''Als Feyenoord een speler verder wil ontwikkelen, dan is hij het wel''

''Als Feyenoord een speler verder wil ontwikkelen, dan is hij het wel''

Anis Hadj Moussa was afgelopen weekend weer belangrijk voor Feyenoord. De behendige buitenspeler was trefzeker, leverde een assist af en versierde een strafschop. Toch was er ook gemor te horen in De Kuip wanneer Hadj Moussa een actie te ver doorvoerde of wanneer het mislukte. In de ogen van Feyenoord-watcher Mikos Gouka is dat opvallend.

In de eerste periode wist Hadj Moussa zich te onderscheiden, maar daarna had hij te maken met een vormdip. Inmiddels laat de 23-jarige buitenspeler weer zijn kwaliteiten zien. "Maar nog steeds proef ik een beetje gemor in De Kuip als hij zijn balletje verliest. Ik vind dat wel opvallend, want er is geen speler die zo makkelijk iemand passeert. Hij heeft nu ook weer rendement."

"Toevallig weet ik dat Inter bij het analyseren van Feyenoord nogal de alarmbellen voor Hadj Moussa liet afgaan," vervolgt de journalist zijn verhaal in de AD Voetbalpodcast. "Ze vonden dat hij een kapbeweging had die eigenlijk niet te verdedigen was. Dat moest gedubbeld worden met Bastoni en later De Vrij erachter. Bij de eerste twee acties die hij had in De Kuip, ging hij er toch langs."

"Alleen bij hem heb je het idee: nu moet je deze bal echt even niet verliezen, dan gaat hij toch weer zijn actie beginnen en is hij hem kwijt. Dan begint het gemor. Ik zie bijvoorbeeld mensen die allerlei opstellingen aan het maken zijn voor komend seizoen, en dan zit hij op de bank. Dan denk ik: als ze een speler verder willen ontwikkelen, dan is hij het wel, omdat Hadj Moussa iets unieks heeft. Het zal een speler blijven waarvan je denkt: daar is hij weer."

Gebroken rib

Hadj Moussa is bezig aan zijn eerste seizoen in de top en kampte met fysieke ongemakken. "Hij heeft wel met gebroken ribben gespeeld, dat was een van de redenen dat het iets minder ging. Wat ook een duidelijke reden is. Hij heeft hiervoor nooit echt op niveau gespeeld en zeker niet een reeks wedstrijden. Nu is hij heel lang basisspeler met Champions League, bekerwedstrijden en interlands erbij. Dat breekt hem een klein beetje op in frisheid."

Lees meer over
Anis Hadj Moussa
Plaats reactie
666

HwangKing +2435

Geweldige speler altijd opstellen

02-04-2025 18:31

Guidettimoetterug +10859

Gemor? Weet niet in welke kuip jij komt Mikos

02-04-2025 18:18

Feijenoord1908 +3645

Ik dacht echt dat hij een ééndagsvlieg was, maar de aanstelling van RVP heeft hem tot nu toe enorm geholpen. Die jongen gaat net zo goed worden als Paixao, alleen zal hij tijd en geduld nodig hebben.

02-04-2025 17:45

mellie +7589

Nou ik hoor weinig gemor in de kuip hoor. Was Gouka ziek en is hij niet in de war met mensen in dat andere stadion?

02-04-2025 17:03

FR12_079 +196

Ramadan voorbij dus knallen vanavond Hasj Moeisa

02-04-2025 16:48

CDCA +1127

Altijd dreiging dat ventje,beter dit en een keer mislukken dan dat tikki breed.

02-04-2025 16:44

Nick.D10 +354

Het is jammer dat die soms net een mannetje te veel uit wilt kappen terwijl die vaak gwn ruimte heeft voor een schot.

02-04-2025 16:39

JozefKiprich +2773

Precies dit!

04-04-2025 00:16

LLRoelJ +1117

Is gewoon een topper.
Zeker omdat zoveel teams de bus parkeren tegen Feyenoord.
En natuurlijk het kan altijd beter.

02-04-2025 16:35

olaf +1505

Is pas z’n 1e seizoen. Laten we volgend jaar balans opmaken

02-04-2025 14:44

fer67 +483

Driesse krijgt het woord verdiend over Ajax uit zijn strot kampioen . Hij vergeet de VAR hulp en de SCHIJTRECHTERS . DAAR PRAAT MEN In AMSTERDOM ZO WEINIG OF NOOIT OVER Anders krijgt de Telegraaf van Praag in zijn nek en word de uitkomst van klagen achter gesloten deuren opgelost dat mag niemand weten zo gaan ze daar te werk en de domme massa neemt het voor lief zo datje de volgende keer weer genaaid word KNAVB

02-04-2025 14:29

Grover +5293

Kunnen we heel gefrustreerd over gaan doen, maar gezien de rampzalige seizoenen die Feyenoord en PSV op de mat hebben gelegd kun je moeilijk beweren dat die het meer verdiend zoude hebben. Het heeft Ajax op bepaalde momenten zeker niet tegengezeten, maar als je 9 punten voor staat op de #2 en van beide titelconcurrenten twee keer wint zou ik niet weten waarom je dat onverdiend zou moeten noemen.

02-04-2025 14:31

coenf99 +4770

Is ook zo. Spelersmateriaal daar is echt niet bijzonder, maar die trainer van hun is wel een goeie.. Neemt niet weg dat het natuurlijk een kut club is.

02-04-2025 14:34

Grover +5293

Dat sowieso, had ze graag nog jaren in de subtop gezien.

02-04-2025 14:39

Jasper.S82 +208

Klopt, alleen het zure is dat ze met kutvoetbal alsnog winnen. Echt de Italiaanse stijl, niet om aan de zien en het haalt het bloed onder je nagels vandaan, maar het levert wel weer een schaaltje op voor dat jankvolk.

02-04-2025 14:46

fer67 +483

Op basis van de weet dat je de knavb tegen je hebt en voor de tegenstander is om dat zij juist een zeer rijke club geen geld hebben en geholpen worden in alle opzichten om de champignon leage te halen daar om vind ik het onverdiend . En boost als spelers en achterban die ze daar van krijgen geeft de burger moed bedankt hoor knAvb

02-04-2025 14:54

fer67 +483

Je kunt het natuurlijk makkelijk weg wuiven maar bij mij lukt na vijftig jaar nog steeds niet door het over het paard geholpen club Ajax die niks van zich zelf heeft knvb is Ajax waarom denk je dat zij die naam hebben ? Juist zo instantie hoord neutraal te zijn met evenveel bestuurders maar daar word al jaren aan voor bij gelopen het is gewoon een dictatuur van wij hebben geld nodig voor Ajax en dan gebeuren er dingen op het veld dat zelfs de Ajacieden aan het twijfelen brengt en
Lachen het weg in hun vuistje . De boost die je als ploeg krijgt en achterban is niet met een pen bijna te beschrijven om het in zijn geheel uit te leggen .

02-04-2025 15:00

fer67 +483

Ze zitten ook diep in de mensen de hersen te wroetten om er maar zo gewone lijk over te praten om dat iedereen zeer druk met zich zelf zijn om er over na te denken dat doen ze ook wel maar juist zij houden het globaal met zijn alle de telegraaf voor op

02-04-2025 15:06

fer67 +483

Er is even tumult en daar rekenen zij op en dan gaat het voor bij maar hijgers word gestraft om een schijnbeweging te maken hoe eerlijk zij zijn over Ajax pffffff het is zo gemaakt bah bah rot toch op het leef is al geleden en daar mee uit en Ajax word hier mee onverdiend kampioen zo denk ik er over om dat ik er de tijd voor heb om er over na te denken snapt u er klopt totaal niets van Ajax niets dat laten ze jullie denken globaal daar mee gaan ze door even tumult en de corruptie gaat verder

02-04-2025 15:11

fer67 +483

Nu psv na het interview van Guus Til op tv dat het erg zwaar was allemaal had je nog even een opleving tegen Juventus daarna storte het geheel in bij psv heel frappant maar waar en waar komt dat vandaan ? ?? Die uitspraak . Boz is een uitstekende trainer daar valt niets op aan te merken ik vermoed eerder achter de schermen een onder onsje met Ajax waar niemand van weet let wel ik zeg het dit bij uitzondering een suggestie meer niet maar vreemd blijft het wel uitermate vreemd zo sterke ploeg die verzuipt in zijn eigen glorie maar ga je alles na en de film weer terug spoeld dan komen er ander dingen te voor schijn zo als de uitspraak van Til .

02-04-2025 15:17

U +2339

U bent boos he

02-04-2025 15:19

CDCA +1127

Eebs,maar niet leuk.

02-04-2025 16:46

JozefKiprich +2773

Gebruik eens een leesteken, hier is geen touw aan vast te knopen pik.

04-04-2025 00:19

fer67 +483

Zal er proberen is aan te denken KipRich

04-04-2025 01:04

Pritstift +1173

Ach.. 2x van Feyenoord gewonnen en 2x van PSV gewonnen. Hun voetbal is niet om aan te zien, maar wij waren ook tering slecht en PSV is ook volledig ingestort. In het land der blinden… wie vind je dan wel verdiend kampioen eventueel?

02-04-2025 16:25

fer67 +483

Daar om kunnen ze winnen anders gaan lopen schoppen trekken op de grond slaan in je bek spugen en ga zo maar door en wat dat schijthuis draaid zijn kop om anders is het rood voor Ajax begrijpt u het nu

04-04-2025 01:06

CDCA +1127

Nou De telegraaf is echt niet ajaks minded.

02-04-2025 16:45

fer67 +483

Al eens van Driesje gehoord ?

04-04-2025 01:07

Ladinksy +2428

Wat een hoop frustratie. Nogal zielig, vind ik zelf.

02-04-2025 16:48

fer67 +483

Altijd het zelfde gedoe met de scheidsrechters gaat vervelen als het om Ajax gaat die betwijfel ing altijd in het voordeel voor deze club dat frustreerd mij ja en ik zeg daar wat van om dat het al jaren zo is waardeloze zooi en daar blijf ik bij tuurlijk wind Ajax ook overtuigend geen probleem hoor begrijp mij niet verkeerd dan Feijenoord te kutten van wat heb ik jouw daar bij je taas . Wat zo is is gewoon zo en dan wel met overtuiging niet wazig gaan keer op keer als Feijenoord partij geeft dat is wat ik bedoel .

02-04-2025 16:57

fer67 +483

Van Ajax zeer zeker zielig voor zo zogenaamde grote club

04-04-2025 01:08

FrNiels2017 +157433

Gouka leest hier dus gewoon mee

02-04-2025 14:21

fer67 +483

Houma lult om de brei troep heen kun je niet van op aan

02-04-2025 15:02

michiel_van_der_laan +59

dit is zijn eerste jaar bij Feyenoord. Sini en Paixao hebben ook zeker een jaar nodig gehad en lieten dit niet zien in hun eerste jaar. Geef hem tijd deze jongen komt er wel

02-04-2025 14:21

fer67 +483

Psi so kreeg loons verhoging en is toen daar na uit de start blokken gevlogen dat is mijn opmerking daar over .

02-04-2025 15:19

Paulus98 +156163

Zeer goede speler die nog veel voor Feyenoord kan doen.

02-04-2025 14:15

jordi85 +6455

Bij Elia werd dat ook vaak gedaan. Als buitenspeler heb je nou eenmaal vaker balverlies dan andere posities

02-04-2025 14:13

JGDNL +0

Gaat inderdaad wel eens te ver door, maar daardoor blijft hij ook gevaarlijk, zowel met acties, goals en assists. Veel liever deze technicus dan blinde sprinters als bijvoorbeeld Minteh en nu Osman.

02-04-2025 14:08

U +2339

Grootste deel van zijn criticasters hier raakt al buiten adem wanneer ze van de bank naar de kast lopen voor een lauwe Klok.

Moussa moet lekker zijn ding blijven doen, en zich niet teveel aantrekken van de kritiek van anonieme kneuzen die zelf nog nooit op enig niveau tegen een bal hebben getrapt.

02-04-2025 13:56

fer67 +483

Mooi gezegd en waarheid

02-04-2025 15:21

dndave +481

Mensen die hem op de bank zetten hebben echt 0,0 verstand van voetbal en het leven.

02-04-2025 13:55

HuuV +6717

Dan liever Ivanusec, die snoert tenminste mondjes …. aldus niemand.

02-04-2025 13:52

keesvwonderen +5068

Een deel van het Legioen zal altijd liever een Lex Immers zien dan een creatieve buitenspeler waarbij soms iets mislukt

02-04-2025 13:38

PindaSaus +41641

Mislukkeling

02-04-2025 13:45

fer67 +483

Lex verziekte meer dan goed te doen

02-04-2025 15:22

GernotKokcu +4009

Gaat er niet om dat iets soms kan mislukken, gaat erom dat hij van zn 10 acties, er 9 te ver doorvoerd waardoor het tempo eruit ligt. Dat is gwn iets wat hij moet verbeteren

02-04-2025 13:45

FeyUU +2313

Blijven morren en hopen dat hij op den duur elke bal terugspeelt of breed legt. Lekker veilig.

02-04-2025 13:37

Hark 1e +13979

Die komt er wel.

02-04-2025 13:29

Knots +3540

Moussa niet proberen te veranderen, hij heeft iets wat niet te verdedigen is

02-04-2025 13:22

glennkwidama +4389

Dat Moussa zijn acties moet maken daar mort niemand over Mikos, het gaat om het te veel door voeren van de acties terwijl er al ruimte ligt om een bal te geven. Als ie dat beter onder controle krijgt, gaat t rendement meer omhoog en wordt ie onomstreden...

02-04-2025 13:18

Hark 1e +13979

Is hij niet langer in de Kuip te bewonderen

02-04-2025 13:30

FeyUU +2313

En dat leer je door ervaring en door trainers die je wedstrijd(beeld)en met je analyseren. Gejoel en gek@nk3r vanaf de tribunes hebben geen enkel positief effect. We zouden uitsluitend dolblij moeten zijn met een gast die zo vermakelijk en zelfs nu al behoorlijk effectief is.

02-04-2025 13:43

fer67 +483

Zekers een genot om naar te kijken en ook zijn ontwikkeling te volgen echt die jongen komt verder dan Milanbo

02-04-2025 15:24

Aurnespresso +872

Gister nog rib eye steak gegeten, komt wel echt dichtbij zo

02-04-2025 13:14

RicoFR36 +27045

Kost een rib uit je lijf tegenwoordig.

02-04-2025 13:15

edge68 +1077

Voetballer met zoveel talent die nog een stap gaat maken in de toekomst.
Elke aanname is direct onder controle,geweldige actie(zeker in de kleine ruimte) in huis.Lopen er niet zoveel van rond op de velden.
Inderdaad zijn rendement kan en moet omhoog.
En als hij dan altijd twee of drie tegenstanders bezighoudt moet er elders op het veld van geprofiteerd kunnen worden......

02-04-2025 13:11

PeetVleet +4852

Deze gozer heeft een enorme wilskracht, doorzettingsvermogen en schuwt zelfs het verdedigende werk niet. Bovendien waren we allen wel wat angstig mbt de discipline. Maar kom op; in zijn eerste seizoen Feyenoord zo presteren? Kun je toch alleen maar respect voor hebben. Enorme potentie en het is nu aan Feyenoord en hemzelf om dit meer te gaan perfectioneren. Maar een beetje extra support als het wat minder gaat mag ook wel.. wat dat betreft heeft het legioen toch wel vaak voorkeuren. Als ik bijvoorbeeld een Beelen zag de eerste seizoenshelft: drama! Maar daar viel het gemor wel mee. Dus ik ben het wel eens met Mikos.

02-04-2025 13:08

tinuskiprich +3212

Nu 30 miljoen van een willekeurige club en alles is vergeten en vergeven.

02-04-2025 13:05

MrMe +3361

Hadj is een super-talent, hij moet alleen nog leren wanneer z'n actie moet stoppen en de pass/voorzet moet komen :)

En dan nog vind ik het prima als hij 1 van de 2 keer toch verder pingelt, want hij komt echt verbazingwekkend goed langs spelers op onmogelijke momenten.

02-04-2025 13:03

fer67 +483

En komt nog tot scoren ook mooi hè Hadj Moussa kanjer van een speler tKL heeft het goed gedaan Moder Taghallini Paixao Gemines hanco wieffer vergeet ik nog iemand ? Vanavond winnen dan ff kijken wat Utrecht doet dat geeft Robinhood ook weer moed . Maar stop aub met ze koekie

02-04-2025 15:30

Sinister +13132

Verder wel een raar artikel want er zijn zoveel meer spelers waar men over klaagt dan hadj. Beetje sensatie zoeken is dit

02-04-2025 12:56

Kellsss +6564

Ja, ik vind het ook een raar artikel. Hij was zondag een van de beste spelers op het veld.

02-04-2025 12:59

PeetVleet +4852

Maar hadj presteert gemiddeld ook een stuk beter dan zoveel meer spelers. Dus wat wil je nou eigenlijk zeggen Faber?

02-04-2025 13:09

Patrick.G +8

Die is binnen 2 jaar 25 a 30 miljoen waard

02-04-2025 12:55

Kellsss +6564

Dat denk ik ook! Als hij zich zo blijft ontwikkelen misschien nog wel meer!

02-04-2025 12:59

teauvenoir +78380

Dat is hij nu al, 40/50 over een jaar

02-04-2025 12:59

fer67 +483

Hij heeft de techniek om een bal van af een vrije trap in het doel te plaatsen . Waarom ziet de technische staf dat niet ? Als v Hooydonk waar om word daar niets mee gedaan apart trainen met die jongen daar op zijn waarde stijgt alleen maar hebben ze nu geen hersens daar maak ik mij zo druk om echt die jongen heeft het geloof mij echt een bal kunstenaar met recht op aandacht Feijenoord hè altijd maar slapen en staan kijken kijken kijken kijken kijken tot je er slaap van krijgt en morgen weer gaat ja daar komt tie de wolf is vaak in beeld met kijken kijken niet denken wat kan ik daar nu is mee doen dan kijken kijken kijken kijken kijken kijken en zeg nog maals mijn hersen zijn afgesteld ja daar kontje kijken kijken kijken kijken ???

02-04-2025 15:38

WvH +15533

Prima aankoop. Voor bijna niks gehaald en een club legt er dadelijk zomaar 20+ miljoen voor op tafel. 1 van de goede voorbeelden.

02-04-2025 12:54

Sinister +13132

Een speler zoals hem zie je niet vaak en al helemaal niet bij ons. Zijn bewegingen zijn fenomenaal, maar hij moet het nog koppelen aan efficiëntie. Want vaak speelt hij met oogkleppen en probeert die de verdediger 3x uit te spelen. Als hij daarin wat sneller leert te spelen dan is het echt een hele goede speler.

Pingelen zonder rendement zijn ze in het buitenland geen fan van. Hier heeft hij nog wel een beetje rendement, maar dat heeft ook met de weerstand van de competitie te maken.

02-04-2025 12:53

Kellsss +6564

Dat leert RVP hem wel, om beter te kijken waar teamgenoten staan en op tijd over te spelen. Daar heb ik alle vertrouwen in.
Maar er is geen speler bij ons, die zo makkelijk in de één op één iemand kan uitspelen

02-04-2025 13:01

fer67 +483

Klopt echt helemaal kanjer daar zit muziek in geloof mij je hebt gelijk man maar er staan een stel kijkers bij Feijenoord die miljoenen verdien door te kijken kijken kijken kijken kijken en er niets mee doen dat is godvergeme niet te geloven zo zie dat er weinig intelligentie en de wil om te verbeteren niet aanwezig is dan alleen belangrijk zijn voor zich zelf die is wat bijzonders ja daar word je voor betaald maak die knullen nu is beter haal er uit wat er in zit laat ze glimmen en glinsteren het zijn jonge jongens die aansporing nodig hebben maar dan moetje niet bij Feijenoord zijn daar kijken ze liever kijken kijken kijken kijken kijken kijken

02-04-2025 15:44

Kellsss +6564

Deze jongen is zo enorm goed! Natuurlijk lukt niet iedere actie. Als hem dat wel zou lukken, zou hij niet in ons shirt spelen. Maar hij komt zo gemakkelijk zijn man voorbij en ja soms kan hij wat eerder een medespeler aanspelen, maar dat leert RVP hem wel!
En speel zelf eens met een gebroken rib. Geloof me, dan ligt iedereen hier veel liever op de bank te janken van de pijn. Gebroken ribben voel je bij iedere ademhaling al, bij ieder kuchje kerm je van de pijn, laat staan als je over het veld rent en tegenstanders tegen je aan knallen! En ik kan het weten want ik heb aan de rechterkant alle ribben gebroken op 2 plekken.
Kwalijk ook dat hij opgesteld werd met gebroken ribben... en hij was het nog niet gewend om zo veel wedstrijden achter elkaar te spelen!

02-04-2025 12:51

fer67 +483

Fijn mannen bedankt zou ik zeggen 👍👍👍

02-04-2025 15:46

slimspelen +4217

Moussa is een revelatie. Er is niets moeilijker in het voetbal, dan iemand uitspelen in een één tegen één en hij is er zeer goed in. Ja, het mislukt ook wel eens, maar dat is de trade off.

02-04-2025 12:48

Kellsss +6564

Ja precies... snap dat geklaag niet zo. Als wel iedere actie van hem zou lukken, zou hij niet in ons shirt spelen.

02-04-2025 12:52

fer67 +483

👍👍👍👍🚪

02-04-2025 15:46

Alvorens +7265

Die hasj moet vaker de bal overspelen en meer kijken naar zijn ploeggenoten.
Het is maar dat hij niet in Engeland , Duitsland en Italië speelt anders had hij al lang gebroken benen gehad.

02-04-2025 12:44

Kellsss +6564

Doe normaal joh! En geef hem eerst eens het respect door zijn naam correct te schrijven...
Deze jongen is enorm goed. Natuurlijk lukt niet iedere actie, anders zou hij niet in ons shirt spelen. Soms mag hij eerder overspelen, maar niemand anders van onze spelers speelt zo gemakkelijk iemand uit in een één op één

02-04-2025 12:55

Alvorens +7265

Wat is er Kelly met je gebrabbel ?

02-04-2025 12:57

Kellsss +6564

Ik heet niet Kelly. Maar de waarheid is moeilijk om aan te moeten horen he!

02-04-2025 12:58

Alvorens +7265

Nee ' Kelly

02-04-2025 12:58

Kellsss +6564

Oké kneusje

02-04-2025 13:01

Alvorens +7265

Humor Kelly 🤣🤣🤣

02-04-2025 13:02

Kellsss +6564

Ja, als we toch namen voor elkaar aan het verzinnen zijn

02-04-2025 13:04

Alvorens +7265

Rustagh aan gewoon een zalfje op en een kusje erop en een pleister met Kelly erop is het zo voorbij 😝🤣🤣

02-04-2025 13:11

fer67 +483

👍👍👍

02-04-2025 15:47

fer67 +483

Voor kellssd 👍👍😛

02-04-2025 15:48

ClydeBest +1852

Moulijn, Jorgen Christesen, Pierre Vermeulen, Petur Peterson waren allemaal dito creatieve spelers. Ook bij hen lukte echt niet iedere actie, zou wel heel mooi zijn (maar waar speelt er wel zo iemand?).

Ik vraag me ook af of supporters morren als een actie mislukt, het is eerder de teleurstelling want hij heeft een paar geweldige schijnbewegingen in huis.

02-04-2025 12:37

Kellsss +6564

Als je hier mee leest wordt hij behoorlijk afgezeken als een actie eens niet lukt.
Deze gozer is echt heel goed. En inderdaad, natuurlijk lukt niet iedere actie. Anders zou hij niet in ons shirt spelen.

02-04-2025 12:57

Mensini +14651

Vergeet Blinker & Taument ff...

02-04-2025 13:22

fer67 +483

Nou Tatum ent was ook goed ja zeker weten en snel schaken die kon er ook wat van werkpaard

02-04-2025 15:50

fer67 +483

Honderd procentjes zeker kanjer van een speler

02-04-2025 15:49

AntonioSanting +16824

Met hem en Moder heb je goud in handen.
Deze jongen verder ontwikkelen voornamelijk in de eindpass

02-04-2025 12:32

fer67 +483

Volgend seizoen hè met hanco en paixao als zij zouden blijven kun je met dit elftal kampioen worden .

02-04-2025 15:51

nieuwsgekkie +9184

Ach ja, dat zal nou eenmaal altijd Feyenoord blijven: handen op elkaar voor luie nietsnutten als Gimenez, Senesi, Haps, Paixao en Hwang, maar jongens die echt wat kunnen zoals Stengs en Moussa uitkafferen en -fluiten wanneer ze een keer de bal verspelen.

02-04-2025 12:31

AntonioSanting +16824

Stengs? Hahahahha

02-04-2025 12:32

fer67 +483

Juffrouw Stengs dan hè

02-04-2025 15:52

PindaSaus +41641

Stengs liep er soms bij als een juffrouw

02-04-2025 12:37

AntonioSanting +16824

Elke vorm van kritiek op hem is natuurlijk compleet van de gekke.
Mocht jij je aangesproken voelen? Jij ja die dit leest? Je hebt een probleem met jezelf. Don’t touch our Moussa

02-04-2025 12:30

JAWS64 +208

Toptalent.....keihard laten werken en leren...komp goed

02-04-2025 12:20

Santiagol +612

Als je Hadj op de bank zet heb je er geen kijk op.

02-04-2025 12:20

ANNO1992 +233

Het is echt een speler met talent en die zich nog verder kan ontwikkelen, en naar mijn mening misschien wel eentje die je voor meer kan verkopen later dan de huidige waarde van Igor.
Als hij eens eerder en vaker schiet zal die er meer gaan maken (open deuren) en ik hoop echt onder van Persie dat die zich kan ontwikkelen.

02-04-2025 12:19

fer67 +483

Dan is een kampioenschap daar bij wel noodzakelijk anders gaat hij net zo alle andere spelers voor 30 en iets meer van de hand . Zo moetje het zien meer zit er niet in zonder kampioenschappen zelfs de tweede plek helpt daar niet aan mee kampioenschap is het aller belangrijkste om naam te maken in Europa . Met wel die verstand houding datje te gen ajax overtuigend moet winnen en geen twijfel momenten bij doelpunten van Feijenoord tegen hun geen optie is dat word altijd door schijt huizen weggewuifd nog nooit niet anders geweest keiharde coals van af de zestien daar dat is overtuiging en een verbetenheid om te winnen steeds weer weten zij juist tog te winnen van ons en daar moet wat aan gedaan worden bij de kijker technische staf zou het helpen mijn relaas ik betwijfeld het ten zeerste maar ik leef met mijn club mee

02-04-2025 16:18

ANNO1992 +233

Kampioenschap zou mooi zijn maar dat heeft niet echt direct invloed op de waarde deels wel. Maar als je je in de CL bewijst heeft meer invloed naar mijn mening. Verder snap ik er niet veel van wat je hebt geschreven (met alle respect)

Anis heeft mee gelezen en heeft eerder geschoten dan normaal, en betaald zich gelijk uit.

02-04-2025 20:19

Herman.v91 +234

Eerlijk gezegd had ik ook mijn twijfels daar hij van Vitesse afkwam en dat is toch wel iets anders dan Feyenoord. Maar alls je een gebroken rib hebt en dan toch gewoon spelen dat doen er niet veel ën er zit ook nog verbetering in. Voor volgend seizoen zie ik hem als eerste op het lijstje van, van Persie staan.

02-04-2025 12:17

simplysteef +6350

Wordt onze beste speler binnen nu en 2 jaar.

02-04-2025 12:14

Struukangeren +8217

Jongens niet zo wijs doen allemaal. Geniet nou maar van zulke technische spelers in ons shirt want zovaak gebeurd dat niet

02-04-2025 12:13

Kampioen2025 +5452

Ik vind m een leuke voetballer

02-04-2025 12:12
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties