Advocaat: ''Een zesde middenvelder is dan wel een vereiste''

Advocaat: ''Een zesde middenvelder is dan wel een vereiste''

Feyenoord gaat vandaag beginnen met de voorbereiding op het nieuwe seizoen. De Rotterdamse club begint om 11:30 op trainingscomplex 1908 aan de eerste groepstraining. Dick Advocaat begint met veel vertrouwen aan zijn laatste seizoen als trainer. ''Als wij écht iets willen, moet straks alles kloppen''

Advocaat wil de selectie ook nog versterken met een extra middenvelder. ''Ja, in die linie hebben we de drie basisspelers van afgelopen seizoen nog aan boord, met Kökcü, Fer en Toornstra. Maar Ayoub, Tapia en Özyakup zijn weg. En ook Liam Kelly, al speelde hij nooit, keert niet meer terug. Voor die vier spelers heb ik Burger en Diemers nu terug, een zesde middenvelder is dan wel een vereiste. We gaan dit seizoen veel wedstrijden in korte tijd spelen, vergeet dat niet.''

''Ik ben wel blij dat tot op heden de kern grotendeels aan boord is gebleven'', vervolgt Advocaat in gesprek met het Algemeen Dagblad. ''En dat moet zeker zo blijven. Maar reken daar ook bij dat Luis Sinisterra en Tyrell Malacia er maandenlang niet bij zullen zijn door blessureleed. Als linksback hebben we alleen Ridgeciano Haps nog. Dat is krap. Daar moeten we ook nog scherp naar kijken. Anders worden het noodoplossingen op die positie.''

Lees meer over
Ridgeciano Haps Jens Toornstra Tyrell Malacia Luis Sinisterra Dick Advocaat Renato Tapia Liam Kelly Leroy Fer Mark Diemers
Plaats reactie
666

Bushalte 67 +8665

Passlack kopen en Geertruida naar het centrum achter Botta

Ozyakup huren

En een linksback huren

27-07-2020 15:41

Bushalte 67 +8665

Zag ergens idd ook nog el Ahmadi voorbij komen welke ervaring heeft en transfervrij is op het moment

27-07-2020 15:43

hoekieuitzoekie +21751

Zet Hendriks gewoon linksback samen met Haps. Het slaat toch nergens op om in deze situatie te investeren in huur/koop omdat je een bredere selectie wilt? Straks is Malacia weer fit en dan loopt er weer een derde back in de weg. Volgens mij is dit precies de situatie waar je jeugdopleiding voor bestaat.

27-07-2020 16:43

Bushalte 67 +8665

Heb je gelijk in maar als je wil doorselecteren is Van Beek de eerste op de nominatie en kun je Geertruida centraal zetten zoals opgeleid
Daarbij heb ik liever Passlack op rechts ipv Nieuwkoop of Geertruida dus vandaar de optie

27-07-2020 17:31

Pegasus +130

Hebben ze toch gedaan. Smeulers linksback van O21 trainde vandaag mee.

27-07-2020 17:33

CPP +3533

Jeugdspeler mee laten trainer is nog niet daadwerkelijk vertrouwen geven. Anders zou Gio bekend staan als de grote brenger van jeugd.

27-07-2020 19:57

Pegasus +130

Ze moeten ergens beginnen. Mee laten trainen is een eerste blijk van vertrouwen.

28-07-2020 09:13

CPP +3533

Als je dat alleen doet voor de vorm of om aan genoeg man te komen voor een partij spel kan het ook averechts werken. Smeulers mee laten trainen, maar te pas en te onpas vertellen dat er echt een (derde) linksback bij moet worden beurs of gekocht geeft weinig vertrouwen aan Smeulers.

Azarkan mocht vorig jaar mee trainen en in oefenwedstrijden blonk hij uit. Kreeg echter doordat hij niet goed werd begeleid, niet het vertrouwen voelde en uiteindelijk ook weer naar de jeugd werd gezet een behoorlijke knauw en heeft een erg slecht seizoen gespeeld en wil nu vertrekken. Zo zijn er nog meer voorbeelden.

28-07-2020 21:02

Pegasus +130

Dan wordt het tijd dat ze daar van leren?

29-07-2020 15:45

Toddemij +967

Zou liever een goede verdediger erbij zien

27-07-2020 13:57

fr_1993 +78819

LB: T. Kongolo (huur)
Rechtsback: Janmaat
V. Beek: Weg.
Geertruida: RCV achter Botteghin (Blessures/Kaarten)

Middenveld heb je Ozzy en Veerman nodig.

Met het huidige spelersarsenaal wordt je geen kampioen. Te veel wedstrijden op korte tijd en het seizoen is lang.

27-07-2020 13:46

hoekieuitzoekie +21751

Goed idee man. Wie betaalt dat?

27-07-2020 16:43

fr_1993 +78819

Kongolo, Ozzy en Janmaat kun je huren. Janmaat en Ozzy met optie tot koop tussentijds. Veerman gaat je door zijn contractverleging 8 á 9 mio kosten.

Al bij al een kleine 12mio nodig en dus één stevige uitgaande transfer. Nou niet doen alsof we niet spelers hebben rondlopen die zoiets niet gaan opbrengen.

27-07-2020 17:16

hoekieuitzoekie +21751

Het salarisbudget is op en jij komt met deze 3 namen. Dan zie ik de logica niet. Duurder kan haast niet, 1 miljoen de man ongeveer.

27-07-2020 18:05

fr_1993 +78819

11 man weg, waarvan best wel veel grootverdieners. Drie man terug.

En dan is het geld op. En gij gelooft dat?

Je kunt ook niemand halen natuurlijk. Wordt je 5e dit seizoen.

27-07-2020 18:17

CPP +3533

Salaris budget is toch niet op? Daar was nog wat ruimte. Investeringsruimte was (volgens AD) op. Huren van (dure) spelers Voorde breedte vind ik echt korte termijn politiek. Kost alleen maar veel geld. Als Kongolo terug naar Nederland wil zou je hem kunnen kopen, maar gaat hij spelen voor Nederlands salaris of verwacht hij meer? Wat voor toekomstplannen heeft hij daarna? Als je hem op de rit krijgt en je kan hem over 1-2 jaar weer voor hoofdprijs verkopen is hij interessant. Janmaat heeft verlengd bij Watford, maar zou me kunnen indenken dat ze klasse lager niet van zijn diensten gebruik willen maken. Heeft geen restwaarde dus zou je zomaar voor weinig kunnen halen. Veerman had ik graag zien komen, maar te lang gewacht en nu is hij te duur.

27-07-2020 20:05

brilletje +0

Özyakup is de man die we nodig hebben.

27-07-2020 12:33

jonaathn +14820

Mee eens! Zou fantastisch zijn.

27-07-2020 13:48

RichardV +947

veldtrinna box a mattie

27-07-2020 12:11

JDJ +18185

Hoezo laatste seizoen als trainer? Zou het even afwachten hoe het gaat.

27-07-2020 11:42

h65 +0

Die hadden jullie in de gelederen! Kreeg geen contract verlenging. Kan je zeggen, met de juiste begeleiding was deze speler beter als Kökcü en Burger bij elkaar! Maar dat zullen jullie nog wel zien!

27-07-2020 11:36

RicoFR36 +27045

Je hebt het toch niet over Tapia mag ik hopen...

27-07-2020 11:44

Sandap +4494

Hij heeft het over Liam Kelly, die vent is zo ongelooflijk goed, ik sta versteld dat hij nog geen drie ballon d'or's heeft

27-07-2020 13:19

fr_1993 +78819

Hij bedoelt Zwarts.

27-07-2020 13:41

Pegasus +130

Smeulers traint mee met het eerste

27-07-2020 11:35

kelvindijk +5

Ik dacht al wie is die kerel nog nooit gezien ,maar bedankt weet ik dat weer.

27-07-2020 13:02

gogo9Q +1513

Dit seizoen een aantal jongens uit de jeugd laten invallen. Dan kunnen ze wennen aan het niveau, de stap is op dit moment te groot jammer genoeg.

Maar als we nog 1 middenvelder en 1 centrale verdediger kunnen halen die ook op links kan spelen hebben we de selectie wel rond denk ik.

27-07-2020 10:21

badeend +7829

Dick geeft al vroeg en duidelijk aan wat hij nog verwacht. Ik ben nieuwsgierig of zijn gewenste versterkingen nog komen.

27-07-2020 10:06

Pikhoft +10165

Beste Frank,

Mijn statistieken van vorig jaar in de 4e klasse:
Wedstrijden: 18
Doelpunten: 7
Assists: 9

Dat betekent dat ik betrokken ben bij 0,89 doelpunten per wedstrijd. Voor iemand die speelt als nummer 6 zijn dat zeker geen verkeerde statistieken. Ik heb zelf het gevoel dat ik klaar ben voor een stap hogerop, en zeker als Feyenoord hulp nodig heeft, dan sta ik daar voor open.
Ik hoef geen grootverdiener te worden, biedt mij wat Vente krijgt, en dan kom ik aankomend seizoen aansluiten bij de selectie.

Met sportieve groet,

Pikhoft.

27-07-2020 10:03

FR-Alkmaar +6884

Is er iemand die iets weet over die jonge verdediger die uit de jeugd van Liverpool kwam?

27-07-2020 09:56

Pikhoft +10165

Ja hij heet Johnstone.

27-07-2020 10:03

RicoFR36 +27045

Bijna goed.

27-07-2020 11:45

Pikhoft +10165

Ja scheelt niks he.

27-07-2020 12:05

Ratfield +3566

hij is oorspronkelijk LCV maar kan ook op LB.
Ik gok dat Dick dat ook bedoelt met 'noodoplossingen'.
Anders een jeugdspeler voor de leeuwen gooien.

27-07-2020 10:55

IJzerenKees +132811

dick wat dacht je van een degelijke verdediger
met die min kukel van een van beek kun je niet aan komen zetten

27-07-2020 09:50

RicoFR36 +27045

Botje basis. Maar daar ga je het ook niet mee redden.

27-07-2020 11:46

IJzerenKees +132811

blessures schorsingen
het seizoen is lang

27-07-2020 11:49

RicoFR36 +27045

In het kampioensjaar miste Botje geen minuut. En dit jaar worden we ook k...

Nee, we hebben uiteraard nog een extra verdediger nodig.

Ook op rechtsback is het een drama. En op links alleen Haps. Tja. Gaat een lastig seizoen worden zo.

27-07-2020 11:54

Renzo +1078

Wel echt jammer dat we Sini nog zo lang moeten missen zeg. Was echt een genot om naar te kijken.

27-07-2020 09:42

vanpersie-fan +1028

Eens. Niet alleen om die flitsende acties, maar ook gewoon die spelvreugde die hij had.

27-07-2020 09:46

eppo +73064

I agree.
Absoluut een speler die het verschil maakt. Die moet je niet mee laten verdedigen.

27-07-2020 09:53

Juicher +62531

Praat zelf ook EENS correct Nederlands dan. Ouwe taalnazi.

27-07-2020 10:31

Mavado89 +2709

Hebben we geen leuke linksback in de jeugd? Zie dan liever iemand naar voren geschoven worden dit seizoen.

27-07-2020 09:32

Renatooo +7097

Linksbacks zijn Smeulers en Hartman

27-07-2020 09:37

feyenoordfan1244 +0

Ben allang al blij dat BurgerT als volwaardige eerste selectie speler wordt gesien

27-07-2020 09:29

Luukp12 +4

Haal die Markus Henriksen op, is transfervrij en heeft prima kwaliteiten.

27-07-2020 09:21

frjoey033 +0

Prima speler idd en transfervrij.

27-07-2020 09:48

Djk1 +5696

Had een vet contract bij Hull city. Zal wel opgepikt worden door een club die hem minstens 1,5 miljoen per jaar kan betalen...

27-07-2020 12:04

fr12denno +500

Wees creatief advocaat.
Je hebt getekent onder bepaalde voorwaarden. Corona crisis kwam en er kon stuk minder.

Dus wees creatief.
Je hebt genoeg ervaring om goed te bepalen hoe je dit aanpakt. Misschien jeugd doorschuiven. Af en toe meenemen laten mee trainen en dan 75e minuut inzetten en af en toe zijn kans laten pakken. Dit seizoen is het moment met 5 wissels die je tot beschikking hebt.

27-07-2020 09:17

Renatooo +7097

Pfff Dickie, Pak gewoon Smeulers en AEB joh..

27-07-2020 08:55

pace96 +5485

Middenvelder
Linksback
RCV
Janmaat

Nieuwkoop en van Beek weg.

27-07-2020 08:45

Van_Geel +18624

Wil je dat allemaal halen, dan moet je ook minimaal 1 grote speler verkopen.

27-07-2020 08:53

misterj +4563

Janmaat heeft én een knieblessure, en heeft bijgetekend in Engeland.

27-07-2020 08:57

Rotterdammert +6050

En is gedegradeerd en heeft misschien wel een clausule in z'n contract staan...
Voor mij overigens niet dé positie waar we ons nog zouden moeten versterken, vind Geertruida een prima ontwikkeling doormaken.

27-07-2020 09:25

weareone +1

Waaeom terug vallen ip een oud speler.
Daarmee zijn we nooit een stap verder gekomen.
Behalve met gearriveerde spekers die afscheid gingen nemen.

Je moet door dus verder kijken dan half fitte spelers.

En dus zijn er wel alternatieven

27-07-2020 10:24

Hesses +3

Ik zeg KEA halwn voor middenveld....

27-07-2020 08:40

Van_Geel +18624

35,5 jaar, 2 seizoenen niet op niveau gespeeld in de zandbak.. tja.

27-07-2020 08:55

PietPuk +0

Dat zal nu toch wel een beetje klaar zijn toch? Hoe oud is die vent?

27-07-2020 08:55

ferdi30 +5334

Geen munten geen punten.....

27-07-2020 08:32

Kether +18292

Beter nog maar wat in de verdediging erbij.

27-07-2020 08:31

fey_1 +0

Ga maar eens bij Jong Feyenoord kijken Dick! 6 middenvelders voor 4 posities. Loopt vast nog wel een goede tussen!

27-07-2020 08:30

VDVD +20579

Eens met deze held, maar Dick kennende gaar dat helaas niet gebeureb

27-07-2020 08:37

Renatooo +7097

Inderdaad:

CVM: Wehrmann, AEB, Gündüz, Zitman
CAM: Naujoks, De Mooij

Lekker Wehrmann of AEB overhevelen

27-07-2020 09:17

Mrunterwijst +10634

Ik zou ook voor Wehrmann of AEB als 6e optie kiezen, kan makkelijk intern opgelost worden

27-07-2020 09:28

ElPanzeFr +21931

Waarom denk je dat ze die Silva willen halen? Omdat Gunduz en Wehrmann echt tekort komen. Wehrmann is echt een van de onrustigste verdedigende middenvelders die ik ooit heb gezien

27-07-2020 09:39

Renatooo +7097

Vind je dat werkelijk? Ben juist iemand die Wehrmann gelijkwaardig of misschien wel beter vind dan Wehrmann. Heeft vorig seizoen ook weer alles gespeeld bij Dordt en deed het daar meer dan prima

En was in de jeugd vaak de middenvelder die bleef staan, terwijl AEB ingevuld werd als verdediger, CAM of buitenspeler. Dat maakt AEB dan weer completer, maar goed. Heb zeker vertrouwen in hem

27-07-2020 09:42

ElPanzeFr +21931

Gelijkwaardig of beter dan wie? Ja in de jeugd was Wehrmann veelbelovend maar dat zie ik al een tijd niet meer. AEB is sws een raar geval, want dat was echt een groeibriljant en die speelt nu ook heel flets

27-07-2020 09:45

Renatooo +7097

AEB haha, oeps.

27-07-2020 09:45

Renatooo +7097

En dan komt die Bernardo Silva ook nog, is er weer wat meer ruimte voor CVM plek

27-07-2020 09:17

pace96 +5485

Ook 3 linksbacks met Smeulers, Hartman en vd Zeeuw

27-07-2020 09:21

Renatooo +7097

Ja denk dat vdZeeuw vnml backup Hendriks is. Maar kan idd op beide posities, nog een reden om een linksback ook intern over te hevelen

27-07-2020 09:37

ringostar +9

Weer geen spits gekocht of gehuurd.....

27-07-2020 08:28

eppo +73064

Nope.
Roep het al maanden.

27-07-2020 09:25

Mavado89 +2709

Spitsen hebben we genoeg

27-07-2020 09:29

eppo +73064

Zoals, en kom niet met Nico aan he, en Bozenik moet je ook maar eens zien. Heeft op mij nog geen indruk gemaakt iig.

27-07-2020 09:50

010dragert +4964

Nieuwe ronde nieuwe kansen. Ook voor Nico. Zo gaat dat.

27-07-2020 10:02

Mavado89 +2709

Of ze goed genoeg zijn dit seizoen moet idd blijken.. Maar we hebben er genoeg. Je kunt er geen spitsen bijhalen zonder weg te doen.

27-07-2020 10:08

eppo +73064

Noem dan eens een echte (centrum)spits binnen de gelederen.
Buiten de bovengenoemde zijn het allemaal vleugelspelers.

27-07-2020 10:18

Mavado89 +2709

Jorgenson, Bozenik, en evt jeugd. Lijkt me genoeg

27-07-2020 18:17

dltnr +11

We hebben er in de winter eentje gehaald. koste een miljoen
of 4.5 geloof ik.

Maar ja, zonder hersens geen geheugen.

Ga drummen halvezool.

27-07-2020 10:55

Weef +9092

Niet om het een of ander, maar Ayoub en Kelly waren toch in januari al weg? Dus eigenlijk heb je Tapia en Ozyakup ingeruild voor Burger en Diemers. Het moet nog blijken of dat een verbetering of verslechtering is, al lijkt het op het eerste oog niet direct een verbetering. Maar of er dan echt nog een extra middenvelder nodig is, is de vraag. En wat mij betreft ook afhankelijk van hoe AEB en Wehrmann ervoor staan. Als je een speler haalt zou ik eerder voor een multifunctionele speler gaan die zowel als linksback en als middenvelder kan fungeren. Misschien is Robin Gosens iets? Geintje natuurlijk, maar zo'n type speler zou ideaal zijn.

27-07-2020 08:28

louisvanderploeg +13020

Tapia en ozyakup speelsen ook nauwelijks. Dus de vergelijking gaat wel een beetje mank.

27-07-2020 08:51

frjoey033 +0

Verdonk toch proberen
Ozyakup Huren

Janmaat hoop ik dan ook nog zodat Geertruid RCV kan ipv IE

27-07-2020 08:25

IJzerenKees +132811

ja wel ff eerst een zak geld vinden dan

27-07-2020 09:51

VDVD +20579

Dickie maakt ons kampioen

27-07-2020 08:25

hj97 +277

Ik ben nooit echt een fan van spelers halen door een blessure. Dan is die speler straks terug en heb je er eigenlijk te veel op die positie (huren is een ander verhaal natuurlijk)

27-07-2020 08:16

gwmd1 +4126

Sini en Malacia missen is gewoon een aderlating.

27-07-2020 08:16

Jimmy +0

Hebben gewoon genoeg toch, Linssen en Berghuis kunnen ook op 10 en je hebt ook nog desnoods wel iets in de jeugd lijkt mij

27-07-2020 08:13

Weef +9092

Gaat ook om het type. We hebben nu eigenlijk alleen Fer als verdedigend ingestelde middenvelder. Burger enigszins, maar is meer een 8. Als Fer weg zou vallen hebben we wel een probleem.

27-07-2020 08:31

PietPuk +0

Ja wel eens, maar net als weef zegt is een iets verdedigende wel gewenst

27-07-2020 08:58

FR-Arnhem +51227

Özyakup huren dickie, kom op

27-07-2020 07:54

Fabertje +506

Eens, maar dan moet er wel geld zijn. Dat is nu juist het probleem, helaas!

27-07-2020 08:44

Mr-T +2009

Volgens mij kan Johnston prima linksback spelen

27-07-2020 07:46

vHanegem +2

nee is een lcv

27-07-2020 08:35

mrfeyenoord073 +0

Ja die ook linksback

27-07-2020 09:23

Jans-scf +2392

Geen geld!!

27-07-2020 07:36

svds +33706

wel voor huurlingen of transfervrije spelers...

27-07-2020 07:45

ricodetico +13070

Die moet je ook salaris betalen

27-07-2020 07:49

svds +33706

Ja salarisbudget is er ook nog wel.. het gaat om transferbudget wat er niet is

27-07-2020 07:52

FrNiels2017 +157433

Huurlingen niet per se.

27-07-2020 09:06

marci9808 +2933

Weet hij ook dat we nog 3 verdedigers nodig hebben?

27-07-2020 07:30

svds +33706

3 is overdreven.. 1 extra cv en eventueel linksback.. wanneer niks geschikts gewoon in eigen jeugd inversteren

27-07-2020 07:45

maaartijn +15814

Als Ozyakup nog komt heb je wel een erg goed middenveld.

27-07-2020 07:22

piet_kruiver +3

Als Özyakup niet komt ook.

27-07-2020 07:47

Metjependek +0

Die posities kan Kuyt altijd nog vullen

27-07-2020 07:15

guc75 +11009

Terence Kongolo. LB en CV in een. Perfecte oplossing.

27-07-2020 07:09

svds +33706

Is het niet.. kongolo is zwaar geblesseerd en is ook pas in Januari weer fit..

27-07-2020 07:43

vHanegem +2

zou ik ook graag willen + Janmaat die is gedegradeerd

27-07-2020 07:44

ricodetico +13070

Van Janmaat zou ik werk maken. Nieuwkoop en Geertruida vind ik te zwak. Alleen kunnen we waarschijnlijk zijn salaris niet betalen.

27-07-2020 07:51

Km010 +5217

Dacht ik ook aan alleen die is ook weer niet fit helaas

27-07-2020 08:24

hoekieuitzoekie +21751

Haal Azarkan en Hendriks er maar bij voor de 2 posities links. Dan heb je alleen nog een middenvelder nodig. Gewoon in de eigen gelederen kijken nu, in deze financieel onzekere tijden.

27-07-2020 07:04

ReetjeP +872

Jairo Riedewald.....

Kan middenveld, links centraal achterin en bij nood back spelen.

27-07-2020 06:53

jostie +7717

Heerlijke speler inderdaad

27-07-2020 08:05

LarsFR1908 +5643

Midenvelder / linksback en cv nog nodig

27-07-2020 06:52

ron1872 +8203

Veerman is wel een hele mooie investering

27-07-2020 06:51

svds +33706

Konden ze al niet betalen omdat Heerenveen 7 miljoen vroeg.. en hij heeft 3 dagen terug verlengt tot 2024 dus kansloos. Komt bij dat Feyenoord nooit maar dan ook nooit zoveel moet betalen aan een Eredivisie speler waarvan nog maar blijken of hij echt zo goed is overhyped deze jongen met een beetje scouten vind je in Scandinavië/zuid Amerika een betere en veel goedkopere.

27-07-2020 07:05

Kesi77 +13703

Haps is altijd geblesseerd dus een normale lb hebben we niet, nieuwkoop en geertruida komen tekort dus rb ook onvoldoende, blijkbaar een middenvelder te weinig. Genoeg te doen voor arnesen, huren bij topclubs.

27-07-2020 06:49

Snoek1974 +1827

De Guzman transfervrij oppikken voor het middenveld en kijken of we Kongolo kunnen huren voor de LB en Cv posities .

Ook is de vraag of we Janmaat kunnen huren , misschien is er meer mogelijk nu Watford gedegradeerd is .
Geloof niet dat het salaris potje al leeg is , alleen moet je hier voorzichtig mee omgaan .

Dat kan een nadeel van deze drie zijn dat ze teveel salaris willen en het zou beter zijn als we wat talenten kunnen aantrekken maar ja die zullen niet transfervrij zijn zoals oa v Hecke , vd Ven

27-07-2020 06:48

svds +33706

kongolo al maanden niet gespeeld tehen dat hij überhaupt weer fit is zitten wr ook in januari februari zwaar geblesseerd niet aan beginnen. De Guzman zou kunnen maar er zijn wel jongeren betere te vinden.. van Hecke geen interesse in is te duur volgens AD en meerdere media

27-07-2020 07:07

vHanegem +2

Ad + meerdere media die elkaar nalullen?? De Telegraaf met Marcel vd Kraan ( Rotterdammer) = het allerbeste ingevoerd en lult dit niet

27-07-2020 07:45

svds +33706

feyenoord heeft geen 2.3 miljoen klaar liggen om even uitgeven voor een van Hecke helaas. Zullen wel weer de bekende jongens worden op huurbasis of transfervrij.

27-07-2020 07:47

Chitown-Rivera +15177

Ken je nog meer oud spelers die we kunnen aantrekken? Lekker oud grut terughalen

27-07-2020 07:43

wesley1910 +1447

Gio voor de linksback positie?

27-07-2020 08:25

svds +33706

extra middenvelder gaat er echt nog wel komen, huurling van een grotere club maar zal wel ergens eind September zijn tegen het einde van de transfermarktop 4 oktober wanneer duidelijk word welke jongens mogen vertrekken bij dat soort clubs, linksback zullen ze wel transfer vrij ergens oppikken.. en voor de extra cv geld het zelfde als middenvelder denk ik.. of ze halen toch die Ié weer terug.. maar er lopen ook genoeg transfervrije jongens rond op die posities die voor Feyenoord een toevoeging zullen zijn

27-07-2020 06:42

gokufan +5487

Dus qardash ozyacup komt niet

27-07-2020 06:21

svds +33706

Hangt van hemzelf en Besiktas af.. als Besiktas hem kwijt wil en hij wil Salaris inleveren moet het kunnen.. ging ook het gerucht dat hij zijn contract wil laten ontbinden om dan voor Feyenoord te tekenen.. maar ook dat hangt van Besiktas af kan wel September/Oktober worden voor daar duidelijk in is.. transfermarkt sluot pas op 4 Oktober dus tegen die tijd zullen dit soort spelers las vrij komen

27-07-2020 06:37

haai79 +10613

Kokcu lekker verkopen, dan kan je al je onbezette posities zo opvullen.

27-07-2020 06:16

svds +33706

en san?? 20 miljoen max krijgen in termijnen.. krijg je de helft in 1 keer.. haal je geen 2 middenvelders een cv en linksback voor...komt bij dat kokcu zelf niet weg wil en Advocaat hem zeker niet laat gaan.

27-07-2020 06:38

tinuskiprich +3212

Als je iets wil heb je niet alleen middenvelders nodig.
Ook in de verdediging moeten er minimaal 2 bij. Anders speel je om plek 3.

27-07-2020 04:49
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties