Bullaude klopt nadrukkelijk op de deur van Feyenoord

Bullaude klopt nadrukkelijk op de deur van Feyenoord

Ezequiel Bullaude heeft zijn visitekaartje afgegeven tijdens de uitwedstrijd van Feyenoord tegen Shakhtar Donetsk. De Argentijn maakte direct na zijn invalbeurt zijn eerste officiële doelpunt in dienst van de Rotterdamse club. Bullaude klopt dan ook nadrukkelijk op de deur van trainer Arne Slot.

''Hij is wel doelgericht'', valt Feyenoord-watcher Dennis van Eersel op. ''Bij Feyenoord Onder 21 heeft die ze regelmatig gemaakt op Varkenoord. Vorige week tegen FC Groningen raakt die de lat en daarna jast die er eentje in, maar telt die uiteindelijk niet. Dit is wel lekker voor hem. Het was een prachtig doelpunt. Ik hoop hem vaker te zien de komende weken.''

De invallers Igor Paixão en Bullaude waren uiteindelijk enorm belangrijk voor Feyenoord. De Braziliaan had een schitterende actie aan de zijlijn en leverde vervolgens een afgemeten voorzet af op de Argentijn. Assistent-trainer Marino Pusic was uiteindelijk de doorslaggevende factor in het wisselbeleid van Feyenoord.

''Er was best een discussie langs de lijn'', vertelt Dennis Kranenburg in de podcast van RTV Rijnmond. Slot twijfelde of het verstandig was om Igor Paixão elke keer op een andere positie in te laten vallen. ''Dan komt het een beetje over wat we met die jongen aan moeten.'' Uiteindelijk gaf de stem van Pusic de doorslag. ''Soms is het ook wel eens goed om naar andere te luisteren, had Slot gezegd na afloop van de wedstrijd.''

Het is een goede zaak dat de invallers bij Feyenoord regelmatig het verschil weten te maken. ''We hebben bij Feyenoord wel eens tijden gehad dat elke wissel een verzwakking was voor het elftal'', vertelt Van Eersel. ''Die tijden zijn gelukkig voorbij. Feyenoord heeft best een brede selectie. Als iemand de vorm niet heeft, dan kan iemand anders invallen die het verschil wél kan maken. Dat is heerlijk voor een trainer.''

Reactie Slot en Kökcü
Slot ziet ook dat Bullaude een goede ontwikkeling doormaakt. ''Ik denk dat een goede prestatie met een goal bijdraagt aan de kansen die je krijg. Hij viel uitstekend in, ook mede doordat hij die goal maakte. Dat gold ook voor Igor Paixão, die vanaf rechts de assist gaf en later nog twee keer dreigend was met een voorzet. Het is fijn dat onze invallers impact hebben op de wedstrijd.''

''Er wacht nog een mooie toekomst op hem hier'', sluit aanvoerder Orkun Kökcü zich aan bij de woorden van de trainer op de persconferentie na Shakhtar Donetsk-uit. Bullaude heeft specifieke kwaliteiten waar Feyenoord nog veel plezier aan gaat beleven. ''Hij heeft een neusje voor de goal, dat zie je ook op trainingen. Als hij in de zestien komt is hij gevaarlijk.''

Lees meer over
Ezequiel Bullaude
Plaats reactie
666

siemvg +50

omdat hij een goal maakt

11-03-2023 12:19

NicoJansen +3335

🤣🤣🤣

13-03-2023 18:05

Edwinvz +1148

Ik lees vaak negatieve reacties voor dilrosun en positieve reacties voor szymanski. Terwijl szymanski vooral hard werkt en druk zet. En in balbezit vaak echt niks klaar speelt. Hij had met kokcu en Idrissi verreweg het meeste balverlies. En dat is eigenlijk iedere wedstrijd zo. Ligt ook honderd keer op de grond. Krijgt hij een grote kans raakt hij hem weer verkeerd of iets…

Mist echt grote kansen hoor! En staat ook nog op zijn eigen positie. Maar dilrosun wordt verguisd door de meesten. Maar iedere wedstrijd dat hij speelt zie je een paar goede acties in de samenvatting van hem. Hij moet ook spelers passeren om een overtal te creëren wat veel moeilijker is dan gewoon een pass te geven of te schieten (vaak geen succes bij szymanski) Speelt ook nog vaak op zijn verkeerde positie. Geeft alles en is heel vaak dreigend. Bijna altijd krijgt hij dubbele mandekking. Want de man is echt watervlug. En voor de winterstop was hij wedstrijden op rij de beste speler in het veld (als buitenspeler). En aan alles zie je dat het een goede voetballer is. En hij loopt ook nog eens in een Feyenoord shirt rond. En deze jongen krijgt echt bakken stront over zich heen… Snap dat gewoon echt niet! In vorm is het verreweg je beste buitenspeler. Steunen zou echt beter zijn!
Dat hij niet meer op 10 moet staan is wel duidelijk. En ook dat Bullaude meer kansen verdient. Maar steun dilrosun graag ook soms even!

11-03-2023 07:33

elalireza12 +2184

Goed verhaal

11-03-2023 07:41

Kwintsheul +14918

Wel makkelijk op zich als manier om ze te herkennen. Roep iets negatiefs over 020 en wie dan Calimero roepen, zijn de 020 trollen hier.
Is dat maar duidelijk haha.

Ga ik vaker doen vanaf nu, leuk!

11-03-2023 01:14

Clapmachine +745

Aangaande Bullaude is het eens tijd voor geen woorden maar daden door ons Arne. Een paar weken terug zei hij woorden van dezelfde strekking en zette vervolgens doodleuk keer op keer Dilrosun op 10. Hopelijk krijgt Bullaude nu toch echt wat meer kansen, beetje doeltreffendheid erbij kan geen kwaad!

10-03-2023 23:06

Drie90 +8437

"Kansen die je krijg" / "naar andere te luisteren"

Komt Arne Slot uit Rotterdam?

10-03-2023 21:51

MFRMaluku +1070

Bullaude op 10

10-03-2023 21:28

theo_de_tokkie +13497

skimansko naar rechtsvoor.

10-03-2023 21:41

rober +135

Moeten hem zondag gewoon een basisplaats gunnen

10-03-2023 22:44

frmo +4078

Bullaude er gewoon vaker inzetten in de basis, geef die gozer eens een serieuze kans over een reeks wedstrijden.
Onze Poolse vriend kunnen we niet betalen, en laten we maar niks meer zeggen over dildosun daar is alles al mee gezegd.

10-03-2023 19:33

ronaldinho90 +74

Symanskie is gewoon op te halen voor 10 miljoen met dat champions leauque geld is dat makkelijk haalbaar.

11-03-2023 01:07

12345 +14082

Dat is die alleen niet waard dus doei doei

11-03-2023 11:07

FeijenoordAlmere +3131

Bullaude 10 Idrissi links paixao spits en Szymanski rechts proberen zondag

(Aangezien gimenez twijfelgeval is)

10-03-2023 18:15

Brian.V +243

Paixao spits? je kan deze man niet in de spits zetten hij is klein hij is technisch en wilt graag naar binnen komen spits positie lijkt me dus juist niet zo’n goed ide. Alle ballen die voor komen kan die niet bij of de tegenstander staat al in de weg als die word aan gespeeld is die al in het midden dus zou hij minder snel weten wat die moet

11-03-2023 00:16

martino1987 +14842

paixao was gelijk weer belangrijk ik vind dat hij altijd in de basis hoort te staan

10-03-2023 18:11

zoowiezo +2640

Ik vind 'm nog net iets te 'licht'. Duelkracht, fysiek en schotkracht kan beter, maar je ziet zeker zijn potentie. Volgend jaar staat ie er!

10-03-2023 19:16

guykroudikorsou +8337

Ik zou Bullaude in de spits proberen.
Szymanski viel me gister tegen. En als we hem toch niet definitief overnemen zou ik bv gaan experimenteren met Danilo op 10.

10-03-2023 17:49

Pepernoot-FR +971

Wat ik vreemd vind is dat slot bullaude alleen inbrengt op het moment dat het alles of niets wordt. Blijkbaar bezit hij wel iets dat slot in de slotfase op hem vertrouwt, zo ook gister. Dan wil ik het weleens zien als die jongen iets meer minuten krijgt, misschien dat hij die ontbrekende schakel is voor een vroege goal

10-03-2023 17:39

detrotsvanrotterdam +8766

Als hij hem eerder brengt dan wordt het waarschijnlijk geen alles of niets.

10-03-2023 19:07

zoowiezo +2640

En dat is dan maar goed ook, want dan kun je Bullaude niet meer inbrengen. Dan heb je een speler nodig die het verschil niet maakt, zoals Taabouni.

10-03-2023 19:16

Paulus98 +159475

Het gaat voor Slot steeds moeilijker worden om een keuze te maken met al die goede spelers.

10-03-2023 17:26

Peterk +35331

Ik zou zeggen tegen Volendam moet je hem toch wel kunnen laten spelen.....wanneer anders wel?

10-03-2023 16:50

rodjeknor +5400

Nee, je moet ff Szymanski ritme laten opdoen. Wel eerder invallen.

10-03-2023 17:12

Fworldcup1970 +11330

Ik zie weinig spelers die zoveel overzicht hebben voor de goal en de bal zo intelligent contra inkoppen een paar minuten voor tijd. En hij voert het schijnbaar moeiteloos uit.

10-03-2023 16:49

A Lion Mosselinie Jacko +878

Ik zou zeggen geef Pusic de kans als slot weg gaat, ik geloof wel in hem kijk naar arsenal die hebben het zelfde gedaan .

10-03-2023 16:38

Zenn +11521

Arteta komt van City dus verklaar je nader

10-03-2023 16:57

A Lion Mosselinie Jacko +878

Arteta zat ook naast Guardiola daarom juist heel fanatiek net als pusic ,en ken heel goed met de spelers opschieten Arne is meer van de tacktiek maar je mot het allebei hebben om een team te bouwen .

10-03-2023 20:38

Pavelichenco +2536

Waar denk je dat Pusic heen gaat als Slot vertrekt? Die gaan toch zeker wel samen dacht ik zo.

10-03-2023 16:59

A Lion Mosselinie Jacko +878

Ik denk 50 %50 als Tomasson op de lijst staat zie ik Pusic ook op de lijst staan .ik heb alleen nog niemand die vraag horen stellen of dit een optie is ?

10-03-2023 20:41

Pavelichenco +2536

Zie persoonlijk die combinatie wel zitten als Arne vertrekt, maar denk dat Pusic met hem mee gaat.

11-03-2023 01:05

Feyewolf83 +4696

Zou ik ook een uitstekend idee vinden. Als je hem een goed aanbod doet wilt hij wel. Misschien is Pusic wel het grote brein achter het succes.

10-03-2023 20:13

A Lion Mosselinie Jacko +878

Hij is zeker heel belangrijk en hij heeft een goeie leermeester

10-03-2023 20:44

Kwintsheul +14918

Lekker Pusic!

Nu graag alleen nog Slot aan zijn verstand peuteren dat Bullaude je 2e keus is op de 10-positie is en niet Dilrosun.

10-03-2023 16:00

jabra1 +1286

Daar ben ik het mee eens, ik vind zelfs dat hij er best voor vast kan staan, is moeilijk voor wie maar dilrosso en die spits kunnen alzo gaan fietsen😂😂

10-03-2023 16:17

jack98 +47774

Bullaude verdient gewoon meer speelminuten dan dat hij nu heeft gekregen: Hij durft te schieten, is passievol, is creatief en heeft een goed overzicht.
Als je Sebastian zondag al basis zet, dan mag Ezequiel hem wel gewoon aflossen na een uur, en niet vijf minuten voor tijd.

Naast een schitterende treffer van Ezequiel was de assist van Igor even prachtig; hij durft een mannetje voorbij te gaan en kan daarna een panklare voorzet afgeven!

10-03-2023 15:54

wiet piet +8918

Voornamen vanaf nu aan.

10-03-2023 19:04

FRkoentjeo +25051

MIJN FEYENOORD 🔴⚪️

10-03-2023 15:50

David.W +9852

Dat wordt volgende week met 1 Controleur spelen en met 2 aanvallende middenvelder

10-03-2023 15:45

Acapulco +16567

Kokcu - Bullaude met Wieffer in hun rug. Lijkt mij wel wat. Szymanski hangend op rechts, zijn we daar ook uit de ‘problemen’.

10-03-2023 15:54

Ulie +8332

Doelpunt gisteren wel een stuk of tien keer bekeken… Wat een schoonheid van een doelpunt. De passeractie van Paixão langs de zijlijn, het zoeken naar de vrije ruimte van Bullaude (let op zijn loopactie!), de perfecte voorzet van Paixão en dan als hoogtepunt, het volledig bewuste tegendraadse inkoppen van Bullaude.

10-03-2023 15:15

Kwintsheul +14918

Als dit doelpunt door iemand van 020 zou zijn gemaakt, dan kwam het nu een week lang dagelijks voorbij tijdens het 20.00 uur journaal.

:)

10-03-2023 15:55

Feyewolf83 +4696

Calimero.....

Wij hoeven daar niet meer naar te kijken, wij staan bovenaan!!

10-03-2023 20:15

Kwintsheul +14918

Liever een Calimero dan een neuzenkneus zoals jij die tegen iedereen Calimero moet roepen zodra het over zijn club gaat.
Als 020-fan een accountje maken op een Feyenoord supporters site, dan ben je een 100% neuzenkneus.

11-03-2023 01:01

Willem10 +11990

Was idd pure klasse.

10-03-2023 16:19

Joszef69 +2098

Zondag tegen volendam in de basis . Gewoon proberen .

10-03-2023 15:05

Ro1 +2214

Volgend seizoen allebei basisspelers

10-03-2023 14:54

078Dordt +3765

Paixiao op de spitspositie was ook niet de beste keuze. Die hoort gewoon op links, klaar...

10-03-2023 14:37

Jopiehiele +2076

Ik vond hem gisteren op rechts juist goed. Er gebeurde namelijk iets raars. Er kwamen goede voorzetten!

10-03-2023 15:54

Kwintsheul +14918

Precies! Kan je nagaan met Paixao op rechts en Gimenez in de spits.

10-03-2023 16:02

jabra1 +1286

Of rechts want daar liep hij , en gaf mooie voorzetten

10-03-2023 16:20

Artycuno +7652

Mensen gewoon op hun eigen plek zetten verdomme. Nu gooit ie weer die Dilrosun op 10 die er helemaal niks van kan op die positie,die jongen heeft zn beste potten gespeeld op de rechtervleugel,zet hem daar dan ook gewoon neer. Bullaude voor Szymanski is in mijn ogen een veel logischere wissel.

10-03-2023 14:31

KlatsWieffer +55

Bullaude viel ook al tegen Groningen heel goed in, daar krijg je gewoon een dikke Gnoto van.

10-03-2023 14:29

dzego +94

Pusic nog grotere baas dan ik dacht.

10-03-2023 14:12

Heyplaat +1302

Die jongen verdient veel meer kansen.

10-03-2023 14:03

Ronaldinho +6833

Bullaude en Giménez heb je gewoon een geweldig duo met rendement, onbegrijpelijk dat Slot dit niet ziet.

10-03-2023 13:48

Dezwartetulp +77827

We kennen het rendement van Bulluade nog niet echt hè. En dit duo mist wel een beetje snelheid.

Buiten dat zou ik dit ook graag willen zien.

10-03-2023 13:52

rvp62 +1775

Hadden Dessers en Til echt meer snelheid?

10-03-2023 14:34

Patrick1980 +399

Volgens mij ziet hij dat wel hoor.

10-03-2023 13:53

Rotterdamzuid7 +5125

Dilrosun is duidelijk het nieuwe pispaaltje van fr12. Iemand moet het zijn blijkbaar.

Steun je club

10-03-2023 13:38

MscSanchez +2213

Steunen doen we altijd maar eerlijk is eerlijk dilrosun verkeerd niet in grootse vorm. Het best hem langs de flanken en syman bullaude en taabouni voor 10 gebruiken.

10-03-2023 13:56

panache +7872

Ook niet gek als je overal wordt neergezet

10-03-2023 14:37

CPP +3550

langs de flanken staat ook de reservebank

10-03-2023 15:12

MscSanchez +2213

Mag hij ook plaatsnemen 😉

10-03-2023 17:03

NullEinzNull +2309

Al diverse wedstrijden is het rendement van Idrissi en Jahanbaksh als basisspelers minimaal. Als invallers top. Dilrosun kan het echt, maar die moet je gebruiken op de juiste plaats, maar ook hij komt als invaller vaker goed naar boven.

Ik begrijp dat Slot meer kennis heeft, ook van pijntjes, moeheid enz enz maar geef Bullaude toch eens een basisplaats en Paixao idem. Danilo wilde gisteren echt wel, rende zich ook kapot, maar kreeg geen fatsoenlijke bal van de 2 buitenspelers.

Maar goed, het is aan Slot.

10-03-2023 13:35

FR010FRDAM +44875

Paixao rendeert tot nog toe bij een basisplaats ook nog niet. 1x tegen Ajax, meer niet.

10-03-2023 14:46

Stoppel +3645

Eens. De 2 keer dat Danilo gevaarlijk werd, was met ballen van Hartman, die goed aankwamen. Idrissi en Jahanbaks gaven weinig bespeelbare ballen voor. Wel zijn Idrissi en Jahanbaks goed in aanspelen van de 2de lijn. (Maar daar heeft Danilo niks aan) Als de flanken zo zwak zijn, waarom dan niet 4-4-2 spelen? Maar goed, het is inderdaad aan Slot 😀 (En voorlopig speelt hij nog steeds op 3 fronten in maart!!!)

10-03-2023 15:15

TM1908 +285

Een speler die gevaarlijk is in de '16' is tamelijk uniek in dit team dus ik hoop dat hij door kan groeien en meer kansen krijgt.

10-03-2023 13:33

Peter.v37 +5647

Maar lekker dildo blijven opstellen slot

10-03-2023 13:28

ferryjr +1959

Dildosun blijft natuurlijk wel een 020 er

10-03-2023 13:27

MG4UBTS +2319

Dus? Gullit ook.. wat is je punt?

10-03-2023 13:31

marcp +1568

en dat niet alleen... het is Dilrosun

10-03-2023 13:43

lexiooo +9380

Gullit? Wanneer heeft Gullit voor ajax gespeeld dan?

10-03-2023 14:21

Wisselspeler +7910

Komt uit Haarlem.

10-03-2023 15:45

Ferryarthur +1132

Denk omdat hij uit Amsterdam komt. Maar heeft idd alleen voor Haarlem gespeeld daar.

10-03-2023 18:24

Chrisfr1908 +575

In slot we trust

10-03-2023 13:24

ElPanzeFr +22010

Het is lang geleden dat we aanwinsten haalden waarvan je wéét dat ze volgend jaar nog beter zijn. Bullaude, Paixao, Gimenez, Hancko (als die blijft), Wieffer, zijn allemaal spelers die zich nog meer in de kijker zullen spelen. De enige dissonant tot nu toe is Dilrosun, dat lijkt een miskoop te zijn.

10-03-2023 13:23

FR010FRDAM +44875

Hancko blijft gewoon. Feyenoord heeft echt geen enkele reden om hem te verkopen.
Dilrosun is helemaal geen dissonant. Zou niet weten waarom je bij Paixao meer potentie ziet dan bij Dilrosun.

10-03-2023 14:47

ElPanzeFr +22010

Dilrosun blinkt nergens echt uit. Paixao daarentegen laat zich steeds goed zien én is nog niet eens een jaar in Nederland

10-03-2023 14:50

FR010FRDAM +44875

Dilrosun blinkt wel degelijk uit. Alleen niet op 10, gewoon op rechtsbuiten. Al enkele wereldgoals gemaakt en ook regelmatig geweldige voorzetten...dat onze spitsen dan niet scherp waren kan hij ook niks aan doen. (bijvoorbeeld 2x tegenb psv

10-03-2023 14:51

ElPanzeFr +22010

Het probleem zit m in 'enkele wereldgoals'. Hij is veel te grillig om op te bouwen. Vaak laks en onzorgvuldig met kansen. En heel soms doet hij iets geniaals

10-03-2023 14:53

Dwightx +747

Misschien dat brede vergelijk van een paar dagen terug weer terugkijken? De verschillen zijn marginaal op de flank maar cijfermatig is Dilrosun 1 die erbovenuit steekt. Er is willekeur in beoordelingen hier, niet bij Slot.

10-03-2023 14:58

Wisselspeler +7910

Je vergeet express neem ik aan: Lopez, Szymanski, Rasmussen, Kasanmirjo, Timber, Taabouni.
Dan vertel je dat Dilrosun komend seizoen minder goed gaat spelen. De jongen die door velen geroemd wordt door zijn versnelling in zijn versnelling. Hij moet alleen op RV.
Het zou eens tijd worden dat we onze spelers wat minder gaan afbranden.

10-03-2023 15:54

ElPanzeFr +22010

Lopez, Taabouni en Kasanwirjo zijn prima, kostten geen drol. Timber kan nog iets worden. Szymanski, Rasmussen en Wellenreuther op huurbasis val je je (nog) geen buil aan

10-03-2023 18:56

Feyewolf83 +4696

Szymanski wordt echt onderschat. Met zijn drive en loopvermogen echt een belangrijke schakel. En hij kan ook nog een goal maken. Verdient wat mij betreft meer credits. Maar 10miljoen nee dat niet. Maar als Timer er 8 heeft gekost mag je dit voor deze jongen ook wel betalen.

10-03-2023 20:20

DagjesmensOpVakS +192974

Ik heb ook wel eens op een deur geklopt. Komt wel dichtbij zo.

10-03-2023 13:21

Korkiekarel18 +48228

Bullaude > Dilrosun

10-03-2023 13:18

Dezwartetulp +77827

Sowieso zo:

?????......Gimenez.....Szyman
...............Bullaude....................

Links is een lastige.

Idrissi doet het steeds beter en is erg onderlegd in het meegeven aan de overlappende back.

Maar ik bljif maar met dat gevoel zitten dat Dilrosun een soort Dembele kan zijn.
Passeert soms zo enorm makkelijk tegenstanders...en heeft ook een snijdende voorzet.

En dan is er nog Paixao....

10-03-2023 13:16

MscSanchez +2213

Verkracht je team maat
Met syman op rechts

10-03-2023 13:58

Dezwartetulp +77827

Nope, prima speler, maar niet geschikt als 10 (te onrustig, te weinig overzicht en steekpass).
Op rechts lekker a la Robben naar binnen komen en afvuren. Bovendien maak je daarmee ruimte voor een echte 10 als Bullaude.

10-03-2023 14:00

MscSanchez +2213

Ook niet op rechts hebben we geprobeerd mis je dreiging. Gelukkig ben jij de coach niet. Bullaude moet het gewoon laten zien en hij zal dan vanzelf zijn plek veroveren.

10-03-2023 17:04

lexiooo +9380

Gewoon 4-3-3 starten met geertruida en hartman als backs, maar in balbezit zoals onderstaand spelen. Voorzetten met hun goede been van Hartman en Paixao Bullaude en Gimenez die dan samen in de 16 zijn en Szymanski voor de afvallende bal.

---------------Gimenez----------------
--Szymanski----------Bullaude------
Hartman----------------------Paixao
--------Kokcu--------Wieffer--------
----Hancko----Trauner---Geert----
---------------Marciano--------------

10-03-2023 14:35

Dezwartetulp +77827

Ik vind dit wel een mooie variant. Zolang Geert maar niet echt als rechtsback komt te spelen.

10-03-2023 14:39

lexiooo +9380

Nee, we zijn in 99vd100 wedstrijden toch dominant, dan zal hij meer naast Wieffer en Kokcu staan, dan echt achterin.

10-03-2023 14:51

Dezwartetulp +77827

Lekker om te zeggen he, dat we in 99 van de 100 wedstrijden dominant zijn :)

10-03-2023 14:59

lexiooo +9380

Ja, dat is weleens anders geweest..

10-03-2023 15:17

FR010FRDAM +44875

Ik lees hier in topics gewoon dat mensen "vanaf het begin al" een hekel aan Dilrosun hebben.
Dan ben je wel sneu hoor, als je iemand op zijn houding of verleden gaat haten.
Op 10 is hij niet geweldig, maar is in potentie onze beste buitenspeler. Helaas nog niet constant genoeg, maar heeft ons al regelmatig aan punten geholpen. Slot zal hem gelukkig niet laten vallen en degene die hem haten zullen dit seizoen nog regelmatig voor hem juichen.

10-03-2023 13:12

SteffieFR +6783

Wat mij vooral verbaast, is dat Bullaude geen kans krijgt, terwijl Til vorig jaar juist eindeloos in de basis bleef staan, na 10+ slechte wedstrijden, waar ik me dood aan geërgerd heb.

Bullaude is vrij vergelijkbaar met Til qua type; diepgaande middenvelder die in de 16 moet komen. Dan zou Slot toch ook juist van hem gecharmeerd moeten zijn? Maar nee, zelfs Dilrosun, die als middenvelder opzichtig faalt, krijgt dan de voorkeur.

Basis is wat mij betreft Kokcu, Wieffer en Szymanski, maar Bullaude moet wel de eerste invaller zijn.

10-03-2023 13:10

FR1987 +2076

Til was veel meer een loopwonder en sterk met de kop.
Bullaude heeft in ze kleine teen al meer voetbal talent dan til

10-03-2023 13:13

Dezwartetulp +77827

Dit dus haha

10-03-2023 13:19

SteffieFR +6783

Ja des te meer reden toch om hem op te stellen

10-03-2023 14:07

Jakule +2125

Als iedereen weer fit is;

Bijlow
Geertruida, Trauner, Hancko, Hartman
Wiefer, Kocku, Bullaude, Szymanski,
Paixao, Gimenez,

Szymanski als valse linksbuiten, Bullaude in een “Til “rol achter Gimenez.
Paixiao rechtsbuiten

Timber voor Bullaude bij sterke tegenstanders.

10-03-2023 13:09

stamplust +24766

Mijn voorkeur gaat uit naar deze opstelling.

Bijlow
Geertruida, Trauner, Hancko, Hartman
Wiefer, Kocku, Bullaude, Szymanski,
Paixao, Gimenez,

Szymanski als valse linksbuiten, Bullaude in een “Til “rol achter Gimenez.
Paixiao rechtsbuiten

10-03-2023 13:12

Jakule +2125

De wereld telt minimaal 2 verstandige mensen 😄. En Timber daar komen we wel uit.

10-03-2023 13:17

stamplust +24766

Ik heb die regel met 'Timber' weggelaten, anders lijkt het heel erg op copy-paste.

10-03-2023 13:46

stamplust +24766

Nu weer eens een Argentijn in de rol van IJskonijn.

10-03-2023 13:07

Boris_FR12 +2158

Ik ben niet zo'n fan van Dilrosun en als je hem dan wil laten spelen doe dan op de buitenkant. Denk dat Bullaude meer kan brengen op 10 ook, omdat dat gewoon meer zijn positie is.

Gelukkig is onze Poolse held weer terug, maar als je hem dan moet/wil wissel, wissel dan voor Bullaude. Ik hoop dat je dit leest Slot.

10-03-2023 13:03

Feyewolf83 +4696

Toen Dilrosun voor Szymanski kwam zag je het gelijk minder worden en kwamen zei ineens op onze helft. Szymanski speelde prima gisteren.

10-03-2023 20:25

DeKuipforever +202981

Waarom zou je kloppen op een open deur...???

10-03-2023 13:02

eppo +73710

Voor de bühne he. Alles voor de bühne.

10-03-2023 13:05

IJzerenKees +134966

veell beter dan die hansworsten die er nu staan
wat heb ik me kapot zitten ergeren aan die idrissi zeg

10-03-2023 13:02

FR010FRDAM +44875

Idrissi was slordig, maar komt enorm veel dreiging vanaf en weet wanneer hij moet temporiseren. Daarnaast doe hij goed mee met het drukzetten en lijkt hij een goede klik te hebben met Hartman.
Verder is zijn rendement de laatste tijd gewoon goed.
Die blijft voorlopig terecht staan.

10-03-2023 13:09

IJzerenKees +134966

alleen je man voorbij lopen is niet voldoende
geen enkele voorzet gezien gisteren
laat staan een normale doelpoging
en dat is al weken zo

10-03-2023 13:32

Echte_Fan +25312

Twee prima invalbeurten. Het is goed om te zien dat we tegenwoordig echt wisselmogelijkheden hebben om iets te kunnen forceren.

10-03-2023 13:02

Dommeloempia1 +20210

Als ie het zo makkelijk afmaakt....88ste minuut ben ik wel klaar mee

10-03-2023 13:00

bonakalou7 +69799

Met dit soort teksten over Bullaude moet je eerder komen en niet als hij zijn eerste goal maakt. Lekker makkelijk. Je kon altijd al zien dat die jongen kon voetballen. Had al veel meer minuten gemaakt moeten hebben, tijdens de weggegooide minuten/uren dat Dilrosun niet functioneerde of ipv de Taab.

Je kunt het gisteren zien als een gouden wissel, ik zie het als een foute basisopstelling.

Overigens zoals hieronder terecht wordt gezegd heeft Paixão een groot aandeel in de goal. Wel mooi tegendraads ingekopt. Dat verraadt intelligentie.

10-03-2023 13:00

FR010FRDAM +44875

Met de basisopstelling was niks mis. MIsschien Dilro voor Ali, maar Terecht dat Szymanski nog boven Bullaude staat in de pikorde

10-03-2023 13:10

08-FR-08 +2667

Dilrosun afschrijven en verkopen

10-03-2023 12:54

Alex1908FR +191

Dildosun verkopen aan Emmen past bij hem Easy toysop zijn shirt 🤪

10-03-2023 13:10

klick44 +18199

Gewoon niet op 10 zetten

10-03-2023 13:25

Joszef4ever +602

Wel leuk dat Bullaude zo op een voetstuk wordt geplaatst maar de kans komt voort uit een uitstekende actie van Paixao. Die verdient hier met name de credits voor, vind ik.

10-03-2023 12:48

mooiweervoetballer +2609

Beiden verdienen credits. De actie en voorzet van Paixao waren uitstekend. De kopbal van Bullaude was dat echter ook.

Wat mij betreft krijgt Paixao een basisplaats ten koste van Idrissi.

10-03-2023 12:56

stamplust +24766

nee Paixao op rechts ipv Alireza.

10-03-2023 13:01

Leonardo2 +3173

Idrissi speelt eindelijk best aardig. Alleen gisteren was het weer niet veel

10-03-2023 13:02

zekspeed +4465

Een rechtspoot op rechts....het is geen hogere wiskunde. Je zag direct wat voor gevaar Paixao bracht.

10-03-2023 13:05

Feyewolf83 +4696

Misschien even de loopactie van Bullaude kijken. Erg mooie goal van onze invallers.

10-03-2023 20:27
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties