Beoordeel de spelers van Feyenoord na het duel tegen Bayer Leverkusen

Beoordeel de spelers van Feyenoord na het duel tegen Bayer Leverkusen

Feyenoord moet na donderdagavond een nieuwe domper verwerken. De Rotterdammers waren kansloos tegen Bayer Leverkusen en zijn een nieuw Champions League-avontuur begonnen met een 0-4 nederlaag. De doelpunten van Ramiz Zerrouki en Ayase Ueda werden nog afgekeurd, maar dat zegt eigenlijk niks over het spelbeeld.

Welke speler moet worden uitgeroepen tot Man of the Match? Het is nu mogelijk om de spelers te beoordelen met een cijfer. Je stem uitbrengen kan alleen wanneer je bent ingelogd op FR12.nl. Vrijdag maken we de Man of the Match bekend en delen we de beoordelingen van diverse journalisten.

3.5
3.5
4.8
4.8
5.5
Thomas. Beelen T. Beelen 5.5
5.5
6.5
Dávid. Hancko D. Hancko 6.5
6.5
7.1
In-Beom. Hwang I. Hwang 7.1
7.1
6
3.5
3.6
Gijs. Smal G. Smal 3.6
3.6
5.1
5
4.9
Chris Kevin. Nadje C. Nadje 4.4
4.4
Totaal aantal stemmen

24227

Gemiddeld cijfer

4.7

Man of the Match

I. Hwang

Plaats reactie
666

sjh +175

Waar komt die 6 van Timber vandaan? Geen stap gezet. Geërgerd op de tribune

20-09-2024 08:23

drienulachterniksaandehand +1968

Timber is die gast met nummer 8 dwaas. Jij hebt vast naar Lotomba zitten kijken. Eerste keer Kuip zeker voor je ??

20-09-2024 09:17

Markies +609

Viernulachterwelwataandehand

20-09-2024 11:12

A010 +1026

Iedereen ziet dat Timber wel mee kan op CL niveau, behalve sjh. Maar goed iedereen zijn/haar eigen mening!

20-09-2024 13:35

Jeroen.v91 +3603

Natuurlijk het niveau meenemen maar sommige beoordelingen vallen mij wel op.

Op basis van wat scoren wellenreuter, mutombo en zerouki hoger dan een 1?? Bijlow had de eerste gehad en de laatste mag je nooit overkomen. Mutombo vind naar voren lopen wel leuk, al doet hij daar al niets goed maar verdedigend of zelfs met je man meelopen is echt drama. 2 jaar lang wist je dat Geertruida zou gaan en dit is de vervanger? Je hebt geld, je speelt CL, voorbeeld van het probleem van geen TD en een beleid waar Troost invloed op heeft. Zerrouki ook weer schuldig aan tegengoals, wat een slechte voetballer.

Voorin alleen maar zwakkelingen, Paixao ligt meer op de grond dan hij goed doet. Gimenez heeft zijn tweelingbroer gestuurd.

Hancko en Timber enige lichtpuntjes. Beelen en Milambo nog net een voldoende en Hwang ziet er veel belovend uit!

20-09-2024 07:27

drienulachterniksaandehand +1968

Bijna helemaal met je eens, alleen Milambo vind ik zwaar onder de maat. Zat niet lekker in de wedstrijd en blijft maar moeilijke dingen doen, hakjes, proberen achter standbeen te scoren enz. Paar keer leidde dat tot een gevaarlijke tegenstoot. En hij zou eens de felheid van het doorjagen van Timber moeten overnemen. Nu is het een beetje alibi jagen. Het lijkt voor de bühne dat hij drukzet, maar is allemaal erg flegmatiek. Absoluut groot talent, maar dit jaar moet hij wel stappen gaan maken.

20-09-2024 09:16

Piet.S +859

Na deze avond is duidelijk geworden dat Bijlow eerste keeper moet worden en dat whang de enige goede aankoop is geweest deze zomer

20-09-2024 01:38

jaap +19

Denk dat er een keepers wisel moet komen.

20-09-2024 00:57

fritswester +553

Milambo speelt toch gewoon een prima wedstrijd man. Het middenveld zat tegen deze kwaliteit gewoon prima in elkaar. Gewoon persoonlijke fouten door kenker matige spelers is wat je nekt

20-09-2024 00:48

Shinji0n0 +2062

Voor mijn gevoel heeft Ueda meer bal contacten gehad in dat half uurtje dan Santi de hele wedstrijd.

20-09-2024 00:07

drienulachterniksaandehand +1968

We zijn snel tevreden. Hwang man of the match 😎. Zowel bij de 0-2 als de 0-3 komt de doelpuntenmaker uit zijn rug. Heeft echt wel de potentie maar met zulke fouten ben je geen man of the match. 6-je.

20-09-2024 00:01

taco_mundo +54093

Wel eens dat hij meer kon doen door mee te lopen... maar het was zijn eerste wedstrijd. Speelde verder zeer goed had veel energie en oogde heel fit.
Hij is verdedigend niet zo sterk, maar dat wisten we al van tevoren.

20-09-2024 00:44

drienulachterniksaandehand +1968

Ik vond hem op die 2 momenten na ook sterk spelen, draait steeds weg de goede kant op, is aanspeelbaar en wat je zegt fit en energiek. Vind het alleen te ver gaan om hem als man op de match te zien als hij op 2 bepalende momenten even niet thuis geeft. Maar goed, hij heeft pas 2x meegetraind en moet gelijk een paar keer de positie overnemen van Lotomba die weet ik veel waar naartoe onderweg is.

20-09-2024 09:11

FRLUKE97 +502

Bij de 3-0 is het de man van Lotomba die uit de rug van Hwang komt, hij probeerde juist de fout van Lotomba nog te corrigeren.

20-09-2024 09:56

AfstandsSchot +9663

Mij leek 0-3 van tevoren realistisch. Nou ja, 0-4 dan. Laten we niet doen alsof dit een volkomen onverwacht drama is.

De punten moeten komen tegen andere teams dan Bayer, Bayern en City. En die komen ook wel.

Maar NIET MET ZERROUKI. Nooit, nooit meer. Verlies nemen en contract ontbinden.

19-09-2024 23:22

tatonka_tatonka +1011

Ik had 0-5 gedacht. Maar ja, met Zerrouki en Wellenreuther ga je al snel zo denken en valt het nog mee. Milambo kan niveau nog niet aan en je mist een rechtsbuiten.

19-09-2024 23:58

Peturpetursson44 +474

Doorselecteren :

19-09-2024 23:18

Peturpetursson44 +474

Zerrouki out
Lotomba out
Gimenez

19-09-2024 23:19

Peturpetursson44 +474

Gimenez banken

19-09-2024 23:20

Andre010 +4674

Zerrouki aub nooit meer opstellen. Gimenez, 40 mln (volgens de kranten, vond het zelf moeilijk te geloven) als sneeuw voor de zon verdwenen…

19-09-2024 23:16

totSlot +1005

Zet een linksbuiten op het veld en gimenez gaat veel meer dreiging hebben. Nu gaat alles in een trechter over de rechter kant.

19-09-2024 23:39

Giotazz +1076

Giménez = Jørgensen... helaas maar waar hopeloos uit vorm en de vraag is komt die vorm terug? Zerrouki mag naar het tweede waardeloze speler. Wellenreuther ook even banken wat een beginners fouten.
Over het aan en verkoop beleid kan ik kort zijn waardeloos. En dan Priske, hij is het niet en het wordt hem niet je ziet totaal geen chemie met de spelers. Die zelfde spelers zijn mentaal en fysiek gewoon klote en wat een instelling voor de mooiste club van Nederland in het mooiste stadion schande.Bezem door de selectie en trainigstaf. Maar ook door de directie en raad van commissarissen.
Nu? Ja nu tijd voor vernieuwing.

19-09-2024 23:12

Willem_B +56463

Prima opening met Gimminez, wie is dat?

19-09-2024 23:19

CliffMalley +2785

Heb je goed gekeken naar die grote beesten op hun middenveld en dan de vrije Wirtz eromheen
Veel van hun gasten van voor tot achterin zijn uitsmijters hier aan de discotheek
Een Paixao of Milambo gaat dat nooit winnen
Netals alle 5 de Feyenoorders die om Boniface stonden de eerste helft toen hij de bal kreeg, mocht aannemen, draaien en schieten
Met fakking 5! Man om je heen

19-09-2024 23:07

Willem_B +56463

We werden idd mede op fysiek flink afgetroefd

19-09-2024 23:21

charlaykc +9605

Gaan we niet doen, oefenduel

19-09-2024 23:05

atavistic1997 +3721

Ik heb het wel met een paar spelers te doen. De moed zakt je toch ook wel in de schoenen als je ploeggenoten zulke amateuritische fouten ziet maken. Persoonlijk had van mij Trauner wel iets hoger mogen krijgen hier. Kwam vaak voor zn man en zocht in zijn passes tussen de linies. We hebben 2 spelers die hebben laten zien het niveau wel aan te kunnen en dat zijn Hancko en Hwang. Heb ook nog wel te doen met Santi, die heeft de vorm niet en krijgt in deze wedstrijd ook geen fatsoenlijke bal. Het is ook niet dat onze buitenspelers lekker renderen zodat ze wat afleiding zijnen wat spelers uit de as trekken zodat hij even wat meer ruimte krijgt

19-09-2024 23:02

8maart1995Obiku +1852

Doorselecteren zegt DTK. Ali, Pedersen, Lingr weg. Snap ik, maar dan moet je wel betere spelers terughalen. Anders had je die beter kunnen houden.
Met Lotomba, Zerrouki, Smal heb je toch niets te zoeken in de CL???? En waarom haal je die Hwang dan zo laat? Lijkt een prima voetballer, maar die had je natuurlijk 6 weken eerder moeten halen, dan maar een paar mln duurder, maar wel je selectie op tijd compleet krijgen!

19-09-2024 22:52

sjh +175

Ik begin Pedersen te missen.

19-09-2024 23:03

8maart1995Obiku +1852

Kon veel beter verdedigen dan Lotomba, en zette zijn sprint door, ook verdedigend.

19-09-2024 23:06

AfstandsSchot +9663

Ik had Lingr graag gehouden.

Maar ja - boeit niemand, zelfs mij niet meer.

19-09-2024 23:23

FRLUKE97 +502

Ik ben het met je eens! Was een echt doorzetter, scoorde op de belangrijke momenten en hij bracht enorme energy in het team als hij erin gewisseld werd.

20-09-2024 10:00

Arne4president +3983

@crew, graag Priske toevoegen, die heeft ook wekelijks recht op een cijfer

19-09-2024 22:52

Cinimini1908 +4927

Allemaal een 10. Behalve Zerrouki en Gimenez

19-09-2024 22:48

FR84FR12 +879

Ik zat in het stadion en heb Wellenreuther een 3 gegeven maar zie nu de herhaling van de 0-4. Kan ik nog aanpassen naar een 1?

19-09-2024 22:44

Echte_Fan +24980

Zat er ook, heb nog geen beelden terug gezien. Zit 1 beeld op mijn netvlies, opbouwen door Zerrouki in de 5e minuut.

19-09-2024 22:51

FR84FR12 +879

Godver wat was ik kwaad.
Net ook daar herhaling van gezien. Nog erger dan ik dacht.

19-09-2024 22:55

FR84FR12 +879

Lotomba... waarom halen we zo'n vent. Stel dan eigen jeugd op. Voegt helemaal niks toe. 5 miljoen door t putje.

19-09-2024 22:42

Feijenoord +5546

Zeroukki een 1.9? Vind ik nog hoog.

19-09-2024 22:41

fermeer +25856

Snap nogsteeds niet dat er mongolen zijn die Zerrouki hoger dan een 1 geven

19-09-2024 22:30

Boss63 +1428

Ik heb hem een 3 gegeven, had 3 nietszeggende breedtepassjes vandaar een 3

19-09-2024 23:39

fermeer +25856

U bent een mongool

20-09-2024 08:54

Boss63 +1428

Dank u voor het compliment, kameraad

20-09-2024 11:17

TrotsvanRotterdam +12391

Als ik zo naar de cijfers kijk waren er best veel vato's ontevreden vanavond🤔

19-09-2024 22:30

Boss63 +1428

Moussa probeerde wat, Mitchell echt niet heel slecht. Small nietszeggend, pak ai te klein tegen deze beesten. Gimenez niet slecht maar kreeg geen bal. Gewoon goed Hancko en heel goed Hwang

19-09-2024 23:42

[=dave=] +389

Zondag carranza basis a.u.b.

19-09-2024 22:29

sterski010 +5221

Lol op basis van wat? Zijn geweldige invalbeurt tegen Grunn? Die heeft nog minder handelingssnelheid dan Zerrouki en dat is best moeilijk.

19-09-2024 22:32

[=dave=] +389

Op basis van Santi die niet presteert natuurlijk. Lekker je handicap laten staan wil je zeggen

20-09-2024 13:06

Benijofar +2503

Zerrouki en die rechtsback kunnen echt niet.

19-09-2024 22:26

mout10051981 +4805

Zullen we Bijlow weer op goal zetten? Drie fouten van Wellenreuther… Ramiz mag voorlopig ook banken.

19-09-2024 22:23

8maart1995Obiku +1852

Eens, maar Zerrouki nooit meer opstellen, met Kerst "verkopen" anders ontbinden, verlies nemen.

19-09-2024 22:28

mout10051981 +4805

0-1 met rust is wat anders dan 0-4!

19-09-2024 22:28

8maart1995Obiku +1852

Niet alles is zijn fout, was het maar zo, dan had je het zo opgelost.

19-09-2024 22:29

FR84FR12 +879

Voor 3 miljoen naar de zandbak laten gaan

19-09-2024 22:40

8maart1995Obiku +1852

Gelijk tekenen!!

19-09-2024 22:46

[=dave=] +389

Santi ook maar ff banken

19-09-2024 22:29

senesi1908 +3706

Mitchel wordt de nieuwe Alex

19-09-2024 22:19

Nabbie +4059

Als dit niet het einde van Zerrouki is weet ik het niet meer. Niet goed genoeg. Wellenreuter is een goede keeper maar wel de mindere van Bijlow. Weer een goal tegen door hem. Dat is nu elke wedstrijd zo, alleen tegen Groningen niet.

YNWA

19-09-2024 22:19

Aad.S +15

Tegen de top van europa hebben we het niet slecht gedaan. De klad komt erin dat na 5 minuten een doelpunt wordt weggegeven door een speler waarvan we toch al weten dat hij het niveau niet aan kan
We moeten geduld hebben. Ook al is het moeilijk want we zijn 3 jaar verwend.
Op naar zondag met 3 punten tegen NAC.

19-09-2024 22:17

hondje1 +339

Zerrouki contract ontbinden aub

19-09-2024 22:17

Gerdekaleklets +11017

Wellenkutter die al 3 goals heeft weggegeven komt goed weg met een 3.2

19-09-2024 22:12

kingtoto +4661

Zerrouki een 1.92. Zegt genoeg. En dat is nog steeds te hoog..

19-09-2024 22:06

Gerdekaleklets +11017

Eens. Er zijn dus mensen die > 1 hebben gevote

19-09-2024 22:11

N2daB +8541

Hwang en Moussa lichtpuntjes van vandaag. Met Stengs terug (en ooit Hartman) zit er toch wel kwaliteit in de ploeg.
Laat ze maar meer op elkaar ingespeeld raken en Zerrouki snel op t vliegtuig zetten.

19-09-2024 22:04

Vreewijktniet +2544

Beelen was niet slecht ook.

19-09-2024 22:11

flowerpower +3051

Maar blijft hangen. Zie m niet de regisseur zijn achterin. Moet meer verantwoordelijkheid nemen.

19-09-2024 22:23

Boss63 +1428

Maar er bewoog ook niemand

19-09-2024 23:44

Don.C +5480

Voor het weer opstellen van Zerrouki zou Priske al gevierendeeld moeten worden…

19-09-2024 21:59

LM +7765

Beelen moet snel in de leer bij Trauner als het gaat om inspeelpass. Gaat nog veel te traag bij Thomas, zoals Trauner die ballen snel, hard en direct door het midden speelt.

19-09-2024 21:57

LennyVL010 +1253

Timon heeft vandaag toch ook weer laten zien dat die totaal niet klaar is voor een 1e doelman en die zerrouki daar hoef je geen worden meer aan vel te maken speelt voetbal lijkt wel kelder klasse

19-09-2024 21:56

Don.C +5480

Bijlow zit zich stiekem te verkneukelen op de bank

19-09-2024 22:00

thecottagers +1215

Zei het al vanaf het moment dat hij 1e keeper werd. Vorig seizoen was hij iets beter maar maakte hij ook al zulke fouten. Bijlow moet echt heeeel snel weer onder de lat

19-09-2024 22:03

LM +7765

Mitchel heel traag, slechte omschakeling en positioneel matig. Wel sterk in de duels. Die had een half jaar Dordrecht prima kunnen gebruiken.

19-09-2024 21:54

Don.C +5480

Kan absoluut het niveau niet aan in Europa, topaankoop weer🤮

19-09-2024 22:01

Boss63 +1428

Die heb je gewoon nodig

19-09-2024 23:45

bd +1229

Jullie wilden allemaal timon stelletje sukkels

19-09-2024 21:52

Don.C +5480

Echt hè, allemaal Bijlow belachelijk maken en Wellenleuter ophemelen en nu is het weer andersom. Wat dacht je van die oude versleten Trauner, daar hoorde je niemand over terwijl die bijna altijd geblesseerd is…hoop huichelaars op FR12🙄🔫

19-09-2024 22:04

TerAar1908 +15954

Die Lotomba, dat wordt onze Bassey

19-09-2024 21:44

brthzlgr +607

Ik ben er bang voor maar laten we hem wel wat tijd geven

19-09-2024 21:46

mariano14 +3172

Die gozer kan je tijd geveb wat je wilt maar die kan er gwn geen klote van

19-09-2024 21:47

flowerpower +3051

Als je zo terug loopt bij die derde goal dan heb je er echt niks van begrepen. Ik had m de tyfus gescholden in de rust.

19-09-2024 22:24

Boss63 +1428

Hwang haalde hem nog in

19-09-2024 23:46

TerAar1908 +15954

Maar die was ook op de brommer!

"Brommer die doet Hwang Hwang Hwang Hwang"

19-09-2024 23:47

Dharm747 +1925

Je kan het niet worden als je dat al bent...

20-09-2024 09:56

berberis +2038

Gelukkig een heel stuk goedkoper, maar met nog minder kwaliteiten helaas.

20-09-2024 22:59

keukenkoning +8285

Moussa haalt gewoon de achterlijn en levert voorzetten. Die mag meer minuten maken.

19-09-2024 21:42

Traunerworden +13765

Direct op non actief zetten bedoel je.. Samen met paixao timber en alle andere middelmaat uit deze selectie.

Deze opmerking van keuken koning zegt alles over onze club: 0 verstand van voetbal en kwaliteit. En zie daar: kansloos in de competitie en in europa

19-09-2024 21:46

drienulachterniksaandehand +1968

Gelukkig heb jij verstand.

19-09-2024 22:01

Laatjelikkenindelente +1601

Timber middelmaat? Nerd

19-09-2024 22:03

kingtoto +4661

Mag hopen dat je niet achter je reactie staat als je weer bijgekomen bent van alle snuif. Gek.

19-09-2024 22:07

lexie22 +169

Timber middelmaat.... die zag ik volle bak terugsprinten bij de 3e goal, vele anderen niet

19-09-2024 23:07

Boss63 +1428

Samen met Hwang, vond deze twee elkaar redelijk goed konden vinden na 3 dagen trainen. Dat komt goed

19-09-2024 23:47

010Robert +2133

Er zijn echt mensen die Zerrouki hoger dan een 1 gegeven hebben?!

Die gozer is zo traag als dikke stront door een panty…

Ik zou bijna zeggen dat Diemers het niet minder deed…

19-09-2024 21:42

TerAar1908 +15954

Diemers was idd beter

19-09-2024 21:45

Feijenoord1908 +3645

Duidelijk: Wellenreuther, Zerrouki en Gimenez definitief banken, als Priske de cojones er voor heeft. Wellenreuther heeft wederom bewezen vandaag dat hij ongeschikt is als vaste 1e keeper, hij is onzeker en veel te wild. Zerrouki is klaar, lijkt mij, duidelijk signaal dat Priske afgaf door hem te wisselen in de rust. Grote fout bij het 1e doelpunt, en ontzettend dom buitenspel staan bij zijn eigen doelpunt, for fuck sake. Gimenez is een spook geworden, geen wonder dat zijn medespelers hem niet meer aanspelen, want het is toch al zeker dat hij het zal verprutsen. Bijlow en Ueda erin, Hwang neemt de basisplek over van Zerrouki. Zo lang Bueno nog geblesseerd is (en Smal is een miskoop), zou ik Hancko laten staan op de LB positie in de Eredivisie, en de gok nemen en Mitchell opstellen i.p.v. Trauner, die het niet meer kan bijbenen. Voorin zou ik Hadj Moussa de kans geven als rechtsbuiten.

19-09-2024 21:34

Wieckbud +2239

In de competitie altijd Trauner, is opbouwend top en versnelt het spel.
Ook vandaag.

19-09-2024 22:19

flowerpower +3051

Ja alleen kan hij zelf verdedigend niet meer versnellen. Komop man trauner kan echt niet meer. Zo vaak doelpunten door zijn schuld. Groningen zat ie er ook weer lekker bij. Pfff heeft het het 1e jaar prima gedaan. Na blessure nooit meer de oude. Bankie graag

19-09-2024 22:28

lexie22 +169

Trauner deed niet heel veel fout kerel, durfde nog te voetballen en heeft nauwelijks ritme

19-09-2024 23:08

Boss63 +1428

Toch vond ik het best goed gaan met Ueda op links en Gimenez erbij. Moussa met wat voorzetten en Timber en Hwang er vlakachter

19-09-2024 23:49

Bangalijsttrekker +2421

Vind 1.9 voor die Algerijn nog hoog

19-09-2024 21:34

romeo1 +4436

Waarom kunnen we de trainer niet beoordelen?

19-09-2024 21:33

romeo1 +4436

Zerrouki nooit meer

19-09-2024 21:26

Pensionado +503

Iedereen vergeet Mitchel, zet hem rechtsback , het is wel een cv maar goeie voetballer

19-09-2024 21:26

mariano14 +3172

Beter dan Lotomba idd

19-09-2024 21:48

LM +7765

Mitchell was heel slecht positioneel. Omschakeling ook een drama.

19-09-2024 21:53

Wieckbud +2239

Idd, balaanname erg slecht.
Is geen goede voetballer.
Maar Tah kan er ook niks van en is international en speelt bij Lverkusen

19-09-2024 22:20

lexie22 +169

Nou.... begon erg onwennig en wild

19-09-2024 23:09

zfzvg8w2br +498

Bij 3 van de 4 goals zag timon er niet goed uit, dus een 2, zerrouki speelde op zijn niveau dus ook een 2…
Eigenlijk zijn alleen Hwang, Hancko en Trauner op niveau dat zich kon meten met Leverkusen, de rest simpel weg te matig, zelfs Timber vandaag helaas….

19-09-2024 21:25

Feijenoord1908 +3645

Trauner wisselen voor Beelen, opa Trauner kan gewoon niet meer mee op dit niveau. Trouwens, Hancko was dramatisch in de 1e helft, werd kinderlijk eenvoudig verslagen door Frimpong.

19-09-2024 21:28

zfzvg8w2br +498

Op zich zou dat zo moeten zijn maar vandaag maakte Beelen meer foutjes, en las Trauner t spelletje toch ook wel iets beter.

19-09-2024 21:31

Spijksupporter +6650

Hancko werd verslagen op snelheid dat kan gebeuren.
Als hij in duel kwam.was hij meestal effectief.

19-09-2024 21:34

Boss63 +1428

Meer ervaring naar Beelen corrigeerde ook nog veel. Trainer aanvallend passend beter

19-09-2024 23:51

Vido56 +2443

Whang ging bij 3 doelpunten de mist in.

19-09-2024 21:51

Boss63 +1428

Ik weet niet welke wedstrijd jij hebt gezien. Gewoon beste van veld. Ik heb hem 1 foute pass zien geven en 1 iets minder goeie. Beweegt super staat vrij tussen linies en anticipeert heel goed

19-09-2024 23:53

jaapb +18222

Hwang beste. En Wellie gewoon weer ff banken. Ff weer een communicatieve Bijlow in de goal

19-09-2024 21:24

Vido56 +2443

Hoe whang beste. Gewoon verdedigend 0,0

19-09-2024 21:52

Arcor +183361

Wellereuther wisselen voor Bijlow en Zerrouki naar Dordrecht. Komt alles goed.

19-09-2024 21:20

lion63 +14115

Deze geweldige analyse slaat echt alles....

19-09-2024 21:28

fasjiman +414

De Algerijn kan pas met de winterstop naar Dordrecht

19-09-2024 21:42

Don.C +5480

Of terug naar de zandbak

19-09-2024 22:10

switzer +11010

Ik ben er nooit zo van, maar om een positief beeld te geven waag ik er maar eens een opstelling aan.

--------------Bijlow------------

Beelen-----Trauner-----Hancko-----Hartman

----------Hwamg--------Timber-----------

--------------Milambo------------

Stengs----------- Gimenez----------Paixao

Subs:
Moussa, Mitchell, Osman, Zechiël, Nadje, Bueno, Ivanusec.

Zo slecht is dit nog niet.

19-09-2024 21:19

tupelo10 +2484

Mist alle realiteit Hartmann pas in 2025 inzetbaar , Trauner is voorbij voor de rest ik denk ook niet dat Timber je verder gaat brengen hij ging bij Utrecht ook gebukt onder die druk.

19-09-2024 21:23

switzer +11010

Wat lul jij nou? Timber is de beste van de selectie, al een tijdje inmiddels.

19-09-2024 21:29

Heyplaat +1300

Trauner en Gimenez nog wisselen, die kunnen niet meer mee. Rest mee eens.

19-09-2024 21:24

Feijenoord1908 +3645

Je kunt dit inderdaad beter niet weer doen 🤣 Beelen als RB?!

19-09-2024 21:24

switzer +11010

Ja, beter dan Lotomba, beter dan Nieuwkoop.

19-09-2024 21:28

Boss63 +1428

Wanneer is Bueno weer inzetbaar?

19-09-2024 23:54

lion63 +14115

Gimenez schiet al een jaar lang geen deuk in een pakkie boter, loopt erbij alsof hij wat veel beters te doen heeft en jij stelt hem op..

19-09-2024 21:30

switzer +11010

Wat is je alternatief? Ueda?

19-09-2024 21:32

flowerpower +3051

Gimenez heeft nu toch wel genoeg kansen gehad pffff

19-09-2024 22:31
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties