Afwezigheid Bijlow uitgelegd: "Daarom zal Wellenreuther keepen tegen City"

Afwezigheid Bijlow uitgelegd: "Daarom zal Wellenreuther keepen tegen City"

Er bestaat veel onduidelijkheid over de situatie van Justin Bijlow. De doelman kampte na zijn terugkeer onder de lat naar verluidt met lichte klachten, maar staat inmiddels alweer drie wedstrijden aan de kant. Tegen Manchester City keert hij vermoedelijk terug in de wedstrijdselectie, maar het lijkt er niet op dat hij ook zal spelen. Mikos Gouka vertelt in de AD Voetbalpodcast wat er precies aan de hand is.

Dat begon bij Bijlows terugkeer in de basis, in de wedstrijd tegen AZ. "Hij keepte goed, maar ergens in die wedstrijd voelde hij een soort verkramping in zijn kuit. Dat kan gebeuren, dat je zoiets voelt, maar wel gewoon door kan. Het kostte hem de wedstrijd tegen RB Salzburg, maar die stijfheid was er nog niet meteen uit. Met zijn blessureverleden is het risico groot, dus hij miste ook de wedstrijd tegen Almere. Er werd gezegd: 'Die twee en daarna keert hij weer terug.'"

Wellenreuther tegen Manchester City

In de interlandperiode werd er weinig getraind, maar in aanloop naar het duel met sc Heerenveen trainde Bijlow wel volop mee. "Dan is de vraag: kan hij deze wedstrijd spelen en drie dagen later ook weer tegen Manchester City? Daar moest de medische staf een afweging in maken. De trainer heeft vervolgens liever één keeper die beide wedstrijden speelt. Omdat Wellenreuther de eerste wedstrijd keepte, zal hij waarschijnlijk ook die wedstrijd tegen City keepen."

De verwachting is dat Bijlow dan zaterdag tegen Fortuna Sittard zijn rentree maakt. "Als Bijlow dan keept, heeft hij daarna een week rust. Dat is voldoende tijd om te herstellen van die wedstrijd", legt Gouka uit. "Hij heeft een blessureverleden, dus ze nemen gewoon weinig risico met hem."

Speculeren

"Als je dit weet, vraag je je wel af waarom de club hier zo moeilijk over doet. Wat levert het op om er zo omheen te draaien?", vraagt Gouka zich vervolgens hardop af. "Nu wordt het veel groter gemaakt, omdat mensen gaan speculeren. Dat helpt die jongen niet. Ik neem het ook even op voor Bijlow, want er is nogal wat gebeurd. Hij raakte zijn basisplaats kwijt, had al afscheid genomen, zag zijn droomtransfer niet doorgaan, kwam terug en moest op de bank plaatsnemen. Er is dus meer dan alleen dat fysieke component."

Overigens hoort ook Gouka de geluiden dat Bijlow erg goed omgaat met die mentale tegenslagen. "De mensen die hem hebben zien trainen, zeggen dat er niets aan hem te zien is."

Lees meer over
Justin Bijlow
Plaats reactie
666

Cornelis +682

Gouka hou je meningen toch voor je zelf,je veroorzaakt zo alleen maar onrust

26-11-2024 11:40

rovo +9424

Bijlow een soort trauner soap

25-11-2024 23:16

Alvorens +7306

Gewoon Wellenreuther laten staan wat iedereen al zag en voorspel had en zelf in England is gezien is gewoon beter om Wellenreuther te laten staan.

25-11-2024 19:38

ibmebudh +3406

Priske heeft een paar maanden nodig gehad, maar ziet nu ook in dat Bijlow gewoon de betere van de twee is. Die dus altijd opstellen mits fit. En als ie niet fit is terugvallen op een geweldige tweede keeper.

25-11-2024 20:15

Miggerd +2218

En wat moeten we dan met onze geweldige derde keeper?!

25-11-2024 21:07

ibmebudh +3406

Welke? Degene die niemand van ons ooit heeft zien spelen, maar nu al een wereldtopper is , alleen maar obv het eeuwige fr12-optimisme dat altijd heerst bij nieuwe spelers die we nog niet gezien hebben? Om vervolgens compleet afgebrand te worden na twee niet super geweldige optredens? Die derde keeper?
Ik stel voor: lekker meetrainen, bij O21 keepen, en zodra Justin of Timon weg gaat, promoveren tot tweede keeper. En dan de strijd aangaan om eerste keeper te worden. En als hij overtuigt en de eerste keeper over een langere periode wat minder speelt, een kans geven in de basis.

25-11-2024 21:52

Brandonnfk +11967

Bijlow gewoon bankie.
prima 2de keeper mits die fit blijft

26-11-2024 02:34

ibmebudh +3406

Bijlow gewoon basis, beste keeper mits ie fit blijft.
Bovendien beter dat als je eerste keeper uitvalt je daarachter nog een goeie tweede hebt met Timon, dan dat je tweede moet invallen, vervolgens ook uitvalt waardoor je naar je derde moet doorschakelen.

26-11-2024 10:15

dutchrulez +365

Droomtransfer 😳

25-11-2024 18:54

Brandonnfk +11967

dacht ik ook lachwekkend

26-11-2024 02:34

David.W +9822

Met respect voor Bijlow. Maar probeer hem deze winter als nog te verkopen. Je gaat dit zo het hele jaar verder krijgen en is dan dweilen met de kraan open. Dan Timo lekker de Champions League keepen en die Bulgaar de competitie ( omdat de bulgaar niet speelgerechtigd is in de Champions League)

25-11-2024 17:50

Tegendraads +1515

Verkoop Wellenreuter maar

25-11-2024 20:00

ibmebudh +3406

Heerlijk dat optimisme op FR12: niemand die die Andreev nog heeft zien spelen, maar wel beter dan Justin en Bijlow.
Even los van of je Bijlow moet verkopen: nooit één keeper competitie en de ander CL laten keepen. Dan neem je allebei niet serieus.

25-11-2024 20:18

Brandonnfk +11967

gewoon bijlow verkopen en wellie 1ste keeper altijd en de 2de keep is dan Andreev gewoon.

26-11-2024 02:35

ibmebudh +3406

Heb jij Andreev al zien spelen? Is ie beter dan onze andere derde keeper die nu bij Vitesse op de bank zit?

26-11-2024 10:17

lerenbalmetveter +2927

Één van de twee zou het beste een (mooie) wintertransfer moeten maken.
Diegene die blijft krijgt meer zelfvertrouwen, Andreev nog jong en een prima 2e keeper lijkt mij.

25-11-2024 17:27

frvlissingen +3747

Speculeren Gouka dat is wat jij doet.

25-11-2024 17:00

Heisenberg +6261

Gewoon voor Wellie gaan.
Justin heeft het gewoon niet.

25-11-2024 16:47

leefdebeef +26515

Onzin Bijlow met afstand de betere.

25-11-2024 17:08

Heisenberg +6261

En is van glas dus je hebt daar niks aan

25-11-2024 19:30

Brandonnfk +11967

Bijlow had al verkocht moeten wezen

26-11-2024 02:36

jonaathn +14830

"Als je dit weet, vraag je je wel af waarom de club hier zo moeilijk over doet. Wat levert het op om er zo omheen te draaien?".

REGELS, Gouka, REGELS.

25-11-2024 16:41

dutchrulez +365

Als Bijlow zelf zou aangeven dat ze eea mogen communiceren dan kan en mag dat gewoon!

25-11-2024 18:55

ongelooflijk +2660

Bijlow is gewoon weer de 2e keeper.

25-11-2024 16:30

Kristof.d +3252

CONTRACT AFKOPEN! aan die gozer ga je nooit meer iets hebben. Treurig dat ie blijft zitten met 3 miljoen salaris. Een echt feyenoord hart 💪😂😇🤪

25-11-2024 16:06

Peter Schlijckelmann +5179

Zullen we Bijlow niet zielig gaan maken Gouka, hij heeft verdomde veel pech fysiek gezien maar als hij niet fit is moet hij niet keepen en Wellenreuther wel. Niet moeilijker maken dan het is. Priske bepaald indeze.

25-11-2024 16:02

Bannisisdebasis +5241

Verkramping in zn kut..... Zegt m'n vriendin ook vaak

25-11-2024 15:56

Tuinstoel +12909

ik heb vaak verkramping in m'n lul

25-11-2024 16:13

SantiagoFR +5591

Zit Gouka in de medische staf?

25-11-2024 15:43

ssv1 +121

Ik verwacht dat er in de winterstop een transfer aan gaat komen. Een geblesseerde speler/doelman kan je niet verkopen dus wordt hij gespaard.

25-11-2024 15:34

OJ84 +2735

Waar verzamelen we in Manchester vanavond?

25-11-2024 15:29

Larsnika +3360

Red Square

25-11-2024 15:56

Reintjuh +5348

Gouka praat eens met Justin je heb zijn nummer . De staf zegt en Priske zegt . Pff bel hem .

25-11-2024 15:27

Ferry de Haan +828

Ik gun Bijlow het beste van de wereld en vindt tegelijkertijd dat hij niet meer keeper kan zijn bij Feyenoord. Volgens mij is iedereen het daar wel over eens.

25-11-2024 14:59

zekerteweten +116758

Niet iedereen. Kind van de club weegt zwaarder dan een betrouwbare keeper hebben bij een aantal mensen.

25-11-2024 15:03

FeyUU +2317

En misschien ook wel dat hij een geweldige keeper is. Goed in ballen pakken en heeft een fenomenale trap.

25-11-2024 15:08

SxDean +1217

Nadeel is dat we momenteel geen betrouwbare keeper hebben

25-11-2024 15:43

karkop +6635

Eerlijk is eerlijk: als hij geen kind van de club was, zou iedereen hem 3 jaar geleden al beu zijn geweest door al die blessures.

25-11-2024 15:57

FFL +11069

Sentiment begrijp ik, maar je moet ook realistisch zijn en begrijpen dat een keeper die één wedstrijd speelt en dan 3 wedstrijden niet,gewoon niet kan.
Kind van de club of niet.

25-11-2024 16:03

FFL +11069

U weet dat die Bulgaar niet betrouwbaar is?

25-11-2024 16:03

zekerteweten +116758

FeyUU

U bent een prima voorbeeld van wat ik bedoel. Volkomen blind voor de tekortkomingen van Bijlow die echt niet zo’n geweldenaar is.

25-11-2024 16:08

Brandweerron +138

Ik weet dat ik een brilletje nodig heb, maar help mij ff met welke tekortkominge Bijlow heeft, buiten zijn blessuregeschiedenis....

25-11-2024 16:23

zekerteweten +116758

Uitverdedigen altijd gevaarlijk. Alleen al die ene wedstrijd die hij keepte schoot hij de bal al 3x in de voeten van de tegenstander en 2x over de zijlijn. Verder zouden zijn blessures al genoeg reden moeten zijn overigens.

Bijlow is een prima lijnkeeper en wat beter in de lucht, maar de bal moet je hem niet geven.

25-11-2024 16:52

Jurk +7104

Ik zeker niet…kind van de club… veruit de beste keeper…

25-11-2024 15:07

patrick010 +3276

in potentie is hij de beste keeper die we hebben.
maar door al die blessures staat hij helemaal stil qua ontwikkeling.
weet ook niet of hij lichamelijk geschikt is voor de topsport.
misschien die jonge keeper een keer laten keepen

25-11-2024 15:29

FFL +11069

Die Bulgaar lijkt de kwaliteit te hebben. Maar is hij al klaar voor dit niveau?

25-11-2024 16:04

KaleCler +705

Kan toch niet dat je als keeper een week rust nodig hebt om te herstellen

25-11-2024 14:46

zekerteweten +116758

Afscheid van nemen. Zo werkt dat in de topsport.

25-11-2024 14:52

KaleCler +705

Afscheid nemen bestaat niet

25-11-2024 14:53

rupje2010 +765

Dus als ik het goed begrijp keepte Bijlow de afgelopen wedstrijden niet vanwege een verkrampte kuit en gaat hij tegen City niet keepen om een verkrampte kuit te voorkomen. Klinkt eigenlijk best logisch.

25-11-2024 14:46

MarcoG +11388

Nee, ze willen tegen City geen keeper zonder enige wedstrijdritme.

25-11-2024 14:52

rupje2010 +765

U heeft een punt, pakte in de finale Conference league ook niet lekker uit, als ik me goed herinner.

25-11-2024 15:06

badeend +7881

nee je hebt het bijna goed begrepen. Hij keept tegen City niet omdat Priske tegen Heerenveen en City dezelfde keeper wilden hebben. En aangezien dat Timon was speelt hij dus tegen City.

25-11-2024 15:03

SantiagoFR +5591

Na want Priske wil een matige keeper 2 wedstrijden ipv een goeie

25-11-2024 15:45

KeithMoon +5318

Drugs verleden misschien ??

25-11-2024 14:46

badeend +7881

hahahaha hoe kom je hier nu weer op

25-11-2024 15:08

KeithMoon +5318

Zo gek is dat niet als je weet wat en wie zijn vriendjes waren toen hij nog gewoon als supporter op de tribune zat.

25-11-2024 15:10

badeend +7881

Dus alles wat jouw vriendjes doen, doe jij ook?

25-11-2024 15:49

FFL +11069

Die opmerking slaat nergens op
Mijn gabber was goed bevriend met hele grote jongens. Heeft zelf zijn hele leven geen druppel gedronken, gerookt of wat voor dope dan ook gebruikt

25-11-2024 16:06

marcos1967 +15

ik zeg bijlow bij fc glasboy,s gaan keepen hey.

25-11-2024 14:37

badeend +7881

soms moet je niet te veel zeggen en de gedachten lekker in je hoofdje houden

25-11-2024 15:08

Kuipio +445

De ziekte van Robbe.....Ze blijven maar Tobbe(n) ! Snel wegdoen, met dat hoge salaris.

25-11-2024 14:30

rupje2010 +765

Aan welke club dan? Geen club die risico wil nemen, ga daar maar vanuit.

25-11-2024 14:42

alex2013 +22

Ik vermoed dat Bijlow mentaal er helemaal doorheen zit, al die speculaties, praatjes enz over hem doet hem ook geen goed.🤔

25-11-2024 14:15

DaBoze +240

Dan moet hij zelf maar duidelijkheid geven. Speculeren hoort er nou eenmaal bij, als je geek duidelijkheid geeft.

25-11-2024 14:22

badeend +7881

ja wij zijn verplicht om alles te weten wat er bij de spelers gebeurt!

25-11-2024 15:09

DaBoze +240

Dat zeg ik niet. Ik reageer alleen op het feit ‘speculeren’.

Met de boodschap dat als je zelf niets over je blessures verteld oid. Dan krijg je dat mensen gaan speculeren, vooral met het salaris dat Bijlow verdient.

26-11-2024 01:11

FRSebbie +38439

Voor 2,8 miljoen per jaar zou ik ook lachend op mijn werk verschijnen.

25-11-2024 14:11

mafkaan +62899

Ja er is niets aan u te zien.
Held .

25-11-2024 14:13

Kaasiejj +1869

Zou hem is graag voor de tv zien want geloof er gewoon geen zak van dat dit het verhaal is.
Die gozer trained weken mee op de training zonder blessures.
Op de training worden er ook gewoon schoten gelost op hem die net zo hard zijn als tegenstanders doen in een wedstrijd mischien zelfs wel harder.
Als hij op de training week in week uit nergens last van heeft dan is het toch super raar dat hij ineens in een slappehap wedstrijd wel last krijgt.
Geloof er gewoon nog steeds geen hol van dat hij geblesseerd is.

Bijlow is en blijft de 1e keeper in mijn ogen desondanks zijn blessures want eigen jeugd.
Elke wedstrijd zie ik Wellenreuther Neuer trekjes vertonen of ie het doet om de aandacht te trekken of omdat het onkunde is geen idee.

25-11-2024 14:08

KaleCler +705

Misschien heeft Bijlow wel wedstrijdvrees? T is in ieder geval niet goed...

25-11-2024 14:48

detrotsvanrotterdam +8747

Als ik het goed begrijp: als hij geblesseerd is dan is hij er niet bij en als dat niet het geval is dan keept hij ook niet.

25-11-2024 14:08

rupje2010 +765

Goed begrepen.

25-11-2024 14:43

henk.l +59

Hij is wel de groot verdienen van feyenoord ongeveer 3 miljoen per jaar.

25-11-2024 14:07

svanw84 +11184

Grootverdiener*

25-11-2024 14:23

TommyMator +559

Bijlow held. Hoop dat je vanaf nu blessurevrij blijft. Is je gegund.

25-11-2024 14:06

KMO +1662

Gaat niet gebeuren helaas

25-11-2024 14:11

you_never_walk_alone +8751

Dat hopen we al 4 jaar

25-11-2024 14:11

TommyMator +559

Optimistisch blijven boys

25-11-2024 14:13

Bossche Bol +7452

Rest van zijn leven bij Feyenoord blijven en de jeugd mee opleiden. Bijlow is en blijft een Feyenoorder.

25-11-2024 14:05

KireH +19236

Het blijft toch allemaal nietjes- en plakwerk bij die Bijlow! Ga eens met jezelf ik gesprek en consulteer een onafhankelijke sportfysioloog over de grenzen van wat je lichaam aan kan en waar die bij jouw liggen. Je zou niet de eerste (top)sporter zijn die z’n eigen lichaam om zeep helpt!

25-11-2024 13:59

Rodney0172 +18894

Het zou Bijlow sieren om water bij de wijn te doen wat betreft zijn salaris

25-11-2024 13:53

Kalouless +12716

Als jij gewond raakt bij de uitvoering van je werk, lever je dan ook salaris in?

25-11-2024 13:57

TeS1979 +4379

Ja en hij zal wat extra moeten krijgen om dat hij 2de keeper is , waarde vermindering voor hem, dus heft elkaar mooi op

25-11-2024 13:59

TeS1979 +4379

En je krijgt na verloop van tijd ook minder, en voor veel werkgevers is langere tijd ziekte wet niet duur, verzekeringen soms vaak beter, beter in de ziektewet als een halve kracht

25-11-2024 14:01

Rodney0172 +18894

Ik ben zelfstandig ondernemer, dus heb geen tering als ik gewond raak

25-11-2024 14:37

Echte_Fan +25220

Her is gewoon heel erg triest voor Justin dat hij zo vaak geblesseerd is. Het is een fantastische keeper, helaas met een zeer blessure gevoelig lichaam.

25-11-2024 13:53

Kevinmartens87 +1772

Vaag verhaal. Niet te druk om maken. Hopelijk staat hij er vanaf Fortuna en kan hij de rest van dit seizoen verder uit keepen.

25-11-2024 13:51

delacruz +5717

Het gras is blauw zeker

25-11-2024 14:18

RPI +46505

Misschien kan Bijlow ons beter uitleggen

25-11-2024 13:51

TGW +6615

Dit is het gebruikelijke verhaal met Bijlow. Daarom begreep ik de keuze voor Wellenreuther. Maar die verzaakt, dus moet er gekozen worden voor de betere keeper, en dat blijft Bijlow.

Maar wat heb je eraan als ie bij iedere zucht geblesseerd raakt.

25-11-2024 13:46

keescf +26511

Ik heb enorm veel respect voor Bijlow. Komt uit de jeugd, keepte bijna 150 wedstrijden en speelde 8 keer in Oranje. Hij heeft pech gehad met blessures, wordt gepasseerd door een toen goed keepende Wellenreuther. Maar die Wellenreuther mocht veel te lang blijven staan na een opeenstapeling van fouten. Bijlow had veel eerder de kans moeten krijgen. Zo ga je niet met topkeepers en gasten van de club om. Dit is dan ook mijn grootste irritatiepunt bij Priske.

25-11-2024 13:43

delacruz +5717

Ook toen was Justin geblesseerd hè? Dat Wellenreuther dan de betere keeper is van onze keepersgilde dan snap ik Priske wel.

25-11-2024 14:19

Kaasiejj +1869

''Komt uit de jeugd'' alleen daarom al zou hij al boven Timon moeten staan in mijn ogen.

25-11-2024 14:27

zekerteweten +116758

Wat een argument is wat niet bij een topclub hoort natuurlijk Kaasiejj.

25-11-2024 15:05

keescf +26511

Eens! Het is ook enkel een leuke bijkomstigheid, maar niet DE reden dat hij in de basis hoort.

25-11-2024 15:12

Kaasiejj +1869

je zelf als een eredivisie club een topclub noemen is ook lachwekkend.
we zijn niks meer niks minder dan een opleiding voor het grote werk.
iedereen die zwaait met een zak met geld kan nooit genegeerd worden in de eredivisie.
Helaas is dat onze realiteit.
Daarom zou je dus altijd eigen jeugd moeten toepassen die leveren uiteindelijk het meeste op.

25-11-2024 15:12

rupje2010 +765

Hadden er meer dan 300 kunnen zijn.

25-11-2024 14:47

Danny 91 +62036

Wat een vreemd verhaal dus hij gaat keepen tege. Fortuna. En dan is een week niks. Gaat hij keepen tege. RKC en dan tegen Praag weer niet

25-11-2024 13:43

Peterk +35279

Ik zou Gouka maar met een flinke korrel.....ik bedoel een flinke zak zout nemen....

25-11-2024 13:48

Eagle_pa +342

Iedereen roept, terecht, dat Wellenreuther ons al veel punten heeft gekost. Maar Bijlow kost ons inmiddels al miljoenen en levert niets op.

25-11-2024 13:40

Peterk +35279

de kost gaat altijd voor de baat uit....

25-11-2024 13:49

JDJ +18312

Bijlow is een kind van de club gedraagt zich als een echte professional ook al werd hij vernedert door zijn trainer en beschimpt door een gedeelte van de achterban. Bijlow is een held en mits fit de beste keeper die we in NL hebben.

25-11-2024 13:38

lobbie +5078

De beste die we hebben, en die heet meeste geblesseerd is, dat is geen toeval

25-11-2024 13:53

KeithMoon +5318

Toeval bestaat niet

25-11-2024 14:44

Kaasiejj +1869

kan deze post een top post worden?

25-11-2024 14:34

JDJ +18312

je kunt alleen maar liken en dat heb je al gedaan dus wij hebben ons werk gedaan. :-)

25-11-2024 14:39

zekerteweten +116758

Dit kan niet bij een topclub. Een keer is het klaar. Spijtig voor Bijlow, maar als het geen jongen van de club zou zijn geweest was hij allang exit geweest.

25-11-2024 13:34

FRfan67 +6830

Helemaal mee eens, helaas voor hem en iedereen die onze mooie club een warm hart toedraagt, maar het lijkt er sterk op dat zijn lichaam niet geschikt is voor een topclub.

25-11-2024 13:46

GW1908 +743

Hoezo wordt er in de interland periode weinig getraind!? Het is verdomme je werk, trainen tot je fit bent!!

25-11-2024 13:34

Freddy_T +5233

ondanks dat heeft hij nu wel een keiharde haarlijn

25-11-2024 13:29

Jamcarterrr +3934

Dit soort wedstrijden zijn te spannend voor Wellie. Hij gaat weer de fout in.

25-11-2024 13:29

zekerteweten +116758

Bijlow speelde die ene wedstrijd anders ook 5 keer de bal in de voeten van de tegenstander of over de zijlijn.

25-11-2024 13:33

Jamcarterrr +3934

Wie heeft het over Bijlow gehad?

25-11-2024 14:38

VoetbalAnalist +2851

Jongen van de club wordt er altijd gezegd !! Wat een mazzel heeft hij zeg dat die keer op keer gewoon weer lekker in de goal
Mag staan niet geloven

25-11-2024 13:18

010_SOUTH +5015

En nog een dik vet salaris vangt..

25-11-2024 13:20

smolarek1960 +2690

Dat heeft er geen donder mee te maken.

25-11-2024 13:23

010_SOUTH +5015

Dat mag zeker niet gezegd worden? Heb niks tegen Bijlow maar 2,5milj salaris is wel veel voor iemand die altijd geblesseerd is toch?

25-11-2024 17:20

Arneblijft +5939

Wat ongelofelijke onzin kraam jij uit

25-11-2024 13:26

eefb014 +5534

Gewoon de beste die je hebt. Waarom zou je die niet opstellen. Wellereuter heeft je al aardig wat punten gekost.
Niets met kind van de club te maken.

25-11-2024 13:27

Kieboom +40553

Een tijdje geleden al gezegd en mensen worden er kwaad om.
Maar volgens mij is het,
ook,
een mentale kwestie

25-11-2024 13:14

Trabor +51

Echt met die jongen te doen en hoop echt dat het goed komt.

25-11-2024 13:13

Bati +40333

26 jaar en geen seizoen fit geweest, wat denk je zelf

25-11-2024 13:15

Kalouless +12716

Zelfde gold voor Ron Vlaar. Die heeft vervolgens bijna geen wedstrijd meer gemist.

25-11-2024 13:59

Bati +40333

Weg met die Bijlow, heb je helemaal niks aan

25-11-2024 13:12

smolarek1960 +2690

Weg met zulke namaak supporter zoals jij.

25-11-2024 13:23

Bati +40333

Namaak supporter, omdat Bijlow meer bij de fysiotherapie is dan op het veld.
Jij bent niet bepaald de slimste.

25-11-2024 13:36

eefb014 +5534

De beste keeper die je hebt. Wellereuter heeft je al aardig wat punten gekost.

25-11-2024 13:27

Bati +40333

En aardig wat punten binnen gesleept blinde.

25-11-2024 13:37

eefb014 +5534

Niks binnen gesleept dit jaar. Sinds hij eerste keeper is zwaar onder de maat.
Justin 2 klasse beter.

25-11-2024 14:11

FRfan67 +6830

Waarschijnlijk de beste keeper die we hebben, alleen speelt ie niet, dan moet je echt verder helaas.

25-11-2024 13:47
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties