Boussaboun: ''In mijn ogen een 100% penalty''

Boussaboun: ''In mijn ogen een 100% penalty''

Feyenoord zal zich bestolen voelen na de uitwedstrijd tegen FC Twente, zo stelt Ali Boussaboun. De Rotterdammers kregen diep in de tweede helft geen strafschop na een duidelijke handsbal van Robin Pröpper.

''In mijn ogen een 100% penalty'', begint Boussaboun in gesprek met ESPN. ''Ik vraag me af: zijn er verschillende regels voor aanvallers en verdedigers? Hij houdt hem wel een beetje tegen, maar de scheidsrechter fluit voor een overtreding. Pröpper appelleert ook niet voor een overtreding. De bal is te hoog en hij kan er nooit bij. Het duwtje maakt het verschil niet. Gewoon een penalty.''

''Lindhout dacht dat Gimenez een handsbal maakte, vervolgens krijgt hij bericht dat er een duwfout is gemaakt'', vervolgt Boussaboun. Ondertussen verschijnt verdediger Pröpper voor de camera: ''Waarom ik appelleerde voor hands? Ik heb geen idee, uit reactie waarschijnlijk. Ik word in mijn rug geduwd.''

''Gimenez brengt mij wel uit balans. Voor mijn gevoel word ik in mijn rug geduwd en uit mijn reactie komt de bal op mijn hand'', vertelt de verdediger, die genoot op het veld. ''Ik vond het een leuke wedstrijd om te spelen. Er zat van alles in en het is denk ik leuk om te zien dat beide ploegen dezelfde spelopvatting hebben.''

Plaats reactie
666

Painer1 +9759

Niet te geloven dit. Hij fluit voor ‘hands’, omdat Twente appelleert. Komt er vervolgens achter dat het hands is van Pröpper en fluit een vrije trap tegen voor ‘duwen’. Wat een neus zeg...

29-01-2023 22:15

Robert.F71 +262

3e keer dit seizoen scheidsrechter grensrechters VAR niet opletten.
Corner / hoekschop psv Pedersen Gakpo 4-3 ( 3-3 )
Nec Feyenoord uittrap Cillissen/ Giminez 1-1: ( 1-2 )
Twente- Feyenoord Hands pröpper / Giminez 1-1 ( 1-2 ) ( de Trainer van Twente zegt , we komen goed weg... )
Zijn 5 punten meer !
Ben voor om de VAR 100 % te gebruiken elk detail.
Of helemaal niet.

29-01-2023 20:36

Mannie010 +2474

Ik heb gewoon een hele slechte scheidsrechter gezien, en die bepaald de wedstrijd, zo treurig

Staan bovenaan met een heel nieuw team…… wel mooi hoe sommige “supporters “ Feyenoord elke keer weer afschrijven.

Gewoon weer topprestatie

29-01-2023 20:26

KrommeZandweg +3349

Uiteindelijk is het onderlinge resultaat 4-1 qua punten... toch niet slecht

29-01-2023 22:01

marco_van_boxtel +563

Uiteindelijk krijgt Gimenez een duw van Brenet, waardoor Gimenez tegen Proper aankomt.
Denk als er iets uitgebreider naar gekeken was door de scheidsrechter(s) dat er een pingel was gegeven.
Maar uiteindelijk moet Feyenoord het gewoon zelf afmaken op het veld.
En het is nou ook weer niet zo dat we geen kansen hebben gehad......

29-01-2023 20:15

Joost.V91 +7263

Wat een onzin lees ik allemaal weer. Net alsof het hele scheidsrechterskorps maar een opdracht heeft, het verneuken van Feyenoord. Schiet er gewoon een of twee meer in, heb al deze hele stompzinnige opmerkingen niet!

29-01-2023 19:31

ramsteijn +4916

Wat een onzin jou verhaal. Je wordt gewoon genaaid.

29-01-2023 21:58

Jasonking +23022

Tja als Ali Boussaboun met zijn schele ogen het al kan zien dat het een penalty is......

29-01-2023 19:22

Linksbuiten010 +1283

in engeland lachen ze om zoon duwtje is gewoon een penalty en voor de rest niks was bij utrfecht het zelfde verhaal stond buitenspel met dat doelpunt onzin is het gewoon 4 punte besdtolen door die kut scheitsrechters

29-01-2023 20:17

RemcoFR +26793

Als dit bij 020 zou zijn gebeurt was de bal zeker op de stip zijn gegaan.

29-01-2023 19:21

KrommeZandweg +3349

Maar echt hoor

29-01-2023 22:02

marrecos +30907

Dit was de VAR vandaag :

Niet gek he , dat ze niet ingrijpen

https://www.tubantia.nl/nederlands-voetbal/borculose-scheidsrechter-rob-dieperink-maakt-eredivisie-debuut~aa4a1313/114422299/

29-01-2023 18:52

eljeffe +481

En het is nog erger dat die scheids erna tegen Slot zegt "zal ik het je uitleggen of wil je gelijk een gele kaart?!"

De arrogante delegerende toon vd scheids joh, het zijn echt allemaal van die engnekken die thuis niks te vertellen hebben❗❕

29-01-2023 18:19

EIJK1969 +4282

Als je als scheids zo een beslissing neemt en je stond er kort bij en de Feyenoorders tonen hun onvrede, dan zeg je ik ga mijn beslissing nog een keer overwegen door naar het scherm te gaan. Dan komt er een inzicht uit dat voor beide partijen eerlijker is. Maar ze vertikken het.

29-01-2023 17:52

ramsteijn +4916

Voledig mee eens.

29-01-2023 22:55

realistisch1953 +14117

Penalty-moment was duidelijk een KNVB beslissing, de scheidsrechter en de VAR waren vantevoren gehersenspoeld door de KNVB om bij de minste twijfel GEEN penalty aan Feyenoord te geven.

29-01-2023 17:05

Tapiaz +28531

doe niet zo raar jongen

29-01-2023 17:32

realistisch1953 +14117

Hoe bedoel je, doe niet zo raar, het was toch overduidelijk...

29-01-2023 17:57

Kwintsheul +14590

Klopt. Maar als de waarheid is dat Feyenoord ECHT genaaid wordt, dan mag je dat van de trollen hier nog steeds niet vinden.

VAR en scheids waren duidelijk van plan om FC Twente hoe dan ook een vrije trap in hun voordeel te geven.

- je fluit voor hands want dat geef je aan terwijl je fluit.
- handsbal blijkt van FC Twente....
- weet je wat? dan is het vanwege een duwtje.

29-01-2023 18:57

jack.f +5029

Ja een aanvaller die verdedig gaat altijd fout.

29-01-2023 15:43

Mcanna +662

Neemt niet weg dat Idrissi 2 grote kansen om zeep helpt en Pedersen meerdere malen gewoon lucht staat te dekken waardoor er vanuit zijn kant gevaarlijke kansen komen.

29-01-2023 15:42

Harold +7347

Als jij niet ziet dat Pedersen vaak 3 man voor zich had omdat Dilrosun weer eens niet op zijn positie was! Tja dan mis je toch een groot gedeelte van de wedstrijd.

29-01-2023 17:28

EIJK1969 +4282

Idrissi kan echt niet meer. Neemt hij nu ook de corners? Nog half jaar dan loopt Azarkan rond bij Feyenoord

29-01-2023 17:53

Mcanna +662

Pröpper heeft zeker 4 overtredingen gemaakt die geel waren, had op het penalty moment zelfs niet eens op het veld mogen staan. Gimenez krijgt een licht zetje waardoor hij tegen Pröpper aan komt maar Pröpper had voor het contact Z'n armen al in de lucht en naar de bal.

Blijft ongekend hoevaak we dit seizoen dit soort dingen niet mee krijgen.

29-01-2023 15:41

lerenbalmetveter +2816

Soms zit het mee en soms tegen !
Niet janken, als je het hele seizoen straks tegen elkaar wegstreept ben je meestal in evenwicht.

29-01-2023 16:01

syrius010 +1071

Ik vind dit echt zo een kut uitspraak, dit kan je precies het aantal punten schelen wat je nodig hebt aan het einde van de rit. Het is gewoon een penalty klaar, dat rode kaart voor die NEC speler is geen rood. Cillissen die tegen Giminez schiet is gewoon een goal. Scheidsrechters maken teveel fouten en dan hebben ze nog tech om het goed te doen.

29-01-2023 16:37

janos +4643

Wanneer hebben we voordeel gehad dan, dit seizoen alleen maar bestolen.

29-01-2023 16:47

harlemshuffle +4467

Noem effe op waar we 6 punten kado hebben gehad dan

29-01-2023 17:48

Mcanna +662

Nog niet in de laatste 3 seizoenen bij elkaar

29-01-2023 17:52

lerenbalmetveter +2816

Kan allemaal waar zijn maar we halen ook wel eens voordeel uit bepaalde situaties.
Feit is dat we een intense wedstrijd gehad hebben en we nog steeds twee punten voorstaan.
Achteraf telt niet meer.
Zondag Psv pakken, zetten we weer een grote stap richting titel.

29-01-2023 18:15

wallienoot1908 +290

Het er maar 4. 2 x gelijk versus 2 x winst

29-01-2023 20:27

Kaasvanwonderen +803

Als boussaboun het met ze luie oog ziet weet ik et ook niet meer

29-01-2023 15:33

FeyUU +2286

Beetje lullig om te zeggen over iemand met downsyndroom.

29-01-2023 18:39

KrommeZandweg +3349

14 likes op zo'n kut opmerking over een oud Feyenoorder die nog steeds van de club houdt.. schaam je

29-01-2023 22:06

DaveGooij4 +7122

Gewoon zielig die Knvb

29-01-2023 15:26

Heuswel +440

Derde keer al nec uit Utrecht uit waar de 1-2 wordt afgekeurd en nu weer een pingel onthouden . We krijgen het niet kado. Het scorend vermogen breekt ons vandaag ook weer op

29-01-2023 15:13

TinusTingTong +47837

Die Lindhout moet zich nu toch ook een laffe hond voelen nu hij die beelden 10x heeft teruggezien. Die slaapt vanavond net wat minder denk en hoop ik.

29-01-2023 15:11

jabra1 +1275

Al blijft hij de hele nacht wakker,we hebben niet die pingel gekregen waar we recht op hebben,en zal hem een worst zijn,lekker mooi ons genaaid

29-01-2023 15:32

TinusTingTong +47837

Zet je negatieve gevoel om in liefde. Liefde, of beter gezegd, nog meer liefde voor onze club. Laat Lindhout zich maar kut voelen en niet slapen. Wij slapen goed. We worden toch wel kampioen.

29-01-2023 15:35

jabra1 +1275

O kee als dat waar is ? Ga ik alvast op de Coolsingel staan 😂😂

29-01-2023 15:37

Gerdekaleklets +10943

Zo.... wat heb jij gesnoven?

29-01-2023 15:41

jabra1 +1275

Whisky gedronken,maar echt niet te veel hoor 😂😂

29-01-2023 16:10

jabra1 +1275

En eh liefde voor onze club heb ik al meer dan 70 jaar, dat gaat nooit over ,neem ik mee in mijn urn 😂

29-01-2023 17:47

Amand.E +175

nee hoor want diezelfde scheids naaide ons tegen psv ook al

29-01-2023 16:17

Janjaapdepaapknaap +2085

Ik vond het geen penalty.

Dit soort duwtjes zijn veel bepalender dan men beoordeelt. Het (effect van het) uit balans brengen van een verdediger wordt, ook door de supporter, veel te vaak niet gezien. Het is smerig en sneaky. En de onsportievelingen zullen het onbewust zelfs goedpraten met ‘is gewoon slim’.

Daarbij, denk je nou echt dat iemand de bal op die hoogte op die plek in de 16 bewust met de hand probeert tegen te houden?

Maar wie ben ik joh, maak je aub niet te druk om mijn mening ;)

29-01-2023 15:11

fr_1993 +78240

Blinde. Ik ga niet eens schrijven waarom je het driedubbel verkeerd ziet. Loop maar ffkes binnen bij de opticien.

29-01-2023 15:13

Janjaapdepaapknaap +2085

Onze ogen zijn maar een kleine factor om inzicht van de situatie te kunnen hebben. Ervaring is vele malen belangrijker ;)

29-01-2023 15:20

fr_1993 +78240

Je hebt niks aan 50+ jaar ervaring als je het inzicht niet hebt er wat mee te doen.

29-01-2023 15:22

Janjaapdepaapknaap +2085

Ik ben 50- en ik doe zeker wel wat met mijn voetbalinzicht.

Mensen die vooroordelen zijn bang voor hun ongelijk

29-01-2023 15:23

fr_1993 +78240

Een blind paard ziet nog dat dit een dubbele overtreding is van Twente (Brenet en hands van Pröpper aanvolgend).

De opticiens zijn morgen wrs wel weer open, wandel maar ffkes binnen. ;)

29-01-2023 15:28

MaartenTT +19913

Even gemist dat de scheids bij zijn eerste fluitsignaal aangaf dat hij floot voor hands?
Hij dacht overduidelijk dat een Feyenoordspeler hands maakte.

29-01-2023 15:14

Janjaapdepaapknaap +2085

Dan nog maakte gimenez als eerste van de drie een fout..

29-01-2023 15:18

MaartenTT +19913

Nog een keer: hij floot voor HANDS.

29-01-2023 16:28

Wieckbud +2228

Nee, Brenet duwde eerst met de hand in de rug van Gimenez, beter kijken

29-01-2023 17:24

MaartenTT +19913

OK, Wieckbud, ook voor jou nog 1 keer:
Hij floot voor hands. Kijk maar naar het gebaar van de scheids. Het is volkomen duidelijk en NIET anders interpreteerbaar. Kijk de beelden er maar op na. Hij maakt het handsgebaar.
Helaas dacht hij dat een Feyenoordspeler hands maakte en wees hij richting de spelrichting van Twente.
Pas DAARNA in de hele consternatie realiseerde hij zich dat het niet een Feyenoordspeler was die hands maakte, maar een Twentespeler. Jammer genoeg gaf hij niet zijn fout toe. Ineens was het het duwtje van Giménez waarvoor hij floot.
Dat is precies het punt dat ik wil maken: in plaats van zijn fout toe te geven en goed te maken gebruikt hij dat duwtje en beslist hij dat de hands waarvoor hij floot plotsklaps wijzigt in het fluiten voor een overtreding van Giménez.
Wees dan een kerel, geef gewoon toe dat je fout zat. Nu fluit hij in het nadeel van de club die het voordeel had moeten hebben.
Los daarvan stelde dat duwtje van Giménez helemaal niets voor. Daarvan zijn er 100 in iedere wedstrijd en hoort gewoon bij het duel. Normaal zal een scheidsrechter daar nooit voor fluiten. Maar ja, nu kwam het hem persoonlijk goed uit...

29-01-2023 22:04

Janjaapdepaapknaap +2085

Echt klinkare onzin dat zulke duwtjes in een duel hoort. Alleen schouderduwtjes horen in een duel. In de rug duwen is niet slim, maar smerig. Hoe licht ze ook op jou overkomen

30-01-2023 08:51

MaartenTT +19913

OK, als jij persé wil dat de fout bij Giménez ligt, dan heeft verdere discussie geen zin.
Ik denk er het mijne van, jij het jouwe.
No problem. Iedereen heeft recht op een mening.

31-01-2023 07:50

Janjaapdepaapknaap +2085

Nou niet per se hoor. Gewoon bij de eerste die de fout in gaat. En heb me al laten vertellen dat dat brennet was (die gimenez duwde). Nog steeds niet teruggekeken, maar geloof er wel in

31-01-2023 09:13

jabra1 +1275

Nee dat doe ik wel, jij bent geen Feyenoorder 🥵 maar 1 met stront in zijn ogen

29-01-2023 15:33

Janjaapdepaapknaap +2085

Haha net als de rest heb ook ik wel eens stront in mn ogen.

30-01-2023 08:51

Bartje1999 +2713

Wacht, Pröpper maakte onbewust hands?
Oh nee nou dan is het ineens geen pingel meer, goed gespot!!

Je snapt toch zelf ook wel dat deze redenatie echt als kut op dirk slaat?

29-01-2023 15:37

Janjaapdepaapknaap +2085

De redenatie is heel simpel. Wie als eerste de fout in gaat.. wel goed lezen he

30-01-2023 08:52

Bartje1999 +2713

En juist daarom slaat het nergens op, want als je op die manier gaat kijken dan komt de eerste fout van brenet.. wel goed kijken hè?

30-01-2023 08:58

lerenbalmetveter +2816

Gaan we ook niet doen Janjaap, lol

29-01-2023 16:02

Amand.E +175

maar als je dan goed kijkt zie je dat Brenet Giminez duwt. daarnaast floot ie de rest vd wedstrijd niet voor het duwen in de rug.

29-01-2023 16:19

Janjaapdepaapknaap +2085

Ja dat had ik (en zo’n beetje de rest van NL) gemist

30-01-2023 08:54

KrommeZandweg +3349

Heb je zeker niet gezien dat Brenet
Gimenez eerst duwde waardoor hij Pröpper iets raakte

29-01-2023 22:08

Janjaapdepaapknaap +2085

Nope heb ik niet gezien haha.

Maar als t zo is, dan heb ik zeker ongelijk en is t een vrije trap/penalty. Maar niet vanwege propper of de scheids wat het gros hier stelt

30-01-2023 08:45

KrommeZandweg +3349

Jawel, want de Scheids fluit voor hands, maar hij dacht dat Gimenez hands maakte en vervolgens draait ie het om naar overtreding Gimenez voor duwen.

30-01-2023 09:53

MaartenTT +19913

999 van de 1000 scheidsrechters geven hier een pingel.
ZEKER als overduidelijk gelijk wordt aangegeven door de scheids dat het hier hands betreft.
Om dan later aan te geven dat een vrije trap wordt gegeven wegens een duwtje is gewoon een HELE ZIELIGE smoes om jouw ongelijk niet toe te geven.
Misselijkmakend.

En de VAR? Oorverdovend stil.

29-01-2023 15:10

JantjeRotterat +325

NJB maffia !!!

29-01-2023 15:12

Toktok +2225

Gimėnez. Moet altijd gelijk worden opgesteld. Perfekt

29-01-2023 15:10

Ger alhier +2485

Had hij gisteren nog zijn cursus afgemaakt om vandaag gelijk een wedstrijd te leiden?
Hij floot wel heel erg voor FC Twente!

29-01-2023 15:09

Reetkever +5591

Gimenez puike wedstrijd gespeeld, als verdediger zijnde moet je gek worden van die Mexicaan. Hij sleurt en trekt elke seconde dat ie speeld. Als ie dit niveau vast weet te houden zie ik het somber in voor Danilo eerlijk gezegt.

29-01-2023 15:07

TinusTingTong +47837

Speelt, gezegd....verrekte reedkevert.

29-01-2023 15:09

Reetkever +5591

Shit verkeerde volgorde TongTing

29-01-2023 15:10

TinusTingTong +47837

Goet Komd ;)

29-01-2023 15:12

cipolini +13931

Wij winnen de wedstrijd tegen de kleintjes zoals Volendam en Emmen en worden dus kampioen.

29-01-2023 15:05

huissie79 +20060

Alleen tegen ajax punten verspeeld

29-01-2023 15:10

FR1908-QQ +7083

Kan er nog steeds niet over uit. Zo onterecht dit. Uiteraard moet je zelf ook de kansen afmaken, maar als je de arbitrage zo tegen hebt zit dat ook niet mee.

29-01-2023 15:04

PapaKevin83 +15296

Inderdaad en niet de eerste keer dit jaar

29-01-2023 15:06

FR1908-QQ +7083

Heb je zeker gelijk in. Dat wij niet geliefd zijn in Zeist is wel duidelijk.

29-01-2023 15:07

kalekletsmajor +1183

Je had 7 punten voor moeten staan op az. 2 punten door nec uit. Psv uit een punt en vandaag.

29-01-2023 15:04

GerrieFR +7635

Slot heeft gelijk, een onacceptabele beslissing

29-01-2023 15:03

Bartje1999 +2713

Wij hebben in de wedstrijden waar het echt om de knikkers gaat (of waar het spannend is), altijd de scheidsrechter tegen. Echt zonder uitzondering gewoon. Bijvoorbeeld: Ajax uit vorig jaar, Nec uit, Az uit vorig jaar, Psv uit (overtreding op dilrosun voorafgaand aan tegengoal).
Wij hebben de scheidsrechter alleen mee als de wedstrijd toch wel door ons gewonnen wordt (zie Nec thuis), of als we de neusjes er kampioen mee kunnen maken..
Ik ben echt zo doodziek van die incompetente pleurisbende bij de knvb.

29-01-2023 15:02

karkop +6635

Gewoon hard genaaid. Hopelijk wordt die dwaas Lindhout hard gestraft. Niet dat wij daar wat aan hebben.

NEC uit 2 punten gekost door een fout van de scheids, Gimenez had hem al in het doel geschopt.

Vandaag een zuivere pingel door de neus geboord.

29-01-2023 15:02

fr_1993 +78240

Tegen Ajax moet je er één meer intrappen eerste helft en tegen Twente zijn we hard genaaid met die niet gegeven pingel.

Verder een solide maand. Volgende week PSV. Wordt pittig zat.

29-01-2023 15:02

Maarten262626 +1185

We zijn niet te stoppen ook nu doordwalingen van de VAR, nu PSV Hoerenveen en AZ pakken

29-01-2023 15:00

Doubled010 +3523

Zelfs oppertukker Bruggink gaf een soort van toe dat het een pingel was met zijn “hij had hem kunnen geven” dooddoener nummer 1….

29-01-2023 15:00

jozef72 +2469

In de ogen van Ali....dat is nou niet echt een rechtlijnig beeld.

29-01-2023 14:59

Fany +1471

Trainers moeten sowieso gegarandeerd minimaal één VAR-moment aanvraag per wedstrijd krijgen. Ik heb zo’n beetje het gevoel dat Lindhout vooral niet met de VAR wilde communiceren en dan kan je vooral zo’n moment aanvragen om hem nogmaals te laten kijken en in conclaaf te gaan met de scheidsrechters die de videobeelden al hebben gezien.

Wat een ontiechelijk zooitje maakt het scheidsrechterskorps hiervan.

29-01-2023 14:59

Prutser +5975

Nooit meer Rob Dieperink. Die moet per direct ontslagen worden.
Als zelfs de dader zelf al aangeeft dat het hands is.. duidelijker kan niet.

29-01-2023 14:58

Feyyas +3551

zie die penalty die 020 krijgt… dit is toch lachwekkend?

29-01-2023 14:58

tsjiendwal +2047

Heb een tijd gewacht om het te laten bezinken maar ik blijf bij de conclusie dat Feyenoord weer eens is genaaid. Dit kost je normaal gesproken wel de overwinning en misschien wel het kampioenschap. Wat ik al helemaal niet begrijp is dat de VAR niet ingrijpt. Dus is het weer een KNJB beslissing.

29-01-2023 14:57

Meekijker +4306

Lindhout heeft zn best weer gedaan!

Even voor de goede orde. Hij fluit voor hands he... en dan ineens, oowww, dan is het een penal. Nee, oke, duwen...

Flikker op man

29-01-2023 14:56

Pedro1977 +13

Precies dat ja

29-01-2023 15:02

Reinaldo16 +20903

De var is hier de grote schukdige

29-01-2023 14:55

jeroentjeb +197

Waarom gaat ie nou gewoon niet even kijken… heel laf!

29-01-2023 14:55

Hillevliet +18444

Die scheiTs stemt vast D66 of VVD. Corrupte Kikker!!

29-01-2023 14:55

Cluske +6502

Volgens mij wordt gimenez eerst nog weggezet door brenet en daardoor tegen mr propper geduwd, maar geen overtreding. Eerder gewoon een duidelijke handsbal, dus pingel.

29-01-2023 14:54

Kritisch +22063

Dat de scheidsrechter fout zit, kan gebeuren. Het is mij vooral een raadsel waarom de VAR niet ingrijpt. Waarom heb je anders een VAR?

Er zijn zo al behoorlijk wat discutabele momenten van Feyenoord geweest dit seizoen, vandaag die niet gegeven penalty maar bijvoorbeeld tegen NEC en Utrecht 2 zuivere, winnende, doelpunten van Gimenez onterecht afgekeurd.

Er komen spannende weken aan met lastige wedstrijden tegen PSV, Heerenveen en AZ.
Ik ben zeer benieuwd hoe je die doorkomt. Die 1-1 vandaag kan ik mee leven, maar je moet niet heel veel meer punten laten liggen komende weken.

29-01-2023 14:54

FeyenoordVdam +5817

Utrecht was dubieus omdat die regel best aan interpretatie onderhevig is denk ik. Hier en bij MEC word je gewoon genaaid. Vier punten naar de knvb ipv naar Rotterdam.

29-01-2023 14:55

Amand.E +175

vergeet psv uit niet met deze zelfde scheids

29-01-2023 16:23

jeroentjeb +197

Wij hebben deze potten nu maar az PSV Ajax en Twente treffen elkaar ook nog. Dus geen paniek!

29-01-2023 14:57

foreverfey +26555

Ali is een kenner

29-01-2023 14:54

Suri +8957

Hij heeft eerst pingel.dan moet hij toch minimaal de beelden zelf bekijken en dan oordelen.

29-01-2023 14:54

Rien.V +411

Waarom is er een VAR?

29-01-2023 14:53

Patron010 +2264

Lindhout Nouri worden

29-01-2023 14:53

SanFR1908 +9564

Scheidsrechters moeten verplicht worden om vragen te beantwoorden over een situatie. En dan kan je zien of het een scheidsrechtersfout is of een VAR-fout. Zonder evaluatie kom je er nooit achter wat er vebeterd moet worden. Mening van de scheids en zou helemaal mooi zijn als ze fouten toegeven

29-01-2023 14:51

Mat +3582

Volgens mij hebben de scheidsrechters met z'n allen besloten om niet meer te reageren voor de camera.

29-01-2023 14:52

SanFR1908 +9564

Ja omdat het lafaards zijn, hij zal zelf ook wel weten dat die foutzit. Var heeft hem niet goed gedekt

29-01-2023 14:53

Mat +3582

Natuurlijk daarom reageren ze ook niet anders verschijnen ze wel voor de camera.

29-01-2023 14:55

Arnold +445

Gewoon wéér genaaid… en als men niet voor de camera je wil verantwoorden … beken je je fout.

29-01-2023 14:55

FREVER +16699

De scheidsrechter wou niet voor de camera verschijnen, zegt genoeg…

29-01-2023 14:51
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties