitenspeler. Hij oogt ook wat meer talentvol dan Gaich, alleen weet ik niet of de selectie schreeuwt om meer buitenspelers in voetballend opzicht. Het zou aan de andere kant een goeie investering zijn als je Barreal op Europees niveau laat spelen. Zo kan je er goed geld voor vangen mits hij presteert uiteraard.

14-08-2019 15:02

bert123 +4

als je ziet welke club geintereseerd zijn kan je het wel vergeten

14-08-2019 11:22

maaartijn +15741

Kuiptalk op Twitter meldt nu wel dat er toch interesse zou zijn in Gaich, waarvoor een geldschieter nodig is.

Kuiptalk pent gewoonlijk geen geruchten over, maar is behoorlijk goed geïnformeerd (als ik me niet vergis).

14-08-2019 10:29

Djeekop +1250

Deze bloedzuiger is van harte welkom. Heeft een zeer onsympathieke kop. Die kopstoot de hele Arena naar de 1e hulp

14-08-2019 09:50

riesie +0

Hoe/waar kan ik trouwens zien als er iemand op mijn post reageerd?

14-08-2019 09:50

Equinox +50349

Rechtsboven staat een getal die aangeven hoe vaak je gequote bent

14-08-2019 09:54

ArieG +28

Ik heb op je gereageerd, te zien?

14-08-2019 10:24

riesie +0

Jep hebbes.????

14-08-2019 10:46

riesie +0

Die vraagtekens betekenen een duimpje;)

14-08-2019 10:46

riesie +0

In de app werkt het niet..

14-08-2019 10:59

kuiiper +44

Vind het maar raar om een investeerder te zoeken voor een positie waar eigenlijk je nog geen 2 maanden geleden iemand zijn contract voor heeft verbeterd. Zouden ze dan helemaal geen hoop hebben in zijn fitheid?

14-08-2019 09:27

ozweego +0

Het is voor een volledig seizoen gewoon geen zekerheid. Hij is vaak geblesseerd, best lang ook. Op kunstgras speelt hij ook nooit. En wat is er mis met wat extra concurrentie? Daarnaast kan Nicolai ook als aanvallende middenvelder spelen. Ik zie alleen maar mogelijkheden. Plus het aantal spelers dat een doelpunt kan maken, dat zijn er niet zo veel

14-08-2019 10:09

kuiiper +44

Heb je zeker een punt, ik vraag me alleen af waarom je dan met hem verlengd heb als je er weinig vertrouwen in heb. Dan had je die opwaardering voor zijn contract ook elders kunnen gebruiken.

Oogt mij gewoon heel erg als geen beleid. Wij kunnen als Feyenoord volgens mij niet veroorloven om spelers die zulke transfersommen kosten op de bank te zetten. Althans dan kun je ze beter besteden voor plekken waar nog geen jongens staan met zulke waarde.

14-08-2019 12:00

Spijksupporter +6550

Als Vente het goed had gedaan had deze excercitie ook overbodig geweest maar het seizoen incl el ingaan met maar 1 (geblesseerde) spits is wel erg weinig.

14-08-2019 14:04

Mitch1974 +45

Ze hopen waarschijnlijk jorgensen aan het einde van het seizoen te verkopen. Voor dit seizoen heb je dan vast een stand in en dan moet hij het volgend jaar overnemen.

14-08-2019 14:49

martien snellen +590

Is geen spits.
Waarom een dure spits die alleen als vervanging voor de geblesseerde Nico moet invallen.Kan toch ook een huren?
Voor zolang.

14-08-2019 09:22

Tristanvh010 +5928

Deze spits is niet vervanging voor de geblesseerde Nico Martien, deze spits is als vervanging voor een fitte Nico

14-08-2019 11:17

damian7 +30

https://twitter.com/FRFansNL/status/1161507916052140032?s=19


Als ik dit soort dingen lees denk ik hoezo kunnen ze niet gewoon dingen fatsoenlijk checken.

Barreal is een vleugel speler geen spits dus het is heel simpel dit is bullshit

14-08-2019 09:12

kuiiper +44

Daarom kom ik al jaren niet meer op al die andere Feyenoord sites en beschouw ik FR12 maar als de waarheid.

14-08-2019 09:20

riesie +0

Barreal is toch een rechtsbuiten van 1 miljoen?
Volgens mij kwam hij in de picture toen er nog sprake was dat Berghuis naar PSV zou gaan. Is nu niet meer nodig toch?? In ieder geval niet als de spits waar iedereen het over heeft.

14-08-2019 09:12

ArieG +28

De spits waar Feyenoord achteraanzit is Adolf Geich, maar daar schijnt half Europa op te azen.

14-08-2019 10:23

SCR +0

Jullie begrijpen toch allemaal wel dat dit een broodje aap verhaal is? Nadat er naar buiten kwam dat er mogelijk investeerders in Feyenoord willen stappen, krijgen we allemaal dit soort berichten. Vooralsnog hebben die gasten geen aandelen, dus zullen ze ook nog niet gaan investeren. Fox Argentinië neemt dit gewoon over van de Telegraaf. En laat dat nou niet meer dan een ordinaire roddelkrant zijn dat artikelen schrijft op basis van geruchten

14-08-2019 09:05

Riccardo_FR +16

Sinisterra-Jorgensen-Berghuis
Kokcu-Fer-Toornstra
Haps-Senesi-Ie-Karsdorp
Vermeer

Larsson-Gaich-Narsingh
Kelly-Tapia-Burger
Malacia-Johnston-van Beek-Geertruida
Bijlow

Als die 2 komen dan zijn er geen excuses meer. Voor het laatst dat Feyenoord zo'n breed elftal had wonnen ze de Uefa cup. En zelfs met deze 2 opstellingen kan je nog Hansson, Summerville, Vente, Ayoub, Bouchataoui, Verdonk, van der Heijden, Botteghin en Nieuwkoop verkopen of verhuren. Kunnen we niet met dat laatste beginnen Dit zijn 9 spelers die amper gaan spelen maar wel nu nog 4 miljoen salaris bij elkaar verdienen en misschien wel 6 miljoen of zo gaan opleveren. Erg weinig maar ja op de bank houden die 4 miljoen salaris betalen en die circa 6 miljoen mislopen is erger.

14-08-2019 08:55

Riccardo_FR +16

Dankjewel. Dit zou echt een geweldig elftal zijn en als ze op tijd een beetje op elkaar ingespeeld zijn goed genoeg om grote clubs op hun klote te geven in de kuip.

14-08-2019 09:28

Kapelle +1058

Bijna helemaal eens. Ik zou alleen Bijlow en Vermeer omdraaien, en Botteghin behouden ten koste van Van Beek. Botteghin vind ik een meer stabiele factor dan Van Beek, en puur verdedigend is Botteghin nog steeds een topper voor de eredivisie. Als extra slot op de deur om een voorsprong over de streep te trekken is hij wel erg nuttig denk ik.

En inderdaad, met deze selectie moet je lang mee kunnen doen. Maar dat ligt natuurlijk ook aan blessures en het inslijpen van de tactiek wat tijd kost.

14-08-2019 10:31

mendrickt +0

Als deze speler gehaald wordt duurt het nog een lange tijd voordat hij speelgerechtigd is

14-08-2019 08:34

FR_Domingo +14879

Hoezo dat dan?!

14-08-2019 08:42

daanos +8799

Zuid-Amerikaan hé. Sini duurde ook een tijd.

14-08-2019 08:45

kuiiper +44

Volgens mij is dat per situatie afhankelijk. Tagliafico of hoe die gast ook heet, en die Magalan van hunnie mochten namelijk nagenoeg meteen spelen.

14-08-2019 09:20

debreker +6444

Het is vaagheid troef, volgens de telegraaf is het niet gaich maar barreal waar feyenoord achter aan zit voor de spits, bijna 19, van velez sarsfield, slechts 11 wedstrijden op het hoogste niveau, en overal op het net aan gegeven als middenvelder, 6m euro.

14-08-2019 08:27

maes +0

Gwn doen..... risico moet je durven te nemen. Gwn betalen

14-08-2019 08:25

mib2000 +9

Ach ja, gewoon he? Wat zijn er toch domme mensen op deze aardkloot...

14-08-2019 09:20

kuiiper +44

START Football Manager 2020.exe
PAY 8.000.000 to San Lorenzo
NEGOTIATE DEAL Adolfo Gaich
TRANSFER COMPLETE
SHUDOWN Football Manager 2020.exe

14-08-2019 09:23

superschwanz_zerodix +1889

Gaich komt.

Tegen Utrecht moeten we nog onze stinkende best doen voor de 3 punten, daarna komt alles goed

14-08-2019 08:22

Kapelle +1058

En waar is die sterke overtuiging op gebaseerd? Ik heb nog nergens gezien dat Feyenoord ook maar enigzins concreet is voor Gaich.

Senesi eerst, Gaich zou een enorme bonus zijn, maar hem verwacht ik niet. Tenzij investeerders het in hem en in Feyenoord zien zitten.

14-08-2019 08:27

maaartijn +15741

Investeerders gaat deze transferperiode niet gebeuren. Hypothetisch zouden de VVf nog geld beschikbaar kunnen stellen, maar ook dat lijkt vrijwel uitgesloten.

Bodegom en Troost gaan dat niet even op eigen houtje regelen zonder AD (en TD), dat is allemaal nogal een beslissing.

Gaich verhalen zijn duidelijk gebaseerd op allerlei mensen die elkaar online napraten. Wat weer overgenomen wordt als ‘gerucht’ door ‘journalisten’. En weer wordt gerecycled via enkele nieuwssites die aantal berichten aan elkaar knopen.

14-08-2019 08:49

Kapelle +1058

Ik bedoel ook niet investeerders op basis van aandelen. Ik bedoel in dit geval investeerders die specifiek geld in deze speler willen stoppen. En dus een deel van de transferrechten krijgen. Dat is vrij gebruikelijk in Zuid- en Midden-Amerika (zie bijvoorbeeld Lozano volgens mij, en Everton Soares is er bijvoorbeeld ook zo een) maar hier is dat een beetje een taboe. Het is ook niet heel wenselijk, maar voor zo iemand die wij normaal niet kunnen halen is dat wel een uitgelezen kans voor ons.

Ik denk ook dat er niet veel van waar is, maar wie weet. Sowieso eerst maar eens kijken of Senesi wat wordt.

14-08-2019 09:00

maaartijn +15741

https://twitter.com/kuiptalk/status/1161554233155567616?s=21

Kuiptalk is meestal wel goed geïnformeerd. Die spreekt toch over ‘third party ownership’ inzake Gaich.

14-08-2019 10:35

Kapelle +1058

Kuiptalk is het enige account wat ik 100% vertrouw, dus mooi dat zij hiermee komen inderdaad.

Dat third party ownership is precies wat ik bedoel. Ownership van de speler Gaich. Maar daar zijn inderdaad heel stricte regels voor, wat in Zuid-Amerika minder is. Hoe die regels precies in elkaar zitten weet ik niet. Maar daar kunnen Rob Jansen en Henk Timmer/Van Ginkel wel bij helpen denk ik zo.

14-08-2019 10:41

010_SOUTH +4939

Wat zeggen jullie, liever Barreal of Gaich??

14-08-2019 08:22

fernando_010 +2

Is die Barreal nou een spits of een flankspeler?Spits is natuurlijk wat we nodig hebben.

14-08-2019 08:27

feyenoord18_1993 +1592

rechtsbuiten en kan ook rechts mid.

14-08-2019 08:31

Sasss +54162

Ik heb geen flauw idee...beiden nog niet zien spelen

14-08-2019 08:50

010_SOUTH +4939

Als dat zo is.. dan zie ik liever Gaich.. een echte 9

14-08-2019 09:31

fey_1 +0

Gaich. Met Azarkan en Summerville heb je flankspelers genoeg

14-08-2019 10:01

Goofy1973 +3078

Met Bannis en Vente heb je ook spitsen genoeg als ik jouw redenering volg

14-08-2019 10:13

fey_1 +0

Vente heeft genoeg kansen gehad en Bannis met zijn 17 nog te jong voor in de spits. Deze gasten moeten eerst eens naar de sportschool. Gaich is 2 zo breed en niet onbelangrijk voor een spits.

14-08-2019 13:02

Criticus +21921

Hoop dat dit een seizoen wordt van de ommekeer, want ik zie het ook zomaar verkeerd uitpakken. Verschillende scenario's zijn denkbaar: De Argentijnen zijn te duur en komen toch niet, of een andere club haalt die Argentijnen binnen, of ze komen aan en zijn niet fit/geblesseerd. Ik zie ons trouwens zondag ook niet zomaar winnen van Utrecht (3x gespeeld, 3x gelijk). Pas vanaf 2 september weten we waar we aan toe zijn. Nog ruim 2 weken onzekerheid omtrent versterkingen en te vertrekken spelers. Feyenoord kennende hebben we tegen die tijd al behoorlijke schade opgelopen.

14-08-2019 08:18

Kapelle +1058

Dat we de eerste maanden veel punten zouden verliezen, was op zich wel te verwachten. Stam wil een compleet nieuwe tactiek erin slijpen en dat kost tijd en dus punten. Kijk maar naar Bosz bij 020. Maar uiteindelijk helpt dat je wel verder. Ook als we de selectie nu verder kunnen vernieuwen is dat kut voor de korte termijn, maar het moet zo snel mogelijk gebeuren.

Het is een enorm slap cliché, maar dit jaar zie ik in ieder geval als echt tussenjaar. Versterkingen inpassen, overbodige spelers lozen, en een bepaalde tactiek inslijpen. Als we Europees voetbal halen zou dat al heel mooi meegenomen zijn eigenlijk.

Neemt niet weg dat we alsnog (minimaal) derde moeten worden. En Stam moet ook de tijd krijgen, ook al zullen we de komende maanden nog meer punten gaan verspelen ben ik bang.

14-08-2019 08:25

feyenoord18_1993 +1592

Had ik ook verwacht en ik vind het niet eens zo erg. Op de lange termijn gaat dit ons helpen. Ook kan je njet verlangen dat alle overbosige spelers verkocht en vervangen zijn binnen die weken. Ook een mooi jaar waarin de jeugd zich zal ontwikkelen.

Ik vind die kritiek dan ook dat Stam Tapia gebruikt in plaats van jeugd onzin. Aangezien Kokcu, Burger en in mindere maten Geertruida al veel meer minuten hebben genaakt. En Sinisterra, Malacia, Bijlow zijn ook nog jong.

Komt allemaal wel goed, duurt alleen even.

14-08-2019 08:35

Criticus +21921

Ik sta volledig achter Stam, maar het is half augustus en je selectie is niet op orde. Je eerste spits geblesseerd, en er is geen vervanging. Kijk kleine wisselingen snap ik wel, naar je mist gewoon een spits. Ik begrijp hier niks van.

14-08-2019 08:41

Kapelle +1058

Ben het grotendeels met je eens. Maar er zijn zeker wel kritiekpuntjes richting Stam en ook het technisch hart wat mij betreft.

Het grootste probleem vind ik het gebrek aan kansen voor Geertruida. Hij heeft nog steeds zijn basisdebuut niet gemaakt, terwijl er zo veel problemen zijn achterin. Nieuwkoop en Van der Heijden kunnen het niveau simpelweg niet (meer) aan, dus waarom investeer je dan niet in Geertruida, die nog steeds een enorm talent is? Zo gaat hij zijn contract nooit verlengen, je reinste kapitaalvernietiging dus.

Ook mag het tempo waarin spelers geloosd worden wel iets hoger. We hebben nu ongeveer 27 selectiespelers (excl. jeugdspelers), echt te veel. Nieuwkoop en Verdonk voegen al niks meer toe. AEB, Hansson en Wehrmann hebben totaal geen perspectief op speeltijd, die moeten ook al lang elders spelen eigenlijk (al dan niet op huurbasis).

Het moet echt een tussenjaar worden, maar dat betekent niet dat we niet kritisch moeten blijven.

14-08-2019 08:54

Criticus +21921

Ben ik volledig met je eens. Het feit dat je geen TD of AD hebt vind ik ook een schande. Gisteren een nieuwe speler gecontacteerd, niemand aanwezig om die jongen te verwelkomen.

14-08-2019 09:54

Kapelle +1058

TD en AD aanstellen is een taak wat zorgvuldig uitgevoerd moet worden. Dus ik vind het wel logisch dat dat veel tijd kost. En laten we eerlijk zijn, iedereen verwacht dat Eenhoorn het gaat worden. Alleen die stadion ellende bij AZ nu gooit wat roet in het eten. En pas nadat de AD is aangesteld, kan je verder gaan met een TD. Wanneer Van Bodegom terug is van vakantie (wel een heel rare timing om op vakantie te gaan) verwacht ik dat alles weer een beetje in een stroomversnelling raakt.

Wat betreft Edgar Ie snap ik het ook ergens wel, aangezien bijna iedereen nu in Georgië zit. Het zag er pijnlijk uit inderdaad, maar ik verwacht dat hij vrijdag 'gewoon' uitgebreid gepresenteerd wordt.

14-08-2019 10:04

Criticus +21921

Ben ik niet helemaal met je eens. Als jij je TD en AD "wegpest" moet je direct opvolgers klaar hebben staan. Feyenoord oogt momenteel stuurloos, en dat is zorgelijk. Men wil veel (investeerders, versterkingen, AD, TD) maar er lijkt niet veel te gebeuren.

14-08-2019 10:50

Kapelle +1058

Daar heb je ook wel weer gelijk in. Vooral na het 'opstappen' van Jan de Jong, sprak de RvC taal alsof ze de opvolger al bijna binnen hadden.

Ik hoop maar dat alles snel (maar ook zorgvuldig) geregeld wordt wanneer Van Bodegom terug is. Maar nogmaals, dat stadion gezeik in Alkmaar kan wel eens een groot probleem voor ons worden.

14-08-2019 11:21

Snoek1974 +1827

Hoeveel bedrijven zouden er zijn waar de algemeen directeur en sales directeur opstapt en die dan paar maanden later nog niet vervangen zijn .

Als je nieuwe richting op wilt sturen heb je wel een leider nodig ( Ad) en een beleidsbepaler ( TD) die samen de koers bepalen welke richting we op willen qua scouting , qua speelwijze , qua jeugdopleiding , qua structuur elftallen , qua Begeleiding etc zowel van spelers , als externe investeerders als iemand extern aanstellen voor stadion dossier waar Ad controle over houdt , nu wordt dat bepaald door RVC die eigenlijk toezicht horen te houden en meer een controlerende orgaan horen te zijn ipv uitvoerende terwijl er eigenlijk ook een nieuwe hoofdscout moet worden aangetrokken met groter netwerk en wat specialisatie scouts qua gebieden die heel veel voor je kunnen betekenen , denk dan aan Scandinavië , Balkan , Polen , Japan , Mexico , België etc zodat je ruimer inzicht hebt welke pareltjes er lopen .

Maar RVC moet helder verhaal

15-08-2019 07:48

Criticus +21921

Ken je die mop van die twee Argentijnen die zouden komen. Ze kwamen niet!

14-08-2019 08:12

theo_de_tokkie +12969

Die gast is veels te duur en dan brads je wel direct veels te veel van die 70 miljoen door de plee.

14-08-2019 08:08

FR_Swiss +667

Welke 70 miljoen?

14-08-2019 09:21

theo_de_tokkie +12969

Van die nieuwe aandeelhouders.

14-08-2019 15:10

FR_Swiss +667

Zijn die er al??

14-08-2019 15:22

ringostar +8

Nog steeds geen spits of moet Feyenoord eerst 12de staan ????

14-08-2019 08:05

Riccardo_FR +16

Feyenoord staat al 12de.

14-08-2019 08:12

delanotje +0

We zitten sl op 14aug en nog geen spits!!

14-08-2019 07:53

Mensini +14568

Geen lullig bod doen anders gaan ze met die andere clubs aan de slag!

14-08-2019 07:34

maaartijn +15741

Verschillende sites quoten De Telegraaf:

Wat Feyenoord nog altijd wil toevoegen aan de selectie is een spits. Die staat in Argentinië klaar bij Velez Sarsfield in de persoon van Alvaro Barreal. Nicolai Jörgensen is weer voorzichtig in training maar nog lang niet in de buurt van een rentree.

Maar Telegraaf artike kan ik niet vinden nog.

14-08-2019 06:55

maaartijn +15741

http://www.soccernews.nl/news/608092/feyenoord-haalt-snel-twee-nieuwe-spelers

14-08-2019 06:56

mart80 +1345

Laten we stoppen met het nieuws van dat soccernews te geloven.

14-08-2019 07:52

Kapelle +1058

Barreal is een pure rechtsbuiten toch? Lijkt me dus niet echt een logische redenering.

Ook denk ik dat ze echt nog druk bezig zijn met Senesi of een andere centrale verdediger. Anders hadden ze nooit rugnummer 4 nog vrijgehouden.

14-08-2019 08:01

savage +0

Ik denk dat ze nog een spits halen en dat dan de selectie rond is. Iedereen hoopt op grote namen maar Feyenoord kennende zullen we wel weer een half tamme spits krijgen.

14-08-2019 08:04

Kapelle +1058

Ik denk persoonlijk dat een verdediger in de vorm van Senesi (of een andere grote aankoop) nog komt. En dan nog een spits, die eventueel gehuurd wordt of transfervrij inderdaad (of misschien toch nog RvW nu Basel uit de CL ligt). Tenzij er investeerders zijn die geld zien in Gaich, dan zie ik hem ook nog wel komen. Maar laatstgenoemde zou een enorme verrassing zijn en dat verwacht ik eigenlijk niet.

14-08-2019 08:18

maaartijn +15741

Soccernews neemt twee quotes over van De Telegraaf, tussen aanhalingstekens. Daarom ben ik op zoek naar het oorspronkelijke artikel.

Misschien de papieren versie van De telegraaf? De quotes zijn niet te vinden in andere online artikelen.

Ja, Barreal is een buitenspeler. Dat betekent niet dat er (zoals al eerder gemeld) concrete interesse kan zijn. Hij schijnt al in Rotterdam zijn wezen kijken.

Qua nummer 4: ik hoop op nog een verdediger. Maar na vertrek Juste kunnen ze dat nummer ook gewoon niet hebben gegeven aan Ié (huurspeler) en Johnston (nog nooit een profwedstrijd gespeeld) om de verwachtingen niet te veel op te kloppen. Of ze hebben er gewoon niet over nagedacht.

14-08-2019 08:09

Kapelle +1058

Soccernews gooit volgens mij heel vaak willekeurig geruchten de wereld in, ik vertrouw die ook niet echt. Maar dat maakt het nog steeds wel interessant om erover na te denken.

Ik snap dat er interesse is in Barreal en dat zou al redelijk concreet zijn inderdaad. Maar dat Soccernews hier suggereert dat hij als spits komt is dus een beetje raar.

Over die verwachtingen zou je ook wel eens gelijk kunnen hebben. Maar aan de andere kant, er zou nu genoeg geld moeten zijn om een grote aankoop te doen. En Senesi zijn wel de meest concrete verhalen over.

Laat ik het zo zeggen, als het hierbij blijft of er wordt weer alleen een spits gehuurd of transfervrij gehaald, mogen er echt wel eens vraagtekens geplaatst gaan worden over waar al dat geld in godsnaam naartoe gaat.

14-08-2019 08:15

maaartijn +15741

Punt is: soccernews quote De Telegraaf. Twee keer.

De Telegraaf schrijft: "De transfer van de Afrikaanse verdediger Edgar Miguel Ié wordt zo goed als zeker binnen 24 uur afgerond. Hij is dan de derde nieuwe verdediger in de selectie. Eerder kwamen de Schot George Johnston (20) van Liverpool en Rick Karsdorp (24) van AS Roma. De in Guinee-Bissau geboren en 25-jarige Ié heeft een Portugees paspoort en zou dit seizoen uitkomen voor Trabzonspor in Turkije. Ié zal in principe worden aangetrokken als centrale verdediger. Hij kan ook op de positie van Karsdorp uit de voeten als die onverhoopt wegvalt. In zijn jeugdjaren kwam de Afrikaanse voetballer uit voor Barcelona."

Daarnaast heeft Feyenoord ook een nieuwe doelpuntenmaker nodig: "Wat Feyenoord nog altijd wil toevoegen aan de selectie is een spits. Die staat in Argentinië klaar bij Velez Sarsfield in de persoon van Alvaro Barreal. Nicolai Jörgensen is weer voorzichtig in training maar nog lang niet in de buurt van een rentree. De Deense spits zal nog enige tijd nodig hebben voordat hij zijn comeback kan maken."

Het lijkt me sterk dat Soccernews deze twee quotes verzint en aan de Telegraaf toeschrijft.

14-08-2019 08:23

delangemuur +11773

"Laat ik het zo zeggen, als het hierbij blijft of er wordt weer alleen een spits gehuurd of transfervrij gehaald, mogen er echt wel eens vraagtekens geplaatst gaan worden over waar al dat geld in godsnaam naartoe gaat."

Die worden zeker wel geplaatst, alleen zit de club vol met figuren die bang zijn voor elke vorm van structurele verandering

14-08-2019 08:47

Reinbo +17591

Dat schiet natuurlijk niet op. Snel die Ameriksnen erbij haken. Heb je 90 mjn om mee te spelen. Eenhoorn erbij, goede cfo via dat hedge fund, nieuwe stadion een go geven en gaan.

Het is dat of over en uit.

14-08-2019 06:47

FRlegend +17008

Dat wil Van Bodegom ook.

14-08-2019 07:19

amqze +10695

ik heb 3 jaar accountancy ervaring, ik meld me voor een klein tonnetje netto wel aan als CFO!

14-08-2019 07:21

lauwersfr +889

Dan kan je 3 transfers doen en willen die Amerikanen mee beslissen over alles... Pff, ik weet het toch niet hoor.

Ik ben dan eigenlijk meer voorstander om de jeugd te gebruiken.
Haps kan je voor x miljoen verkopen.
Malacia in de plaat en Verdonk als backup.
Geertruida, burger, sinisterra, kökçü minuten laten maken.
Bouw daar je ploeg rond en over enkele jaren kan je oogsten.
Ja, dan zullen we wat geduld moeten hebben en van titel moet je dan niet spreken.

Als jeugdspelers zien dat je hier kansen krijgt en recent die en die spelers doorgebroken zijn, kan je ook sneller spelers overtuigen. Zeker met dat prachtig jeugdcomplex.

Steek dan je geld gewoon in je scouting, haal overal wat de beste scouts weg.

Ik vertrouw dat met die Amerikanen niet, over enkele jaren zijn ze weg en kan je ze misschien nog 90miljoen terug betalen

14-08-2019 07:26

marcuslis +1411

Dit is inderdaad mijn idee ook. Jeugd levert over het algemeen geld op, aankopen is altijd maar weer een gok. En zeker wanneer het geen eigen geld is waarmee spelers gehaald zijn. Dan maar een paar jaar niet om de titel spelen maar investeren in de jeugd net als toen Koeman coach was, die moest ook met de jeugd werken en kijk eens wat dat opleverden. Clasie, Kasdorp, kongolo, allemaal een miljoenen transfer opgebracht.

14-08-2019 07:34

lauwersfr +889

Precies en met kökçü heb je al goud in handen.
Sinisterra mag je daar binnenkort ook bij gaan rekenen.
Geertruida doet ook vlotjes mee, heeft die eigenlijk al een beter contract?

Gewoon geduld hebben maar dat hebben er vele in de kuip niet.
Titel vergeten en Europees ticket als doel hebben.

14-08-2019 07:38

Reinbo +17591

Jeugd levert niks op. Als wij 12 mjn voor iemand krijgen is iedereen dolblij waar ze bij Ajax en PSV zo 30-80 mjn bijschrijven.

We zitten gewoon een klasse te laag. Zonder extern vermogen en professionalisering (laat maar komen die Amerikaanse beslissers), kom je enkel verder achterop.

14-08-2019 09:47

lauwersfr +889

12 miljoen pure winst... Spelers die we gaan halen houden we minder aan over

14-08-2019 10:00

Reinbo +17591

Kruidenier... Denk eens groot.Een speler die je nu voor 10 mjn koopt, kun je wanneer je presteert in de EL voor 30-40 mjn verkopen. Koop 5 van dat soort spelers en je hebt 150-200 mjn.

14-08-2019 10:41

lauwersfr +889

Als die aankoop zou presteren misschien wel, maar kan even goed miskoop zijn.
Dan sta je daar en kan je boeken toe doen

Jeugd met daar rond ervaring is veel minder groot risico

14-08-2019 11:12

Reinbo +17591

No guts no glory

14-08-2019 16:53

waakvlam89 +1

Hebben we al eens gedaan met Wijnaldum, de Vrij, Fer etc. Kijk waar we nu staan. Het gaat om beleid en als je nu niet aanhaakt haak je nooit meer aan. Waarom snappen veel mensen dat niet?

14-08-2019 08:07

lauwersfr +889

Dat je daarna wat verstandiger om kan gaan met je geld en transferbeleid had je nu misschien verder gestaan.

Er is geen geld, hoe ga je dan naar het niveau van Ajax gaan.
Talenten zoeken in binnen en buitenland, hier laten ontwikkelen en verkopen is volgens mij nog altijd de gezondste manier.
In combinatie met wat ervaring.
Het misschien de langste weg, maar wel de gezondste

14-08-2019 08:10

lauwersfr +889

Maar zo zal iedereen wel zijn mening hebben, ik respecteer die van jou evenzeer

14-08-2019 08:11

marcuslis +1411

Het is niet dat je MOET aanhaken, niet nu ieder geval omdat de financiën er simpelweg niet zijn, dit zijn geforceerde paniek oplossingen voor kort termijn. De lange weg met investeringen en een goede lange termijn beleid brengt uiteindelijk meer op. Geduld, dat is de enige kans die je hebt om uiteindelijk aan te haken.

14-08-2019 08:38

lauwersfr +889

Daar geloof ik ook in

14-08-2019 08:57

waakvlam89 +1

Ok, respecteer jullie mening ook en zit ook wel wat in. Maar we hebben al zolang geduld gehad. Keer houd het op

14-08-2019 10:44

marcuslis +1411

Gelukkig heeft iedereen zijn mening en misschien is het daarom maar goed dat wij als fans niet de knopen hoeven te hakken die de heren in het maasgebouw wel moeten hakken. Laten we maar gewoon hopen op goede beslissingen daar.
Respect voor ieders mening.

14-08-2019 11:58

Criticus +21921

90 miljoen, 3 transfers?!!!!!

14-08-2019 08:20

lauwersfr +889

Bij wijze van spreken...

Maar als je spreekt van het niveau van Ajax, zal je niet met spelers van +-5 miljoen moeten aankomen.
+ Dan heb je nog altijd niet de garantie dat het gaat werken...

Zoals hier boven ergens staat,
bouw iets op en geef de jeugd de kans

14-08-2019 08:59

Criticus +21921

Man, naar Ajax moet je niet kijken. Je moet proberen PSV te pakken. One step at a time, Ajax is te ver weg.

14-08-2019 09:40

lauwersfr +889

Hoeft voor mij ook helemaal niet, fuck Ajax, fuck PSV,..

Gewoon naar ons eigen kijken en op een gezonde manier bouwen, met een goed beleid op alle gebieden

14-08-2019 09:59

feyenoord_Freak +14031

SENSi moet er ook nog bij !!!!!!!

14-08-2019 06:39

Criticus +21921

Liever Senesi, Senesi Smiley ben ik wel klaar mee....

14-08-2019 08:21

de-tuinman +0

Gewoon lekker die Argentijnse heaumeau vergeten en vol voor Veldwijk gaan.
Die jongen heeft alles mee:

- zit een goede kop op
- heeft een lekkere vriendin
- tattootjes
- uitstekende kledingsmaak
- woont in de buurt, dus goedkope reiskosten (in tegenstelling tot elke week een retour Argentinië)

Sjaak! Wakker worden!

14-08-2019 06:38

FLR1908 +303

Gaayyyyyyyy

14-08-2019 07:16

lauwersfr +889

Nu maak je me wel benieuwd naar zijn vriendin... Foto's!! :-)

14-08-2019 07:26

gioynwa +0

Monica geuze is dat

14-08-2019 07:38

lauwersfr +889

Thx, zal ze eens opzoeken

14-08-2019 07:39

lauwersfr +889

Die mag komen :-)

14-08-2019 07:41

de-tuinman +0

Ja toch. Heeft Sjakie ook nog wat om stiekem naar te gluren op de tribune...

14-08-2019 09:27

Rocco038 +0

Je bent toch niet serieus mag ik hopen? Veldwijk is niveau Sparta, PEC, Fortuna en Den Haag. Daar ga je de aansluiting met de bovenste ploegen niet mee vinden.

14-08-2019 07:58

de-tuinman +0

Ja natuurlijk ben ik serieus. Lees m’n bericht nog eens en zeg me wat daar precies niet serieus aan is. Elk aangegeven punt is serieus bedoeld. Serieus!

14-08-2019 09:27

ringostar +8

Het is al over die Amerikaanse investeerders maar er is nog steeds geen echte spits gekocht !

14-08-2019 06:17

MikMak +0

Na een verdwaalde Schot en een Ier(tje) kunnen we nog wel een gok wagen.

14-08-2019 04:14

Futre +3010

We kunnen ook even verder doorselecteren en Ayoub en Larson verkopen. Twee aardige voetballers, maar waarmee je het niet echt gaat redden. Samen levert dat misschien ook richting de 10mln op.

Sini gaich berghuis
Azarkan jorgensen Narsingh

Kokcu tapia fer
Burger AEB toornstra

Haps senesi Ie karsdorp
Malacia johnston botteghin geertruida

Vermeer
Bijlow

Verder ook verkopen:
Van beek (of Botteghin)
Vdheijden
Nieuwkoop
Verdonk

Verhuur:
Wehrman
Vente

14-08-2019 03:37

lauwersfr +889

Precies... Zeker nu burger en sinisterra het zo goed doen, kan je die zeker verkopen

Haps zou je ook kunnen verkopen en gewoon even voor malacia gaan.

Dan het geld van Vilhena daarbij, dan heb toch 20-25 miljoen extra

14-08-2019 07:29

bjorn198030 +0

Wanneer je 1 van die Argentijnen niet koopt, maar weer een 3e rangs spits of verdediger word het nooit meer wat met Feyenoord. Want met die rotzooi zal je nooit de stap naar boven maken en je spelers met heel veel winst kunnen verkopen. Dus ga wat risico's aan, anders blijf je achter de feiten aanlopen.Eens moeten we vooruit.Stel, dat nieuwe stadion gaat door, dan kan je je toch niet voorstellen, dat we nog steeds een stelletje slakken en amateurs in de selectie hebben,want dan sta je echt voor paal.Bij zo'super de luxe stadion hoort ook heel veel kwaliteit lijk me.En dan kan je wel zeggen,Feyenoor heeft geen cent te besteden, maar laat die investeerders maar toe,want anders word het nooit wat. En blijf je voor heel het leven de 3e van Nederland qua budget, met een paar uitschieters buiten gelaten.

14-08-2019 02:17

Mauricio_Aros +33

https://www.youtube.com/watch?v=oZMkqDheFuQ

Als je het zo ziet, kan dit nog best een attractie worden in De Kuip!

14-08-2019 00:40

wirie010 +1814

Wtf is dit maat

14-08-2019 03:22

Mauricio_Aros +33

Verkeerde link

14-08-2019 09:07

SexyLexxie +0

Hebben jullie Biseswar gezien? Waarom komen ze met die Ferrader aan, ongelooflijk wat een beleid

14-08-2019 00:17

j-d-tomasson11 +2082

Jij bent af.

14-08-2019 00:55

PapaKevin83 +15296

Geloof het niet meer. Al weken de geruchten, maar die komt.niet. Net als Sensini. Lijkt wel of we het verhaal tymorsjoek (is fout geschreven) herbeleven.

14-08-2019 00:14

FRlegend +17008

Vagner Love staat me ook nog bij.

14-08-2019 00:21

Ruben---7 +0

Ivan Klasnic... Falcao...

14-08-2019 00:24

Criticus +21921

Ja hè...dat is balen......je hoort Vagner Love.....maar je krijgt Charisteas!!! Whahahaha!!! Het is altijd hetzelfde bij deze club!

14-08-2019 00:25

Mrunterwijst +10611

Haha dat waren nog eens anti-qlimaxen

14-08-2019 00:37

FR-1993 +5667

Die investeerders weten toch ook dat wij nooit spelers verkopen voor 20+ miljoen...

14-08-2019 00:08

feyenoordinsider2 +0

Kokcu gaat weg voor 25+

14-08-2019 00:10

skin +13986

Ja zal je zien. Gebeurt dat eindelijk een keer en dan gaat nagenoeg de helft weer weg naar investeerders.

14-08-2019 00:12

doordouwer +0

Welke investeerders blijft de vraag? Zou die bodegom in Hawaii zitten om 3 weken lang vakantie te vieren tijdens de seizoensouverture?

14-08-2019 00:25

Criticus +21921

Ik geloof er niks van dat Bodegom eerst komt met het investeerders verhaal en daarna lekker 3 weken vakantie gaat vieren.

14-08-2019 00:27

doordouwer +0

Dat gevoel heb ik dus ook. Tevens ontkent noch bevestigd hij niets wat betreft investeerders in het stukje van de NRC. Er speelt duidelijk iets maar wie wordt die investeerder? De Haan en zonen bv uit capelle a/d IJssel of wordt het echt een serieuze investeerder. Het blijft spannend...

14-08-2019 00:32

lauwersfr +889

Als je hem nog enkele jaren kan laten groeien, ga je daar zeker een mooi bedrag voor krijgen.

Dat is een veel betere investeringen dan dat die Amerikanen gaan doen ;-)

14-08-2019 07:32

Aproxis +3749

Als die jongen daadwerkelijk komt dan is het denk ik wel einde verhaal voor jorgensen. Is wel erg zonde dat v Geel hem destijds niet verkocht heeft

13-08-2019 23:42

MaertdeMaaier +0

Ze moeten gewoon Biseswar halen

13-08-2019 23:42

broodje +5796

O God.. krijgen we dit weer

13-08-2019 23:44

Zen +8

Past wel goed in het profiel . 30 plus, vaak geblesseerd en over de top

14-08-2019 00:11

jahroon +0

Stond aardig te ballen vanavond....zie ik er weinig doen bij Feyenoord in de Arena....

14-08-2019 00:14

broodje +5796

100% mee eens, maar van alle talloze spelers die mij hebben teleurgesteld in een Feyenoordshirt zit Biseswar zeker bij de top 10.. wat was dat hopeloos

14-08-2019 01:08

Sopacua-FR1908 +0

Heb je helemaal gelijk in.
En toch kon/kan die gozer echt ballen.
Pak voor de gein een compilatie van zijn goals bij Feyenoord.
Daar zitten me een paar beauty's tussen.

14-08-2019 02:15
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties