AZ stuurt Arne Slot per direct weg

AZ stuurt Arne Slot per direct weg

AZ heeft trainer Arne Slot per direct uit zijn functie ontheven. De trainer zit zondag in de thuiswedstrijd tegen FC Groningen al niet meer op de bank bij de Alkmaarders. De trainer is nu per direct beschikbaar voor Feyenoord.

Dit meldt het Algemeen Dagblad. De top van AZ moet het besluit nog toelichten, maar de Alkmaarders waren niet op de hoogte gebracht door Slot over de onderhandelingen met Feyenoord en dat is niet goed gevallen. Max Huiberts heeft het nieuws inmiddels ook bekend gemaakt. ''We hebben naar aanleiding van de eerdere berichtgeving gesproken met Arne. Als club hebben we ervoor gekozen om direct afscheid van elkaar te nemen.''

''Bij AZ willen we een hoofdtrainer voor de groep hebben staan die volledig gefocust is op AZ”, reageert directeur Voetbalzaken Max Huiberts op de clubwebsite van de Alkmaarders. ''We willen Arne bedanken voor de afgelopen drieënhalf jaar, de successen die we met elkaar hebben behaald en wensen hem succes in zijn verdere loopbaan.''

[readmore=55943]

Lees meer over
Arne Slot
Plaats reactie
666

eppo +71653

Lijkt wel of ie een flinke snuif achter z'n kiezen heb zitten.

06-12-2020 02:26

you_never_walk_alone +8604

Precies de trainer die we zoeken !

06-12-2020 09:21

VDVD +20356

Nu al een HELD!

09-12-2020 18:20

eppo +71653

Aha dat moet nog maar blijken.

09-12-2020 18:49

grenzeloos +13970

En, hoe denk je er nu over ? ;-)

17-09-2024 21:46

VDVD +20356

Hier om mijn gelijk te halen ha ha ha :)

17-09-2024 21:47

Feyenoordfan81 +2

Hahaha ik lees ergens terug mvg oprotten, maar was een grapje neem ik aan.
Ik denk niet dat az een betere selectie heeft en ook kwa resultaten is het heel wisselvallig maar vind wel dat ze proberen vooruit te voetballen met druk op de tegenstander ook als ze niet de bal hebben.
Dat is toch het voetbal wat Slot wil zien
De spelers moeten het uitvoeren en dat lukt niet altijd je bent afhankelijk van de kwaliteiten van je groep tenslotte.
Ik denk dat dit Feyenoord wel degelijk de kwaliteiten heeft om vooruit te voetballen mits de blessure s een beetje over zijn.
En ik vindt dat we altijd met druk naar voren moeten spelen en druk moeten zetten en kort erop moeten dus geen kans moeten geven .
En denk dat Arne Slot de ploeg op die manier kan laten spelen.
Maar oké daar is conditie loopvermogen en blessurevrije spelers voor nodig.
Ik ben benieuwd

06-12-2020 01:43

Torval74 +0

Was een grapje idd.
Maar je moet een ploeg toch laten voetballen zodat je een hoog rendement eruit kunt halen (punten), dat zie ik hem nog niet echt doen.
Ik kan er ook naast zitten, maar heb in hem niet veel vertrouwen.

06-12-2020 09:57

Jurk +7082

Boeren van boven het kanaal, daar wil je niet dood gevonden worden

06-12-2020 00:52

Torval74 +0

Volgens de zogenaamde "kenners" heeft az een beter elftal dan wij, waarom presteren ze in NL dan nog minder dan ons mooie clubje?
Lijkt me geen trainer die er het uiterste kan uithalen.
MvG oprotten...

06-12-2020 00:42

henkiev99 +24

Had stiekem toch gehoopt dat hij Eenhoorn zou meenemen

06-12-2020 00:40

LeoBeenhakkert +207

Mooie foto, enkellt nog een swastica om de bovenarm en het is compleet :)

06-12-2020 00:33

frwolt +509

Stem Leo Beenhakker nummer 2 fvd

06-12-2020 10:05

svds +33420

Dickie stapt na morgen op want word weer geen winst.. Slot komt gelijk. Berghuis en Haps worden verkocht om een beetje budget te creëren. Haal je 2 betere spelers voor het team rerug want Berghuis voegt niks meer toe met zijn hele manier van spelen en houding en egoïsme, Pelle transfervrij erbij andere jongens weer fit. Ga je een goede 2e seizoenshelft tegemoet.

05-12-2020 22:30

aw_vakj +5649

Slot verliest vervolgens 4x op rij en stapt op

05-12-2020 22:42

ron1872 +8153

stam biedt zijn diensten aan

05-12-2020 22:44

henkiev99 +24

Denk dat hij t toch van t resultaat van donderdag laat afhangen, het 2de gedeelte hoop ik overigens ook op

06-12-2020 00:27

svds +33420

Dat verwacht ik ook eerlijk gezegd, maar ik denk niet dat we het redden donderdag, al hoop ik het van harte.. hoe mooi zal het zijn om nog tegen een Arsenal of Spurs of Milan te spelen met een beetje publiek erbij na de winterstop

06-12-2020 00:40

henkiev99 +24

Dat zou zeker fantastisch zijn, al ben ik inderdaad bang dat we het niet gaan halen

08-12-2020 21:27

Luke0180 +1389

Arne zojuist gespot bij de KFC naast de kuip.

05-12-2020 22:00

Jakkie +9123

Slot - Stam zelfde laken een pak.

05-12-2020 21:15

grenzeloos +13970

Ha ha ha :-)

17-09-2024 21:47

VDVD +20356

U dacht oeps

17-09-2024 21:47

Wdb +0

Wat een onzin dus niemand mag ergens op sollicitatiegesprek komen

05-12-2020 20:58

KruytAmersfoort +412

Ze hadden ooit vd Brom op sollicitatie (na ontslag Verbeek?) en toen zei Pastoor dat AZ had beloofd dat hij hoofdtrainer was. Was toen ook een vrij kansloze soap.
M

05-12-2020 23:33

PindakaasFR +133

Hij kijkt op deze foto echt alsof hij net de wc hokjes uitkomt van een techno feestje

05-12-2020 20:43

KruytAmersfoort +412

Gevaarlijke vergelijking. Vermoed nu dat u ook niet alleen maar uit de pindakaaspot snoepte.

05-12-2020 23:35

PindakaasFR +133

Hangt er vanaf wat er in de pindakaaspot zat

05-12-2020 23:38

Kevellinni1908 +279

Zal slot nu meteen assistent worden van Dickie?

05-12-2020 20:12

KruytAmersfoort +412

Meer personeel dan spelers op de bank

05-12-2020 23:36

de_oude_binnenweg +860

AZ waant zich top 4 ( Vitesse ook ooit )
Dus verkopen ze ook geen spelers meer aan ajax of psv nu ?

05-12-2020 19:54

you_never_walk_alone +8604

Blijkt nog maar eens hoe goed AZ bezig is..... opzouten als je er niet bij bent hoppa....

05-12-2020 19:43

FRQQ93 +20353

Bij az is het nu zware crisis. Spelers waren verbijsterd. Is maar wat je goed noemt

05-12-2020 21:08

you_never_walk_alone +8604

Dat zien we morgen wel weer....

05-12-2020 22:09

aw_vakj +5649

Vind dat ze zichzelf juist neerzetten als een stel zielige kleuters

05-12-2020 22:08

FRQQ93 +20353

Inderdaad. Maarja hè Feyenoord blijft dus groter dan AZ ;)

05-12-2020 23:19

KruytAmersfoort +412

Legt ook nogal druk op die nieuwe. Als die twee keer op rij verliest in februari of maart dan zegt de hele wereld ‘zie je wel wat een sukkels daar in Alkmaar.’

05-12-2020 23:27

ronnieb +788

Ik vind het zeer opvallend dat Slot geinteresserd was in Feyenoord. Ik had hem 100% als opvolger van Ten Hag verwacht.

05-12-2020 19:41

Bushalte 67 +8569

Iedereen

Maar gelukkig zijn er ondanks de zeer tegenvallende prestaties

Nog steeds heel veel Nederlanders die meer hebben met Feyenoord dan met 020

En dat komt voor een heel groot gedeelte door ons allemaal

Het Legioen

Onze passie en de sfeer

The other side of the hart is white

Niet is sterker dan dat ene woord

You'll never walk alone!

Want op basis van onze financiële middelen en onze prestaties kun je beter bij AZ blijven

Al denk ik dat er achter de schermen heel veel ontwikkelingen zijn die pas deze zomer naar buiten gaan komen

En daar weten Arnesen Advocaat en nu Slot meer van

En daarom baalt Dickie ook want die had dat NU al allemaal gewild

05-12-2020 20:51

aw_vakj +5649

Enerzijds wel. Maar als legioen bewaken we ook teveel de cultuur van hard werken, mouwen opstropen enz. Dus trainers als stam, en volgend jaar slot die vasthoudend zijn aan hun eigen visie, die liggen er binnen het half jaar uit. Een stuk naar beneden zie ik je zeggen dat de bezem ook door varkenoord moet, maar buitenstaanders met andere ideeën worden niet snel geaccepteerd.
Misschien dat slot kiest voor Feyenoord deels door het legioen, maar wij gaan ook voor zijn ontslag zorgen als hij bij ons vast houdt aan zijn visie en daardoor 4x een grote voorsprong verspeeld.

05-12-2020 22:40

realmarciano +765

Directie gelooft er trouwens in dat komende jaren Feyenoord financiele stappen gaat maken.. ( investeerders en of Nieuwe stadium)

05-12-2020 22:26

spzm +13104

Raar verhaal... Alsof je als werknemer niet met een andere werkgever mag praten. De voetbalwereld is een aparte. Als je dit in het bedrijfsleven doet dan houdt je zaak nooit stand bij de rechter. Tenzij daar van tevoren natuurlijk bepalingen over zijn opgenomen in een contract ofzo.

05-12-2020 18:36

cluepon +3832

Er zijn heus wel plekken waar je dan op non-actief gesteld wordt. En dat zal hier ook wel aan de orde zijn, voor het gemak maar samengevat met "ontslagen" om het lekker simpel klikbaar te houden.
En ik zou echt niet verrast zijn als er voor gezichtsbepalende functie in een bedrijf daarover contractuele bepalingen zijn.

05-12-2020 18:47

henkvermaat +2

Zielepoten bij AZ zijn contract liep af mag Slot dan ook met clubs praten over zijn toekomst Moraalridders bij AZ

05-12-2020 18:34

aw_vakj +5649

Zal wel meer mee spelen. Misschien is de gedroomde kandidaat van AZ ook al vrij. Zij zullen ook al bezig geweest zijn met opvolging. Misschien hebben ze Gio, Cocu of van Bommel al gepolst

05-12-2020 22:11

RotterdamFNSouth +208

mooi scheelt weer een afkoopsom

05-12-2020 18:19

sebas1980 +6705

Welke afkoopsom?

05-12-2020 19:34

DutchVenitian +2306

Stelletje daklozen daaro!

05-12-2020 18:15

kuurie69 +12871

Rancuneus kut wereldje het betaald voetbal.

05-12-2020 18:11

De-Witte-Socrates +6830

Ik zou als Feyenoord zijnde gewoon zorgen dat Slot morgen bij Feyenoord op de bank zit. Als assistent-assistent ofzo. BAM.

05-12-2020 18:01

Weenovic +21

Precies, gewoon mee laten lopen gelijk.

05-12-2020 18:09

Grasspriet +2035

Geen gek idee, kan hij de spelers leren kennen. Dat AZ heeft helemaal mijn respect verloren.

05-12-2020 18:25

El-Fenomeno +9

Deze man is een betere keuze dan huis tuin en keuken trainer Fraser. Fraser is een trainer van de mouwen opstropen en met weinig tactische kennis en de belichaming van een ex speler die je juist niet moet hebben. Minder ex spelers bij de club hebben is een absolute must. Toch heeft Slot er nog maar 1,5 seizoen opzitten als hoofdtrainer. Heb wel vertrouwen in hem dat zeker, maar er zit ook een klein risico aan.

05-12-2020 17:52

Mensini +14561

Voor Feyenoord(ers) is het lullig als psv als verbetering wordt/werd gezien, voor az is het lullig dat Feyenoord nog steeds als verbetering wordt gezien...!?

Die zgn. top 4 moet zsm een top 2 worden ajax en Feyenoord, ...daaronder pas az en psv....!

05-12-2020 17:49

D2_Icon +3

PSV staat nog ver boven ons helaas. Die hebben nu ook weer een paar spelers lopen waar je je vingers bij aflikt

05-12-2020 17:51

El-Fenomeno +9

PSV heeft helaas wel kapitaal, dus die haal je niet zo snel in. Dat kan enkel als je ervoor zorgt dat alles organisatorisch goed bij Feyenoord staat, dit betekent al die mannen in de top lagen ontslaan en een nieuwe wind erdoorheen. De jeugdopleiding en scouting verbeteren, die fossiele en nietszeggende trainers daar ontslaan, Jong elftal in de keuken kampioen divisie en een visie voor de lange termijn. Succes.

05-12-2020 17:55

Mensini +14561

Volgens mij is e.e.a. al aardig in gang gezet?

05-12-2020 17:58

onweerwolf +714

Helemaal mee eens en indien haalbaar als vervolgstap Jonk en Eenhoorn respectievelijk aanstellen als hoofd Feyenoord academie en Algemeen Directeur.

05-12-2020 18:08

Silverius +588

Deze heftige reactie van AZ laat toch wel zien dat zij zichzelf toch hoog hebben staan.
Dit verwacht je hooguit van een club in de klassieke top 3 waarvan de trainer in gesprek gaat met de 'concurrentie' en niet zozeer vanwege de sportieve strijd maar meer vanwege de historische gevoeligheid.

05-12-2020 17:36

AadResultaat +817

Voor Feyenoord is dit werkelijk waar het perfecte scenario. Geen afkoopsom, AZ over de zeik en in de penarie, en Slot die zich lekker een half jaar in rust kan gaan voorbereiden op Feyenoord. Meelopen achter de schermen, lekker scouten, verzin wat leuks. Plus het is weer even duidelijk dat AZ geen Feyenoord is. Cheers!

05-12-2020 17:28

Mensini +14561

Idd, heel dom van az.....!

05-12-2020 17:43

Benniemagikjekauwgom +6

De man is duidelijk een Feyenoordfan en waarom zou je dat melden?

05-12-2020 17:25

onweerwolf +714

Slot komt uit een Ajax minded gezin hoor!

05-12-2020 18:09

Persia +1854

Lekkere belangrijk

05-12-2020 18:33

onweerwolf +714

Inderdaad maar daarom mag ik het toch wel vermelden?

05-12-2020 20:49

RemcoFR +26738

Als de berichten waar zijn moeten we er vanuit gaan dat Arne Slot de nieuwe trainer zal worden.

05-12-2020 17:16

Harryrotterdammert +8

Arne Slot stuurt AZ per direct weg

05-12-2020 17:13

Mensini +14561

Misschien wil Dickie al wel in de winter stoppen als Feyenoord niet overwintert in de EL?

05-12-2020 16:58

Theedoek +17607

Neejoh, zo wil je je carrière niet eindigen, in de winterstop.

05-12-2020 17:11

Mensini +14561

Ik hoop dat donderdag een keer alles meezit!

05-12-2020 17:17

Bal-Bal +5064

Mag het een keer. En toch zie ik het gebeuren. 1-4.

05-12-2020 17:50

Mensini +14561

Hun thuisrecord in de EL is niet zo best, de laatste 6x hebben ze 4x verloren en 2x gelijk gespeeld....!

Laatste thuiswinst was in 2015

05-12-2020 17:57

Mensini +14561

Arne en Arnesen, een topcombi

05-12-2020 16:52

Harryrotterdammert +8

Waarom de voornaam van de ene en de achternaam van de andere?

05-12-2020 17:10

Mensini +14561

Dat ziet er harmonieuzer uit.....

Arne en 'de zoon van Arne'.....!

05-12-2020 17:14

paulus56 +254508

Als ze maar niet bij de AA komen

05-12-2020 17:34

FRedS +2495

"Hallo, ik ben Arne." "Hallo, Arne."

05-12-2020 18:10

Orgullo +7666

Al die lui die zeggen dat AZ in alles verder is dan Feyenoord. Hoe dan?

05-12-2020 16:51

willem48 +2

Jeugd??????Financieel????

05-12-2020 17:11

willem48 +2

Denk dat Az wel wat betere spelers kan halen.Een begroting zegt niets over het beschikbare transfergeld.Want waar zijn onze miljoenen dan om spelers aan te trekken??????

06-12-2020 17:58

schermutseling +1000

die wonen misschien in belgië of frankrijk

06-12-2020 01:28

sjaarloos52h +21755

Nu nog met een paar sterke spelers van AZ ‘gesprekken’ voeren en ze worden ook ontslagen. Zijn ze misschien ook goedkoop binnen te halen.

05-12-2020 16:49

DVD +0

Haha, die maken zichzelf echt groter dan ze zijn.

05-12-2020 16:48

Olafs +4698

Is misschien zo, maar ze hebben wel een helder beleid.

05-12-2020 16:50

haatneuzen +302

Blijkbaar niet duidelijk genoeg geweest naar Arne slot

05-12-2020 17:34

HuuV +6126

Supersterk beleid van AZ. Kan Feyenoord nog wat van leren.

05-12-2020 16:42

Aidan_Exclusive +7783

Ja man...door de onrust aankomend weekend punten verspelen en daardoor nationaal al zo goed als afhaken om daarna donderdag niet te winnen en dus ook op Europees klaar te zijn...super sterk beleid om vlak voor zo'n belangrijke week voor onrust te zorgen.

05-12-2020 17:23

HuuV +6126

Van te voren weet je niet hoe dat gaat lopen. Je neemt ermee een risico, dat zeker. Liever nog het slechtste scenario dan iemand in dienst wie je niet kan vertrouwen.

07-12-2020 11:37

Brahma +5247

Ik denk dat Feyenoord al heel ver is met de investeerders en het daar met Slot over gehad hebben. Voor een trainer klinkt dat natuurlijk als muziek in de oren.

05-12-2020 16:28

onbekend +89571

Laten we het hopen dat die investeerders daadwerkelijk over de brug gaan komen.

05-12-2020 16:30

grenzeloos +13970

Ik ben blij dat die niet gekomen zijn.

17-09-2024 21:48

Tomasson +47

Ook mijn voorspelling....

05-12-2020 17:01

haatneuzen +302

Ben benieuwd en vooral wie er dan weg gaan en wat er met zoveel geld word gekocht
Van mij mogen er veel spelers zodat er een goede schoonmaak kan zijn.

05-12-2020 17:36

Hark +1

Nou dan kan hij zich rustig voorbereiden op het volgend seizoen.

05-12-2020 16:24

Sasss +54162

Toch wel apart zoiets, ergens moet iemand dit nieuws dus de media ingeslingerd hebben (mogelijk FEY insider) en dat komt hem nu duur te staan

05-12-2020 16:21

MathijsFR95 +6531

Gewoon de schuld van Slot zelf, je laat je huidige werknemer toch wel even weten dat je in gesprek bent over een nieuwe baan

05-12-2020 16:24

wilbert17 +23475

Zou jij dat doen ja? Meer mensen doen dat zolang er geen accoord is niet hoor,

05-12-2020 16:25

paulus56 +254508

Je hoef niet maar is wel netjes.
In een hoop gevallen bied je eigen werkgever meer als hij te vrede over je is.
Maar wie hier een fout heeft gemaakt weten wij niet en zullen we waarschijnlijk nooit horen.

05-12-2020 16:30

flying_dutchman +212417

Dat ligt ook aan de verstandhouding, maar het feit is dat er van een akkoord tussen Feyenoord en Slot helemaal geen sprake is.

05-12-2020 16:31

paulus56 +254508

Dus dan is de boel opgeblazen en kan az aardig de geld buidel trekken ten opzichte van slot

05-12-2020 16:35

flying_dutchman +212417

Juist niet, omdat je daarmee onrust creëert. En AZ zit nu in een belangrijke periode. Slot had het nadeel, dat er dingen zijn uitgelekt.

05-12-2020 16:28

Mensini +14561

Niet als het nog pas in een orienterende fase is!

05-12-2020 16:50

flying_dutchman +212417

Met andere woorden het maakt voor AZ geen reet uit hoe je presteert en opbouwt. Je kunt er elk moment uitgepleurd worden. Leuk voor de toekomstige trainer daar. Zelden vertoond.

05-12-2020 16:16

wilbert17 +23475

Eenhoorn heeft in het verleden toch met Feyenoord gesproken over een overstap. Dat was blijjbaar geen issue. Vreemd beleid.

05-12-2020 16:21

Kalouless +12670

Het issue is helemaal niet dat er met Slot gesproken is. Het issue is dat Slot dat bij AZ niet gemeld heeft.

05-12-2020 16:26

walk_on +322

Dan zal Jonk wel naar AZ vertrekken trouwens. Zou een prima vervanger zijn van Slot.

05-12-2020 16:14

wilbert17 +23475

Gio naar Az.

05-12-2020 16:15

robbie1979 +1442

Het contract van Nieuwkoop loopt ook af, zouden jullie dat verlengen.
Dat van Svenson van AZ loopt ook af.

05-12-2020 16:11

willykment +2143

Nee en dat van Svenson zou ik ook ongemoeid laten.

05-12-2020 16:14

walk_on +322

Bij gebrek aan beter moet je Nieuwkoop eigenlijk wel verlengen.
Laten we hopen dat ie de stijgende lijn doortrekt en dat zijn eindpass wat vaker op maat is.

05-12-2020 16:15

sceavian1908 +552

Ik ken iig 1 iemand die dat niet zou doen omdat Bart z'n wijf gepaald heeft.

05-12-2020 16:19

ElPanzeFr +21210

Zou Nieuwkoop niet verlengen, zie Svensson dan meer zitten. Plus bij AZ heeft die Aboukhlal nog een contract tot 2022 dus miss kan je die overnemen

05-12-2020 16:36

Suri +8940

Waarom zou je als trainer de overstap willen maken van AZ naar Feyenoord.... Zoals ik nu denk dat we ervoor staan is we geen cent. Dan zou je dus eerst moeten verkopen.. De jeugd team staan stil straks een jaar lang. De onder de 21 speelt niet en vraag me ook af of daar de talenten zitten dit zouden moeten doorbreken. Dus wat is het waarom Slot de overstap wil maken.?....is er iets gezegt wat wij nog niet weten misschien. Zakken met geld of een aanstaande transfer waar veel geld mee verdiend gaat worden

05-12-2020 16:10

DoubleSpy +8275

Misschien omdat hij via Arnesen meer weet dan wij?

05-12-2020 16:11

wilbert17 +23475

Ik lees nergens dat Slot en Feyenoord accoord zijn.

05-12-2020 16:12

Kalouless +12670

https://www.fr12.nl/nieuws/55937-slot-en-feyenoord-zijn-al-rond.html

05-12-2020 16:27

Breakdown +10793

Er komt echt wel budget volgend jaar. Sowieso salarisbudget doordat een flink aantal spelers uit het contract loopt. Ik zou er ook rekening mee houden dat Berghuis verkocht word en wellicht Senesi omdat je dat geld nodig gaat hebben. Met pak m beet 40 miljoen budget, inpassen van jeugd en wat huurspelers moet je echt wel een leuke selectie kunnen opbouwen.

05-12-2020 16:14

peturrrr +0

Simpel omdat Feyenoord een van de drie topclubs is. Hoezeer heel veel analitici en journaille koortsachtig proberen van niet.

05-12-2020 16:17

Bosj +5961

Precies. En eigenlijk zelfs top 2. Niet om PSV af te schrijven. Maar van oudsher is het Feyenoord en Ajax, en PSV.

Al is dit statement meer gebouwd op sentiment dan op feiten.

05-12-2020 16:33

ElPanzeFr +21210

PSV is eigenlijk een gezellige carnavalsvereniging die toevallig goed kan voetballen

05-12-2020 16:40

Bosj +5961

Dat, en niets meer.

Overigens zijn psvers over het algemeen goed volk.

05-12-2020 20:22

ElPanzeFr +21210

Dat zeker, zijn vaak sympathiek

05-12-2020 23:09

pace96 +5485

Nieuwe faciliteiten
Nieuw stadion binnenkort
100 mil van investeerders
Geen vVF
Slot als trainer en Arnesen als TD
Kapitaal op het veld (Kokcu, Senesi, Sini, Malacia, Bijlow, Berghuis, Haps)

05-12-2020 16:08

Frankster +20952

Van Berghuis zou ik dan wel eens afscheid nemen en lekker doorselecteren.

05-12-2020 16:09

Feyedaantje +147

Zelfde geldt voor Haps hoor. Malacia kan prima LB, Haps te vaak teveel blessures en tot nu toe prima seizoen

05-12-2020 16:18

Frankster +20952

Ja geldt inderdaad ook voor haps. Pakken wat je pakken kan en Malacia vind ik veel stabieler en gaat nog beter worden bovendien.

05-12-2020 16:22

Feyedaantje +147

Inderdaad. Kan zeker wel de 6 miljoen voor Haps krijgen die je toen betaald hebt, met beetje goede onderhandeling wel richting de 10 gaan

05-12-2020 17:07

dekenner +0

Berghuis loopt uit zijn contract dus geen kapitaal

05-12-2020 16:18

dekenner +0

Heeft een clausule voor inter Miami 2021 laten vastleggen

05-12-2020 16:28

Campie +1

Mooi, hoeven we geen afkoopsom te betalen. Wel vervelend voor Slot zelf en de spelers.
Alvast op de bank naast Advocaat, hebben we dat Alvast gehad...

05-12-2020 16:08

Berrag +1409

Laat maar gelijk assistent trainer bij Feyenoord zijn! Dan kan die alvast wennen!

05-12-2020 16:07

paulus56 +254508

Wie gaat hem betalen dan

05-12-2020 16:24

Berrag +1409

Jij, saaie vent!

05-12-2020 17:05

paulus56 +254508

Dank u dat ik een saaie vent bent.
Gewoon effe logische nadenken daar hoef je niet saai voor te zijn.

05-12-2020 17:10

vangobbel +6957

Scheelt volgens mij een flinke afkoopsom komende zomer. Had toch nog een contract voor een paar jaar?

05-12-2020 16:05

ericfeyyy +4389

Nope contract liep af

05-12-2020 16:09

Feyedaantje +147

Contract tot 2022 hoor. Dus scheelt inderdaad zo een miljoentje of 2

05-12-2020 16:19

Highvleet +1

Wow dat is stevig beleid zeg. Ik snap wel dat ze zich gepasseerd voelen maar dit is wel rigoureus hoor. Ennnnn... Bedankt ????

05-12-2020 15:58

Lambertus +1490

Fieserik die Huiberts, bah.

05-12-2020 15:58

vangobbel +6957

Enge vent is dat ja.....

05-12-2020 16:06

Milekiel +6

Hahahahahahahaaha

05-12-2020 15:57

Criticus +21920

Ach Zielig voor AZ

05-12-2020 15:55

D2_Icon +3

Senesi verkopen voor 30 miljoen en dan flink investeren in de juiste spelers. Om te beginnen met Joey Veerman.

05-12-2020 15:55

guykroudikorsou +8162

Ik zou de komende jaren de verdediging juist opbouwen rond Bijlow, Senesi, Geertruida, Nieuwkoop en Malacia. Haps eventueel verkopen of naar een andere positie. Botheghin ook weg doen. Van Beek echt zo snel mogelijk wegdoen. Senesi zou ik de komende twee jaar nog behouden.

05-12-2020 15:59

domo +1795

Alsof je senesi kan behouden

05-12-2020 16:00

Sandap +4494

Als Berghuis weggaat, dan komt er uimte vrij in de salarishuishouding. Senesi een flink verbeterd contract voorschotelen.

05-12-2020 16:01

Breakdown +10793

Probleem is alleen als je wat wilt doen qua transfers Senesi eigenlijk de enige is waarmee je een flinke klapper kan maken.

05-12-2020 16:18

D2_Icon +3

Spelers niet te lang behouden, dat hebben we gezien met Jorgensen. Altijd verkopen als je denkt dat je er het hoogst haalbare bedrag voor gaat krijgen. Met dit geld kun je dan weer opnieuw jonge potentiële spelers halen met het doel deze ook weer met fixe winst te verkopen. Zo creëer je beleid.

05-12-2020 16:04

aw_vakj +5649

Senesi moet gewoon verkocht worden voor de max en dat moet ook het beleid worden. Slim inkopen en verkopen als de prijs juist is ongeacht of je een vervanger klaar hebt staan. Komt er van de winter een enorme zak geld, dan moet je dat gewoon doen.
De fout van jorgensen mag nooit meer gemaakt worden.
Het is voor Feyenoord de enige manier om financieel aan te haken bij PSV en ook bij AZ. AZ verkoopt zijn spelers al vele jaren beter dan ons en het aantrekken van 20-23 jarigen met de intentie om ze na 2-3 jaar te verkopen is in mijn ogen de manier

05-12-2020 16:08

Kalouless +12670

Senesi hou je niet, zeker niet na zijn goals dit seizoen. En dan moet je dus niet voor de tweede keer zo'n fout maken als met Jorgensen. Gewoon verkopen voor de volle mep. Je moet financiële slagkracht gaan krijgen.

05-12-2020 16:29

Grasspriet +2035

Die Veerman wordt een tweede Linssen. Niveau net te hoog. Ja, zelfs dit niveau

05-12-2020 18:34
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties