"Als we Gimenez behouden, kan dat een mooi koppeltje worden"

"Als we Gimenez behouden, kan dat een mooi koppeltje worden"

Rond de traditionele openingswedstrijd van Feyenoord tegen Benfica sprak RTV Rijnmond met diverse oud-Feyenoorders. Zij vertelden onder meer hoe zij aankijken tegen het komende seizoen. De verwachtingen voor de landskampioen waren daarbij hooggespannen.

"Dat is realistisch, ja", zei Joop van Daele over de hoge verwachtingen. "Zeker met de aankopen die ze hadden gedaan." Hij doelde onder meer op de komst van Calvin Stengs en de mogelijke komst van Luka Ivanusec. "Daarmee heb je vervangers voor Idrissi en Jahanbakhsh, want daar waren we nog matig bezet. Achter de bal is het bijna allemaal hetzelfde gebleven."

Pascal Bosschaart deelt de verwachtingen van Van Daele. "Als je kampioen wordt, het grootste deel van je selectie behoudt en wat nieuwe impulsen krijgt, dan is de verwachting natuurlijk dat je weer kampioen wordt." Het meest kijkt hij uit naar de bijdrage van Calvin Stengs. "Ik vond hem altijd een goede speler, al ben ik hem het laatste anderhalf jaar wat uit het oog verloren. Maar ik verwacht veel van hem. Hij is creatief en kan op meerdere posities voorin uit de voeten. Als we Gimenez behouden, denk ik dat dat een mooi koppeltje kan gaan worden."

"Ten opzichte van de concurrentie is Feyenoord vrij stabiel", stelde Jean-Paul van Gastel. "Ze hebben een aantal goede aankopen gedaan. Wat ik interessant vind, is hoe het zal gaan met het scorend vermogen op het middenveld. Ze zijn Kökcü en Szymanski kwijtgeraakt en het is de vraag of ze daar scorende middenvelders voor terugkrijgen. Het wordt hoe dan ook een interessant seizoen, ook met de Champions League erbij. Ik kijk er heel erg naar uit."

Lees meer over
Calvin Stengs Santiago Gimenez
Plaats reactie
666

FRekajje +90

Ie! Ie! Ie! Ie! Oh nee da’s ook een verdediger.

01-08-2023 22:55

RayR1989 +691

Nee jantje bax mag blijven. Doe dan maar dilrosun verhuren

01-08-2023 06:09

fr12zuiderzuid +77

Keisuke Honda Ff bellen

01-08-2023 01:43

trackflag +569

Ik zal jou ff bellen zieke gek

01-08-2023 20:03

Dino.G +3

Van Gastel heeft gelijk. We zijn 2 scorende middenvelders kwijt. De middenveld die nu staat zijn niet echt scorende spelers. Als je het hebt over timber, ramiz zerrouki, en mats wieffer. Met dit middenveld kan je max 4 doelpunten verwachten heel het seizoen vanuit je middenveld.

01-08-2023 00:20

RayR1989 +691

Als daar 20 assist vandaan komt en de spits maakt ze vind ik het ook prima

01-08-2023 06:10

ZS10 +1785

Maak je maar geen zorgen...

01-08-2023 08:54

Echte_Fan +24376

We gaan het zien. Heeft wel een goeie voorzet in huis.

31-07-2023 22:57

gwmd1 +4076

Ik was blij met de komst van Stengs maarjom gisteren niet van zijn spel genieten, hij liep een beetje weg van het spel mijn inziens.

31-07-2023 20:48

piriimann +1565

Heb niet goed opgelet, maar de situatie die jij schetst baart mij zorgen aangezien dat mijn herinnering is van zijn spel.

31-07-2023 21:22

piriimann +1565

Vond het altijd een slapjanus die goed kan voetballen

31-07-2023 21:22

ibmebudh +3206

Is wel logisch toch? Nog wennen aan het nieuwe team, manier van spelen, posities, looplijnen, etc. Ik vind het een verademing dat het merendeel van aannames goed was (zie Ali) en zijn passes op precies de goeie snelheid (zie Dilrosun en wederom Ali). Ik was skeptisch, maar erg hoopvol geworden op basis van wat ik tot nu toe gezien heb.

31-07-2023 21:28

dickievoormekaar +5713

Zag ook een technisch hoogstandje, het is idd een erg goede voetballer.
En... Slot is vast duidelijk over wat van hem wordt verwacht.

31-07-2023 22:02

JanDeSpecht +88111

Bosschaart held. Hij zegt ook gewoon "we".

31-07-2023 20:06

misterj +4538

Pascal is een Feyenoorder.

01-08-2023 01:31

HuuV +5869

De 10 positie is te dun bezet met alleen Stengs.

31-07-2023 19:46

Equinox +49510

Lex terughalen

31-07-2023 19:52

DickLeCoq +1637

Die kan er teminste 16 in een seizoen scoren

31-07-2023 23:19

Wisselspeler +7709

Timber, milambo, ueda wellicht..

31-07-2023 20:17

PatatjeJopie19 +888

Japanners zijn meestal multi inzetbaar ja. De naam ben ik even kwijt van 1 van die gasten vroeger die bijna op elke positie kan spelen

31-07-2023 20:41

jubbe +325

Dat was een Koreaan

31-07-2023 22:59

HuuV +5869

Nee, nee en nee.

01-08-2023 08:33

Actcom.N +332

JP legt de vinger op de zere plek: scorend vermogen op het middenveld. Dat missen we wel

31-07-2023 19:29

MJ75 +4439

Heb toch liever Stengs dan Szymanski bij Feyenoord; echt weer heel goed binnengehaald; nu onze Kroaat nog please…

31-07-2023 19:07

Wazzup +30451

Berghuis mag de kont van Stengs niet eens vegen!

31-07-2023 19:02

ElPanzeFr +21035

Stengs is wel echt beter dan verwacht. Goede hoop dat hij snel een belangrijke speler kan worden. Nu alleen nog met Ivanusec de laatste versterking binnenhalen

31-07-2023 19:02

scritor +13543

berghuis is ontevreden en wil een soort van weg. tijd voor een terugkeer? 🙃

31-07-2023 18:28

Rotterdam1983 +5754

Dat je überhaupt nog over hem hebt

31-07-2023 18:31

hans_berkheij +2093

Nee, ik heb hem zijn vertrek nooit verweten. Mocht ook terugkomen. Maar puur op sportieve gronden nu niet meer. Wat we nu hebben en nog komt is beter dan Berghuis.

31-07-2023 18:35

misterj +4538

Ik heb hem het vertrek ook nooit verweten. Uiteindelijk blij dat hij weg is. Ik werd een beetje moe van zijn maniertjes en alle ballen op berghuis. Persoonlijk denk ik dat zijn vertrek mede de ommekeer binnen de selectie is geweest.

01-08-2023 01:35

010robson +2610

Al krijgen we geld toe

31-07-2023 18:35

Maarten262626 +1177

Stengs is een betere jongere versie van hem. Jij wou graag naar Amsterdam🙄

31-07-2023 18:38

pendejo1908 +5592

Nooooooit!!!!!

31-07-2023 18:43

Mensini +14477

Feyenoord is het niveau van Berghius ontstegen..., lullig voor hem...

31-07-2023 18:52

VineFeye +8410

Hebben ze je vrijgelaten uit het Pieterbaan centrum?

31-07-2023 18:57

MJ75 +4439

Berghuis zou niet meer in de basis komen bij Feyenoord, mits Ivanusec wordt gehaald.

31-07-2023 19:09

MJ75 +4439

Nou ja, dan sowieso niet; nu zou hij nog kunnen afwisselen met Ali…

31-07-2023 21:32

AMG +941

Bosschaert nemen we dus niet serieus en wat hij de media in slingert is geen wereldnieuws, wisten wij allang daar hoef je geen verstand van te hebben maar gewoon kinderlogica

31-07-2023 18:28

Jrob +2625

Bosschaert ...geen verkeerde ... Feyenoord vroeg niet voor niets of hij naar dordt wilde gaan

31-07-2023 18:39

FR010FRDAM +42073

Is niks mis met hem hoor

31-07-2023 18:43

Glenn Lagerwaard +2125

Volgens mij meer persoonlijk. Velen delen je mening niet, wie zijn WE ?
En hij is waarschijnlijk nog een groter Fan dan menig ander, kwam en komt daar altijd vooruit.

Is niks voor niks voor Feyenoord bij Dordt aan het werk.

31-07-2023 19:03

foreverfey +26453

Met goede aanvoer gaat gimenez op de 30+ doelpunten eindigen in de competitie

31-07-2023 18:16

DQuitz +2286

Daar heb je met stengs en paixao wel goeie aan

31-07-2023 18:25

FRlegend +16833

Terecht punt over ingeleverde goals vanaf middenveld. Stengs moet er eigenlijk 5-10 maken en ook Wieffer stuk of 5.

31-07-2023 18:11

Wereldster +9520

Scoorden kokcu en szymi dan echt veel?

31-07-2023 18:12

Antonius91 +5737

Szymanski sowieso 10 of 11

31-07-2023 18:15

FRlegend +16833

Niet megaveel maar wel paar belangrijke gemaakt. Veel kansen gecreëerd die niet werden gemaakt. Om beter te zijn dan vorig jaar moet je nu wel efficiënter worden met je kansen.

31-07-2023 18:16

Capessa +1317

Ja bijna 20 goals alleen al in de comp. Dat is best veel. Alleen onze vleugels scoorden niet veel.

31-07-2023 18:16

FR010FRDAM +42073

Kokcu nam ook de strafschoppen, die mag je eraf halen

31-07-2023 18:44

PatatjeJopie19 +888

Wel een paar vrije trappen binnen geschoten

31-07-2023 20:42

DickLeCoq +1637

Dat zijn er 4 van de 8

31-07-2023 23:26

Spspkn +3233

Vorig jaar rond deze tijd was een veelgehoorde opmerking dat we zoveel goals hadden ingeleverd met linssenxen dessers. Op zich niet hek hoor; het zit nu eenmaalin deaard van de mens om iets te misse , zeker s je niet voor 100 procent zeker weet dat wat je er voor terug krijgt minimaal even goed is. Persoonlijk schat ik in dat we, zeker met stengs, ueda en hopeijk ivanusec betere spelers hebben terug gekregen dan we hadden. Daarbij komt dat Paixao lecht is gewend en Gimenez zich inmiddels wel heeft bewezen

01-08-2023 00:14

RemcoFR +26578

Is het dan ook niet zo dat we het prijskaartje van Gimenez naar 100 miljoen moeten gaan om er voor te zorgen dat de kans nog groter is dat hij blijft.

31-07-2023 18:08

Kritisch +21762

Er moet sowieso een 10 bij, zeker als Bullaude vertrekt.
Stengs gaat niet het rendement van Szymanski of Kokcu behalen. En Wieffer en Zerrouki al helemaal niet.

Ik blijf van mening dat Stengs het beste tot zijn recht komt en het maximale rendement behaalt op “8”, waar hij vorig seizoen onder van Bommel ook zijn beste wedstrijden speelde.

31-07-2023 18:07

RatioRonnie +667

Ook als bullaude blijft. Als je hebt opgelet weet je dat hij overbodig is verklaard door onze trainert ;)

31-07-2023 18:12

Kritisch +21762

Klopt. Maar ik hoop toch dat Slotje ineens het licht ziet en Bullaude wel de kans geeft die hij verdient

31-07-2023 18:14

RatioRonnie +667

Op basis waarvan denk je dat hij geen kans heeft gekregen dan? Vraag me oprecht af hoe veel mensen denken. Hij speelt een heel seizoen onder slot, maakt minuten en wordt blijkbaar te licht gevonden. Klinkt puur als goed (valse) hoop als mensen zeggen dat hij " een kans" moet krijgen, lijkt me gewn een bewuste keuze gebasseerd op slots voetbalkennis en wat hij een jaar lang... heeft gezien van hem.

31-07-2023 18:20

Kritisch +21762

Slots voetbalkennis neem ik met een korreltje zout.
Hij gaf bijvoorbeeld zelf ook toe dat hij de kwaliteiten van Wieffer had onderschat en per toeval achter kwam door de blessure van Timber.

Bullaude minuten gemaakt… over een heel seizoen, alle competities bij elkaar, heeft hij 4 uur in totaal gespeeld. Dat noem ik toch geen echte kans.
Heeft ook bij -21 gezeten, daar spreek geen vertrouwen uit. Wat denk je dat zoiets met zo’n jongen doet?

Misschien moeten we eens ophouden met het verheerlijken en heilig verklaren van Slot en te doen alsof Slot in alles gelijk heeft.
Hij ziet het ook regelmatig verkeerd, wat je ook aan zijn aankopen ziet.
En ik ben ervan overtuigd dat hij het nu, met Bullaude ook verkeerd ziet. Want in de spaarzame minuten die hij heeft gemaakt zag je overduidelijk de kwaliteiten en de klasse

31-07-2023 18:39

RatioRonnie +667

In je laatste alinea zeg je dat je het beter ziet in 4uur op televisie ( dus aan de bal) dan slot in een jaar.. dat gaat er bij mij niet in nee.

En je situatie omtrent wieffer en timber, dat is jouw ietwat verkeerde/simpele interpretatie van wat hij zegt. Maargoed discussieren met iemand die blijkbaar een betere kijk heeft op voetbaltalent dan de meeste scouts is lastig. Daar komen we niet uit

31-07-2023 18:54

FeyUU +2268

Heeft Slot je moeder ooit geneukt of je wijf in haar bek getuft ofzo?

31-07-2023 19:51

Relativinho +743

Ik ben gestopt bij : Slots voetbalkennis neem ik met een korreltje zout…

31-07-2023 21:56

jubbe +325

Met een korreltje zout en een flesje azijn. Wat een onzin kraam jij uit.

31-07-2023 23:06

Likmereet +2230

Vergeet niet dat Gimenez dit seizoen er 2x zoveel in kan gaan schieten, dus dan vul je al een aardig gat.

31-07-2023 18:17

Cees.R82 +9711

Mijn handen jeuken maar ik heb voor mezelf besloten niet meer op onze grootste domoor te reageren. Ik probeer het anders nu Bullaude ging naar O 21 om te spelen en fitter te worden niet omdat dat andere denken en hij moest het drukzetten begrijpen dat was de rede.

31-07-2023 19:10

FR010FRDAM +42073

Slot zijn voetbalkennis met een korreltje zout ja......wij nemen jouw voetbalkennis dan weer met een korreltje zout

31-07-2023 18:46

Cees.R82 +9711

Meer met een baal zout zult U bedoelen.

31-07-2023 19:10

Vido56 +2419

Jij blijft echt een lulletje,1e klas, gadver wat een azijnzeikert ben jij toch

31-07-2023 20:17

AntonioSanting +16514

Je moet kunnen schieten uit de tweede lijn voor extra doelpunten, Kokcu en szemanski

31-07-2023 18:02

AntonioSanting +16514

Goeie opmerking van Gastel, het beoogde middenveld was vorig jaar goed voor gezamenlijk 5 of 6 goals. Er is te weinig diepgang , komst van Ivanusec is dan ook essentieel.

31-07-2023 18:00

AMG +941

en een Timber die 10 schoppen onder zijn reet moet geven daar wordt ie vet voor betaald, misschien geïrriteerd dat Stengs de hoofdprijs krijgt betaald maar dan zijn er wel een paar meer die dat verdienen en hij momenteel dus niet

31-07-2023 18:32

petje +10556

Ff btw
Willem v Hanegem was er gisteren niet bij he

Feyenoord doet n hoop goed maar dit is onvergetelijk
Ze waren t vergeten
De grootste.... vergeten ze een uitnodiging te sturen

31-07-2023 17:50

WvH +15255

Ach zand erover

31-07-2023 18:01

Huipie1908 +777

Je zou denken ......ik pak de lijst van vorig jaar en vul aan waar nodig

31-07-2023 18:01

ElleFR1406 +36434

Als Ueda en Santi op een bepaalde manier samen opgesteld zouden kunnen worden zou je wellicht ook al heeeeeel wat goals maken met alleen die 2.

Dan heb je het gemis van Szymanski en Kocku denk ik wel deels opgevangen mits het aantrekken van Ivanusec en Stengs ook lukt.

Denkt dat Ivanusec er dan ook nog wel een paar in schopt.

Paixao gaat ze ook zeker maken… dan komen we een eind.

31-07-2023 17:39

YNWA +231

Ik weet niet wat voor soort spits die japanner is. Maar het lijkt mij sterk dat die twee samen spelen. Als je ziet dat Feyenoord een overschot aan middenvelders en buitenspelers heeft.

31-07-2023 17:45

ElleFR1406 +36434

Ja, helaas, het was ook wishful thinking van mijn kant 🤣😅

31-07-2023 17:46

Fworldcup1970 +11225

Hooguit wanneer Slot alles op de aanval gaat gooien om iets te forceren.

31-07-2023 18:01

WvH +15255

Hij kan ook als schaduwspits op 10.

31-07-2023 18:02

Kritisch +21762

Misschien dat Ueda op 10 uit de voeten kan, dan kan Stengs op de positie van Kokcu.
Op die positie heeft hij vorig seizoen bij Antwerpen zijn beste wedstrijden gespeeld.

31-07-2023 18:11

fr-0223 +3702

Stengs is er al die hoeft niet meer aangetrokken te worden.

31-07-2023 19:56

ElleFR1406 +36434

Zo goedenavond was denk ik nog niet helemaal wakker🤪 bedoelde Ueda

31-07-2023 20:16

Dezwartetulp +76292

Je hebt 80 goals nodig voor de titel
- Santi 25
- Stengs 10
- Paixao 10
(- ivanusec 10)
Maakt de rest er 25?

Je kunt ook kijken of Ueda en Santi samen kunnen spelen. Dan begin je al op 40-50 goals

31-07-2023 17:35

JasperFR12 +964

De rest van de spelers kunnen geen enkele goal maken.

Wieffer, Geertruida, Hartman, Timber, Jahanbaks, Peterson, Hansko of Zerrouki die kunnen geen enkele goal maken..

31-07-2023 17:46

Snoek1974 +1810

Apart dat ze allemaal gescoord hebben de afgelopen competitie.

Maar ze moeten meer goals maken dan vorig jaar om op die 25 te komen .

31-07-2023 17:50

EddyHaas +2473

Ik neem maar aan dat je een grapje maakt.....

31-07-2023 17:51

smeernoff68 +394

Kan nog een kopbal van Geertruida herinneren

31-07-2023 17:53

Dommeloempia1 +19629

Dus...danilo was nog niet zo gek

31-07-2023 17:54

JasperFR12 +964

Dit was uiteraard een grap

31-07-2023 18:05

fr-0223 +3702

Geertruida heeft toch wel wat mooie doelpunten achter zijn naam staan als rechtsback ;).

31-07-2023 19:56

Dommeloempia1 +19629

Je vergeet sauer.....15+

31-07-2023 17:53

Niets_is_sterker +4536

Stengs gaat gewoon op 10 spelen hoor. Ivanusec-Gimenez-Paixao word je uiteindelijke basis aanval denk ik

31-07-2023 17:29

fr-0223 +3702

En daar worden we toch een partijtje geil van! Wat een aanval met die 3 samen.

31-07-2023 19:57

jonaathn +14674

Niks ‘als’.

31-07-2023 17:29

alsje +8635

Stengs maakt tussen de 5 en 10 goals. Paixao moet gaan vlammen dit jaar en ook ivanusec maakt z’n goaltjes wel. Wat je (gering) inlevert met Kokcu komt erbij voorin.

Prima. Schaaltje is dus binnen. Twijfel alleen nog of ik in maart of april een maandag vrij neem

31-07-2023 17:26

uitBlinker +23307

Als we Gimenez behouden... Als? Heeft gewoon een contract

31-07-2023 17:15

Dommeloempia1 +19629

35+miljoen speelt ie gewoon ergens anders

31-07-2023 17:20

Jaweljoh +26017

Nee man, voor 35 gaat ie echt niet. 50+ wordt er enkel gepraat

31-07-2023 17:26

Dommeloempia1 +19629

Goed dat jij er gerust p bent...

31-07-2023 17:26

Dommeloempia1 +19629

Als ie het laat Iaat zien gedurende CL wel

31-07-2023 17:30

djahdjahcity +10684

Mooi he dat vertrouwen, Kokcu zou volgens 95% op FR12 ook voor meer dan 40M weggaan haha

31-07-2023 17:30

whasjoewahn +16538

Als er 45 plus geboden wordt, dan snap ik dat ze gaan nadenken

35 is beledigend

31-07-2023 17:48

omejoop19 +564

Zeker weten

31-07-2023 18:39

Dommeloempia1 +19629

Als ie dit seizoen er 25 inschiet , dan wel

31-07-2023 19:01

korsakov +93148

Ik snak naar een beetje duidelijkheid over komst Ivanusec

31-07-2023 17:11

FR-LEGEND17 +20046

Anounce die hrvatska

31-07-2023 17:12

charlaykc +9419

Met de Japanner en Joego krijgen we de nodige scorende impulsen.

31-07-2023 17:11

KiprichKipsateh +877

Maar niet direct op het middenveld. En Ieda en Giminez spelen niet beiden tegelij

31-07-2023 17:14

charlaykc +9419

Als we alles of niets moeten spelen wel. Maar centraal vanuit 't middenveld niet echt.

31-07-2023 20:35

goldenboy +18289

Pss pss pss
Paixao Santi Stengs

31-07-2023 17:09

Dezwartetulp +76292

S3
Sauer - Santi - Stengs

31-07-2023 17:19

Dommeloempia1 +19629

Ja..... sauer CL laten spelen.....

31-07-2023 17:21

feyenoordeen +739

Paixao>stengs en sauer

31-07-2023 17:26

Dezwartetulp +76292

Waarom niet? Pedri is 18, Gavi ook zoiets. Hoe oud is die Mussolini van Bayern?

Precies!

31-07-2023 17:30

Dezwartetulp +76292

Hahaha
Nee Feyenoordeen

31-07-2023 17:30

ElleFR1406 +36434

Ja we geven de tegenstanders gelijk PSS erbij, post traumatisch stress syndroom wanneer ze de Kuip verlaten 😄 door de goals van P-S-S

31-07-2023 17:42

fr-0223 +3702

Ivanušec- santi - paixão

31-07-2023 19:59

FR-LEGEND17 +20046

Denk dat Paixao en Santi toch samen voor de meeste doelpunten gaan zorgen. Maar Feyenoord is zo’n team waarin elke speler kan scoren door het goede positiespel. Kijk er erg naar uit hoe dit zich gaandeweg zal ontwikkelen

31-07-2023 17:04

onno +15917

Ben ook best benieuwd hoeveel doelpunten Ueda zal gaan bijdragen. Verwacht zeker dat hij behoorlijk wat speeltijd zal krijgen en scoren schijnt hem makkelijk af te gaan.

31-07-2023 17:27

FrBulked +9649

Bijlow
Geertruida Trauner Hancko Hartman
Wieffer
Paixao Ueda
Stengs Gimenez Ivanusec

31-07-2023 17:04

feyeniek +2977

Iets te verdedigend naar mijn mening

31-07-2023 17:06

KiprichKipsateh +877

…zei hij cynisch

31-07-2023 17:14

Kalouless +12607

Je hebt wel een doelpuntenmaker nodig dus ik zou Wieffer vervangen door Jahanbakhs.

31-07-2023 17:20

Cabral010 +844

Szymanski 3 klasses beter dan stengs helaas

31-07-2023 17:01

thom01012 +14651

Jij hebt humor

31-07-2023 17:04

Reiger1103 +656

Die mening deel ik helaas niet😃

31-07-2023 17:06

WSNBM +2122

Was erg fan van Szymanski, maar denk dat we van Stengs ook veel plezier gaan hebben. Liet erg goede dingen zien. Af en toe ietwat laconiek, dat moet er wel nog ff uit.

31-07-2023 17:10

theone +10208

Nou heb gisteren goed op hem gelet, en deze speler gaat weer heel snel in oranje spelen,zijn schot is minder, maar geweldige passing, betere fysiek, denk dat je hier nog op terug gaat komen.

31-07-2023 17:10

Dommeloempia1 +19629

Oh ...oke... passing was gister minder...zijn bal werd vaak onderschept

31-07-2023 17:23

theone +10208

Dat was bij meerdere, maar heb het over de vergelijking met Szymanski, en vond hem gisteren trouwens prima, ziet waar de speler vrij is, maar goed ik denk dat hij niet slechter is dan Szymanski maar heeft ook hele andere kwaliteiten.

31-07-2023 17:28

marco1991 +25

je moet voor de grap is een paar wedstrijden terug kijken met Szymanski in de basis . Szymanski was een leuke speler, maar in veel wedstrijden was hij gewoon totaal onzichtbaar! ik ben oprecht blij dat we geen Szymanski hebben gekocht

31-07-2023 17:19

Kalouless +12607

Op papier misschien. Maar we spelen niet op papier maar op gras.

31-07-2023 17:21

omejoop19 +564

Dat wist ik niet

31-07-2023 18:43

Kalouless +12607

Ik wil niet zeggen "dat dacht ik al" maar ik dacht het al.

31-07-2023 19:28

Hange-die-kip +4255

Wel mooi dat Pascal het over WE heeft.

31-07-2023 17:01

FeyenoordNr.1 +20857

Nu mag het weer.

31-07-2023 17:04

KeithMoon +5144

Vereniging van Eigenaren

31-07-2023 17:08

Frjuizeh +11583

Hans van der Togt gespot bij t Maasgebouw

31-07-2023 17:00

Demolic +3304

Gimenez maker van de winnende goal in een finale en nog lang onder contract
Mocht hij vertrekken zal dat voor een monster bedrag zijn

31-07-2023 16:54

NickCuracao +3920

60 miljoen anders niet ja.

31-07-2023 16:58

Ceasar +2863

Niet zo bescheiden!☺️

31-07-2023 17:08

thom01012 +14651

Stengs mist een beetje explosiviteit om als vleugelspeler te spelen, maar ziet al heel vroeg waar de ruimte ligt en heeft zoveel gevoel in die linker, gaat Santi vaak 1 op 1 zetten. Goeie 10 daardoor.

31-07-2023 16:51

Kalouless +12607

Lijkt mij ook. Gimenez kan afronden als de beste. Hem wegsturen gaat een geweldig wapen worden.

31-07-2023 16:55

Qwertykeyboar +4101

Met een goeie back die er overheen kan, kan dat wel gecompenseerd worden. Helaas staat onze goeie back linksachter

31-07-2023 19:08

thom01012 +14651

Opzich eens, maar aangezien je zonder kokcu niet echt iemand meer hebt die altijd oog heeft voor diepgang lijkt mij Stengs op 10 ook gewoon de betere optie. Al helemaal als straks paixao naar rechts kan en ivanusec op links. Dan gaat het doelpunten regenen!

31-07-2023 19:19

jack98 +46439

Santiago-Stengs, een gouden combinatie in wording!

31-07-2023 16:51

Reintjuh +5311

Na K2 krijgen we nu SS . Ach ja .

31-07-2023 16:57

wraith +11022

Het kan verkeren

31-07-2023 16:58

KeithMoon +5144

Als ik aan SS denk zie ik lieden voor mij met van die lederen knie laarzen van die lange jassen en van die overgrote petten. Moffen, juist ja.

31-07-2023 17:02

dhollander12 +724

Sylvana Simons??

31-07-2023 18:10

huissie79 +19976

Als je aanvallers genoeg scoren, heb je geen scorende middenvelders nodig.

Bosz, scholten en witschge waren ook geen echte scorende middenvelders.
Van gastel, paauwe en bosvelt ook niet.
Zolang je buitenspelers maar scorend vermogen met zich meebrengen en je een spits hebt die er 25 inlegt.

31-07-2023 16:50

Brandonnfk +11673

en een eventuele 2de spits die ook scoort veel is ook niet verkeerd erby tee hebben

31-07-2023 16:53

daanos +8758

Geniet van je pilsie Brandon!

31-07-2023 16:58

huissie79 +19976

Die hebben we (bijna)

31-07-2023 17:08

KeithMoon +5144

Beertje Kreijermaat en Jan Kleinjan wel hoor.

31-07-2023 17:05

KeithMoon +5144

Maar schoot daarbij wel een gat in het net.

31-07-2023 17:30

Kalouless +12607

Gattuso, Busquets, Vieira, Dechamps, Desailly, Mascherano, Kroos ook allemaal niet. Maar het waren /zijn toch geen koekenbakkers op het middenveld.

31-07-2023 17:06

huissie79 +19976

Laten je aanvallers renderen. Ieder z'n taak. Tegenwoordig moet iedereen maat doelpunten maken of assists geven.

31-07-2023 17:09

Willem10 +11976

Vond Stengs totaal onzichtbaar tegen Benfica. Paixao en Hartman daarentegen waren echt goed. Hoewel Paixao wel regelmatig onnodig balverlies en daarmee de tegenstoot voor de tegenpartij inluidt.

31-07-2023 16:47

Arneblijft +5749

Dan heb jij iets anders gezien dan ik. Ik heb een paar uitstekende steekpases gezien

31-07-2023 16:50

010Robert +2071

U heeft gekeken na z’n wissel?? Gozer liet zien van grote klasse te zijn! Gaan wij heel veel plezier aan beleven dit seizoen

31-07-2023 16:53

Brahma +5245

Sorry Willem maar dat was hij echt niet. Hij was niet goed, maar totaal onzichtbaar zeker niet. Bijvoorbeeld die kap beweging en schot ruim naast gemist ?

31-07-2023 16:55

Hopsakeee +1367

Stengs onzichtbaar? Serieus.

Was zeker het eerste half uur continu in beweging en veel aanspeelbaar.

Jij hebt echt een andere wedstrijd gezien.

31-07-2023 16:55

Thekingg +2840

Het beste kan je gewoon je ESPN en andere onzin niet kijken in de zomerstop, alleen maar gelul over wie topfavoriet is. Het enige wat ik weet is dat er straks een goed Feyenoord staat dat de stinkende best doet voor de trainer en supporters.

31-07-2023 16:46

frankyboy +6753

De overvaller van Tadic ontkent het DNA spoor.

31-07-2023 16:44

JimRTM +6901

Zaadmonster uit de darmen van Tadic matcht niet begrijp ik?

31-07-2023 16:46

Peanut +16156

Ik heb ook zin in komend seizoen, maar temper mezelf even in de titel aspiraties. Zie toch ook wel veel zwakke punten in het elftal.

31-07-2023 16:41

Rob.v52 +1595

Veel zwakke punten? Nou kom op ouwe Ajax trol🤣🤣

31-07-2023 16:43

FFL +10539

Als je maar bij de eerste 2 eindigt (= directe plaatsing CL) .Dat is van levensbelang

31-07-2023 16:44

Fey010_015 +92807

Ziek!! Its fucking happening man

31-07-2023 16:39

porto1908fr +10463

Ja? Alsnog je ontmaagding vanavond?

31-07-2023 17:02

IJzerenKees +127110

het brilletje van van daele

31-07-2023 16:39

Korkiekarel18 +48135

Santi blijft gewoon. Korakel heeft gesproken 🔮🪄🎩

31-07-2023 16:38

Spiderpig +172815

Van Hanegem niet eens uitgenodigd schijnbaar ...foei toch

31-07-2023 16:37

Fey010_015 +92807

Wel echt schandalig!

31-07-2023 16:39

RichardV +941

Is dat nodig dan. Hij heeft een eigen tribune.

31-07-2023 16:40

Spiderpig +172815

Levende legende moet je altijd eren

31-07-2023 16:41

dehoek +2945

Ja ze waren hem vergeten Spider..... hoe dan

31-07-2023 16:41

Spiderpig +172815

Amateuristisch

31-07-2023 17:03

dehoek +2945

Is een understatement en zacht uitgedrukt

31-07-2023 17:41

Obiku-in-de-spits +16706

Dit geloof ik niet. Willem heeft kaartje nr1.

31-07-2023 17:00

Jasonking +23022

Luka Ivanušec presenteerd 3e shirt.

Screenen maar!!!

31-07-2023 16:37

svds +33181

3e shirt komt pas na 13 augustus dus dat duurt dan nog eventjes

31-07-2023 16:39

Fey010_015 +92807

De komst van de Kroaat ook dus wat dat betreft

31-07-2023 16:40

svds +33181

Inderdaad die gaat pas na 29 of 30 Augustus komen als het überhaupt rond komt gaat alle voorronde cl wedstrijden met Zagreb meedoen

31-07-2023 16:44

FR4everandalways +120886

Ga janken dan svds met je jankmuil.

31-07-2023 23:44

svds +33181

Hahahaha janken zecht die als gewoon de realiteit word genoemd. Types als jou maken mijn dag goed valt er tenminste wat te lachen dommer vind je ze namelijk niet.

01-08-2023 05:27

Sen1908 +20745

Eindelijk! Het gaat gebeuren mensen! We zijn los

31-07-2023 16:35

Sen1908 +20745

Nieuw topic kameraad

31-07-2023 16:36

boeroes1908 +7451

Vanaf midden/eind augustus wordt het elk uur billenknijpen...

Clubs gaan in paniek raken, komen met flinke biedingen en halen gekke capriolen uit.
Ik ga vanaf dat moment echt mijn hart vasthouden.

Vanaf dat moment gaat er hoe dan ook verregaande interesse komen in Geertruida, Bijlow, Hancko, Gimenez (je 4 sterkhouders) en misschien wel in Paixao. Laten we hopen dat het meevalt Kameraden!

31-07-2023 16:34

svds +33181

Gimenez is gewoon nog weg en dat weet Feyenoord anders betalen ze nooit een vaste fee van 9 miljoen voor een 2e spits

31-07-2023 16:40

boeroes1908 +7451

Of is het gewoon de tijd waarin we leven die wij niet gewend zijn bij Feyenoord?

31-07-2023 16:43

svds +33181

Dan hadden ze wel meer van dit soort aankopen gedaan als back up

31-07-2023 16:44

RPI +46347

Dan weten ze dat ze moeten lappen

31-07-2023 16:46

Technicus +18706

Rare conclusie, Feyenoord kan niet voor iedere positie dit uitgeven. Je betaalt er iets meer voor dan voor je Danilo hebt ontvangen. Ik denk helemaal niet dat Feyenoord meer weet over Gimenez.

31-07-2023 16:52

boeroes1908 +7451

Aparte opmerking.

Je 2e spits gaat weg, dus haal je een vervanger toch? Niet heel gek, alleen kan dus blijkbaar tegenwoordig wel wat in het verleden niet kon.

31-07-2023 17:24
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties