Reactie leiding Feyenoord Academy op te verschijnen artikel AD

Reactie leiding Feyenoord Academy op te verschijnen artikel AD

In het Algemeen Dagblad (AD) van zaterdag verschijnt een artikel over de jeugdopleiding van Feyenoord. Naar aanleiding van dit verhaal wil de leiding van de Academy als volgt reageren:

‘Het is onacceptabel dat binnen de Academy mensen met een grote staat van dienst worden beschadigd, die in de voorbije jaren een grote bijdrage hebben geleverd aan de ontwikkeling van talent en dat nog steeds doen. Hetzelfde geldt overigens voor de mensen die nog maar kort in dienst zijn.

De deuren van de Academy staan voortdurend open voor de media en anderen. Sportjournalisten kunnen met eigen ogen ontwikkelingen en trainingen volgen. Ook mogen alle vragen worden gesteld aan onze mensen. Op basis daarvan mag iedereen een oordeel vellen.

Er zijn uitnodigingen geweest om binnen onze academie te komen kijken, te praten en geïnformeerd te worden hoe Feyenoord werkt met zijn talenten. We hebben echt niet de illusie dat we alles goed doen.

De schrijver kwam niet en wenste ook voor dit artikel niet door ons geïnformeerd te worden. Het is kwalijk te noemen dat iemand die geen onderzoek doet en alleen anonieme bronnen opvoert, zo onze mensen op de Academy beschadigt.

Vanaf de buitenkant oordelen zonder enig contact is te makkelijk. We vinden het belangrijk om met deze reactie te onderstrepen dat we achter onze mensen en hun werkwijze staan.’

Raymond van Meenen, manager Feyenoord Academy
Stanley Brard, hoofd Feyenoord Academy

Plaats reactie
666

Krav +156

Als dit klopt is het slechte journalistiek. Je moet wel de verhalen van je bronnen checken.

Neemt niet weg dat er ergens wel iets fout gaat.

24-11-2019 14:08

Tapiaz +28565

En waarom zijn we nog steeds niet ingestroomd in de 2e of 1e divisie, zodat we eindelijk in een competitie met weerstand spelen! De mensen die daar verantwoordelijk voor zijn: schaam je!

24-11-2019 12:32

smerik1985 +4782

Noem is een naam dan?

24-11-2019 13:31

Krav +156

Is noem een naam?

24-11-2019 14:07

Toddemij +970

Leiders die doelen stellen en de verantwoordelijken afrekenen op de gehaalde eisen dat gebeurt niet meer. Dirk neemt het ervan als legende echter hij moet wel zijn taken doen, zulke voorbeelden dienen voor anderen die het dan ook wel best vinden. Oude jongens krentenbrood en intussen gaat alles naar de donder.

24-11-2019 10:11

JeePee12 +1286

Stanley Brard. De mayonaise druipt van z’n wangen wanneer hij langs de velden loopt met een broodje frikandel in z’n hand. Topsportklimaat....

23-11-2019 23:52

Robin76 +4453

Zo bizar en triest van ons management zo van zich af bijt. Zie het als feedback en doe er wat mee...!

Veel mensen vallen hier over dat artikel, maar wees nou eerlijk... wie had dit niet verwacht? Onze club heeft geen visie, geen specifieke spel opvatting . Welk perspectief geven we onze jeugdelftallen nou? Het is toch schrijnend dat een speler dus jarenlang bij ons is opgeleid bij die neuzen zijn eerste minuten maakt in het eerste en tweede... Noa Lang...

Ook daar is het tijd voor een schoonmaak...!

23-11-2019 19:54

benikben +245

Dat is geen reactie . Dat is ontkennen van wat er gebeurd
Stuur ze allemaal weg . En ga vernieuwen !

23-11-2019 19:26

dianamolura +0

>
Uitnodiging voor de S.e.x.C.l.u.b
-------------------------------------------
http://www.Sexia.club

23-11-2019 19:07

luzzitania +0

bt
Uitnodiging voor de Sex Club
---------------------------------------
http://www.Sexia.club

23-11-2019 16:02

bubba1 +3

Feit blijft dat Feyenoord het momenteel slecht doet met zijn jeugd. Dus het e.e.a. klopt niet aan de opleiding.

23-11-2019 15:30

Tootski +944

Jarenlang op de middelbare school in de klas bij Rode Raymond van Meenen in de klas gezeten.

Man man man een gozer zonder ruggengraat en de grootste hielenlikker die je maar kon hebben.
Moet je ook wel hebben als je bij de knvb hebt gewerkt.

En dat is de grote leider van de academy, een man zonder mening.

23-11-2019 15:26

surlac +0

Deze reactie legt het probleem van de Feyenoord Academy precies bloot. Geen enkel professionele reactie op het artikel alleen een huilie huilie reactie. Ik heb altijd het idee gehad dat de Academy nog de enige goed geleide organisatie was binnen Feyenoord, dat blijkt dus een denkfout. Nu maar hopen dat Arnesen echt de vrije hand krijgt en orde op zaken gaat/mag en kan stellen en verlist blijft van alle gekonkel en vriendjespolitiek. Ook binnen de Academy moeten de jonge goed opgeleide trainers en begeleiders een leidende rol krijgen binnen afgesproken voetbal technische en tactische kaders.

23-11-2019 14:49

Ot29 +5

Steek je kop maar in het zand hoor. Het artikel in het AD klopt. Hoeveel jeugdspelers zitten in de vertegenwoordigende elftallen van Nederland? Weinig, bar weinig. En degene die wel opgeroepen worden zitten op de bank. De BEZEM door dit teringzooitje. En HEEL snel.

23-11-2019 11:38

barrie +0

Ligt ook aan de gebrekkige netwerkcapaciteiten van de beleidsbepalers van de Feyenoord jeugdopleiding. Ajax en PSV hebben een dikke vinger in de KNVB pap en zorgen er wel voor dat ze een groot aantal jongens in bijna alle KNVB lichtingen hebben rondlopen. Is nl. goed voor de uitstraling van de club.

23-11-2019 16:35

barrie +0

Er zit absoluut een kern van waarheid in het artikel van het AD en het is makkelijk om de schuld in de schoenen te schuiven van Grootscholten nu hij weg is. De jeugdopleiding functioneert al decennia lang als een veredelde amateurclub en door het conservatisme van een aantal oudgedienden loopt de jeugdopleiding nu mijlenver achter op clubs die wel willen vernieuwen of de vernieuwing hadden ingezet.
Het is goed dat dit artikel, na het NRC artikel met een soortgelijke strekking, wordt gepubliceerd. Hopelijk gebeurd er nu wat en is dit het startsein voor een grondige vernieuwing en verdere professionalisering van deze club. Te beginnen bij de ‘beleidsbepalers’ en gehanteerde methodieken.

23-11-2019 11:11

stamplust +24698

Misschien is de bron de RVC. Je mediapartner gebruiken om de boel op te schudden en een interne discussie uit te lokken.

23-11-2019 10:55

FrNiels2017 +157434

Onzorgvuldig stukje hoor van die Gouka. Anonieme verklaringen zijn voor ons niet na te trekken, maar verifieerbare feiten kloppen soms overduidelijk niet. Het was bijvoorbeeld niet Troost, maar nog Van Geel, die Brard terughaalde:

https://www.feyenoord.nl/nieuws/nieuwsoverzicht/stanley-brard-terug-271218

23-11-2019 10:03

tdetank +11949

Feit is dat het beter moet met onze jeugdopleiding. We lopen al jaren niet meer voorop. Dus doe je voordeel met deze signalen of ze nu kloppen of niet. Aan de slag en talenten afleveren die Feyenoord op een hoger niveau kunnen brengen. Sportief en financieel. Kom op Stanley, paar tandjes er bij!

23-11-2019 08:44

vreewijk010 +4786

Zonder het artikel te lezen kan je ook wel zien dat onze jeugopleiding niets meer waard is.

23-11-2019 06:19

DoubleSpy +8275

De anonieme bron zal wel weer die Grootscholten zijn. Die rat.

23-11-2019 05:08

Wiet_vot +749

Nope, meerdere spelers

23-11-2019 07:57

PeturP +1

Een jeugdopleiding kan je uiteindelijk beoordelen op de resultaten die zichtbaar zijn.
Feit is dat de laatste 5 jaar er nauwelijks talenten zijn doorgebroken. En al helemaal geen technisch vaardige spelers die meekunnen op niveau. Dat zal enerzijds te maken hebben met een gebrek aan doorstromingsmogelijkheden, een historische blunder van het duo Gudde/van Geel. Anderzijds is de scouting en beloning van jeugdtalenten blijkbaar onvoldoende.
Hier is van Geel voor een groot deel verantwoordelijk, het zat in zijn portefeuille hoewel hij geen idee had waar Varkenoord lag. Er zijn voorlopig geen talenten rijp voor het 1e, daar helpt zelfs een modern sportcomplex niet aan.
Deze braboprutser heeft ons vele tientallen miljoenen gekost. Daar is inmiddels zelfs de grootste vanGeel adept inmiddels wel achter gekomen. Zelfs hier hoor je bijna niemand meer over een standbeeld voor deze slechte TD.

23-11-2019 02:16

FrNiels2017 +157434

Als het inderdaad puur op basis van anonieme bronnen is, zonder wederhoor, dan moet je een klacht indienen bij de RvJ of een kort geding aanspannen.

23-11-2019 02:03

PeturP +1

Eerst artikel lezen!

23-11-2019 02:06

FrNiels2017 +157434

Ben je bekend met het woordje als? Aangezien Feyenoord reageert zoals hierboven en geen juridische actie onderneemt, neem ik aan dat er meer is dan alleen anonieme verklaringen.

23-11-2019 02:12

fr_1993 +78819

Deze door Feyenoord ingehuurde mensen die deel wilden zijn van de wederhoor krijgen voor de tweede keer dit jaar een dikke rode streep onder hun gevoerde beleid.

Als ze wederhoor willen, zullen ze zelf risico moeten nemen door in een praatprogramma te gaan zitten of door een getarget nieuwsbericht naar buiten te brengen in 1 van de 5 grote kranten in dit land (Telegraaf, Ad, NRC, Trouw of Volkskrant). Het NRC of De Telegraaf lijkt mij daarin de meest logische tegenpartij, gezien het Algemeen Dagblad de deur heeft dichtgegooid en Trouw en de Volkskrant andere prioriteiten hebben.

23-11-2019 14:04

Mrunterwijst +10634

Ze dekken zich al in zelfs voordat het artikel is gepubliceerd...

23-11-2019 01:33

FrNiels2017 +157434

Wat vind je daar precies raar aan?

23-11-2019 02:00

Mrunterwijst +10634

Dat ze wel heel erg snel in de verdediging schieten. Wanneer het daadwerkelijk gebaseerd is op lucht laat je het toch gewoon overwaaien? Dan nodig je deze krant uit om wellicht de correcte kant van het verhaal te laten zien ipv meteen op hoge poten te staan

23-11-2019 09:55

FrNiels2017 +157434

Zo te zien zijn ze erg ontevreden over de manier waarop Gouka hier te werk is gegaan - dan kan ik me voorstellen dat je zo’n artikel voor wil zijn.

23-11-2019 10:01

st_castle +1

Waarom zowat alle talenten niet doorbreken in het eerste komt gewoon omdat de stap veel te groot is. Voetbalpiramide is echt heel belangrijk. Kokcu lijkt het nu te doen. Maar spelers als Vente en Schuurman waren jarenlang toptalenten met selecties in nationale jeugdelftallen. Op het moment dat ze rond de 18 zijn lijken ze stil komen te staan. En komen uiteindelijk bij clubs als Dordrecht en RKC uit. Gauw de voetbalpiramide in.

Verder ben ik ook benieuwd naar het artikel van morgen. Kijken wat er nog meer mis is.

23-11-2019 01:21

vreewijk010 +4786

Duurt niet lang meer dat Kocku uit de basis gehaald wordt. Speelt heel het seizoen al als natte krant.

23-11-2019 06:21

sanderezel123 +0

Iedereen speelt slecht.. bii kokcu komt t nog goed iig

23-11-2019 08:56

Persia +1873

Ach rot toch op dat vente niet scoort ligt aan hem niet de opleiding

Gewoon te licht ... next!

23-11-2019 11:23

Ot29 +5

Het AD heeft volkomen gelijk. De BEZEM moet door dit teringzooitje.

23-11-2019 01:14

FrNiels2017 +157434

Nee, maar negatief dus correct

23-11-2019 07:10

you_never_walk_alone +8735

Er zal toch niemand kritiek hebben op onze fantastische jeugdwerking!!! Die jaar na jaar toptalenten afleverd waar we jaren mee verder kunnen..... hoe durven ze !!!

23-11-2019 01:03

MathijsFR95 +6576

Kritiek is prima, maar bij goede journalistiek hoort ook wederhoor. In dat opzicht is dit een prima reactie.

23-11-2019 01:14

FrNiels2017 +157434

Jup. Je mag je nooit blindstaren op anonieme bronnen. Gouka heeft erg weinig gedaan om de aantijgingen te verifiëren.

23-11-2019 10:04

KeithMoon +5296

Ad? dat is toch dat zieltogende Belgen krantje?

23-11-2019 00:50

nopyronoparty_010 +0

Kom je dit ineens tegen hahahah
https://www.bol.com/nl/p/playstation-4-controller-skin-uefa-mafia-sticker/9200000125122417/

23-11-2019 00:44

Simon75 +466

Het is intieme kritiek dus.

23-11-2019 00:29

FrNiels2017 +157434

Het schaamhaar van Dirk heeft iets weg van schapenwol

23-11-2019 10:05

ClubCultuur +33

Och jee, kritiek op Feyenoord. Hoe durven ze?! Het gaat juist zo goed met de club!

Ga maar na:
- Nieuw trainingscomplex;
- Het viersporenbeleid;
- Nieuwe AD en TD;
- Binnenkort een nieuw stadion.

23-11-2019 00:22

FrNiels2017 +157434

Wat is je referentiekader?

23-11-2019 02:05

JBH +1677

Wel geinig dat ze daar dan zitten in het Maasgebouw: "Jongens: crisis. Morgen komt dat artikel online, hoe gaan we dit doen."

23-11-2019 00:19

JBH +1677

* In plaats van dat ze zich over andere dingen buigen en druk maken.

23-11-2019 00:22

DeNagelBijter010 +1

Dat ze zich niet over andere dingen druk maken.

23-11-2019 00:22

RVP32 +0

Ik MOET dit lezen !!!!

23-11-2019 00:59

kevinmulFR010 +18073

In alle gelederen moet er schoon schip worden gemaakt

23-11-2019 00:18

feyenoord18_1993 +1592

De titel van her artikel zegt al genoeg... https://mobile.twitter.com/EwoutGordijn/status/1197999026010017792

23-11-2019 00:10

feyenoordforever2110 +2

Er zal gerust wel een kern van waarheid inzitten, maar dat de beste man niet op een uitnodiging ingaat, getuigt van weinig zelfreflectie, wil dus goedkoop scoren, pak een paar teleurgestelde leiders/trainers/ex spelers en je hebt alweer een artikel vol leedvermaak te pakken. Maar eerlijk is eerlijk, de jeugdopleiding staat er (nog) niet goed op, maar goed, dat kon ook niet anders met vorige hoofd jeugd opleidingen, onder zijn bewind is het voetballende gedeelte vergeten.

23-11-2019 00:05

PeturP +1

Laten we eerst artikel afwachten, hoewel Wijffels voor mij 1 vd slechtste nietszeggende praatpop is onder de journaille. En zijn artikelen zijn zo nietszeggend saai dat ik ze meestal oversla.

23-11-2019 00:08

RVP32 +0

WTF happend here !!!!!!

23-11-2019 00:04

NmeLineZ +10798

Ah, er komt een stukje waarheid aan?

23-11-2019 00:00

PeturP +1

We moeten eerst maar eens het artikel afwachten.
De reactie is er typisch 1 van snel in de wiek geschoten typetjes die de hakken in het zand zetten en om het hardst gillen dat alles gelogen is. De werkwijze van de academy hoeft echt niet uitgelegd te worden, die is wel gevoegelijk bekend en op vele manieren naar buiten gebracht.

Wat me overigens opvalt, ik ben regelmatig in de buurt van het complex, het is nou niet echt een bruisend centrum met topsportpretenties. Het ligt er door de weeks vaak verlaten bij, of je nou om 11 uur of 3 uur binnenstapt

22-11-2019 23:54

El-Fenomeno +9

Iedereen kan toch zien dat het verre van een top jeugdopleiding is? Verandering en met de tijd meegaan ho maar.

22-11-2019 23:57

joepfey +3

Zitten daar toch alleen maar fifa te spelen

23-11-2019 00:02

vreewijk010 +4786

Helemaal mee eens. Kale troosteloze vlakte met een paar kunstgrasvelden. Ik zou er niet graag voetballen. Totaal geen uitstraling.

23-11-2019 06:24

HassanTurkuF3R +3

Mooi dat Derksen die Wijffels even aanpakte, want die man gooit Feyenoord echt al maandenlang ten grabbel. Gouka is een wereldvent daar is niks mis mee maar Wijffels verdient echt een draai om zijn oren.

22-11-2019 23:47

DrF +3075

Hier is toch niet zo lang geleden al een heel stuk over geschreven? Kan helaas even niet meer herinneren door wie en waar.. Over vernieuwers die weggewerkt zijn door de oude mannen aan de koffietafel, die alle vernieuwing tegenhouden en de hele boel regeren vanuit hun old-boys netwerk?

22-11-2019 23:42

beppie172 +66468

Je bedoelde deze waarschijnlijk
https://www.nrc.nl/nieuws/2019/05/24/de-machtige-mannen-van-feyenoords-koffietafel-a3961498

22-11-2019 23:53

DrF +3075

Yes, thanks. Net ook het artikel in het AD gelezen. De strekking is hetzelfde. Over de reactie van Feyenoord.. Je kunt als organisatie wel ontkennen dat het zo is, maar als diverse jeugdspelers met hetzelfde verhaal komen zal er op zijn minst een grote kern van waarheid in zitten..

23-11-2019 09:22

arontje010 +919

Geweldig statement van de club, begin langzaam aan weer vertrouwen in het beleid te krijgen en zie de instelling weer veranderen in dat we elke wedstrijd moeten winnen,het is een mentaliteit kwestie geworden in heel Feyenoord. De club is inderdaad ziek maar dat komt ook doordat we allemaal alles afzeiken dat is clubcultuur geworden tegenwoordig. Meerdere sterke personen op belangrijke posities in de club TD,AD (eenhoorn)en een nieuwe financiële man gaat ons weer gezicht geven. Ynwa

22-11-2019 23:32

joepfey +3

Club is dood

22-11-2019 23:28

Bosh +1633

Vaarwel dan. Wat wordt je volgende club?

22-11-2019 23:37

joepfey +3

SFC Feyenoord Paramaribo

22-11-2019 23:49

PeturP +1

Nou, doe ze allemaal de groeten daar dan, de ballen.

22-11-2019 23:55

hasil +8

In dit land heb je recht op vrije meningsuiting. Als een journalist dus een artikel wil plaatsen zonder de club of mensen van de club te raadplegen dan mag dat. Wel loop je dan het risico dat je bij leugens op de vingers getikt wordt door een rechter. Zie recent bij het boek over Cruyff.

Als daar dus pertinente leugens verteld worden kan de club naar de rechter. Verder moet de club zich niet zo druk maken. Als je slecht presteert ligt alles onder een vergrootglas van directeur tot jeugdtrainer. Ajax pakte 5 jaar geen titel. In die jaren heb je daar een interne veldslag gehad die veel mensen de kop gekost heeft. Dat is nu eenmaal de voetballerij. Bij een club zoals wij die momenteel onder zijn kunnen presteert is het nooit rustig.

Ik ga eerst het artikel lezen en daarna de reactie van de club. Misschien wordt je daarna iets wijzer. Maar vaak is het zo dat de waarheid wel een beetje in het midden zal liggen. Want ik houd ook in het achterhoofd dat een AD graag wil scoren met een aansprekend artikel.

22-11-2019 23:23

scts +3

Eigenlijk zat Auke Kok er niet ver naast. Vandaag kwam De Volkskrant immers met het verhaal dat de loterijen tot 1 miljoen per jaar betaalden aan Cruijff voor werk dat hij de facto voor de foundation deed. Hiermee omzeilen zowel Cruijff als de loterijen de eigenlijke regels en werd hiermee geld onttrokken aan goede doelen. Auke Kok schreef het weliswaar onhandig op, maar hij zat er niet helemaal naast.

22-11-2019 23:26

El-Fenomeno +9

Nouja, omzeilen van de regels is ook een aanname. Cruijff kreeg gewoon terecht betaald voor het werk dat die deed, al die mislukte Bn'ers van die staatsloterij krijgen ook gewoon betaald als promotors. Of moet Cruijff er gratis tijd in stoppen? De beste man zat er toch wel behoorlijk naast.

22-11-2019 23:28

scts +3

Absoluut omzeilen van de regels. Want het ging met name om de vriendenloterij. Die moeten statutair gezien een x bedrag aan goede doelen betalen voor de werkzaamheden die goede doelen doen. Het ging ook met name om het bouwen van Cruijff courts etcetera. Dat geld had naar de stichting gemoeten.

23-11-2019 09:16

hasil +8

Verbaasd mij niets want Cruyff was dan wel een geweldige voetballer maar ook een heel grote geldwolf....

22-11-2019 23:30

El-Fenomeno +9

De jeugdopleiding is zwaar verloederd, komt op ieder vlak tekort en de fossielen die het voor het zeggen hebben willen niet veranderen en met de tijd meegaan.

22-11-2019 23:22

beppie172 +66468

En die fossielen gaan waarschijnlijk morgen onder het vergrootglas gelegd worden.

22-11-2019 23:44

FRfan67 +6819

Nou dat belooft veel goeds

22-11-2019 23:22

opbokken +16

Hahaha die journalist heeft mij als bron gebruikt en ik heb hem verteld dat Raymond van Meenen kinderen op de academy opleidt als clown Bassie.

22-11-2019 23:20

Tweebenig +6

Iedereen weer even scherp.

22-11-2019 23:20

henkvermaat +2

Echt een goed stuk moet je lezen morgen

22-11-2019 23:15

PeturP +1

Zeker, en veel genuanceerder dan commentaren van de academy willen doen geloven, zeker de conclusie is heel sterk en geeft tevens te denken.

23-11-2019 00:01

martino1987 +14783

Wel heel apart mikos gouka heeft het artikel geschreven dit heeft hij al op twitter gezegd. en hij voegt erbij dat hij en raymond van meenen van mening verschillen en laat nu die van meenen degene zijn die dit bericht naar buiten brengt

22-11-2019 23:09

FRrick +693

Dit bericht komt van Salomon.

22-11-2019 23:15

FRrick +693

Ga er toch maar vanuit dat dit bericht van Salomon komt.

22-11-2019 23:21

martino1987 +14783

nou ik vind het heel apart mikos noemt op twitter specifiek een menings verschil tussen hem en raymond en dan een dag voor het artikel naar buiten komt komt er een statement juist van de persoon waar een menings verschil mee is. het is op zijn zachts gezegd erg dubieus en het lijkt er alleen maar op om een poging te doen zichzelf of iemand anders in te dekken

22-11-2019 23:27

joepie +22

Kutkrant.... En anders niets.

22-11-2019 23:07

~Vak JJ~ +2

De waarheid zal in t midden liggen. Die journalist zal meerdere bronnen hebben, die mss eigenbelang hebben, maar er zal zeker kern van waarheid in zitten.
En dat uitnodigen om rond te kijken, is een wassen neus, want niemand zal het achterste van z'n tong laten zien op de Academy zelf, met van alles en iedereen die daar omheen loopt tijdens zo''n interview.

22-11-2019 23:03

frankyboy +6838

Nee maar was wel zo netjes geweest. Laat Feyenoord erop reageren. Dat maakt een onderzoek en artikel sterker. Zeker nu Feyenoord al zoveel klappen heeft gehad is dat wel belangrijk want iedereen deelt nu een (makkelijke) trap uit. Dat neemt niet weg dat er overduidelijk iets heel fout zit op Varkenoord.

22-11-2019 23:07

FRoostNL +533

Lijkt dat ze zich indekken. Ben benieuwd.

22-11-2019 23:01

Nabbie +4059

Het is toch geen publiek geheim dat er dingen niet goed gaan. De grootste talenten gaan weg omdat er geen, tot weinig perspectief is. Zelfs naar 020. Wij, als club hebben de fout gemaakt door niet de voetbalpyramide in te gaan, waardoor onze jeugd in no time op grote achterstand is gezet. Het wordt tijd dat deze fout wordt rechtgezet.
Verder is een verhaal een verhaal. We weten wat er goed is en wat niet. Nu nog de boel reorganiseren en er tegen aan
Geen woorden maar daden. Niet lullen maar poetsen.

YNWA

22-11-2019 22:59

frankyboy +6838

De talenten willen niet alleen weg vanwege te weinig perspectief. Er is heel veel onvrede op de trainingsmethoden en de cynische cultuur onder de trainers op Varkenoord.

22-11-2019 23:01
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties