Advocaat: ''Wij horen op de vierde of vijfde plaats''

Advocaat: ''Wij horen op de vierde of vijfde plaats''

Dick Advocaat herhaalde op de persconferentie nog maar eens dat deze week zal moeten blijken of hij het seizoen als trainer van Feyenoord afmaakt. Tegen hekkensluiter ADO verloor zijn ploeg met 3-2, waardoor plek vier een vrijwel onmogelijk opgave wordt. De vraag die al vaker gesteld is, is of er meer uit het elftal te halen valt.

Advocaat kreeg deze vraag ook en vindt zelf van niet. "Ik heb ook de wedstrijd tegen Vitesse teruggezien", begon hij. "Ajax staat ook tot de 92e minuut 1-1 (in de bekerfinale, red.). Wij speelden 0-0 en wat wij doen is dan niet goed. Jullie willen me het hele seizoen al vertellen dat het wel zo is, maar wij zijn niet zo goed als Ajax. Wij vechten om de vierde, vijfde plaats en daar horen we. Dan zal ik het maar een keer keihard zeggen."

Ook plek vier lijkt echter een verloren zaak voor Feyenoord. De opgelopen achterstand bedraagt inmiddels vijf punten en met nog drie wedstrijden te spelen, waaronder de wedstrijd tegen koploper Ajax, wordt het heel lastig om deze goed te maken. Een vijfde plek betekent dat Feyenoord play-offs moet spelen om bij winst daarvan in de voorronde van de Conference League in te stromen.

[readmore=57485]

Lees meer over
Dick Advocaat
Plaats reactie
666

Burgerking +2240

Jezus Advovaat dat is wel klaar, maar wat denken die spelers? Omdat de coach ze niet steunt laten ze ons in de steek. Geven wij zo weinig aan de club dat jullie je dat mogen permitteren. Ik schaam me om straks het full support shirt te dragen!

03-05-2021 09:44

senesi1908 +3671

Als je diemers blijft opstellen, sta je al bij de warming up met 1-0 achter

03-05-2021 00:11

frpatrik +79

Dickie rot op
Dickie rot op
Dickie rot op

02-05-2021 23:23

Aproxis +3749

Kansloos om aan het einde van een seizoen te zeggen dat je thuishoort op de plek waarop je staat. Had dat dan aant begin van het seizoen geroepen, of vorige seizoen in die langere goede reeks. Dit is het door een slager keuren van z’n eigen vlees en uiteraard wil advocaat niet toegeven dat hij er te weinig heeft uitgehaald.

02-05-2021 23:13

Ot29 +5

Met zo'n trainer zal je niet veel hoger eindigen. Afbraakvoetbal. Valt zijn eigen spelers af. Veegt zijn eigen straatje schoon, over de rug van anderen. Oprotten Dick. Na Sparta help je nu Feyenoord naar de kloten.

02-05-2021 22:42

Maluka +0

Het is natuurlijk weer de schuld van de trainer, net als dat ook de schuld was van bronchorst was.
Noem gewoon man en paard. Gewoon de schuld van de spelers.
Berghuis domme gefrustreerde speler. Onnodige kaarten. Verdiend veel te veel geld. Ik bedoel krijgt te veel geld.
Fer, wat een dombo door het midden uit verdedigen. Telkens weer
Diemers staat gewoon te kijken, en doet niets, of hij is de bal kwijt. Omdat hij er niets van kan.
Kokcu 1 goede voorzet, daarna dramatisch en speelt het merendeel,de bal te ver voor zich uit en loopt zich vast.
Toornstra wilde ADO laten winnen, club liefde bestaat nog
Totaal geen beleving. Zondag 0-7 een pak slaag krijgen tegen 020. De kroon op het werk!
Dan zullen er weer zogenaamde supporters verhaal willen halen. Die zijn nog dommer dan dom!
Volgend seizoen wordt nog erger. Arme Slot. Die zal ook wel weer de schuld gaan krijgen net als Gio en Dick

02-05-2021 22:32

hasil +8

Zo zit het voetbal nu eenmaal in elkaar. Een trainer is het boegbeeld en krijgt de klappen. En dat is ook logisch omdat hij in de media de spreekbuis is. En spelers verschuilen zich maar wat graag achter de rug van een trainer zoals nu met Advocaat. Maar als je het echt gaat analyseren kan je over een heel rijtje spelers ook wel het nodige opmerken...Het is nooit de schuld van 1 trainer of 1 speler als het niet loopt.

02-05-2021 22:56

Flash +1

Advocaat had na het door hem verloren EK van 2004 al afscheid van het betaalde voetbal moeten nemen.

02-05-2021 22:21

royeboy +7970

Wordt weer tijd voor een grote schoonmaak

02-05-2021 22:15

Wdb +0

Feyenoord presteert in de competitie vaak beter als ze geen Europees spelen. Kijk dit maar eens na!

02-05-2021 22:07

ph4ge +1874

Met de huidige financiele verhoudingen ligt dat anders. Dat kan je je gewoon niet veroorloven.

02-05-2021 22:34

Orgullo +7666

Flikker gewoon op Dick.

02-05-2021 21:20

radikale +6847

Op kwaliteit kon je vandaag nooit verliezen! Op inzet , mentaliteit en spelvreugde wel! En dat is dit jaar niet voor de eerste keer! advocaat is hier zeker debet aan. Er is geen chemie tussen spelers onderling en advocaat! Dit heeft feyenoord onnodig zeker 15 tot 20 punten gekost!

02-05-2021 21:18

MarcoF +0

In mei 2015 nam Van Bronckhorst het stokje, eerder dan gepland, vanaf de play-offs over van de (ontslagen) Rutten. Feyenoord redde het niet (beginnersfout met wissel Wilkshire, weet u nog?). Een jaar later hield Feyenoord de beker en nog een jaar later de schaal omhoog. FEYENOORDERS, KIES MORGEN AJB VOOR EEN VERSTANDIG ‘SLOT’ !!

02-05-2021 21:15

Aidan_Exclusive +7786

Je vergeet het stukje "door het in de play offs niet te halen begon hij al licht beschadigd aan zijn eerste seizoen als hoofdtrainer en lag hij er mede daarom op een haar na uit na 7 nederlagen op rij".

Ik zou Gio overigens ad interim terug vragen voor.de play offs zodat Slot helemaal met een schone lei kan beginnen aan zijn eerste seizoen straks, want met Advocaat gaan we de play offs zeker niet winnen

02-05-2021 21:25

beppie172 +65707

Nee, geen valse start geven aan Slot met een onmogelijke selectie waar je geen kant mee op kunt, omdat alle talenten verhuurd zijn en spelers die moeten vertrekken echt niet hard voor je gaan lopen. Laat Dick het maar gewoon afmaken. Die frisse wind komt na de Playoffs. Als je geen Europees voetbal haalt is dat ook geen ramp.

02-05-2021 21:29

bas79 +112

Welke talenten?

02-05-2021 22:06

beppie172 +65707

In een normaal seizoen waren al je Jong spelers nu niet verhuurd geweest. Dan waren er alternatieven mogelijk geweest, voor al die spelers die weten dat er geen toekomst is en dat het Europees voetbal dat eventueel behaald wordt niet door hun gespeeld gaat worden. Dan had er alvast gestart kunnen worden met jonge spelers kansen te geven. Dat is nu niet mogelijk.

02-05-2021 22:39

libero +116

Vind het fantastisch wat Arnesen naar de toekomst doet maar ook mijn bedenkingen t.a.v gehaalde spelers.....

02-05-2021 21:15

libero +116

Met kwaliteit in denken beleid maken en zo geld maken i.p.v geld ,,halen....

02-05-2021 21:14

libero +116

Heel veel beleidsbepalers,trainers, commissieleden en weet ik veel meer voor mij pukkels moeten zich doodschamen wat zij beter hebben voor de club....

02-05-2021 21:12

libero +116

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren wanbeleid,verkeerde keuze,s en soms ee ken in de marge....

02-05-2021 21:10

tboy68 +1997

Het ligt niet aan de opstelling. Ook met de spelers die iedereen hier ophemelt lukt t niet. Bozenik ipv Linssen in de spits? Haps linksback? Jorgensen erin? Pratto dan? Diemers reserve? Toen liep t ook niet. Allemaal gefaald. Hou aub op met kritiek op de opstelling. Maakt niks uit. Als er geen systeem is hebben we gewoon een slecht elftal. Als je dick iets kunt verwijten is het dat hij na bijna 2 jaar nog steeds geen systeem en automatismes heeft ingetraind, maar ja Dick is een korte termijn trainer. Na 1 succesjaar hadden we afscheid moeten nemen, maar er was geen alternatief. Uitzingen en volgend jaar beter. Fuck wat doet het pijn om naar Amsterdam te kijken.

02-05-2021 21:10

ph4ge +1874

Het ligt wel aan de instelling. Achterover leunen tegen ADO was een grote fout, als je dan een fout maakt verlies je de bal op een gevaarlijke plek en dat is precies wat er twee keer gebeurde.

02-05-2021 22:36

libero +116

Het is dat ik volwassen ben anders zal je er gewoon om gaan banken...zo triest

02-05-2021 21:10

libero +116

Vanaf mijn 7e aan de hand van mijn vader naar de kuip gegaan successen maar nog veel meer deceptie,s meegemaakt.Maar dit elftal ,deze spelers en deze coach hebben voor mij op dit moment de bodem aangetikt.

02-05-2021 21:09

libero +116

Voor mij is Advocaat volkomen door het ijs gezakt in de wedstrijd uit tegen Utrecht.....door in een 1_ 5_3_2 systeem te gaan spelen waardoor SENESI in de linkerzone op Kerk komt te spelen.Als je dat vooraf niet zo inschat dan faal je voor mij als trainwr/ coach ongelofelijk door de mand.

02-05-2021 21:07

juliandicks +629

Dickie optyfen gauw!!!

02-05-2021 21:05

guykroudikorsou +8179

Advocaat is veel te oud hiervoor. Sowieso overal waar hij gaat wordt men hem helemaal zat op een gegeven moment. Zie Sparta, Utrecbt, Engeland, België, Oranje, etc.
Ook hier is het aftellen naar het einde. Hem nu wegsturen heeft geen enkele zin en dan moet je hem afkopen ook nog. Nog maar een paar wedstrijden.

02-05-2021 21:00

petje +10666

Verlies aub nog 2x...zodat de gifbeker leeg is, tot op de bodem toe.
Kunnen we met 'n schone lei aant nieuwe seizoen beginnen zonder eu voetbal in 'n uithoek

02-05-2021 20:58

maaartijn +15741

Wat ook ongelooflijk is, Diemers staat doodleuk na rust de vrije trappen te nemen. Die hij vervolgens totaal verneukt uiteraard.

Waarom staat die speler zo hoog in de pikorde bij Advocaat?

02-05-2021 20:55

hasil +8

omdat dit een geweldige aankoop is van je vriend Arnesen en die wil hij niet voor het hoofd stoten...

02-05-2021 20:56

JKTB +21206

Omdat hij ze er bij Fortuna af en toe aardig nam. Bij ons is hij het verleerd.

02-05-2021 20:57

hasil +8

het enige wat je niet verleerd is fietsen.....Diemers heeft er nooit iets van gebakken

02-05-2021 20:59

maaartijn +15741

Advocaat wilde Diemers en Linssen per se. Daar had Arnesen nooit aan toe moeten geven.

02-05-2021 21:20

hasil +8

Natuurlijk jongen... het eerste wat een trainer roept als het om versterkingen gaat is "haal snel Diemers en Linssen" die maken ons beter. Dick is niet gek. Die heeft wel een lijstje met beteren.

Nee, Arnesen ging de boer op en kwam met deze twee aankakken onder het mom dat hij geen geld had.

Los daarvan is het domste dat je niet weet hoe een organisatie in elkaar zit. Een TD is verantwoordelijk voor het aantrekken en afstoten van spelers....en daar wordt hij terecht op afgerekend. Net zoals hij complimenten zou krijgen als hij een goede haalt...

02-05-2021 21:46

maaartijn +15741

Ja, die twee zijn de mannetjes van Advocaat. Zette ze ook constant als eerste op het wedstrijdformulier.

Hij had niet naar Advocaat moeten luisteren. Er zijn sowieso teveel spelers gehaald voor Dick die niet met jeugdspelers wilde werken. Spelers als bijvoorbeeld Wehrman die dit seizoen (deels noodgedwongen) had moeten worden ingepast.

Als er geen geld is moet je ook geen spelers halen. Maar Dickie wilde per se spelers en weigerde de jeugd zelfs op de bank te zetten.

De fout van Arnesen: teveel naar Advocaat geluisterd.

Maar dan nog had Advocaat er veel meer uit kunnen halen. Selectie is beter dan menig seizoen in de afgelopen 10 jaar. Wat Advocaat er uithaalt is om te huilen zo slecht. Qua resultaat (punten), maar vooral qua spel.

02-05-2021 22:13

maaartijn +15741

Feyenoord heeft de beste papieren voor de komst van Mark Diemers. Dick Advocaat, trainer van de Rotterdamse topclub, is gecharmeerd van de 26-jarige middenvelder.

Dat schrijft Voetbal International. Als het aan Advocaat ligt, komt Diemers snel naar Feyenoord, klinkt het. De middenvelder krijgt in De Kuip te maken met forse concurrentie, maar kan in de ogen van Advocaat iets toevoegen aan het Rotterdamse spel. Bovendien kost Diemers minder dan een miljoen euro.

02-05-2021 23:02

aw_vakj +5667

Snap Toornstra dan ook wel. Die schoot er regelmatig een vrije trap in vroeger. Ongelooflijk dat hij die Diemers niet achter die bal vandaan slaat

02-05-2021 21:43

Cluip +5845

Ik ben toe aan de Slot-fase

02-05-2021 20:52

Cluip +5845

Frankster ik vind t echt tof dat jij altijd reageert op dingen die je een glimlach bezorgen, waardeer ik serieus!

02-05-2021 23:56

Wietse +24035

Het is ook sneu dat Feyenoord zonder Berghuis niks voorstelt. Volgende week neemt Vitesse nog verder afstand van ons en dan missen we miljoenen.

02-05-2021 20:51

campie010 +3660

Met is het niet veel beter. Maar idd triest dat 1 speler het verschil vaak maakt

02-05-2021 20:55

Frankster +20958

Met en zonder stelt het weinig voor

02-05-2021 20:57

rovo +9383

Altijd hetzelfde liedje, dus ondertussen zijn we er wel aan gewent

02-05-2021 20:50

tussenjaar +6205

Gewend......

02-05-2021 20:58

jf1908jf +0

Ik sta er van te kijken dat Dick door sommige mensen nog verdedigd wordt. Zelfs al ben je van mening dat de selectie niet goed genoeg is voor de top 3 mag je toch wel wat lijn in het spel verwachten? Mag je toch verwachten dat we clubs uit het rechterrijtje de wil opleggen? Dat we niet inzakken tegen Emmen en Ado?
Hoe kan hij nou niet zien dat een Linssen in de spits totaal niet werkt? Hij verliest ieder duel en we kunnen als team dus totaal niet opschuiven. Maar hij blijft het doen. Net als Diemers. Vertraagt ieder aanval omdat alles 5 seconden te lang duurt. En Botteghin, te traag, slecht in de opbouw en het team kan door hem niet van de goal af. En eerder ook met het inbrengen van Haps op linksbuiten...dat werkte niet, dat zeg iedereen en toch bleef hij aanmodderen met dezelfde spelers. Of anderen het beter hadden gedaan weten we niet....want Dick heeft dat niet geprobeerd. En dan vinden mensen het gek dat Berghuis gefrustreerd raakt. Hij krijgt door het laffe systeem van Dick maximaal twee mogelijkheden per wedstrijd om gevaarlijk te worden, meer niet. En Kokcu zijn ballen komen niet aan zegt men dan...gek he, hij kan de bal nergens kwijt. Niet voorin, daar staat Linssen, niet naast hem daar komt Diemers te laat aanlopen, verder ook niet want de backs mogen niet opkomen Dick..
Verkeerde keuzes en negatieve laffe instelling van Dick zorgen gewoon voor een belabberde prestatie. En dan helpt het ook niet als Dick voor de wedstrijd nog even laat doorschemeren dat het team eigenlijk niet zo goed is. Dat geeft lekker vetrouwen.

02-05-2021 20:44

maaartijn +15741

Precies. Je mag wel *iets* verwachten van een coach. Anders kan je net zo goed de materiaalman voor de groep zetten. Scheelt gelijk een hoop geld.

02-05-2021 20:50

JKTB +21206

Eensch. Het is gewoon bizar dat je ook vanmiddag weer inzakt en pas druk gaat zetten op eigen helft. Je ziet ook al weken dat sommige spelers wat anders willen en de ruimtes daardoor bizar groot worden. Dick was perfect voor de periode na Stam... toen moesten we echt even terug naar de basis en vanuit de 0 spelen. Helaas doen we het na anderhalf jaar nog steeds en is ons 'voetbal' het meest voorspelbare van de hele Eredivisie. Fantasieloos bang verdedigend kutvoetbal waarbmee we bijna wekelijks op achterstand komen.

02-05-2021 20:53

jf1908jf +0

Ja in de zomer afscheid van moeten nemen. Toppunt vind ik toch wel hoe hij is omgegaan met Bozenik en Jorgensen. In de media die jongens volledig naar beneden praten en Linssen voor ze in de pikorde zetten terwijl wekelijks te zien is dat dit nergens op gebaseerd is

02-05-2021 21:02

Fabertje +505

Helemaal mee eens.
Met alle respect, maar zelfs bij RKC ed. zit er een idee achter .
Maar bij ons, pffff
Hoe ver met de gifbeker nog leeg

02-05-2021 21:17

el_capitano +13918

De koek is op. Er zit helemaal niks meer in, geen voetbal en geen passie.

Afgang na afgang.

Vlgd week nog even flink onderuit en daarna nog eens pijnlijk in de play offs

02-05-2021 20:44

jostie +7604

Denk dat Dick wel gelijk heeft. Het is ook dramatisch hoe de spelers spelen. En wat kan hij eraan doen dat hij haps op linksbuiten moet zetten, diemers, Narshing, pratto, Jorgensen moet laten spelen. Diep triest. Ja dickie kan wel wat aanvallender spelen maar man man man wat een hoop tegenvallende spelers hebben wij zeg. Om maar niet te spreken over Fer, berghuis...

02-05-2021 20:38

Mrunterwijst +10611

Hij kiest er toch zelf voor om Haps linksbuiten te zetten?! Wat is dat nu voor een kul-argument. Bovendien dien lopen de spelers geen stap harder voor Dick, omdat Dickie ze toch wekelijks afbrand voor het grote publiek. Hij heeft het zelf volledig verpest met zijn achterhaalde werkwijze die ten tijde van WW2 misschien nog wel aansloeg

02-05-2021 20:40

hasil +8

Je speelt niet voor de trainer maar voor de trouwe aanhang die er mede voor zorgen dat ze een riant salaris opstrijken...die laat je barsten.

Advocaat doet er helemaal niet toe....trainers zijn per definitie toch passanten, je moet je als prof gedragen en niet zoals nu als een stelletje amateurs of beter gezegd als een stelletje ouwe wijven...

02-05-2021 20:50

jostie +7604

Wie wou je anders daar neerzetten dan?
Het is toch allemaal kut

02-05-2021 21:47

Wietse +24035

Waarom valken Berghuis en Fer tegen? Berghuis is je meest productieve speler en Fer zorgt voor balans op het middenveld.

02-05-2021 20:53

jostie +7604

Ja berghuis is effectief maar heeft ook veel wedstrijden waarin hij gewoon te weinig brengt.
Fer met balans... hij is niet meer wat hij was en dit is te weinig voor een nummer 6 van Feyenoord

02-05-2021 21:49

switzer +10987

Dick heeft bovendien niet de sterkste elf opgesteld. Haps had moeten spelen, al heel lang. Jorgensen had het voor de winterstop juist een aantal goede wedstrijden en had toen vertrouwen moeten krijgen. Diemers heeft niets, geen diepgang, geen goede pass, geen goede aanname. En er zijn wel meer voorbeelden te noemen waarin Dick duidelijk vooraf al voor proberen niet te verliezen gaat...dan roep je het over jezelf af. Dick is een fantastische man, maar slaat in zijn laatste seizoen een flater van een jewelste.

02-05-2021 20:32

hasil +8

Diemers heeft niets zeg je....daar ben ik het niet mee eens. Want wat Diemers namelijk wel heeft is de tijd, alle tijd zelfs en die neemt hij ook met elke actie.

02-05-2021 20:37

switzer +10987

Ja precies, als er een keer snelheid in het spel nodig is, weet Diemers vakkundig de angel eruit te halen door even te kappen en weer terug te spelen. Dat deed Kokcu vandaag in ieder geval niet.

02-05-2021 20:40

Mrunterwijst +10611

Kappen, draaien, voet op de bal, nog een keer kappen, draaien, en vervolgens een tikkie terug. Het lijkt de laatste weken steeds erger te worden met doe gast

02-05-2021 20:41

switzer +10987

Feit is, dat Dick de spelers en het elftal als geheel niet optimaal laat presteren. Dat deed hij vorig seizoen wel. Nu is het bagger, de meeste spelers spelen onder hun niveau en dat kun je zeggen wanneer je die spelers gedurende lange periode boven dit niveau hebt zien spelen.

02-05-2021 20:27

JKTB +21206

De vraag is alleen wat het alternatief is. Slot nu voor de groep zetten lijkt me geen optie. De Wolf heb je ook niks aan. Rini Coolen is ook drama. Koen Stam dan maar... Stam is garantie voor succes. Al deze alternatieven zijn overigens wel beter dan afbraakDickie.

02-05-2021 20:20

jespertje +1322

Wat voeren die gasten uit op de training? Ouwehoeren en cheatcodes voor de PS4 ofzo...geen ritmes, geen automatismes, standaardsituaties helemaal ruk en zoveel blessures

02-05-2021 20:17

bandofbrothers +0

Scheet je weg Joh ouwe!!

02-05-2021 20:17

frvakdd +0

Dickie laat zien dat je ballen heb en stap lekker zelf op.

02-05-2021 20:11

Pepernoot-FR +971

Met een volle Kuip iedere week had je gewoon nog meegedaan om plek 2.

02-05-2021 20:11

deleted106 +19

Dan snap je er geen pepernoot van.

02-05-2021 20:23

tussenjaar +6205

Heb je een pepernoot in je hersenen

02-05-2021 21:00

tvdn03 +490

Play offs opstelling mannen!

Bijlow

Geertruida Botta Senesi Haps
Teixera Toornstra Kokcu
Berghuis Jorgensen Sinisterra

Linssen niet doen, Robo komt echt veel en veels tekort en Haps is gewoon beter dan Malacia.

Met deze opstelling kunnen wij alsnog Europees voetbal halen doormidden van de playoffs!!!

02-05-2021 20:08

Brambino +20519

Kokcu?????????

02-05-2021 20:09

tvdn03 +490

Wie dan? Diemers? Fer?
AEB is er nog niet aan toe

02-05-2021 20:10

PapaKevin83 +15296

Waarom is AEB er niet aan toe?

02-05-2021 20:13

Brambino +20519

Waarom wel??

02-05-2021 20:16

PapaKevin83 +15296

Liever AEB dan Diemers, ten alle tijden. En ook liever dan Fer, als hij zo speelt. Kan het niet slechter doen

02-05-2021 21:06

Brambino +20519

Heeft AEB al iets bewezen dan?

02-05-2021 21:09

PapaKevin83 +15296

Dat zeg ik niet. Maar geef hem nu maar de kans. 4de worden we toch niet meer.

02-05-2021 21:36

Brambino +20519

Je hebt gelijk, 0 alternatieven .met de kanttekening dat Kokcu niet beter is dan Diemers en Fer. Allemaal bagger.

02-05-2021 20:14

Brambino +20519

Diemers heeft al een handvol van dat soort ballen gegeven dit seizoen. En wat heeft meneertje kokcu verder gepresteerd vandaag? 5 voorzetten over de achterlijn? Bleek die ene voorzet toch een gelukstreffer te zijn.

02-05-2021 20:46

Brambino +20519

Kokcu is Telstar materiaal. Niet meer en niet minder.

Diemers heeft meer kwaliteiten.

02-05-2021 20:51

Brambino +20519

Kokcu heeft veel meer balverlies dan Diemers. Zoek maar op.

02-05-2021 20:55

Brambino +20519

Geen balverlies lijden is al een kwaliteit.

02-05-2021 20:57

Brambino +20519

Minder dan die Turkse dood-dribbelaar met zijn fantastische voorzetten die bij de cornervlag eindigen.

02-05-2021 21:07

Brambino +20519

Misschien dat je eens een bril zou kunnen aanschaffen.

Dan zou je zien dat die Turk er geen klote van kan.

02-05-2021 21:10

Brambino +20519

Hahahahaha. Daar ligt de pijn....

Wat een sukkel ben je ook

02-05-2021 21:24

Mrunterwijst +10611

Ik schat Kökcu toch echt wat hoger in dan Zinedine ZiDiemers hoor

02-05-2021 20:43

Brambino +20519

Ja geweldige speler Kokcu. Ik hoop dat hij een goed management heeft, dan moet de hoogste divisie van het Turks voetbal net haalbaar zijn.

02-05-2021 20:54

Brambino +20519

Nee hoor, die komt ook niet ver. Die heeft zich alleen al
Wel bewezen in het betaalde voetbal bij Fortuna. Kokcu nog nergens.

02-05-2021 20:56

Brambino +20519

Kun je überhaupt wel begrijpend lezen droeftoeter?

Ik zeg dat Diemers geen geweldenaar is, maar Kokcu is geen haar
Beter

02-05-2021 21:03

Brambino +20519

Jij hebt vandaag niet gekeken? Jij vind het wel best vandaag? Of lag alles
Aan Diemers vandaag?

02-05-2021 21:08

Brambino +20519

Je zou eens goed naar je holmaat Kokcu moeten gaan kijken. Die kanon jouw ogen blijkbaar niets fout doen, maar kijk ff naar de statistieken van de wedstrijden die hij meedeed. Ik denk dat we met hem zelden gewonnen hebben dit seizoen. Maar nee, dat ligt natuurlijk niet aan Orrie. Dat hij niet-biologische 10 speelt wil niet zeggen dat hij elke bal maar bij de tegenstander in moet leveren.

02-05-2021 21:23

Brambino +20519

Helemaal met je eens Damian, maar daar valt Kokcu ook zeker weten onder.

02-05-2021 21:27

Brambino +20519

Die goede periode kan ik me niet heugen.

02-05-2021 21:29

jf1908jf +0

Hahahahaha Diemers boven Kokcu zetten. En dan ook nog zeggen dat Diemers zich bewezen heeft haha. Dick ben jij het?

02-05-2021 21:04

Brambino +20519

Wat heeft Kokcu bewezen dan?

02-05-2021 21:08

Brambino +20519

Een periode??

Hij 3 goede wedstrijden gespeeld in 3 seizoenen tijd

02-05-2021 21:21

Brambino +20519

De meeste mensen gaan over op spelling als ze inhoudelijk geen goede argumenten hebben. Jij blijkbaar ook kneus.

02-05-2021 21:25

Brambino +20519

En is dit wel goed Nederlands?

Supportser?

Hahahahahahah

02-05-2021 21:26

Brambino +20519

Dat was bij mij ook leraar

02-05-2021 21:28

Brambino +20519

Agree to disagree. Jij vond Diemers niets, ik zeg dat Kokcu geen haar beter is. Klaar met de discussie.

02-05-2021 21:29

Brambino +20519

Fijne zondag!

02-05-2021 21:31

hasil +8

die zit tegen die tijd toch al bij Milan?

02-05-2021 20:13

jf1908jf +0

Kokcu ja, eerste jaar 4 goals 4 assists in 600 minuten. Laatste anderhalf jaar klote, maar dat komt omdat Dick hem totaal verkeerde gebruikt

02-05-2021 20:14

Brambino +20519

Nee dat komt omdat ie er zelf geen klote van kan. Wat kan Dick eraan doen dat hij de bak niet bij een zelfde kleur shirt kan krijgen. Of 100x keer zijn schot geblokkeerd ziet worden?

02-05-2021 20:15

jf1908jf +0

Dick kan daar iets aan doen doordat hij Linssen in de spits zet, waardoor we geen bal kunnen vasthouden, dat hij Diemers naast Kokcu zet, die voor alles 5 seconden te veel nodig, of Fer die te traag is en het team te ver laat inzakken en de backs amper op laat komen waardoor er vrijwel geen fatsoenlijke veldbezetting is en daardoor ook geen afspeelmogelijkheid. En dan ook het opstellen van Botteghin waardoor je niet van de goal afkomt en iedere wedstrijd 2 open kansen tegen krijgt. Ga dan maar eens lekker voetballen als Kokcu zijnde terwijl Dick hem ook nog neerzet als lopende middenvelder.

02-05-2021 20:25

Mrunterwijst +10611

De spijker op zijn kop. Iedere mongool ziet waar het fout gaat behalve die seniele trainer van ons

02-05-2021 20:45

Brambino +20519

Oh dus het ligt aan anderen dat meneertje Kokcu niet goed speelt? Hahahahahaha.

Het kan ook aan Kokcu liggen dat spelers als Diemers en Linssen niet presteren. Want meneertje Kokcu bakt er ook geen klote van. Of gaan we ons meteen al af lopen trekken op 1 goeie voorzet die mijn zoon van 8 jaar oud ook kan geven?

Wat heeft hij verder vandaag gepresteerd? 8 foute voorzetten die over de achterlijn gingen?

02-05-2021 20:49

onweerwolf +715

Succes met slechts drie volwaardige Feyenoord spelers in de selectie! Europees gezien ben je helemaal een lachertje met 95% van het huidige spelerskader.

02-05-2021 20:21

jf1908jf +0

Graag geen Botta. Te traag en te slecht in de opbouwen. Levert iedere wedsrijd twee of drie keer gevaar op en het team kan niet opschuiven. Geetruida centraal en dan maar Nieuwkoop op back. Liever centraal zekerheid dan aan de rechterkant

02-05-2021 20:29

guc75 +10983

Liet Dick zich nu een beetje van zijn kwetsbare kant zien? Zal dit dan toch exit Dick zijn?

02-05-2021 20:05

hasil +8

nee, want die spelers zijn toch te laf om iets te zeggen want als ze het vertrouwen in hem op zeggen dan ligt alle verantwoordelijkheid voor de rest van het seizoen bij hun. Dan is er geen Dickie meer waarachter ze zich kunnen verschuilen. Want dat is natuurlijk best aangenaam als er iemand is die de eerste klappen op vangt. Dat gaan ze dus niet doen....

02-05-2021 20:12

ricodetico +12980

Precies dit dus

02-05-2021 20:33

Danny 91 +61432

Het is niet alleen Advocaat zijn schuld. Met alle Respect. Als ik zie hoe Fer de 1-1 weg geeft. Hoe de 3-1 valt. Een vrije trap die meteen op doel word geschoten. Ballen die niet goed aankomen. De spelers zijn wel aan zeuren dat ze moeten in leveren. Maar laten verdomme niks zien.

02-05-2021 20:03

hasil +8

ze hebben toch ingeleverd...vooral ballen bij de tegenstander

02-05-2021 20:05

jf1908jf +0

Hij stelt Fer toch op? En Diemers... en Linssen.

02-05-2021 20:06

Danny 91 +61432

Wat wil je dan anders opstellen als hij niks anders heeft? Van Fer ben ik zelf ook geschrokken. Ik vond hem weken terug nog redelijk spelen. DIemers ben ik nooit fan van geweest. LInssen Tja. Moet hij dan maar jeugdspelers op stellen?

02-05-2021 20:09

Mrunterwijst +10611

AEB gewoon opstellen. Waarom laat je Fer al heel het seizoen aanmodderen en probeer je Achraf niet gewoon een keer? Veel slechter kan toch niet

02-05-2021 20:12

Danny 91 +61432

Ja Dat zou kunnen inderdaad. Ik vond Fer Toch paar wedstrijden sterk voetballen. Maar ik snap je punt ook.

02-05-2021 20:14

Mrunterwijst +10611

Klopt maar dat was vooral vorig seizoen / begin dit seizoen. Sindsdien lijkt het met de week slechter te worden

02-05-2021 20:17

Danny 91 +61432

Misschien zeg ik nou iets doms. MAar hadden ze niet beter Burger kunnen houden? Want dan had je hem ook kunnen gebruiken voor de rest heeft Feyeenoord niet veel.

02-05-2021 20:18

Mrunterwijst +10611

Ja bijvoorbeeld, Wehrmann had naar mijn mening ook best wat meer kansen mogen krijgen. Vond hem bij al zijn invalbeurten het naar behoren doen

02-05-2021 20:38

jf1908jf +0

Eens Danny, gewoon jeugd de kans geven. Slechter kan het niet gaan toch? Maar je blijft gewoon niet keer op keer hetzelfde doen als het totaal niet loopt

02-05-2021 20:26

jf1908jf +0

Gewoon iemand anders. AeB, Wehrmann, het maakt niet uit. Want als degene die speelt niet thuisgeeft probeer je iets anders. Maar Dick bleef maar hetzelfde doen

02-05-2021 20:16

deleted106 +19

Wat wil je dan doen helder licht? Een pylon neer zetten?

02-05-2021 20:11

Pontiacgto +1171

Denk dat 11 pionnen vandaag nog een beter resultaat hadden behaald.

02-05-2021 20:39

deleted106 +19

Arnessen out!!!!

02-05-2021 20:01

jayjay49 +7839

NEE, alleen de professional Arnesen met de (top) trainer Slot kunnen het tij keren ........ ingezet door structureel wanbeleid van Martin van Geel!!

02-05-2021 20:07

deleted106 +19

Van Geel in! Arnessen out slot ook!!!!

02-05-2021 20:10

Danny 91 +61432

Ja hele club out.

02-05-2021 20:20

hasil +8

Hopelijk weet je wat een toptrainer is.

Dat is iemand die jarenlang op het hoogste niveau heeft gewerkt en daar goede resultaten heeft bereikt. Slot heeft nog nooit op het hoogste niveau gewerkt. Is kort werkzaam geweest bij een sub-topper en maakt nu een overstap naar wat ik maar geen topclub zal noemen maar wel een club met de ambitie dat te worden en met de externe druk die daarbij komt kijken.

Met de definitie toptrainer sla je de plank volkomen mis...Ik gun Slot het beste maar hij moet alles nog bewijzen.. en nu jij weer...

02-05-2021 20:26

grenzeloos +13981

Resultaten uit het verleden heb je geen reet aan.
Ik kan wel zeggen dat Dick dit jaar absoluut geen toptrainer was. Gewoon een kwestie van een jaar te laat gestopt.

02-05-2021 20:34

ricodetico +12980

Het moet niet gekker worden. Weer met jou eens...

02-05-2021 20:36

grenzeloos +13981

Arnesen had allang in moeten grijpen. Zijn ga ook maar weg zegeltjeskaart heeft de laatste maanden weer een paar zegels bijgekregen.

02-05-2021 20:32

Diongouda +36050

We zijn gewoon een amateurclub in een te groot jasje

02-05-2021 20:00

Jakkie +9128

Dick weet het donders goed. Stop met verstoppertje spelen en zeg wat er al een hele poos speelt. De selectie en de trainer hebben al lange tijd onenigheid over de speelstijl en alles wat erbij hoort. Egoïsme viert hoogtij.

02-05-2021 19:55

Mrunterwijst +10611

En Advocaat is niet capabel genoeg hier een oplossing in te vinden

02-05-2021 20:13

Jakkie +9128

We hebben er recht op dat er open kaart gespeeld wordt. Die vage antwoorden van Dick zijn gewoon irritant geworden. Wie bewijst hij hier een dienst mee? En die lamstralen zouden zich de pleuris moeten lopen voor dat godsvermogen wat ze aan salaris opstrijken iedere maand. De zweep erover gvd.

02-05-2021 20:48

hasil +8

Voor de aardigheid even terug gekeken.
Klasseringen onder Martin van Geel:
2-3-2-4-3-1-4-3
1 x kampioen
2 bekers
ingestapt in 2011 met een schuld van 35 miljoen

Arnesen kan al 2 jaar met een positief eigen vermogen werken en valt buiten de top 4.
Heeft inferieure kwaliteit binnen gehaald Feyenoord onwaardig: Bozenik, Conteh, Diemers, Linssen Pratto, Teixeira

Mijn voorspelling is dat Arnesen geen man voor de lange termijn zal blijken te zijn. Die is gewend bij clubs te werken met een gevulde beurs maar hier zal je moeten bouwen. En dat ga ik hem niet zien doen.

Ik zit nu al met weemoed te denken aan de periode onder van Geel: met heel weinig en soms geen geld het maximale bereiken.

02-05-2021 19:55

kuipie12 +706

Te vroeg om Arnesen al te beoordelen. Is vorig jaar januari pas begonnen. Bozenik is nog te vroeg om te beoordelen. En nee de 5 aankopen afgelopen zomer waren geen succes. Maar haal maar eens 5 spelers die het niveau omhoog brengen voor in totaal rond de 1.5 miljoen

02-05-2021 19:58

hasil +8

van Geel lukte het zelfs met een schuld van 35 milj., dat is pas andere koek....

02-05-2021 20:02

Joe69 +1

Is van Geel familie van je

02-05-2021 20:08

jayjay49 +7839

Mazzel van Guidetti, Pelle, Kuyt, van Persie, maar de jeugdafdeling werd vernietigd!!

02-05-2021 20:12

frankyboy +6802

V Geel heeft niks gebouwd. Er was niks bij zijn vertrek. Jaap Stam, een gemankeerd elftal en een puinhoop op Varkenoord en 0,0 gedaan aan de scouting.
V Geel heeft destijds een gouden greep gedaan met Koeman en had een geweldige lichting jeugdspelers en met een paar goede grepen in de spitsen heeft hij sportief Feyenoord weer op de kaart kunnen zetten maar hij heeft de club niet verder gebracht, integendeel. Toen alle jeugdspelers waren verkocht heeft hij alles weer opgebrand met zijn typische middelmaataankopen. Na kampioenschap 2017 heeft de club een duikvlucht naar beneden genomen.

02-05-2021 20:16

jf1908jf +0

Zonder de naam te zien dacht ik al dat dit Hasil was. Je lijkt wel op Japie Krekel van voetbalzone.
Arnesen heeft een grote fout gemaakt en dat is Advocaat dit seizoen laten doen. Hij had echter niet kunnen weten dat Advocaat zoveel kapot zou maken en zo weinig uit de selectie xou halen.

02-05-2021 20:03

hasil +8

feiten, feiten, feiten...daar kan je niet om heen.

02-05-2021 20:07

Mrunterwijst +10611

Feit is dat Van Geel is jeugdopleiding heeft verk0nkerd

02-05-2021 20:14

Mrunterwijst +10611

*onze jeugdopleiding

02-05-2021 20:14

deleted106 +19

Arnessen out!!!!!!

02-05-2021 20:12

jayjay49 +7839

Je vergeet de puinhoop die Martin van Geel achterliet. Al jaren geen jeugd-topper opgeleid!! En geen elftal in de Keukendivisiei!!

02-05-2021 20:09

SCR +0

Door van Geel heb je geen jeugdspelers op niveau spelen. Die had de kans om ze de K K D in te laten gaan. Ajax, Psv, Az hebben allemaal jeugdspelers die daar beter zijn geworden en uiteindelijk voor meer zijn verkocht. Bij Feyenoord hebben jeugdspelers die niet bij 1 spelen nergens de kans om op niveau te komen nu.

De aankopen van Arnesen zijn idd nog niet goed, maar veranderingen aanbrengen doe je niet in 1 jaar

02-05-2021 20:12

jayjay49 +7839

GELUL.........

vriend Hasil is Martin van Geel ZELF

02-05-2021 20:13

kuipie12 +706

Nou ben ik het er wel mee eens dat van Geel meer goed heeft gedaan dan hier soms wordt gezegd. We hadden miljoenenschuld en zijn toch uiteindelijk kampioen geworden

02-05-2021 20:18

JKTB +21206

Istie al weg?

02-05-2021 19:54

svds +33445

Nee en hij blijft ook gewoon volgens gouka

02-05-2021 19:57

Danny 91 +61432

Waar staat dat dan?

02-05-2021 20:04

Stam1908 +183

ADVOCAAT OUT!

02-05-2021 19:53

svds +33445

Volgens gouka blijft hij gewoon bij Feyenoord en maakt het seizoen af

02-05-2021 19:52

Danny 91 +61432

Waar meld hij dat dan?

02-05-2021 20:05

svds +33445

Als antwoord op een vraag op Twitter, vraag was stapt de Wolf ook op als dick en Pot deze week opstappen.. antwoord gouka, nee doorlopend contract maar ze stappen ook niet op

02-05-2021 22:22

Danny 91 +61432

Waar meld hij dat dan?

02-05-2021 20:05

Danny 91 +61432

Onder Stam was het nog niet zo slecht......

02-05-2021 19:51

jayjay49 +7839

........ de bottomline is ook, dat er al jaren niet kan worden gerekend op enig takent uit de falende jeugdopleiding.
Ajax, PSV en AZ konden wel profiteren van een fatsoenlijke jeugdopleiding

Martin van Geel miste de Visie om te investeren in Varkenoord dus jeugd haf Feyenoord totaal niet meer.
Arnesen en Slot moeten die blunders van Van Geel herstellen .......... en dat kost weer jaren!!

02-05-2021 19:50

hasil +8

volgens mij staat er een nieuw complex....

02-05-2021 19:56

deleted106 +19

Jay jay niet de slimste helaas.

02-05-2021 20:13

Djim +8199

Is die gek nou nog niet weg?

02-05-2021 19:45

svds +33445

Nee en volgens gouka blijft hij ook gewoon

02-05-2021 19:58
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties