''Binnen de club heerst er een bepaalde verslagenheid''

''Binnen de club heerst er een bepaalde verslagenheid''

Feyenoord spreekt vandaag van een 'zwarte dag' in de historie van de club. De Rotterdammers zien opnieuw iemand uit het bestuur vertrekken nadat hij bedreigd is in zijn persoonlijke sfeer. Algemeen directeur Mark Koevermans stopt per 1 december bij de stadionclub.

Valentijn Driessen zag het vertrek van Koevermans niet aankomen. ''Ik hoorde Mark Koevermans vorige week na Union Berlin duidelijke taal uitspreken. Hij was absoluut niet de gebroken man waar nu over gesproken wordt. Voor mij komt het dus wel als een verrassing.''

''Ik snap het heel goed'', vervolgt de journalist. ''Als je vrouw en kinderen erbij betrokken worden dan breek je. Dan knak je op op een gegeven moment. Je wil je er tegen verweren en dat heeft hij ook even gedaan. Dan is er eigenlijk geen redden meer aan. Van Bodegom zei zelfs dat de beslissing al was genomen voor alle ellende met het bestuur van Union Berlin. Binnen de club heerst er een bepaalde verslagenheid.''

Binnen Feyenoord merken ze dat de club hierdoor een negatief imago heeft gekregen. Bijvoorbeeld ook tijdens de gesprekken met mogelijke investeerders. De Telegraaf maakt melding dat een 'mega-investeerder' is afgehaakt. Volgens de krant gaat het om een groep Nederlandse ondernemers dat heil zag in de plannen van de directie. De gesprekken waren in de afrondende fase.

''Investeerders zijn bang om te investeren en dat is niet vanwege de club Feyenoord of de directie die het nu voor het zeggen heeft, maar wat er omheen gebeurt'', vertelt Driessen daarover. ''Je bent je leven niet zeker als je bijvoorbeeld voor het nieuwe stadion bent. Dan kan je bezoek verwachten. Dat is het imago dat aan Feyenoord kleeft. Investeerders zijn niet gek, die steken hun geld dan wel ergens anders in.''

Robert Eenhoorn
Wie moet Koevermans nu gaan opvolgen? ''Dat zal iemand moeten zijn die een rechte rug heeft iemand die niet bang is om de strijd aan te gaan. Uiteraard viel de naam van Robert Eenhoorn, maar daar is nogal een hoop gebeurd. In eerste instantie rond het hele geburen met Slot. We hebben ook de documentaire van Feyenoord gezien. Daarin hebben we de clash gezien tussen Frank Arnesen en de directie van AZ. Ik weet niet of ze die weg weer gaan bewandelen.''

Lees meer over
Mark Koevermans
Plaats reactie
666

Kaloe +9518

Leger er op afsturen !!!

28-10-2021 23:51

R..B +106

Feyenoord heeft al niet zo een goede image nu wordt het nog slechter. Jammer dat je van die betweters heb die helpen een hele club naar de klote. Heb je geen verstand van zaken blijf er dan vanaf en ga gewoon voetballen kijken.

28-10-2021 19:00

zaadleider +728

Top-bestuurder uit het bedrijfsleven plukken. Besturen heeft niet erg veel met voetbal te maken maar meer gewoon winstgeven een bedrijf leiden. Enige affiniteit met sport is wel vereist natuurlijk.

28-10-2021 14:23

balophetdak +484

Peter Gillis die is foxwild van Feyenoord en heeft ervaring met vakantieparken

28-10-2021 10:24

rrrico71 +204

Harry mens.........? :-)

28-10-2021 09:44

Echte supporter +184

Ik kan het me goed voorstellen dat binnen de club verslagenheid heerst. Er is geen grip te krijgen op dit soort nep supporters.
Ik hou me hart vast voor wat er straks weer allemaal in Berlijn gebeurt.

27-10-2021 22:54

Heyplaat +1293

Bij mij heerste ook verslagenheid toen ik hoorde dat Kelly een vierjarig contract kreeg.

27-10-2021 22:06

eppo +71772

Volgens mij was die in de Kuip van de week, ik zag een driewieler binnen staan.

27-10-2021 22:21

onno +16009

Brainless

27-10-2021 23:22

zjan1958 +113

we hebben een voormalig proftennisser en een NOS directeur als algemeen directeur gehad. Zullen we dan nu maar eens gaan voor een business man met verstand van voetbalzaken, of gaan weer voor bijvoorbeeld een voormalig (Rotterdams) tennisprof en Feyenoorder Ramon Sluyter?

27-10-2021 21:34

Tens-Joornstra +506

Ramon werd genoemd als teamchef en is dat ook niet geworden, is erg uit de lucht gegrepen wat mij betreft

27-10-2021 22:14

Olafs +4717

Ramon is op en top Feyenoorder maar of hij de club kan leiden weet ik niet hoor. Vergis je niet, dan moet je echt wel wat in je mars hebben schat ik zo in.

27-10-2021 23:10

Brambino +20522

Zullen we eens beginnen metten accepteren wie er op die stoel terecht komt?

28-10-2021 10:28

soccer4future +1521

Laten we voor eens en altijd van deze imbecielen afkomen die de mooie club slopen

#DeEchteKameraden
#FeyenoordCityIn
#HooligansOut

27-10-2021 21:02

Olafs +4717

Ben bang dat het altijd blijft. Hoe triest het ook is.

27-10-2021 23:11

Albert Louwman +62

Dat zijn sukkels die het eerst weg lopen.sukkel met een grote bek . Ik noem het b supporters die alleen zitten te blowen en snuiven anders durven ze niks

27-10-2021 20:17

misterj +4547

Laten we dan maar Rico Verhoeven als AD nemen. Is het gelijk afgelopen met die in de pubertijd blijven hangen debieltjes.

27-10-2021 20:11

Olafs +4717

Zo, die staat zijn mannetje wel hoor. Maar die is nu half Blind dus die valt af 🤣.

27-10-2021 23:12

LosBollos +1922

Beter een half blinde dan een hele. Danny bijvoorbeeld. :-)

28-10-2021 13:26

Olafs +4717

Klopt ! :)

28-10-2021 21:43

Wazzup +30692

Ik hou de boel wel overeind, volgend seizoen weer een seizoenkaart! Laten vooral ook positief blijven....Zeker weten dat die sulletjes die de club benadelen echt een keer de verkeerde tegenkomen.
Kan wat mij betreft niet snel genoeg gebeuren!

27-10-2021 20:05

Olafs +4717

Klasse, echte supporter. Mensen zoals jij zijn er gelukkig veelvuldig in de meerderheid. Zoals het hoort. Leve Feyenoord 1.

27-10-2021 23:14

jonaathn +14724

Is het geen idee een nieuwe supportersvereniging op te richten? De FSV doet tenslotte niks, de Noordzijde en al die mannetjes hebben het deels veroorzaakt en zijn stil, dus misschien een supportersvereniging voor iedereen die van Feyenoord houdt zonder geweld, laster, en intimidatie te verheerlijken.

Hoe gaan we de vereniging noemen?

27-10-2021 19:52

SVR +395

De roze kameraden niks voor jou?

27-10-2021 22:37

Olafs +4717

Stuur even een inschrijfformulier. Helemaal mee eens! Het is toch ook bijzonder dat een voormalig lid van de harde kern bij de Feijenoorder bestuurslid is? Maar ook wel weer dubieus omdat men ook kan veranderen.

27-10-2021 23:17

Likkertjedapp +1751

roze kameraadjes

28-10-2021 12:53

Nabbie +4059

Eenhoorn is niet gek. Die hoeft deze debielen niet aan z'n deur.

YNWA

27-10-2021 19:51

ReetjeP +872

Wouter Bos!

27-10-2021 19:34

Olafs +4717

Die woont wel in de hoofdstad dus dat schrikt al af. 🙃 Is supporter, is een intelligente man. Ik zie oprecht mogelijkheden. Vind het echt geen gek idee hoor

27-10-2021 23:20

Jakkie +9140

Feyenoord wordt deels door wanbeleid en deels door een klein deel van de "achterban" vakkundig om zeep geholpen. Een ieder bedankt in ieder geval.

27-10-2021 19:30

Echte supporter +184

Wanbeleid komt voor uit het feit dat er geen geld is. Investeerders hebben al jaren geen vertrouwen meer doordat nep supporters de naam van de club ten schande maken.
Een investeerder geeft eerder zijn geld uit in Amsterdam waar het theater publiek is. Dit is voor het imago van bedrijven een stuk veiliger.

27-10-2021 22:58

JanKebab +6015

Jan Boskamp als nieuwe directeur! Wejelds!

27-10-2021 19:27

FR4evah +164

Is gewoon niet te geloven

27-10-2021 19:35

corfr1912 +8860

Ik snap het even niet, er is op de persconferentie duidelijk gecommuniceerd dat het van buiten de club was en dat het echt geen supporters bij betrokken zijn volgens de politie die wel wist waar het vandaan kwamen dus nogmaals het waar en geen supporters

27-10-2021 19:58

lexiooo +9250

Nee die gasten verdienen de naam supporter niet.

27-10-2021 22:51

Theo.A +264

Iedereen is bang voor iedereen in de Kuip en dan gebeurd er niets, ze dronken een glas, deden een plas en het blijft nog vele jaren zoals het was. Amen.

27-10-2021 19:25

Fan-On-Tour +2012

Welkom in de wereld van internet en stoerdoenerij. Nu komt er iemand die de touwtjes nog harder gaat aantrekken, met behulp van de gemeente, knvb en staat.

En dat nieuwe stadion komt er echt wel met of zonder koevermans.

27-10-2021 19:18

panache +7872

Denk het niet. Anders was hij wel blijven zitten en zou hij een bonus van 1 miljoen hebben ontvangen.

27-10-2021 19:20

Fan-On-Tour +2012

Dus dan komt er iemand anders. Stadion komt er echt wel.

27-10-2021 19:22

lobbie +4973

Familie is meer waard dan één miljoen

27-10-2021 19:48

panache +7872

Nee door gestegen bouwkosten krijgen ze het niet rond.

Koevermans krijgt wel 450.000 euro mee. Dus hij is niet opgestapt, maar de wacht aangezegd.

Mooi bedrag voor de boetepot.

27-10-2021 21:26

FRlegend +17018

Na Mandemakers en co dus alweer een tweede groep die afhaakt door het debiele randje. Wat een supporters zijn het ook. En die denken ook nog dat de club wint dankzij hun fakkels. Geen credits naar Slot, nee door hun komt het allemaal. Arrogantie van een gore neus is er niks bij.

27-10-2021 19:12

Murlock +9828

Dit gaat allemaal doorslag vinden naar het veld. Is altijd zo. Feyenoord is miljoenen lichtjaren verwijderd van succes. De kloof met supporters, het moeilijke stadiondossier. Ik denk dat Feyenoord een onderschatting maakt.

27-10-2021 19:10

fr_antwerp +2021

Feyenoord lijkt wel ten dode opgeschreven... de positieve impulsen die Arnesen en Slot toevoegen verdwijnen als sneeuw voor de zon door die marginalen, en dat gebeurt keer na keer.
Als we niet van de domme hoolies afgeraken, is het einde nader bij dan het succes.

27-10-2021 19:31

zjan1958 +113

We hebben nu een NOS voorzitter en een proftennisser als algemeen directeur gehad. Wordt het nou niet eens tijd voor iemand met verstand van zaken? Een business man????

27-10-2021 21:30

wilbert17 +23476

Raemon Sluiter lijkt me wel een optie.

27-10-2021 19:05

Willem_B +55528

Komt de eerste tekst al: Nee niet weer een tennisser ..

Is wel een Feyenoorder

27-10-2021 19:07

wilbert17 +23476

Wel of geen voetballer is voor deze functie totaal niet van belang natuurlijk.

27-10-2021 19:09

Willem_B +55528

Helemaal waar!

27-10-2021 19:10

FR4evah +164

Geen enkele bestuurlijke ervaring en dat pakt niet altijd uit zoals met Vd Sar.

27-10-2021 19:36

Robin76 +4453

Te erg voor woorden dit... hopelijk pakken ze die tering ventjes van de RJK aan... Die zijn helemaal losgeslagen... alles om een beetje reputatie opbouwen... triest..!

Alleen van die investeerders vind ik een vreemd verhaal... dat komt nu opeens in het nieuws.. Waarom niet eerder? Volgens mij heb ik deze maand nog bij fc rijnmond of bij een Feyenoord podcast gehoord dat de gesprekken nog steeds liepen, maar dat zo'n investering niet 123 geregeld is...

27-10-2021 19:03

FRlegend +17018

Zolang het debiele randje actief is stapt niemand in. Kun je praten wat je wil - ze zullen vast nog wel contact hebben - maar je zit er toch helemaal niet op te wachten dat als je wat relaties over hebt uit Duitsland dat ze zomaar klappen kunnen vangen op een terras omdat een paar tyfus capuchonnetjes dat nodig vinden? Dat is de realiteit waar we in leven. Iedereen die bagatelliseert of goed praat is onderdeel van het probleem.

27-10-2021 19:14

BrilletjevanvanDaele +5855

Ze kunnen in berlijn naam maken. Kijken of de turtles dat ook toestaan. Niet terug halen daar de straf uit laten zingen.

27-10-2021 19:20

Copr +1701

Maakt niet uit wie de nieuwe directeur wordt. Hij moet waarschijnlijk nu al oprotten terwijl hij niet eens begonnen is.

27-10-2021 19:01

Paulus98 +148978

Tja, die hersenloze figuren zijn overal tegen.

27-10-2021 19:02

soccer4future +1521

Behalve problemen maken, natuurlijk

27-10-2021 19:08

FRfan67 +6794

Zodra die ook maar 1 ding zegt of doet wat het stel klootzakken niet bevalt staan ze in zijn tuin op de ramen te bonzen. Kansloos zolang deze idioten los op straat lopen, oppakken dus, opsluiten en sleutel weggooien.

27-10-2021 19:07

wiet piet +8880

dieptepunt hij is gewoon de eerste die weg gaat .Er zijn wel meer dan 20 mensen ernstig bedreigd.

27-10-2021 18:51

Willem_B +55528

Tering wat een watje zeg, gaat hij als 1e weg terwijl er wel ernstig 20 bedreigd zijn..

27-10-2021 19:03

switzer +10987

Maar Willem B is stoer joh. Echt indrukwekkend.

27-10-2021 19:35

wiet piet +8880

Die andere 20 waren al dieptepunten.

27-10-2021 19:32

kunstgrashater +8536

Bedankt Mark ik zou ook voor mijn familie kiezen

27-10-2021 18:40

you_never_walk_alone +8620

Het zou gepast zijn mocht de harde kern ( FIIIR, RJK, de Noordzijde.... ) hier eens openlijk zijn verontwaardiging over uitspreken! Dit soort ongein maakt de harde kern meer te schande dan gevreesd....

27-10-2021 18:39

FRfan67 +6794

Joh onze eigen FSV doet al niks. Wel het geweld tegen bestuur Union verwerpen maar de intimidatie van eigen spelers staf sponsoren en bestuurders is blijkbaar helemaal okee. Ik ben geen lid meer van deze laffe club geleid door mafkezen zonder moreel kompas.

27-10-2021 19:09

FRlegend +17018

Die gasten denken alleen aan zichzelf joh. Alles voor de gevreesde reputatie en de likes. Denken dat we winnen door fakkels en niet door een goede trainer. Hele realiteitszin kwijt.

27-10-2021 19:16

Willem_B +55528

Dit is best een gitzwarte dag voor de club mensen..

27-10-2021 18:38

panache +7872

Totaal niet. Blijkbaar had hij het al een tijdje besloten. Jammer van de bedreigingen. Dat wel maar aan koevermans gaat niets gemist worden.

27-10-2021 18:48

GerseGer +7259

Merkwaardige opmerking. Je mag blij zijn als er überhaupt een nieuwe AD wil instappen in deze teringzooi, dus waarschijnlijk zit je voor een flink lange tijd zonder AD. Heb geen idee of je weet wat dat betekent voor een voetbalorganisatie?

27-10-2021 19:04

FRfan67 +6794

Eens met jullie Ger en Willem, zwarte dag als je opstapt door terreur

27-10-2021 19:10

panache +7872

Ja dat alles gewoon doorgaat. Net zoals de zogenaamde onmisbare managers in het bedrijfsleven.

27-10-2021 19:19

Brambino +20522

Dit is het probleem. Hersenlozen snappen de gevolgen niet. Zolang dat niet het geval is, zal deze club de verdoemenis in blijven gaan. Dat er niemand in wilt stappen en investeerders afhaken snappen ze allemaal niet. Ze kunnen die link niet leggen. Misschien dat de capuchonnetjes hun school af hadden moeten maken.

28-10-2021 10:39

you_never_walk_alone +8620

Dat achterlijke zooitje moet als de tierelier uit onze club!! We gaan echt de afgrond in als sponsors blijven afhaken!En dat allemaal dankzij die randdebielen!

27-10-2021 18:34

GerseGer +7259

Helaas is het in deze situatie niet een gevalletje lidmaatschap opzeggen of ontslaan YNWA.

27-10-2021 19:06

putdeksel +6539

Rico en Badr moeten het schip gaan besturen.
Dan binnen 6 weken is het tyfus volk uit onze kuip geslagen.

27-10-2021 18:24

Paulus98 +148978

Wat zou ik dat graag zien zeg.

27-10-2021 18:46

panache +7872

Die hebben zo een paar messen tussen de ribben.

27-10-2021 18:48

FRfan67 +6794

Ik ben helemaal voor poten breken van dat tuig

27-10-2021 19:10

fr1908-paul- +5614

Vergeet Sakhi niet! Als hij een paar lowkicks geeft kunnen ze ook niet meer wegrennen! hahahaha

27-10-2021 20:11

staybehind4ever +4999

Hoog tijd om een politie- of defensietopman aan te stellen en dan 1 voor 1 dat gespuis elimineren

27-10-2021 18:23

panache +7872

Ja die harde diversiteit officieren.

27-10-2021 18:36

BrilletjevanvanDaele +5855

Dat roep ik al ff
Maar niet elimineren.
Onder feyenoord city een groot cellen complex maken en daar de gasten die gepakt zijn zich 25 jaar laten melden van vrijdag ochtend tot maandag ochtend daar laten verblijven ,leg het maar uit aan je werkgever ...geen aanvullende uitkering regel het maar.

27-10-2021 19:24

TactvolleTacticus +3792

Nee tyfus Eenhorn mag wegblijven.

Frankie slaat hem het liefst ook op zijn bek. Sneue man is die Eenhoorn

27-10-2021 18:07

Willem_B +55528

Wel een goeie korte stop

27-10-2021 18:15

NelisHoe +4167

Ik ben oprecht geïnteresseerd waarom jij hem een sneue man vindt?

27-10-2021 18:28

Paulus98 +148978

Weet je, dat kunnen deze figuren nu net niet vertellen.

27-10-2021 18:48

panache +7872

Als je ziet hoe hij met Arnesen is omgegaan.

27-10-2021 18:49

TactvolleTacticus +3792

Als je Feyenoord supporter zou zijn had je dat wel geweten....

27-10-2021 21:57

NelisHoe +4167

Check.

Ik had overigens niet anders verwacht dan dit populaire antwoord.

27-10-2021 22:14

TactvolleTacticus +3792

Ik had het niet naar jou toe gericht, maar altijd fijn dat mensen reageren die louter tevoorschijn komen om de held uit te hangen. Vind je jezelf heel slim? Goed zo knul en weer door.

27-10-2021 22:35

NelisHoe +4167

Gezien je bericht kan het niet anders dan dat je op mij reageerde.
Ach ach...knul....lul maar raak joh.

27-10-2021 23:06

TactvolleTacticus +3792

Toch klikte ik op het bericht van Paulus98 en reageerde ik daarop.

Ik had het je graag uitgelegd, maar zoals je kunt zien snappen anderen het wel. Uit mijn tekst kun je ook opmaken dat er een reden zal zijn waarom ik dat vind. Vandaar dat ik op Paulus reageerde.

Jezelf proberen ergens boven te verhefffen terwijl je niet eens weet waar je het over hebt. Transformeer in een straalvliegtuig en vlieg op man. "Populaire" antwoord... ( psst je bedoelt populistisch, popi jopi was ook acceptabel)

28-10-2021 02:07

Paulus98 +148978

Wie is er dan wel goed babyface?

27-10-2021 19:00

tdetank +11791

Dan is het aan de leiding om dit om te draaien. Kom met een nieuwe directeur waar iedereen enthousiast van wordt. Neem een risico net als 020 deed met die slome keeper en benoem ons enige nog fitte echte boegbeeld RvP tot voorzitter.

27-10-2021 18:06

delacruz +5608

Rvp, dat zei ik ook al.
Verder zou ik het niet weten.

27-10-2021 18:28

Copr +1701

Waarop baseer je dat v Persie een goede directeur zou zijn?

27-10-2021 18:59

DeeSanto +617

Je zegt het verkeerd, blijkbaar kan bij Feyenoord alleen een directeur komen die naar de pijpen danst van deze kleine groep. Want als ze het er niet mee eens zijn, staan ze voor je deur.

27-10-2021 18:28

you_never_walk_alone +8620

Want dan gaan ze geen directieleden van een andere club aanvallen in onze eigen stad?? Het zijn gewoon tyfusmongolen die onze club te schande maken!

27-10-2021 18:36

NelisHoe +4167

En dan mag RvP over een x aantal weken vertellen dat het nieuwe stadion er echt gaat komen.
En dan?

Hier ligt het probleem echt niet.

27-10-2021 19:06

KoosRdam +17

Het maakt niet uit wie de nieuwe AD wordt. Als er al iemand is die het wil doen. Als een stelletje gedegenereerde randdebielen dit voor elkaar krijgt, weet je dat de kans groot is dat het niet meer goedkomt met onze mooie club. Verdrietig, maar waar.

27-10-2021 17:59

BrilletjevanvanDaele +5855

top mensen uit het politie korps, een top man die van wanten weet vanuit defensie . die daadwerkelijk de mensen in kan zetten indien nodig. hakken spaanders en keihard aanpakken . feyenoord city mist nog een ding een groot cellencomplex onder het stadion, dan kunnen alle gepakten vanaf vrijdagochtend tot en met maandag ochtend elke week daar gaan zitten, leg het maar uit aan je werkgever , de komende 25 jaar .

27-10-2021 18:15

Paulus98 +148978

Weet je, soms heb jij wel goede ideeen zeg.

27-10-2021 18:50

BrilletjevanvanDaele +5855

Dan ben ik nuchter 🤣😂🤣

27-10-2021 18:55

GerseGer +7259

Een nieuwe functie als CSO (Chef Security Officer) zou niet misstaan bij Feyenoord. Zullen we het geld alleen wel niet voor hebben.

27-10-2021 19:09

BrilletjevanvanDaele +5855

Zou een idee zijn. Maar de armen moeten langer zijn. Dus ook buiten het maasgebouw invloed hebben. Het netwerk gebruiken,Van die mensen.

27-10-2021 19:28

soccer4future +1521

Ik hoop dat Feyenoord een AD krijgt zoveel steun krijgt als nodig, en beschermt wordt tegen zulke hooligans, dat is misschien de enige manier om nog überhaupt een nieuwe AD krijgen

27-10-2021 17:53

speedy68 +3239

Eenhoorn is een zeer slechte keuze.

27-10-2021 17:52

Bobs Rosewood +726

Eens. Die spoort niet. Hij is door de mand gevallen met dat gedoe om dat kampioenschap en met Slot.

27-10-2021 18:21

IJzerenKees +129929

ik check ook wel even voor af waar ik een en ander in steek

27-10-2021 17:48

Willem_B +55528

jij bent niet zo keeskeurig toch..

27-10-2021 18:12

Deanustulp +1427

Ik denk dat jij degene bent waar word gechecked of diegene hem er bij je insteekt

27-10-2021 18:32

KeyFey +3076

Zullen we dit, laten we dat, het gaat maar door. Veel mensen denken dat we iets moeten doen. Het enige wat we moeten doen is deze mensen hun werk laten doen. Iedereen die bij deze club werkt heeft het beste met de club voor. Nee, lekker in de tuin gaan staan, dat helpt, of iemand bedreigen, das lekker. Al die zogenaamde regelaars die iets gingen doen hebben de club verder kapot gemaakt.

27-10-2021 17:42

Nemis +817

Stel terroristen die vermomd als supporter menen dat zij eenieder maar hun wil op kunnen leggen.. bah. Feyenoord blijft prachtig maar dit asgrauwe randje mag van mij zonder pardon worden afgestoten.

27-10-2021 17:40

Ricardo.L +2913

Haha terroristen
Niet zo overdrijven jongen

27-10-2021 17:46

soccer4future +1521

hun gedrag spreekt anders

27-10-2021 17:49

FR4everandalways +123306

Het zijn zeker terroristen. Allemaal aan de hoogste boom ophangen

27-10-2021 17:51

Ricardo.L +2913

Haha nee zijn gewoon criminelen of tuig, maar zeker geen terroristen

27-10-2021 17:52

chrizzywizzy +21190

Als jij een gezin terroriseert, ben je een terrorist. Hoef je niet direct te vergelijken met een taliban of IS. Maar dit is wel een vorm van terrorisme.

27-10-2021 18:01

Taksi +3957

"een persoon die onwettig geweld en intimidatie gebruikt, met name tegen burgers, bij het nastreven van politieke doeleinden."

:)

27-10-2021 18:01

Willem_B +55528

Formeel: het uit ideologische motieven dreigen met, voorbereiden of plegen van op mensen gericht ernstig geweld, dan wel daden gericht op het aanrichten van maatschappij-ontwrichtende schade, met als doel maatschappelijke veranderingen te bewerkstelligen, de bevolking ernstige vrees aan te jagen of politieke besluitvorming te beïnvloeden.

27-10-2021 18:14

Bobs Rosewood +726

Ze terroriseerden Koevermans.

27-10-2021 18:15

FRfan67 +6794

En Karsdorp, Vejnovic, Gudde, onze huisjurist, sponsoren, en zo kan ik nog wel even doorgaan

27-10-2021 18:20

Ricardo.L +2913

Aan de boom op hangen nog wel
Tering gek

27-10-2021 18:30

p13t +23679

Bonsaiboompje hoor

27-10-2021 18:35

Ricardo.L +2913

Voor uit dan maar

27-10-2021 18:35

Pontiacgto +1171

zoek even de betekenis van terrorisme op. ik wacht..

27-10-2021 18:04

TactvolleTacticus +3792

Het zijn pas terroristen als ze een baard
en tulband hebben, dat snap je toch wel?

27-10-2021 18:09

Nemis +817

Ah ja natuurlijk, mijn fout

27-10-2021 20:33

Freddy_T +5055

er lopen meer gekken los dan dat er vast zitten

27-10-2021 17:38

Ricardo.L +2913

de mensheid is gek
daar doe je niks aan

27-10-2021 17:39

Zuidbewonert +410229

ROEROEROEROEROEROEROEROEROEROE!!!!!

27-10-2021 17:46

Zuidbewonert +410229

GEKKENGEITEN!

27-10-2021 17:46

Jerrycan +850

Binnen de club zitten alleen maar zieke gekken en helden

27-10-2021 17:37

Zuidbewonert +410229

Dit is de beste samenvatting van Feyenoord die ooit gegeven is.

27-10-2021 17:46

Anony.M +530

Dit komt de RVC goed uit! Bedreigingen zijn een haakje om een rookgordijn op te hangen tijdens de perso en zo het verlies te maskeren van 17 miljoen! dat wat de familie Koevermans is overkomen gun je niemand!

27-10-2021 17:36

tboy68 +1997

ik begrijp het niet. die mafkezen die het bestuur van Berlijn hebben aangevallen moeten toch op camera te zien zijn en anders met ooggetuigen. gebeurde om de hoek bij het politiebureau. die gasten die in het stadion inbraken staan ook op camera. zet anders een paar stillen op vak s volgende wedstrijd bij het vuurwerk. hoe lastig kan het zijn als je echt wil? Te triest voor woorden dat dit onze club zo beschadigt.

27-10-2021 17:29

willem_vos_efeffd +2777

Namen zijn bekend, net zoals degenen die bij Koevermans in de tuin stonden.
Waar het om gaat is, hoe is dat wettelijk geregeld en hoe hard kan je ze aanpakken.
Daar zit het probleem.

27-10-2021 17:31

FRfan67 +6794

Het probleem is dat je hier blijkbaar mee wegkomt in Nederland

27-10-2021 17:45

panache +7872

Welkom in het slappe landje Nederland. Waar meer oog is voor daders dan voor slachtoffers.

27-10-2021 18:51

DeEijk +92034

Laten we hopen dat het Eenhoorn wordt. En laten we wie het ook moge worden nou niet gaan bedreigen.

27-10-2021 17:27

willem_vos_efeffd +2777

Voor Eenhoorn hoop ik het niet, maar hij zal wel wijzer zijn.
Voorlopig gebeurt er niks denk ik, eerstezal de ellende opgeruimd moeten worden wat is aangericht, tot die tijd stapt geen enkel mens met normale verstandelijke vermogens in deze puinhoop.

27-10-2021 17:29

FR-JJN +12867

Over jouw kop heerst ook een permanente verslagenheid. Die kop is tevens de terechte verklaring daarvoor

27-10-2021 17:26

porto1908fr +10490

Over jouw reacties hangt altijd een sluier van dommige simpelheid, is vast ook een verklaring voor maar zou niet weten wat zoveel dommigheid rechtvaardig.

27-10-2021 17:54

FR-JJN +12867

Rechtvaardigd.
Als je bijdehand wil doen doe het dan goed.
Over simpelheid en dommigheid gesproken...

27-10-2021 18:05

Oudemaasweg +428

Rechtvaardigt.

27-10-2021 18:13

FR-JJN +12867

Yes! Weer wat geleert!!!

27-10-2021 18:17

erikt +429

Rechtvaardigt.
Met een t dus.
Ai....

27-10-2021 18:19

FR-JJN +12867

Yes! Nog meer geleert!
Overkomd me wel vaker erikd

27-10-2021 18:20

Anony.M +530

benoemen investeerders is een rookgordijn. als dit zou kloppen stonden ze binnen de RVC toch zn achterste poten! zal wel ter verantwoording zijn geroepen ivm 17 miljoen verlies / gedwongen vertreken en hangt het op aan de “bedreigingen”waarvoor hij 5 dagen geleden nog strijdbaar was. absoluut triest voor de fam Koevermans maar bespeurde bij de persco nou geen walging…

27-10-2021 17:22

Maluka01 +1779

wat een naar bericht. ik hoop zo dat dat tuig eens flink op hun donder geslagen wordt. gewoon vakkie S weren uit het stadion. seizoenkaart afpakken en opnieuw verkopen aan de supporters met de juiste mentaliteit. restriktisch stellen bij de verkoop en bij overtreding hele vak weer verwijderen. opteren met die lui

27-10-2021 17:16

Pontiacgto +1171

is dat vak s? of zijn het inderdaad randdebielen van buitenaf, die Feyenoord gebruiken voor hun idioterie?

27-10-2021 18:07

FR1908 +426

Dus er kom nu geen investeerders meer? Door die gasten vind wel dat ze de club er niet voor moeten aan kijken en traffen feyenoord ken er niks aan doen

27-10-2021 17:14

chrizzywizzy +21190

Nee, er is een investeerder afgevallen. Betekent nog niet het einde van het investeringsverhaal.

27-10-2021 17:22

CoMulder +16625

Maar wel een investeringsgroep die niet meer instapt vanwege hersenloze tokkies. Om je dood te schamen als normale Feyenoord supporter.

27-10-2021 17:37

chrizzywizzy +21190

Ik zeg ook niet dat het een goede zaak is, maar het is geen verloren zaak. Er is nog steeds iets gaande.

27-10-2021 18:09

Woeke +8630

Feyenoord kan er misschien niet heel veel aan doen, maar voor een investeerder betekent het wel een extra risico op zijn rendement. Dus zelfs puur zakelijk gezien, los van de emoties, heeft het impact.

27-10-2021 17:33

FR1908 +426

Ik hoop maar dat die gasten normaal gaan doen vanaf nu anders zie ik feyenoord naar de kloten gaan

27-10-2021 17:53

Woeke +8630

Dat hoop ik ook

27-10-2021 18:04

Diongouda +36050

Logisch toch. Weer 5 stappen achteruit. Waardeloos. Echt waardeloos

27-10-2021 17:14

Brutaal1908 +8967

Zolang wij als normale supporters ons niet verenigen en onze “officiële” supportersvereniging gerund wordt door criminelen komen we nooit dichter tot elkaar.

27-10-2021 17:18

FRfan67 +6794

We moeten de FSV gewoon massaal verlaten, heb ik inmiddels ook gedaan. Nemen geen stelling tegen geweld en intimidatie, weg ermee

27-10-2021 17:50

Diongouda +36050

Goed idee 👍🏻

27-10-2021 17:53

porto1908fr +10490

Zo, het hoge woord is eruit. Hd het zelf niet beter kunnen zeggen.

27-10-2021 17:55
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties