'Feyenoord maakt werk van huurtransfer Guus Til'

'Feyenoord maakt werk van huurtransfer Guus Til'

Feyenoord gaat definitief werk maken van de komst van Guus Til. De Rotterdammers willen de 23-jarige middenvelder voor één seizoen huren, zo meldt FeyenoordTM maandagavond.

Het Russische Eurostavka weet zelfs te melden dat Feyenoord een akkoord heeft bereikt met Spartak Moskou over een huurperiode voor één seizoen. De Rotterdammers nemen zijn volledige salaris over en de middenvelder gaat daarmee de eerste grote aanwinst worden van trainer Arne Slot.

Til kwam afgelopen seizoen op huurbasis uit voor SC Freiburg, maar kwam mede door blessures niet meer voor in de plannen van de Duitse club. Afgelopen maand werd Til dan ook teruggestuurd naar Spartak Moskou. Til kwam in Nederland uit voor AZ. De middenvelder past perfect in het systeem dat Slot in De Kuip wil gaan spelen.

Lees meer over
De Kuip Feyenoord Transfermarkt Guus Til
Plaats reactie
666

deleted106 +19

Jaaaaaaaaah weer lekker huren!!!! Spelers beter malen voor een andere club en dan als ze eenmaal lekker in hun spel zitten vertrekken ze weer. Kap nou eens met dat gehuur joh.

18-05-2021 13:47

Pelleboog +2

'Feyenoord bindt Til tot en met 2025'

Iedereen:
Wat een miskoop. Hoe dom kun je zijn. Waarom koop je dan meteen zo'n speler die 2 jaar niets heeft gepresteerd? Dan huur je hem toch eerst? Onbegrijpelijke. Arnesen out. etc.

18-05-2021 15:44

deleted106 +19

Gewoon helemaal niet beginnen aan deze houthakker.

18-05-2021 17:25

Pelleboog +2

Voorlopig voordeel van de twijfel.
Op basis van wat hij bij AZ liet zien.

18-05-2021 21:03

Crown +2566

Afscheid nemen van Kökcu, Fer, Diemers, Teixeira en Kelly (ja, die hebben we ook nog....). Dan heb je Toornstra, Wehrmann, AEB, Burger, Antonucci en eventueel Til dus. Zes spelers voor drie posities, zowel controlerende als meer aanvallende en/of box-to-boxspelers. En dan bouwen. Eventueel kun je er nog een verhuren als 'ie er niet aan te pas gaat komen.

18-05-2021 13:32

baukemans +164

nou, we zijn al in bijna alle opzichten een filiaal van AZ aan het worden......vreselijk

18-05-2021 11:19

patrickbmx +2208

Kan tog niet die til

18-05-2021 11:17

Dezwartetulp +76657

Slechte zet die Til.
Gaat weer eigen talent blokkeren.

Accepteer nou gewoon dat je opnieuw moet gaan bouwen en vergeet even de ranglijst.

18-05-2021 11:05

Dezwartetulp +76657

Dacht trouwens dat Slot dat wel zou begrijpen. En gecombineerd dat hij überhaupt ook maar een seconde heeft overwogen om...Bruno Martins Indi...te halen, voorspelt ook niet veel goeds.

Kunnen we nog overschakelen op Jonk?

18-05-2021 11:09

anubislive +339

Welk eigen talent? Op de 10 positie? Ik ken ze niet?

18-05-2021 11:53

Dezwartetulp +76657

Ene Antonucci
Of Berghuis op 10 en dan een talent op rechts

18-05-2021 12:01

anubislive +339

Antonucci, is moeilijk hoor... prima voetballer. Maar de 10 zoals Slot hem gebruikt, is er één zoals JD Tomasson dat was. Daar is Antonucci net even iets teveel middenvelder voor. Die heeft die continue diepgang niet. Jouw Berghuis oplossing kan ik dan wel weer inkomen.

18-05-2021 12:05

charlaykc +9481

Zwakke competitie

18-05-2021 10:00

Rik010 +664

Je moet wat met het huidige budget.

18-05-2021 09:35

Senior +2724

en weer gaan we een speler halen die langdurig geblesseerd is geweest.
Leren van het verleden?? niet hier.

18-05-2021 09:33

Ratfield +3566

Een lang geblesseerde speler huren voor 1,5M die nota bene is teruggestuurd vanuit zn eerdere verhuur ...


Welkom bij Feyenoord.

18-05-2021 09:16

Harderwijk +239

Prima. Wordt er niet warm of koud van, maar Slot kent hem wel goed. Zal hem goed kunnen laten renderen.

18-05-2021 09:16

DonBianc +2594

Ben er niet kapot van. Vind het met name zonde voor jongens als AEB, Wehrmann en Antonucci. Meer dan prima spelers die letterlijk van waarde kunnen zijn. Maar nee hoor, wij gaan weer troep huren/kopen

18-05-2021 09:14

El_Mike +1769

Prima! Liever gezien dat ze hem voor 2 jaar hadden gehuurd. Volgende zet voor het middenveld mag Harroui zijn.

18-05-2021 09:13

Painer1 +9754

Die zou er nog goed goed bijpassen idd

18-05-2021 09:20

KFCVGEEL +2068

Huur is natuurlijk niet ideaal maar in de situatie waar we in verkeren is er geen andere oplossing. Lijkt me een prima aanwinst.
Ik kan me overigens niet voorstellen dat Feyenoord zijn volledige salaris ook daadwerkelijk gaat betalen. Guus Til zal na 2 mislukte seizoenen vast wat water bij de wijn hebben gedaan.

18-05-2021 09:12

FRthistlefield +1

Guus Til gaat de rol vervullen die Toornstra ook jarenlang heeft vervuld. Een middenvelder met diepgang en scorend vermogen i.c.m. een goede basistechniek. Slot zal daar echt wel twee creatieve middenvelders bij zetten om het middenveld complementair te maken. Of Slot gaat mogelijk voor een 4 mans middenveld waarbij bv. Antonucci vanaf de flanken naar binnenkomt.

18-05-2021 09:11

frcabral +862

Prima toch. We hebben genoeg talentvolle middenvelders die het seizoen erop dan moeten staan.

18-05-2021 09:11

FRlegend +16955

Moeten die wel speeltijd krijgen om zich te ontwikkelen.

18-05-2021 09:12

Sasss +54162

volledig salaris? die verdient toch gouden bergen daar in Rusland??

18-05-2021 09:11

Ratfield +3566

ong 1,7miljoen ja

18-05-2021 09:17

sebas1980 +6705

Eindelijk eentje die in de 16 komt en een goal kan maken

18-05-2021 09:03

antonsanting +112

We krijgen een ander Feyenoord te zien. Meer snelheid, meer dynamiek en hopelijk ook meer doelpunten

18-05-2021 09:02

Kether +18274

Heb je toch niks aan joh deze gozer huren

18-05-2021 09:02

antonsanting +112

Kokcu gaat dus weg...

18-05-2021 09:00

maaartijn +15739

Iets anders: Sipke Hulshoff van Volendam gaat onder 21 leiden. Wat is dat voor trainer?

18-05-2021 08:53

johnbgoode +366

Voetbaltrainer heb ik gehoord.

18-05-2021 08:53

Pelleboog +2

Soms is ie vrolijk, maar soms sip.
Afhankelijk van het weer en de sfeer op het trainingsveld.

18-05-2021 08:57

beppie172 +65575

Volendam leidt meestal technisch goede spelers op.

18-05-2021 08:57

maaartijn +15739

Zit filmpje van hem te kijken. Een Fries. Wel door Jonk binnengehaald om de trainingen te leiden. Dat klinkt op zich goed!

18-05-2021 09:02

damski +413

Heeft in het verleden al met Slot gewerkt bij Cambuur, denken hetzelfde over voetbal. Dus goeie ontwikkeling

18-05-2021 09:11

wutroeburgerrr +0

Een aantal jaren gezien bij SC Cambuur. Een trainer met een goed plan die bij de FC Volendam trainingen regelmatig de leiding neemt. Samen met Wim Jonk altijd willen voetballen. Zelfde type als Slot dus, denk dat dit een goede zet is. Kan jongens zeker beter gaan maken en goed laten voetballen.

18-05-2021 09:13

FRlegend +16955

Zal wel in de nieuwe voetbalvisie passen van aanvallend en attractief voetbal. Slot schrijft de uitgangspunten op, academy moet volgen.

18-05-2021 09:14

lfr1908 +22168

Beter dan Fer in ieder geval

18-05-2021 08:52

bosche-bol +0

Is hij eigenlijk al fit. Ik lees dat hij vorige maand al weer terug was bij zijn club

18-05-2021 08:50

Pelleboog +2

Werd weinig gebruikt.
Vaak laatste tien minuten.
Is dus in principe wedstrijdfit.
Maar wat heb je daar aan als het seizoen is afgelopen?
Hij is in ieder geval niet geblesseerd als je dat bedoelt.

18-05-2021 08:58

maaartijn +15739

Dit soort transferzetten kan je eigenlijk alleen achteraf beoordelen.

Speelt hij 30 wedstrijden, kan Slot daardoor anders gaan voetballen (meer pressing, lopende 10) en scoort hij tien doelpunten, dan is het prima geweest voor een jaar en qua investering.

Is hij de helft van het seizoen geblesseerd dan is het een ramp.

Je kan niet zeggen dat je het ‘type’ niet nodig hebt. We hebben momenteel geen spelers die gevaarlijk worden vanaf het middenveld en veel in het strafschopgebied terecht komen. Toornstra zóu dit moeten kunnen, maar is al wat ouder en wordt niet voor niets vaak een linie teruggehaald.

Antonucci is wel een heel andere speler. Die zie ik dan terecht komen als één van de twee middenvelders die voor de passing moet zorgen (bijvoorbeeld naast Wehrmann volgend seizoen). Of startend vanaf de vleugel, dus bijvoorbeeld als vervanger voor Berghuis. Waarbij hij veel het middenveld in komt.

18-05-2021 08:49

ladinsky +10

Eens, je kunt het pas achteraf beoordelen maar heb wel vertrouwen in Til.

Belangrijk is wel dat hij de hele voorbereiding mee kan doen en niet 2 dagen voor het einde van de transfer deadline nog wordt gehaald.

18-05-2021 09:01

maaartijn +15739

Het lijkt er op dat ze wel al volop bezig zijn met volgend seizoen. Ook qua trainersstaf.

18-05-2021 09:02

FactaNonVerbaX +373

Maar hoe dan ook is het weer een huur-speler die je dus niets aan waarde gaat opleveren. Zo blijf je altijd armoedig.. maar goed, als het niet anders kan moet je toch wat.

18-05-2021 09:12

ElPanzeFr +21206

Niet zo''n fan van Til maar als dit er voor zorgt dat Slot zijn systeem kan spelen is het op zich begrijpelijk. Sws kan je je aan huur geen buil vallen

18-05-2021 08:49

FRlegend +16955

Naja, als die voor een miljoen gehuurd wordt kan je dat geld ook aan iets anders uitgeven. Dat is altijd tricky aan huur.

18-05-2021 09:14

ElPanzeFr +21206

Klopt, hoewel salarisbudget blijkbaar nog niet eens het probleem is de afgelopen jaren.

18-05-2021 09:23

D2_Icon +3

Toornstra kan toch als lopende speler fungeren? Beetje zonde om dan zo’n jongen voor een hoog salaris te huren, gaat weer ten koste van eigen jeugd.

18-05-2021 08:46

onbekend +89252

Met de gedachte in het achterhoofd dat we veelste weinig creativiteit hebben, vind ik dit een vreemde aankoop. Heb ik liever in het controlerend blok 1 of 2 goed voetballende lopers en op 10 een type Ziyech, Tannane etc. Nu moet je rondom Til wel zorgen dat je alsnog veel creativiteit in het elftal krijgt en moet je zeker een andere spits gaan halen. Bozenik, Til en Fer in de as. Brr.

18-05-2021 08:43

onbekend +89252

Aankoop = huurtransfer natuurlijk.

18-05-2021 08:43

D2_Icon +3

Antonucci. Fer wordt kok op 1908.

18-05-2021 08:46

onbekend +89252

Je wilt Antonucci op een controlerende plek zetten?

18-05-2021 08:50

johnbgoode +366

Met de huidige selectie, Antonucci en AEB/Wehrmann controlerend en Kökçü ervoor. En als we iets nieuws halen dan een fysiek sterkere controleur in plaats van een "lopende 10" voor veels te duur.

18-05-2021 08:52

beppie172 +65575

Fysiek sterke controleur hebben we toch?

18-05-2021 08:54

johnbgoode +366

Wie dan? Of zie je Fer nog als een optie voor de basis volgend jaar? Ik niet namelijk.

18-05-2021 08:56

beppie172 +65575

Het is een fysiek sterke controleur. Als hij zich daarop concentreert en de bal snel aan een collega geeft en niet denkt dat hij zelf de opbouw moet doen, dan kan je m nog gebruiken. Heeft tenslotte nog een jaar contract en verkopen lijkt me een illusie.

18-05-2021 09:00

D2_Icon +3

Als je nog steeds Fer wil opstellen snap je niet zoveel van het spelletje..

18-05-2021 09:52

beppie172 +65575

Fer was voor zijn blessure gewoon de uitsmijter die we gewend waren. Werd zelfs opgenomen in de voorselectie van Oranje.

En ja, na zijn blessure is het een zacht gekookt ei. Maar hij staat nog een seizoen onder contract voor zo’n 8 ton salaris, dus dan kan je maar beter kijken hoe je m wel kunt gebruiken dan m in de kliko te pleuren. En ik zeg niet dat hij basis moet staan, maar als er om een fysiek sterke controleur wordt geroepen geef ik aan dat je die op zich hebt.

18-05-2021 10:04

GolfJunkie +16

De azijnzuur plassers zijn er weer op tijd bij.

18-05-2021 08:40

alexnultien +6022

Geld verbranden

18-05-2021 08:37

dekenner +0

Til is eigenlijk een hele uniek speler die niet in elk systeem tot zijn recht komt. In het buitenland noemen ze zo speler een 'holeplayer' of te wel een gatenspeler. Met het systeem van Slot is hij eigenlijk de ideale 10, dit betekend wel dat je een spits nodig hebt die gaten voor hem trekt zodat hij over de verdediging heen kan komen en tot een scoringspositie komt.

Hij is geen creatieve 10 maar daar heb je straks antonnuci voor. Til heeft ook een goed loop vermogen en goed inzicnt, zeker een aanwinst 'let op' in het systeem van Slot.

18-05-2021 08:37

Pelleboog +2

Eindelijk iemand die het snapt hier.

18-05-2021 08:59

johnbgoode +366

Volgens het artikel waar FeyenoordTM naar verwijst betaalt Feyenoord het volledige salaris. Ik hoop dat ze er naast zitten.

18-05-2021 08:36

FR-negenenzestig +3136

Guus Til. Alleen voor die naam al hoeft hij niet te komen.

18-05-2021 08:35

FR-JJN +12863

kan ie mooi jaartje revalideren in ons zorgcentrum en weer mooi oprotten als ie weer fit is.
leren we het dan gvd nooit!?

18-05-2021 08:31

Pelleboog +2

Hij is niet geblesseerd hoor.
Heeft het seizoen bij Freiburg gespeeld.
Althans, veel gebankt.

18-05-2021 09:00

FR-JJN +12863

"Til kwam afgelopen seizoen op huurbasis uit voor SC Freiburg, maar kwam mede door blessures niet meer voor in de plannen van de Duitse club"

??

18-05-2021 10:42

Pelleboog +2

Heb het even gecheckt:
Heeft 6 mei nog 3 minuten meegedaan tegen Hertha.
Begin april nog 20 minuten gespeeld tegen Arminia Bielefeld.

Superfit dus.

Geloof niet alles wat je leest.

18-05-2021 11:06

FR-JJN +12863

dus wel 23 minuten in 2 maanden tijd, bij de nr tien van duitsland.
Superfit.....meen je dit nu serieus??

18-05-2021 11:11

Pelleboog +2

Was cynisch uiteraard.

Maar, hij heeft wel degelijk gespeeld. Het is niet dat hij geen kniebanden meer heeft ofzo.

18-05-2021 15:41

FR-JJN +12863

125 minuten in een jaar ja...

18-05-2021 16:29

Pelleboog +2

125. Sjezus. Dat is dan wel erg weinig.
Moeten de bankspelers na de wedstrijd in Duitsland ook nog uitlopen?

18-05-2021 21:00

FR-JJN +12863

ik mag het wel hopen.
anders moet we m nog leren lopen ook.
Hebben we aan een jaar huur nooit genoeg

18-05-2021 21:12

deleted106 +19

Wat lul jij nou met je superfit? Komt terug van een blessure.

18-05-2021 13:50

beppie172 +65575

Kokcu gaat vertrekken. Luister de eerste minuut maar van zijn interview vorige zomer nog maar eens terug, waar hij het (net na zijn contractverlenging) heeft over nog een jaartje rijpen. Hij zegt er nog net niet achteraan: om daarna naar het buitenland te gaan.

https://youtu.be/0IgVzrxWIUU

18-05-2021 08:29

klick44 +18096

Zie je aan zijn hele uitstraling. Ik verwacht dat berghuis ook niet blijft

18-05-2021 08:31

dekenner +0

Kokcu moeten we dankbaar zijn dat hij straks 10+ gaat opleveren

18-05-2021 08:33

FactaNonVerbaX +373

meer dan 5 zou ik la veel vinden voor deze vrij matige voetballer. dat iemand jong is wil niet altijd zeggen dat ze automatisch beter worden.

18-05-2021 09:15

ladinsky +10

De vraag is of Kökcü inmiddels voldoende gerijpt is voor dr volgende stap. Lijkt mij niet.

18-05-2021 08:41

beppie172 +65575

Zal hij zelf ongetwijfeld vinden.

18-05-2021 08:52

Pelleboog +2

Dat zeggen ze allemaal.
Jaartje rijpen.
Na 4 jaar zitten ze er nog.
Zie Vilhena.

18-05-2021 09:00

serge82 +1

Wat voor type speler is Til eigenlijk?
Wie kan hem goed omschrijven?

18-05-2021 08:29

onbekend +89252

Een beter voetballende Immers.

18-05-2021 08:31

dekenner +0

Til is eigenlijk een hele uniek speler die niet in elk systeem tot zijn recht komt. In het buitenland noemen ze zo speler een 'holeplayer' of te wel een gatenspeler. Met het systeem van Slot is hij eigenlijk de ideale 10, dit betekend wel dat je een spits nodig hebt die gaten voor hem trekt zodat hij over de verdediging heen kan komen en tot een scoringspositie komt.

Hij is geen creatieve 10 maar daar heb je straks antonnuci voor. Til heeft ook een goed loop vermogen en goed inzicnt, zeker een aanwinst 'let op' in het systeem van Slot.

18-05-2021 08:37

serge82 +1

Thanks voor je uitgebreide info.
Dus in het systeem van Slot is er straks ruimte voor zowel Til als Antonucci?

18-05-2021 09:45

dekenner +0

Geen dank.
Slot speelt eigenlijk met 2VMs dus bijvoorbeeld met el bouchataoui en wehrmann achter hem 1 breker en 1 spelverdeler. Maar tegen minder clubs speelde hij wel vaak met 2 aanvallende middenvelders dus punt naar achter dan kan je wel met antonnuci en til spelen.

18-05-2021 10:21

serge82 +1

Oke thanks!
Ben steeds meer benieuwd naar hoe Slot gaat spelen.

18-05-2021 12:47

martien snellen +590

Door meerdere blessures,dus wij happen weer toe.
Tweede Conthe?
Zou het niet doen.

18-05-2021 08:28

klick44 +18096

Veel te duur

18-05-2021 08:27

svds +33395

Met de komst van Til en Antonucci kan je er vanuit gaan dat ze Teixeira weg doen Bouchataoui en Wehrmann voor de 6 positie kan je Fer weg doen, Toornstra en Burger dan kan ook Diemers weg..

Middenveld

el Bouchataoui/Wehrmann
Toornstra/Burger
Antonucci/Til

Eventueel nog een speler als Haraoui erbij zodat je Burger nog een jaar verhuurd.

18-05-2021 08:25

klick44 +18096

Je hebt ook nog wissels nodig

18-05-2021 08:28

svds +33395

Heb je toch met 6 middenvelders alles dubbel bezet..

18-05-2021 11:24

klick44 +18096

Ik zou jeugd erbij houden

18-05-2021 12:00

svds +33395

Met el Bouchataoui, Wehrmann en Burger heb je er 3 uit de jeugdopleiding, Antonucci, Til en Toornstra heb je je middenveld prima in orde

Fer, Teixeira, Kokcu, Diemers weg. Haraoui eventueel er nog bij kan je Burger nog verhuren

van de Ven of Itakura voor Senesi, Bruma transfervrij voor de ervaring achterin hoef je ook niet veel uit te geven

18-05-2021 13:41

klick44 +18096

Zal ook nog wel 1 of 2 weggaan

18-05-2021 12:01

FR-Freggle +8

Goede deal als je met jonge spelers wil gaan werken, dan heb je ook een paar gasten nodig die al een beetje ervaring hebben. 23-24 is wel de leeftijd waarop spelers echt constant beginnen te worden qua presteren.

18-05-2021 08:22

FR08pjotr +20381

Eindelijk eens een type ‘mouwen’ opstropen! Daar hadden we er nog niet genoeg van

18-05-2021 08:21

feyenoord_delft +6033

Hulshoff in beeld om o21 te leiden

18-05-2021 08:18

svds +33395

Is al rond

18-05-2021 08:21

FR-Arnhem +49849

Eurostavka, altijd betrouwbaar. Haal ik al mijn voetbalnieuws vandaan

18-05-2021 08:14

svds +33395

Feyenoord TM meld het dan klopt het meestal wel

18-05-2021 08:21

theo_de_tokkie +12933

FeyenoordTM is god!

18-05-2021 08:23

DirkKuip +4551

FeyenoordTM is het einde

18-05-2021 08:55

feyesan +136

Voordat mensen een mening hebben, zie maar een betere speler te huren, waarvan je ook het salaris evt zou kunnen betalen. We kunnen weinig zonder geld

18-05-2021 08:12

SalsaSamba +6532

Er wordt nergens gesproken over de huursom waarvan sprake zou zijn. Ik hoop dat ze die hebben weten af te dingen

18-05-2021 08:12

feyesan +136

Beter dan Diemers Fer Kokcu op dit moment, qua rendement helemaal

18-05-2021 08:11

feyesan +136

Prima speler voor de eredivisie hoor

18-05-2021 08:11

Ronaldinho +6697

Til is misschien nuttig om te gebruiken als nummer 8 (box-to-box middenvelder) omdat hij aardig wat loopvermogen heeft en een garantie is voor ongeveer 10 doelpunten per seizoen. Als spelverdeler op nummer tien heb je er natuurlijk geen tyfus aan.
Een middenveld met El Bouchataoui op 6, Til op 8 en Kokcu op 10 is op zich wel een aardig middenveld. Denk alleen niet dat Kokcu volgend seizoen blijft. Zou wat zijn als je Ihattaren kan halen voor 5 miljoen voor de nummer 10 positie, maar dat zal die jongen wel als een stap achteruit zien.

18-05-2021 08:11

SalsaSamba +6532

Als er geen geld is zou je Texeira op 10 kunnen zetten

18-05-2021 08:13

Ronaldinho +6697

Is idd ook gewoon een prima optie qua creativiteit. Twijfel alleen een klein beetje aan zijn scorend vermogen.

18-05-2021 08:24

SalsaSamba +6532

Ja ik ook, maar dit jaar heeft niemand scorend vermogen. Ik denk dat als Texeira de opdracht krijgt om de ruimte tussen de linies te benutten en Til in de aanval achter de linies de bal wil krijgen, dat er dan wel speelruimte komt om aanvallend de verdediging wat open te trekken

18-05-2021 08:27

Ronaldinho +6697

Klopt ook inderdaad en en die rol kan Til prima functioneren, als lopende middenvelder zonder bal. Beetje zoals Bakkal toen onder Koeman

18-05-2021 08:37

ladinsky +10

Ihattaren voor 5m zou mooi zijn maar denk dat PSV ondanks zijn nog maar 1-jarige contract minimaal het dubbele wil incasseren.

18-05-2021 08:43

FRK +4331

Prima aanwinst. Ja als hij laatste jaren goed had gespeeld dan kwam hij nu niet naar ons. Dit is de vijver waar we in moeten vissen komende jaren.

18-05-2021 08:09

Reinaldo16 +20785

Laatste jaren geen bal geraakt, groot salaris, huren, kortom perfecte Feyenoord move

18-05-2021 07:57

SalsaSamba +6532

Volgens de Russische bron levert Til salaris in.

18-05-2021 08:11

jonaathn +14701

Ik vind dit zo’n slecht idee.

18-05-2021 07:57
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties