Advocaat denkt niet aan stoppen: ''Dat gevoel heb ik niet''

Advocaat denkt niet aan stoppen: ''Dat gevoel heb ik niet''

Het zijn momenteel zware tijden voor elke Feyenoorder. De Rotterdammers spelen dramatisch voetbal en er zit geen enkele progressie in het spel. Tegen Wolfsberger AC zat er geen tempo in het spel, werd er amper strijd geleverd en regende het persoonlijke fouten. Dick Advocaat heeft er vertrouwen in dat hij in staat is om het om te draaien.

Advocaat blijft dan ook strijdbaar. "Als ik of de spelers niet meer het vertrouwen hebben, dan stop ik ermee. Zo eerlijk moet je zijn. Maar dat gevoel heb ik niet'', vertelt de trainer in gesprek met RTV Rijnmond. ''Ze hebben een jaar laten zien dat ze goed kunnen voetballen, met mindere en goede wedstrijden. Kwalitatief zijn we nu niet op het niveau dat we iedere wedstrijd goed kunnen spelen. Maar dat kunnen weinig ploegen.''

De Telegraaf verwacht ook dat Advocaat blijft, maar de Rotterdammers moeten dan wel beschikken over een volledige selectie. ''Veel zal gaan afhangen van de fitheid bij de in de selectie terugkerende spelers. Het meest positieve geluid liet Advocaat afgelopen week zelf horen. Hij zegt te rekenen op vijf spelers in januari, die hij al een eeuwigheid moest missen.''

Lees meer over
Dick Advocaat
Plaats reactie
666

Joeyyfr12 +0

Dick heeft het vorig jaar scheg fantastisch gedaan, verdedigend staat het ook dit jaar prima alleen dat is gewoon niet goed genoeg voor Feyenoord.
De 5 aanvallendste spelers op dit moment hebben alle 5 geen diepte dat moet hij toch ook zien dat werkt niet.
Waarom mag Geertruida/Nieuwkoop niet over Berghuis heen stomen voor de overlap?! Nu staat Berghuis elke keer met 2 man gaat die ook niet beter van spelen.
Waarom is er geen aansluiting rond de spits vanuit het middenveld als de lange bal wordt gespeeld?
Ben toch blij als er een flinke renovatie gedaan wordt met spelers en een frisse trainer (hopelijk Slot)!

11-12-2020 20:15

whasjoewahn +16562

Verdedigend is het prima zeg ie dan...

We hadden er tegen Utrecht met 1-6 af kunnen gaan.

11-12-2020 20:49

feyenoordforever2110 +2

Wat een prachtman is Dick toch ook, lijkt me echt een feest om onder zo'n toptrainer te werken. Echt, geen enkele trainer haalt er zoveel rendement uit als Dick. Maar ongelooflijk, dat we juist op onze kernwaarden zijn afgetroefd, passie en strijd, dat valt niet te verteren, spelers moeten zich diep schamen.

11-12-2020 19:22

ernst H +4998

Dick is kennelijk van de korte termijn.

Vorig jaar een 10 en nu een 4.

Hij weet t niet meer.
Of hij heeft geen zin meer en wil weg

11-12-2020 16:22

Maikfr12 +49

Gemiddeld toch een 7.
Zou ik voor tekenen...

11-12-2020 22:17

ernst H +4998

Ja maar t gaat om nu

12-12-2020 15:12

Nitroxscf +0

Hij wijst continu naar andere problemen maar misschien is hij het probleem zelf wel. Het spel is al ruim een jaar niet om aan te gluren en maakt spelers niet beter. In het verleden een succesvolle coach maar ik denk dat het beter is als je Slot alvast laat bouwen voor volgend seizoen.

11-12-2020 15:44

Southsider +2400

Beetje makkelijk om te zeggen dat Advocaat het probleem is. Denk je dat we met Stam ook nog derde waren geworden vorig jaar?
Het zou erg dom zijn om Slot nu te laten beginnen, die moet komend seizoen gewoon met een schone lei beginnen.

Ik snap niet waarom iedereen Advocaat ineens aanwijst als de schuldige. Wat kan hij eraan doen dat ze geen bal over 5 meter kunnen spelen? Dat heeft niks met tactiek te maken.

11-12-2020 16:05

Nitroxscf +0

Stam had ook nooit trainer van Feyenoord mogen worden, wat dat betreft heeft Advocaat het prima gedaan vorig seizoen. Maar daarna had het gewoon klaar moeten zijn. Waarom iedereen naar advocaat wijst?
1. Hij is verantwoordelijk voor het spel, ik zie al het hele jaar geen vooruitgang.
2. Continu maar blijven roepen om nieuwe spelers en dat er geen kwaliteit in dit elftal zit (doet het vertrouwen van het team vast goed).
3. Falend selectie beleid, spelers op de verkeerde positie blijven neerzetten en ook spelers die 0 ballen goed raken blijven opstellen.
4. Spelers worden niet beter onder hem.

11-12-2020 16:54

jaivi62 +7690

Alles draait om zelfvertrouwen. Kijk maar naar berghuis voor Orange. Toen was hij de beste speler van de eredivisie. Terug van Orange kon ie er plotseling niets van. En zo ook met Dick. marchanderen met diemers .meteen boven toornstra in de pik orde . Dan gaat toornstra maar naar een andere club als het toornstra niet bevalt.Verder de jeugd afzeiken bozenik afzeiken en zo kan ik doorgaan. Dick heeft stront in zijn kop. Altijd de ander de schuld geven. Geen trainer voor de lange termijn.deze man heeft alle vertrouwen uit de selectie geluld. Dat zien we terug. Kijk maar naar de tegenstander van gister.die hadden zelfvertrouwen ondanks de mindere kwaliteit.die spelers gingen ervoor. Spelers van feyenoord niet.dat ligt echt aan de trainer. En popie jopie spelen in de media. Ondersteund door VI.die constant maar lallende over hoe goed Dick het doet. Opzouten Dick.is genoeg geweest

11-12-2020 16:28

Nitroxscf +0

Ben het zeker met jouw eens.
Het heeft alles te maken met de trainer / technische staff om het vertrouwen terug te brengen.
Als je je al niet kan motiveren om oh zo graag te overwinteren wat ze al jaren roepen dan moet je gewoon stellen dat je faalt als coach.

Waarom kan een wolfsberger het wel met minder materiaal?
En zo genoeg voorbeelden in de eredivisie van ploegen die het met minder materiaal veel beter doen.

11-12-2020 16:56

Southsider +2400

Feyenoord heeft ,na het winnen van de Uefa cup in 2002, pas 2!! keer de groepsfase overleefd.
Zo lang is Dick toch geen trainer? Dit probleem is er al jaren, dat heeft echt niet alleen met Advocaat te maken.
Los van de bekers en het kampioenschap, kunnen wij dit soort wedstrijden al jaren niet over de streep trekken.

11-12-2020 17:12

chris46 +0

Toornstra mist een grote kans, en dat zelfde hadden toevallig ook de andere 2 Nederlandse ploegen die ook uitgeschakeld zijn. zo klein was het verschil, geen van de 3 heeft een spits. alleen wij hebben nog 4 spelers waar we op wachten die wel het verschil kunnen maken, je zag toen Sini die maar even kon spelen met Texeira die invielen er ineens gevoetbald werd, en als Haps en Fer er ook bij zijn gaat het beter draaien, voor zondag zou ik in elk geval Jordy Whermann voor die Diemers er in zetten die mogen ze van mij wel meenemen maar dan om naar ze familie sturen een beetje verder op om de kerst te gaan vieren.

11-12-2020 15:36

wim65 +1

Feyenoord begint steeds meer te lijken op de voedselbank, geen kwaliteit en alles over de datum !!!

11-12-2020 15:32

Grasspriet +2037

Nou ik snap Advocaat ook wel. Wie weet dacht hij nog een jaar te verlengen en is hem ook niet medegedeeld dat ze metSlot bezig waren. Heeft hij het ook via via gehoord. En is hij daar verbolgen onder. Zulke spelletjes horen niet bij een topclub en ik begrijp dat zijn motivatie naar Feyenoord dan ook minder is.
Het is al jaren stroef tussen de directie en trainer + staf en spelers.

11-12-2020 14:39

sinisterror +1

Dus jij gelooft die onzin van de Feyenoord watchers?

11-12-2020 14:43

TactvolleTacticus +3792

"Advocaat blijft dan ook strijdbaar. "Als ik of de spelers niet meer het vertrouwen hebben, dan stop ik ermee."

Waarom die opmerkingen over de selectie en de TS dan steeds?

11-12-2020 14:33

WP87 +0

Zou je wel moeten hebben..

11-12-2020 14:30

Djurr +2383

Het is wel sneu om te zien hoe sommige maar blijven volharden dat Jorgensen geen goede aanvoer krijgt. Elke topploeg speelt met buitenspelers die naar binnen trekken, desondanks scoort de spits vaak gewoon nog altijd, omdat hij op de juiste plek staat en zich anticipeert op de manier van spelen. En aangezien Jorgensen al jaren inmiddels geen duel kan winnen van een CV, komt hij niet meer in die positie. En al helemaal belachelijk om je tactiek af te stemmen op iemand met een burn out. Neem 89ste minuut gisteren; heeft dat met aanvoer te maken? Nee, gewoon onkunde door met rechts daar aan te nemen en met links te schieten. INWORP

11-12-2020 14:26

dekenner +0

Gelijk heb je. Jorgenson heeft totaal geen diepgang dus dan kan je die pass ook niet verwachten. Hij komt altijd in de bal ipv dat hij een x weg loopt of dat je een bal overheen kan geven, daarom is hij geen echte spits. Zelfs een bozenik heeft dat nog meer een goede loopactie.

11-12-2020 14:31

dekenner +0

Je zou wel met een valse spits kunnen spelen maar dan moeten de vleugelspelers snel en rap zijn en die hebben we ook niet en dan alsnog verwacht ik dan geen steekpasjes van jorgenson.

11-12-2020 14:33

Niek_feyenoord +448

Hoe kan het zo zijn dat je een jaar lang vecht in de competitie voor Europees voetbal en dan speel je het en dan laat je zo’n wanprestatie zien

11-12-2020 14:22

vinniev +0

Scorend vermogen begint door je aanval op elkaar af te stemmen. Nu is dat los zand. Berghuis speelt voor zijn eigen goals, maar laat anderen niet beter voetballen. Linssen is geen buitenspeler en mist de power om Jorgensen te bedienen. Geertruida is geen back.

ADO had een keer Boulykin rondlopen die aan de lopende band scoorde, terwijl het een lompe onbeholpen spits was. Hoe dat kwam? Fantastische aanvoer door Verhoek en Kubik. Die voorhoede was perfect op elkaar afgestemd. En later bij Feyenoord bleek dat Verhoek ook niet zo'n geweldenaar was. Alleen het klikte.

Terug naar Feyenoord: dit was ook zo met Pelle. Die werd vanaf rechts bediend door Schaken en Janmaat en via links door Boetius en Nelom. Geen geweldenaars, maar wel pure backs en pure buitenspelers. Nu spelen we met een naar binnen trekkende Berghuis, een trage schaduwspits op linksbuiten (Linssen) en een centrale verdediger op rechtsback (Geertruida).

Speel je zo:

Berghuis - Jorgensen - Sinisterra
middenveld
Haps - CV's - Nieuwkoop

en je laat zoiets een tijdje draaien, dan denk ik dat Jorgensen veel meer gaat scoren.

Wil je met Berghuis op rechts en Conteh / Sinisterra / Linssen op links spelen, dan moet je Jorgensen niet in de spits zetten, maar een beweeglijke aanvaller. Dan speel je bijvoorbeeld met Teixeira - Sinisterra - Berghuis.

Jorgensen is een targetman. Omdat hij al jaren niet zo gebruikt wordt en omdat blessures zich opstapelen, is hij geen schim meer van wat hij in zijn eerste seizoen was. En hoe speelden we toen? Juist: met echte backs (Karsdorp, Nelom) en echte buitenspelers (Elia, Bilal). Daarnaast regelmatig een rechtsbenige teamplayer op rechts (Kuyt, Toornstra). Het klikte. Jorgensen kreeg aanvoer, en werd in zijn kracht gebruikt. Sindsdien al jaren niet meer.

11-12-2020 14:20

vinniev +0

Doe eens zoiets:

Sinisterra - Jorgensen - Narsingh
Teixeira - Fer - Berghuis
Haps - Senesi - Geertruida - Toornstra
Bijlow

Of met Nieuwkoop en Conteh op rechts. In ieder geval spelers met een drive naar voren, een wil om de cornervlag te halen.

11-12-2020 14:23

sinisterror +1

Teixeira moet je niet als buitenspeler willen hebben. Is een middenvelder.
Sinisterra in de punt werkt ook niet. Wel beter dan Narsingh of Linssen maar Sini is gewoon geen centrumspits.
Zet dan als 'beweeglijke spits' Bannis erin en Sini als linksbuiten.

Verder wel behoorlijk met je eens trouwens hoor.

11-12-2020 14:28

tona12 +53

Dick is Cult, Sven is Cult, Diemers wordt Cult...deze 3 gewoon vasthouden en verlengen. Narsingh op 10 vlakbij Nico en Linssen op 11, heb je en aanspeelpunt en afgiftepunten...middenveld toornstra, johnson, daarachter 5 mans verdediging en je pakt gegarandeerd 1 of 3 punten. Zouden zo maar eens ongeslagen in hele competitie kunnen blijven dan.

11-12-2020 14:04

Ulie +8164

Ik vergeet Kelly nog mee te nemen in deze fantastische opstelling met heel veel voetbal.

11-12-2020 14:08

tona12 +53

Nooit een eerlijke kans gekregen die jongen!

11-12-2020 14:09

Ulie +8164

Inderdaad! Nooit! Ik wil hem wel eens zien spelen met Narsingh, Linssen, Diemers, van Beek, Johnston en Jorgensen!

11-12-2020 14:11

Ulie +8164

Ja! Met Leonora Cecchi!

Ik zelf zou graag Beertje Colargol, oftewel Colin Kazim-Richards graag terugzien in dit sterrenelftal!

11-12-2020 14:25

pellevg +4433

Kazim kazim zou er wel meer maken dan Nico op dit moment. Daar ben ik van overtuigd.

11-12-2020 14:30

Ulie +8164

Het is heel erg… maar ik denk dat dus ook.

11-12-2020 14:33

pellevg +4433

Zegt meer over Nico, dan over kazim helaas

11-12-2020 15:16

MFRMaluku +1045

Diemers wordt cult??? man hij knielen en de voeten kussen van onze echte culthelden zoals een Obiku en Kiprich.. Mark 'tikkieterug' Diemers haha hou op hoor

11-12-2020 20:05

malukuboy +0

Opa gaat binnenkort ontslag nemen !

11-12-2020 14:03

nlx78 +1758

Ik denk dat als er nu een land op de deur klopt voor het EK dat hij dan weg gaat in de winter, anders v/d zomer.

11-12-2020 14:06

tona12 +53

Kijk niet raar op dat Barça hem jat van ons. En dan is t plots huilie huilie als Narsingh en Diemers daar de sterren vd hemel spelen.

11-12-2020 14:08

sinisterror +1

Hahahaha Diemers en Narshing naar Barcelona!

Jij moet echt minder gaan snuiven!

11-12-2020 14:39

michiel2424 +29052

Ik denk dat geen land dat nog gaat doen

11-12-2020 14:08

nlx78 +1758

Soms gooien landen nog weleens een coach voor een toernooi eruit. Als je dan een resultatencoach wil is hij misschien nog wel gewild op zo'n moment.

Domste wat hij zelf ooit deed was stoppen bij Belgie die toen net die gouden lichting had.

12-12-2020 16:41

wilbert17 +23476

Ik denk dat na gister Slot bedankt voor de eer en een Bundesliga club gaat trainen.

11-12-2020 14:02

Thierry20 +9993

Ik denk dat ze allemaal weten wat er mis is maar ze zwijgen allemaal.

11-12-2020 14:02

kuipie12 +706

Hopen op een investering en volgend jaar een elftal bouwen rond Bijlow Senesi Fer en Sinisterra

11-12-2020 13:58

MaartenTT +19913

Nog wel een paar, hoor.

11-12-2020 14:02

feyenoordjob +920

hoe laat stapt die op?

11-12-2020 13:57

jaivi62 +7690

Wat we op het veld zien is wel degelijk de schuld van de trainer. Niets meer niets minder. De spelers spelen allang niet meer voor de trainer.

11-12-2020 13:56

radikale +6847

Ze spelen ook niet voor de trainer, ze spelen voor Feyenoord! Daar worden ze goed voor betaald

11-12-2020 14:00

RPI +46347

Kijken als je daar wat aan zou veranderen of ze dat ineens wel kunnen voetballen

11-12-2020 14:02

flying_dutchman +213127

Het was verschrikkelijk. Ik ben eindelijk een klein beetje bijgekomen. Maar ik maak me grote zorgen voor de aankomende wedstrijd. Het schijnt niet in die botte hersenen door te dringen, dat ze er al weken geen reet meer van bakken. Als die gekke Giakoumakis het zondag op zijn heupen heeft, dan ben je gewoon weg.

11-12-2020 13:54

FeyDev +20208

*aankomende wedstrijden

11-12-2020 14:07

michiel2424 +29052

Ik maak me weinig zorgen om die griek. Ik maak me meer zorgen om hoe wij weer eens gaan scoren

11-12-2020 14:09

ladinsky +10

Advocaat er nu uitgooien heeft weinig zin denk ik. Het is gewoon een kwestie van uitzitten en hopen dat het weer de goede kant op kantelt.

Hopelijk is de terugkeer van Luis en Leroy de stimulans die het elftal nodig heeft.

Ik kijk wel uit naar de komst van Slot, maar hem nu al voor de leeuwen gooien is kansloos. Laat hem rustig de komende maanden met Arnesen eens vaststellen wat er nodig is om dit elftal aan de praat te krijgen, van welke spelers je afscheid moet nemen, en welke versterkingen we nodig hebben en kunnen halen.

11-12-2020 13:54

jabra1 +1275

Als het om afscheid nemen van spelers gaat ? Zijn er zo wel 3 of 4 die weg kunnen, om van de reserve bank nog maar niet te spreken, Vente Dieners ,cockü, Linsen Narsing?? Enzv

11-12-2020 14:04

fey4ever1948 +0

Wat er nodig is om dit elftal aan de praat te krijgen..... Geertruida Kokcu Diemers Teixeira Jorgensen Nieuwkoop Linssen en Berghuis weg doen. Advocaat gaat al weg en de rest van de staf ook opzouten.

11-12-2020 14:06

RPI +46347

Met andere woorden die is er na zondag niet meer want die wedstrijd word ook een bolwassing

11-12-2020 13:52

dre-bahia +2

kunnen we linssen zijn contract laten ontbinden?

11-12-2020 13:52

radikale +6847

Het is nu wel duidelijk dat linsen en diemers niet de spelers zijn waar we beter van worden! Wat een middelmaat

11-12-2020 13:51

feyenoordjob +920

van Diemers worden we zelfs heel veel slechter, brengt andere constant in de problemen

11-12-2020 13:58

FeyenoordNr.1 +21257

Zie net de goal weer terug. Wat een lul is die Kökcü toch joh. Je zo weg laten zetten door dat schriele ventje.

11-12-2020 13:39

NmeLineZ +10503

Niet te veel verdedigend verwachten van een AM.

11-12-2020 13:41

frankyboy +6801

Als je in aanvallend opzicht 90 minuten lang alles verkeerd doet dan telt zo’n verdedigende fout heel zwaar. Kokcu laat keer op keer zien mentaal nog flinke stappen te moeten zetten. Ook iedere keer als hij een duel verliest of pass verprutst blijft hij even staan om te balen terwijl het spel doorgaat. Kom op man, dit is geen amateursport maar zo beleefd hij, en een paar anderen het wel.

11-12-2020 13:45

onbekend +89927

Hij presteerd niet goed nee. Wellicht denkt die te makkelijk over dingen in het veld, maar hij wordt ook verkeerd gebruikt en de speelstijl werkt ook niet mee. Die jongen is een nr.10 en moet genoeg mogelijkheden hebben om iets te kunnen creëren. Ons middenveld staat te veel op 1 lijn en te ver van de aanval. Staat ook vaak aan de zijlijn geplakt zonder verdere mogelijkheden. Moeten gewoon weer terug naar een middenveld met de punt naar voren, daar komt hij het beste tot zijn recht. Het is een jonge jongen in een team dat totaal niet draait. Ik kan op die manier ook geen wonderen van hem verwachten.

11-12-2020 13:52

Bati +39531

Indd wat een wijf en zo ongelofelijk veel balverlies, ik was fan van hem, maar ik vind het echt niks bijzonders meer.

11-12-2020 13:43

Goofy1973 +3078

Kokcu is natuurlijk ook slachtoffer van de spelwijze van advocaat en dus zijn positie én is pas 19. Ik weet zeker dat Kokcu onder een andere trainer veel beter tot zijn recht gaat komen, net als andere spelers. Dit geldt feitelijk ook voor onze aanvallers, die in het spel dat advocaat voorstaat, wel heel moeilijk kunnen opvallen, immers door het inzakken dat advocaat doet, wordt de afstand tot het doel van de tegenstander wel erg groot. Daarnaast zorgt deze tactiek ervoor dat aanvallers meer lange ballen krijgen, de bal eerder geneigd zijn op te gaan halen, en dus meer afstand moeten gaan overbruggen om tot aanvallen te komen.

11-12-2020 13:59

fey4ever1948 +0

Lul niet hij is pas 19 Kokcu kan er geen ene zak van, oprotten kut voetballer. KKD.

11-12-2020 14:09

vinniev +0

Kökcu is verdedigend heel zwak. Hij moet nog maar veel naar Toornstra kijken, of oude beelden van Kuyt en Clasie.

11-12-2020 14:17

svds +33444

Oprotten met hem en met hem Jorgensen, Berghuis, Kokcu, Narsingh, Linssen, Diemers, Spajic, van Beek.. missen we geen van allen wat aan.. en dan kan je door selecteren en een paar nieuwe halen kan slot er een moi team met aanvallend voetbal van maken.

Bijlow, Nieuwkoop, Geertruida, Senesi, Malacia, Fer, Toornstra, Teixeira, Sinisterra, Bannis, Haps

Wissels, Marsman, Hall, Botteghin, Hendriks, Smeulers, Wehrmann, Burger ( terughalen ) Azarkan, Bozenik, Conteh

In elke linie 1 versterking erbij en je hebt het beter voor elkaar dan nu!

11-12-2020 13:36

tona12 +53

Sven is Cult!!

11-12-2020 13:37

svds +33444

Maar kan niet voetballen en contract loopt af dus wegwezen. Vangen wat je vangen kan

11-12-2020 13:38

frankyboy +6801

En dan zetten we Geertruida centraal. De kerel kan amper een bal aannemen , heeft een ontzettend zwakke pass en mist overzicht bij hoge ballen. Om maar te zwijgen dat hij het eerste kwartier van een wedstrijd nodig heeft om er een beetje in te komen.

11-12-2020 13:47

svds +33444

Omdat hij nooit het vertrouwen krijgt op zijn eigen plek centraal.. geef hem daar 10 wedstrijden de kans zul.je zien dat we een hele goede aan hebben groot talent. Altijd misbruikt als back of op het middenveld waar hij niet thuis hoort

11-12-2020 13:55

Willem07 +8478

Geertruida kan heel matig voetballen en dan maakt het niet uit op welke plaats je staat. Passes van A naar B zijn soms amateuronwaardig.

11-12-2020 14:03

Goofy1973 +3078

Zo met je eens...wij zijn een meester in het verkrachten van spelers, doordat we jeugd geen kans geven op de positie waar van blessures sprake is. Dat deed Gio niet en dat doet Advocaat ook niet....ik ben ervan overtuigd dat dat een factor is geweest waardoor onze grootste talenten zijn weggelopen. Door Arnesen begint het vertrouwen op kansen weer iets toe te nemen, en zijn grote talenten inmiddels weer meer bereid om bij te tekeken....alles draait om perspectief.

11-12-2020 14:03

svds +33444

En zo is het maar net! Geef een gast als Geertruida vertrouwen rechts centraal en je hebt er een hele goede aan. Tuurlijk zal hij nog wel eens een foutje maken maar dat hoort erbij. Ik vind die spajic ook geen geweldenaar had daar Geertruida het vertrouwen gegeven dan had je in de loop van het zijn een uitstekende rcv gehad die klaar is voor volgend seizoen. En van het geld voor spajic een spits kunnen huren dat was echte noodzaak. Arnesen snapt hoe het moet daar gaan we veel profijt van hebben ook als er straks een beetje meer geld beschikbaar is op de transferMarkt

11-12-2020 22:07

wilbert17 +23476

Je mag dromen natuurlijk.

11-12-2020 13:41

svds +33444

Laten we hopen dat het waar word zijn we van de meeste mislukkingen af en kunnen we echt gaan bouwen

11-12-2020 13:56

Grasspriet +2037

Wat is er mis met Spajic?

11-12-2020 14:32

svds +33444

Gewoon een huurling die niet overdreven goed is niet in pasing niet in snelheid domme kaarten pakken laat regelmatig zijn man lopen.. Geertruida had daar het vertrouwen moeten hebben en niet op posities waar hij niet thuis hoort dan hadden we nu een speler waar we op die positie jaren mee vooruit kunnen

11-12-2020 22:10

tona12 +53

Die Arnie stond met zijn zogenaamd peperdure selectie en zijn geweldige tactiek, 4 punten boven Sparta....dusssss?? Die moet ons redden? Waar is dat op gebaseerd dan, dat die kale met dat Staphorst smoelwerk ons moet redden? Doe ff normaal en laat Dickie zijn ding doen.

11-12-2020 13:34

SEYVEN +14006

Na dat korte interview op RTL gisteren mag Dick van mij optieften. Bedankt voor de inzet en houdoe

11-12-2020 13:36

Willem07 +8478

De Feyenoord-selectie is veel duurder dan die van AZ. Als ze overigens (met slot) hadden gewonnen afgelopen weekend dan hadden ze hetzelfde aantal verliespunten gehad als Feyenoord. Het toont ook aan dat ik liever niet Eenhoorn zie komen als directeur, want na het ontslag van Slot is het teleurstelling op teleurstelling bij AZ. Overigens sla ik Napoli en Real Sociedad wel wat hoger aan dan Wolfsberger en Dinamo Zagreb.

11-12-2020 13:38

tussenjaar +6205

Eens. Slot gaat helemaal lachwekkend worden

11-12-2020 13:40

Goofy1973 +3078

Ik ben ervan overtuigd dat Slot met zijn spelopvatting meer resultaat haalt met deze selectie dan advocaat.

11-12-2020 14:06

tussenjaar +6205

Absoluut niet

11-12-2020 18:46

doellijntechnologie +9500

Dicky zijn ding is nul kansen creëren tegen een laagvlieger uit Oostenrijk en de lamme en blinde van de eredivisie?

11-12-2020 13:42

Goofy1973 +3078

Haha....het voetbal dat die gasten laten zien , is 100 keer beter dan wat wij laten zien. Slot had op zeker hoger geeindigd dan wij dit seizoen.

11-12-2020 14:04

SEYVEN +14006

Na de wanprestatie van gisteren MOET er toch iemand intern een error in zijn hoofd krijgen en wat rigoureuze beslissingen nemen? Waarom gebeurt dat niet?

Contract van Narsingh moet je per direct ontbinden. Voegt helemaal niets toe. Diemers vertellen dat hij nooit meer hoeft te rekenen op een basisplaats en zich moet focussen op invalbeurten als bij een basismiddenvelder de tank leeg is. Berghuis de komende 3 wedstrijden op de tribune pleuren. Jorgensen de komende 3 wedstrijden vervangen voor Bannis, Linssen de komende 3 wedstrijden vervangen voor Azarkan etc. etc.

Creëer eens wat reuring, onderneem eens wat actie. Geef vooral ook de jeugd de kans, want we spelen NERGENS meer voor.

Maar ja. Zondag zal Dick wel weer starten met Diemers, Linssen, Jorgensen en Berghuis. Met een beetje geluk is er zelfs een plekje voor Narsingh.

11-12-2020 13:33

luc86 +3610

Advocaat maakt spelers niet beter, en dat hebben we wel nodig.

De vloeiende aanvallen dit seizoen kan ik op 1 hand tellen. Als ze een tegenstander zien dan spelen ze terug. De enigen die af en toe een mannetje voorbij komen zijn Berghuis en Gertruida.. Er wordt gewoon niet goed op de aanval getraind.

11-12-2020 13:40

michiel2424 +29052

Geertruida een mannetje voorbij komen? In welke wedstrijd was dat?

Alle ballen twee keer aannemen, kijken of ie nog vooruit kan. Kan dus niet meer want twee keer aangenomen, en weer terug naar spajic.

Iedere. Keer. Weer.

11-12-2020 14:13

luc86 +3610

Gister nog, alleen werd ie toen uit frustratie onderuit getrokken...

11-12-2020 14:27

luc86 +3610

2x trouwens. Dus ik weet niet waar jij je ogen hebt zitten.

11-12-2020 14:27

michiel2424 +29052

Twee keer maar liefst. Zozo.

Heeft hij ook al eens een goeie voorzet gegeven, als je hem dan toch met malacia gaat vergelijken?

En nee, gisteren was voor allebei niet echt een graadmeter, dus laten we het inderdaad wat breder trekken

11-12-2020 14:31

luc86 +3610

Jij zit met een blinddoek op te kijken ofzo?

12-12-2020 00:04

michiel2424 +29052

Is dat je antwoord op mijn vraag of hij al eens een goede voorzet heeft gegeven, ja?

12-12-2020 09:51

luc86 +3610

Ja want dat doet hij zo vaak.

Eerst vraag je wanneer hij een mannetje voorbij is gekomen, terwijl hij dat diezelfde wedstrijd nog lukte, in tegenstelling tot alle aanvallers die we hebben. En dan nog een vraag waaruit blijkt dat je nooit kijkt.

12-12-2020 11:53

michiel2424 +29052

Jij ziet wat je wilt zien, geloof ik.
Kom even met feiten dan: zijn laatste goeie voorzet? En op wie?

12-12-2020 14:13

luc86 +3610

Hier statistiek dit seizoen:

https://www.sofascore.com/player/lutsharel-geertruida/856739

https://www.sofascore.com/player/tyrell-malacia/825839

geertruida vs malacia
goals p game 0,3 vs 0
shots p game 0,6 vs 0,5
big chances missed 0 vs 1
Penalty won 1 vs 0
Assists 1 vs 0
Key passes 0,6 vs 0,8
Passing Accuracy 90% vs 74%
Accuracy on opposing half 85% vs 63%
Long balls and accuracy per game 2.3 (75%) vs 1.5 (46%)
Accuracy and chipped passes p. game 0.7 (50%) 1.3 (38%)
Acc. And Crosses p game 0.3 (38%) 0.8 (27%)

Alleen chipped passes en crosses geeft Malacia meer, maar niet succesvoller erin procentueel. En Malacia geeft meer key passes per game 0,2 meer....

De rest is Geertruida gewoon beter aanvallend dit seizoen. Goals, assists, passing op helft tegenstander en lange ballen. Allemaal beter. Misschien een momentopname maar om te roepen dat hij nooit goede voorzetten geeft en hij slechter is dan Nieuwkoop is feitelijk onzin.

En tot slot komt hij tenminste nog eens zijn mannetje voor bij, wat boekdelen spreekt over onze aanval.

12-12-2020 15:17

michiel2424 +29052

als je statistieken gebruikt, zorg dan dat ze evenveel wedstrijden gespeeld hebben.

Maar nu graag een antwoord op mijn vraag?

12-12-2020 19:27

luc86 +3610

Wil je zeggen dat als je 2.3 lange ballen per wedstrijd geeft waarvan 75% aankomt gemiddeld, dat hij geen voorzetten kan geven? Zo ja, wil ik graag jouw cijfers wel. Volgens mij ben jij degene die iets graag wil zien.

En het ging om de vergelijking met Malacia. Volgens mij geeft een reeks statistieken meer inzicht over wie beter is dan 1 facet.

12-12-2020 19:54

michiel2424 +29052

Ik vraag je gewoon heel simpel of hij wel eens een echt goeie voorzet geeft.

Dan kun je een heel verhaal over lange passes, korte passes, chip passes, en aantal scheten die ze hebben gelaten ophouden, maar ten eerste zijn de gespeelde wedstrijden in die statistieken niet gelijk, en ten tweede is dat dus de vraag helemaal niet.

Geertruida heeft nog nooit een goede voorzet gegeven, daar blijf ik bij.

12-12-2020 20:06

luc86 +3610

Alle ballen twee keer aannemen? Wat een onzin. Jongen speelt beter dan Malacia en na Haps de beste back. Het spreekt boekdelen dat we de laatste punten mede aan hem te danken hebben.

11-12-2020 14:29

michiel2424 +29052

Als back is nieuwkoop zelfs beter, al kan die helaas ook geen voorzetten geven.

11-12-2020 14:32

eppo +71772

Feyenoord is ziek. Doodziek.

11-12-2020 13:50

Willem07 +8478

In 2017-2018 had Wolfsberger AC een begroting van €6,8 miljoen. Feyenoord had €67 miljoen begroting. Feyenoord had een 10 keer grotere begroting en toch verlies je 2 keer kansloos tegen deze gasten. Inmiddels is de begroting van Wolfsberger wat hoger, maar de conclusie blijft hetzelfde. Dan kunnen mensen zeiken over te weinig geld, maar dat heeft er dan 0,0 mee te maken. https://www.90minuten.at/de/red/magazin/bundesliga-finanzreport/2019/so-viel-kann-der-wac-mit-der-europa-league-verdienen/ https://www.vi.nl/pro/overig/het-geldklassement-van-de-eredivisie-alle-begrotingen-op-een-rij/share/fcfcbec878

11-12-2020 13:21

BoscheBol +1

Als Wolfsberger in de Nederlandse competitie zou spelen, doen ze mee voor degradatie. Gewoon een slecht team. En ze gaan nog door ook. Gewoon omdat je niet gemotiveerd bent. Toornstra vertelde het al. Wolfsberger wilde liever winnen dan Feyenoord. Waar ben je dan mee bezig.

11-12-2020 13:29

pellevg +4433

* grager winnen

11-12-2020 13:31

Willem07 +8478

Daar geloof ik dus ergens weinig van, dat kan toch niet waar zijn? Waarom zouden die gasten niet gemotiveerd zijn om Europees te overwinteren? Er is toch veel meer mis dan 'ze hebben er geen zin in'?

11-12-2020 13:33

FR_Zweppie +232

Die van Wolfsberger zijn gewoon een stel houthakkers hoor, zit geen voetbal in! Alleen wij kunnen er zo van verliezen.....

11-12-2020 13:32

jobi +3

Marsman 6,5 Hield soms te lang de bal vast, vertraagde de opbouw
Geertruida 4 Niet sterk balvast.
Senesie 6,5 Redelijk
Spajic 4 Kwam weinig uit. zwak aan de bal
Malacia 3 Heeft wel 100 keer de bal teruggespeeld. Geen drang naar voren
Toonstra 4 Weining in het spel ook niet overtuigend.
Kökcü 1,5 Totaal niets,
Diemers 1,7 En maar draaien met de bal. bij elk bal contact.
Berghuis 1,8 Zwak, geen inzet
Jørgensen 1,5 4 ballen gehad, 5 verkloot is niets meer van wat hij was in het kampioensjaar.
Linsen 2 Harder werker , maar niet vandaag

Het was niet om aan te gluren. Onbegrijpelijk als je weet wat er op het spel staat.
En zo denk ik erover.!!

11-12-2020 13:20

uumer +385

Ook lekker wachten tot de 70 min met wisselen!!

11-12-2020 13:19

tussenjaar +6205

Sini kon niet langer en speler 13 is ook kut

11-12-2020 13:42

kuipie12 +706

Zondag gwn spelen met Azarkan Bannis en Wehrmann en nee dat zijn absoluut geen toptalenten maar het kan onmogelijk slechter gaan dan gisteren. Berghuis dan maar opstellen voorin want ja er moet toch iemand spelen en op het middenveld Toornstra en Teixeira naast Wehrmann. Het is nu echt volhouden tot de winterstop en hopen op een betere 2de seizoenshelft vanaf januari met een fitte Sinisterra Fer Haps en Bijlow en voor volgend seizoen echt hopen op een investering want anders is het gat nooit meer te dichten.

11-12-2020 13:19

JKTB +21206

Maakt weinig uit wie je opstelt met zo'n tactiek. Je moet gewoon aanvallen tegen vvv, maar ben bang dat dickie dat weer niet durft tegen de toppers uit venlo.

11-12-2020 13:26

kuipie12 +706

Ja alleen dat aanvallen heeft ook geen zin want dan maakt Feyenoord de ruimte voor zichzelf nog kleiner en dan krijgen ze helemaal geen kansen

11-12-2020 13:29

Mrunterwijst +10611

Nu komen ze amper van eigen helft af, wat heb je liever?

11-12-2020 13:42

kuipie12 +706

Dat ze beter gaan voetballen. Want als je op deze manier speelt kun je verdedigen of aanvallen dat maakt dan niet uit want je scoort namelijk toch nooit

11-12-2020 13:45

Mrunterwijst +10611

Advocaat krijgt het niet aan de praat. Sterker nog, we spelen met de week slechter

11-12-2020 14:31

JKTB +21206

In de Nederlandse competitie krijg je dan als het goed is nog steeds genoeg kansen hoor.

11-12-2020 18:04

kuipie12 +706

Nou tegen wolfsberger kregen we ook geen kansen en die schat ik niet hoger in dan 8 a 9 andere Nederlandse ploegen

11-12-2020 20:52

JKTB +21206

Was ook nog steeds een behoudende tactiek. Laatste 10 minuten ging hij vol op de aanval. Toen creërde we ietsiepietsie meer

11-12-2020 22:52

D2_Icon +3

Deze man is helemaal het spoor bijster.

11-12-2020 13:19

Djurr +2383

En Advocaat is natuurlijk een top gozer, en heeft vorig jaar Feyenoord na Jaap Stam een goede opleving gegeven. Echter had Feyenoord nooit moeten verlengen, al is dat natuurlijk achteraf. Gek genoeg hebben we naar mijn oordeel de beste verdediging in jaren, maar is het aanvallend echt te sneu voor woorden. Sowieso hoor je niet met een ongemotiveerde speler als Jorgensen te spelen. Zijn houding wordt zelfs in een gevangenis niet geaccepteerd

11-12-2020 13:18

tussenjaar +6205

Spajic was een tribuneklant bij Krasnodar

11-12-2020 13:43

Djurr +2383

Verdiep je dan maar eens goed in zijn statistieken. Roepen is makkelijk. Dit is na dit jaar gewoon weer basisspeler bij Krasnodar, tegen een beter salaris dan hij hier doet.

11-12-2020 13:47

lion63 +13797

Kunnen we niet mikken op plaats 9 dit jaar dan vermijden we iig weer een hoop nietszeggende potjes in Europa volgend jaar. Levert toch niets op behalve ergernis en frustratie

11-12-2020 13:15

tussenjaar +6205

Je slaat weer door

11-12-2020 13:44

Djurr +2383

Dit seizoen is toch klaar. Al wordt je 3e, het heeft gewoon echt geen zin. Dit Feyenoord speelt echt dit hele nieuwe seizoen /21 zo slecht. Spelers als Diemers, Kokcu, Jorgensen en Linssen kunnen gewoon echt niet. Tactisch is het kut, we spelen als een degradatiekandidaat en sterker door strijd is verleden tijd. Zelfs met publiek wordt dit niets. Feyenoord heeft een leuke historie, maar we zijn nu gewoon vergelijkbaar met ploegen als Groningen, AZ, Vitesse etc. Alleen spelen die enigszins leuk voetbal. Ik verlies liever 4-0 met strijd, dan 1-0 met dit enorme jank voetbal zonder kansen, wissels, inzicht, strijd, passie en beleving.

11-12-2020 13:13

tonian-tostian +61

Door heel f*cking europa worden we uitgelachen door die bal van Nico. Onze Deense wereldspits.

11-12-2020 13:12

michiel2424 +29052

Welnee man. Niet zo overdrijven

11-12-2020 14:18

FRthistlefield +1

Hopelijk kunnen Sinisterra en Fer snel vanaf de basis starten, want dan is de puzzel van de aansluiting middenveld naar aanval iets completer. Met Fer op 6 en Toornstra wat meer naar voren geschoven is er tenminste wat meer dynamiek en Sinsterra brengt voorin de broodnodige snelheid, diepgang en passeeracties.

11-12-2020 13:10

eppo +71772

Sini wordt kapot gemaakt in dit elftal.

11-12-2020 13:11

Alex01093 +1

Sinisterra bracht juist een actie en wat energie.
Die man gaat ons weer gelukkig maken.
Tenminste gelukkig.. zorgen voor een lichtpuntje in dit seizoen.

11-12-2020 13:15

eppo +71772

Tuurlijk, helemaal met je eens. Maar met zulke clowns om hem heen gaat het 'm niet worden.

11-12-2020 13:27

schreudje +464

En hij heb groot gelijk gewoon doorgaan want van trainer wisselen in het seizoen en zeker met deze selectie geen beginnen aan de helft is niet feyenoord waardig en de ander helft niet in staat om de rest omhoog te trekken .dit is een verloren jaar hopelijk halen ze weer Europees voetbal en dat zou dan een hele prestatie zijn ,,,alleen jammer dat je sommige spelers niet kwijt raakt door hun hoge salaris binnen nederland

11-12-2020 13:06

guykroudikorsou +8177

Sterker nog: hij plakt na dit seizoen alsnog een seizoentje eraan.

11-12-2020 13:03

wilbert17 +23476

926.000 mensen hebben die ellende gister gezien.
Goede reclame

11-12-2020 13:02

Simon75 +447

Ik zie, ook weer op fr12, opmerkingen voorbij komen als: ''Feyenoorder ben je niet voor je lul''.
Ik ben ondertussen een ouwe zak aan het worden, maar dat gelul trek ik echt niet meer. Het zijn dat soort types waardoor je nooit verder zult komen. Lekker zwelgen in het zelf kastijden, lekker 'cult' zijn. Het zit zo verweven in de club dat ik betwijfel of het wel ooit echt goed gaat komen.

Ik ben namelijk wel Feyenoorder voor mijn lol.

En waar brengt het ons? Kansloos verliezen van de nummer 9! uit Oostenrijk.

11-12-2020 13:01

eppo +71772

Voor je lul hahaha

11-12-2020 13:02

Simon75 +447

Gloeiende.....

11-12-2020 13:10

eppo +71772

Haha laten we vooral kalm blijven nu.

11-12-2020 13:10

FrNiels2017 +156350

Hahaha prachtig dit

11-12-2020 13:37

Willem07 +8478

Het is gewoon die doordrenkt bij de club, de losercultuur wordt verheerlijkt. Ik hoor er zelf ook bij trouwens. Ik zit toch weer hopend voor het scherm en de pot uit te kijken, want ..... misschien.... Voetbal kijken moet je eigenlijk doen voor je lol, maar ik ben al weken zwaar gefrustreerd en opgefokt na een wedstrijd. Teleurstelling op teleurstelling, zonder uitzicht op verbetering, al wil ik Slot en Arnesen wel de komende 3 jaar de kans geven (als hij nog komt).

11-12-2020 13:09

FeyenoordNr.1 +21257

Haha als je het wel voor je lol bent, ben je juist een masochist vriend, want veel lol valt er niet te beleven.

11-12-2020 13:15

michiel2424 +29052

Volgens mij wordt daar toch vooral mee bedoeld dat we gewend zijn te incasseren, en er ondanks alles toch elke keer weer zijn.

Dat gewend te incasseren mis ik nog weleens trouwens, maar we zijn er nog steeds, óók als het even niet voor de lol is.

Je kunt er ook te negatief over doen.

11-12-2020 14:22

tommeehh +3

Het meest vervelende vind ik, dat Feyenoord echt 0 perspectief heeft.

Zonder externe investeerders kan Feyenoord gewoon niet omhoog. Stel je voor je verkoopt Senesi straks voor 30 miljoen, ben je een x bedrag kwijt door gemaakte afspraken. Ook berghuis verkoop je straks voor 8 miljoen euro.

Hiermee kun je weer geen stappen maken..

11-12-2020 13:01

icecube +1

alsof er zoals het nu gaat een club 8 miljoen voor Ballerina Berghuis gaat betalen. Die blijft nog wel even als hij niet beter gaat spelen

11-12-2020 13:09

Willem07 +8478

Dan kopen ze toch alleen maar brandhout. Laat het maar lekker naar de klote gaan, zodat Arnesen en Slot Feyenoord uit de as kunnen laten herrijzen als een feniks.

11-12-2020 13:11

rodjeknor +5318

Dat is natuurlijk onzin. Senesi kostte 6 miljoen. Als je 'm voor 30 verkoopt, koop je er 5 voor terug. Als je die verkoopt voor 30, heb je 150 miljoen. Vertaal dat naar 11 posities op het veld. Dus er is wel degelijk perspectief.

Alleen moet je dat plan wel uitvoeren. En dat doen we ook. Minder goed dan een aantal clubs en beter dan een paar andere.

11-12-2020 13:11

Willum +0

we hebben een begroting die ondertussen PSV voorbij is gegaan. Maar wij kopen Diemers van 27 jaar en zij Mario Götze van 28 jaar...

11-12-2020 14:36

rodjeknor +5318

Er is een verschil tussen begroting en spelersbudget. Misschien is ons stadion wel 20 miljoen duurder op dezelfde begroting.

11-12-2020 17:14

FR-negenenzestig +3145

Diemers nooit meer opstellen.

11-12-2020 12:55

stamplust +24653

En ik maar denken dat ik de enige was die er geen kloten van kon. Voetballen.

11-12-2020 12:49

nickschiedamm010 +0

Alsie zo zit te kijken ken je zo meespelen, die jorgensen manman

11-12-2020 12:54

bartwijst +0

En dan te bedenken dat er mensen tégen een nieuw beleid zijn... Nee, blijf vooral nog lekker jaren zo aanmodderen

11-12-2020 12:49

eppo +71772

Een nieuw beleid? Een geheel nieuwe structuur vanaf de bodem bedoel je. Dan moet je wel een paar jaar op een zure appel bijten.

11-12-2020 12:56

BoscheBol +1

Doe je nu ook.

11-12-2020 13:21

eppo +71772

Het kan nog erger. Veeeeeel erger.

11-12-2020 13:28

k1ko +124

Alsof alles aan Dick ligt. Gedeeltelijk wel, maar voor het grote deel niet. Er staat simpelweg te weinig kwaliteit op het veld. De spelers moeten het uiteindelijk doen. Zoals Toornstra gisteren al aangaf: Wolfsberger had meer de gretigheid en de wil om de knock-out fase te halen dan ons. Dat zag je bijv aan de manier van druk zetten. Zij zetten ons onder druk als wij de bal hadden en wij zakten in als zij de bal hadden. Met zo'n instelling en tactiek win je de wedstrijd niet en dat is deels aan Dick te danken. Hij probeerde het in de rust nog om te zetten maar helaas werd het pijnlijk duidelijk dat onze spelers kwalitatief en mentaal te kort komen.

We hebben ook geen speler die een bepaalde kwaliteit (een foefje) heeft om het elftal op sleeptouw te nemen. De voorgaande jaren hadden we bijvoorbeeld de gretigheid en wil van Guidetti. De lange ballen op Pelle die vervolgens ijzersterk aan de bal was en zo nu en dan een bal erin jaagde. Iedere verdediging in de Eredivisie had het lastig met hem. De teamspirit en het willen presteren van Kuyt. De fluwelen techniek en balbehandeling van Van Persie. Het slimme en soms harde ingrijpen van El Ahmadi. Dat zijn bepaalde kwaliteiten en een vorm van leiderschap van spelers waar andere spelers zich aan kunnen optrekken. Dat hebben we nu niet, althans ik zie het bij niemand. Het is eigenlijk een wonder dat we dit Eredivisie seizoen nog niet verloren hebben.

11-12-2020 12:48

tona12 +53

Ik hoop toch echt dat we die Engert van Goede Tijden Slechte Tijden niet contracteren....die duikt direct onder de douche met Steven en die andere Ruignek. Hoezo is hij/zij met dat pijpmondje de grote redder ineens? Haal Japie terug en laat hem gewoon afmaken waar ie pas net aan begonnen was!

11-12-2020 12:44

FRtrue +20

Dick moet gewoon door. Straks weer de sterkhouders terug. Wie weet?

11-12-2020 12:40

Benjelloun +886

Je mist gewoon kwaliteit daar kan hij ook niks aan doen je hebt een spits waar je eigenlijk helemaal niks aan hebt. Jorgensen is hopeloos uit vorm Linssen komt nog geen lantaarnpaal voorbij Diemers is niet goed genoeg. Dan houd je gewoon weinig over Kocku speelde gsieteren niet ze beste wedstrijd en Toornstra was ook niet best gisteren. Advocaat is de reden dat een Summerville vertrok mijn vraag nu is of hij nou echt minder is dan een Linnsen of Narsingh. Azarkan krijgt nooit een kans omdat Linssen moet spelen elke wedstrijd omdat hij zo hard werkt.

11-12-2020 12:38

hoekieuitzoekie +21651

Je zegt dus: het ligt niet aan Dick, maar het ligt wel aan Dick.

Diemers en Linssen zijn gekomen door Dick he. Toen het afketste met Linssen na de eerste onderhandelingen werden er slingers opgehangen, maar Dick bleef nog 2 maanden zeuren want hij moest en zou komen.

11-12-2020 12:43

ernst H +4998

Precies en Diemers werd gelijk opgesteld.
Toen zette hij Toornstra er uit, wat denk je dat dat doet met de verhoudingen binnen een groep.

11-12-2020 12:46

jaivi62 +7690

Spijker op de kop. Hier is het allemaal begonnen. Diemers boven toornstra. En dan nog zeggen in de media..als het toornstra niet bevalt zoekt ie maar een andere club

11-12-2020 13:26

ernst H +4998

Ja dat ook nog.
Alsof Toornstra zo lastig is.

11-12-2020 14:11

hasil +8

Onzin. Een TD is de man die beslist of er een speler gehaald moet worden en niet de trainer. Een TD is er voor aangenomen om te beoordelen of iemand goed genoeg is voor Feyenoord. Een trainer mag vragen om versterkingen maar een TD beslist en is verantwoordelijk. Anders heb je geen TD nodig in je organisatie..

En er is natuurlijk geen trainer ter wereld die om versterkingen vraagt en dan uitgerekend Linssen en Diemers wil hebben. Advocaat heeft ongetwijfeld om beteren gevraagd.

Maar omdat Arnesen de selectie moest aanvullen en hij niets beters wist dan deze twee die vrij kwamen, heeft hij ze genomen. Arnesen is hier verantwoordelijk voor en daarom zijn deze twee gewoon miskopen van hem...

11-12-2020 12:50

hoekieuitzoekie +21651

Dacht het niet hasil. Dick wilde per se Linssen hebben en heeft dat als eis neergelegd bij het verlengen van zijn contract. Dick heeft in bepaalde mate spelers mogen halen en dan zijn Diemers en Linssen geworden.

11-12-2020 14:48
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties