''Dat gevoel leeft ook een beetje bij Feyenoord''

''Dat gevoel leeft ook een beetje bij Feyenoord''

Bij Het Legioen leefde de hoop op de landstitel voor Feyenoord nauwelijks, maar binnen de spelersgroep van de stadionclub is/was het wel een thema: Jens Toornstra heeft de handdoek inmiddels in de ring geworpen, maar Justin Bijlow nog niet. Al werden die uitspraken gedaan na de wedstrijd tegen AZ en nog voordat de overige uitslagen van de 24ste speeldag bekend waren. Feyenoord watcher Mikos Gouka vindt de gedachten over een kampioenschap 'romantisch'.

"Ik denk dat ze hier vooral hadden moeten winnen om AZ weg te houden en dichtbij PSV te blijven en dat is allemaal niet gelukt. Zoals Slot zei: 'plek twee, drie of vier is het nu'", aldus Gouka voor de camera van het Algemeen Dagblad. De arbitrage liet hier en daar wel wat te wensen over. "De combinatie Feyenoord - Higler is geen gelukkige, dat gevoel leeft ook een beetje bij Feyenoord: 'als Higler fluit dan kan hij weleens op de stip'", zo vervolgt Gouka.

Alle strafschoppen die Feyenoord dit seizoen tegen kreeg in de Eredivisie werden tijdens wedstrijden onder leiding van Higler uitgedeeld (vijf stuks, waarvan er eentje teruggedraaid werd). De Rotterdammers zien er niet een of ander vooropgezet plan in, aldus Gouka. "Ze benadrukken wel de integriteit van de scheidsrechter. Ze zeggen: 'er was contact, zo'n beslissing kan genomen worden', maar de spelers en de staf zitten in de kleedkamer met het idee 'hij zal weleens op de stip kunnen belanden'. Waar het bij Higler in de rest van het seizoen bijna niet is voorgekomen (de scheidsrechter staat dit seizoen in totaal op zeven toegekende strafschoppen - red.)." Of zoals Arne Slot het verwoordde: "Maar als jullie je huiswerk goed zouden doen, snap je denk ik wat beter waarom de frustratie er vandaag was. Denk er zelf maar over na.’'

Plaats reactie
666

ramsteijn +4941

Higler is anty Feyenoord . Hij naaid obs weeeeeeeeeeeer.

28-02-2022 20:14

Peterk +34933

Higler zit ook achter de aanval op Ukrainie. Moe wordt ik van dat kinderachtige gezever van Slot en iedereen hier op deze scheids. Nog zieker van dat "de handdoek" al gegooid is. Wij hebben het hier over gasten en een trainer waarvan een aantal 1 miljoen p.j. of meer opstrijkt. Te gek voor woorden. Die hebben het over de handdoek gooien. In deze competitie is echt nog alles mogelijk...maar dan moet je het niet hebben over de handdoek gooien en een coach die niks anders doet dan zeiken op de arbitrage maar niet over zijn eigen falen lult. Natuurlijk doet hij dat niet want wat is nu mooier enkel op de arbitrage te zitten zeiken? En het gros hier trapt er nog in ook en loopt blind achter De Grote Slot aan.
Wat moet die Slot nog een hoop leren voordat het een volwassen trainer is. Zelfkritiek is hem zoals de meeste trainers volkomen vreemd. Altijd hebben ze wat anders gezien dan iemand die op een realistische wijze naar de wedstrijd van gisteren gekeken heeft....Gewoon een schijthuizenopstelling en taktiek resulterend in angsthazenvoetbal waarbij je de punten gewoon kado hebt gegeven aan AZ....geen enkele uitgespeelde kans gehad...niks Higler.

28-02-2022 17:11

JDN1987 +23026

Tja misschien is higler wel gepest door Feyenoorders op school. Of heeft een andere nare of angstige ervaring met Feyenoord of Feyenoorders. Komt vaker voor. Ik had ooit een school meester die een bloedhekel aan Feyenoord had omdat er vroeger bij hem op school een groepje Feyenoorders was die mensen daar het leven zuur maakte. En andere had een hekel aan Feyenoord en fans omdat de sfeer angstig werd in een café waar die gene altijd naar toe ging . Dan kwamen er “Feyenoorders” of Rotterdammers binnen. Het kan aan van alles liggen. Zo had die scheids uit twente ook de pik op Feyenoord waarschijnlijk omdat hij in een twente vak zat in de tijd dat er regelmatig rellen waren…

Zijn wij dan niet zo lief? Wie zal het zeggen

28-02-2022 14:58

FR1908Stebba +538

Toch apart dat Dennis Hitler een jood blijkt te zijn 🤔

28-02-2022 13:34

Jigsaw +10057

Het is ook een vooropgezet plan van de KNJB, want zo blijft ‘de strijd’ om plek 3 ook spannend… Alles voor de kijkcijfers tegenwoordig…

28-02-2022 12:04

Theedoek +17842

Wordt Linssen ook al weken betaald door de 'KNJB' om helemaal niets te presteren?

28-02-2022 15:11

MrMe +3328

De strafschop is een probleem in het voetbal.
Je kunt ze te makkelijk krijgen, de regels zijn te vaag, ze worden inconsequent toegepast, maar ze hebben een enorme impact op de uitslag.

Als je op 17m een doorgebroken speler neerlegt krijg je een vrije val die er in 25% vd gevallen invliegt. Als je in de hoek vd 16 op de achterlijn iemand een zetje geeft die onmogelijk kan scoren krijgt hij een 80% scoringskans.

Leg de penaltystip 3m naar achter, of maak er een 1 op 1 op de keeper van vanaf 30m, maak er een strafcorner van, verzin iets. Maar nu is de penalty gewoon een lot in een loterij die wedstrijden verziekt.

28-02-2022 12:01

Knul010 +2533

Het scheelt één letter

28-02-2022 10:51

FRJari +4421

Higler is gewoon een staatsidioot eerste klas. En zo lopen er nog wel meer in het scheidsrechterskorps in Nederland

28-02-2022 10:10

petje +10692

als die hitgler dat bij elk contact zou doen dan respecteer ik t
dat doet hij niet , hij marchandeer met de regels en dat is ozo fout...
waardeloze scheids

28-02-2022 09:44

Azzurri +12537

Het is onbegrijpelijk dat je zo'n scheidsrechter op dit soort wedstrijden zet. Je weet dat zo'n wedstrijd beslist zal worden op details, op bepaalde momenten. Daar moet je je dan als scheidsrechter zo min als mogelijk in proberen te mengen, tenzij het echt niet anders kan. Higler beheerst dat duidelijk niet.

28-02-2022 09:31

Waakvlam1989 +17523

Kijk naar Cambuur-Fortuna Sittard. Een schandalige beslissing om de 2e goal van Fortuna af te keuren wegens obstructie. Dit kan Fortuna degradatie kosten. Daar fluit een scheidsrechter waar niemand ooit van had gehoord, ene heer van der Laan. Zo iemand durft de VAR niet terug te fluiten en zijn eigen beslissing te nemen, maar gaat mee met de VAR. Hij durft dan wel achteraf te zeggen dat hij zelf als VAR niet had ingegrepen. Kortom: Die scheidsrechters durven geen eigen beslissingen te nemen, bang dat ze niet meer aangesteld worden voor de Eredivisie.

28-02-2022 10:02

Azzurri +12537

De scheidsrechters zijn kwalitatief gewoon van een bijzonder laag niveau. Niet in staat om een wedstrijd te fluiten waarin de grens vanaf het begin duidelijk is voor iedereen. Daarnaast stoor ik mij gigantisch aan die hautaine houdinkjes van de scheidsrechters, met name van Manschot en Higler. Zij doen voor alsof ze alles onder controle hebben, maar ondertussen is de wedstrijd een grote chaos onder hun leiding.

28-02-2022 10:08

Waakvlam1989 +17523

Dat klopt helemaal. Ze lopen erbij of ze Collina zelf zijn. Maar ook de angst om geen wedstrijden meer te krijgen zit er diep in. Niemand wil een 2e Bas Nijhuis worden, die in principe de beste scheidsrechter van Nederland is, maar door zijn mening en manier van fluiten een buitenbeentje is bij de KNVB. Weinig of geen aanstellingen meer in de eredivisie, internationaal uitgekotst omdat hij wel tegen de gevestigde orde wil ingaan. Jonge scheidsrechters vrezen voor hun loopbaan. Het is of mee in het stramien van Dick van Egmond of einde carrière en weer terug naar RVVH-Stedoco. Tja, dan is de keuze makkelijk gemaakt.

28-02-2022 10:54

karkop +6635

Nijhuis is gewoon een parel voor de zwijnen in Nederland. Als die naar de Premier League zou kunnen gaan zou dat perfect voor hem zijn. Die manier van spelen en fluiten liggen op 1 lijn met hem. Zou spontaan als 1 van de beste ter wereld gezien worden.

Maar ja, het KNVB scheidsrechterskorps is een gigantische slangenkuil met alleen maar vriendjespolitiek. Geen wonder dat ongeveer elke scheidsrechter zich er tegen uitspreekt, maar wel na hun carriere. Op Nijhuis en Gözübüyük na.

28-02-2022 15:22

Waakvlam1989 +17523

Klopt helemaal. Dat is zelfs zo in het amateurwereldje van de scheidsrechters. De ene is nog enger dan de ander, men gunt elkaar het licht in de ogen niet en de hardste kontenbonker komt het hoogst.

28-02-2022 15:33

rovo +9402

Matchfixing

28-02-2022 08:52

Chitown-Rivera +15119

Belchinezen!

28-02-2022 08:56

Pegel +6756

Higler kan natuurlijk wel van alles wat vinden en overal voor fluiten, maar de VAR grijpt ook niet in. Waarom wordt niet - net zoals bij rugby - openbaar tussen beide gecommuniceerd?

28-02-2022 08:38

Spiderpig +175382

Wil het wel horen ja

28-02-2022 08:41

JORN010 +58

VAR had inderdaad direct moeten ingrijpen. Ik snap wel dat je hem iets sneller op de stip legt als er toch nog een VAR naar kijkt. Maar blijkbaar doen die niks.

28-02-2022 08:42

loenes +187

Er was contact dus het is geen overduidelijke fout, waardoor de VAR niet in kon grijpen. Uiteraard had er in beide gevallen geen pingel gegeven moeten worden en had je bij de eerste misschien zelfs nog voor een overteding op Hendrix kunnen fluiten. Maar buiten kijf staat dat die Higler een intense paardenlul is die hopelijk nooit meer een wedstrijd van ons mag fluiten.

28-02-2022 08:52

rajanbrunner +449

Eens, wat ik ook raar vond is dat je normaal het beeld ziet vanaf het kamertje uit zeist ook 0x gezien

28-02-2022 09:05

Barry +395

Klopt. 2 herhalingen en toen lieten ze het gaan. Geen enkel beeld van het var kamertje en geen enkele herhaling vanuit een goede hoek.

28-02-2022 10:31

Rotterdam1983 +5773

Ach ja en uiteindelijk maakt Feyenoord zijn kansen ook niet af.Een mes snijdt aan 2 kanten…..

28-02-2022 09:50

Pavelichenco +2536

Ik begrijp dus totaal niet dat je de bal met een VAR eerder op de stip zou leggen. Juist niet zelfs. Want als een beslissing overduidelijk fout is kan de VAR ook ingrijpen dat de scheida moet gaan kijken om de bal alsnog op de stip te leggen. Lijkt me toch logischer dan andersom, zoals tegen AZ gebeurd is. Dan krijg je dus: Ja er is wel contact dus niet overduidelijk fout dus penalty. Slaat werkelijk nergens op.

Los van alles kwamen wij natuurlijk niet echt heel goed voor de dag, zeker de eerste helft niet. Dat heeft alles te maken met de keuze voor Toornstra op RB en het ontbreken van Pedersen tegen de snelle aanvallers van AZ. Maar normaliter win je deze wedstrijd gewoon, alleen heeft Higler er hoogstpersoonlijk voor gezorgd dat AZ twee kadootjes kreeg.

28-02-2022 10:05

Micha01020212022 +9302

Omdat bij contact de var niks mag doen. Contact betekend niet gelijk een strafschop maar de var is er voor wel of geen contact meer niet. Braaf regeltjes opvolgen toch?

28-02-2022 23:48

FR_Erik91 +174

Mooie verandering van de titel voor een beetje extra clickbait.

28-02-2022 08:29

Waakvlam1989 +17523

Als je sec naar de feiten kijkt, zijn er een aantal zaken die me opvallen. En dan denk ik dat Higler niet anti-Feyenoord is, maar er gewoon weinig kijk op heeft. Dat is gisteren (weer) fout uitgevallen voor Feyenoord. Strafschop 1 is er nauwelijks nada contact. De Wit gaat als een stervende ter aarde. Voetbal is een contactsport, daar hoef je geen strafschop voor te geven. Als hij hem echt raakt is het van achter en dus rood. Geen strafschop dus. Strafschop 2 is zowaar nog erger. Zat zelf achter het doel waar het gebeurde. Een bal waar die AZ'er nooit bij had gekund, gaat als een duikelaar naar de grond en nu slechts contact met lichaam( en dat is toegestaan!) Bruno Martens Indi legt de elleboog in de nek bij Kocku, Kocku loopt direct weg uit de situatie: beiden geel. Waarvoor Kocku geel? Geen enkele reden toe. De afgekeurde 3-0 komt uit een vrije schop tegen Sinisterra wegens vermeend obstructie. Sinisterra staat daar al, versperd de weg niet en kan moeilijk opzij stappen. AZér gaat gewillig naar de grond: vrije schop tegen. BMI pakt in de tweede helft de bal in z'n handen nadat hij in de fout gaat op 25 meter van het doel. Hiermee voorkomt hij een veelbelovende aanval en daar staat een gele kaart voor. Dat zou zijn tweede gele kaart hebben betekend. Higler laat het lopen. In de tweede helft wordt Linssen tijdens een corner omarmd, beetgepakt en naar de grond gewerkt in het strafschopgebied. Zat niet eens in de samenvatting overigens. Dit was gewoon een strafschop voor Feyenoord. Daarnaast nog een aantal vrije schoppen in het voordeel van Feyenoord waar ook totaal niets aan de hand was. Op de tribune om me heen AZ mensen die Higler ook niet serieus namen, spraken ook van geluk en dat ze de scheids niet echt tegen hadden. Conclusie: Higler kan er niet zo veel van en moet gewoon wegblijven bij wedstrijden in de Eredivisie.

28-02-2022 08:28

Henkie Bé +113

Ik zal je vertellen. dat van Linsen in de 16. was ook niet eens op tv te zien. geen herhaling niets

28-02-2022 12:37

Waakvlam1989 +17523

Des te schandaliger!

28-02-2022 13:55

Cluske +6502

Higler: turpin 2.0, turpin 3.0 turpin 4.0 en die gast die floot tegen wolfsberger en zomaar pingels gaf.

28-02-2022 08:10

Solida +37453

Arbitrair onderzoek en royeren deze aanfluiting

28-02-2022 08:08

SleutelPuntje +1713

Higler, u is een valse bloedhond.

28-02-2022 08:00

klick44 +18139

Gouka heeft 🤡🤡🤡 syndroom

28-02-2022 07:21

FR-Arnhem +50478

"Ik denk dat ze hier vooral hadden moeten winnen om AZ weg te houden en dichtbij PSV te blijven“

Joh

28-02-2022 07:07

Alex1908 +4661

Bij Sparta PSV werd er een Spartaan in het strafschopgebied geduwd die was nog erger dan bij ons en gewoon doorspelen, je vraag je soms wel af .

28-02-2022 06:53

Spiderpig +175382

Wat dacht je van Kokcu die flink geraakt werd in de 16 tegen Cambuur... Zeg het maar... Deze man is gewoon ongeschikt om te fluiten

28-02-2022 07:03

Alex1908 +4661

Ik houd niet van doemdenken maar het lijkt wel willekeur..

28-02-2022 07:14

Fey010_015 +95179

Ik heb het verder niet nagekeken puur onderbuik gevoel maar Feyenoord om 12:15 nooit zo heel best en dan nog die @&?€&% Higler

28-02-2022 07:40

ramsteijn +4941

Ja we worden genaaid en niet voor de eerste keer. Het wordt de hoogste tijd dat er onderzoek komt naar de VAR en Higler. De grootste klootzak van alle schijnsrechters zet de KNVB op Feyenoord.

28-02-2022 20:10

you_never_walk_alone +8648

Gewoon verzoek indienen bij de knvb tegen die scheids, zodat hij geen wedstrijden voor ons meer kan/mag fluiten. Zuiver alleen al om geen argwaan te kunnen opwekken. Kom op man 7 strafschoppen blaast hij waarvan 5 tegen ons.... niet normaal dit....

28-02-2022 06:49

MaartenTwijffels +10398

Ja dat is een haast krankzinnige vergelijking. Een statistische onmogelijkheid ook.

28-02-2022 06:51

dionline +5795

En hoeveel penalties hebben we totaal tegengekregen ? (waarvan dus 5 van hem....)

28-02-2022 07:32

MaartenTwijffels +10398

Het zijn niet zozeer de penalty's zelf die frustratie losmaken. Het is vooral zijn zelfgenoegzame, arrogante, gereformeerde rotkop die agressie opwekt.

28-02-2022 06:48

Spiderpig +175382

Juist...Maar goed dat ik geen voetballer van feyenoord ben, buiten mijn voetbalkwaliteiten, anders had ik 1 van z'n knieën achterstevoren getrapt

28-02-2022 07:06

Aidan_Exclusive +7786

Dit had natuurlijk al van te voren in de media moeten komen, tussen de regels door aangeven in de media dat je hoopt dat hij deze keer niet zo makkelijk een penalty tegen geeft zodat het besproken word voor de wedstrijd.

Dan had hij ze gisteren nooit zo makkelijk durven geven, maar dat is helaas een koe in z'n reet kijken.

28-02-2022 06:39

realistisch1953 +14187

Titelverwachtingen had en heb ik nooit gehad voor dit seizoen maar wel de mogelijkheid om 2e te eindigen en dit is nog steeds mogelijk. Zowel PSV als AZ winnen echt de resterende competitiewedstrijden niet allemaal. We moeten alleen niet de pech krijgen om nog een paar keer Higler als scheidsrechter te krijgen, wat een malloot zeg.

28-02-2022 06:29

paulus56 +257457

Het hele kut voetbal en carnaval en die oorlog kan me van de week gestolen worden effe rust.
Heb na zo klote weekend er gewoon koppijn van en nee niet van de drank.
Zo nu eerst ..........

28-02-2022 06:22

Frrrrroemmmmm +1489

Higler zijn dag was alsnog vergald na de overwinning van go ahead 🤡

28-02-2022 06:03

Prinsenland +357

Petitie maken : Nooit meer Higler!

28-02-2022 06:01

Spiderpig +175382

Indienen bij de Knvb

28-02-2022 07:08

Noud +11107

Tsja ik ben allemaal niet zo van jezelf heel snel benadeeld voelen. Maar hierbij begrijp ik bepaalde gevoelens zeer goed. De statistieken spreken voor zich.

Het lijkt me heel goed om Higler gewoon een jaar of 10 bij Feyenoord weg te houden. Misschien is het allemaal niet bewust, maar er zit gewoon iets bij de man in zijn kop waardoor hij alles in het nadeel van Feyenoord doet.

28-02-2022 05:55

Mat +3582

Ik las hier gisteren trouwens iemand die een reactie gaf op mijn mening over het aanpassen aan de tegenstander. Die persoon zei dat tegen Pisvee ook werd aangepast maar dat was toen wel met Pedersen in de basis die dus wel elke keer over Toornstra heen ging.

28-02-2022 05:54

010_SOUTH +4957

Sowieso zou ik altijd spelen met Pedersen.. veel meer dreigen dan met Geertje

28-02-2022 06:15

Alex1908 +4661

Check de wedstrijden die Pedersen in Noorwegen en bij Feyenoord nu heeft gevoetbald, soms rust geven is niet erg lijkt me.

28-02-2022 06:17

Mat +3582

Klopt maar als je Toornstra opstelt als rechtsbuiten die steeds naar binnen komt moet je wel met Pedersen beginnen.

28-02-2022 06:26

Southsider +2400

Je moet Toornstra helemaal niet meer opstellen. Wat een aanfluiting weer.

28-02-2022 06:55

fr_antwerp +2021

Toornstra was de perfecte vervanger voor Aurnses.

28-02-2022 07:21

010_SOUTH +4957

Snap ik Alex1908.. maar volgens mij staat Geert nu de laatste wedstrijden in de basis..

28-02-2022 07:42

Mat +3582

Higler is gewoon tegen ons want andere clubs die hij fluit geeft hij nooit zoveel pingels tegen.

28-02-2022 05:47

Gerdekaleklets +10969

Daar gaat het artikel over

28-02-2022 05:53

Danny010rdam +629

kampioen had je dit jaar toch niet geworden maar 2de plek zou nog lekker zijn

28-02-2022 05:41

jack98 +47095

Maak van de kop maar: Als Higler fluit tegen ons, dan gaat hij wél op de stip.

28-02-2022 05:40

feyenoorder89 +3930

Ben er ziek van kameraden, het had zo mooi kunnen zijn

28-02-2022 05:27

feyenoord_Freak +14051

Higler kan beter op de fluit van z'n collega's gaan zitten dan een fluit in z'n mond doen en wedstrijden gaan fluiten 🖕🏻😵

28-02-2022 04:30

Fany +1478

Elke scheidsrechter hoort hetzelfde te fluiten. Als je er als scheidsrechter om bekend staat dat je er regelmatig een op de stip legt waar anderen dat niet doen óf zich laten informeren door de VAR, dan kan je net zo goed stoppen met fluiten. Iemand als Higler fluit niet voor het spelletje, maar vooral omdat hijzelf zijn eigen stempel wilt drukken voor zijn eigen belangrijkheid.

28-02-2022 03:00

Kwintsheul +14722

Ja en vergeet even niet dat we vorige week en de week daarvóór ook zelf een penalty hadden moeten krijgen.

28-02-2022 02:27

ramsteijn +4941

Ja dat is zo, wij krijgen heel zelden nog een strafschop. AZ heeft ons ook genaaid. Het wordt de hoogste tijd dat onze spelers ook maar eens stafschoppen gaan versieren.

28-02-2022 21:37

Sinister +13058

Niet alleen de penalty's, maar dat Bruno geen 2e geel krijgt terwijl hij de bal pakt met de handen om een doorgebroken kans van Feyenoord te ontnemen. Dat vind ik nog wel het meest bizarre.

Verder is het niet makkelijk je rug te rechten na 2 penalty's, maar vind vooral dat Feyenoord dit aan zichzelf te danken heeft. Al is het een klein wonder dat we met een aantal zeer beperkte spelers het toch aardig doen.

Volgend seizoen een nieuwe spits zou wonderen doen. Beetje creativiteit erbij vanuit het middenveld kan ook geen kwaad. Dat rauwdouwen van Til Linssen en Toornstra is allemaal zo doorzichtig

28-02-2022 01:52

Bobiku +8577

Ja, dat met Bruno kon echt niet inderdaad. Dan beloon je spelbederf

28-02-2022 01:54

SambaSiniSenesi +911

Blijft ongelooflijk dat deze man hiermee weg blijft komen... 4 pingels (eigenlijk 5 maar bij een zat de VAR toevallig geen koffie te halen) in 3 wedstrijden allemaal tegen feyenoord, dat is wel erg toevallig. Of zoals Peter het zou noemen: ronduit verdacht.

28-02-2022 01:42

karkop +6635

"Als Higler fluit kan hij weleens op de stip"? Kan? De vraag is niet of het gebeurd, maar hoe vaak het gebeurd. 2x tegen Utrecht, 2x tegen AZ. Volgende pot dat hij ons fluit ga ik er geld op inzetten.

28-02-2022 01:33

fynwa89 +2785

dan moet je zien fluit higler toevallig de klassieker🤔🤐

28-02-2022 01:23

Rikdekikker +861

En geeft die dit keer rood aan sini voor slaan. Ik zie het al gebeuren...

28-02-2022 03:07

Cluip +5854

Ik vond Higler eigenlijk best wel een oké scheids aan het worden, na vandaag zet hij zichzelf echt voor lul

28-02-2022 01:23

SambaSiniSenesi +911

Ajax thuis gemist? Utrecht uit gemist?

28-02-2022 01:37

Cluip +5854

Ik zeg ook 'oké' dus biet een goeie

28-02-2022 01:47

SambaSiniSenesi +911

Snap ik, alleen hij was hiervoor al heel slecht. Alleen heeft ie nu wel echt een nieuw niveau bereikt

28-02-2022 02:02

RicoFR36 +26767

Als je slechts 6 punten achterstaat, met ook nog een wedstrijd tegen de nummer 1, kan je gewoon eerste worden.

Echter missen we kwaliteit. O.a. op de belangrijkste positie: centrumspits.

Dan wordt het lastig.

28-02-2022 01:14

0180 +246

Zo jij kan meteen aanschuiven aan tafel bij Wesley en Dirk als analist. Wat een open deuren.

28-02-2022 06:00

RicoFR36 +26767

Blijkbaar niet, aangezien zo'n beetje alle analisten zeggen dat een kampioenschap voor Feyenoord niet mogelijk is.

6 punten is bijna niks. Iedereen doet net of het onoverbrugbaar is.

28-02-2022 11:32

fr_brabant2015-2018 +1229

Kan weleens op de stip?? Highler is een tering jood met die grafbek van hem. 2 penalties in 1 helft donder op joh. Zag in het topic vorige week toen bekend werd dat die deze wedstrijd zou fluiten al mensen voorspellen dat het een kut wedstrijd zou worden door hem

28-02-2022 01:10

Panzerfaust +8436

De KNVB moet de zeer opvallende statistieken toch eens aan een onderzoek onderwerpen.

Higler heeft dit seizoen 5 strafschoppen in het nadeel van Feyenoord gegeven.
1 daarvan is teruggedraaid door de VAR.
1 volkomen terecht.
En de overige 3 zeer discutabel/onnodig zwaar bestraft.

Dit kan gewoon niet op het hoogste niveau, en dan maakt het niet eens uit of het om kwaliteit draait of voorkeur voor een bepaalde concurrent.

Zowel Higler alsmede de VAR gaan te vaak opzichtig in de fout, en meestal is Feyenoord de dupe van de arbitrale dwalingen.

En het is niet zo dat hij persé heel veel strafschoppen toekent, want hij staat in totaal nu op 7 officiële strafschoppen.
4 van de 7 aan één ploeg geven is gewoon zeer verdacht als je het mij vraagt.

28-02-2022 01:10

karkop +6635

Beste Panzerfaust,

De KNVB heeft dit naar aanleiding van de door U geleverde statistieken grondig onderzocht. Wij hebben besloten higler weer aan te stellen in de Klassieker en tegen PSV. Tevens gaan wij higler voordragen aan de FIFA om het WK in Qatar te fluiten. Hartelijk bedankt voor de melding.

Met vriendelijke groet,

Van Egmond

28-02-2022 01:37

Panzerfaust +8436

Hahaha zou me niks verbazen als hij de klassieker fluit, die 12e man op het veld hebben ze wel nodig.

28-02-2022 01:39

Flinkevleugel +3234

Nog niet zo lang geleden waren scheidsrechters doorgaans pro PSV. En tijdens de komende Klassieker heeft vooral PSV een 12de man nodig. ;-)

28-02-2022 02:22

karkop +6635

Ok wat serieuzer dan: 7 is eigenlijk wel veel dit seizoen, sinds de hands regel is veranderd. Vorig seizoen stond hij gedeeld 1e met 13 gegeven pingels. Dit seizoen staat hij op eenzame hoogte.

Ter vergelijking: Manschot staat 2e met in totaal 4 gegeven pingels. Als die tegen Utrecht niet teruggedraaid was had higler dus meer pingels tegen Feyenoord gegeven dan Manschot uberhaupt heeft gegeven in heel de Eredivisie. Dat is echt een absurde statistiek.

28-02-2022 01:40

Panzerfaust +8436

Ja ik snap dat sommige mensen vinden dat je er niet over moet zeuren enzo, maar dit kan gewoon echt niet.

Er is al zo lang ik me kan heugen een merkbare voorkeur voor Ajax/PSV bij de KNVB/scheidsrechters, maar dit seizoen is het echt overduidelijk.

Antony mag maar blijven slaan zonder bestraft te worden, maar als een speler van een kleine club of Feyenoord een te pittige Tackle met intentie om de bal te spelen inzet krijgen ze meteen een kaart.

Vandaag krijgt Feyenoord tot 2 keer toe een pingel aangenaaid en gelukkig net geen buitenspel doelpunt tegen.
Maar Sparta kreeg dus geen pingel terwijl er een Spartaan in de 16 gesandwiched werd door 2 PSV'ers.

Dus 2 momenten waarbij de penalty te zwaar is of waar zelfs een overtreding aan vooraf gaat worden door de scheids EN de VAR verkeerd beoordeeld.
En dan in een andere wedstrijd wordt een 100% penalty niet gegeven en grijpt de VAR wederom niet in.

Dan vraag je je echt af wat de VAR voor toegevoegde waarde heeft en hoe diep bedroevend het niveau van de scheidsrechters is.

28-02-2022 01:53

Flinkevleugel +3234

Theo Janssen heeft gelijk, die Jens Odgaard van RKC is misschien ook wel iets voor Feyenoord.

28-02-2022 01:10

RicoFR36 +26767

Zei Kraaij Jr. ook al.

28-02-2022 01:15

Bobiku +8577

Ja, goede speler. Al profiteert hij ook wel van de aanwezigheid van Kramer

28-02-2022 01:33

fr12_blyat +6945

Als het maar tegen ons is.

28-02-2022 01:07

Joeri010 +4139

Dat hebben we gezien ja van die vuile bloedhond

28-02-2022 01:03
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties