''Pratto is gewoon overbodig, dat moge duidelijk zijn''

''Pratto is gewoon overbodig, dat moge duidelijk zijn''

Nu Dick Advocaat eindelijk over drie fitte spitsen beschikt, kiest hij verrassend genoeg opnieuw voor Bryan Linssen in de punt van de aanval. De rol van de gehuurde Lucas Pratto lijkt daarmee nu al voorbij bij Feyenoord. Hij mocht als enige van de drie spitsen op de bank niet invallen tijdens de 5-0 overwinning op Willem II.

Volgens de mannen van de FC Rijnmond Podcast kan daarmee geconcludeerd worden dat het einde verhaal is voor de Argentijn. "Hij mocht er zelfs niet in komen in een wedstrijd die al gespeeld was", begint Sinclair Bischop in de podcast. "Als je echt plannen met zo'n jongen zou hebben en dat hij dan inderdaad nog iets tekort komt qua ritme, dan zou je hem minuten geven. Bozeník en Jørgensen kwamen er nog in. Dat zegt genoeg over de status van die speler, die toch voor veel (huur)geld gehaald is. Gegokt en verloren."

Ruud van Os vraagt zich af of het nog een optie is om Pratto voortijdig terug te sturen naar Argentinië, maar dat is volgens Bischop geen optie. "Advocaat zal ook denken: je weet maar nooit. Als er blessures zijn, wie weet dat hij er nog gebruik van gaat maken. Maar dat het op dit moment een ongelukkig huwelijk is, is duidelijk." Daar sluit Van Os zich bij aan. "Hij is nu gewoon overbodig, dat moge duidelijk zijn."

Lees meer over
Willem II Dick Advocaat Bryan Linssen Lucas Pratto
Plaats reactie
666

Duimomlaag +678

Afscheid nemen van Pratto en Nico einde van het seizoen. Ik ben benieuwd wat Jørgen Strand Larsen zou kosten...

16-02-2021 18:19

deleted106 +19

Kan wel een goede steak bakken. Misschien verhuren aan een Argentijns steakhouse?

16-02-2021 14:48

Flash +1

Dus Dickie heeft het allemaal verkeerd ingeschat. Janken om een spits erbij maar dan met een kermis exploitant in de spits gaan lopen.

16-02-2021 09:42

Griekie +1311

Wat dus eigenlijk blijkt is dat Arnesen naar de pijpen van Dick danst. Want dit is gewoon weggegooid geld een paniek reactie na Dickies drift en huilbuien

15-02-2021 23:23

YoloFR +435

Hoe kun je zo’n iemand scouten dan

Is 32 maar loopt erbij als iemand van 60. Dan weet je toch genoeg

15-02-2021 23:05

Dommeloempia1 +19792

Pratto maakt feyenoord kampioen

15-02-2021 22:15

feyenoordos +11785

dit is de schuld van dickie die maar bleef janken als een klein kind om een spits.

15-02-2021 21:55

Griekie +1311

Ben ik het wel mee eens als hem 1 fout aangerekend kan worden is het deze.

15-02-2021 23:21

frankyboy +6801

Hopeloze en typische Feyenoordaanwinst.

Maar een nieuwe parel op de lange lijst van illustere mislukte Feyenoordspitsen. De man die meer lulde dan speelde, laat staan een goal maakte. De Beer van Buenos Aires, al jaren niet meer had gescoord, de pens heeft van een bouwvakker en desondanks de hele scoutingsstaf van Feyenoord te snel af was.

15-02-2021 20:32

ngrijpma +0

Dit is waar Feyenoord al jaren doet geld uitgeven en er voor de rest niks mee doen...
En voor Dick is dit wel gebruikelijk eerst roepen zeuren en dan pas huren of kopen......
Kom op dickie

15-02-2021 20:31

pellevg +4433

Het jaar is 2031, voetbal quiz op de vrijdag avond met je kameraden:
Welke Argentijn werd er in de winter van 2021 gehaald en kwam tot 0 goals in 4 wedstrijden?

15-02-2021 20:16

Vianen_FR +71

Tja pratto moet eerst maar eens echt fit zijn. Kan amper lopen die vent.

15-02-2021 19:56

Patta444 +23

Ik vind Pratto totaal niet overbodig..

15-02-2021 19:56

tussenjaar +6205

Roep het al maanden. Van Goud is 2 klasse b4ter dan Arnesen

15-02-2021 19:49

FR-Freggle +8

Wat een onzin, mede door de slechte investeringen na het kampioenschap heeft arnesen nu een lege portemonnee

15-02-2021 19:52

FR-Freggle +8

En met een lege portemonnee krijg je dit soort shit

15-02-2021 19:53

klick44 +18103

Was vooraf al duidelijk

15-02-2021 19:44

Thierry20 +9993

Tonnen aan salaris weg. Net als voor Narsingh en Johnston.

15-02-2021 19:34

klick44 +18103

Johnston begreep ik nog wel

15-02-2021 19:45

Kesi77 +13630

Zonde van het geld

15-02-2021 19:29

tussenjaar +6205

Klopt alleen jammer dat 95 pct hier het ook nodig vonden

15-02-2021 19:09

klick44 +18103

Zeker 70% maar goed dat ze geen td zijn

15-02-2021 19:45

tussenjaar +6205

Je leest de gekste dingen hier

15-02-2021 19:48

klick44 +18103

Zeker. Denk ook hoop trollen hier. Alles wat beweegt moet gekocht worden. Jan maat, elia,

15-02-2021 19:52

FrNiels2017 +156350

Eerder: alles wat Arnesen doet, vinden ze een goed idee

15-02-2021 21:11

klick44 +18103

Meeste ideeen vind ik ook niet onaardig hoor. Er zit teminste een idee achter. Jeugd halen die later geld kan waard wordsn. Zeker als je noet veel geld hebt. Alleen pratto kwam door drammen van dick.

15-02-2021 23:57

FrNiels2017 +156350

Ja dat laatste wordt dan meteen gezegd he. Alles wat 'goed gaat' komt door Arnesen, alles wat minder gaat ligt aan derden. Omgekeerde van bij Van Geel zeg maar.

Als Dick nou zo graag Pratto wou halen, zou hij hem dan niet iets vaker hebben opgesteld dan 1,5 keer?

16-02-2021 09:32

klick44 +18103

Van geel heeft de laatste 2 jaar natuurlijk slecht gedaan. Zonder geld heel goed, met geld slecht. Het ergste vind ik het verpauperen van de jeugdopleiding.

Ik weet niet of alle dingen van arnesen goed uit pakken. Maar vind de ideeen wel goed. Aanpakken jeugd, 021 zelstandig naar eerste divisie proberen. Paar in esteringen voor later waar er vast ook een paar niet goed gaan. En dat allesmet een paar miljoen euro.

Dick heeft wel 10geroepen dat hij erbij wil. Pratto was al zo goed als rond toen linssen en jorgensen opeens redelijk begonnen te spelen.

16-02-2021 12:07

FrNiels2017 +156350

Ach, verpauperen. Moet je kijken hoeveel eigen jeugd er in het eerste staat. En wat voor mooie accommodatie er ligt

16-02-2021 14:12

klick44 +18103

Je echt verpauperen. Accomodatie, top jeugd weg, niet meedoen met piramide, niet toepassen van nieuwe technieken. Jeugd die er nu instaat duurde 2 jaar voordat ze er staan en de meeste zijn geen jeugd meer

16-02-2021 14:20

FrNiels2017 +156350

Volgens mij stelde Van Geel toch juist die Grootscholten aan om te vernieuwen? Dat mocht alleen niet van de oude garde, gesteund door de VvF. Nieuwe accommodatie is onder Van Geel gerealiseerd. En topjeugd is altijd nog weggegaan bij een club als Feyenoord

16-02-2021 14:24

FrNiels2017 +156350

Dat ze er niet meer op hun 16e in hoeven is juist een verdienste van Van Geel. Er stonden nu op veel posiities al goede spelers.

16-02-2021 14:24

klick44 +18103

Veels te laat allemaal. Als hij all3s had gezien had hij ook gewoon mensen weg kunnen sturen.

Beter 1 mislukte speler niet kunnen halen. Complex moest al vernieuwd worden toen hij kwam. Toen was er geen geld. 3 jaar later wel. Net als de piramide. Sommige spelers die vertrokken zijn. Hebben niet eens een aanbieding gehad. Laatste jaren is er meer jeugd weggegaan dat ooit. Zelfs naar concurrenten. Arnesen geeft veel meer jeugd een contract ook door 021 maar ook andere van 16.

Was ook gewoon stront eigenwijs door vast te blijven houden om niet in piramide te gaan.

Duurt gewoon weer 4 jaar om dit recht te trekken.

16-02-2021 14:45

FrNiels2017 +156350

'Weer 4 jaar om dit recht te trekken'? Weet je nog hoe we er voor stonden toen hij kwam?

16-02-2021 15:43

klick44 +18103

Ja toen waren we de beste opleiding van Nederland

Een copy paste stukje:

De Feyenoord jeugdopleiding heeft niet zo’n rijke historie als die van Ajax. Er braken wel Internationale toppers door, maar zo talrijk als bij Ajax waren ze niet: Wim Jansen (foto), Giovanni van Bronckhorst en Robin van Persie waren de enige uit de eigen jeugd doorgebroken spelers van internationale allure.

Toch heeft de Feyenoord Acedemy de laatste jaren een flinke inhaalslag weten te maken, mede aangezwengeld door de financiële problemen van 2009. Fer, Wijnaldum, Clasie, De Vrij, Martins Indi en Castaignos werden in die periode voor de leeuwen gegooid en voor de langere termijn pakte dit goed uit, gezien de grote transfersommen die zij later opleverden en mede hierdoor Feyenoord uit de schulden hielpen.

De jaren daarna bleef de Feyenoord academy talenten voortbrengen die soepel instroomden in het 1e elftal: Vilhena, Karsdorp, Kongolo en Boetius lieten zien dat zij het niveau aankonden. Ook spelers die ooit deel uitmaakten van de opleiding (Bruma, Ake, Rekik, De Roon en Jansen) wisten elders door te breken. Van 2010 t/m 2014 wist Feyenoord dan ook 5x de prijs voor beste jeugdopleiding in de wacht te slepen

16-02-2021 16:46

FrNiels2017 +156350

Wie was er TD van 2011-2014?

En wat is het nou? Moest er nou vernieuwd worden? Of moesten we vasthouden wat we hadden? Of is het gewoon: als we maar net kunnen doen alsof Van Geel iets verneukt heeft?

En je snapt best dat ik bedoelde: hoe stond onze nagenoeg failliete club er in zijn geheel voor?

16-02-2021 17:21

klick44 +18103

jij begrijpt ook wat ik bedoel maar ik denk dat we het niet eens gaan worden. Je hebt wel een aanloop nodig op de beste te worden of denk je dat dit gelijk gaat?

in het begin heeft Martin het prima gedaan. maar daarna gewoon slecht. Door de jeugdopleiding heeft hij een hoop geld binnen geld om het vervolgens te laten verpauperen

16-02-2021 18:21

FrNiels2017 +156350

In het begin heeft hij geen cent uitgegeven, maar met slimme 'aankopen' (vaak huur of transfervrij) en jeugd jaar na jaar een selectie neergezet die beter kon presteren dan in de jaren dat het geld met bakken tegelijk over de balk werd gesmeten. Of niet soms? 6e, 7e, 6e, 4e, 10e - enter Van Geel: 2e, 3e, 2e. Financieel gezond, prijzen, elk jaar zwarte cijfers, elk jaar positief transferresultaat, elk jaar top 4, 2 nieuwe topaccommodaties (eindelijk), eerste kampioenschap in 18 jaar. Dát zijn de feiten.

Naar mate een club (weer) meer geld krijgt wordt het minder noodzakelijk om jeugd in te passen en komt er dus minder aandacht voor de jeugdopleiding in de pers - waardoor het minder waarschijnlijk wordt dat je zo'n flutprijs wint voor de beste jeugdopleiding. Desalniettemin komt er nog steeds veel meer (goede) jeugd door dan in de jaren 90 en 00, of niet soms?

16-02-2021 19:40

CROOSWIJKER +14721

Blijf het toch raar vinden dat het al jaren/eeuwen niet lukt om een fatsoenlijke spits op te leiden. Bij psv leiden ze aan de lopende band goeie spits op bij ons breekt er nooit een spits door.

15-02-2021 19:04

maaartijn +15741

Advocaat heeft geen plannen.

15-02-2021 18:32

nolfr010 +0

Bozenik in de spits lekker sterk geworden die pik en altijd op de goede plek.

15-02-2021 18:25

Fabertje +505

Hij zag er een stuk sterker en gespierder uit.
Goed bezig

15-02-2021 19:58

deleted106 +19

Beetje gay dit.

16-02-2021 14:52

Fabertje +505

Gay of niet, boeiend
Dat hij gespierd met gay associeert zegt meer over jou :-)

16-02-2021 22:41

Frobl +11602

Weggegooid geld kon je al verwachten voordat ie kwam met twee goals per seizoen. Belachelijk dat ie gehaald is weet niet wie hem gescout heeft.

15-02-2021 17:32

Ray1988 +545

Misschien had je dan toch de gok kunnen nemen met die Griek van vvv

15-02-2021 17:48

hasil +8

Die Ruud van Os is wel dom natuurlijk. Die Pratto wil best terug maar wel als je hem de volle mep uitbetaald. Dat geld ben je toch al kwijt zal de club redeneren en wie weet raken er een paar geblesseerd...

15-02-2021 17:27

fluub +8788

Overbodig, maar kan ook gewoon niks met een bal. Campingvoetballer. Wat zullen ze gelachen hebben in Argentinie.

15-02-2021 17:24

dexter1908 +9612

En hij kan er geen kut van. Nog trager dan van Beukering deze man.

15-02-2021 17:15

Tristanvh010 +5928

Door pratto is Jorgensen beter gaan spelen

15-02-2021 17:05

fr1985 +6300

Inderdaad. Als die daardoor een beetje leuke seizoenshelft heeft maakt je er uiteindelijk inclusief de huursom voor Pratto toch netto winst mee.

15-02-2021 17:13

wilbert17 +23476

Op de boot zetten naar Argentinie

15-02-2021 16:59

nlx78 +1758

Die gasten vliegen liever over de oceaan.

15-02-2021 17:16

wilbert17 +23476

In covid tijd lekker de boot op.

15-02-2021 17:20

Spijksupporter +6550

Argentijnen die vliegen komen niet altijd aan begreep ik.

15-02-2021 17:25

wilbert17 +23476

Haha scherp!

15-02-2021 18:23

nlx78 +1758

Dat was waarom ik het zei. Maar helaas is dat weer een van de gruwelen van de mens. Die mensen werden zonder kleding (ik denk vanwege identificatie) van een paar km hoogte gedropt.

Op zich een goede manier om van mensen af te komen, wat ik dan niet begrijp is dat er allemaal verslagen over werden gemaakt, zelfde met die vernietigingskampen in Duitsland. Veel zijn later veroordeeld omdat het 'gelukkig' allemaal in rapporten stond wie wat gedaan had, voor zover ze die dossiers niet verbrand hadden.

17-02-2021 14:26

martien snellen +590

Ontbinden contract en weg met die overhaaste aankoop.

15-02-2021 16:59

FR4everandalways +123136

Is geen aankoop. Hij is gehuurd voor een half jaar. Gegokt en verloren, gebeurt weleens in het voetbal.

15-02-2021 17:05

nlx78 +1758

Met Arne "Slot' gaan we nog veel gokken dan.

15-02-2021 17:17

JonDahlTom +649

Slot? Geen belletje?

15-02-2021 19:14

FR4everandalways +123136

Nee had de link niet gelegd. Maar misschien komt dat omdat ik geen gokverslaafde ben. Lol

15-02-2021 19:36

nlx78 +1758

Slot is gokkast in het Engels, vandaar die link.

17-02-2021 14:24

Kings010 +7681

Wat een paniekreactie weer en dan een dikke niet fitte spits huren. Wat een beleid heeft onze club keer op keer.

15-02-2021 16:56

fey4ever1948 +0

Jammer dan. Linssen doet het prima.

15-02-2021 18:28

VDVD +20362

Bigger, Slower Pratto!

15-02-2021 16:55

BuitenkantPaal +1398

Volledig terecht trouwens dat Linssen in de spits staat nu

15-02-2021 16:50

Wietse +24029

Heeft inmiddels 7(?) goals - allemaal na de winterstop gescoord..

15-02-2021 16:53

pace96 +5485

3 van Heerenveen was voor de winterstop

15-02-2021 16:55

Wietse +24029

O ja.. dan 4 na de winterstop. Ook niet slecht.

15-02-2021 16:56

RicoFR36 +26646

Nee. Heeft er nog eentje voor de winterstop gescoord. Heeft er 3 na de winterstop gemaakt. Dus geen 7. :P

15-02-2021 17:04

ladinsky +10

4 voor de winterstop, 3x tegen Heerenveen en uit Willem2 dacht ik ook.

Dus 3x na de break, gescoord tegen PSV en Willem2 en voor de beker tegen Heracles.

15-02-2021 17:04

Wietse +24029

Ik had het makkelijk voor mijzelf moeten houden: hij heeft 7x gescoord in een beperkt aantal wedstrijden. :p

15-02-2021 17:14

RicoFR36 +26646

Beperkt aantal wedstrijden? Haha. Hij heeft volop veel gespeeld.

Matige moyenne hoor...

15-02-2021 18:17

Jelrik +799

Het begint ingewikkeld te worden

15-02-2021 17:52

Uberhaupt +1

Hij heeft de afgelopen wedstrijden meer gescoord dan de rest...

15-02-2021 17:16

BuitenkantPaal +1398

Het was een beetje een paniekaankoop..
Maar wie had gedacht dat Linssen zou gaan renderen, en Jørgensen weer glimpen van zichzelf ging laten zien

15-02-2021 16:49

Kevss +0

500K voor niks. Ongelooflijk

15-02-2021 16:46

akround +1571

Chille muziek zeg.. https://sptfy.com/dSTr

15-02-2021 16:44

SebastiaanS +3791

Pratto lekker voor de breedte als alles weer eens niet beschikbaar is, wat nog wel eens gebeurd. Overbodig zou ik niet zeggen.

15-02-2021 16:40

svds +33444

Is gewoon terecht dat Linssen start op dit moment gewoon de beste spits, begint zijn draai te vinden te scoren veel gevaarlijke acties. Zegt alles over Jorgensen en Pratto. Zo snel mogelijk Jorgensen verkopen deze zomer en Pratto terug naar River. In de voorbereiding Bozenik klaar stomen die jongen heeft zich fysiek al sterk ontwikkeld zag je gister en al bewezen dat hij een goal kan maken niet voor niets ook 4 miljoen voor betaald. Linssen ideaal om er bij te hebben dan. Haps verkopen Sinisterra gewoon basis op links Malacia linksback. Berghuis zal wel gaan voor die 4 miljoen. Kokcu verkopen dan heb je toch al met al zo'n 20 miljoen binnen waarvan je de helft waarschijnlijk kan inversteren. 2 cvs rechtsback, linksback opvolger Berghuis nodig en spits nodig Arnesen zal creatief moeten zijn.

15-02-2021 16:37

hasil +8

Bozenik was geblesseerd, Jorgensen was ziek, zwak of misselijk en Linssen raakte letterlijk geen pepernoot. Om te voorkomen dat je helemaal geen spits meer had vond ik deze huur begrijpelijk. En toekomst heeft hij na dit seizoen natuurlijk niet. Dat weet en wisten zowel club als speler. Het was een tijdelijke zaak. En die Pratto zal er best nog een heel leuk zakcentje aan over houden. Feyenoord zal in ieder geval keuzes moeten gaan maken wat het met die Bozenik en in het verlengde Jorgensen wil. Bozenik moet hoe dan ook ergens gaan spelen. En zo'n Linssen schikt zich wel in zijn rol als invaller en komt dan ook nog wel aan voldoende speelminuten.

15-02-2021 16:36

onbekend +89927

Gewoon een idee mochten we echt niet veel te besteden hebben, maar Burgzorg van Heracles, zou je daar geen prima spits van kunnen maken? Jong, sterk, snel, technisch en kan goed meevoetballen. Wat trainingen met v.Persie. Heracles heeft vaak goede aanvallers. Zou zomaar een nieuwe Dost, Weghorst kunnen worden met wat meer voetballend vermogen. Zie ook liever een echt goede spits, maar is een interessante speler.

15-02-2021 16:26

medtown +5946

Je hebt hem 1x gezien tegen Ajax en je denkt dat hij goed is?

15-02-2021 16:28

onbekend +89927

Heb hem buiten de samenvatting niet gezien tegen 020 juist.

15-02-2021 17:19

dre-bahia +2

kijk ff zijn intervieuw waar verbeek van spoog. dan neem je denk wel je woorden terug

15-02-2021 16:30

Frankster +20957

Leuk in een counterploeg

15-02-2021 16:44

JDJ +17950

Bijna geen enkele speler staat er direct. Zelfs een ervaren speler als Pratto heeft een periode nodig zich aan te passen en te wennen. We hebben van meer spelers na een of twee wedstrijden gezegd dat ze eer weinig van kunnen: Voorbeelden: SInistera, Linssen, Senesi zijn in de pers en ook hier door ons afgemaakt al na enkele wedstrijden.

15-02-2021 16:24

Bati +39531

Dat is handig dan he, is die gewend en is nog een maand te spelen

15-02-2021 16:26

JDJ +17950

Was ook alleen maar om Advocaat te pleasen. Idd dom besluit.

15-02-2021 19:05

denuance +107

Ik was vanaf het begin af aan kritisch op deze deal, maar vind het ook weer te vroeg om het tot een fiasco te bestempelen. De spitsen die in de selectie zitten zijn beter gaan spelen sinds Pratto er is. Dat lijkt me toch winst. Concurrentie doet wat met je, kan ik me voorstellen. Jorgensen had de eerste seizoenshelft Bannis en Vente achter zich zitten, die publiekelijk werden afgekraakt door Advocaat, en Linssen raakte geen pepernoot. Jorgensen kon met twee vingers in zijn neus trainen en alsnog basis staan. Dat is sinds de komst van Pratto (en de terugkeer van Bozenik) veranderd.

Daar komt bij dat die man 1.2 miljoen volgers heeft op sociale media. Prima naamsbekendheid voor Feyenoord lijkt me.

15-02-2021 16:23

IJzerenKees +129646

altijd goed om achter de hand te hebben
dat linssen zo zou gaan spelen is ook wel verassing

15-02-2021 16:20

hoekieuitzoekie +21651

Pratto was vooral een dure manier om tegen Dick te zeggen: "Bek houden nu, hier heb je je spits".

15-02-2021 16:19

Bati +39531

Lkkr geld over de bal gooien joh, waardeloos voor.die paar maandjes huren echt bizar

15-02-2021 16:18

Van_Geel +18440

Had dan wat tonnen erbij gelegd en Pelle gehaald, als Pelle je 2e maakt, heb je je geld dubbel en dwars terug.

15-02-2021 16:18

hasil +8

los van het sportieve kan Feyenoord zo'n salaris zich niet permitteren...

15-02-2021 16:39

Van_Geel +18440

Klopt het was ook meer een droom.

15-02-2021 17:45

teauvenoir +78113

Daar had ik meer van verwacht. Ik volg het Argentijnse voetbal al een jaar of 10 vrij aardig en vond dit echt wel een slimme huurdeal: Pratto zag ik toch wel als een verbeterde versie van Mariano Bombarda. Hoe hij een paar jaar geleden bij Velez Sarsfield speelde was ronduit indrukwekkend. En een jaar geleden was hij nog de grote held in de dubbelstrijd tegen Boca. Ik wist wel dat ie redelijk op leeftijd was en slijtagetrekjes begon te vertonen, maar dacht dat hij in dit spitsenwalhalla van de ED wel eens zou kunnen excelleren.
Heb ik me toch totaal op verkeken: hij heeft weinig tot niks laten zien, is langzamer dan ooit en oogt niet fit. Inderdaad afgekeurd.

15-02-2021 16:17

HarryenGerard +2666

Dank voor je observatie, wij hebben natuurlijk geen idee wie Pratto is.

15-02-2021 16:32

Jaapie22 +3055

Dikke Pratto

15-02-2021 16:17

1234567890 +173197

Met veel gejuich binnen gehaald en overbodig blijk nu zonde van de Euro's

15-02-2021 16:17

Roaldinho +1762

Hahahahaha Sinclair Bischop. De peenvogel die zei dat Pratto er 12 ging maken in 20 wedstrijden. #koekoek

15-02-2021 16:16

klompus88 +20272

Toch wel lullig voor hem

15-02-2021 16:15

Van_Geel +18440

Want? Als je niet presteert/goed genoeg bent, dan zit je op de bank. Dat is voetbal. Daarnaast krijgt hij meer knaken dan wij in 10 jaar.

15-02-2021 16:17

ladinsky +10

Tja, de voetbalwereld is keihard. Je moet wel presteren natuurlijk, maar deze man is gewoon niet (wedstrijd)fit en bovendien veel te zwaar.

Nu kan hij alleen fit worden door te spelen maar daar heeft Feyenoord bij een huurspeler terecht even geen boodschap aan. Wij zijn geen revalidatiecentrum natuurlijk.

En met zijn salaris hoef je ook weer niet zoveel medelijden met deze kerel te hebben. Dan hoort dat erbij.

15-02-2021 16:19

Mrunterwijst +10611

Wederom een sterk staaltje geldverspilling

15-02-2021 16:14
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties