Feyenoord heeft goede hoop op inzetbaarheid Jørgensen

Feyenoord heeft goede hoop op inzetbaarheid Jørgensen

Feyenoord trainde vandaag met een kleine groep in aanloop naar de wedstrijd van zaterdagavond tegen Fortuna Sittard in de Kuip. Op de training ontbraken onder anderen Nicolai Jørgensen en Oguzhan Özyakup vanwege blessures.

Feyenoord heeft goede hoop dat Jørgensen aankomend weekend gewoon inzetbaar is. De Deen viel tegen sc Heerenveen uit met een blessure aan zijn voet. Leroy Fer ontbrak vandaag. Eric Botteghin keerde weer terug, maar trainde nog wel apart van de groep vanwege een blessure waardoor hij al twee duels moest missen.

Lees meer over
De Kuip Sven van Beek Eric Botteghin Luis Sinisterra Fortuna Sittard Jan de Jong Renato Tapia Leroy Fer George Johnston
Plaats reactie
666

antonsanting +112

Zal zich weer laten zien. Ik verwacht twee goals.

20-02-2020 06:35

Dommeloempia1 +20036

Berghuis de enige die nog niet geblesseerd is geweest dit seizoen?

19-02-2020 20:09

JDJ +18185

Lekker op de bank laten. Maar ja hij heeft ook een paar goede wedstrijden/ goals nodig zodat hij in de zomer kan vertrekken. Lastig dilemma.

19-02-2020 19:28

sankelarsson +0

Jörgensen come on, dit moet het jaar van hem zijn, de vorm terug van 2016/2017

19-02-2020 18:24

wjeel +1621

Geef dat nou maar op joh

19-02-2020 20:50

icecube +1

hij krijgt ook geen fatsoenlijke aanvoer vanaf de zijkanten. Dat was in het kampioensjaar vele malen beter.
Andere manier van spelen die hem niet op het lijf is geschreven. Dat nekt hem op dit moment.
karsdorp weer op dezelfde manier laten spelen als toen en dan komt het helemaal goed

20-02-2020 14:52

antonsanting +112

Hij steeg toen al behoorlijk boven zichzelf uit. Eerste jaar uit de comfort zone, nieuwe omgeving zij automatisch nieuwe motivatie punten. Gewoon lekker verkopen voor 10 Miljoen aan Spaanse club en door.

20-02-2020 06:37

wjeel +1621

10miljoen ? Voor zulke slappe hap ? Denk dat 3 realistischer is

20-02-2020 08:19

lucky +27

Voor mij hoeft hij nooit meer opgesteld worden

19-02-2020 18:03

Hem110949 +176

Nee , want je hebt er niks aan.Volgens mij is hij van suiker of glas of hij is kleinzerig.Weg met die vent ,andere spelers gaan zich vandaag of morgen nog ergeren aan zo,n iemand en dat moeten ze bij feijenoord niet hebben.Snel.verkopen maar wie wil hem????

20-02-2020 17:27

martien snellen +590

Inderdaad,ziek zwak,misselijk of onderweg.
Weg ermee,Bozinek erin.

19-02-2020 16:51

wjeel +1621

Precies! Heb je ook beetje vers bloed want wat je fysiek allemaal noemt over jorg is allemaal waar maar er zit nog een mentaal facet. Nul instelling

19-02-2020 20:52

rood-wit +3788

Berghuis werd hier een paar wedstrijden geleden ook nog afgemaakt en nu een van de beste van de eredivisie, volgende week weer hangen?

19-02-2020 15:35

StayCranked +372

Zet die bozenik er maar in, daar heb ik meer vertrouwen in dan deze uitgeknepen puist

19-02-2020 15:11

CostadelSol +8

Met Jorgensen is het zo:hij is ziek,zwak of misselijk of onderweg.
Het eerste jaar deed hij het goed en sinds die mislukte transfer naar Newcastle,waarbij Feyenoord zo'n 17 miljoen kon opstrijken ging het eigenlijk bergafwaarts met hem.
Het zit hem "tussen de oren".Komt nog bij:de geboorte van zijn kind.
Die vent zit mooi ergens anders met zijn gedachten.Begrijp ik wel,maar Feyenoord is een dief van de eigen portemonnee.Ze hadden die 17 miljoen moeten pakken en een gemotiveerde spits halen.

19-02-2020 15:04

j0eyv +953

Als je alles van te voren wist he..

19-02-2020 16:23

fey4ever1948 +0

Jorgensen flapdrol. Had Feyenoord Haaland niet kunnen halen, of is de scouting niet zo goed bij Feyenoord. Wat een spits is dat. En kom niet aan met Feyenoord heeft geen geld, als de scouting hun werk goed had gedaan dan heb je toch de VVF toch om die speler te halen dat was pas een echte goede investering geweest.

19-02-2020 14:41

Sandap +4494

Dan heb je nog de vraag of die jongen zelf wel naar Feyenoord wil. Niet zoveel onzin schrijven he.

19-02-2020 15:01

fey4ever1948 +0

Ik schrijf geen onzin geef gewoon mijn mening, hoe ik het zie!!

19-02-2020 19:56

Sandap +4494

Daar heb je gelijk in, excuses. Die sneer van mij was onnodig.

19-02-2020 23:11

tdetank +11947

Voegt helemaal niets meer toe. Sjokt rond, verliest elk duel, is niet scherp, straalt negativiteit uit. Dus lekker op de bank. Of nog liever op de tribune. Doodzonde dat Sinistera uitgeschakeld is.

19-02-2020 14:26

flowerpower +3048

Thuis in zijn vertrouwde omgeving...zodra er weer een uitwedstrijd is is meneer weer geblesseerd.

19-02-2020 13:48

zekspeed +4465

Je kan ook met Jørgensen en Bozenik spelen met Berghuis op 10.

19-02-2020 13:25

demtah +1099

En dan daarachter Kokcu, Toornstra en Ozkayup/Fer. Vind het zo gek nog niet

19-02-2020 14:42

demtah +1099

Al denk ik wel dat Berghuis op rechtsbuiten beter rendeert dan op 10

19-02-2020 14:43

FRunn +1635

Is meer thuis op t middenveld, lijkt t. Is daar vaker te vinden dan op rechtsbuiten

19-02-2020 17:49

the-crow +4108

Laat jorgensen maar ff op het bankje zitten.

19-02-2020 12:57

patrick010 +3264

gewoon lekker starten met bozienik.
die begon ook lekker fel aan de tweede helft tegen pec.
beweegd veel.
lastig voor verdedigers.
jorgensen eventueel laten invallen

19-02-2020 12:39

FrNiels2017 +157427

Jørgensen is voorlopig nog gewoon twee klassen beter dan Bozenik hoor. Als hij die winnende niet maakt had iedereen hem gelijk weer als miskoop bestempeld; nu is het ineens een wereldspits. Breng die jongen rustig en geef 'm de tijd en hopelijk went hij snel aan het niveau.

19-02-2020 13:18

Heufhejdygvs +2015

Nu overdrijf je

19-02-2020 13:24

FrNiels2017 +157427

Dat vind ik niet. Zie hoe wispelturig de publieke opinie was aangaande Senesi

19-02-2020 18:10

Heufhejdygvs +2015

Ik vond Bozenik verder ook niet slecht spelen hoor. En Senesi heb ik nooit over gezeken. Bij hem was dat “recordaankoop” denk ik voor een groot deel de reden achter dat gezeik.

19-02-2020 19:35

FrNiels2017 +157427

Tja als jij hem niet slecht vond spelen, houdt het op.

20-02-2020 00:31

Roaldinho +1763

Je hebt helemaal gelijk.
Bozenik, leuke jongen, blij voor hem. Maar paar klasse minder dan Nico

20-02-2020 08:58

flowerpower +3048

Heb je m tegen Heerenveen zien sjokken?

19-02-2020 13:48

Sjeep +16079

Het verschil is dus dat bozenik de goal wel maakte en nico niet

19-02-2020 15:27

Heufhejdygvs +2015

Nou, dat doelpunt zegt ook niet alles, want er zat zeker mazzel bij. Maar zolang Jorgensen matig speelt moet Bozenik maar een kans krijgen want veel ga je er echt niet op achteruit.

19-02-2020 16:10

FrNiels2017 +157427

Het afbraakrisico is zo groot. Dan zitten we straks met 2 spitsen die niet gepruimd worden en 0,0 zelfvertrouwen over hebben

19-02-2020 18:09

Pikhoft +10165

Kan me er moeilijk druk om maken als ik met mijn slurf door mijn vuist loop te gieren

19-02-2020 12:36

Frankster +21235

Nee ik denk dan ook meestal aan andere dingen

19-02-2020 13:04

Larsonnn +0

Misschien een idee om Dessers te halen als 2e spits achter Bozenîk , ervan uitgaande dat Jørgensen eind vh seizoen weg gaat.

19-02-2020 12:32

ricodetico +13070

Stoppen met spelers halen die het ineens een (half) jaar goed doen bij een middenmoter uit de eredivisie.

19-02-2020 13:56

onepiecemax +74

Gewoon jorgensen op linksbuiten gooien joh.beter dan larsson.

19-02-2020 12:05

FRStroe +38

Botteghin nog belangrijker, Ié lekker weg laten deze zomer

19-02-2020 11:53

CCla +720

Boeie. Doe mij Bozenik maar. Nico exit, hoe jammer het ook is.

19-02-2020 11:42

Crown +2570

Ik zou 'm hooguit laten invallen voor Bozenik, mag 'ie dan laten zien of 'ie wil knokken.

19-02-2020 11:34

Grinch +1

Doe maar niet

19-02-2020 11:33

sinisterror +1

Was helemaal niet geblesseerd joh.
Als er een kunstgras-wedstrijd aankomt is hij aldoor geblesseerd en daarna is hij dan weer hersteld.

19-02-2020 11:31

GeurtHilversum +1

Het geduld raakt op inmiddels. Ik zou hem nog steeds in de basis laten starten, daar verandert 1 goal van de 2e spits niets aan.

19-02-2020 10:35

sjaarloos52h +21853

Lekker veel opportunisten hier weer! Ach, we kennen het langzamerhand wel...

19-02-2020 10:25

Geitekaas +44582

....asjeblieft zeg...hij loopt alleen maar in de weg...Bozenik graag! Die gaat oorlog maken. Wat goed is komt snel.

19-02-2020 09:36

FRunn +1635

Sinisterra?

19-02-2020 12:07

Jacksails +61

Die is 8 maanden uitgeschakeld. Heb je onder een steen gelegen

19-02-2020 12:18

ricodetico +13070

Wat goed is komt snel...

19-02-2020 13:58

Sjeep +16079

Ik ben ook goed en mn wijf zegt dat ik snel kom...dus klopt wel

19-02-2020 15:28

FRunn +1635

Ben hier regelmatig te vinden, dus ja heb t meegekregen Jacksails.

Heb jij ook meegekregen dat Sinisterra t nu goed doet, maar dat t n jaar heeft geduurd voordat hij in t eerste mee mocht doen?

Ricodetico die snapt m in ieder geval wel

19-02-2020 17:54

rood-wit +3788

Tegen Fortuna eens proberen met Jorgenson én Bozenik in de spits, dik middenveld er achter en afjagen.

19-02-2020 09:04

dannygoalie31 +665

Van mij mag je hem op de bank laten zitten ,
Is totaal opgebrand die gozer .
Brengt momenteel niets extra .
Zit psychisch in de knoop

19-02-2020 08:55

ron1872 +8203

Ik snap niet dat zijn contract verlengd is tot 2022. Als hij zelf niet weg wil, zitten we met flinke kosten, terwijl we weinig aan hem hebben.

19-02-2020 08:33

tinuskiprich +3212

Pfffft Jorgensen , is echt een zorgenkind aan het worden.

19-02-2020 08:19

Riccardo_FR +16

Fortuna is toch een mooie club om Bozenik vertrouwen te geven en wat meters te maken.

19-02-2020 07:58

ron1872 +8203

Zekerssss, ene helft Jorgensen en andere helft Bozenik.

19-02-2020 08:14

kuiiper +44

Onze eerste spits kan ook wel wat vertrouwen gebruiken

19-02-2020 10:51

Riccardo_FR +16

Stel dat Jorgensen weer een maand geblesseerd is dan kan je beter al elk moment gepakt hebben om Bozenik klaar te stomen. Nu blijf je op Jorgensen leunen terwijl hij uit vorm is al tijden en vaak geblesseerd is.

Fortuna is ideaal om Bozenik aan het elftal te laten wennen en lijkt mij echt een speler die na een goal in de kuip vleugels krijgt. Als je nu met Jorgensen blijft spelen en hij raakt voor Ajax of Az geblesseerd moet je ineens Bozenik in zo'n zware wedstrijd voor de leeuwen gooien.

19-02-2020 12:21

kuiiper +44

Als dan, Als Bozenik 4 grote kansen tegen Fortuna mist en je verliest met 0-1 heb je ook een probleem. Je slaat een weg in met een bepaalde visie. Mij betreft is Jorgensen nog steeds de betere spits. Zolang je hem 'fit' bij je selectie heb moet je hem opstellen. Mits je een betere optie heb, en mijn inziens is Bozenik dat nog niet.

En tuurlijk kun je Bozenik brengen na 60-70 minuten.

19-02-2020 12:51

Riccardo_FR +16

Ik snap je punt hoor en misschien heb je gelijk. Maar naar mijn gevoel is de kans dat je met Bozenik tegen Fortuna thuis in de huidige vorm verliest kleiner dan dat Jorgensen weer geblesseerd raakt. Maar nogmaals dat is meer gebasseerd op een gevoel dan op feiten.

19-02-2020 14:21

ringostar +9

Gauw verkopen slechte spits !
Beter in de zomer nog een spits er bij nemen

19-02-2020 07:57

ron1872 +8203

Adolfo Gaich was afgelopen zomer al in beeld.

19-02-2020 08:15

fr-0223 +3712

Jammer dat dat niks geworden is. Word erg lastig om die nog te kopen met een transferwaarde van 12mil.

Heeft wel maar een contract tot 06-2021

19-02-2020 08:36

Frjuizeh +11703

Dat gokje kan je van de zomer best nemen

19-02-2020 10:11

fr-0223 +3712

Als er wat weg gaat dan hoop ik zeker dat ze die gok gaan nemen.

19-02-2020 10:14

Lucas_010 +6597

Van wolfswinkel is transfervrij deze zomer. Die kan je best houden als stand-in van bozenik volgend seizoen

19-02-2020 10:38

Frankster +21235

Ja 12 mio hebben we ook nog wel leggen

19-02-2020 13:07

fr-0223 +3712

Wie weet wat de zomer transfers ons brengen ;).

19-02-2020 13:49

ron1872 +8203

Deze zomer je verlies nemen en transfervrij laten gaan.

19-02-2020 07:47

Ronskk +22819

Tututut robert bozenik

19-02-2020 04:44

Danny 91 +61894

Waarom heeft Feyenoord die Haaland iet gehaald .? Komen ze met Bozenik aan.

18-02-2020 23:44

sambasam_11 +0

Omdat Haaland onbetaalbaar was? Speelde al goed in CL. Hele domme vraag dit

18-02-2020 23:55

Danny 91 +61894

Nog dommer van jou dat jij er serieus op gaat antwoorden. Hahaha

18-02-2020 23:58

Sleepie +12052

Ik denk dat hij het speelt en jij nu dom overkomt door te denken dat hij serieus was. Beetje inception dit.

19-02-2020 00:42

feyenoord18_1993 +1592

Hahaha was toch een gozer op Twitter die in 2017 Feyenoord een berichtje stuurde met: Er loopt hier in Noorwegen een groot talent rond, Hij is 17 en heet Haland. Feyenoord moet wat proberen, heeft inmiddels alweer 2 gescoord tegen Brann. Dus ja had bijna gekund hoor ;).

19-02-2020 09:56

Bulldog010 +6879

Hahaha had bij Feyenoord waarschijnlijk toch om een of andere duistere rede toch niet gehaald

19-02-2020 10:39

TRJFEY +1147

Laat de hoop maar varen

18-02-2020 23:43

beppie172 +66457

Krijgen we nu ook te maken met een BozeNico?

18-02-2020 23:14

Frankster +21235

Schelvis verwoorde dat heel mooi gister. Het is een mentaal aspect. Zit niet lekker in zijn vel. Loopt om ballen heen en verliest ieder duel.

18-02-2020 23:04

IJzerenKees +132811

gewoon weer opstellen al die wijs neuzen hier snappen niet half hoe belangrijk nico in ons spel is

18-02-2020 23:02

alexnultien +6095

Loopt alleen maar in de weg man

19-02-2020 09:12

Kings010 +7727

Belangrijk in wat dan ? Geef ons wijsneuzen even les dan want iedereen ziet dat we gewoon met 10 man spelen als nico erin staat bal vast houden lukt m niet eens meer maait over ballen heen en loopt overal behalve in de spits

19-02-2020 09:27

Struukangeren +8217

Ik hoop dat hij toch eind vh seizoen is uitgeschakeld en met de noorderzon vertrekt. Dat word helemaal niks meer met deze luie spits.

18-02-2020 22:39

Sjeep +16079

Hopen dat je eigen speler geblesseerd blijft......sukkel

19-02-2020 06:29

Struukangeren +8217

Oke blijf hem maar lekker supporteren dan. En vooral jezelf blijven irriteren

19-02-2020 09:56

Sjeep +16079

Zolang hij speelt bij ons juich ik voor hem. Voor iedere kans die hij krijgt, onmogelijk dat hij het is verleerd.

19-02-2020 12:35

you_never_walk_alone +8735

Jij noemt jezelf toch geen feyenoors supporter? Ik zal je vertellen dat je dat namelijk NIET bent!

19-02-2020 08:38

Sjeep +16079

En jij schrijft tot 2 keer aan toe de naam van onze club verkeerd.

19-02-2020 09:15

you_never_walk_alone +8735

Dan schrijft fr12 hem ook verkeerd oelewapper, lees anders even de kop van het artikel...

19-02-2020 13:43

Sjeep +16079

Hoofdletter F oelewapper.

19-02-2020 14:10

you_never_walk_alone +8735

Man man man, verder een gelukkig leven jij? Mierenneuker

19-02-2020 15:00

RemcoFR +27202

Hoop wel dat hij zaterdag kan spelen.

18-02-2020 22:37

De-Zuidhaven +9

Jaaaa Jorgieeee

18-02-2020 22:35

Keienkop010 +70942

Toch raar op een site als deze is er totaal geen respect voor hem ,
In het stadion is het er nog wel ,wordt massaal toe gezongen.

18-02-2020 22:25

koffiedik007 +0

Het respect voor de persoon Jorgensen is er wel, maar de voetballer heeft het wel een beetje verbruikt met zijn instelling.

18-02-2020 22:29

Keienkop010 +70942

Toch hoop ik dat het nog goed komt met hem.

19-02-2020 00:06

De-Zuidhaven +9

Eensch maar de meeste schreeuwers hier komen niet in De Kuip

18-02-2020 22:36

Keienkop010 +70942

Dat bedoel ik .

18-02-2020 22:42

1970hetjaarvan +7482

dank hiervoor; instelling is nl oke, betrokkenheid bij stad en club is helemaal niets mis mee maar...…...het mag allemaal iets meer en iets beter (gun het hem - en het team- ook)

18-02-2020 22:53

slimspelen +4217

Nicolai Jørgensen worstelt mentaal en lichamelijk. Dat zie je aan alles. Echter men noemt hem liever lui, dom of een mislukking.Je zou verwachten dat Feyenoord supporters er alles aan zouden doen om zo'n speler er doorheen te slepen. Maar velen lopen liever te schelden en nog erger.

Zelfs het feit dat hij een sleutelrol speelde in het eerste kampioenschap na 18 jaar, is geen overweging. Geen enkel respect.

Ik verdenk er eigenlijk een hoop figuren die hier komen reageren er van, dat het helemaal geen Feyenoordsupporters zijn, maar trollen. Ik kan de overdreven negativiteit anders niet plaatsen.

18-02-2020 22:55

Keienkop010 +70942

Dat is juist mij punt.

18-02-2020 22:57

Bosj +5971

Die overdreven negativiteit is denk ik vooral het doorgeslagen cynisme door het wanbeleid van de laatste decennia.

19-02-2020 00:15

speedy68 +3239

Helemaal eens. Zoveel simpele zielen hier die zich supporters noemen.

19-02-2020 06:59

Aproxis +3758

Ik denk dat er best wel respect voor hem is, ook hier, maar hier gaan we nu eenmaal niet heen om jorgensen aan te moedigen, maar eerder om onze frustraties een beetje kwijt te raken als het niet loopt. We gaan er niet vanuit dat spelers al onze post gaan lezen hier.

Daarbij zoekt Jorgensen zelf overal naar een oplossing en doet de media daar lekker aan mee, maar misschien moeten we gewoon accepteren dat het niet zo goed is als we dachten, hij niet past in ons huidige elftal en dat het misschien wel niet meer goed gaat komen. Soms kun je dat beter afscheid nemen dan dat er helemaal niets meer over is van de goede herinneringen aan zijn heldenjaar. Datzelfde had ik ook met Guidetti toen iedereen wilde dat hij terugkwam. Nu is het een held, als hij terugkomt kan dit cultstatus wel eens snel een heel stuk minder worden.

19-02-2020 00:13

Keienkop010 +70942

Ik heb nog steeds hoop (en geloof) dat hij terug kom op zijn oude niveau.

19-02-2020 00:20

paulus56 +260670

Iedereen vergeet wel eens dat als hij er staat hij twee man bezig houd waardoor de andere spelers meer ruimte krijgen.
Ze weten als hij de ruimte krijg aan een klein gaatje genoeg heeft.
Maar dat het beter moet dat staat buiten kijf.

19-02-2020 01:36

Keienkop010 +70942

Zeker als hij zijn zelfvertrouwen en vorm terug krijg.
Misschien nu hij concurrentie krijg wordt ie ook scherper.

19-02-2020 08:04

Aproxis +3758

Bozenik hield ook 2 man bezig en was veel meer in beweging.

19-02-2020 08:19

Keienkop010 +70942

Hij ook ja , aan die jongen gaan we nog (hoop ik(we) nog veel plezier beleven.
Het zal een luxe zijn twee spitsen in vorm.

19-02-2020 08:29

Aproxis +3758

Voor alsnog is Bozenik echt nog te licht. Ik bedoel alleen te zeggen dat iedere spits van nature 2 man bezig houdt. Zo werkt dat nu eenmaal om dat die spits zo dicht op de goal voetbalt.

19-02-2020 08:36

Keienkop010 +70942

Idd hij wordt op basis één wedstrijd tot held gebombardeerd,
laten we nog even wachten en kijken na een wedstrijd of tien.

19-02-2020 08:49

Bushalte 67 +8665

En tovh maakt Ie ook niet echt een heel sterke indruk op me hoor. In het begin deed hij het aardig maar heeft net s Sven ook heel vaak een ieetje.
Hands missser onbesuisd of miscommunicatie
Bottgehin veel te traag geworden en Sven is klaar dus kijk nou alvast rondt voor een goede RCV naast Senesi voor volgend seizoen of geef Geertruida de kans op die plek

18-02-2020 22:22

Bosj +5971

Kijk dan ook naar een goede lcv, want het zou mij niets verbazen als er een PL club aan komt kloppen in de zomer.

19-02-2020 00:16

Shimmy +1

Neeeeeeeeeeeee

18-02-2020 22:22

Refge +670

Mischien vanaf links

18-02-2020 22:14

Spiderpig +176708

Doe mij Bozenik maar, en Jorgensen als pinch hitter

18-02-2020 22:10

fey02 +0

Dat hopen wij niet

18-02-2020 22:08

FcTussenjaar +18

Alsjeblieft niet zeg. Wat is die man SLECHT

18-02-2020 22:07
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties