Beoordeel de spelers van Feyenoord met een cijfer

Beoordeel de spelers van Feyenoord met een cijfer

Feyenoord is er zaterdagavond niet in geslaagd om hekkensluiter FC Emmen opzij te zetten. Voor rust kwam het op voorsprong door een van richting veranderd schot van Orkun Kökcü, maar zakte na rust ver in. De gelijkmaker uit een strafschop van Michael de Leeuw kwam de ploeg daarna niet meer te boven.

[mom=868]

Plaats reactie
666

Equinox +50349

Minstens een half jaar salaris inleveren, slappe veel te duur betaalde klootzakken, als er ook maar 1 euro van supporters wordt afgetroggeld en zij leveren niks in dan is het feest.

21-03-2021 13:30

FC_Tatabanya +1793

Jammer dat Dick geen cijfer kan krijgen met z'n laffe wissels

21-03-2021 08:51

Likkertjedap +1

Allemaal een 1 wat een slap gedoe

21-03-2021 01:03

Huisman +24887

Gooi de kaarten maar op tafel, voor een potje klaverjas

21-03-2021 00:08

Wieckbud +2228

Toornsta en Malacia speelden een goede 1e helft, vrijwel alles goed gedaan. 2e helft had Toornstra re veel balverlies en ging Malacia weer te veel lopen en moeilijke dingen doen. Jammer want de 1e helft was Toornstra veruit de beste en Malacia een goede 2e

20-03-2021 23:58

mdgrdam +12850

Uiteindelijk was over de gehele wedstrijd Berghuis de beste: meeste doelpogingen, meeste dreiging, meeste dieptepasses en meeste voorzetten.

21-03-2021 00:27

Willem10 +11981

Pas in de 82/83e minuut gaat hij offensief wisselen/spelen. Bozenik heeft met twee balcontacten meer gedaan dan Linssen in 82 minuten. Advocaat is echt destructief bezig. Wat een angsthaas.

20-03-2021 23:38

Willem10 +11981

Toornstra verdiend wel een voldoende. Als enige met Marsman.

20-03-2021 23:33

Rotterdam1983 +5762

En hij verdiend ook de aanvoerdersband

21-03-2021 06:23

Willem10 +11981

En contact verlenging.

21-03-2021 11:41

Rotterdam1983 +5762

Ja dat ook.Zet hem in een team die meerendeel de bal goed kan rond laten gaan en niet loopt te kutten.Dan speelt Jens ook meer op zijn kwaliteiten

21-03-2021 11:51

paulus56 +255019

Heb ze allemaal een 10 gegeven serieus heb ik toch een beetje leedvermaak teringzooi

20-03-2021 23:17

Zuidbewonert +409851

Hahahahahaha love it

21-03-2021 00:01

mdgrdam +12850

Op basis van objectieve maatstaven (allerlei statistieken) was Toornstra de slechtste speler. Maar op FR12 is hij bijna standaard de beste. Marsman heeft een foutloze partij gekeept en probeerde het tempo erin te houden. Zelfs hij krijgt een onvoldoende. Berghuis heeft zes goede kansen gecreëerd. Dan is een 2,8 overdreven laag. Het puntverlies van vooral te wijten aan slecht spel van Linssen en meerdere fouten van Geertruida. Teixeira speelde nog onwennig en daardoor matig. Senesi en Malacia speelden ook bepaald geen sterke wedstrijd.

20-03-2021 23:14

Willem10 +11981

Weet niet waar jij de wedstrijd van Jens op baseert, maar die heeft praktisch foutloos gespeeld. Amper een bal ingeleverd. Aantal intercepties, mooie passing etc.

20-03-2021 23:35

mdgrdam +12850

Die app heet FotMob. Waardering: 6,6. Dat is een ruime voldoende. Alle anderen scoren hoger. Passnauwkeurigheid 88%. Ik heb hem zelf een 6 gegeven. De meesten zullen het onbegrijpelijk vinden maar ik heb Marsman en Berghuis een 8 gegeven. Dit puntverlies was vooral te wijten aan Geertruida: toch nog een 4.

21-03-2021 00:15

Wijnstekers61 +208

Berghuis was weer een drama. Net als Sini. Linssen heeft geen bal gehad. Sneu dat je he spitsen niet weet te bereiken. Malacia kan beter naar Circ du Soleil met zn gedraaf en rare onbegrijpelijke acties.

21-03-2021 00:16

mdgrdam +12850

Onderbouw dat eens dat Berghuis een drama was. Na drie minuten al bijna de openingstreffer. Halverwege eerste helft suist er een bal rakelings over de lat. Een kwartier voor tijd zet hij Linssen vrij voor Verrips. Even daarvoor perfecte corner op Sinisterra. Tien minuten voor tijd een bal rakelings naast. Meeste doelpogingen en meeste voorzetten en weinig balverlies voor een aanvaller. M.a.w. een dikke voldoende. Linssen nauwelijks gezien, Sinisterra dreigend maar ook slordig. Nu jij met je onderbouwing van drama.

21-03-2021 00:21

Likkertjedap +1

wat een lulkoek zeg allemaal een 1, wat een slap gedoe was dit joh

21-03-2021 01:05

Wijnstekers61 +208

Als de graadmeter het aantal doelpogingen is, dan spelen Marsman, Botteghin, Senesi etc dus altijd slecht? Kijk nog eens rustig terug en tel t aantal verkeerde loopacties, de slechte kaatsballen, het aantal keer balverlies, het nalaten om druk te zetten, het achterwege laten van arbeid etc. Hij was gewoon niet goed en we mogen van hem veel meer verwachten. Natuurlijk ligt t ook aan zn medespelers (t is n teamsport) maar ik heb me echt zitten ergeren aan Malacia (hoop gedraaf, dom balverlies), Sinisterra (niet 1 voorzet, liep alleen de looplijnen van Linssen dicht) en Berghuis. Linssrn was zeker niet aanwezig, maar hij heeft ook niet 1 bruikbare bal gehad. Niet 1. Dat mag je met name de buitenspelers verwijten naar mijn mening.

21-03-2021 10:28

mdgrdam +12850

Voor iedere positie geldt een andere graadmeter. Moet ik dat echt gaan uitleggen? Vooruit: Marsman moet ballen tegenhouden en de verdedigers moeten schoten blokken, tackelen op de bal en de opbouw van achteruit verzorgen. Daar moeten zij op worden beoordeeld. Over verkeerde loopacties valt moeilijk te discussiëren. Ik weet niet waar je de afgelegde kilometers kunt vinden. Dat laatste is ook niet zo interessant. Veel goede acties is belangrijker dan rennen en vliegen over het veld. Berghuis had net zoveel balcontacten als Sinisterra en Linssen bij elkaar opgeteld. Hij blijkt dus beter aanspeelbaar te zijn. Dan valt het toch wel mee met de arbeid en de looplijnen? Berghuis werd trouwens één keer goed gelanceerd door Sinisterra in de tweede helft maar hij schoot wel erg ruim naast. De wedstrijd was bij tijd en wijle saai. Mogelijk heb je niet altijd even goed opgelet. Passnauwkeurigheid van Berghuis was 89%. Dat is voor een aanvaller heel hoog. Je mag ook niet van een aanvaller verlangen dat het 100% is, zeker niet omdat Berghuis vaak wat probeert te forceren. Je moet echt eens wat positiever gaan kijken naar Berghuis.

21-03-2021 14:22

tuur71 +337

Bijna geen balverlies!? Hij had vier keer balverlies in 5 min. Ja alles wat je opsomt is waar behalve dat hij goed speelde. Wat even serieus wat je opsomt mag hij toch ook gewoon brengen tegen Emmen?

21-03-2021 13:17

mdgrdam +12850

Zijn passnauwkeurigheid was 89%. Dat is voor een aanvaller heel hoog. Iedere voetballer verliest wel eens een paar keer de bal in 90 minuten. Het lijkt wel of dat alleen voor Berghuis een doodzonde is. Berghuis heeft grotendeels gedaan wat hij moest doen, alleen de afwerking moest iets beter. Hij weet ook wel dat hij een of twee had moeten scoren. De darter die drie keer 3 mm onder de triple 20 mikt, weet ook dat die drie worpen niet goed genoeg zijn terwijl het toch niet ver van een 180 af zit. Bij voetbal draait het ook om kansen creëren voor teamgenoten en dat was dik in orde bij Berghuis.

21-03-2021 14:30

johanna +131

waar kan ik advocaat waarderen het is echt op kan team niet meer motiveren
is maar 1 oplossing maand lang geen salaris voor spelers daar moet je voor werken

20-03-2021 23:14

Equinox +50349

1 maand? Half jaar. Ze presteren allemaal niks nada niente en krijgen vorstelijk betaald.

21-03-2021 13:32

1234567890 +173267

Laatste wedstrijd die ik heb gekeken ,als de club nog bestaat kijk ik volgend seizoen weer.

20-03-2021 23:11

cavello1908 +515

Morgen weer lekker lachend een rondootje doen op training

20-03-2021 23:11

cavello1908 +515

Berghuis we wisselde goede momenten af met slechte
Heb geen goede momenten gezien vandaag

20-03-2021 23:10

royeboy +7970

Maar weer eens 11x een 1 uitgedeeld.

20-03-2021 23:09

FRSieb +87705

Als er geen avondklok was sprong ik van de brug.

20-03-2021 23:07

paulus56 +255019

Is het dak van je huis niet hoog genoeg.:-)

20-03-2021 23:10

W v H +0

Ja maar als je dood op straat ligt krijg je alsnog een bekeuring.

20-03-2021 23:32

Equinox +50349

Vanwege het niet kunnen tonen van een ID ;)

21-03-2021 13:34

Equinox +50349

Hij is waarschijnlijk te dik en stuitert dan terug.

21-03-2021 13:33

FRSieb +87705

Ik heb van Feyenoord een hard hoofd gekregen.

22-03-2021 10:03

sebastiaan1980 +1687

Oké je hebt momenten dat Emmen er best sterk uit komt maar je hebt de boel best onder controle.
Texiera wel te laag cijfer hier want die jongen deed het best goed.
Je krijgt een penalty tegen die 100% onzin is hij loopt niet eens richting goal.
Dick zorgt voor een negatieve sfeer in het team hij praat zijn eigen team de grond in en hemelt de tegenstander op.

Dick out en de kopjes kunnen weer omhoog je zakt nu telkens verder weg.
Wanneer je van psv kunt winnen wisselt die niet.
Nu jorgensen op het middenveld en een buitenspeler in de spits dat kan toch niet

20-03-2021 23:07

tuur71 +337

Hou eens op man! Geertje gaat gewoon lomp vol op zijn voet staan. Dat is gewoon een penalty waard hoor. Wat veel vervelender is, is de vraag waarom een linksback helemaal in de 16 van Feyenoord kan komen? Het antwoord is dat de rechtsbuiten hem heeft laten lopen. Weet je ik wil Berghuis niet afbranden. Berghuis is een erg goede voetballer en misschien wel een van de beste rechtsbuiten van de afgelopen 10 jaar. Helaas heeft hij alleen zo'n verschrikkelijke kut mentaliteit dat hij helemaal denk dat hij de baas is. Dat gedrag vertoonde zelfs Kuyt en van Persie niet en die waren toch echt stukken beter dan meneer Berghuis. Ondanks dat hij goed is verpest hij de sfeer met zijn maniertjes en zijn gedrag richting de trainer. Je kan het misschien niet met de trainer eens zijn maar aan het einde van het verhaal is die toch de baas. Berghuis moet beseffen dat hij momenteel speler is en geen trainer. Mocht hij het er niet mee eens zijn moet hij zijn beklacht doen bij Arnessen. Als die hem niet steund moet hij gewoon zijn werk doen zoals hem dit wordt opgedragen en dan verder gewoon zijn bek houden. Je ziet dat dit ook gebeurt bij Barcelona met Messi. Die bemoeit zich ook met van alles en als het hem niet zint gaat hij muiten. Berghuis is alleen niet zo goed als Messi en kan zich dat dus niet permiteren. Mett zijn huidige gedrag zorgt hij voor verdeeldheid in de groep en de groep heeft daar duidelijk last van. Dus als ik Advocaat was zou ik hem er lekker eens een potje naast zetten. Helemaal klaar met die gast.

23-03-2021 14:46

sebastiaan1980 +1687

Nou het is toch de trainer die voor de negatieve sfeer zorgt.
Telkens verliezen zorgt voor een slechte sfeer en daar is hij echt verantwoordelijk voor.
En het klopt als hij vind dat berghuis het niet goed doet moet hij hem eruit halen maar ook dat doet hij niet dus heeft hij zelf alles in de hand maar doet er niks aan

23-03-2021 17:08

nevergiveup010 +1377

ga je schamen
stelletje prutsers
stelletje amateurs
collectieve wanprestatie
tegen de nummer 18
zo mag je blij zijn als je 5 e nog wordt

20-03-2021 23:07

Van_Geel +18440

In Stam zijn periode was 1 ding duidelijk, Haps kan voorin vanaf de linksback positie voor goals en dreiging zorgen.
Tegen een b-club als Emmen kan je hem toch vee l beter opstellen dan Malacia???

20-03-2021 23:07

1234567890 +173267

FcG staat achter

20-03-2021 23:06

Raydh +1886

Goed gezegd Hugo.Het is op. Klaar done.

20-03-2021 23:06

Cluip +5843

Een seizoen zonder promovendi, dit was onze kans om mooi te eindigen

20-03-2021 23:05

PapaKevin83 +15296

Been neemt het ook weer op voor Dick. Borst zegt tenminste wat wij denken

20-03-2021 23:05

cavello1908 +515

Nog 7 competitie wedstrijden en dan misschien nog 4 extra wedstrijden

20-03-2021 23:04

Spiderpig +174618

Denk 2 extra wedstrijden

20-03-2021 23:05

Den-Fan1975 +320

En de playoffs hebben wij nog nooit goed gespeeld

20-03-2021 23:06

BilalBasacikogulu +0

Of we moeten nu alles zetten dat we elke wedstrijd gaan winnen ;)

20-03-2021 23:07

Den-Fan1975 +320

Tja. Dan moetverveerst getraind worden op iets van samenspel. En niet alleen op achteruit rennen.

20-03-2021 23:11

1234567890 +173267

Was Been beter dan Dick

20-03-2021 23:04

Spiderpig +174618

Liever dat ze, 10e worden... Heb je tenminste geen playoffs

20-03-2021 23:03

peturrrr +0

Berghuis slechtste van allemaal en de meest onwaardige aanvoerder aller tijden

20-03-2021 23:03

FR22 +3255

Alle eentjes.....

20-03-2021 23:03

doctordesktop +9268

Jullie hebben allemaal een onvoldoend.

20-03-2021 23:03

pierdiemar +0

O nee toch niet

20-03-2021 23:04

vangobbel +6957

Voor iedereen die moord en brand schreeuwde dat Geertrutta niet is geselecteerd voor Jong Oranje : Kijk Feyenoord - Emmen even terug.

Wat een drol van een rechtsback blijft dat toch. Soms best geod, maar meestal zo matig die gozer.

20-03-2021 23:03

sinisterror +1

Houd je er rekening mee dat hij ook geen rechtsback is?

20-03-2021 23:04

Brambino +20519

Ja dan moet je maar de helft van de ballen aan de tegenstander geven? Omdat je niet in het midden staat? Als je in het midden staat gebeurt dat niet?

20-03-2021 23:05

vangobbel +6957

Zal best, maar ook centraal zou het één grote bron van onrust in je elftal zijn die jongen....

20-03-2021 23:06

Brambino +20519

Kun je nagaan dat mensen hem hier centraal willen zien?

20-03-2021 23:05

vangobbel +6957

Jij bent ook geen fan van Geertrutta?

20-03-2021 23:06

Brambino +20519

Die jongen kan fysiek leuk mee, voetballend kan ie er gewoon geen klote van.

20-03-2021 23:08

vangobbel +6957

Wij zijn het helemaal eens zie ik al.....

20-03-2021 23:21

Juventara +12127

Het is dan ook geen rechtsback. Fuck advocaat

20-03-2021 23:05

vangobbel +6957

Geertruida is een drol van een speler. Waar je 'm ook neerzet.

20-03-2021 23:07

Juventara +12127

Ja absoluut, vandaar dat hij ook altijd in alle golden boy lijstjes komt te staan. In potentie een topspeler, wordt volledig verkracht door

20-03-2021 23:08

Brambino +20519

In het midden gaat hij niet ineens minder ballen ik de voeten van de tegenstander spelen en ballen feilloos aannemen.

20-03-2021 23:09

Juventara +12127

Wat grappig, alle wedstrijden dat hij wel in het centrum stond leverde hij nagenoeg niets in en stond hij positioneel veel beter. Hmmmmm

20-03-2021 23:10

Brambino +20519

Je bedoelt die ene wedstrijd??

Hahahaha. Schei uit man. Loopt gewoon keer op keer te blunderen.

20-03-2021 23:18

Juventara +12127

Goh, jij kijkt wel goed naar samenvattingen. Ik heb het niet alleen over Feyenoord 1

20-03-2021 23:19

Brambino +20519

Haha jij gaat wedstrijden in de jeugd erbij halen????

20-03-2021 23:22

FeyDev +20217

Ik dacht dat wolfsberger het dieptepunt was. Helaas

20-03-2021 23:02

tvdn03 +490

Zou het bijzonder vinden als Berghuis volgend seizoen nog met zo’n ploeg wil spelen. Hoop dat ie blijft

20-03-2021 23:02

sinisterror +1

Ik niet. Lekker weg voor 4 miljoen. Eist veel te vaak ballen op terwijl hij dan niet de juiste man qua positie is.

20-03-2021 23:03

paulus56 +255019

Ben benieuwd of de ploeg volgend jaar nog met Berghuis wil spelen wat een aanvoerder zeg hij heb een mazzel vanwege ze inspanningen hoef hij niet te douchen want zweet hoef hij niet af te spoelen

20-03-2021 23:04

SalsaSamba +6533

Hoop dat ie gaat. Had vandaag toch wel moeten scoren en heeft geen vertrouwen in zn medespelers. Ik denk dat het yeam een beter geheel kan worden zonder Berghuis en we moeten geld schrapen, dus is het fijn als hij niet transfervrij vertrekt

20-03-2021 23:05

paulus56 +255019

Wijze woorden en dit niet de eerste keer dat hij het laat afweten en dan nog aanvoerder zijn moet er gewoon van kotsen zo vent met ze uitstraling van kijk mij eens jullie kennen het niet en ik wel

20-03-2021 23:08

Juventara +12127

Ik hoop heel sterk dat hij de eerste is die oprot, samen met Dick

20-03-2021 23:06

JKTB +21206

Dick presteert het om al onze spelers in één seizoen 3 kwart minder waard te laten worden. Wat een ongelofelijke graftyfustactiek elke keer weer. ROT OP

20-03-2021 23:02

Spiderpig +174618

Emmen lastige ploeg... Had advocaat helemaal gelijk in

20-03-2021 23:01

steven_berghaas +75

Maar even heel eerlijk. Het is toch lachwekkend dat je hiervoor een penalty tegen krijgt?

Los daarvan moet feyenoord gewoon minimaal 3-0 winnen van dit Emmen.

20-03-2021 23:01

SalsaSamba +6533

Ja dat klopt, maar je team speelt zonder beleving. Emmen breekt uit en kaatst de bal 5 keer zonder moeite. Dat heb ik ons nog niet zien doen. Dat zijn gewoon getrainde automatismen die we al jaren niet hebben

20-03-2021 23:03

steven_berghaas +75

Ja, ik ben al vanaf dag 1 dit seizoen geen fan van Dick en zijn manier van voetballen.

20-03-2021 23:04

paulus56 +255019

En toch ga ik me kaart verlengen en full welteverstaan .
Hoop voor volgend jaar weer beter maar heb wel een kronkel in me kop dat ik het weer doet.

20-03-2021 23:01

Keienkop010 +70468

Gelijk heb je , ik doe met je mee.

20-03-2021 23:03

ron59 +200

Geweldige prestatie . Niet verloren van Emmen. We worden keurig nummer 5. Knap . Er zijn er 13 lager.
Emmen staat op degraderen. Feyenoord trekt zich dat aan, We klooien net zolang tot dat Blom wel een strafschop moet geven. In de laatste minuten spelen we rustig de bal naar elkaar over. Behalve als we in de buurt komen van de keeper van Emmen dan schieten we over , naast of raken de bal niet.

20-03-2021 23:01

Juventara +12127

Lekker Linssen soep 80 minuten laten staan met 5 balcontacten. Advocaat, rot op

20-03-2021 23:00

atavistic1997 +3707

zoals ze bij vi al over haller zeiden, als je in elk ander land zn helft speelt als spits, halen ze je eruit in de rust

20-03-2021 23:02

Van_Geel +18440

Van Geel werd geprezen en vervolgens afgezeken, Arnesen wordt geprezen maar binnenkort afgezeken.. de club is in veel diepere wortels ziek. Qua potentie na Ajax absoluut de nummer 2 maar tis bijna een dorpsclubje.

Alles straalt amateurisme uit, Gertjan Verbeek benoemde het ooit al als trainer. De charme van ‘volksclub’ moet vervangen worden door professionaliteit/topsport.

20-03-2021 23:00

FR-negenenzestig +3145

Heel goed gezegd!

20-03-2021 23:04

ffeyenoord-ffan +45

Berghuis een 2 de rest een 1, triest zooitje

20-03-2021 23:00

Feyedaantje +147

Berghuis -1 bedoel je, zoveel balverlies en 0,0 mee verdedigen

20-03-2021 23:00

Juventara +12127

Berghuis verdient een -1000000

20-03-2021 23:01

tvdn03 +490

Bek houden tokkie

20-03-2021 23:02

FeyenoordNr.1 +21257

Marsman een 8, de rest een 1.

20-03-2021 22:59

heus00 +2

Ik neuk jullie allemaal de moeder

20-03-2021 22:59

Sandap +4494

Nee jij ligt graag onder de beer

20-03-2021 23:00

heus00 +2

Je moeder woont ook leuk trouwens

20-03-2021 23:01

Sandap +4494

Sowieso, ik kom uit een welgestelde familie. De beer is ook niet arm heb ik vernomen, dus jij komt ook niet tekort

20-03-2021 23:02

heus00 +2

De beer was trouwens ook bij je moeder.

20-03-2021 23:04

Sandap +4494

Mn moeder vertelde er nog over ja. Hij kwam even op de koffie. Wat haar opviel was dat de beer een heel kleinzerig gek vrouwtje bij zich had. Dat moet jij geweest zijn

20-03-2021 23:07

sinisterror +1

kijk je wel uit voor Corona?

20-03-2021 23:00

Spiderpig +174618

Doe haar de groeten

20-03-2021 23:00

Sandap +4494

Zijn we er klaar voor om de excuses aan te horen mannen

20-03-2021 22:59

atavistic1997 +3707

heb het te doen met balde, mag je invallen, kom je terecht in zn tering bende en emmen dat op de eigen 16 gaat staan (waar ze gelijk in hebben) dan kan je die jongen nooit op de brommer diep sturen (los van al die dramatische lange ballen naar niemand)

20-03-2021 22:59

Heufhejdygvs +2010

Emmen ging nog voor de overwinning hoor. Met een gelijkspel schieten zij ook niks op.

20-03-2021 23:00

Roodwitteziel +6079

Inzakken thuis tegen de nummer 18, wat is Dick Advocaat een verschrikkelijke coach. Als je niks creatiefs kan bedenken met zoveel meer kwaliteit in de ploeg ben je een onwaarschijnlijk slechte coach. Hou de eer aan jezelf en bevrijdt Feyenoord. Dit is misschien wel de slechtste trainer die ik in 40 jaar bij Feyenoord heb gezien.

20-03-2021 22:59

Spiderpig +174618

Een rkc speelt nog beter voetbal

20-03-2021 22:59

Spiderpig +174618

Maar goed dat Advocaat geen social media volgt,, anders had hij zich opgehangen aan een bonsai boompje

20-03-2021 22:59

Den-Fan1975 +320

Gelukkig niet gezien en toch cijfer gegeven. Een 1 voor allen. Als je niet van Emmen kunt winnen, dan verdien je niet meer.

20-03-2021 22:59

remco112 +16288

Ik wil de trainer ook een cijfer geven.

Weer een dikke 0!!!

20-03-2021 22:59

jack98 +46899

Allemaal een dikke onvoldoende (2).

20-03-2021 22:58

romeo +1

Koevermans morgen eens doorzagen

20-03-2021 22:58
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties