'Slot en Feyenoord zijn al rond'

'Slot en Feyenoord zijn al rond'

Feyenoord heeft zich vandaag gemeld bij Arne Slot en AZ. De Rotterdammers willen de 42-jarige trainer overnemen en als opvolger van Dick Advocaat presenteren. Het Algemeen Dagblad bevestigt het nieuws van eerder vandaag: Slot is de eerste kandidaat waar de pijlen op gericht worden.

Arnesen heeft vandaag veel vragen ontvangen over de onderhandelingen met AZ, maar de technisch directeur benadrukt dat hij pas met nieuws naar buiten komt als het helemaal concreet en afgerond is. Slot wil ook vandaag niet ingaan op de gesprekken met Feyenoord. Hij laat wel weten dat de huidige situatie ‘onrust geeft in een hele belangrijke periode voor AZ'.

Feyenoord-watcher Martijn Krabbendam vertelt in Veronica Inside het volgende over de berichtgeving van vandaag: ''Ja dat is serieus! Je moet natuurlijk meerdere bronnen hebben, maar ik heb iemand gesproken en die zegt dat het al rond is. Hier kan ik het wel zeggen, maar als ik een heel stuk maak moet ik vier bronnen hebben.''

Lees meer over
De Kuip Dick Advocaat Frank Arnesen Arne Slot
Plaats reactie
666

faab +1093

AWWWW SHIT MAN, TSJA, IK HEB DAT MET PUNTEN EN KOMMA'S. SUPER IRRITANT TOCH? ZE ZOUDEN ALLEMAAL WAT BETER HUN BEST MOETEN DOEN OP SCHOOL!

30-04-2022 23:17

IJzerenKees +129646

je kaps lok staat nog aan

01-05-2022 16:25

faab +1093

Caps Lock IJzerenKees ...

01-05-2022 20:55

IJzerenKees +129646

ik eet effe een broodje ei tok tok

30-04-2022 11:34

HerrvonRijn +115

Wat een denigrerend naar persoon is die j v gelder

06-12-2020 22:06

FR-Arnhem +49985

Haha wat een gelul allemaal zeg. Storm in een glas water. Maar ja, de kranten moeten ook vol he

06-12-2020 12:13

IJzerenKees +129646

kein geloel

30-04-2022 11:36

ron1872 +8163

Met dank aan Martijn Krabbendam is Slot nu ontslagen. Pruts journalist!

05-12-2020 18:45

rotterdam-feyenoord +1692

Wat lul je nou man halve tamme

05-12-2020 23:30

IJzerenKees +129646

oeps dacht arne

30-04-2022 11:37

nevergiveup010 +1377

slot kon zo presteren omdat Boadu en Stengs daar spelen
Hoorde niemand over hem en AZ toen ze 11 e stonden na 5 gelijke spelen
Dus deze hype over Slot is lichtelijk overdreven
Heb niks tegen hem en hoop dat hij Feyenoord naar een hoger nivo brengt
Maar met DEZE groep gaat dat niemand lukken

05-12-2020 17:34

IJzerenKees +129646

jij hebt er kijk op

30-04-2022 11:38

faab +1093

ijzerenkees, achteraf gelul dit soort opmerkingen nu plaatsen

30-04-2022 14:50

IJzerenKees +129646

IJzeren Kees

ik ben hoofd letter gevoelig

30-04-2022 23:09

Burton93 +3

Dus die Martijn krabbedam vind het zo ook nodig om haantje de voorste te spelen met breaking news..dat ie de loopbaan van slot beschadigd.. Dit soort dingen met al die lekken dat schiet toch niet op.. goed gedaan Feyenoord.. goed onderhandeld...dacht dat er professionaliteit was ingekocht in het bestuur..maar blijkbaar zijn nog niet alle ratten verdwenen..

05-12-2020 15:32

Burton93 +3

Je zou in de contracten zwijgplicht moeten opnemen met dit soort dingen..en anders ontslag

05-12-2020 15:36

Keke_Kiko +1591

Ik heb gelezen dat hij Boadu en Stengs meeneemt en dat AZ dan Jorgensen krijgt.

05-12-2020 15:30

blacknight +152

Ga ik hem wel brengen.

05-12-2020 18:37

rotterdam-feyenoord +1692

Hahahaha zou heerlijk zijn

05-12-2020 23:31

IJzerenKees +129646

wordt nog over onderhandeld

30-04-2022 11:39

Sekou4president +1

Feyenoord kennende zal het wel weer 3 maanden duren voordat Slot fit is.

05-12-2020 13:21

unknownstyler +156

Ja en dan bij zijn eerste wedstrijd geblesseerd raken en 6 maanden uit de roulatie zijn, zou wel typisch des Feyenoords' zijn ;)

05-12-2020 14:17

1234567890 +173138

Er is nog niets zeker en kijk er niet van op dat die voor 020 kiest als ten hag einde seizoen daar vertrekt

05-12-2020 11:35

Bal-Bal +5064

Jij kijkt er. Iet van op maarwe zijn. Niet allemaal verraders als we al een akkoord hebben

05-12-2020 14:02

IJzerenKees +129646

hoe actueel ken een oude comment zijn haha

30-04-2022 11:39

1234567890 +173138

Het ten hag verhaal klopt ,Maar Slot blijf bij Feyenoord

30-04-2022 11:48

sh-fr +15407

Kan natuurlijk aan mij liggen, maar ik hoor iedereen nu over dat Feyenoord geen stap vooruit is. Voorlopig eindigen we nagenoeg elk jaar toch boven AZ? Daarnaast ben ik van mening dat je met deze (mits fitte) selectie je makkelijk met het huidige AZ kan meten. Doe voor volgend seizoen 2 gerichte aankopen (een goede spits en een belangrijke middenvelder, eventueel een rechtsback) en je bent gewoon klaar. Ik snap dat gelul niet. Kijk even naar welke spelers we missen.

‘Slot past niet bij Feyenoord’. Want? Volgens mij heeft Arnesen juist gezegd dat er een cultuuromslag plaats moet vinden en dat de focus méér op positiespel moet komen te liggen. Slot heeft dat er in gekregen bij AZ en het is nou niet zo dat zij een droomelftal hebben. Koopmeijners, Boadu en die Karlsson zijn wel prachtige spelers natuurlijk. Maar de rest?

Ik word zo intens moe van al dat gelul. Er zit zoveel potentie in deze club en met Arnesen, Slot en eventueel Eenhoorn in de staf kan je prachtige stappen gaan zetten. Jammer dat er weer zoveel afkeer komt van allerlei kanten. Gelukkig zijn de meningen hier wel vrij eensgezind. Ik zou de komst van Slot echt enorm toejuichen!

05-12-2020 11:28

Breakdown +10809

Tja ik weet het niet. Feyenoord is in alles groter natuurlijk, maar het is wel lekker werken bij AZ als trainer. Redelijke selectie die toch elk jaar weer om de bovenste plaatsen meedoet zonder dat er een kampioenschap geeist wordt, kan in Europa nog wel een potje breken, weinig druk, je mag nog eens een fout maken en je hoeft geen supporters voor je deur te verwachten als het eens drie keer achter elkaar tegenvalt.

Toch is het voor je carrière waarschijnlijk beter om de druk bij een club als Feyenoord die ervaren als je als trainer in de top wilt gaan werken.

05-12-2020 11:35

sh-fr +15407

Ben ik dan een van de weinige Feyenoorders die geen kampioenschap eist? Op dit moment is Ajax veel te ver uit zicht. Als je fatsoenlijk voetbal op de mat legt, in Europa wat potten kan breken en kan concurreren met PSV (wat kwa grootte van de club MOET kunnen) ben ik gewoon tevreden.

Op de lange termijn kan je Ajax misschien bijhalen, maar realistisch gezien: Zij kunnen 12 tot 15 miljoen per speler neertellen. Die zijn, op dit moment, weg.

05-12-2020 11:37

fey4ever1948 +0

Prima stukje. Het kan alleen maar beter gaan met Feyenoord.

05-12-2020 11:39

Vak Q +1

Hij heeft 4 bronnen nodig voordat hij een stukje schrijft... Haha

05-12-2020 11:23

Breakdown +10809

Vier is wellicht wat overdreven, maar 1 bron is een gerucht en geen verhaal. Als meerdere onafhankelijke bronnen hetzelfde verhaal bevestigen kun je er natuurlijk wel vanuit gaan dat je iets als feit kunt brengen.

05-12-2020 11:36

Vak Q +1

Klopt, zo werkt dat in goede journalistiek.

En dat is dan ook gelijk mijn punt.

05-12-2020 11:56

tonz +175

411 is beter dan 410 :-)

05-12-2020 10:49

FRtrue +20

Binnenkort de Kuip op slot. Wanbeleid!

05-12-2020 10:38

hoekieuitzoekie +21651

Hij heeft al 2 duimen als bronnen. Tel die 2 duimen mee die de vriend van martijn bij hem op donkere plekken binnen brengt en hij kan beginnen met schrijven. Droplul.

05-12-2020 10:34

IJzerenKees +129646

welke hoekies zoek jij uit

30-04-2022 11:41

hoekieuitzoekie +21651

What the fuck. Reageer je nu serieus op een bericht uit 2020?

30-04-2022 21:40

IJzerenKees +129646

ik ben van alle tijden

30-04-2022 23:10

Refge +670

Leuk,blij mee

05-12-2020 10:19

mcvisscherjr +520

Als Arne 3 spitsen erbij haalt mag de boel wel op slot

05-12-2020 10:02

FeyenoordDelfshaven +289

Wanneer is z'n medische keuring

05-12-2020 09:54

senesi1908 +3671

Ik zie wel overeenkomsten met Stam..

Allebei geen haar
Achternaam 4 letters
Eerste letter een S
Met een slot en een stam kun je beide een deur sluiten

Zeer waarschijnlijk doet Slot het stukken beter :))

05-12-2020 09:22

alexnultien +6046

Hahaha dit gaat diep man

05-12-2020 09:59

mib2000 +9

Je vergeet de voornaam...

05-12-2020 10:14

Chamo +1891

Mind= blown

05-12-2020 10:52

bietje +1447

Interessant! Heel Interessant!

06-12-2020 19:50

eljeffe +481

Ik hoop en denk dat als Slot komt dit samen met Eenhoorn zal zijn,
lijkt me ook de enige manier om het te laten werken ipv 1 van de 2

05-12-2020 09:02

CPP +3511

Eenhoorn alleen mag ook. Slot wordt weer een volgende teleurstelling.

05-12-2020 10:14

DutchViperNL +330

Heeft hij nu ook niet gewoon echt een veel betere selectie dan ons? Europees wel wat knappe resultaten maar hebben het in de eredivisie toch ook wel wat moeilijk. Kan hem heel moeilijk inschatten als coach.

05-12-2020 08:54

feijenoordrotterdam! +166

Als die investeerders dan ook komen kan het leuk worden met Slot. Dan mag hij gelijk Boadu meenemen

05-12-2020 08:53

FRQQ93 +20363

Die investeerders gaan niet gelijk het eerste elftal helpen hoor. Veel wordt in de jeugd gepompt en organisatie. Boadu kan je wel vergeten

05-12-2020 10:03

lauwersfr +889

Is dat nu niet erg vroeg om zo iets al vast te gaan leggen.
Er kan nog heel veel gebeuren op die maanden, wie weet welke trainers er nog allemaal vrij komen tegen dan

05-12-2020 08:46

sceavian1908 +552

Ja, wie weet geeft Klopp er wel de brui aan!

05-12-2020 08:50

Painer1 +9759

Ik ben best sceptisch over deze man, doet het nu prima , komt echt goed over!
Maar we weten niet hoe hij functioneert onder druk,met een matige selectie dus eigenlijk is het nog een groentje in get trainers jargon
Waarom geen Fraser? Diet het al jaren goed, weet hoe het er aan toegaat bij feyenoord?

05-12-2020 08:05

sceavian1908 +552

Ja, weer jaren anti-voetbal, want kent de club.

Deze gedachtegang maakt de club klein. Teken is buiten de lijntjes man

05-12-2020 08:51

Painer1 +9759

Ja dat is een koe in zn reet kijken...

25-05-2023 14:23

Benniemagikjekauwgom +6

Lijkt me een prima trainer. Als Arnesen verder doorgaat met het vernieuwen van de jeugdopleiding en een einde maakt aan de vriendjespolitiek, dan zie ik het wel goed komen.

05-12-2020 07:45

010dragert +4952

Vriendjes out
VVF out

05-12-2020 08:23

SEYVEN +14006

slot top trainer

05-12-2020 04:05

DerKeijzer +3635

tja, Boadu en Stengs zullen ook weg gaan toch eind van het seizoen misschien? dan blijft daar ook niet veel over.

Koopmeiners meenemen naar de Kuip misschien en een aantal oude rotten hier wegdoen dan kan die bouwen aan een nieuw elftal.

05-12-2020 04:18

010robson +2635

Op alle facetten beter??laat je nakijken.

05-12-2020 09:04

michiel2424 +29052

Op de jeugd na is AZ op geen enkel vlak groter dan feyenoord. Uitdaging, salaris, uitstraling, begroting, stadion, supporters. Anders nog iets?

05-12-2020 09:35

SEYVEN +14006

De jeugd is beter, de selectie is beter, het voerbal is momenteel beter, het eigen vermogen is beter, de club presteert beter en de directie is beter. Verder niets hoor

05-12-2020 11:55

michiel2424 +29052

Allemaal waan van de dag-dingen dus. Zoas zovaak hier

05-12-2020 12:00

SEYVEN +14006

Wat is een waan van de dag ding?

05-12-2020 12:25

michiel2424 +29052

Bijvoorbeeld dat az zogenaamd ons sportief voorbij is omdat ze het vorig seizoen beter deden.

Beetje wat hier beweerd wordt dat Vitesse ons ook voorbij is.

05-12-2020 15:00

feyenoord18_1993 +1592

Waarom zou je twijfels hebben bij deze match. Slot is Cruijff filosofie en past juist prima bij Feyenoord. Enige die niet past is Fraser.

05-12-2020 10:04

SEYVEN +14006

Vraag mij af of slot een type trainer is die om kan gaan met de druk, de machten en de cultuur bij een club als Feyenoord. Zou ook zomaar een Rutten scenario kunnen worden. Bij Feyenoord is er geen ruimte om 10x achter elkaar gelijk te spelen

05-12-2020 11:53

SEYVEN +14006

Wilde slot Ff op scherp zetten

30-04-2022 12:23

SEYVEN +14006

En dat is gelukt

30-04-2022 12:23

.:Feyenoord1908!:. +3610

Aangezien Arnesen al langer weet dat Advocaat na dit seizoen gaat stoppen, zou het kunnen dat de gesprekken al langer gaande zijn en zelfs dat het al rond is. Maar omdat Krabby het zegt, heb ik toch sterk mn twijfels.

05-12-2020 03:49

michiel2424 +29052

Juist omdat krabby het zegt geloof ik het. Die heb ik nog nooit op een nieuwtje of gewaagde uitspraak kunnen betrappen

05-12-2020 09:36

Chamo +1891

Haha scherp

05-12-2020 10:54

Renzo +1078

Linkerduim rechterduim

05-12-2020 03:15

010fr12010 +1

Als wij die man steunen en de tijd geven(dat zal de media niet doen) ...dan wordt dit een groot succes.

05-12-2020 03:02

.:Feyenoord1908!:. +3610

Als de media Valentijn Driessen is, dan is hij al mislukt voordat het seizoen begint.

05-12-2020 03:50

Equinox +50349

René le Blanc held

05-12-2020 02:57

Cluip +5843

Slot akkoord

05-12-2020 02:16

spzm +13124

Ba dum tssh

05-12-2020 02:50

fr_1993 +78240

Mooieuhhhhhhhhh

05-12-2020 03:35

rokertje1 +15

Wist niet dat krabby 4 duimen heeft.

05-12-2020 02:14

Kether +18274

Krabby moet je natuurlijk nooit geloven. Die heeft helemaal geen bronnen

05-12-2020 02:06

PeturP +1

Waarom lees je het dan??

05-12-2020 02:40

.:Feyenoord1908!:. +3610

Er stond in de titel niet bij dat Krabby de bron was.

05-12-2020 03:51

.:Feyenoord1908!:. +3610

Of de schrijver, want bronnen zijn er idd niet.

05-12-2020 03:51

Kether +18274

Iemand als Krabby wordt betaald om nieuws te brengen maar zuigt alles uit zijn duim. Daar mag je best kritiek op leveren toch?

05-12-2020 09:54

Kether +18274

Kapotte klok 2 keer per dag gelijk

30-04-2022 12:15

Kether +18274

Krabby had toevallig gelijk joh

25-05-2023 12:57

bahbah +3177

Neem gelijk Koopmeiners en Boadu mee. Stengs zal vast te duur zijn. xD

05-12-2020 01:47

fr_1993 +78240

Liever Wijndal en Svenson.

05-12-2020 03:36

.:Feyenoord1908!:. +3610

Alle 4. Maarja Wijndal is overbodig en Boadu uit vorm. Die Svensson is wel erg goed hé!

05-12-2020 03:52

fr_1993 +78240

Wijndal is niet overbodig want Haps is weg van de zomer...

05-12-2020 12:26

fr_1993 +78240

Die opmerking lees ik te vaak.... denk je dat Malacia een heel seizoen lang de kar kan trekken in zijn eentje? Als hij tot 30 wedstrijden komt mag je al in je handen knijpen.

06-12-2020 09:08

FRtrue +20

No go. Slot:(

05-12-2020 01:00

charlaykc +9510

Slechter dan donderdag kan niet

05-12-2020 00:46

Diongouda +36050

Weet je nooir bij onze club. Ze blijven negatief verbazen

05-12-2020 00:46

Brambino +20519

Ik dacht ook dat het niet slechter kon dan tegen Utrecht

05-12-2020 03:01

DerKeijzer +3635

Zou het prima vinden als die 3 jaar contract krijgt en als die dan de eerste 5 wedstrijden verliest die gewoon blijft zitten en blijft bouwen.

Ik word gewoon depressief van het voetbal wat wij de laatste jaren spelen.... dat moet een keer veranderen... die 'de beuk erin' mentaliteit kan niet meer met de VAR etc , moeten gewoon goed voetballen, en uiteraard alles geven.

05-12-2020 00:45

stamplust +24653

Inderdaad een meerjarig contract. Anders blijft het onrustig en dus zinloos. Hij moet na een paar tegenvallende resultaten verder zijn visie uitwerken.

05-12-2020 01:58

D2_Icon +3

Inderdaad. Heb afgelopen donderdag gewoon weggezapt, zo slecht was het.

05-12-2020 02:01

sceavian1908 +552

Ik wilde het, maar deed het niet. Geen idee waarom eigenlijk.

05-12-2020 08:54

Bulldog010 +6753

Wel gek Arnesen zijn eigen vader aanstelt.

05-12-2020 00:36

DerKeijzer +3635

Ik vond hem wel leuk :) +1

05-12-2020 00:43

.:Feyenoord1908!:. +3610

Origineel idd!

05-12-2020 03:54

Rootjuh +879

Ik vind Fraser toch beter bij onze volksclub passen. Iemand die autoriteit uitstraalt en kei hard kan zijn wanneer het nodig is. Bovendien is hij een echte Feyenoorder en inmiddels een ervaren rot in het vak.
Slot doet het zeker goed met AZ, maar dat komt ook omdat hij een geweldige lichting tot zijn beschikking heeft. Daarnaast, als je dit vergelijkt met Stam, die deed het ook leuk met PEC maar we hebben allemaal gezien wat er van kwam bij ons...

05-12-2020 00:28

SalsaSamba +6533

Rootjuh, wil jij de meest eelbelovende trainer of een trainer die een Feyenoordverleden heeft. Met alle respect voor Fraser, maar die stelt een handbalverdediging op en hoopt op een doelpuntje

05-12-2020 00:36

Rootjuh +879

Meest belovende trainer op basis waarvan? Ik denk dat iedere coach met zulk soort talenten goed presteert. Je moet verder kijken dan alleen één seizoen goed presteren. Ook moet hij qua persoonlijkheid bij de club passen. In mijn optiek vind ik Fraser beter passen. Maar goed, dat is mijn mening ;)

05-12-2020 00:45

SalsaSamba +6533

Slot heeft AZ toch wel een niveau hoger gebracht dan van de Brom, een ervaren trainer. Daarnaast vind ik persoonlijkheid een non-argument. Een team dat geen positiespel heeft heeft geen baat bij n coach dat nog nooit positiespel heeft laten zien. Ik vind Slot een aardig talent als trainer

05-12-2020 01:30

Rootjuh +879

Een aardig talent. Hij doet het een seizoen leuk, daar is alles mee gezegd. Persoonlijkheid is juist in deze tijd meer dan noodzakelijk. Voetballers houden zich meer bezig met randzaken (social media of rappen bijv). Het is zaak dat er iemand staat die hen op hun plek zet en die ego’s eens gaat doorbreken.

05-12-2020 03:28

frcuracao +2

Het is een kwestie van met de tijd mee gaan... de trainers die zich niet adopteren aan de toekomst zullen nooit toptrainers worden.

05-12-2020 04:58

Rootjuh +879

Niet mee eens, zo lang spelers wat meer in het gareel worden gehouden en de focus bij voetbal ligt, pas dan komen ware talenten naar boven.
Extreme voorbeelden: Ronaldo, Messi. Dit zijn spelers die hun volledige aandacht bij het voetbal hebben en naast hun talent ook kei hard werken. Ik durf er mijn geld op te zetten dat hun werkthiek vele male groter is dan bij onze spelers.

05-12-2020 11:23

bjorn198030 +0

Als je altijd maar wilt blijven hangen en je club nooit de stappen wilt laten maken ,is dat inderdaad een veilige keus. Wil je af van het sentiment en het romantiseren en vooruit met een ander beleid en voetbal, dan is iemand van buitenaf de beste keuze..

05-12-2020 00:46

Rootjuh +879

Want met Dick hebben we voor een echte Feyenoorder gekozen? Heeft hij ons die landstitel bezorgd? Nee.

Je bent als coach afhankelijk van de kwaliteit binnen je selectie, en dat is iets wat Dick zelf ook al aangaf.
Ik zou niet weten waarom Fraser slechter zou precies dan Slot. Ik denk persoonlijk dat Slot een minder autoritaire uitstraling heeft dan Fraser, iemand waar spelers tegenop kijken.

05-12-2020 00:51

Rootjuh +879

*precies = presteren

05-12-2020 00:51

bjorn198030 +0

En weer medelijden hebben wanneer een Feyenoord man belabberd presteert om hem te kunnen ontslaan? We moeten juist af van dat werkvoetbal en dat imago wat ik hier al eerder verkondigde en dat speelt Henkie juist. Maar inderdaad met andere spelers , maar wat ik geloof en ook zie gebeuren met hulp van de investeerders en het geld van het verkopen van spelers einde van het seizoen.

05-12-2020 01:05

berserker +0

Joh Rootjuh, als je vanaf Dikkie zijn aanstelling gaat tellen staan wij gewoon boven aan. Dus praat geen poep.

05-12-2020 01:10

Rootjuh +879

Ik praat geen poep. Dickie haalt het maximale uit dit elftal. Maar ik zie geen enkele reden waarom Slot het beter gaat doen, dat is wat ik er mee bedoel

05-12-2020 03:30

Sleepie +11914

Alsof autoriteit ook maar iets helpt. Ja, bij Defensie. Jürgen Klopp is ook geen autoritair figuur, doet het ook geweldig bij iedere club waar hij zit. Autoriteit is zo achterhaald. De spelers moeten een trainer hebben die hun het vertrouwen geeft, beter maakt, kwaliteiten herkent, weten wat een wedstrijd vraagt en het optimale rendement uit een ploeg zien te halen. Fraser laat zijn ploegen altijd betonvoetbal. Stam zijn intenties waren goed, maar als je een speler als Kelly erbij haalt heb je het ook niet begrepen. AZ heeft goede spelers ja, maar een trainer moet die kwaliteiten ook weten te benutten. Zat trainers die prima materiaal hebben maar er gewoon een potje van maken.

05-12-2020 01:15

Rootjuh +879

Klopp geen autoritair figuur. Daar haakte ik al af. Jij kijkt duidelijk geen voetbal

05-12-2020 03:30

Rootjuh +879

Of jij snapt niet wat autoritair betekent

05-12-2020 03:31

Sleepie +11914

Autoriteit houdt in dat je gezag uitstraalt of probeert uit te stralen, en er een afstand is tussen spelersgroep en trainer.

05-12-2020 11:26

Rootjuh +879

En Klopp straalt geen gezag uit? Iedereen luistert naar hem bij Liverpool. Dus ik snap niet hoe je er bij komt dat hij geen gezag uitstraalt?
En die ‘afstand’ hoeft niet altijd heel groot te zijn he. Je kan ondanks verschillende rollen op werk, waar de een boven de ander staat, ook prima samenwerken met elkaar. Zolang je weet wat je aan elkaar hebt en er een goede sfeer is, dan is dat toch gewoon goed?

05-12-2020 11:30

Sleepie +11914

Dan hebben wij een ander beeld van het begrip autoriteit. Vind Van Gaal een schoolvoorbeeld daarvan, Klopp is meer de trainer waar de spelers mee weglopen en er ruimte is voor een lolletje. Minder hiërarchisch. Wel altijd met het oog op resultaat, maar een totaal andere stijl. Een Theo Janssen kon bijvoorbeeld niet omgaan met die autoritaire houding van Van Gaal bij Oranje. Ter illustratie: Van Gaal ging tekeer tegen een fysio/materiaalman ten overstaan van de hele groep, omdat diens dasje te laag zat of knoopjes open zaten. Om een signaal af te geven naar de spelersgroep om discipline te benadrukken. Iets wat Klopp helemaal niet zou doen. Jij verwart autoriteit met natuurlijk gezag.

05-12-2020 16:27

Rootjuh +879

Gezag is autoriteit in mijn optiek, al zou het “natuurlijk” zijn. Er is geen enkele succesvolle coach die geen autoriteit heeft. Van Mourinho tot Guardiola, van Koeman tot Ancelotti. Al deze coaches hebben gezag. Wat je zegt klopt, dat spelers met Klopp weglopen. Maar zij kennen de verhouding binnen de selectie. Het is niet alsof ze er zomaar even met de pet naar mogen gooien, Klopp zal echt wel zijn woede uitbarstingen hebben; iedereen luistert naar hem.
Dan heb je het vervolgens over Theo Janssen. Als er iemand is die GEEN discipline had, dan was het deze man wel. Hij heeft zelf ook al aangegeven dat er veel meer in had gezeten, maar hij koos er voor om bijvoorbeeld te roken en drinken na de wedstrijd. Hij was geen echte topsporter (wat zonde was voor zijn talent).

05-12-2020 22:48

D2_Icon +3

Autoriteit hoeft helemaal geen goede eigenschap te zijn. Mijn manager is zo autoritair als de tyfus. Mag jij 3x raden wat ik doe als hij weg is, geen tyfus.

05-12-2020 01:57

Rootjuh +879

Dat jij geen tyfus doet ligt niet alleen bij de manager. Neem ook eens een kijkje in de spiegel zou ik zeggen

05-12-2020 03:33

wirie010 +1814

Kan je mij meer vertellen over zijn spelopvatting. Ik volg zijn clubs eigenlijk nooit.

05-12-2020 02:08

Rootjuh +879

Andere tijden. Slot heeft mijn ongelijk dubbel en dwars bewezen haha.

30-04-2022 20:04

antonsanting +112

Eenhoorn ook mee aub

05-12-2020 00:27

tussenjaar +6205

Nee geen honkballer

05-12-2020 00:36

FR1908Q +0

Beter dan een tennisser!!

05-12-2020 01:25

IJzerenKees +129646

liever niet

30-04-2022 11:46

onbekend +89927

Laats zijn team goed spelen en geeft de jeugd een kans. Vraag me wel af of hij qua karakter past bij ons en of hij wel hard kan optreden als dat nodig is. Lijkt ne vooral een rustige aardige man. Verder hangt het natuurlijk vooral af van de selectie. Zijn er mogelijkheden? Komen er investeerders? Er moet hem haast wel iets beloofd zijn.

05-12-2020 00:26

SalsaSamba +6533

Wat is dat toch met karakter? Gio was toch ook niet de autoritaire macho?

05-12-2020 00:37

onbekend +89927

Klopt, maar heeft wel iets dat datgene iets compenseert: groot oud voetballer en een echte feyenoorder. Daar kijken ze wat gemakkelijker tegenop natuurlijk. Daarnaasst was Gio iddwat soft en resulteerde dat ook vaak in een lange reeks nederlagen.

05-12-2020 00:52

IJzerenKees +129646

een nieuw stadion is hem beloofd
oeps dacht arne

30-04-2022 11:53

ronnieb +788

Koopmeinders meenemen

05-12-2020 00:22

hasil +8

dat is wel zo'n matige logge, trage speler. Gisteren heel veel balverlies...

05-12-2020 00:24

Liser +19864

Zou heel mooi zijn

05-12-2020 00:22

Reinaldo16 +20903

Krabby wilde eerst 4 bronnen checken en een minuut later staat dit op vi. Paniek of heeft meer bronnen

05-12-2020 00:08

MathijsFR95 +6545

Op vi staat dat hij de belangrijkste kandidaat is, niet dat het rond is

05-12-2020 00:20

IJzerenKees +129646

ik kan melden dat het rond is

30-04-2022 11:54

feyenoord021 +7931

Krabbé is een leugenaar. Boycotten die gozert.

05-12-2020 00:07

Campie +1

Als eenieder hier denkt dat je met Slot ineens frivool voetbal gaat spelen.... Daar moet je ook de spelers voor hebben.

05-12-2020 00:04

waakvlam89 +1

Eens Campble. Spelers bepalen hoe sterk je bent

05-12-2020 00:17

13eer +3825

Ik ben iig voor!

05-12-2020 00:17

Campie +1

Ik ook maar het zal voor Slot ook een hele opgave worden

05-12-2020 01:27

IJzerenKees +129646

aardig gelukt dus

30-04-2022 11:47

gwmd1 +4085

Kan niet echt warm worden van Slot. Nog niks gepresteerd op topniveau en Feyenoord kan wel wat ervaring gebruiken. De keuze is wel erg snel gemaakt en dat in een paar dagen, dat is toch raar? Bovendien dienen er nog belangrijke beslissingen gemaakt te worden voor de toekomst en past hij daar wel in?

04-12-2020 23:59

broodjespeklap +0

We spelen op dit moment onder één van de meest ervaren spelers

05-12-2020 00:09

13eer +3825

Die beslissingen zou Arnesen moeten nemen, en Slot moet vooral trainer zijn.

05-12-2020 00:18

PapaKevin83 +15296

Die is echt.niet in een paar dagen gemaakt. Dick gaf al aan dat hij het weken geleden gezegd had tegen Arnesen, maar door vi moest het nu naar buiten.

05-12-2020 00:19

IJzerenKees +129646

afgelopen donderdag ook niet?

30-04-2022 11:55

fr12denno +500

Jaaa arne arne we worden kampioen !!!!!!

04-12-2020 23:58

JKTB +21206

Lijkt me een prima trainer. Gedurfde zet van hem... denk dat hij bij az meer mogelijkheden heeft.

04-12-2020 23:57

13eer +3825

Waarom? Onze begroting ligt veel hoger. Bij ons gaat het er enkel nog om logisch beleid neer te zetten.

05-12-2020 00:21

JKTB +21206

Ja, en laat dat logische beleid nou net al 40 jaar ontbreken in onze slangenkuil. AZ is een club waarbij ik het idee heb dat er de afgelopen jaren wel prima beleid gevoerd wordt. Misschien kan hij Eenhoorn ook gelijk meenemen.

05-12-2020 00:25

Southsider +2400

Zit Haps nog achter Slot en grendel?

04-12-2020 23:57

IJzerenKees +129646

inmiddels niet meer

30-04-2022 11:55
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties