Skogen: ''Doel is om deel uit te maken van Feyenoord 1''

Skogen: ''Doel is om deel uit te maken van Feyenoord 1''

Sondre Skogen kwam dit seizoen over van Rosenborg en werd daarna meteen verhuurd aan Excelsior. De Noor, die zeven wedstrijden in de KKD speelde voor Excelsior, komt in de voorbereiding op het nieuwe seizoen terug bij Feyenoord en zal daar de nieuwe trainer, Arne Slot, moeten overtuigen om in aanmerking te kunnen komen voor het eerste elftal.

''In het volgende seizoen wil ik me graag ontwikkelen en laten zien'', begint de verdediger bij Feyenoord TV. ''Mijn doel is om deel uit te maken van Feyenoord 1. Ik ben een centrale verdediger en mijn sterkste kracht is verdedigen en de duels. Ik kan goed overweg met de bal met zowel korte als lange passes. Ik speelde bij Rosenborg en kreeg toen de kans om voor de rest van het seizoen verhuurd te worden aan Feyenoord. Ik speelde één wedstrijd voor Feyenoord O21 voordat het seizoen werd geannuleerd.''

Door de coronastop van het seizoen bij de beloften elftallen werd hij dus gestald bij een andere club, net als veel andere spelers van het tweede elftal van Feyenoord. ''Ik heb mezelf toen niet zo goed kunnen laten zien. De dingen die Feyenoord gezien heeft, vonden ze goed en daardoor besloten ze om mij nog een half jaar langer te houden. Nadat ik bij Excelsior wel kon spelen heeft Feyenoord m’n kwaliteiten wel gezien'', aldus de verdediger. Skogen heeft nog een contract bij Feyenoord tot medio 2023.

Plaats reactie
666

VDVD +20502

Voetbal heeft meer dan 2 doelen

26-05-2021 11:41

teauvenoir +78268

Vergeet het maar

26-05-2021 09:01

wesleyfrfc1908 +0

Lijkt mij tekort te komen voor Feyenoord 1, hopelijk kan die een goed aandeel hebben in -21

26-05-2021 01:16

skin +14009

Leuke opvulling voor de O21 maar gaat het eerste nooit halen natuurlijk.

26-05-2021 00:10

leentorenbrug +0

Hij is goed met de bal en kan zowel kort als lange pasjes geven haha, dat mag ik hopen

26-05-2021 00:03

leofric +4490

Voor hem geldt hetzelfde als al die andere talenten in de KKD: de stap is zo groot naar subtop Eredivisie, dat je absoluut geen garantie hebt dat ze het gaan redden.

26-05-2021 00:01

stamplust +24667

Een nieuwe trainer aan het begin van zijn loopbaan en een selectie met weinig kwaliteit. Dat belooft niet veel goeds.

25-05-2021 23:54

mel_gibson_the_first +441

zal ook wel een kans krijgen van Slot om zich te bewijzen ....we gaan het zien

25-05-2021 23:21

Bulldog010 +6800

Hij stuurt ze allemaal het bos in!

25-05-2021 23:10

VDVD +20502

Bijlow
Geertruida - Skogen - Hendriks - Malacia
AEB - Wehrmann
BErghuis - TIl - Sini
Bozenik

25-05-2021 22:43

feyenoord1980 +2744

Met die defensie wordt je zeker 6de

25-05-2021 23:06

xenox403 +0

Svensson rechtsback en dan Geertruida centraal dan schuif je al op naar plek 5

25-05-2021 23:15

VDVD +20502

hahah. Dit gaat hem sws niet worden

26-05-2021 11:17

xenox403 +0

Nee die Svensson is niet gek.

26-05-2021 11:44

VDVD +20502

Eens. Hoop dat ze hem binnenhalen al is het alleen maar om AZ te naaien

26-05-2021 11:46

norman +3985

Dit is niveau Groningen. Echt verschrikkelijk

25-05-2021 23:23

dekenner +0

Twente niveau dit

25-05-2021 23:47

fr-0223 +3708

Ado niveau dit.

26-05-2021 00:59

antonsanting +112

Waarde creëren niveau dit....

26-05-2021 07:05

VDVD +20502

Heb die skogen nog niet zien spelen en lijkt me sterkt dat dit de opstelling wordt

26-05-2021 11:35

ReetjeP +872

Ik hoop op een 5-3-2 onder Slot, al is dat gezien zijn visie, niet geheel logisch.

Een 3-mans centrum met Geertruida, Bazoer, Hendriks en dan kun je Skogen iets hoger verhuren, subtop of er net onder?

Dan moet je nog 2 centrale verdedigers halen, betaalbaar zijn: Itakura, Touba, v.d. Ven, Bruma?

Maar dan heb je meer aan de backs die we hebben: Hall, Malacia en waar interesse in is, v. Rooij en el Karouani.

Ik teken voor onderstaande achterste linie!

Bijlow

v. Rooij, Geertruida, Bazoer, Hendriks, Malacia

Dan kan je namelijk met 2 voetballende types voor de verdediging spelen, daar Bazoer toch gaat zwerven!

Toornstra, Til, Wehrmann of AeB

Met als back up:

Fer, Antonucci, AeB of Wehrmann

Berghuis proberen te houden en met hem en Sinistera voorin spelen!

Op de bank: Balde, Bozenik, Linssen

Dat is allemaal te bekostigen van de verkoop van: Diemers, Teixeira, Kokcu, Senesi, Haps, etc.

Burger, Azarkan, Bannis en zoals eerder gezegd Skogen nogmaals verhuren!

Misschien Room nog als tweede keeper?

25-05-2021 22:35

Frankster +21055

Hoop dat we er dan in blijven via de play-offs

25-05-2021 22:46

SalsaSamba +6595

Dit gaat natuurlijk allemaal nooit gebeuren. Veels te veel veranderingen tov dit seizoen. Daarnaast te weinig creativiteit en te veel lopers op het middenveld en je maakt het nog lastiger voor de aanvallers.

Theoretisch leuk voor football manager of fifa, want het is 100% ontwikkeling en potentie, maar ik denk niet dat dit team constant genoeg zal zijn

25-05-2021 22:50

Swan +968

Haha we hebben er weer één

25-05-2021 22:50

bobiku95 +2

Hmmm nee, dit lijkt me een zeer slecht idee. Gewoon Slot zijn ding laten doen. Twee vleugelspelers en Til om Bozenik/Jørgensen heen

26-05-2021 00:35

ernst H +4998

Wieffers is een aardige speler van Excelsior.

25-05-2021 22:34

huissie79 +20105

Eens, veel potentie.

25-05-2021 22:51

IJzerenKees +131312

alleen als je iemand op zn bek slaat kun je dat bereiken

25-05-2021 22:32

p13t +23679

Goeie scouting daar in Eindhoven

25-05-2021 23:47

p13t +23679

Godverdomme verkeerde reactie

25-05-2021 23:48

ferdi30 +5256

"Luuk de Jong , Propper en Willems terug naar PSV"

25-05-2021 22:23

Frankster +21055

Je schrijft Feyenoord verkeerd

25-05-2021 22:27

nolfr010 +0

Voorbarig zoals altijd jij

25-05-2021 22:27

dre82 +5732

Dus daar hebben wij volgend jaar geen last van

25-05-2021 23:36

p13t +23679

Goeie scouting daar in Eindhoven

25-05-2021 23:48

nolfr010 +0

Vd ven hoog op t lijstje van Wolfsburg zie hem graag komen

25-05-2021 22:23

gogo9Q +1503

Hendriks is sws verder dan deze jongen, speelde natuurlijk ook niet in een goed team dit seizoen maar komt wel echt te kort.

Ik denk dat met antonucci en Hendriks je weer twee spelers hebt die bij Feyenoord 1 kunnen aansluiten. En je hebt dit seizoen natuurlijk el Bouchataoui. Daarnaast heb je volgend seizoen een fitte balde en hopelijk is die conthe ofzo ook eens fit.

25-05-2021 22:18

Wietse +24193

Ik vertrouw ook nog steeds op Burger - tenminste als wij scorend vermogen op het middenveld willen.

25-05-2021 22:24

ernst H +4998

Burger heeft wel veel tijd nodig, is niet van t 1 keer raken.

25-05-2021 22:33

gogo9Q +1503

Ja die was ik nog vergeten en wehrmann natuurlijk!

Vier uitstekende middenvelders die zich dit seizoen goed hebben ontwikkeld, deze jongens met een ervarenman zoals toornstra ernaast.

26-05-2021 09:44

RdamNoord +208935

Gewoon de kans geven samen met Hendriks. Mag Slot het daarna zelf bepalen.

25-05-2021 22:14

HassanTurkuF3R +3

Gaat 'm niet worden chef

25-05-2021 22:11

The-Bridge +9302

Excelsior 1 was al lastig zat voor hem.

25-05-2021 22:00

Feyenoord2907 +2355

Lastig? De wedstrijden gezien? Zeg niet direct dat het Feyenoord materiaal is. Maar heeft een hoge potentie.

25-05-2021 22:30

jack98 +47098

Ben benieuwd of er voor hem een toekomst is bij Feyenoord.

25-05-2021 21:59

svds +33520

Jeffrey bruma naar montpellier waarschijnlijk, meld Le quipe.. zou voor ons niet slecht zijn om er bij te hebben, maar te laat alweer waarschijnlijk

25-05-2021 21:46

Barrypapa +15950

U bent niet zeker van de zaak?

25-05-2021 21:51

svds +33520

Le quipe is een groot blad zou waar kunnen zijn. Maar ik ben geen insider dus geen idee of het waar is

25-05-2021 21:56

Mummy +1272

Voor het salaris dat hij moet kosten ben ik wel blij als die niet naar Feyenoord komt. Zo goed vind ik hem niet

25-05-2021 22:06

Frankster +21055

Was ook weer een gok na zijn zware blessure

25-05-2021 22:08

FeyenoordVdam +5817

L’Equipe (het elftal). Inderdaad een betrouwbaar blad. Ben het met je eens dat dat voor ons geen slechte zou zijn. En voor zo’n jongen toch ook mooier dan subtop daar.

25-05-2021 22:20

martino1987 +14729

hopelijk gaat er gewoon veel jeugd doorbreken onder slot waardoor we eens goed kunnen cashen en zo weer mee gaan doen om de titel jaarlijks

25-05-2021 21:45

hasil +8

Slot moet allemaal materiaal gaan bekijken wat dit seizoen actief is in de keukendivisie en met nog geen enkele ervaring op het hoogste niveau laat staan dat zij het sub topniveau van Feyenoord aan kunnen. Hopelijk is de leiding, t.w. Slot en Arnesen, niet zo naïef te denken dat je het daarmee gaat redden....

25-05-2021 21:44

FeyenoordNL +0

Hoeft ook niet laat ze maar bouwen aan een team dat over 1 a 2 jaar ieder seizoen om de prijzen speelt. Komend seizoen is alles mooi meegenomen.

25-05-2021 21:56

[FR]Thomas +227603

Hoe speelde hij bij Excelsior?

25-05-2021 21:10

FRSebbie +37903

Wel fijn dat als verdediger zijn sterkste punt verdedigen is.

25-05-2021 21:10

huppiehuppiehuppie +1

Van Beek airlines had andere sterkte punten

25-05-2021 21:14

spzm +13271

Neusje voor de goal

25-05-2021 21:41

Tomasson +47

Even OT: vandaag mail gehad dat ik de maat van het uitshirt (restitutie) nog door moest geven. Wat is de eindstand geworden van de restitutie actie? Het laatste bericht dat ik heb gelezen was dat ruim 50% had afgezien van teruggave maar dat was een bericht van half april.

25-05-2021 21:00

SalsaSamba +6595

Jouw doel is om Feyenoord 1 te halen, maar ik kan me ook goed voorstellen dat Feyenoord andere plannen heeft. O21 moet ook een sterk team hebben. Lekker van onder naar boven werken

25-05-2021 20:55

amqze +10702

Kijkt fris uit z’n skogen

25-05-2021 20:54

p13t +23679

HAHAHAHA

25-05-2021 22:31

feyesan +136

Zou mooi zijn als zo’n speler weereens doorbreekt

25-05-2021 20:42

FrNiels2017 +157017

Hoe bedoel je dat dan precies? Elftal staat vol met doorgebroken jeugdspelers, zeker volgend seizoen.

25-05-2021 20:50

feyesan +136

Bij Excelsior prima verdediging, alleen jiet de snelste

25-05-2021 20:41

huissie79 +20105

Zou mooi zijn als hij het red toch. Net als Johnson bijvoorbeeld.

25-05-2021 20:39

JDN1987 +23034

Ik vind het leuk om ouwe jaren 80 90 wedstrijden terug te kijken .
En nou zag ik een wedstrijden waar in koemand nog bij Feyenoord speelde. (De kuip na de verbouwing) maar het stadion was toen bekant leeg. Ik kan het me niet meer herinneren weet iemand waarom dit was?

25-05-2021 20:38

huissie79 +20105

De kuip zat pas geregeld vol sinds begin deze eeuw.
Kampioensjaar 99 gemiddeld 30 a 35000.
Dat de kuip altijd vol zou zitten is een mythe.

25-05-2021 20:49

FrNiels2017 +157017

Feitelijk was de periode onder Van Geel de meest constante en succesvolle periode sinds de jaren '70 denk ik. Maar het verleden wordt altijd geromantiseerd

25-05-2021 20:51

willykment +2145

Periode Baan lijkt mij succesvoller eerlijk gezegd, of je moet een UEFA CUP wat minder hoog inschatten?

25-05-2021 20:52

FrNiels2017 +157017

Daar kun je over debatteren. UEFA Cup was fenomenaal, dat zeker, maar er werden minder prijzen gewonnen en er was veel meer geld beschikbaar (zeker omgerekend naar huidige waarde). Het zal mekaar niet veel ontlopen

25-05-2021 20:57

willykment +2145

Ik vind de UEFA CUP wel een dusdanig succes dat ik het net wat hoger inschat, maar het is inderdaad waar dat er geen bekers gewonnen werden. Wel deed Feyenoord toen voor mijn gevoel langer mee om het kampioenschap dan nu, het was wat constanter qua prestaties. En er werd wat creatiever gescout. Van Geel deed het tot en met het kampioenschapsjaar goed, daarna (toen er geld kwam) vind ik dat hij teveel fouten heeft gemaakt.

Uiteindelijk waren ze allebei niet zo heel goed en hebben we feitelijk nog nooit een echt goede TD gehad die de club naar een hoger niveau heeft weten te tillen. Arnesen doet nu een inhaalslag qua structurele clubzaken, maar z'n aan/verkoopbeleid is matig. Hopelijk scoort hij deze zomer beter op dat vlak.

25-05-2021 21:02

FrNiels2017 +157017

Als je de prestaties vergelijkt heeft Van Geel het wel beter gedaan. Had veel minder geld, heeft veel minder geld uitgegeven en betere/vergelijkbare resultaten gehaald na jaren van pure ellende. Mag van mij wat meer waardering voor zijn. Verder niks tegen Baan, was ontzettend blij met de UEFA-cup en sommige aankopen, maar hij heeft ook veel dure tropische miskleunen gehad.

25-05-2021 21:05

frankyboy +6819

Welke prestaties? We hebben onder 8 jaar v Geel precies 1 keer serieus meegedaan om het landskampioenschap. En we wonnen hem ook nog maar alle andere seizoenen hebben we nooit meegedaan. Ook in Europa niet. Die paar troostprijsjes veranderen daar niks aan.

25-05-2021 21:50

FrNiels2017 +157017

Jij hebt lekker op zitten letten man. We zijn nog twee keer tweede geworden ook

25-05-2021 22:12

JDN1987 +23034

Ik weet nog wel dat vanaf na de verbouwing tot nog niet zo lang geleden het uitpubliek een vak op de eerste en een vak op de tweede ring kreeg. Waardoor. Er 4 vakken leeg moesten blijven en de nood tribunes achter het goal. Ik weet dat er in de cruz tijd 40.000’man zat. En in de uefa cup 40.000 man. In de competitie bij westrijden met veel uit fans 40.000 en bij een vak uit fans 43.000. Heel dom gedaan toen door Feyenoord om de uit fans zoveel comfort te geven. Laatste keer dat ze dat zo don deden was tegen luik. Toen was bekant die hele tribune achter het goal leeg voor de luik fans met lelijke hekken. Gelukkig hebben ze nu 2 vakken op de 2e ring met schermen en kunnen er meer in..



Maar koeman was in de nieuwe kuip. En hij was echt leeg

25-05-2021 21:04

JDN1987 +23034

Klopt wat jij zegt het hoogste gemiddelde van de Jaren 90 is 26.000. Pas na de uefa cup zijn we de gemiddelde van boven de 40.000 gaan aantikken

25-05-2021 21:31

mafkaan +61583

Klopt. Wij hadden seizoenkaarten ,karton met knipjes er in, voor vak V later T. Als er 25000 toeschouwers waren was het veel. Bagger voetbal maar wél gezellig met echt bier en vieux cola.....

25-05-2021 21:32

JDN1987 +23034

Welk jaar was dst?

25-05-2021 21:33

JDN1987 +23034

Ik heb het gemiddelde van de hele jaren 90 gekeken. Geen een keer helemaal uitverkocht

25-05-2021 21:37

mafkaan +61583

Je kon het met slecht weet helemaal goed zien. Dan was alles onder de overkapping gekropen en de Parterre was sowieso bijna altijd half leeg of erger...Je moest vroeg komen. Er waren ook geen vaste zitplaatsen dus dan regende je verrot...Of ze pleurden keiharde kussentjes , volgestouwd met kranten, op je plrs kop....van bovenaf...

26-05-2021 11:44

JDN1987 +23034

Hahahaha. Eigenlijk hebben ze gewoon niet goed na gedacht in 1994. Met die stomme kap. ( voor concerten en hoge podiums. Als ze goed nadachten zagen ze de arena er aankome

26-05-2021 11:50

willykment +2145

Dat was in de hele eredivisie zo, veel minder publiek dan nu.

25-05-2021 20:51

Sjeep +16072

Jaren 80 vaak 8000 man

25-05-2021 20:55

JDN1987 +23034

Het jaar was 1995/1996

25-05-2021 21:11

Mensini +14607

Tot de verbouwing was het begin jaren '90 (buiten de topwedstrijden om) maar half vol in de Kuip...

Ondanks 4 bekers en een titel in die jaren....

Maar meer dan de helft daarvan ging dan ook wel mee uit naar Werder en Borussia MG bv...

25-05-2021 21:53

JDN1987 +23034

Maar na de verbouwing blijkbaar ook niet. ( gemiddeld 26.000 en einde 31.000 ( kampioens jaar

25-05-2021 21:56

Mensini +14607

Ik had maar een seizoenkaart van 1991 t/m 1997 dus die laatste jaren weet ik niet zo...

Ik heb me wel verbaasd dat het na de eeuwwisseling doorgegroeid is naar vol....

Zonder meer succes....

25-05-2021 22:07

JDN1987 +23034

Ik heb het uitgezocht. Vanaf jaren 50 tot nu. Jaren 50 was gemiddeld 20.000. Jaren 60 was gekkenhuis. Een keer zelfs 63.000 man. Jaren 70 zakte het weer naar tussen de 30.000 en de 25.000 . Jaren 80 ja dat was gewoon triest. 9.000 to 25.000 man. Jaren 90. Was voor de verbouwing vrij leeg. Ondanks de prijzen. Na de verbouwing in 1994 zat er gemiddeld 26.000 man. ( ik zag wedstrijden van 1996 en die waren gewoon zogoed als leeg op gewone competitie wedstrijden buiten ajax en psv. ) en in 98-99 hadden we een gemiddelde van 31.000 man. Pas. Na de uefa cup zijn we weer de 40.000 aan gaan tikken eigenlijk is het legioen pas echt trouw gaan worden en liet het niet afhangen van successen is de afgelope 20 jaar

25-05-2021 22:18

huissie79 +20105

Daarom moet ik stiekem een beetje lachen als er commentaar is op lege plekken in de arena. Alsof het in de kuip al jaren wekelijks uitverkocht is.
Cijfers liegen niet

25-05-2021 22:15

JDN1987 +23034

Dat is eigenlijk wel zo maar niet in de history wat onze vaders ons altijd hebben verteld.. het is pas vol gaan raken in deze eeuw. Daar voor was het gewoon succes gebonden. Dus dat ( legioen is met pensioen) is onzin. Onze generatie is de trouwste

25-05-2021 22:21

Jans-scf +2392

Misschien als ballenjongen

25-05-2021 20:34

huissie79 +20105

Ken je hem? Of roep je maar wat?

25-05-2021 20:38

Frankster +21055

Wie zegt hij daar de kwaliteiten voor heeft

25-05-2021 21:15

roybeen +1

Gaat hem niet worden, die gozer is me een partij sloom

25-05-2021 20:34

Babbel +4115

Als je zowel kunt verdedigen als goed kunt passen, dan kun je misschien beter op het middenveld gaan spelen. Of nog beter, even in de spiegel kijken om te ontdekken dat je misschien helemaal niet zo heel goed bent met de bal aan de voet. Niks mis mee verder. Hij is een prima verdediger, maar laten we hopen dat hij het daar ook bij laat en geen Sven van Beek trekjes krijgt en denkt dat hij drie keer per wedstrijd iemand vrij voor de keeper moet zetten.

25-05-2021 20:32

feyesan +136

Wat een jankerd jij zeg

25-05-2021 20:41

FrNiels2017 +157017

Pas op, anders krijg je met Knabbel te maken

25-05-2021 20:52

Renatooo +7092

Sondre Skogen, RCV van Feyenoord O21 gekomen van Rosenborg. Half jaar verhuurd aan Excelsior waar hij afgelopen potjes alles heeft gespeeld, nadat hij eerst wedstrijdfit moest worden

Prima centrale verdediger voor de O21, zie hem niet zo snel bij 1. Maar is echt een stap omhoog t.o.v. een speler als Lewis. Enige nadeel is dat hij officieel komend seizoen dispensatiespeler is, waar er maar 3 van mogen zijn in de wedstrijdselectie. Andere gegadigden voor die plekken zullen ook spelers als Johnsen/Conteh en proefspeler Fernandes zijn, en daarnaast heb je nog een hoop spelers van 1 die hier wellicht nog extra minuten willen maken (als bankzitter bij 1, denk aan spelers als AEB/Antonucci. Dus ben benieuwd wat Arnesen gaat doen

25-05-2021 20:35

WouterD1908 +28

Mm thanks man. Misschien ben ik helemaal out of the loop maar nog nooit van dat dispensatiespeler gehoord

25-05-2021 20:44

Renatooo +7092

Elke club mag 3 spelers in de wedstrijdselectie hebben. Een dispensatiespeler is een speler die geboren is voor 1-1-2001. En hij mag uiterlijk geboren zijn op 1-1-1999

Dus zullen bepaalde keuzes gemaakt moeten worden (qua verhuur), of er moet afgewisseld worden met spelers bij de selectie hebben. Nu had O21 vorig jaar erg veel blessures dus je kan beter wat te veel spelers hebben dan te weinig, maar zou alsnog zonde zijn als ineens spelers niet kunnen spelen.

Volg zelf O21 erg veel dus dit is echt niet 'algemene kennis' o.i.d. haha

25-05-2021 20:49

Frankster +21055

Renatoo je bent goed op de hoogte. Mijn complimenten

25-05-2021 21:17

Renatooo +7092

Danku danku ;)

Volg O21/Jong al een aantal jaar in de hoop dat er meer jeugd doorbreekt

25-05-2021 22:38

ciganos +387

Dispensatie zover ik weet gewoon afgeschaft vanaf volgend seizoen toch

25-05-2021 20:51

Renatooo +7092

https://twitter.com/jongfeyenoord1/status/1384464695172730881

Nee man

25-05-2021 20:53

ciganos +387

Oke duidelijk in de regelementen stond alleen seizoen 20/21. Hebben ze dat terug gedraaid

25-05-2021 20:56
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties