Samenvatting Feyenoord - Young Boys

Samenvatting Feyenoord - Young Boys

Feyenoord is er niet in geslaagd een goede uitgangspositie voor zichzelf te verschaffen in Groep G van de Europa League. Young Boys nam een punt mee uit Rotterdam (1-1), waardoor het team van Dick Advocaat nog niet kansloos is voor overwintering in Europa, maar dat ticket ook zeker niet voor het grijpen is.

Lees meer over
Dick Advocaat
Plaats reactie
666

willem_vos_efeffd +2777

Zitten hier nog gasten te zeiken over Vermeer met dat doelpunt, waar is verdomme Karsdorp, die is rechtsback !!!!!

08-11-2019 21:17

HassanTurkuF3R +3

Wereldprestatie van Jaap dat tie met dit zooitje de groepsfase heeft gehaald en van Porto won

08-11-2019 20:14

willem_vos_efeffd +2777

ja, die Jaap is het beste wat ons de laatste 20 jaar is overkomen, vooral de wedstrijden tegen Fortuna Sittard en de neuzen staan me nog bij, maar japie is ook erg gewild bij alle topclubs ter wereld, dus die is binnenkort trainer van de a,s. CL winnaar, ff wachten

08-11-2019 21:14

HassanTurkuF3R +3

Sittard was niet best nee maar tot aan Heracles heeft hij nooit met de beste 11 kunnen spelen , tegen Ajax had je er ongeacht coach of taktiek er sowieso af gegaan met 4 0 daar is helaas niks raars aan.

08-11-2019 21:45

ktk010 +0

Legioen is officieel met pensioen. Man elk team dat in de kuip komt overklast ons tegenwoordig. Te triest voor woorden. Misschien moeten we toch maar echt een ultra groep creëren die de sfeer terug brengt in de kuip? En voor de mensen die gelijk komen janken oooh ultras nehhh dan lijken we net op Aj@x. Pleurt toch op . Ultras betekent niet meteen snavels

08-11-2019 19:16

peturrrr +0

Zie nu weer hoe slecht onze wereldspits speelde... tering wat is er met die gast aan de hand joh..

08-11-2019 17:52

pinda123 +320

Karsdorp heel snel terugsturen nog geen vildoende gehaald in de wedstrijden die hij speelde

08-11-2019 16:58

Djim +8199

Tsjonge, de samenvatting is net zo beroerd als gister in het stadion.

Ik blijf me verbazen waarom Vermeer naar links duikt. 2 spelers blokkeren die kant van het doel nog nota bene

08-11-2019 16:47

willem48 +2

als je goed had gekeken had je gezien dat hij nog probeert te sturen en dus nooit die 2 andere spelers kan zien.Maar ja kijken is lastig he als je iets tegen iemand heb.

08-11-2019 19:15

Djim +8199

Kijken is zeker lastig als je aan het sturen bent ipv keepen

08-11-2019 21:09

De-Zuidhaven +9

Die ene man van YB had gewoon rood moeten krijgen joh

08-11-2019 15:26

Korkiekarel18 +48184

Jan Arie ook. Dus compenseert.

08-11-2019 15:45

scheenhoorn +344

Feyenoord till we die, maar op een werkdag deze samenvatting bekijken, nee bedankt.
Groeten Scheenhoorn tot snel

08-11-2019 15:20

Sombra +0

Huh, maar die bal gaat langs allebei de verdedigers, hij stond gewoon aan de goede kant. Ellende begint bij karsdorp, daarna raakt Ie geblesseerd en Stoffel vd Heijden komt een beetje te laat.

08-11-2019 14:51

SVR +395

Nee het begint bij kansloos gebrei in de aanval, waarbij zowel haps, karsdorp als Tapia te hoog staan en na dat uiteindelijk gekraakte shot van Toornstra stond alles dus uit positie en te ver naar voren. Dan heb je pech dat Ie (die ook verkeerd stond) de achterstand niet kon dichtlopen en zich daarbij verstapte.

Het was een counter uit het boekje. Neemt niet weg dat Vermeer wederom niet eens op een cruciaal moment een speciale redding maakt. Doet ie namelijk bijna nooit. Was niet echt een fout, maar dat ie in de helft waar hij stond toch weer geklopt wordt door een droge schuiver geeft ook wel aan dat het geen bijzondere keep is.

08-11-2019 15:16

pascalfr12 +0

vermeer heeft wel vaker op een cruciaal moment een redding gemaakt, gister ook een paar belangrijke, cruciaal is het dan niet gelijk maar wel belangrijk. ben het wel met je eens dat die laatste tijd heel onzeker meedoet met het spel en soms foute keuzes maakt

08-11-2019 16:16

willem48 +2

iedereen speelt heel onzeker.

08-11-2019 19:16

Heyplaat +1292

Wat stat Vermeer nou in hemelsnaam weer bij die tegengoal te doen joh, eerst weer naar andere wijzen en vervolgens op een schuiver gewoon weer zomaar een hoek kiezen, en dan ook precies ook de hoek die al door 2 verdedigers werd afgedekt. man man echt wat is het toch een slechte keeper.

08-11-2019 14:46

willem48 +2

je kan beter vragen waar onze zogenaamde wereldback is.....loopt weer met zijn lompe kop blind naar voren te rennen.Die 2 man kan hij nooit gezien hebben hij staat met zijn gezicht richting de bal...….maarja dat zie je natuurlijk niet als je iets tegen iemand heb.....nogsteeds een klasse beter dan bijlow.

08-11-2019 19:18

Heyplaat +1292

Bijlow in een rolstoel met 2 gebroken armen is nog beter dan die clown die nu in de goal staat. Ik kan me niet heugen dat die zenuwachtige dwergopa een bal heeft tegengehouden.

11-11-2019 01:35

willem48 +2

Bijlow........tsja....ach......nee doe toch maar niet.

11-11-2019 07:27

martien snellen +590

Jorgenssen????????wegermee.
opzouten,groot verdiener.

08-11-2019 14:34

jayjay49 +7839

Pffff .... het blijft los zand, zonder automatismen en vaak dramatisch slechte corners en voorzetten.
Het aantal voorzetten vanaf de vleugel is erg mager en schoten op doel zijn practisch nihil!!
En de echte zelfkritiek ontbreekt nog steeds!!

En .......... onder 19 is weer uitgeschakeld in Engeland, omdat onze jeugdopleiding structureel faalt.

Een nieuwe TD heeft erg veel te doen, want Martin van Geel; heeft bagger achtergelaten!!

08-11-2019 13:58

tussenjaar +6205

Als we van Goud nog hadden gehad stonden we nu 2e en waren we al zeker van overwintering

08-11-2019 15:11

Dommeloempia1 +19792

Ook kocku miste een enorme kans..... om te janken

08-11-2019 13:37

ktk010 +0

Dus is overwinteren nu nog mogelijk?...

08-11-2019 13:18

FrNiels2017 +156350

Ja hoor, maar het is wel een stuk lastiger geworden. Als je van de Rangers wint kom je met hen minimaal weer gelijk (onderling doelsaldo kan ook doorslaggevend zijn). Als je dan van Porto wint zou je er moeten zijn.

08-11-2019 13:30

ktk010 +0

okay thanks voor de uitleg maat

08-11-2019 13:35

SVR +395

1. Je moet 2-0 of 3-1 oid van Rangers, zodat het onderlinge resultaat over 2 wedstrijden in ons voordeel is.

Dan afhankelijk of Porto wint bij YB heb je aan een punt genoeg bij Porto (want dan heb je ook met Porto een beter onderling resultaat). Dan maakt zelfs de pot YB-Rangers niet meer uit.

Verlies of gelijk Porto bij YB = kut, dan moet je winnen bij Porto,

Maar het gaat voorlopig om winnen met 2 goals verschil tegen Rangers, anders is het zo goed als onmogelijk, Maar het kan nog.

08-11-2019 14:42

Tweebenig +6

2x winnen. Máár.........heb je het gister gezien????

08-11-2019 15:55

Artycuno +7551

Mochten wij van Rangers winnen,en YB wint van Porto... dan is Porto toch uitgeschakeld?

08-11-2019 13:15

tussenjaar +6205

Probeer je niveau iets op te krikken!

08-11-2019 13:38

Artycuno +7551

Wat bedoel je tussenjaar?

08-11-2019 14:30

GODI +0

Mocht Young Boys winnen van Porto, is Porto inderdaad uitgeschakeld. Als wij met minimaal twee goals verschil winnen van Rangers staan we met één wedstrijd nog op het programma tweede in de groep. Mocht je gelijkspelen tegen Porto, ben je door als Young Boys van Rangers wint of als het een gelijkspel wordt. Als Rangers wint, is Rangers door, ook als wij van Porto winnen. Al met al, moeilijk om door te gaan. Eerst maar eens met 2 goals verschil van Rangers winnen.

08-11-2019 14:09

Artycuno +7551

Thanks Godi,dat wordt nog lastig genoeg,2-0 van de Rangers

08-11-2019 14:31

duitser +4317

waarom is rangers door als die van YB winnen en wij 2-0 van rangers winnen en van porto?

08-11-2019 17:58

GODI +0

Als Young Boys 2 - 1 wint van Porto, wij 2 - 0 van Rangers, vervolgens Rangers met 2 - 1 wint van Young Boys en wij met 1 - 2 staan we met drie teams op 10 punten en met onderling resultaat komen we dan als derde in de poule, volgens mij.

Als je ervan uitgaat dat Rangers - Young Boys en Porto - Feyenoord 1 - 1 wordt, dan heeft Young Boys 11 punten en Rangers en Feyenoord 8, waardoor Feyenoord een beter onderling resultaat heeft... Als we met twee goals verschil winnen van Rangers.

08-11-2019 18:41

Tristanvh010 +5928

Mooie foto op Berghuis zijn insta verhaal. Kunnen er alleen niks mee

08-11-2019 12:52

Kuiptrots +4895

Ik vond YB verrassend sterk. Laten de bal veel gemakkelijker van voet naar voet gaan en fysiek veel sterker dan Feyenoord.

08-11-2019 12:35

Solida +37328

Een andere club lijkt snel beter als je tegen Feyenoord speelt...

08-11-2019 13:08

Kuiptrots +4895

Dat is misschien wel zo. Toch ga ik zondag opnieuw van Amersfoort naar Rotterdam met de hoop dat we een goede pot voetbal voorgeschoteld krijgen.

08-11-2019 13:45

koopa1908 +1588

Als een beter iemand op die plaatsen van Jorgensen stond had je makkelijk gewonnen

08-11-2019 12:29

FrNiels2017 +156350

Oh die heeft het eigenhandig verpest?

08-11-2019 12:30

koopa1908 +1588

Nee dat zeg ik niet maar die 2 enorme kansen die hij krijgt moet er toch 1 minimaal van inzitten

08-11-2019 12:38

Solida +37328

Tja, hadden we nu maar toch een spits gehaald...

08-11-2019 12:43

FrNiels2017 +156350

Nergens voor nodig. Senesi gaat ons honderden miljoenen opleveren

08-11-2019 12:48

Dommeloempia1 +19792

Troost out....

08-11-2019 13:35

tussenjaar +6205

Als YB Boadu in de spits had staan was het een makkie voor die gasten geweest

08-11-2019 13:39

SopLul +712

als wij 11 messi's hadden gekocht dan hadden we ze helemaal opgerold.

08-11-2019 13:50

scheenhoorn +344

Lewandowski in de spits. Hadden we ook niet gewonnen, gaat om de toevoer naar de spits

08-11-2019 15:22

joebeste +1693

Jorgensen zat totaal niet in de wedstrijd, helaas hebben we op de bank geen spits om hem te wisselen..

08-11-2019 12:13

FRrick +693

Iedere speler had het beter gedaan. Jorgensen wilde niet eens druk zetten, nam niet de moeite om er voor te knokken en liep ook berghuis nog regelmatig in de weg.

08-11-2019 12:19

FrNiels2017 +156350

Tuurlijk joh. Bijlow in de spits dan maar

08-11-2019 12:21

Dommeloempia1 +19792

Idd geen vechtlust.... wat een klote hommel. Jorgensen in winterstop aub weg doen

08-11-2019 13:37

FrNiels2017 +156350

Tegen VVV vond ik 'm anders heel gemotiveerd overkomen. Maar goed, out is de enige acceptabele oplossing hier voor elk probleem

08-11-2019 13:41

Dommeloempia1 +19792

Hij moest spelen..... zegt genoeg over instelling.... nee 23 doelpunten in 1 seizoen gebeurt niet meer. Had niet het idee dat hij het besef had van we EL speelden en we moeten winnen......

08-11-2019 13:47

FrNiels2017 +156350

Advocaat heeft ook gezegd dat hij heel graag wilde. Dat moeten was meer richting medische staf. Maar hoor vooral lekker wat je zelf wil horen.

08-11-2019 13:56

Dommeloempia1 +19792

Nee man...advocaat heeft gezegd jij gaat spelen en als het niet gaat dan halen we je eruit... interview na de wedstrijd...ook is dit gezegd door jorgensen.. jaren lang loopt hij te zeiken over kunstgras en nu wil ie graag.... tuurlijk

08-11-2019 14:09

FrNiels2017 +156350

Moet je de persconferentie na de wedstrijd nog even kijken en dan je excuses maken.

08-11-2019 16:18

Dommeloempia1 +19792

Kijk effe naar interview van jorgensen bij fox..... hij wilde zo graag.....

08-11-2019 16:57

FrNiels2017 +156350

Visie en langetermijnbeleid, dát hebben we nodig! Maar als het na 2 wedstrijden niet rond is, wel weer iedereen ontslaan natuurlijk

08-11-2019 12:08

FRrick +693

Je kan cynisch doen, maar door de huidige directie, rvc en vvf staat de club er nu zo voor he. Ze zitten daar niet voor Feyenoord maar voor de eigen portomonee. Het hele zooitje moet er uit wil je ooit nog een structureel beter niveau behalen. Voor nu zijn we niks meer of minder dan Vitesse, Utrecht, Heerenveen of Groningen.

08-11-2019 12:22

FrNiels2017 +156350

Dan had je de voorgangers misschien gewoon moeten laten zitten. Maar wij denken altijd dat het (makkelijk) veel beter kan als we met zijn allen maar weer blind achter de volgende grootprater aanlopen. Nu zit je met types als Van Bodegom, Koevermans en Sjaak fucking Troost.

De realiteit is dat wij de derde club van Nederland zijn en dat we al alle zeilen bij moeten zetten om dat te blijven. Onder Van Geel ging dat goed, met zelfs af en toe nog eens een uitschieter naar boven. Dat hebben we allemaal weggegooid voor de mooie praatjes van onervaren lapzwansen die de kans zagen om de macht te grijpen. Zolang we dat niet inzien, blijven we dezelfde fouten maken met zijn allen.

08-11-2019 12:26

FRrick +693

Van geel die niet met een jong team wilde werken.
Van geel die Nico niet wilde verkopen.
Van geel die dikke contracten uitdeelde na de titel ipv door selecteren.
Van geel die de ene na de andere dure middelmaat binnenhaalde.
Van geel die keer op keer de scouting negeerde want zuid Amerika is een risico.

08-11-2019 12:31

FrNiels2017 +156350

Nee, met onze financiën, scouting en reputatie is Zuid-Amerika inderdaad helemaal geen risico. Onbetwiste topspelers als Senesi liggen voor het oprapen.

Welke dure spelers heeft Van Geel precies gehaald dan? En Van Geel kan tenminste een titel overleggen. Pin me er niet op vast, maar volgens mij was dat toen al even geleden.

Weet je nog hoe we er voorstonden toen Van Geel kwam? En hoe onze prestatiecurve veranderde onder zijn bewind? Onder Van Geel eindigden we nooit onder de vierde plaats. Dat moet ik dit seizoen nog maar eens zien.

Je zou die man op je blote knieën moeten smeken of hij alsjeblieft die prutser van een Troost zou willen vervangen.

08-11-2019 12:36

FRrick +693

Haps, juste, Amrabat, kramer, Bilal, Larsson, vejinovic en botteghin om mee te beginnen. Allemaal miljoenen gekost.

08-11-2019 12:42

FrNiels2017 +156350

St. Juste en Amrabat heb je met winst verkocht. Larsson voor 4 miljoen was een koopje en Haps is gewoon een goede linksback. Kramer, Bilal, Vejinovic en Botteghin kostten geen drol.

Allemaal zeker niet van de orde van 7 miljoen (plus bijkomende kosten) voor 80% van een onbekende Argentijn.

Daarnaast kun je uit de boeken opmaken dat Van Geel nooit heel veel heeft uitgegeven, maar het aantrekken van spelers als Pelle, Guidetti, Kuijt, Elia, Van Persie, Jones, Vermeer, Berghuis, Janmaat, etc. zul je wel niet meerekenen.

08-11-2019 12:47

FRrick +693

We hebben beide een andere mening en dat mag, maar vejinovic 3.5, botje, 2.5, Bilal 3.5. Voor st juste kreeg je meer dan je betaalde, maar daar van ging een deel naar Heerenveen en naar de speler zelf waardoor je ongeveer over heb gehouden wat je betaald hebt. Maar goed, we komen er niet uit en dat mag. Goed weekend verder.

08-11-2019 12:52

Dennis48 +27

Deze is interessant mensen een korte termijn visie verwijten, maar zelf je ogen dicht doen voor de recentelijke misperen van Van Geel. Grappig....

Jong niet in de pyramide was een gebrek aan lange termijn visie.Niet doorselecteren na het kampioenschap was een gebrek aan lange termijn visie. Verzin ze niet zelf he deze voorbeelden. Van geel en Gio in koor het seizoen na het kampioenschap verkondigen dat ze niets hadden veranderd. Terwijl echte visionairs als een Ferguson nog voor de laatste speeldag van het seizoen al keken Noor het volgende.

Het gros van wat je nu verwijt aan de huidige mensen zijn de rokkende rottende resten van het beleid van hun voorgangers.

08-11-2019 12:54

FrNiels2017 +156350

6e, 7e, 6e, 4e, 10e (10-0 bij PSV; 40 miljoen schuld) - X - 2e, 3e, 2e, 4e, 3e, 1e, 4e, 3e (0 euro schuld) - X - 10e*

Vul in voor X.

08-11-2019 12:59

FRrick +693

Die schuld hebben we nog steeds alleen ligt die nu bij de vvf. Feyenoord hoort met zijn begroting standaard 3, 2 of 1 te eindigen.

08-11-2019 13:01

FrNiels2017 +156350

Want dat deden we voor Van Geels komst ook? En dat gaan we nu ook weer doen? Van Geel heeft ontzettend gesaneerd en met een lege portemonnee gewerkt de eerste drie jaar. Maar goed, waarom zou je die man daar de credits voor geven? Sjakie to the rescue.

08-11-2019 13:03

FrNiels2017 +156350

+ aandeelhouders = eigen vermogen, geen schuld

08-11-2019 13:04

FrNiels2017 +156350

Natuurlijk bizar om te verwachten dat je met de derde begroting van Nederland minimaal derde moet worden, maar eigenlijk 2e of 1e. Want dan wordt de club met de 2e begroting niet minimaal 2e. Uitschieters naar boven en onder zul je altijd houden, maar dat Van Geel die wist te beperken tot de vierde plaats was voor ons een ongekende weelde in vergelijking met zijn voorgangers.

08-11-2019 13:08

FRrick +693

Gozer de vvf heeft de club in de macht. We kunnen geen kant op door die gasten, het is een schuld. Neem jij lekker genoegen met regelmatig een 4e plek. Ik sluit me ogen niet voor de werkelijkheid. We zijn een club in ernstig verval en die is ingezet onder Gudde en van Geel. Ik ben er klaar mee.

08-11-2019 13:13

FrNiels2017 +156350

Hoe kan dat verval nou zijn ingezet door Van Geel? Toen hij kwam waren we sportief en financieel failliet. Als je dat niet ziet is er echt iets mis met je

08-11-2019 13:17

FrNiels2017 +156350

En ik ben ook.geen fan van de VvF, vind ook dat ze teveel macht hebben, maar een schuld is het niet. Aandelen = geld in ruil.voor macht. Wil je die macht terug, dan moet je de aandelen terugkopen. Dat is iets heel anders dan schuld - die hoe dan ook beslecht moet worden.

08-11-2019 13:19

SVR +395

De visie en het lange termijnplan van Gudde en Geel hebben ons hier gebracht. En beide zijn op tijd van de Titanic gestapt.

08-11-2019 15:19

FrNiels2017 +156350

Directie samenstellen uit leden van FR12. Binnen 2 weken geen speler, trainer, medewerker meer over

08-11-2019 12:07

tussenjaar +6205

Als wij het samen doen halen we dit seizoen nog voorronde cL!

08-11-2019 13:40

FrNiels2017 +156350

Dat wel natuurlijk. Maar dan krijgen we ook weer doodsbedreigingen van die lieve schatjes die vinden dat je eigenlijk toch wel kampioen moet worden

08-11-2019 13:43

tussenjaar +6205

Hasil, 1234567890 en dtnlr zijn ook nog wel serieus te nemen maar voor de rest gaat het idd nergens over.

08-11-2019 13:45

FrNiels2017 +156350

Michiel en Michel_NH ook en af en toe een positieve uitzondering hier en daar, maar grosso modo is het echt verschrikkelijk

08-11-2019 13:55

hbfr1908 +0

Word tijd dat Ayoub eens basis begint!

08-11-2019 12:07

FrNiels2017 +156350

Of Amrabat!

08-11-2019 12:31

NielusFR +696

Gelukkig zijn we niet de enige club in verval, PSV is ook drama.

08-11-2019 12:05

FrNiels2017 +156350

Gedeelde smart is halve smart

08-11-2019 12:36

FrNiels2017 +156350

Ik hoor het al. #AdvocaatOut

08-11-2019 11:52

bjorn198030 +0

Mag hopen, dat Nicolai eens geloosd word en er voor een nieuwe centrum spits word gekeken, want wat een beroerde spits is dat.Ben helemaal klaar met die beperkte houthakker die alleen in het kampioensjaar een volwaardige spits was.

08-11-2019 11:49

FrNiels2017 +156350

Heb je al een goede vervanger op het oog?

08-11-2019 11:51

Tristanvh010 +5928

Niet dat iemand het veel slechter kan doen

08-11-2019 12:20

FrNiels2017 +156350

Daar zou je nog van staan te kijken denk ik. Zeiden we toch ook over Clasie? Over Gio? Over Van Geel? Heel veel slechter kan echt altijd.

08-11-2019 12:20

ron1872 +8163

Kramer huren is altijd nog beter dan Jorgensen

08-11-2019 12:24

FrNiels2017 +156350

Haha dit kun je niet menen

08-11-2019 12:29

doellijntechnologie +9500

0 kansen gecreëerd

08-11-2019 11:49

FrNiels2017 +156350

Zat je op de verkeerde doellijn?

08-11-2019 11:51

scheenhoorn +344

Best wat kansen gezien die er in hadden gekund/gemoeten. Kwam helaas niet tot stand door goed voetbal :')
Dat YB was echt erg matig, we moeten ons schamen dat we daar thuis niet van kunnen winnen.
Toegegeven de scheids zat er ook niet lekker in, alles affluiten, geen voordeel geven etc

08-11-2019 11:55

FrNiels2017 +156350

Dat was in Zwitserland ook het geval en dat is geen toeval. Voetballend is het niet veel bijzonders, maar het is wel een ervaren, lepe, vervelende ploeg die de situatie goed bespeelt. Dat deden wij in 2002 ook met figuren als Bosvelt, Tomasson en Van Hooijdonk. Wij konden daar heel weinig tegenover zetten.

08-11-2019 11:57

scheenhoorn +344

Zijn er mensen die vrijwillig deze samenvatting zijn gaan kijken?

08-11-2019 11:47

Armin +8918

Was gisteren al pissed off, ga me dag er niet weer door verpesten.

08-11-2019 11:48

scheenhoorn +344

Scheit ziek word je er van, op papier hebben we best een leuk team. (top 4 eredivisie) Maar in het veld klopt het van geen kant. Gister het middenveld was nergens te bekennen. Alleen tapia speelde vrij aardig.
De beleveing valt zo zwaar tegen, tenminste zo lijkt het. Maar het technisch en tactisch vermogen valt zo tegen. En dan nog dat al je bepalende spelers compleet niet thuis geven. Berghuis, Jorgensen Toornstra Karsdorp allemaal zwaar onder de maat. Hoe kun je dan verwachten van Senesi dat ie de boel op sleeptouw neemt, dat lukt Messi niet eens met die koekebakkers om hem heen.

08-11-2019 11:54

Armin +8918

Ben het helemaal met je eens!! Je wordt er helemaal ziek van.

Net wat je zegt; op papier een goed team maar ze bakken er geen klote van. Het zijn overbetaalde diva’s die geen meter extra willen lopen.

10-11-2019 01:56

FrNiels2017 +156350

Ja hoor, jij niet?

08-11-2019 11:51

scheenhoorn +344

Ik spuit liever een liter shampoo in mijn ogen dan dat ik vrijwillig nog een keer die samenvatting ga bekijken

08-11-2019 11:56

FrNiels2017 +156350

Tja, shampoo. Had je nou deo gezegd...

08-11-2019 11:59

Sinister +13049

Wat voor nut heeft het om met dezelfde spelers te blijven spelen terwijl het voetbal niet om aan te zien is. Probeer godverdomme een keer wat uit. Andere opstelling, wissel wat spelers, andere instructies...doe iets. Echt, hoe is het mogelijk dat Feyenoord niet om aan te zien is. Slaapverwekkend toevalvoetbal

08-11-2019 11:47

Armin +8918

Omdat voetbal een teamsport is en mensen aan elkaar moeten wennen.

Gelukkig ben jij geen trainer.

08-11-2019 11:48

Sombra +0

Vermeer, geertruida, senesi, fer, haps, toornstra, kokcu, tapia, sinisterra, azarkan, jorgensen, please make my day tegen rkc!

08-11-2019 11:34

octopus +0

dit jaar is het faillissement van de club, geen inkomsten, geen geld.......en een hele zwakke selectie....het is pijnlijk.

08-11-2019 11:38

1-fijn-oord +526

Faillissement is structureel negatief saldo en je verplichtingen niet kunnen aflossen. Gelukkig zijn we niet op het niveau van 2010.

08-11-2019 15:28

SEYVEN +14006

Haal helemaal niets positiefs uit de wedstrijd van gisteren. Achterlijk vuurwerk, maar verder geen sfeer. Thuis tegen Young boys geen minuut kunnen domineren, uitgespeeld in Europa, om over de competitie nog maar te zwijgen

08-11-2019 11:27

BlankeVla +7857

Die sfeer is een wisselwerking. Ik ben geschrokken (weer) van wat ik op het veld zag..

08-11-2019 11:46

SEYVEN +14006

Gewoon schandalig dat de supporters van Young Boys er overheen kwamen. Ook toen we 1-0 voor stonden

08-11-2019 11:52

Korkiekarel18 +48184

Onvoorwaardelijke steun toch?

08-11-2019 11:52

FrNiels2017 +156350

Ja hoor, maar als iemand het na 2 weken nog niet laat zien houdt het op natuurlijk

08-11-2019 12:12

Korkiekarel18 +48184

Geen onvoorwaardelijke steun dus

08-11-2019 12:15

FrNiels2017 +156350

(Dat was mijn punt)

08-11-2019 12:18

VDVD +20362

Wat een matig schijt elftal hebben we ook.

08-11-2019 11:21

tussenjaar +6205

Zondag geertruida senesi en larsson erin

08-11-2019 11:20

Bati +39531

JAAAA inderdaad Larsson viel erg goed in en Senesi is 2 klasse beter dan huurling Le

08-11-2019 11:34

FrNiels2017 +156350

Ik vond Iarsson ook heel goed

08-11-2019 12:06

Tristanvh010 +5928

Larsson hahaha bracht ook helemaal niks. Wou alleen maar op de eigenhelft blijven

08-11-2019 11:34

scheenhoorn +344

Onze wonderboy sinsisterra raakt ook al 3 wedstrijden werkelijk waar geen pepernoot. Hoe vaak gaat hij buitenom? Hoe vaak gaat hij binnendoor? hoe vaak geeft hij een goeie voorzet en als laatste hoe vaak maakt hij een 100% kans af? Larsson is ook niet alles dat geef ik meteen toe, maar laat zelfs nog meer zien dan Sinsisterra.

08-11-2019 11:50

FrNiels2017 +156350

Al 3 (!!!) wedstrijden niet. Onvoorstelbaar dat zijn contract nog niet ontbonden is.

08-11-2019 12:06

1-fijn-oord +526

Lol!


Waarschijnlijk staan er al clubs op hem te wachten.

08-11-2019 15:32

Kris-Feyenoord +14244

Larsson heeft in 3 seizoenen nog geen pepernoot geraakt, en hooguit 5 goede wedstrijden gespeeld. Ik ben wel klaar met hem

08-11-2019 12:46

Concept +0

Zouden we nog gestraft worden door die "sfeermakers" die weer met vuurwerkjes gingen spelen?

08-11-2019 11:18

ron1872 +8163

kan maar zo een ton boete worden

08-11-2019 12:27

Reinaldo16 +20903

Het is gewoon een hele matige selectie

08-11-2019 11:08

RickH99 +5013

Als Jens die kans van Kokcu kreeg had je gewonnen.

08-11-2019 11:00

octopus +0

Je moet ook eerlijk zijn.....YB had veel grote kansen...die kregen eigenlijk nog te weinig

08-11-2019 11:13

RickH99 +5013

Klopt, maar daar gaat het niet om haha

08-11-2019 11:53

tussenjaar +6205

Zo makkelijk was die kans ook weer niet hoor

08-11-2019 11:19

RickH99 +5013

Die bal moet iig op goal. Drukken.

08-11-2019 11:53

octopus +0

Ik heb nog nooit zo een slecht Feyenoord gezien, geen chemie, geen samenhang en heel veel matige spelers die niet weten wat ze aan het doen zijn. Daar tussen loopt nog een grappen en grollen makende panfluite.

08-11-2019 10:58

michiel2424 +29052

Dan ga je nog niet zo lang mee, denk ik

08-11-2019 11:17

tussenjaar +6205

Jij bent bog jong

08-11-2019 11:19

FrNiels2017 +156350

Die zit zich af te vragen wat een tussenjaar is

08-11-2019 12:19

tussenjaar +6205

Precies wij weten wel beter

08-11-2019 13:27

FrNiels2017 +156350

Helaas wel ja

08-11-2019 13:30

Tristanvh010 +5928

Ben je pas een week op deze planeet of een week supporter van Feyenoord? Kan me dot seizoen heel wat nog slechtere wedstrijden herinneren

08-11-2019 11:36

octopus +0

zat in 1967 al in de kuip

08-11-2019 11:40

octopus +0

stoort me ontzettend dat het helemaal geen team is....herken er helemaal niks meer van Feyenoord in

08-11-2019 11:40

FrNiels2017 +156350

Met je rug naar het veld?

08-11-2019 11:53

FrNiels2017 +156350

Voor het zingen de kerk uit?

08-11-2019 11:53

DV-FR1908 +628

Man man. Die Jorgensen is een tobber geworden zeg. voor de goal best wat mogelijkheden en weet die bal gewoon elke keer niet te raken. En die bal die komt aanrollen voor kokcu op de 16 is ook een schot dat echt nergens op slaat. Met alle mogelijkheden en kansen die Kokcu gemist heeft dit seizoen ga je bijna Immers missen.

08-11-2019 10:45

Van_Geel +18440

Wanneer de VAR aanwezig was geweest, was het minimaal 2-2 geworden en waren er 2 rode kaarten gevallen.

08-11-2019 10:38

Tristanvh010 +5928

Godverdomme helemaal klaar met alles. Hele weekend naar de klote. Nu al zin om zondag on 16:45 in de kuip te staan tegen RKC. Wat is t toch een kut club als je er over na denk maar afstand nemen kan ook niet

08-11-2019 10:37

NielusFR +696

Feyenoorder ben je niet voor je lol.

08-11-2019 10:47

Tristanvh010 +5928

Nee zeg dat wel zeg pfffff

08-11-2019 10:58

Riccardo_FR +16

Wat is er aan de hand met Jorgensen. Die vent oogt zwaar Depressief of zo. Die kansen die hij mistte had niet veel met wedstrijdritme te maken volgensmij want hij schrikt steeds wakker lijkt het bij een grote kans. Het is iets mentaals bij hem.

08-11-2019 10:27

Huisman +24804

Was het niet Nicolai die een miskraam heeft gehad? Misschien dat dat nog teveel in z'n hoofd speelt

08-11-2019 10:29

Riccardo_FR +16

Ik zou het niet weten maar hij ziet er ook gewoon niet in orde uit. Dit is de spits die ons naar het kampioenschap schoot en nu is hij onherkenbaar.

08-11-2019 10:33

Euro010 +2225

Ik denk niet dat hij tijd heeft om daar over na te denken tijdens de match. Het is echt ritme en vertrouwen.

08-11-2019 10:49

Huisman +24804

Het gaat er ook niet om dat hij erover nadenkt, zo iets meemaken gun je niemand en het heeft een mega impact op z'n leven en dus ook z'n voetbal.

08-11-2019 11:20

Shimmy +1

Fuck off vertrouwen heeftie genoeg gekregen. Wij hebben altijd achter deze knakworst gestaan, maar nu ben je gewoon beter af zonder Jorgenson dan met.

08-11-2019 11:22

Euro010 +2225

Vertrouwen in zijn lichaam...

09-11-2019 00:16

Shimmy +1

Jaa kut voor hem, maar sinds het kampioenschap is t al niks, veel geblesseerd. Misschien wat ongelukkig wegens zn blessures, maar ik zie het gewoon niet meer gebeuren. Verkopen die hap, en joost mag aan wie

09-11-2019 06:50

FrNiels2017 +156350

Ik denk van zijn vrouw dan

08-11-2019 11:54

Van_Geel +18440

Het heeft denk ik deels met wedstrijdritme te maken, maar ook het vertrouwen in je eigen lichaam. Hij heeft afgelopen 2 jaar amper een lange periode kunnen spelen, iedere keer was er wel iets. Zelfs afgelopen zondag was hij alweer niet 'fit' genoeg voor het kunstgras van VVV.

Tel daar bij op dat hij zich waarschijnlijk ook wel rijk gerekend had na zijn topseizoen en zichzelf als multi-miljonair door het leven zag gaan in een topcompetitie. Nu moet hij er alles aan doen om uberhaupt goed genoeg te zijn om het bij Feyenoord te gaan maken. Ergens lijkt het op een Dolberg-effect.

08-11-2019 10:36

Riccardo_FR +16

Zou zomaar kunnen. Tuurlijk ook rijke mensen hebben liever steeds meer maar met 5 ton per jaar schoon en je hobby als je beroep zijn de omstandigheden prima om nog een keer alles te geven om alsnog ergens in een grote competitie 1.2 miljoen netto te pakken of 2 miljoen in een zandbak of zo?

08-11-2019 11:37

Van_Geel +18440

Tja merendeel van de voetballers heeft geen opleiding gedaan en is ook niet heel erg pienter. Dan moet je zorgen dat je voor het einde van je carrière financieel onafhankelijk bent. Anders moet je alsnog aan de bak.

08-11-2019 12:39

JKTB +21206

Hij lijkt versleten. Toe aan pensioen

08-11-2019 11:06

Riccardo_FR +16

Is dat mogelijk op je 28ste als je geen roofbouw op je lichaam hebt gepleegd met drank, drugs en dergelijke?

08-11-2019 11:38

FrNiels2017 +156350

Kunstgras... Maar waarom zou een voetballer geen burn-out kunnen hebben? Tegen VVV vond ik 'm overigens een gedreven indruk maken.

08-11-2019 11:55

1-fijn-oord +526

Niet alleen bij hem een mentale issue, maar bij de héle selectie.

08-11-2019 15:45

stevieberghuis +0

Wie is beter senesi of ié

08-11-2019 10:14

NielusFR +696

ie hebben we niks aan, speelde gister ook weer heel matig. Bijna een eige goal en zeer zwak in de omschakeling. Heijden speelde wel prima maar Botteghin en Heijden samen is een drama.

08-11-2019 10:21

fey_1 +0

Senesi komt er wel.

08-11-2019 10:47

pace96 +5485

Die laatste kans van Jorgensen kan hij erin pissen bijna, wat een troep speler

08-11-2019 10:08

medtown +5946

Man man man, Jorgensen, wat een kansen. Hij moet echt leren om overzicht te houden en gewoon de ballen te timen.. Het lijkt wel alsof hij elke x niet verwacht dat de bal er doorheen komt...

Hadden we maar een spitsentrainer. xD

08-11-2019 10:08

FrNiels2017 +156350

Bij voorkeur eentje die zelf op topniveau heeft gespeeld en Spaans spreekt - dan kan hij gelijk ook wat dingen vertalen voor de aankopen die geen woord Engels of Nederlands spreken

08-11-2019 12:40

1-fijn-oord +526

Eentje die bij Bayern München en Deportivo heeft gespeeld. Dat zou wel meerwaarde voor ons zijn.




Oh nee, die hebben we net eruit geschopt.

08-11-2019 15:49

FrNiels2017 +156350

Dan moet John het maar doen. "Uhh Marco, que si, que no, feliz navidad y cervezas por favor"

08-11-2019 16:25

FRrick +693

Ik ben er wel echt klaar mee. Bij Feyenoord mag je blijkbaar wedstrijd op wedstrijd ongestraft kut spelen, denken spelers niet hun best te hoeven doen en zien we al 4 a 5 jaar kut voetbal met de zelfde spelers. Kijk nou naar zo'n Toornstra, het ziet er uit alsof het heel wat is, maar buiten hard werken kan hij er echt helemaal niks van. Achterin lopen op haps na 4 klungels, berghuis kan niet zijn kwaliteiten benutten omdat hij te hard moet werken, kokcu kan in een zwalkend team zichzelf nooit ontwikkelen en Tapia ben ik ook wel klaar mee nu.

Als je moet kiezen tussen middelmaat uit de jeugd op middelmaat aankopen dan kies je toch voor de jeugd, wat brengt zo'n Ié, Larsson, Tapia, karsdorp of Nico nou.

Heb je zo'n spectaculaire opkomst, met een duidelijk boodschap, maar lopen de speler er bij alsof ze lekker een vriendschappelijk potje spelen. Ik had het niet kunnen denken, maar ik begin er wel echt klaar mee te zijn. Al 4 a 5 jaar zit je naar niks te kijken.

08-11-2019 10:06

medtown +5946

Nee, Toornstra is zo slecht, echt werkelijk waar, totaal geen techniek, geen karakter en een klotevent. Walgelijk!

08-11-2019 10:10

cucaracha +1

Daar ben ik het totaal niet mee eens. Jullie kijken het te zwart wit. Let eens op Toornstra zonder bal. Gaten dichtlopen, ruimtes creëren voor medespelers en beslissende passes kunnen geven. Toornstra heeft wel degelijk een goede techniek: trap, passing en aanname. Hij heeft daarbij echt wel een overzicht en een doorzettingsvermogen. Iedereen denkt dat bij techniek het uitspelen van een tegenstander is. Toornstra is echt het meest onderschatte speler van de selectie. Geloof me, al had hij bij een PSV of Ajax gespeeld had hij daar veel meer waardering gekregen. Mensen kijken alleen maar naar de doelpunten of assists.

08-11-2019 10:58

heejoh +0

Waar was Karsdorp bij de aanval die de 1-1 inleidde? Weer eens totaal uit positie. Je had deze wedstrijd gewoon over de streep moeten trekken. En Jurk had die kans er wel in mogen peunen of over de doellijn lopen...slappe hap!

08-11-2019 10:01

Reinaldo16 +20903

Ze moeten er echt een paar uitsmijten in de winterstop, zoals Jorgensen.
Man wat kan die man beperkt voetballen, daarnaast GEEN ENKEL kopduel gewonnen met zijn 1.91, hij wil het gewoon niet.

08-11-2019 09:59

jim010 +62

Jorgensen ook totaal met z’n eigen spel bezig . Niets van een leider of mentaliteit . Dan heb je nog meer aan Pelle die op z’n eind van z’n Carrière zit .

08-11-2019 09:42

Mrunterwijst +10611

Jorgensen is kachelhout, dat wordt nooit meer iets. 1 season wonder waarvan we moesten profiteren, krijgen we nu geen 5 miljoen meer voor

08-11-2019 09:45

Sombra +0

Shit, dick heeft narsingh niet laten invallen, haha. Die begint zeker tegen rkc.

08-11-2019 09:40

martien snellen +590

Gudetti,jaaaaaaaaaaaAaaaaa

08-11-2019 09:26

Rotterdam1983 +5762

Wat een grap!!!!

08-11-2019 09:31

frfcfn +0

Dan nog liever Pelle mag uit China komen maar speelde en presteerde tenminste de afgelopen 5 jaar.

08-11-2019 11:03
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties