Arnesen: "Dan moeten ze een trainer kiezen die dat ook doet"

Arnesen: "Dan moeten ze een trainer kiezen die dat ook doet"

Onder voormalig technisch directeur Frank Arnesen heeft Feyenoord grote stappen gezet, mede dankzij het aanstellen van Arne Slot. Ook kwamen er bij de Rotterdamse club ineens veel spelers van diverse nationaliteiten en klonk de term 'vreemdelingenlegioen' voor het eerst. Hoe kijkt de Deen naar de ontwikkelingen in de havenstad en het aanstellen van Brian Priske?

"Daar heb ik nooit bij stil gestaan", oordeelt Arnesen in gesprek met ESPN over het aantal verschillende nationaliteiten. "Voetbaltaal is voetbaltaal en als je een goede mentaliteit hebt, maakt het niet zoveel uit of je Groenland komt of ergens anders. Het is wel belangrijk dat je ervoor zorgt dat je de filosofie van de club kan handhaven. Feyenoord is niet lullen maar poetsen. Er moet strijd zijn en echt een team staan. Dat is waar ze voor staan."

"Het gekke is wel dat de echte goede spelers van ze, vaak technische spelers zijn geweest. Vroeger zeiden ze altijd dat Ajax echt technisch voetbal was en je bij Feyenoord hard moest werken", vervolgt de voormalig technisch directeur. Het is een uitspraak waar oud-Feyenoorder Mario Been graag op inhaakt. "Dat stadium zijn we wel een klein beetje voorbij. Met de jaren onder Slot is dat wel enorm verbeterd. Dat zie ik nu een klein beetje terug, en dat komt ook door alle nieuwe spelers, maar ik vind dat we Feyenoord te kort doen als het alleen gaat over ‘mouwen opstropen’. Het is de laatste jaren ook heel goed voetbal."

Tijd nodig

Been vervolgt zijn verhaal met het feit dat er deze zomer geen 'echte toppers' zijn gehaald, op In-Beom Hwang na. Arnesen wil daar graag iets over vertellen en de huidige spelers ook niet afschrijven. "Dat heeft natuurlijk met meerdere dingen te maken. Arne Slot heeft het heel fantastisch gedaan. Dan wissel je van trainer, gaat Geertruida op het einde weg en dat was ook echt een geweldige speler. Wieffer ook. Dat zijn drie belangrijke mensen die vertrekken. Er komt dan een nieuwe coach met bepaalde gedachten over voetbal. Dat heeft tijd nodig."

Keuze voor Priske

Of Arnesen als technisch directeur had benadrukt dat Priske niet van systeem moest veranderen? "Dat weet ik niet. Ik ben er al twee jaar weg. Ze hebben voor hem gekozen omdat ze dachten dat hij de juiste man voor Feyenoord zou zijn na Slot. Ik ben het er mee eens dat ze op dezelfde toon door moesten. Als je gewend bent 4-3-3 te spelen en dat is wat Feyenoord wil, dan moeten ze een trainer kiezen die dat ook doet."

"Ik denk uiteindelijk dat de club bepaald welk systeem er wordt gespeeld", vervolgt de Deen. "Je kan even goede vrienden zijn en als je een gesprek voert met een coach is één van de vragen over het systeem. Als dat er niet is, ga je naar de volgende. Ik weet niet hoe de gesprekken zijn gegaan, maar hij zat misschien op een bepaald moment in een probleem door de vertrokken spelers. Je moet een trainer dan ook de flexibiliteit geven."

Lees meer over
Frank Arnesen
Plaats reactie
666

Zaadzooi +378

Waarom en hoe is Arnesen weggegaan? Snap daar nog steeds geen reet van

07-10-2024 13:49

jer +2530

1 theelepel black seed oil per dag en je komt van die bacteriële infectie af Frank! Dan kan je weer terug komen

06-10-2024 22:28

Suri +8830

Kom terug svp

06-10-2024 18:11

Wolfchild1962 +50

Voormalig????
Van mij mag hij terugkomen

06-10-2024 16:53

Tombololo +21

Göyöbüyük ziet ook helemaal niks

06-10-2024 16:18

Tombololo +21

Lotomba lekker bezig 2e helft

06-10-2024 16:06

Daviidjd_ +183

My Guy!!!!!

06-10-2024 15:15

Jamcarterrr +3580

Ook is die Kuyt een halve tamme haha. Geen assistent trainer willen worden. Die had zoveel van Slot kunnen leren.

06-10-2024 15:14

lange010 +398

Bring back Frank!

06-10-2024 15:08

Jamcarterrr +3580

Hij geeft gewoon hier aan wat elke voetbalkenner denkt.

06-10-2024 15:03

lange010 +398

Pff maar echt, echt zonde dat arnessen moest vertrekken door ze gezondheid…

06-10-2024 15:07

Jrob +2623

Die Goeie TD is er gewoon uitgewerkt door.....de rvc en dtk ...onder t mom van met die knie bacteriën kan die niet meer reizen om te scouten en dat soort flauwekul. Trouwens iemand die ziek thuis zit mag je niet ontslaan in onze sociale rechtsstaat ..dus vreemd dat dat toch is gebeurd....zit volgens mij een behoorlijk luchtje aan 🤔

06-10-2024 14:45

rob57 +3023

Volgens mij ook. En Troost kon er helemaal geen reet van.

06-10-2024 15:19

brockie +107763

BRING BACK ARNESEN

06-10-2024 14:23

rob57 +3023

Frank, kom alsjeblieft terug.

06-10-2024 14:49

brockie +107763

Priske zat niet in de problemen toen hij experimenteerde met 343. Dat was namelijk tijdens de voorbereiding. Hij was alleen stront eigenwijs dat hij dacht dat hij zijn succesformule van Praag ff kon implementeren bij Feyenoord. Alleen waren nagenoeg alle belangrijke basisspelers nog op vakantie na interlandverplichitngen. Dus hij probeerde 343 erin te persen bij reservespelers, spelers die verhuurd gingen worden en O21 spelers. Hij heeft gewoon de voorbereiding verspild.

Wat hem later niet geholpen heeft is dat hij voor Wieffer, Minteh en Geertruida geen waardige vervangers heeft gekregen van DtK. Ook zijn er voor de nog huidige basisspelers geen betere versies gekomen.

06-10-2024 14:23

piriimann +1565

Wat een verademing deze man..! Altijd gevonden dat hij destijds had moeten blijven. Nog steeds erg benieuwd wat er zich destijds heeft afgespeeld op bestuurlijk niveau, waarom hij niet terug mocht komen/mocht blijven. Maar ook of DtK een soort machtsgreep heeft uitgevoerd waardoor hij nog steeds 2 petten op heeft (TD & AD) en waarom hij nog steeds geen TD heeft aangesteld. Er zit iets niet goed vermoed ik. Ook dat DtK schijnbaar de halve scouting links heeft laten liggen deze zomer die Arnesen toch heeft hervormd. DtK werkt dan weer samen met zijn bekende zaakwaarnemers en makelaars wat daarin tegen ook niet geheel ongebruikelijk is. Alleen het lijkt alsof de gezonde balans ontbreekt en ik denk dat Arnesen de missing link is/kan zijn

06-10-2024 14:18

MWFR12 +653

DtK vond dat hij heel fijn samenwerkte Slot dus dat die combi wel kan. Waarom hij dan nu nog steeds TD is begrijp ik niet. Wel zijn bijna alle scouts uit de tijd van Arnesen alweer weg. Samenwerking met eigen makelaars heeft zelden zin.

06-10-2024 14:47

guc75 +10936

Priske mag van mij prima 3-4-3 gaan spelen als hij daar de juiste spelers voor krijgt.

06-10-2024 14:15

Feyenoordthebest4ever56 +364

Bring Frank back please !

06-10-2024 14:08

Feychris1908 +3780

We need you Frank

06-10-2024 14:05

010Robert +2071

Deze man heeft door het “on hold” zetten van Kuijt en het aanstellen van Slot misschien wel 1 van de belangrijkste en beste beslissingen in de afgelopen 50 jaar van Feyenoord genomen.

06-10-2024 13:55

Skeptic +13452

Dat de club bepaalt*

06-10-2024 13:48

MC1908 +337

Mooi gesproken door deze geweldige td niks geen spoortje rancune

06-10-2024 13:48

fluub +8717

Groenland als voorbeeld nemen, die competitie volg ik niet meer, viel enorm tegen.

06-10-2024 13:24

NicFR08 +5821

Dan mis je echt wat in je leven als je dat niet volgt

06-10-2024 13:30

Guipelle +1784

Waarom Arnesen niet terug halen. Die weet precies wat nodig is en heeft netwerk. In combinatie met DtK zou dat perfect moeten zijn.

06-10-2024 13:22

jack98 +46412

Mooi dat Arnesen even zijn zegje mag doen bij Goedemorgen Eredivisie; goede uitspraken over dat nieuwe spelers de tijd nodig hebben, de 4-3-3 informatie, Milambo en de mentaliteit van Rotterdam die ook de spelers moeten aantonen!

06-10-2024 13:22

5c8 +2712

Weet nog dat in juli de helft hier aan het roepen was dat 3-4-3 prima kon, ben blij dat we nu van die onzin af zijn.

06-10-2024 13:20

slam +2457

Dat kan prima, maar niet in 1 x...

06-10-2024 13:52

5c8 +2712

Dat kan niet met deze spelersgroep.

06-10-2024 15:30

gokufan +5433

Ga spelen met je tijd, eind oktober vliegt priske eruit.

06-10-2024 13:17

Danishweirdo +3571

Wat een lulkoek

06-10-2024 13:19

gwmd1 +4076

We missen Arnesen, zo eentje krijgen we niet meer. Heeft een 020 en 040 verleden maar past in alles het beste bij Feyenoord.

06-10-2024 13:09

kunstgrashater +8495

Waarom verleden noemen, totaal niet relevant

06-10-2024 13:15

jaivi62 +7561

Dit zeg toch hoe capabel de rvc is.
Arnesen hadden ze nooit weg moeten doen

06-10-2024 14:07

Fr_88 +15798

Dat we in een zomer trauner, aursnes, dessers, jahanbaksh, til en pedersen haalden was niets minder dan geweldig werk met het budget wat beschikbaar was. Dat er ook wat minder goede spelers kwamen gebeurt altijd. Maar dat was gewoon vakmanschap

06-10-2024 13:08

Bolpuntcom +11158

Ja daar zitten achteraf geen onvoldoendes bij. Wellicht Pedersen een 5je

06-10-2024 13:09

grazianogyan +8214

Als we kritisch gaan kijken dan waren Marciano,Nelson,Hendrix en Bassett wel echt te min. Maar goed ze kunnen niet allemaal slagen in zo'n zomer. Het was een erg goede zomer al met al. Zeker de aanstelling van Slot. Bassett en Hendrix en kwamen in de winter trouwens.

06-10-2024 13:12

kunstgrashater +8495

Dessers held🤝

06-10-2024 13:15

el_capitano +13884

Haal die man aub terug naar Feyenoord!

06-10-2024 13:07

Giotazz +1049

Precies liever vandaag dan morgen!

06-10-2024 13:19

jaivi62 +7561

Dan moet dtk eerst het veld ruimen

06-10-2024 14:08

Jones_held +11381

Is er een land waar ze net zo ongelooflijk panisch doen over het systeem als in Nederland? Zo kortzichtig... Het gaat om de visie waarmee je je spelers het veld op stuurt. De ene trainer die op papier 3-4-3 of 5-4-1 speelt kan veel meer overeenkomsten hebben met het spel van Slot dan een andere trainer die ook 4-3-3 speelt.

06-10-2024 13:03

Brommerpech +64279

Het ene systeem heeft wingbacks het andere buitenspelers. Dat is nogal een verschil. Zeker omdat we helemaal geen wingbacks van niveau hadden.

06-10-2024 13:14

Jones_held +11381

Klopt helemaal, ik zeg ook niet dat 3-4-3 met de huidige selectie de juiste keuze is. Het gaat mij ook vooral om de media hier die altijd ophef maakt bij iets anders dan 4-3-3. Er is geen topclub in de wereld die zich zo laat beperken tot één systeem, maar in Nederland moet altijd alles maar 4-3-3 zijn. Het Nederlands elftal lijdt hier ook onder.

06-10-2024 13:30

Nunspeet87 +59063

Fijne wedstrijd straks

06-10-2024 13:01

rob57 +3023

Op dit moment staat het 2-0. Maar eerst de 2e helft nog.

06-10-2024 15:31

Arcturian_ +3139

Ik mis Arnessen. Echt ongelofelijk dat er niet eens is geprobeerd een nieuwe TD aan te trekken waar toch ruim een jaar de tijd voor is geweest

06-10-2024 13:00

Brommerpech +64279

eigenbelang en ego van don dibbes

06-10-2024 13:14

Akelo010 +1067

Oké! En door….

06-10-2024 12:59

MvL1980 +8304

Arnesen mag best terug komen, ruilen voor zerrouki.

06-10-2024 12:58

Cees.R82 +9711

Kunnen wij Benita niet terug halen in de winterstop die ontwikkeld zich zeer goed momenteel. Gaf net een mooie assist ook.

06-10-2024 13:00

Twan.V52 +7745

Goedemiddag kameraden

06-10-2024 12:56

Paulus98 +144403

Goedemiddag Twan.

06-10-2024 12:57

rob57 +3023

Goede middag Twan.

06-10-2024 15:32

karkop +6635

Arnesen, held die de club nieuw leven in heeft geblazen. Helaas was dat tegen het zere been van de nutteloze fossielen in de RvC, dus moest hij weg. Eeuwig zonde

06-10-2024 12:54

FRM010 +6523

Kom terug pls

06-10-2024 12:54

Zuidbewonert +407535

Een vakman die door staatsmongool Kloesoe weg is gewerkt.

06-10-2024 12:49

Persia +1844

Lochies zuid ..
Hij wou al stoppen .
Hij was niet fit ..
Normaal besluit van de club .

06-10-2024 12:53

Zuidbewonert +407535

Logisch*

Neen. Is niet hoe de situatie was.

06-10-2024 12:54

Persia +1844

Hij had al aangegeven dat hij binnenkort wil stoppen .
Hij was niet fit kon niet volledig werken .
Daarbij weet je nooit als bedrijf /club hoe het herstel verloopt .
Dan is het toch lichies als je een ander pad in gaat

06-10-2024 12:56

Zuidbewonert +407535

Overtuigd. Je hebt gelijk.

06-10-2024 12:56

Persia +1844

Hij zit nu in de raad bij psv
Ik ben met je eens dat het zonde is van zijn kennis dat dat weg is had beter bij ons kunnen blijven met een andere rol of constructie

06-10-2024 12:58

Korneev +5514

Hij was te ziek, maar is pas ontslagen toen hij al terug was. Volgens mij is er iets achter de schermen gebeurd met zijn zoon en transfers. Ipv in de minnen te schikken en in te zien dat de club in een paar jaar een miljoenen inkomsten genereert op het ingeslagen pad, zijn wij ineens moraalridders Zobde, zonde, eeuwig zonde!!!!

06-10-2024 13:02

gwmd1 +4076

Hij wilde helemaal niet weg.

06-10-2024 13:18

Peterk +34595

Eindelijk een realist. Door fysieke ongemakken was Arnesen amper beschikbaar. Logisch dat je verder kijkt. Om nu je pijlen op een 68-jarige gaan richten zou je reinste kolder zijn behalve hier natuurlijk....

06-10-2024 13:53

Tistogwa +50177

Door van Bodegom

06-10-2024 13:03

Zuidbewonert +407535

Ow. Is dat zo?

06-10-2024 13:04

Tistogwa +50177

Ik ben er van overtuigd dat de visie van Arnesen en die van een deel van de RVC botste. En nee ik heb ook de bewijzen niet ZB.
Het is ook bij mij puur gebaseerd op de verbale en non-verbale informatie die ik heb gelezen en gezien gekoppeld aan logica.
Je merkt aan alles dat Arnesen niet het achterste van zijn tong laat zien. Er is onderling besloten een aantal zaken binnenskamers te houden.
Wie weet zullen we ooit in iemand zijn memoires de waarheid lezen. Niet dat we er iets aan hebben het is een gepasseerd station.
We moeten door.

06-10-2024 13:12

Harry +1946

Godverdomme Arnesen TD nu meteen terug halen excuses aanbieden en door

06-10-2024 12:48

dhollander12 +724

Jij bent echt veel beter, of niet?

DTK heeft top werk geleverd, maar het is maar eens bewezen dat je een goede TD nodig hebt, die al maanden bezig is met nieuwe spelers en trainers

06-10-2024 12:58

Rood-Wit1908 +2607

Wel bescheiden dat Arnesen niet begint over het feit dat hij Slot heeft aangetrokken.
Toch ook niet heel fijn weggegaan maar gooit nu niet met modder

06-10-2024 12:45

misterv +1336

Waarzegger zegt dat wij winnen!!

06-10-2024 12:43

Alvorens +6894

Jij had ook spelers moeten halen toen die bij Feyenoord passen met dat slap geouwehoer

06-10-2024 12:42

onbekend +88577

Zoals Trauner, Aursnes, Timber, Szymański, Hancko, Wieffer enzo?

06-10-2024 12:43

Alvorens +6894

Zoals Pratto jij slimmer

06-10-2024 12:48

onbekend +88577

Dat was toen er 0 euro was en geen scouts en we moeten toch iets doen. Heeft toen een scoutingsteam opgezet en spelers als Hancko etc binnengehaald

06-10-2024 12:48

Alvorens +6894

We moeten iets doen en we zijn er nog steeds bezig met vervangende spelers van die er zijn vertrokken.
Mensen moeten gewoon niet dom en ziek lullen. Priske doet het gewoon goed met die middelen..

06-10-2024 12:53

matcho08 +1223

Bernard Schuiteman als scout aangesteld

06-10-2024 12:56

Alvorens +6894

Wat moet ervan worden van onze oude Feyenoorder.

06-10-2024 12:59

Fr_88 +15798

Spelers halen is nooit foutloos. Maar zoveel kapitaal wat we op t veld kregen was mede te danken aan Arnesen.

06-10-2024 12:55

Alvorens +6894

Een kwart ervan he niet alles op die posities had men ook Bijlow kunnen zetten toen als Bijlow er was.

06-10-2024 12:58

grazianogyan +8214

Is voor de professionaliteit voor de club denk ik erg belangrijk geweest. Of hij nu zelf zo'n goede TD is vind ik lastiger. Grote aankopen (voor ons doen toen) als Walemark en Bozenik zijn mislukt. En staan er genoeg miskopen bij zoals Diemers en Antonnuci waar ook nog geld voor is neergelegd. De grootste schande was Pratto halen om vervolgens hem op de bank te zien zitten naast Jorgensen en Bozenik terwijl Linssen speelde. En enkele maanden later Koevermans kwam met het filmpje 'donkere wolken boven de Kuip'.

06-10-2024 12:36

Persia +1844

Zo'n onzin verhaal is dit .
Van elke club in Europa kan je zo'n lijst maken

06-10-2024 12:41

grazianogyan +8214

Dan is het gelijk onzin en ben je dus eigenlijk altijd een goede TD?

06-10-2024 12:42

Persia +1844

Gaat het niet om .
Hoe jij het zegt kan je elk jaar een nieuwe td ad trainer nemen ..
Je kan nooit 100% spelers aantrekken
Zonder miskopen dat hoort er bij .

06-10-2024 12:51

grazianogyan +8214

We hadden amper geld en de miskopen waren juist de spelers waar serieus geld voor neer was gelegd. Juist die hadden moeten slagen. Ik zeg ook niet dat hij een slechte TD'er is die weg moest, maar of hij per se een goede TD'er is betwijfel ik qua aankopen. Organisatorisch wel erg belangrijk geweest.

06-10-2024 13:10

onbekend +88577

Dat waren wel aankopen voordat hij het scoutingsteam had opgezet. Kijk eens wat er daarna kwam

06-10-2024 12:42

grazianogyan +8214

Maar dan nog heeft hij zelf toch akkoord gegeven op aankopen als Diemers? Die zal hij zelf toch ook wel zelf hebben zien spelen. Ik zeg niet dat hij slecht was maar of het per se een goede TD is betwijfel ik.

06-10-2024 12:46

onbekend +88577

Je moest iets doen.. er was geen geld, geen scouts en een slecht team. Je moet handelen. Hij zag ook dat het niet goed was en heeft een heel nieuw scoutingsteam opgezet die Trauner, Hancko, Aursnes, Wieffer, Timber en Szymański bijv. Binnenhaalden

06-10-2024 12:47

grazianogyan +8214

En met het geld wat er was dus weggegooid aan spelers als Walemark,Bozenik,Antonnuci. Ik zeg niet dat hij het slecht heeft gedaan maar of hij zo'n goede TD'er is qua aankopen betwijfel ik. Organisatorisch mag hij alle credits krijgen.

06-10-2024 12:52

onbekend +88577

Heeft ervoor gezorgd dat Trauner, Aursnes, Hancko, Timber, Wieffer en Szymański bij ons kwamen. Dat is weldegelijk heel goed. Beste technische staf sinds tientallen jaren aangesteld, scoutingssysteem opgezet en Jeugdopleiding aangepakt. Heeft niemand eerder gedaan. Betere TDer konden wij ons niet wensen

06-10-2024 12:54

grazianogyan +8214

Dat zijn zeker hele goed aankopen geweest, al kunnen wij niet met zekerheid zeggen of Hancko/Timber/Wieffer/Szymanski hier hadden gespeeld als hij het die zomer voor het zeggen had. Dat maakt het lastiger, misschien dat hij zelf voor andere spelers was gegaan. Maar de credits voor de scouting mag hij zeer zeker krijgen. Net zoals het aanstellen van Slot. De jeugdopleiding ben ik op zich niet onder de indruk van. Er is meer mogelijk qua geld dus jeugdspelers zullen betere contracten krijgen en eerder blijven. Dat jeugdspelers niet meer naar Engeland kunnen is ook wel echt een zege voor ons.

06-10-2024 13:02

Brommerpech +64279

Zijn slechte aankopen dateren uit de tijd dat hij met zwakzinnige scouts zat opgescheept. Toen hij dat zelf eenmaal had gereorganiseerd werden de aankopen stukken beter. Zomer 21 en 22 dus.

06-10-2024 12:44

grazianogyan +8214

Zeker, maar dat zeg ik. Hij heeft de club professioneler gemaakt en het goed neer gezet. Maar wat hij zelf allemaal heeft binnen gehaald is wel erg wisselend. Of hij zomer 22 hetzelfde had ingevuld als nu is gebeurd weten we niet. Maar de credits voor de scouting mag hij zeker krijgen.

06-10-2024 12:49

Brommerpech +64279

De spelers uit 22 waren al vaak bekeken. Zie bijvoorbeeld het interview met Schuiteman over Hancko. Dat was echt arnesen en niet te kloese die hooguit heeft bjjgedragen aan het sluiten van de deal. Ook niet onbelangrijk maar het was de organisatie van Arnesen die goede spelers ontdekte

06-10-2024 12:56

grazianogyan +8214

Helemaal mee eens. Maar dat zeg ik, organisatorisch is hij heel belangrijk geweest. Het blijft lastig dat toen hij zelf echt TD was, het niet denderend was en toen het op stoten stond te Kloese was die de belangrijke zomer heeft gedaan. We gaan het, waarschijnlijk helaas, nooit weten hoe het allemaal verder onder hem was gegaan.

06-10-2024 13:07

fr19982002 +233131

Arnesen held 🔴⚪️

06-10-2024 12:35

SixtoRovina61 +42542

Er is voor en RvC niks lekkerder dan een goed functionerende manager. Dan hoef je op al je feestjes en schnabbelbijeenkomsten alleen maar de veren in je reet te ontvangen dat je het zo goed voor elkaar hebt en verder alleen maar je onkostenvergoedingen innen.
Ik kan me dan ook totaal niet voorstellen dat Arnesen weg moest omdat hij het zogenaamd te goed deed.

06-10-2024 12:31

Traunerworden +13614

Er is bij Feyenoord niks slechter dan de RvC

06-10-2024 12:34

SixtoRovina61 +42542

RvC komt alleen boven borrelen als daar aanleiding toe is

06-10-2024 12:35

Brommerpech +64279

Dtk heeft hem weggestuurd. Zie interview espn van enige tijd terug.

Een manager die een status quo doorbreekt is trouwens wel ingewikkeld voor de top. Zeker als Troost daar zit

06-10-2024 12:42

SixtoRovina61 +42542

het gaat mij echt niet om het wat want dat zijn duidelijke feiten, maar het waarom

Sowieso kan je een manager niet wegsturen zonder fiat van een RvC

06-10-2024 12:45

Jeroen.v91 +3467

Gevaarlijk om te zeggen maar deze man heeft misschien wel meer betekent voor onze wederopstanding dan Arne Slot, sinds Frank weg is zijn er 20spelers gehaald waarvan 15 gewoon niet goed genoeg waren, de visie lijkt verdwenen. Arnesen had alle geledingen van de club met de neus in dezelfde richting en haalde naar kunnen daar de goede spelers bij en vooral de juiste trainer. We hebben echt weer een goede td nodig!!

06-10-2024 12:27

Traunerworden +13614

Ja denk dat je het niet los van elkaar kunt zien. Een trainer kan weinig zonder goede spelers en een td kan wel goede spelers maar als er een waardeloze trainer staat wordt er ook weinig gepresteerd.

06-10-2024 12:28

Ruud.D +389

Serieus? Uit welke hoed komt Santiago ?

06-10-2024 12:30

Jeroen.v91 +3467

Je bedoelt die spits die al een jaar niet presteert? Ja die is van DtK , maar ik zei ook 15 van de 20 he 😉

06-10-2024 13:08

Gers +12730

Begrijp me niet verkeerd zou zomaar kunnen maar ik heb een probleem.met van die lijstjes zoals 15 mislukt uit 20.
Is vrij moeilijk om objectief te vergelijken zonder alle feiten en netto bedragen

06-10-2024 12:58

Jeroen.v91 +3467

Bedragen maken niets uit, financieel doen we het goed. Maar als ik ueda zie, of zerrouki of motombo wordt ik niet vrolijk. Het gaat me niet om de 15 van 20 maar sinds Arnesen zijn meer missers gemaakt dan successen.

06-10-2024 13:10

Gers +12730

Noem je er drie waar ik ook niet blij van word

06-10-2024 13:25

themaniac +2728

De club bepaalt, stam + t..

06-10-2024 12:26

Arneblijft +5747

Ja dom hé, en dat heeft journalistiek gestudeerd?

06-10-2024 12:32

zandhaas +32410

Frank kom terug we hebben je nodig

06-10-2024 12:26

bosvelt010 +3778

Even voor de goede orde, Arnesen is nu commissaris bij PSV. Die gaat dus niet weg daar.

06-10-2024 12:25

Traunerworden +13614

Ja zonde. Misschien wel voor functie Technisch Directeur?
Maar ik heb het gevoel dat hun elkaar niet mogen en te Kloese hem niet z vragen om terug te komen

06-10-2024 12:26

bosvelt010 +3778

Persoonlijk denk ik dat DtK Mark Ruijl maar voren schuift als technisch manager onder de paraplu van de directie van Feyenoord.

06-10-2024 12:37

w4zfs5n2zn +68625

Waarom niet?

06-10-2024 12:26

Frankster +20771

Te kloese wil gewoon verder gaan op deze manier

06-10-2024 12:28

bosvelt010 +3778

Dat is niet correct. Hij gaf in een interview te kennen dat Feyenoord dermate is veranderd in de grootte vd organisatie dat het wenselijk is om het technisch beleid anders in te vullen.

06-10-2024 12:36

Frankster +20771

Dat roept hij al een tijdje. Dit had in eerste instantie nooit zo moeten zijn ontstaan

06-10-2024 12:44

OnsFeyenoord +11730

Altijd als Been betweterig over Feyenoord doet geeft mij een vervelend gevoel

06-10-2024 12:24

Menco87 +13961

Been mag niet praten. Die moet gewoon heel braaf overal ja op knikken.

06-10-2024 12:25
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties