Aboutaleb: ''Heel verdrietig en idioot''

Aboutaleb: ''Heel verdrietig en idioot''

Burgemeester Ahmed Aboutaleb heeft woensdagochtend uitgebreid gereageerd op de situatie rondom Feyenoord City. Afgelopen weekend werden diverse voorstanders van het plan lastig gevallen op hun privéadres. Gisteren zijn gesprekken tussen raadsleden, directieleden van Feyenoord en van het stadion geschrapt. Ook het inspreekmoment ging niet door.

''Heel verdrietig en idioot. In een democratie kunnen voor- en tegenstanders met elkaar in gesprek. Maar als volksvertegenwoordigers niet in vrijheid een besluit kunnen nemen, omdat ze bang zijn dat zijzelf dan wel hun gezinsleden iets overkomt, dan zijn we heel ver heen'', zo vertelt de burgemeester van Rotterdam in gesprek met RTV Rijnmond. ''Dan heeft het uiterlijke kenmerken van een bananenrepubliek en dat sta ik niet toe.''

Aboutaleb wil geen details prijsgeven, maar de burgemeester geeft aan dat er dinsdagmiddag onder meer bedreigingen tegen het stadhuis zelf zijn geuit. ''Er is dan maar één ding dat ik kan doen: zorgen dat de gesprekken niet doorgaan en een afkoelingsperiode organiseren.'' Gaat het inspreekmoment voor supporters nog door? ''De raad heeft verschillende opties en die wil ik bespreken met de fractievoorzitters. Het moet in ieder geval niet te lang gaan duren, want het zomerreces is ook in aantocht.''

Raadsleden hebben vaker te maken gehad met bedreigingen. ''Maar dan wel met een ernstige toon richting een enkel raadslid. Daarop hebben we al wat inzet gepleegd en bij een enkeling thuis fysieke maatregelen moeten nemen. Maar wat er dinsdag gebeurde onderweg naar een belangrijk moment: ik heb het gevoel dat het overkookte van emoties. Dan is het beter om de boel even te laten afkoelen, zodat de raad over niet al te lange tijd weer kan luisteren naar de voors en tegens en vervolgens een beslissing kan nemen over Feyenoord City.''

De burgemeester van Rotterdam vertelt dat naast algemeen directeur Mark Koevermans ook Pim Blokland afgelopen weekend te maken heeft gehad met bedreigingen van een groep supporters. ''Als je met een groep van dertig man, met hoodies en mondkapjes op, voor de deuren van prominente mensen van Feyenoord gaat staan, heb je niets goeds in de zin.''

Reactie Feyenoord
De Rotterdamse club heeft alle begrip voor het optreden van Aboutaleb. Van geluiden dat er sprake zou zijn van een 'smoes' wil Feyenoord niks van weten. De directie had zich juist goed voorbereid op het geplande gesprek. ''Wij zijn voor een nieuw stadion mits het mogelijk is binnen de gestelde voorwaarden'', vertelt een woordvoerder in gesprek met het Algemeen Dagblad.

Lees meer over
Feyenoord City
Plaats reactie
666

paddo +201

ik wil deze man niet meer met ze rotkop op deze site zien wat een hypocriete vent

10-06-2021 16:10

Ronald.U +247

Vraag me toch af.... Al die tegenstand voor een nieuw stadion. Zoveel bedreigingen en vernielingen als men niet tevree zijn. Maar stel de nieuwe stadion komt wat dan... Blijft men dan weg of gaan ze toch erheen en supporten ze net als ons als voorheen en was al dit onnodige voor niks?

09-06-2021 23:52

REV +1373

Dat heb ik nou vaak als ik jou hoofd zie abou

09-06-2021 23:26

Bottleneck +3710

Even een reactie erbij

09-06-2021 22:46

FrNiels2017 +157014

Én een like

10-06-2021 00:09

FR-JJN +12873

Aldus achies ouders na zn geboorte

09-06-2021 22:34

JS-FR1 +17362

Echte Feyenoorders doen dit niet.

Echte clubliefde is zeker niet je mede supporters bedreigen.

Echte Rotterdammers staan voor vooruitgang en niet blijven hangen in dat sentimentele gedoe.

09-06-2021 20:15

zandhaas +32945

PAK ZE AAN EN HARD OOK DAN ABOUTALEB!!!!!

09-06-2021 19:48

sander71 +2919

Keihard optreden en deze gaten oppakken en een stadion verbod opleggen

09-06-2021 19:44

teauvenoir +78261

''Als je met een groep van dertig man, met hoodies en mondkapjes op, voor de deuren van prominente mensen van Feyenoord gaat staan, heb je niets goeds in de zin.''

Ja, hallooooo??!! Dat van die mondkapjes MOET! Van die enge virologen.

09-06-2021 19:41

teauvenoir +78261

Bek houden over democratie, Abou. “Je kunt met elkaar in gesprek” mijn reet. Elite drukt alles door, van klimaathysterie tot “vrijwillige” vaccinaties.

Keur capuchon-actie overigens af.

09-06-2021 19:24

FRlegend +17082

Elite drukt alles door. Wij kiezen toch elke 4 jaar de elite die namens ons die beslissingen mag nemen? Iemand moet keuzes maken voor de groep anders gebeurt er geen reet hè.

10-06-2021 15:02

teauvenoir +78261

Hier snijd je een cruciaal punt aan. Schijndemocratie. Deze democratie is een schijndemocratie. Wij kiezen de poppetjes, al dan niet obv hun partijprogrammaatjes, maar dit zijn slechts marionetten die de plannen van de echte elite (niet onze parlementariers) uitrollen. Het hele coronabeleid, al keuzes die gemaakt konden worden zijn totaal niet op democratische wijze genomen. De opmerking die jij plaatst, FRlegend, getuigt van een oneindige naïviteit en schaapachtigheid. Houd het maar bij voetbal svp.

10-06-2021 17:58

jack98 +47081

Walgelijke acties die niet horen bij een voetbalclub als Feyenoord.

09-06-2021 18:41

FRM010 +6680

Heel erg triesy

09-06-2021 18:22

Ricodevi +165

kennelijk zijn er toch nog voldoende mensen met 1 🧠 cel die de hele club naar de godverdomme brengen.
ik krijg mn zin niet, dus ik sloop alles en bedreig mensen... zo focking triest... echt he

09-06-2021 17:43

ernst H +4998

De Supportersvereniging is hier ook schuldig aan, die publiceren al jaren anti nieuwe stadion stukken, in De Hand in Hand,
Niet alleen tegen dit plan, maar tegen alle,plannen.
En ook dat ze sleutels hebben en alles uitlekt, daaruit blijkt dat ze ook van binnen de club geholpen .
Vanuit Varkenoord, want daar zitten ook mensen die denken dat de,club van hun is.

Eigenlijk zou iedereen zijn lidmaatschap van de Feyenoorder moeten opzeggen.
Want die hoor je nu ook niet.

09-06-2021 17:43

FRlegend +17082

FSV is niet voor niets gehalveerd qua ledenaantallen tov eeuwwisseling.

10-06-2021 15:03

dockersstand5314 +3269

Een prima geintregeerde burgervader maar betreft feyenoord/danceparde is deze man alle objectiviteit verloren dus voor mij betreft ongeschikt
aangezien feyenoord een groot deel is van rotterdam . maar wat word het deze man toch zo makkelijk gemaakt en krijgt hij zoveel munitie toegeschoven van juist onze kant !

je kan het hem niet eens meer kwalijk nemen !

09-06-2021 17:26

tsjiendwal +2047

Zo het schorem heeft het al voor het zeggen in Rotterdam, lekker bezig hoor. Een club kapot maken, een stad kapot maken en mensen bedreigen !

09-06-2021 16:53

Southsider +2400

"Heel verdrietig en idioot. In een democratie kunnen voor- en tegenstanders met elkaar in gesprek."

Is er hier 1 iemand die benaderd door Feyenoord om zijn/ haar mening te geven?
Ik ken namelijk helemaal niemand in mijn omgeving die dat mocht doen.

09-06-2021 16:50

FRlegend +17082

Je kon je gewoon aanmelden en naar een inloopavond. Enquêtes geweest, je kan ook gewoon mailen naar Feyenoord City. Als je te passief was om daar allemaal aan mee te doen moet je ook niet zeiken dat de optie er niet was.

10-06-2021 15:05

Southsider +2400

Informatie over inloopavonden heb ik bijvoorbeeld nooit gehad op mijn mail, ondanks dat ik al jaren een sk houder ben.
Misschien ergens anders gemist dan, maar dat soort dingen kun je best een mailtje aan wagen.
"Enquêtes geweest." Dat zegt iedereen dus. Maar ik ken niemand die heeft meegedaan met een enquête, dat vroeg ik ook in mijn reactie. Nog nooit wat over gehoord. Dus wie heeft er dan aan meegedaan?
"Je kan ook gewoon mailen naar Feyenoord City"
En dan?

Het gaat erom dat supporters niet gehoord worden. Waarom geven ze aan dat ze aan nagenoeg alle supporters om hun mening hebben gevraagd, terwijl dat niet het geval is.
Dat is wat mij dwars zit.

Je weet niet eens mijn mening over een nieuw stadion. Het gaat om het idee van niet gehoord worden.
De club is al jaren rot van binnen. En dan kan je ze lekker gaan beschermen met die punten van je, maar ze zijn nergens op gebaseerd.

10-06-2021 16:44

PabloOno1908 +137231

Ach maakt niks uit ergens rond 2054 weer een keer kampioen en allemaal lekker zeiken dat het een kut elftal is en dat 020 ons al jaren voorbij is.

09-06-2021 16:50

remco112 +16288

https://www.ad.nl/binnenland/geldschieters-overwegen-steun-in-te-trekken-voor-nieuw-feyenoord-stadion-na-intimidaties~a7f8dbf4/

Bedankt heren!

09-06-2021 16:23

KSFR1908 +9692

Beste nieuws van vandaag!

09-06-2021 16:23

remco112 +16288

Ja? En waarom?

09-06-2021 16:24

erikt +429

Wat een lul ben jij, zeg.

09-06-2021 16:49

johnbgoode +366

Lijkt me een uitstekend signaal dat er een zero tolerance beleid gevoerd moet worden t.o.v. de losgeslagen tegenstanders (en voorstanders, voor zover die zich tot dit gedrag verlagen). Het schept natuurlijk een enorm ongewenst precedent als bedreiging en intimidatie het gewenste resultaat oplevert.

Dus niet alleen meer "naam opschrijven", maar oppakken en zwaar straffen.

09-06-2021 16:39

klick44 +18135

Hopelijk pakken ze gasten gelijk. Ff 3 maanden de bak in

09-06-2021 18:01

deleted106 +19

Smerige bloedhonden!!!! Wat een stel laffe herders zijn het toch. Allemaal stadionverbod en royeren van de club. Persona non grata.

09-06-2021 19:22

keepertje +532

Waarom gaan ze een stadion bouwen terwijl je met de helft van het geld hetzelfde kunt bereiken met een verbouwing van het mooiste stadion van nederland. Kan je zeggen wat je in de kuip hebt krijg je nooit weer in een nieuw stadion.

09-06-2021 15:52

cluepon +3832

Omdat een renovatie een jaartje of 20 of zo meegaat en je dan weer aan de slag moet, en een nieuw stadion een stuk minder zal kosten in het onderhoud. Vermoed ik.

En tsja, sfeer maak je toch met je supporters, niet met steen.

09-06-2021 15:56

Fr_88 +15859

Tja. De harde kern van Feyenoord wordt al jaren geleid door Dunning en Kruger

09-06-2021 15:39

Koen-1908 +1962

Huilie huilie Aboutaleb, jij bent hier de idioot!

09-06-2021 15:22

Ginnungagap +3485

Genoeg aan te merken op Aboutaleb, maar je keurt bedreiging en intimidatie dus goed ten opzichte van mensen met een andere mening?

09-06-2021 15:35

erikt +429

Totaal mee oneens. Wat een dwaas ben jij, zeg. Hoor je ook bij die groep hufters soms?

09-06-2021 15:56

deleted106 +19

Je bent een mongooltje?

09-06-2021 18:47

tyler010 +6

Jammer dit, gewetenloze idioten.

09-06-2021 15:00

NielssFr12 +1059

Mooie omschrijving van zn eigen leven

09-06-2021 14:33

pamper010 +565

Ahmed Bilderberger Aboutaleb

09-06-2021 14:22

NiffoBoateng +450

Tegenwoordig noemen ze alles al 'bedreigd' ooh boehoehoe ik ben bedreigd bla bla . Oh dus er is een doorgeladen glock op je slaap gezet. Nee, je bent al zo snel geïntimideerd dat je je 'bedreigd' voelt, mannen blijken mietjes

09-06-2021 14:13

Ginnungagap +3485

Je praat echt onzin. Jij bepaalt niet wat bedreiging is, dat doet de wet. Jij dient je daar simpelweg aan te houden.

09-06-2021 15:36

joejoe1979 +8044

Leuk spel he dat GTA.

09-06-2021 15:43

NiffoBoateng +450

Gta? Haha welkom in mijn life knul

09-06-2021 16:57

crashtestdummy +22097

MEDIA OPGELET: DIT ZIJN GEEN SUPPORTERS !!!

We eten zoenen in plaats van negerzoenen.
We benoemen elkaar genderfluïde.
5 december schminken we ons als regenboogpiet.

Niemand mag beledigd of gekwetst worden. Scheer die lui dan ook niet over één kam met de échte supporters ( voor of tegen FC ).

09-06-2021 14:06

FR_Erik91 +174

Waarom maken ze zich dan druk om Feyenoord? Deze gasten zijn zeker wel supporter.

09-06-2021 14:09

crashtestdummy +22097

Support: ondersteunen.
Feyenoord betaald zich scheel aan boetes en loopt lucratieve sponsordeals mis omdat sponsors niet geassocieerd willen worden met geweld. Door te rellen 'ondersteun' je de club dus bepaald niet, dus supporters? Nee.

09-06-2021 14:34

joejoe1979 +8044

Natuurlijk zijn het Feyenoorders alleen hebben ze niet in de gaten dat zij mede schuldig zijn aan deze situatie en het zo nog veel erger maken.

09-06-2021 15:45

ernst H +4998

Ik begrijp het niet wantvan die bedreigers hebben de meesten toch een stadionverbod.
Dus de Kuip mogen ze al.niet meer in.

09-06-2021 14:03

putdeksel +6541

Sleutels zat in omloop blijkbaar 😂

09-06-2021 14:33

Pikhoft +10165

‏‏‎

09-06-2021 13:53

Juicher +62303

Afkoelen en vervolgens weer door achter gesloten deuren. Tegenstanders geen inzage meer geven in de voortgang en besluitvorming tot er duidelijkheid is. Vuur met vuur bestrijden.

09-06-2021 13:50

klick44 +18135

Dat deden ze al.

09-06-2021 14:47

Juicher +62303

Als je niet verder kijkt dan fr12 wel ja.

09-06-2021 14:52

Kuiptrots +4895

Wat zal ik blij zijn als we naar het nieuwe stadion gaan. Zijn we eindelijk verlost van dat tuig van de richel en kan Feyenoord verder bouwen aan een professionele topclub !

09-06-2021 13:50

FR_Erik91 +174

Denk je dat echt? Hoe denk je dat de bouw gaat verlopen als het voortraject al vol zit met dit soort idiote tegenslagen?

09-06-2021 13:51

johnbgoode +366

Je kan er op wachten dat als de bouw eenmaal begonnen is deze idioten rustig doorgaan met de bouwplaats onveilig maken. Materiaal/materieel stelen, saboteren of vernielen. Je hoeft er niet gek van op te kijken als we straks een heistelling in de fik gestoken wordt ofzo. Deze mensen vinden dat ze boven de club en boven de wet staan en zijn tot alles in staat om hun zin door te drijven.

09-06-2021 13:58

FR_Erik91 +174

Hahahaha, mijn idee inderdaad. Hopeloos.

09-06-2021 13:58

ernst H +4998

Breng ze nou niet op ideeën, slimpie

09-06-2021 14:02

PScts +3589

Bouwketen die gestolen worden en in de fik worden gezet. Dat soort dingen.

09-06-2021 14:11

Linksbuiten +959

Dat zou mooi zijn dan plegen ze dan wel stafbare feiten en kunnen ze opgepakt worden. Alleen staan ze na 14 dagen weer buiten. Zucht.

09-06-2021 14:43

Fr_88 +15859

Waar hou je precies van

09-06-2021 15:35

joejoe1979 +8044

Maar jij bent dan ook een echte hooligan fanboy. Muppet.

09-06-2021 15:47

erikt +429

Domme bijdrage, zeg. Hoor jij ook bij die "idioten"?

09-06-2021 15:55

marci9808 +2933

Aboutaleb over eigen gedrag: ''Heel verdrietig en idioot''

09-06-2021 13:48

Betuwe +16802

FC gewoon optyfen

09-06-2021 13:46

Juicher +62303

Hier karma

09-06-2021 13:48

Kuiptrots +4895

Dit niveau kunnen we missen als kiespijn.

09-06-2021 13:51

joejoe1979 +8044

Helaas voor de tegenstanders van Feyenoord City zijn deze eencellige wezens het uithangbord. Misschien moeten die tegenstanders met meer als 1 hersencel een statement maken dan.

09-06-2021 15:49

fr_1993 +78484

Als de voorzitter van het college van B&W zijn eigen gezag niet voldoende acht om een paar mensen met het verstand van een amoebe te kunnen indammen, dan vraag ik me af wat dat zegt over de algemene stand van de veiligheid in en rondom Rotterdam.

09-06-2021 13:44

theo_de_tokkie +13145

Koevermans opzouten!

09-06-2021 13:39

ftid-010 +45

je naam zegt al genoeg..... hersenloze

09-06-2021 13:42

theo_de_tokkie +13145

Directeur met 0 directeurervaring gaat de keuze maken voor een 400 miljoen investering en brengt honderden miljoenen naar adviseurs zonder bakstenen. Wrijf die pap uit je ogen.

09-06-2021 13:44

theo_de_tokkie +13145

Ondernemen is risico's inschatten en nemen terwijl koeverhoer alle risico nihileert voor zichzelf zodat hij geen verantwoordelijkheid hoeft te nemen. Hij en de RvC maken de club kapot voor eigen gewin. 75 miljoen naar amerikaanse financiele adviseurs is ridicuul. Als je dat aan ABN Amro geeft dan heb je een goede lening te pakken voor een stadion van 400 miljoen, 100% zeker. 75 miljoen in een depot is veel hoor. Nogmaals wrijf die pap uit je ogen. :-)

09-06-2021 13:58

klick44 +18135

Ga eerst de klepel maar zoeken. Ondernemen is ook risicos nemen!

09-06-2021 14:49

joejoe1979 +8044

Ja ABN AMRO is echt een goed voorbeeld.

09-06-2021 15:50

No-one-likes-us +11180

Sssssssttt niet zeggen dat het geen honderden miljoenen zijn want dan heb jij je niet goed ingelezen.

09-06-2021 15:51

cluepon +3832

Gelukkig hadden ze een bak vol met andere kandidaten om uit te kiezen. Oh wacht, die pasten allemaal, misschien wel vanwege de "poging tot inspraak" van sommige supporters.

09-06-2021 16:01

Krijn.v +116

Domoor! lekker anoniem domme praat in wereld insturen.
Supporters zeker….

09-06-2021 14:56

sebas1980 +6707

Idioot en hersenloos volk is het. Maakt alleen maar de club naar de klote terwijl we vooruit willen. En "het" noemt zichzelf nog supporter ook. Die zogenaamde supporters zijn bekend bij de instanties. Keihard optreden en hier als club afstand van nemen en deze mensen nooit meer het stadion in laten.

09-06-2021 13:36

Duimomlaag +678

Ik blijf erbij indien mogelijk is de betrokken aanhouden, strafrechtelijk vervolgen. Daarnaast vanuit de club uit en levenslang stadionverbod.

09-06-2021 13:35

FRlegend +17082

Jarenlang iedereen intimideren en bedreigen. Het zijn de bekende namen, FSV kent ze ook gewoon. Toch zijn ze nu ineens muisstil. Ze waren er als de kippen bij om de ME te veroordelen. Typisch weer. Inmiddels zijn de halve zolen raadsleden en hun kinderen aan het bedreigen. En dat moet ons vertellen wat het beste is voor de club. Oprotten met die lui.

09-06-2021 13:28

sidney +763

Dit is mijn grootste ergenis idd.. Ook zo'n groep als FRFC, zo'n groot bereik en zo vaak betrokken bij sfeeracties.. Zij juichen dit gewoon toe

09-06-2021 13:45

PScts +3589

Ja maar FRLegend. Dit is het rauwe randje. Dit zijn de sfeermakers. Dat je dan om de week volledig voor lul staat als club en sponsoren weglopen maakt dan totaal niet uit joh. En je moet ook accepteren dat als je bij een training je auto parkeert op Varkenoord deze in elkaar geschopt wordt door een doorgesnoven idioot die ruzie heeft met oom agent omdat hij thuis niks te vertellen heeft. Dat hoort er allemaal bij.

Ofzo.

09-06-2021 14:14

crashtestdummy +22097

Het is heel simpel. Als de veiligheid niet gegarandeerd kan worden gaat de stekker er tijdelijk even uit.
De gemoederen lijken steeds hoger op te lopen. Als dat niet een halt toegeroepen wordt bestaat de kans dat mensen gemolesteerd of erger worden. Is dit overdreven gesteld? Ik denk dat ook de mensen die dit doen niet hun hand voor elkaar in het vuur durven steken. Er zal er maar een tussen zitten die foute pillen wegspoelt met drank en daarna bij God niet meer weet wat ie doet. Ben je wél medeplichtig ... Nogmaals: geweld en intimidatie lossen niets op. Organiseer jezelf en ga het gesprek aan !!!

09-06-2021 13:20

speedy68 +3239

Dit soort gasten maakt onze club kapot. Juridisch aanpakken en levenslang stadionverbod.

09-06-2021 13:20

Nordberg +4824

dat laatste is overbodig, of denk je dat dit volk überhaupt ooit in een stadion is geweest :-)?

09-06-2021 13:42

jordyFR010 +634

Je bent zelf verdrietig en idioot mafkees

09-06-2021 13:00

huissie79 +20102

betere burgemeester kunnen we ons niet wensen. helaas snapt niet iedereen dat.

09-06-2021 13:13

Kuiptrots +4895

Wat een pech dat we geen upgrade voor jouw intelligentie kunnen regelen.

09-06-2021 13:26

Arnold0172 +58

En wat mij ook mateloos irriteert is het te pas en onpas iedereen maar ' doorgesnoven ' gekkies noemen. Maar dat terzijde

09-06-2021 12:51

Orgullo +7666

Nouja, als jij op je zaterdagmiddag met je opgefokte harses naar het thuisadres van directieleden, supporters die voor zijn en investeerders gaat om je frustratie te botvieren, hoe wil je het anders noemen? Als dat al geen doorgesnoven gekkies zijn, wie dan wel?

09-06-2021 13:13

deleted106 +19

Tja je moet wel doorgesnoven zijn wil je met 30 man iemand bedreigen lastig vallen. Laten we het iig hopen want als je dit met je nuchtere brein doet dan is het nog veel erger.

09-06-2021 13:21

crashtestdummy +22097

Klopt ook niet, maar mensen roepen vaak dingen in hun boosheid. Er is gewoon een verschil tussen tegenstanders en de raddraaiers die voor bedreiging kiezen. Die raddraaiers verzieken het voor de tegenstanders die wél gewoon het gesprek willen aangaan. Ze roeren zich ook het hardst waardoor de buitenwereld het idee krijgt dat alle tegenstanders behept zijn met dat 'rauwe randje.' Wij weten hier beter, maar je weet hoe het gaat, hè? Aanhangers van andere clubs hebben nu weer munitie te over om ons tuig te noemen. Deze onzin straalt op ons allemaal af en maakt de club gewoon kapot ...

09-06-2021 13:25

Djim +8223

Heeft Blokland geen recht op privacy, meneer de burgemeester?

09-06-2021 12:50

Arnold0172 +58

'met hoodies en mondkapjes op '. Ik zou zeggen, vanwege de pandemie waar we middenin zitten, chapeau voor het dragen van die mondkapjes.

09-06-2021 12:50

datenewoordFEYENOORD +12810

Hou eens op met dit groepje ‘supporters’ te noemen

09-06-2021 12:42

FR-JJN +12873

hoezo?
naast dit soort dingen, supporten deze mensen over het algemeen minstens net zo hard, zoniet meer

09-06-2021 12:47

deleted106 +19

Ja en door dit soort dingen diskwalificeer je jezelf als supporter. Dus dan maar het niet meer uit hoe hard je support.

09-06-2021 12:53

datenewoordFEYENOORD +12810

Ookal ben je nog zo’n die hard supporter dit gedrag kan gewoon niet

09-06-2021 12:57

SuperGuidetti1. +74130

Je bent niet serieus, toch? Of vergelijk jij jezelf hiermee?

09-06-2021 12:57

sidney +763

Zoek de definitie van het woord ''support'' eens op.. Je zou je club moeten helpen. Dit gedrag maakt de club kapot.. Conclusie: dit soort mensen zijn dus geen supporters

09-06-2021 13:02

Orgullo +7666

Nee, dit soort mensen zijn zeker niet meer supporters dan jij en ik. Integendeel. Probleem is dat ze dat vaak wel denken.

09-06-2021 13:12

bloed_zweet_tranen +1975

Hoezo ben je dan nog supporter? Tegenwerken is wat een opponent doet toch. Min of meer het tegenovergestelde.

09-06-2021 13:24

FRlegend +17082

Supporters van geweld en vuurwerk. Niet van Feyenoord.

09-06-2021 13:33

putdeksel +6541

Heel verdrietig dat dit rauwe randje al jaren in staat is Feyenoord naar de klote te helpen. Feyenoord en zijn supporters zijn blijkbaar niet in staat deze snuif supporters uit het stadion te weren

09-06-2021 12:38

FlorusC +384

Putdeksel, de me vluchten

09-06-2021 12:40

NiffoBoateng +450

Wel je eigen heel stoer putdeksel noemen kneusje

09-06-2021 16:58

Gregor +5270

Heel verdrietig en idioot dat er niet geluisterd wordt naar de fans en ook niet samen gewerkt met de fans. Ook verdrietig en idioot om een waterkanon tegen kinderen in te zetten.

09-06-2021 12:33

deleted106 +19

Tuurlijk wordt er niet geluisterd naar de fans heb je gezien wat voor proleten daar tussen lopen? Die ga je toch geen zeggenschap geven over een stadion.

09-06-2021 12:42

klick44 +18135

Deels mee eens. Maar mensen kunnen ook zelf nadenken

09-06-2021 14:53

remco112 +16288

Doet mij oprecht deugd dat ik zoveel mede-kameraden de actie van de capuchonnetjes keihard zie afkeuren!!

09-06-2021 12:32

Gruppo1 +81

Roep dit allang dit zijn geen supporters, dit zijn aandachtzoekers relschoppers. Een groot deel van deze zogenaamde supporters zullen alles waar ze kunnen rellen aanwezig zijn. Dat ze dan ook nog Feyenoordkleding en te roepen dat ze supporters zijn weten ze echt niet waar ze mee bezig zijn. Ze brengen deze mooie club in diskrediet, ook kosten ze de club handenvol met geld doordat de media deze relschoppers continu met Feyenoord associeert wat potentiele grote sponsoren of investeerders tegenhoud om geld in deze club te steken. Zal niet makkelijk zijn maar deze gasten zouden geweerd moeten worden uit het stadion.

09-06-2021 12:52

lilly010 +4594

Lekker bezig aboutje. voor een aantal personen, die meerendeels een grotere bek hebben dan echt wat durven, laat je nu een belangrijk ding voorbij gaan. Zo gooi je je eigen glazen in. Nu zullen ze voor elke scheet die dwars zit dit soort dingen gaan doen. Wat een oetlul

09-06-2021 12:27

Fr_88 +15859

De supporters worden uit het gesprek gehaald. De ontwikkeling en plannen gaan gewoon door.

09-06-2021 12:36

KSFR1908 +9692

Ik word ook heel verdrietig van de idioot die Aboutaleb is

09-06-2021 12:22
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties