Aboutaleb: ''Hij probeerde zelfs nog te ontsnappen aan de politie''

Ahmed Aboutaleb was woensdagavond aanwezig in De Kuip voor de wedstrijd tussen Feyenoord en Ajax. De burgemeester kon met eigen ogen zien hoe het duel tussen de rivalen volledig escaleerde. Aboutaleb neemt het incident met Davy Klaassen als voorbeeld van hoe moeilijk het is om in de toekomst weer uitsupporters toe te laten bij de Klassieker.

"Het is teleurstellend dat het nodig was om vanuit het publiek kennelijk een aansteker naar het hoofd van Davy Klaassen te gooien'', begint Aboutaleb in gesprek met RTV Rijnmond. ''Het was terecht dat de scheidsrechter de wedstrijd even staakte om de gemoederen te kalmeren. Dit was een nare episode in het Nederlandse voetbal. Ik vind het buitengewoon schokkend dat sommige mensen bevangen worden door emoties en overgaan tot zulke acties. Dit is ongelofelijk schadelijk voor Feyenoord en het Nederlandse voetbal.''

De politie heeft al snel een 32-jarige man kunnen aanhouden. ''Ik ben overigens blij dat door goede samenwerking tussen de Feyenoord-organisatie en de politie de verdachte snel is ingerekend. Hij mag het voor de rechter gaan uitleggen. Ik kan er niet over oordelen, want ik ken hem niet. Het is natuurlijk treurig dat zoiets gebeurd is. Ook aan het begin van de wedstrijd waren er enorme knallen te horen. Ook daarvoor is iemand aangehouden die zwaar vuurwerk had gebruikt. Hij probeerde zelfs nog te ontsnappen aan de politie. Hij is bij de wc's aangehouden. De veiligheidsorganisaties hadden vandaag een drukke avond."

Al jaren zijn geen uitsupporters aanwezig bij De Klassieker. Met een wedstrijd als woensdagavond lijkt dat voorlopig ook niet meer te gebeuren. "Ik word regelmatig geconfronteerd met het feit dat ik weer uitsupporters moet toelaten. Dit laat zien hoe gecompliceerd de Klassieker is. Deze lading krijg je er blijkbaar niet zo makkelijk vanaf en dat zie je maar weer. Wat de gevolgen zijn? Ik zie een hele ingewikkelde discussie. Ik heb in de gemeenteraad gezegd dat ik open sta voor een experiment, maar ik was erbij en ik ga met een hele bijzondere nasmaak naar huis."

Blijkbaar kan er tijdens een beladen wedstrijd in De Kuip ook niet meer gevoetbald worden zonder netten. "Precies op die plek waar geen netten staan, zag je dat het bier het veld opvloog en blijkbaar ook een aansteker. Ik hoop dat deze mensen een keer leren dat dit niet hoort bij het voetbal. Voetbal bevecht je op het veld! Ik ben benieuwd wat de politie nog gaat doen met de beelden die zijn gemaakt van andere mensen, maar dat had vanavond geen prioriteit."

Plaats reactie
666

nummer10willem +218

Ik roep al heel lang mensen te weren uit de kuip die wat moeilijk kijken door een dugs of alcohol.
Ook alcohol verkoop in de kuip niet meer verkopen.
Kom op Feijenoord doe iets en laat fakkels en vuurwerk georganiseerd niet meer toe.
Handhaaft de juiste regels en sfeer.

07-04-2023 18:52

Josezara11 +937

Een net spannen over dat vak, is dat geen oplossing ?

07-04-2023 14:23

Josezara11 +937

Heeft die aansteker gooier een seizoen kaart ? Afpakken en mooi meer verlengen dus !

07-04-2023 14:20

Eddie +3764

Wat heeft dit met uitsupporters te maken? Dat dit niet getolereerd kan worden, is duidelijk, maar het heeft totaal niks met elkaar te maken.

06-04-2023 20:40

BBMarco +499

Dat jij die verbinding niet kan maken ligt echt aan jou......

07-04-2023 08:21

Eddie +3764

Ongetwijfeld...

08-04-2023 19:49

haatneuzen +302

Misschien een keer goed fouilleren

06-04-2023 19:55

FR-Alkmaar +6916

Spullen worden vaak al eerder naar binnen gesmokkeld

06-04-2023 20:03

eppo +73321

Tassencontrole van de fsv om te beginnen.

06-04-2023 20:45

kunstgrashater +8560

Ik wil me zelf niet op de borst kloppen maar ik zou gerust met echte ajax supporters als echte feyenoord supporter gemengd een klassieker kunnen kijken zonder problemen maar dit is jammer genoeg nóóit méér mogelijk.

06-04-2023 19:01

info44 +36

Kijk het is echt niet goed te praten en dat doe ik dan ook niet
Maar het begint bij Tadic en kocku
Die neus drijft de gemoederen zo op dat die hersenlozen die er achter zitten helemaal door het dollen waren

06-04-2023 17:24

lv56 +1750

Geen excuus om te gaan gooien. Geen excuus om er een klerezooi van te maken. Geen excuus om de echte supporters te benadelen. Volgende week vak Z dicht, meer dan 2000 van onze supporters kunnen nu niet bij de wedstrijd zijn dankzij deze klootzakken die aan het gooien zijn. Wij komen voor het voetbal. Voetbal is een sport. Nogmaals wij willen voetbal zien. Oprotten met al deze klerezooi die onze mooie club beschadigd.

07-04-2023 00:48

Djim +8243

Doorgesnoven relschoppers: een probleem in de stad. Daar is de burgemeester verantwoordelijk voor.
Nederland is een narco staaten wordt getrroriseerd door de drugsmaffia.
In voetbal stadions zie je daar ook de gevolgen van.

06-04-2023 17:00

BennieOpstekers +2481

Was hij zijn handen aan het koelen met zeik?

06-04-2023 16:19

Jaap123 +1240

Ik ben wel bang dat de eventuele huldiging never nooit niet meer op de Coolsingel gaat plaatsvinden.

Overigens heb ik met plaatsvervangende schaamte zitten kijken gisteren. Zwaar teleurgesteld in een stel hersenloze idioten

Mijn zoon van 9 kijkt er naar uit om met mij mee te gaan naar de kuip. Ik wacht nog even…

06-04-2023 16:08

Armin +9052

Ik nam me maatje vorig jaar mee naar Union Berlin, werd er een vuurpijl in het uitvak boven ons geschoten. Leuk man, avondje voetbal kijken.

06-04-2023 16:11

Jaap123 +1240

Te triest voor woorden inderdaad

06-04-2023 16:12

Linksbuiten010 +1286

Jaap goed gezien dat wil je je zoon niet aan doen .

06-04-2023 16:39

samdjs +4201

Precies dit. Ik wil zo graag met mijn zoon naar de kuip, maar ik kan hem deze sfeer helaas echt niet aandoen.

06-04-2023 16:59

lv56 +1750

Ik ging met mijn vader gewoon naar de Kuip. Te gek voor woorden dat onze supporters hiervoor passen, om dit met hun kinderen te doen, vanwege een stelletje randdebielen die onze club slopen.

07-04-2023 00:51

keescf +26511

''Hij probeerde zelfs nog te ontsnappen aan de politie''
Wat verwacht hij dan? Dat hij vuurwerk afsteekt en zichzelf direct aangeeft bij de politie?

06-04-2023 16:07

Armin +9052

Als je een beetje, maar dan maar ook een sprankje fatsoen in je flikker heb trek je gewoon het boetekleed aan.

06-04-2023 16:10

keescf +26511

Jij denkt dat dit een realistische verwachting is? Iemand steekt vuurwerk af en 5 minuten later denkt hij, aah dit had ik beter niet kunnen doen, laat ik maar naar de politie gaan. Lol.

06-04-2023 16:29

Armin +9052

Tuurlijk niet, feit is dat die probeert weg te rennen nadat die gepakt is. Daar gaat het om, compleet niet wat jij schetst.

06-04-2023 17:48

samdjs +4201

Zo stoer zijn ze inderdaad niet.

06-04-2023 17:00

TinusTingTong +50158

"...iemand aangehouden die zwaar vuurwerk had gebruikt."

Ik gebruik wel eens wat drank en drugs maar zwaar vuurwerk heb ik nog nooit geprobeerd.

06-04-2023 15:49

eppo +73321

Bij de plee's hahaha
____________________ /

06-04-2023 15:58

smerik1985 +4786

Is ook niet aan te bevelen in combinatie met drank en drugs.

06-04-2023 19:27

Timo Lukas +59

Vindt het dan wel weer typisch dat aboutaleb er altijd als de kippen bij is bij wat negatiefs, maar alle goeie momenten hoor je flappie niet over

06-04-2023 15:41

Sabau70 +3348

Is dat zijn rol dan? Meelopen in de polonaise? Als hij dat wel zou doen is het namelijk ook weer niet goed...

06-04-2023 16:02

samdjs +4201

Bij het kampioenschap in 2017 was hij ook gewoon bij de huldiging hoor.

06-04-2023 17:01

FRVDG01 +3820

Ah nee wat gek, hij probeert weg te komen van de politie. Wat raar. Zo onverwacht en totaal niet gangbaar. Captain Obvious.

06-04-2023 15:39

Yorampaar +4130

Jij vindt het logisch om te vluchten voor politie?

06-04-2023 15:47

FRVDG01 +3820

Jij vind het dus onlogisch dat iemand die zoiets doet vervolgens probeert weg te komen? Ben je werkelijk zo naïef? Of veins je het net als onze burgervader?

06-04-2023 15:54

smerik1985 +4786

Er zijn mensen die vluchten voor de politie, meestal als ze iets gedaan hebben wat niet mag.

06-04-2023 19:28

Eddie +3764

Ik geef mezelf altijd aan als ik weer eens een kluis gekraakt heb, blijkbaar heeft niet iedereen dat fatsoen.

06-04-2023 20:42

RemcoFR +27296

Die gast vast laten en pas vrij laten als alle schaden is terug betaald.

06-04-2023 15:19

rob57 +3051

Die kan de rest van zijn leven dokken.

06-04-2023 15:55

PedersenTheGoat2 +793

Niet Feyenoord waardig dit soort acties🤦‍♂️

06-04-2023 15:14

kuurie69 +13216

Is die sukkel verteld dat je een wegwerp aansteker niet op een veld gooit maar in de prullenbak?

06-04-2023 15:09

KKSERVIER3071 +19

TADIĆ JEST KURVA!!!

06-04-2023 14:41

KKSERVIER3071 +19

HEEEEEJ WIE IS UT? HEEEJ WIE
IS UT IETS DUVEL-Apenrots Apentrots ROTTERDAM. Wij gaan SCHAAP GEEN TURKSE(Yildiz) HERDER.

06-04-2023 14:33

cliffhanger1964 +2923

Gewoon altijd de hekken laten staan.
Ook bij "normale" competitie wedstrijden

Bij het kampioenschap géén huldiging op Coolsingel.
Omdat het daar ook gewoon helemaal los gaat. Men is van mening dat er ten alle tijden gesloopt moet worden.
Dus dan maar geen feestje, toch?

Hekken een uur eerder open. Dan heeft het publiek meer tijd om binnen te komen. En dus meer tijd op controle bij de poorten. Wat mij betreft met honden.

Dan maar een politiestaat in het klein.
Maar ik ben supporter van Feyenoord. Al ruim 50 jaar kom ik in het stadion. En mij doet het wél wat om zo de club naar de klote te zien gaan.
En al dat reltuig interesseert het geen ene reet of Feyenoord wint of verliest. Daar zijn ze helemaal niet mee bezig.

06-04-2023 14:20

eppo +73321

Hahaha,, hij is bij de wc's aangehouden. Doorgesnoven? Neuhhhh.

06-04-2023 13:58

jack98 +47651

Laf dat je zoveel zwaar vuurwerk afsteekt. Laf dat je met een masker op met fakkels loopt te zwaaien. Laf dat je met spullen gaat gooien richting spelers. Laf dat je vlucht voor de politie.

Aboutaleb is allesbehalve laf want hij is gewoon realistisch. Hij wilde misschien de deur voor uitsupporters bij de klassieker weer op de kier zetten. Nu heeft hij met eigen ogen gezien dat het beter is om die deur nooit meer open te doen want zonder uitpubliek loopt het al de spuigaten uit…

06-04-2023 13:42

Djim +8243

Dus de burgemeester was de enige uitsupporter

06-04-2023 13:38

sk1969 +517

Lul niet zo stom man

06-04-2023 14:05

AvL +9172

Gebruik je verstand, godverdomme! Mooie rake woorden van De Wolf. En ik hoop dat die woorden vanaf nu eens echt ter harte worden genomen!

06-04-2023 13:08

Suri +9391

De Vroome gemeenschap en gelovigen hebben n deze woorden gelijk weggezappt .ik hoorde ook al dat de Paus aangifte gaat doen tegen John de Wolf

06-04-2023 13:49

surlac21 +347

De Wolf vergeet één ding, deze hersenloze weekdieren hebben geen verstand! Ik hoop dat ze levenslang geweerd worden bij publieke evenementen zoals de klassiekers

06-04-2023 14:45

Feyenoordsince1908 +60

Iedereen probeert toch te ontsnappen aan de politie....

06-04-2023 13:02

Immershooligan +279

Drukke avond voor de veiligheidsdiensten om 2 mensen aan te houden terwijl je met een paar honderd man politie bent

06-04-2023 12:58

sini +6730

Een paar honderd man die twee mensen moeten vinden en aanhouden tussen een paar duizend opgefokte debielen die een hekel hebben aan de politie

06-04-2023 14:33

Josezara11 +937

De Feyenoord-leiding moet zich ook afvragen hoe het komt dat er zoveel vuurwerk en rookbommen in het stadion terechtkomen !

06-04-2023 12:30

Antonius91 +5893

Wordt soms neergelegd, dan kun je er iets extra’s mee verdienen. Dat zou ik ook doen. Dus ontkom je niet aan. Fouilleren moet een stuk beter. Mijn part met politiehonden erbij

06-04-2023 13:16

Djim +8243

Hoezo zou je daarniet aan kunnen ontkomen?
Redelijk eenvoudig zefs om hier eindelijk eens wat aan te doen.

06-04-2023 17:05

David.W +9816

Worden gewoon mee genomen in Pringles verpakkingen helaas.. ( wat al een oude methode is) ook hebben sommige een sleutel ( loper) van de hekken. Dus dan gaat het de dag er voor het stadion al in. De beveiliging doet er niets mee of aan. Dus daar begint de fout eigenlijk al.
Dus iedereen gewoon goed controleren en fouilleren. Dan staan ze maar 3 uur in de rij..

06-04-2023 13:20

medtown +5962

1x meegemaakt met Twente thuis, terreurdreiging. Inderdaad 3 uur in de rij gestaan. Da’s niet de oplossing.

06-04-2023 15:07

Isdatwat +1882

Gaat door het hekkie naar binnen ,uren voor de wedstrijd,ze weten precies wie t zijn maar doen er niks aan.
Maak je club maar arm en help het naar de klote, en doordeweeks maar roepen dat je zo'n ontzettende feyenoord fan bent, klasse man.

06-04-2023 13:40

Djim +8243

En zo simpel is het.
Ook eenvoudig op te lossen dus

06-04-2023 17:06

Suri +9391

Als de hooligans bepalen dat er vuurwerk binnen komt ,dan komt er vuurwerk binnen.Debk je dat er niemand binnen was met stadionverbod ...dat gebeurd overal.Een suppoost , beveiliger kkan hier dus echt niks tegen beginnen en is kansloos Zolang deze hooligans bepalen stopt het niet, nooit.

06-04-2023 13:52

SantiagoFR +5591

Simpel rekensommetje , boetes betalen is goedkoper als beveiliging personeel en strenge controles en beveiligers interesseer het geen ruk en zijn bang dus dan zou je bij ieder poort politie of militairen moeten neerzetten wil je bereiken dat er niks binnenkomt en die hebben geen mensen en er ook geen geld voor

06-04-2023 14:26

jayjay49 +7846

Tja, het CRIMINELE TUIG heeft het weer goed voor elkaar.
Even hoopten we dat Feyenoord weer de goede kant opging, maar dit zal snel gestopt worden door dit TUIG met VUURWERK en hun AANSTEKERS.
Al jarenlang is er zo'n "kleine" criminele hooligan-groep, die Feyenoord terroriseert.
Onze reputatie is schandalig. De politie heeft te weinig personeel, Feyenoord-management maakt het te weinig top-prioiriteit, de supportersvereniging is gebakken lucht en de KNVB is even corrupt als de FIFA.
Gelukkig GEEN supporters welkom in ROME, want dat zou een RAMP worden. De Coolsingel is TABOE bij een kampioenschap. En ............. Arne Slot zaL weinig animo hebben om nog langer geassocieerd te worden/blijven met zo'n 'zieke' club!!

TRIEST ..... het "nieuwe" Feyenoord van Arnesen/Slot/Te Kloese lijkt geen lang leven beschoren.

Er MOETEN nu op korte termijn keiharde acties worden ondernomen:
- VUURWERK HOORT NIET IN EEN VOETBALSTADION
- ELKE HOOLIGAN FINANCIEEL UITKLEDEN EN LEVENSLANG SCHORSEN
- INTENSIEVE CAMERACONTROLE

06-04-2023 12:27

Immershooligan +279

Controlestaat worden 🤡

06-04-2023 12:59

jayjay49 +7846

Jouw naam zal bekend zijn bij justitie

06-04-2023 13:54

Antonius91 +5893

Vrees volgende week donderdag ook een beetje. Er zal zeker oud zeer op het veld liggen na de verloren finale. Dus verwacht wel het nodige. Snap dat vak Z dicht gaat. Maar er moet een oplossing komen. Van mij mag de meldplicht per direct worden ingevoerd

06-04-2023 13:21

joostvv2 +477

Echt ik snap er allemaal niks meer van. Willen we nu nu voetbal zien of niet. Gedraag je dan allemaal een beetje. Zelfs thuis supporters kunnen zich niet gedragen. En ja dat is bij elke club zo. Kansloos gewoon deze kleine groep mensen.

06-04-2023 12:23

Jackyan +3703

Wat ik niet begrijp is, dat men nou doet alsof er iets heel ernstig is gebeurd. Alsof er een aanslag heeft plaatsgevonden.
Ik keur het niet goed, zeker niet. Maar plastic bekertjes en aanstekers worden bijna elk weekend door supporters gegooid. Het gebeurt overal, alleen nu werd die echt geraakt en kwam er wat bloed bij en is iedereen in paniek.
Ik vind het gooien zonder dat je iemand raakt net zo ergerlijk als dat je wel iemand raakt. Daar zouden ook zelfde straffen voor moeten gelden, als Feyenoord nu een straf krijgt voor spelen zonder thuis publiek, dan moet elke andere club dat ook krijgen wanneer een supporter een aansteker gooit. Wel of niet geraakt, intentie is hetzelfde.

06-04-2023 12:07

Glenn Lagerwaard +2151

Dus als iemand in de sloot springt doe jij het ook ??

Je keurt het niet goed maar praat het wel krom 😅🙈

06-04-2023 12:19

Jackyan +3703

Begrijpend lezen is moeilijk he. Ik keur het zelfs af. Ik zeg alleen dat je iedereen die gooit moet bestraffen en niet alleen die ene die toevallig wel iemand heeft geraakt. Want ze gooien allemaal met dezelfde intentie om iemand te raken.

06-04-2023 12:27

Belanda +2974

Gewoon een levenslang stadionverbod voor iedereen die over de schreef gaat, al dan niet onder invloed van Mexicaanse genotsmiddelen. En voor iedere vrijgekomen plaats zijn er al 10 gegadigden. Dus de kuip blijft toch wel gevuld.

06-04-2023 11:37

Peterk +35276

Ik moet eerlijk gezegd kotsen. Kotsen op de malloten die een dergelijk wangedrag vertonen maar ik kots ook op de beleidsbepalers. Mensen die zijn aangesteld om handelend op te treden dan wel maatregelen te nemen die een dergelijk gedrag voorkomen en op zijn minst beperken.

Als ik dan zo'n minister hoor die schande spreekt en ook zo'n Aboutaleb hoor dan vraag ik mij af wat jullie bijdragen al die jaren is geweest. Welnu die is nul-komma-nul geweest. Voetbalstadions zijn door de jaren heen een vrijplaats geworden waar je alles mag roepen, afsteken of gooien. En waarom? Omdat er geen enkele sanctie of handhavingsbeleid tegenover staat. Elke overtreder kan de wedstrijden in het betaald voetbal blijven bijwonen.

Je kan als overheid wel van alles roepen maar als er geen gerichte sancties komen blijf je roepende in de woestijn.

Opvallendbij de gebeurtenissen gisteren is dat nu dit zo uitgebreid in de media komt en de wereld over gaat men ineens wel de dader en zo'n vuurwerkaansteker in de kraag kan pakken.... Maar ook dat is ook een beetje het eigen straatje schoon vegen op een gebied waar ook de overheid het al jaren laat afweten...

06-04-2023 11:09

maartenfr010 +2231

De tumor van rotterdam

06-04-2023 10:47

Sasss +54163

Hij zegt waar het op slaat, die deur die op een kier stond is nu weer op slot met een hoop sloten

06-04-2023 10:39

Tistogwa +52027

In plaats van commentaar geven moeten politiek, OM en clubs hun werk eens gaan doen en beginnen met handhaven. Er liggen genoeg afspraken en mogelijkheden maar niemand neemt zijn verantwoording.

06-04-2023 10:38

SantiagoFR +5591

En wat denk je dat je bij de rechter krijgt voor een aansteker gooien????

06-04-2023 14:33

Tistogwa +52027

Niet zo veel Santiago. Maar ze zouden wel een meldplicht kunnen handhaven.
De huidige voetbalwet maakt dit mogelijk.

06-04-2023 14:39

SantiagoFR +5591

Zeker maar ook dat gebeurt niet helaas

07-04-2023 06:03

sebastiaan1980 +1704

Het gebeurd overal.
Dat zie je in onze eigen competitie al.
Ik praat dit nooit goed want dit gedrag kun je niet goed praten.
Maar.... dat het nu gebeurd in ons stadion dat snap ik gewoon niet.
We staan straks bovenaan kunnen best makkelijk kampioen worden, we staan kwart finale uefa beker en we spelen de halve finale beker.
Dan komen we achter en zuigen de tegenstanders de hele wedstrijd al, maar hebben we niet vaker achter gestaan, hebben we dat niet vaker weten om te draaien.
Als je als legioen er met z'n allen achter gaat staan ook die 50 die liever willen rellen dan draai je ook deze wedstrijd om.
Ze kregen niet voor niets kramp aan het einde we zijn fitter dan de rest.

Je hebt altijd mensen die dingen gebruiken waardoor ze rare dingen gaan doen maar ga dan niet het stadion in.
Ik heb helaas geen seizoenkaart en probeer de wedstrijden waar ik bij kan zijn om er ook te zijn maar mensen.
Mensen kijk om je heen in het stadion durf met z'n allen maar dan ook allen die wel voor de voetbal en feyenoord komt deze "supporters" aan te spreken op hun gedrag.
Misschien kunnen we het dan samen oplossen en kunnen er wel weer andere supporters met hun jongere kinderen naar het stadion.
Wij moeten dit oplossen dit ligt niet alleen maar bij de justitie of dit los je niet alleen maar op met een voetbalwet.
Nee dit gedrag moet uit ONS systeem

06-04-2023 10:31

Jelrik +801

Eens! Los van het feit dat Feyenoord gisteren erg matig heeft gespeeld begon het in feite al met het vuurwerk in het begin waardoor het ritme toen al werd verstoord en later met de aansteker wordt het er simpelweg niet makkelijker op om zo'n wedstrijd te winnen.

Als dit alles niet was gebeurt, dan had ik het nog wel willen zien. En daarmee worden de sportieve prestaties natuurlijk wel benadeeld. Want je had in de finale van de beker kunnen staan.

Nu is geen schande om van een traditionele top 3 club te verliezen en de kansen waren vooraf 50/50. Voor Feyenoord is het zaak om zich volledig op zondag te richten en er alles aan te doen om de positiviteit om de club heen te behouden!

06-04-2023 10:34

medtown +5962

Ik ben 1,72 en weeg 65 kg. Mijn grote bek werkt niet in de echte wereld, alleen een klein beetje op internet.

06-04-2023 15:11

Bert Rietveld +36

Laat ik voorop stellen dat dit niet kan maar de overheid,knvb,politie en clubs hadden al jaren geleden in moeten grijpen want dit was niet de eerste keer dat dit gebeurde overal hangen kamer,'s hadden toen al stadion verboden moeten geven maar ja zoals altijd als de kalf verdronken is demp men de put

06-04-2023 10:25

Ab.B +48

Bij het eerste moment hoe erg ook had het gehele vak leeg gemaakt moeten worden om de escalatie voor deze wedstrijd te voor komen .
De meest goede oplossing dan houdt het mischien een keer op i v m sociale controle onderling!

06-04-2023 10:25

AntonioSanting +16850

Ga eens in Italië kijken. Emotie, passie heb je overal niet zo zeiken

06-04-2023 10:24

schermutseling +1000

wel moeilijk shit op het veld te gooien met al die sintelbanen om het veld heen

06-04-2023 10:31

MaartenTT +20294

Zo ontzettend frustrerend dat zo'n kleine groep (die zichzelf serieus supporter durven te noemen) het zo vreselijke verziekt voor Feyenoord en de honderdduizenden ECHTE supporters.
Laat de rechtstaat alsjeblieft eens komen met een snoeiharde straf om een voorbeeld te stellen. Megaboete, gevangenisstraf, maakt niet uit. En bij voorkeur uitgebreid aandacht geven in kranten en journaal met een foto van de dader.
Man, man, man, wat wordt ik toch steeds sip van dit soort klootzakken.

06-04-2023 10:22

AntonioSanting +16850

Dit heb je bij elke club, alleen mensen die gevoelig zijn voor media en meningen van andere varen mee met de waan van de dag en zijn allemaal helemaal in rep en roer om een aanstekertje.
Hij had een snee van 0.1MM, jeetje man je verdiend 4 miljoen per jaar doe niet zo kk zielig.
Ze lagen bij elke scheet 5 minuten op de grond, ga gewoon voetballen. Haal de irritatie weg uit het spel.
Zuivere speeltijd? Voer het in.
Aansteker gooien? Stadion verbod.

En door…

06-04-2023 10:23

MaartenTT +20294

" in rep en roer om een aanstekertje."
....
Jij hebt overduidelijk geen flauw benul wat voor een negatieve impact dit heeft op onze mooie club.

06-04-2023 10:27

sykoofox +87621

Beide Eebs!

06-04-2023 10:28

Spijksupporter +6699

" doe niet zo kk zielig" ?
Veelzeggend dit woordgebruik.

06-04-2023 10:47

MacaRooney +4975

Door het niet toelaten van uitfans geef je onnodig extra lading aan de wedstrijd. Behandel hem net zoals de rest en gas erop

06-04-2023 10:12

MaartenTT +20294

Nee, mongolen van ons en mongolen van Ajax nu bij elkaar zetten, dat is echt de oplossing....

06-04-2023 10:23

Peterpandeman +3479

Mischien een nieuwe dealer zoeken stopt er iets te veel shit in

06-04-2023 10:24

HuuV +6793

Aangehouden en weer vrijgelaten zeker.
Slappe zooi

06-04-2023 10:11

Echte_Fan +25216

Hopelijk dient Klaassen een aanklacht in tegen deze hufter.

06-04-2023 10:16

sziep +8815

Maakt totaal geen verschil, strafbare feit is al bekend, en ajax doet aangifte.

06-04-2023 10:22

Frzijnwij +459

Hey aboutaleb

06-04-2023 10:09

Maussah +2254

Ga is een derby in Turkeye bekijken daar was deze aansteker niks bij😅😅

06-04-2023 10:08

Kings010 +7760

Ohja dus dan is het maar normaal. Want in Turkije is het toch erger. Fucking volwassen mensen met waarschijnlijk kinderen die zich zo gedragen is gewoon te triest voor woorden. En dat zijn waarschijnlijk ook de mensen die het meest klagen om weer uitsupporters toe te laten. Als de spelers niet eens veilig zijn laat staan uitsupporters.

06-04-2023 10:14

Ab.B +48

Ga is kijken in een Turkse gevangenis piep je wel anders!
Wij zouden socialeroeten zijn!

06-04-2023 10:38

Maussah +2254

Nee niet mijn ding ga liever naar Colombia op vakantie

06-04-2023 11:02

jozefdetovenaar +1526

Een grotere paardelul bestaat er niet . Wat een hond die aboetalep .

06-04-2023 10:07

Echte_Fan +25216

De paardelul en hond hier is het leeghoofd die de aansteker gooide en daardoor de wedstrijd negatief heeft beïnvloed voor Feyenoord.
Zonder onderbreking had ik nog moeten zien of 020 had stand gehouden.
Dus: bedankt paardelul.

06-04-2023 10:16

jozefdetovenaar +1526

Das een Ander topic , eens .en 100% zeker we hadden gewonnen ,we waren veel beter.

Maar die aboetalep is en blijft een grotere paardelul.

06-04-2023 11:08

Echte_Fan +25216

Op basis waarvan?

06-04-2023 11:33

blinddooreenfakkel +684

Wat is dit voor rare suggestieve kop? Elke crimineel probeert te ontsnappen aan de politie dat is niks nieuws, welk punt wil meneer de burgemeester hier maken?

Het blijft natuurlijk belacheliik wat er gebeurd is.

06-04-2023 10:04

ery66 +1979

Achja, die hond heeft aandacht nodig

06-04-2023 10:13

Pieter.D12 +126

Nee je blijf staan 😂

06-04-2023 10:04

Snautser +264

Je zou maar 32 zijn en aanstekers naar voetballers gooien

06-04-2023 10:04

AntonioSanting +16850

Dit heb je bij elke club, alleen mensen die gevoelig zijn voor media en meningen van andere varen mee met de waan van de dag en zijn allemaal helemaal in rep en roer om een aanstekertje.
Hij had een snee van 0.1MM, jeetje man je verdiend 4 miljoen per jaar doe niet zo kk zielig.
Ze lagen bij elke scheet 5 minuten op de grond, ga gewoon voetballen. Haal de irritatie weg uit het spel.
Zuivere speeltijd? Voer het in.
Aansteker gooien? Stadion verbod.

En door…

06-04-2023 10:08

AntonioSanting +16850

Even wat andere energie erin. Iedereen laat zich gek maken

06-04-2023 10:23

Azzurri +12679

Ik wens hem veel succes met de organisatie omtrent de bekerfinale, want als hij denkt dat daar niks gaat gebeuren dan is hij erg naief. Ook dan gaan dit soort dingen gebeuren.

06-04-2023 10:03

AntonioSanting +16850

Dat heb je bij elke club, alleen mensen die gevoelig zijn voor media en meningen van andere varen mee met de waan van de dag en zijn allemaal helemaal in rep en roer om een aanstekertje.
Hij had een snee van 0.1MM, jeetje man je verdiend 4 miljoen per jaar doe niet zo kk zielig.
Ze lagen bij elke scheet 5 minuten op de grond, ga gewoon voetballen. Haal de irritatie weg uit het spel.
Zuivere speeltijd? Voer het in.
Aansteker gooien? Stadion verbod.

En door…

06-04-2023 10:05
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties